Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
283 دیدگاه‌ها 35 کاربران 5.3k بازدیدها 31 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • M Mr.Fantastic

    99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    99 ببخشید ولی شما برای چی‌ میسوزید؟؟؟
    خدا همیشه هست اگه شما اعتقاد ندارید مشکل خودتونه

    من رتبه برتر ندیدم بشینه هدفاشو تو مجازی بگه انقدر کار و درس داره وقت نمیکنه بیاد اینجا از خدا بگه
    ضمنا خدا هست برا همه کنکوریا هست چیزی بگو که بقیه رقباتنداشته باشن
    این اعتقادی نبود تحلیلی بود

    ببخشید
    این بچه های انجمن آلا که رتبه شدن و مصاحبه ازشون گرفتن حساب نمیشن دیگع.درستع؟

    999 آفلاین
    999 آفلاین
    99
    اخراج شده
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #124

    @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    99 ببخشید ولی شما برای چی‌ میسوزید؟؟؟
    خدا همیشه هست اگه شما اعتقاد ندارید مشکل خودتونه

    من رتبه برتر ندیدم بشینه هدفاشو تو مجازی بگه انقدر کار و درس داره وقت نمیکنه بیاد اینجا از خدا بگه
    ضمنا خدا هست برا همه کنکوریا هست چیزی بگو که بقیه رقباتنداشته باشن
    این اعتقادی نبود تحلیلی بود

    ببخشید
    این بچه های انجمن آلا که رتبه شدن و مصاحبه ازشون گرفتن حساب نمیشن دیگع.درستع؟

    دقیقا از مصاحبه هاشون بگو ببینم کدومشون ازین کارا کردن

    فاطمه موسوی 0ف 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • 999 99

      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

      واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
      صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

      بیخیال
      دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
      با فازت خوش باش
      اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
      هرجور خودت دوست داری!

      کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

      M آفلاین
      M آفلاین
      Mr.Fantastic
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #125

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

      واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
      صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

      بیخیال
      دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
      با فازت خوش باش
      اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
      هرجور خودت دوست داری!

      کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

      اصلاح میکنم.با فرد بی منطق و عجول نمیتونم(من اخلاق کلی تو رو نمیدونم،در حد همین چند دقیقع رو میتونم قضاوت کنم)

      999 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • 999 99

        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

        اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

        99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

        واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
        صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

        بیخیال
        دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
        با فازت خوش باش
        اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
        هرجور خودت دوست داری!

        کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

        فاطمه موسوی 0ف آفلاین
        فاطمه موسوی 0ف آفلاین
        فاطمه موسوی 0
        تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #126

        99 وایییی چرا بیخیال نمیشید
        شما رتبه برتر میشید وقتی میای اینجا حرف های بی منطق میزنید و بحث میکنید؟؟

        999 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • M Mr.Fantastic

          99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

          واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
          صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

          بیخیال
          دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
          با فازت خوش باش
          اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
          هرجور خودت دوست داری!

          کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

          اصلاح میکنم.با فرد بی منطق و عجول نمیتونم(من اخلاق کلی تو رو نمیدونم،در حد همین چند دقیقع رو میتونم قضاوت کنم)

          999 آفلاین
          999 آفلاین
          99
          اخراج شده
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #127

          @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

          99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

          واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
          صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

          بیخیال
          دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
          با فازت خوش باش
          اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
          هرجور خودت دوست داری!

          کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

          اصلاح میکنم.با فرد بی منطق و عجول نمیتونم(من اخلاق کلی تو رو نمیدونم،در حد همین چند دقیقع رو میتونم قضاوت کنم)

          ههههه
          قضاوتت به این شکل دقیقا مثل قضاوتت از همین تاپیکه
          یا علی دیگه تگ نکن
          آنچه لازم بود گفته شد

          M 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • 999 99

            @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            99 ببخشید ولی شما برای چی‌ میسوزید؟؟؟
            خدا همیشه هست اگه شما اعتقاد ندارید مشکل خودتونه

            من رتبه برتر ندیدم بشینه هدفاشو تو مجازی بگه انقدر کار و درس داره وقت نمیکنه بیاد اینجا از خدا بگه
            ضمنا خدا هست برا همه کنکوریا هست چیزی بگو که بقیه رقباتنداشته باشن
            این اعتقادی نبود تحلیلی بود

            ببخشید
            این بچه های انجمن آلا که رتبه شدن و مصاحبه ازشون گرفتن حساب نمیشن دیگع.درستع؟

            دقیقا از مصاحبه هاشون بگو ببینم کدومشون ازین کارا کردن

            فاطمه موسوی 0ف آفلاین
            فاطمه موسوی 0ف آفلاین
            فاطمه موسوی 0
            تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #128

            99 دوست عزیز هر کس با روش ک‌ راحت تره پیش میره ما ک تقلید نمیکنم!

            999 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

              99 وایییی چرا بیخیال نمیشید
              شما رتبه برتر میشید وقتی میای اینجا حرف های بی منطق میزنید و بحث میکنید؟؟

              999 آفلاین
              999 آفلاین
              99
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #129

              فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

              99 وایییی چرا بیخیال نمیشید
              شما رتبه برتر میشید وقتی میای اینجا حرف های بی منطق میزنید و بحث میکنید؟؟

              بالا گفتم

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                99 دوست عزیز هر کس با روش ک‌ راحت تره پیش میره ما ک تقلید نمیکنم!

                999 آفلاین
                999 آفلاین
                99
                اخراج شده
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #130

                فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                99 دوست عزیز هر کس با روش ک‌ راحت تره پیش میره ما ک تقلید نمیکنم!

                no tag

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • 999 99

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

                  واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
                  صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

                  بیخیال
                  دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
                  با فازت خوش باش
                  اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
                  هرجور خودت دوست داری!

                  کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

                  اصلاح میکنم.با فرد بی منطق و عجول نمیتونم(من اخلاق کلی تو رو نمیدونم،در حد همین چند دقیقع رو میتونم قضاوت کنم)

                  ههههه
                  قضاوتت به این شکل دقیقا مثل قضاوتت از همین تاپیکه
                  یا علی دیگه تگ نکن
                  آنچه لازم بود گفته شد

                  M آفلاین
                  M آفلاین
                  Mr.Fantastic
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #131

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

                  واسه کنکوریا خدایی وجود نداره
                  صرفا چیزیو گفتم که دوست داشتین بشنوین اگرنه واقعیتو اول گفتم

                  بیخیال
                  دیگه حوصله ندارم بحث ادامه بدم
                  با فازت خوش باش
                  اگه میخوای هم بقیه بچه ها آلا رو تک کنیم نظر اونا رو هم بپرسیم؟بالاخره چند ده نظر بهتر از یک نظرع
                  هرجور خودت دوست داری!

                  کسی که حوصله یه گفتگوی کاملا عادی رو نداره تو سال کنکور چطور میتونه تو 2 هفته با9تا درس سر و کله بزنه؟

                  اصلاح میکنم.با فرد بی منطق و عجول نمیتونم(من اخلاق کلی تو رو نمیدونم،در حد همین چند دقیقع رو میتونم قضاوت کنم)

                  ههههه
                  قضاوتت به این شکل دقیقا مثل قضاوتت از همین تاپیکه
                  یا علی دیگه تگ نکن
                  آنچه لازم بود گفته شد

                  علی یارت🖐

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                    سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                    امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                    من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                    از دست دادم 🙁
                    ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                    پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                    دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                    M آفلاین
                    M آفلاین
                    Mr.Fantastic
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
                    #132

                    فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                    سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                    امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                    من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                    از دست دادم 🙁
                    ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                    پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                    دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                    20200818_210136.jpg
                    پیشنهاد میکنم یه همچین چیزی داشتع باشید
                    واسه ثبت پیشرفتتون خوبع
                    یه انگیزه خاصی هم میدع
                    زیر همین برگه هم تایم مطالعه(از فلان ساعت تا فلان ساعت باید مطالعه بشع و ...) بنویسید
                    بعد داخل اون تایم هایی که واسه مطالعه مشخص کردید الگو مطالعه بزارید
                    مثلا شنبه ها ساعت مطالعه اول ریاضی،ساعت مطالعه دوم زیست و...
                    این فقد یه الگو کلی هست
                    شما هرجور که خوشتون میاد میتونید تغییرش بدید
                    و این هم فقد یک پیشنهاد هس و هیچ اجباری ندارم به کسی

                    فاطمه موسوی 0ف _Ftemeh__ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • M Mr.Fantastic

                      فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                      امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                      من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                      از دست دادم 🙁
                      ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                      پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                      دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                      20200818_210136.jpg
                      پیشنهاد میکنم یه همچین چیزی داشتع باشید
                      واسه ثبت پیشرفتتون خوبع
                      یه انگیزه خاصی هم میدع
                      زیر همین برگه هم تایم مطالعه(از فلان ساعت تا فلان ساعت باید مطالعه بشع و ...) بنویسید
                      بعد داخل اون تایم هایی که واسه مطالعه مشخص کردید الگو مطالعه بزارید
                      مثلا شنبه ها ساعت مطالعه اول ریاضی،ساعت مطالعه دوم زیست و...
                      این فقد یه الگو کلی هست
                      شما هرجور که خوشتون میاد میتونید تغییرش بدید
                      و این هم فقد یک پیشنهاد هس و هیچ اجباری ندارم به کسی

                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                      فاطمه موسوی 0
                      تجربی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #133

                      @Mr-Fantastic ممنونم برای پیشنهاد خوبتون🌷

                      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                        @Mr-Fantastic ممنونم برای پیشنهاد خوبتون🌷

                        M آفلاین
                        M آفلاین
                        Mr.Fantastic
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #134

                        فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic ممنونم برای پیشنهاد خوبتون🌷

                        🌸

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • M Mr.Fantastic

                          فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                          سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                          امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                          من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                          از دست دادم 🙁
                          ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                          پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                          دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                          20200818_210136.jpg
                          پیشنهاد میکنم یه همچین چیزی داشتع باشید
                          واسه ثبت پیشرفتتون خوبع
                          یه انگیزه خاصی هم میدع
                          زیر همین برگه هم تایم مطالعه(از فلان ساعت تا فلان ساعت باید مطالعه بشع و ...) بنویسید
                          بعد داخل اون تایم هایی که واسه مطالعه مشخص کردید الگو مطالعه بزارید
                          مثلا شنبه ها ساعت مطالعه اول ریاضی،ساعت مطالعه دوم زیست و...
                          این فقد یه الگو کلی هست
                          شما هرجور که خوشتون میاد میتونید تغییرش بدید
                          و این هم فقد یک پیشنهاد هس و هیچ اجباری ندارم به کسی

                          _Ftemeh__ آفلاین
                          _Ftemeh__ آفلاین
                          _Ftemeh_
                          ریاضی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #135

                          @Mr-Fantastic ى خرده بيشتر راجع به برنامه ريزيت صحبت ميكنى؟بنظرم جالبه اما راستشو بخواى خيلى ازش سر در نياوردم
                          با اميد بهترين برنامه ريزى ها و بهترين رتبه ها به يارى خدا و تلاش خودمون🤞🏻

                          رویای آزادی...
                          رویای یک رقص بی وقفه از شادی...

                          M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • _Ftemeh__ _Ftemeh_

                            @Mr-Fantastic ى خرده بيشتر راجع به برنامه ريزيت صحبت ميكنى؟بنظرم جالبه اما راستشو بخواى خيلى ازش سر در نياوردم
                            با اميد بهترين برنامه ريزى ها و بهترين رتبه ها به يارى خدا و تلاش خودمون🤞🏻

                            M آفلاین
                            M آفلاین
                            Mr.Fantastic
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
                            #136

                            @Fatemeh_Baghaee در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            @Mr-Fantastic ى خرده بيشتر راجع به برنامه ريزيت صحبت ميكنى؟بنظرم جالبه اما راستشو بخواى خيلى ازش سر در نياوردم
                            با اميد بهترين برنامه ريزى ها و بهترين رتبه ها به يارى خدا و تلاش خودمون🤞🏻

                            اول از همه میرم بودجه بندی کنکور رو نگاه میکنم و نگاه میکنم که کدوم فصل هر کتاب مهم تر هست
                            مثلا زیست فصل2 و 4 دهم از بقیه مهم تر هست
                            حالا نسبت به اهمیت و تسلطم اونا رو به ترتیب داخل اون طرحی که پایین گذاشتمع میزارم
                            خب حالا میرم میگم که من میخوام روزی 7 ساعت مطالعه کنم
                            یه نمودار میکشم و 24 قسمتش میکنم
                            قسمت هایی که سبز میکنم رو حتما باید بخونم(7ساعت سبز)(برای مثال 9 تا 11 صبح،12 تا 14 و...)
                            قسمت های قرمز رو ختما نباید بخونم!
                            و یه قسمت نارنجی هم دارم که تایم ورزشع
                            حالا به هر قسمت سبز رنگ یه درس رو میدم (مثلا شنبه ها 9 تا 11 زیست و...)
                            و نسبت به اون ترتیبی که داخل برگه پایین نوشتم پیش میرم
                            اگه دوست داشتی برنامه ریزیت اینطور باشع حتما شخصی سازیش کن واسه خودت و تغییرات داخلش ایجاد کن تا باب میلت باشع و از عمل بهش لذت ببری!
                            من بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی دنبال روش های برنامه ریزی و ... بودم(چندین سال :|)
                            ولی فهمیدم فقد خود آدم هست که میتونع واسه خودش برنامه ریزی کنع

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                              اسرا آلی شین هر وقت خواستید بیاید مشکلی نیست
                              من منظورم این ک قرار نیست ک ۲۴ ساعت در حال گزارش و ..باشیم ک ایشون میگن موفقیت تو مجازی نیست
                              مجازی موقعه ای ب ضرر ماست و ازش درست استفاده نکنیم

                              Zahra AnsaryfardZ آفلاین
                              Zahra AnsaryfardZ آفلاین
                              Zahra Ansaryfard
                              ریاضی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #137

                              فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                              اسرا آلی شین هر وقت خواستید بیاید مشکلی نیست
                              من منظورم این ک قرار نیست ک ۲۴ ساعت در حال گزارش و ..باشیم ک ایشون میگن موفقیت تو مجازی نیست
                              مجازی موقعه ای ب ضرر ماست و ازش درست استفاده نکنیم

                              خب یه ساعت مشخص نظم رو برقرار میکنه

                              فاطمه موسوی 0ف 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Zahra AnsaryfardZ Zahra Ansaryfard

                                فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                اسرا آلی شین هر وقت خواستید بیاید مشکلی نیست
                                من منظورم این ک قرار نیست ک ۲۴ ساعت در حال گزارش و ..باشیم ک ایشون میگن موفقیت تو مجازی نیست
                                مجازی موقعه ای ب ضرر ماست و ازش درست استفاده نکنیم

                                خب یه ساعت مشخص نظم رو برقرار میکنه

                                فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                فاطمه موسوی 0
                                تجربی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #138

                                Zahra Ansaryfard ساعت ده شب
                                خوبه؟

                                Zahra AnsaryfardZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                                  Zahra Ansaryfard ساعت ده شب
                                  خوبه؟

                                  Zahra AnsaryfardZ آفلاین
                                  Zahra AnsaryfardZ آفلاین
                                  Zahra Ansaryfard
                                  ریاضی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #139

                                  فاطمه موسوی 0 از نظر من آره...حالا باز نظر بقیه رو هم بپرس 🙂

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                                    سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                                    امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                                    من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                                    از دست دادم 🙁
                                    ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                                    پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                                    دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                                    Babak mansB آفلاین
                                    Babak mansB آفلاین
                                    Babak mans
                                    یازدهم
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #140

                                    فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                    سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                                    امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                                    من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                                    از دست دادم 🙁
                                    ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                                    پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                                    دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                                    منم هستم

                                    فاطمه موسوی 0ف 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Babak mansB Babak mans

                                      فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                      سلام سلام ب آلای های عزیز 😍
                                      امیدوارم حالتون خوب باشه کنکوری های ۱۴۰۱ میاید‌ با هم شروع کنیم به مطالعه کنکوری و گزارش ساعات‌ مطالعه ؟
                                      من تابستون و تنبلی کردم نخوندم‌و وقت خیلی زیاد و مفیدی
                                      از دست دادم 🙁
                                      ولی تصمیم‌گرفتم سال یازدهم بترکونم...
                                      پایه اید با هم شروع کنیم؟!
                                      دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم

                                      منم هستم

                                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                      فاطمه موسوی 0
                                      تجربی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #141

                                      Babak mans شب گزارش کار بفرس🌷

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • ZaraaZ آفلاین
                                        ZaraaZ آفلاین
                                        Zaraa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #142

                                        سلام
                                        تاپیک خوبیه و اینکه خوشحالم این تاپیک مختص همسنا و هم پایه های خودمه
                                        راستش من زودتر از شماها شروع کردم و قضیه گزارش دادن و برنامه ریزی درست رو زودتر شروع کردم
                                        ولی باید یه چیزی رو هم بگم
                                        اگه میخواین موفق باشین و برای هدفتون ارزش قائلین ،فقط و فقط ساعتای یازده شب به بعد (بعد از اتمام ساعت مطالعتون) بیاید انجمن ...دور اومدن به انجمن در طول روز برای بهانه های الکی یا حرف زدن با دوستاتون رو خط بکشید (ارتباطتتونو بادوستاتون کم کنین...تاپیک تودلیو بزنین رو حالت نادیده گرفتن ...)چون حدودا یه سالی هست من عضو انجمنم و هروقت به بهانه ده دقیقه اومدم انجمن ،بیشتر از دوساعت انجمن موندم
                                        درغیر اینصورت اگه که از دوستا ،چت هاتون و فروم دل نمیکنین که حرف جناب 99 راجب به رتبه و موفقیتتون کاملا درسته
                                        لپ کلام بگم که انجمن و وسیله گفتن گزارشتون بدونید نه چت و وقت گذرانی
                                        تمام این چیزایی که گفتم، برام پیش اومده و ازشون ضربه دیدم ...
                                        موفق باشین همگی

                                        درحال ساخت زیرساخت های آینده🎈🌈🚀

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • ZaraaZ آفلاین
                                          ZaraaZ آفلاین
                                          Zaraa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Zaraa انجام شده
                                          #143

                                          اینم بگم که اگه خواستین فعالیتی توی انجمن داشته باشین(مثلا جواب سوال دیگرانو دادن یا حرف زدن با دوستاتون یا....)بعد از ساعت11 شب (بعد از اتمام ساعت مطالعه) اونکارو انجام بدین

                                          درحال ساخت زیرساخت های آینده🎈🌈🚀

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 14
                                          • 15
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع