Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. یه چیزی بگین آروم شم..!
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

یه چیزی بگین آروم شم..!

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
انرژیانرژی مثبتانگیزههدفکنکور۱۴۰۰
78 دیدگاه‌ها 15 کاربران 2.8k بازدیدها 12 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • 0Alfred00 آفلاین
    0Alfred00 آفلاین
    0Alfred0
    تجربی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط 0Alfred0 انجام شده
    #51

    سلام
    درسو به عنوان کار روزانت بدون.
    وقتی درسو جزو کار روزانت دونستی بهش اهمیت میدی نمیگی از فردا از فردا به هیچ وجه جواب نمیده من چه برنامه ها بوده که تنظیم کردم ولی با گفتن از فردا انجامش میدم اون برنامه خراب شده از همین الان پاشو حتی اگه شده 2 ساعت درس بخون و بعد هرروز تایمشو زیادتر کن وقتی یه دفعه میری سراغ درس که بالای 8 ساعت بخونی اون 8 ساعتو میخونی ولی از درس زده میشی چون تو یه مدت اصلا نخوندی و تو یه روز میخوای این همه بخونی وقتی مغز آدم میبینه که آخرش هرروز باید 10 ساعت بخونه ترجیح میده اینکارو نکنه دلیلشم کاملا منطقیه چون خیلی سخته ولی وقتی کم کم ساعت درسیتو تقویت کنی و تداوم داشته باشه. هم میتونی بیشتر بخونی و هم اینکه کمتر بهت فشار میاد.پاشو از همین الان نه از فردا درسو شروع کن.
    امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • آمـاجآ آفلاین
      آمـاجآ آفلاین
      آمـاج
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #52

      ما توی این چند سال به مغز زحمت ندادیم، پس اینکه ازش توقع داشته باشیم به اندازه سه سال توی 4 ساعت برامون کار کنه تقریبا غیر ممکنه؛ مگه اینکه درست بهش آموزش داده باشیم..
      اگه بخوای خودت رو محدود زمان و ساعت بکنی نفست  برخلاف این مسیر بهت دستور میده..
      ترس از اینکه بخونی و یاد نگیری یا بخونی و تموم نشه یا فراموش کنی یا "به %(#ff0000)[اونی که میخوای نرسی]" فقط از مسیر منحرفت میکنه..
      فراموش نکن اینکه بگی من باید تموم کنم، شاید شمارو به آخر کتابا نزدیک کنه ولی ممکنه بازدهی نداشته باشه،
      ولی اگه بگی %(#ff0000)[من میخوام یاد بگیرم]، به اندازه آموخته هات بهت مهارت میده و چه بسا با قوی تر شدن به آخر کتاب شیرین و زودتر نزدیک میشی..
      %(#ff0000)[درس رو عضوی از خودت کن نه بخشی از زندگی؛]
      البته این به این معنی نیست که لاک پشت وار بری و تعاریف مثبت رو از خودت دور کنی،
      این رو %(#ff0000)[بدون که"میتونی"..]

      تنها مشاوری که میتونه بهت کمک کنه خودتی؛ چون هر کس دیگه ای بر اساس توانایی آرمانی که برات در نظر گرفته ازت بازدهی میخواد!
      %(#ff0000)[تلاش کن ولی هیچوقت از آینده تلاشت نترس!!]

      آمـاجآ Im Ho3einI 2 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • آمـاجآ آمـاج

        ما توی این چند سال به مغز زحمت ندادیم، پس اینکه ازش توقع داشته باشیم به اندازه سه سال توی 4 ساعت برامون کار کنه تقریبا غیر ممکنه؛ مگه اینکه درست بهش آموزش داده باشیم..
        اگه بخوای خودت رو محدود زمان و ساعت بکنی نفست  برخلاف این مسیر بهت دستور میده..
        ترس از اینکه بخونی و یاد نگیری یا بخونی و تموم نشه یا فراموش کنی یا "به %(#ff0000)[اونی که میخوای نرسی]" فقط از مسیر منحرفت میکنه..
        فراموش نکن اینکه بگی من باید تموم کنم، شاید شمارو به آخر کتابا نزدیک کنه ولی ممکنه بازدهی نداشته باشه،
        ولی اگه بگی %(#ff0000)[من میخوام یاد بگیرم]، به اندازه آموخته هات بهت مهارت میده و چه بسا با قوی تر شدن به آخر کتاب شیرین و زودتر نزدیک میشی..
        %(#ff0000)[درس رو عضوی از خودت کن نه بخشی از زندگی؛]
        البته این به این معنی نیست که لاک پشت وار بری و تعاریف مثبت رو از خودت دور کنی،
        این رو %(#ff0000)[بدون که"میتونی"..]

        تنها مشاوری که میتونه بهت کمک کنه خودتی؛ چون هر کس دیگه ای بر اساس توانایی آرمانی که برات در نظر گرفته ازت بازدهی میخواد!
        %(#ff0000)[تلاش کن ولی هیچوقت از آینده تلاشت نترس!!]

        آمـاجآ آفلاین
        آمـاجآ آفلاین
        آمـاج
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط آمـاج انجام شده
        #53

        @gomname81
        جملات قرمز کلید های اصلی هستن ولی به تنهایی نمیتونستم مفهومشون رو برسونم🙏🏻🌹

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • آمـاجآ آمـاج

          ما توی این چند سال به مغز زحمت ندادیم، پس اینکه ازش توقع داشته باشیم به اندازه سه سال توی 4 ساعت برامون کار کنه تقریبا غیر ممکنه؛ مگه اینکه درست بهش آموزش داده باشیم..
          اگه بخوای خودت رو محدود زمان و ساعت بکنی نفست  برخلاف این مسیر بهت دستور میده..
          ترس از اینکه بخونی و یاد نگیری یا بخونی و تموم نشه یا فراموش کنی یا "به %(#ff0000)[اونی که میخوای نرسی]" فقط از مسیر منحرفت میکنه..
          فراموش نکن اینکه بگی من باید تموم کنم، شاید شمارو به آخر کتابا نزدیک کنه ولی ممکنه بازدهی نداشته باشه،
          ولی اگه بگی %(#ff0000)[من میخوام یاد بگیرم]، به اندازه آموخته هات بهت مهارت میده و چه بسا با قوی تر شدن به آخر کتاب شیرین و زودتر نزدیک میشی..
          %(#ff0000)[درس رو عضوی از خودت کن نه بخشی از زندگی؛]
          البته این به این معنی نیست که لاک پشت وار بری و تعاریف مثبت رو از خودت دور کنی،
          این رو %(#ff0000)[بدون که"میتونی"..]

          تنها مشاوری که میتونه بهت کمک کنه خودتی؛ چون هر کس دیگه ای بر اساس توانایی آرمانی که برات در نظر گرفته ازت بازدهی میخواد!
          %(#ff0000)[تلاش کن ولی هیچوقت از آینده تلاشت نترس!!]

          Im Ho3einI آفلاین
          Im Ho3einI آفلاین
          Im Ho3ein
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #54

          @gomname81 فوق العاده گفتی
          واقعا دمت گرممم:clapping_hands: :clapping_hands: :clapping_hands: :folded_hands: :grinning_face_with_big_eyes:

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
            خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
            خانومِ_دوست_داشتنی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط خانومِ_دوست_داشتنی انجام شده
            #55

            مرسی از اینکه کمکم کردین جهت برگشتنم به روال قبلی که داشتم..!
            %(#bb00ff)[ یه دنیا مرسی از تک تکتون]..!2764.png
            دیشب از بس فکر کردم تا دیر وقت خوابم نبرد :((
            برا همین متاسفانه نتونستم زود بیدار شم پ.ن: اصلا از توجیه خوشم نمیاد:expressionless_face: !!
            خب بالاخره هر طور شد شروع کردم..!
            با انرژی با فکر مثبت و..! تایم درسم که تموم میشد تایم و تستش رو مینوشتم بعد کرنومترم رو صفر میکردم میرفتم سراغ درس بعدی..! :sparkles: :growing_heart:
            امروز میشه گفت اولین روزی بود انقد خوب تونستم فیزیک رو بخونم..!:star-struck:
            ظهر نخوابیدم که عقب نمونم..!
            با اینکه به همه کارایی که خواستم انجام بدم نرسیدم اما خب بازهم خوب بود برای منی ک دو هفته یکم بیشتر خودمو به عبارتی دور کرده بودم از این فضا..!
            طولانی نشه..! بگم که...ته انرژیم که شد اومدم جمع بستم تایم و تست هامو..! (با اینکه انتظار حداقل 3 ساعت بیشتر رو داشتم..!) ولی شد 5/5 ساعت با 125 تست..!
            %(#1a97c9)[ خوبه..!]
            بازم حرفاتون کمکم کرد..!
            مطمئنم اگه تایمو میدیم چقد کمه بعد با خواسته ای که داشتم مقایسه میکردم قطعا بیشتر از 1 ساعت و 15 مین نمیشد..!
            مرسی از همه :growing_heart: :sparkles: : Nazanin Jamali Im Ho3ein @gomname81 @Mr-Fantastic moein دیوار Soheil Mo200 H_R Morteza Khodaie 0Alfred0

            Im Ho3einI H_RH آمـاجآ دیوارد 4 پاسخ آخرین پاسخ
            5
            • خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
              خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
              خانومِ_دوست_داشتنی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط خانومِ_دوست_داشتنی انجام شده
              #56

              شاید نظرات بتونه به شما هم کمک کنه..!:growing_heart:
              دانش-آموزان-آلاء تجربیا ریاضیا انسانیا

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                مرسی از اینکه کمکم کردین جهت برگشتنم به روال قبلی که داشتم..!
                %(#bb00ff)[ یه دنیا مرسی از تک تکتون]..!2764.png
                دیشب از بس فکر کردم تا دیر وقت خوابم نبرد :((
                برا همین متاسفانه نتونستم زود بیدار شم پ.ن: اصلا از توجیه خوشم نمیاد:expressionless_face: !!
                خب بالاخره هر طور شد شروع کردم..!
                با انرژی با فکر مثبت و..! تایم درسم که تموم میشد تایم و تستش رو مینوشتم بعد کرنومترم رو صفر میکردم میرفتم سراغ درس بعدی..! :sparkles: :growing_heart:
                امروز میشه گفت اولین روزی بود انقد خوب تونستم فیزیک رو بخونم..!:star-struck:
                ظهر نخوابیدم که عقب نمونم..!
                با اینکه به همه کارایی که خواستم انجام بدم نرسیدم اما خب بازهم خوب بود برای منی ک دو هفته یکم بیشتر خودمو به عبارتی دور کرده بودم از این فضا..!
                طولانی نشه..! بگم که...ته انرژیم که شد اومدم جمع بستم تایم و تست هامو..! (با اینکه انتظار حداقل 3 ساعت بیشتر رو داشتم..!) ولی شد 5/5 ساعت با 125 تست..!
                %(#1a97c9)[ خوبه..!]
                بازم حرفاتون کمکم کرد..!
                مطمئنم اگه تایمو میدیم چقد کمه بعد با خواسته ای که داشتم مقایسه میکردم قطعا بیشتر از 1 ساعت و 15 مین نمیشد..!
                مرسی از همه :growing_heart: :sparkles: : Nazanin Jamali Im Ho3ein @gomname81 @Mr-Fantastic moein دیوار Soheil Mo200 H_R Morteza Khodaie 0Alfred0

                Im Ho3einI آفلاین
                Im Ho3einI آفلاین
                Im Ho3ein
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #57

                خانومِ_دوست_داشتنی
                خواهش میکنم
                من خودم به این دچار شده بودم
                نمیدونم تونستم خوب توضیح بدم یانه (عذر میخوام اگه نتونستم خوب توضیح بدم)
                اما چیزایی رو گفتم که مطمئنم درست بوده چون منم راه انداخته بود
                ثانیا تو خودت هم ی جورایی بهمون کمک کردی
                همین که من تونستم تجربه های بقیه رو هم ببینم بهتر درک کنم قضیه رو
                امیدوارم مفید بوده باشم
                برام دعا کنید
                ممنونم ازت:grinning_face_with_big_eyes: :folded_hands: :folded_hands:

                خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                  مرسی از اینکه کمکم کردین جهت برگشتنم به روال قبلی که داشتم..!
                  %(#bb00ff)[ یه دنیا مرسی از تک تکتون]..!2764.png
                  دیشب از بس فکر کردم تا دیر وقت خوابم نبرد :((
                  برا همین متاسفانه نتونستم زود بیدار شم پ.ن: اصلا از توجیه خوشم نمیاد:expressionless_face: !!
                  خب بالاخره هر طور شد شروع کردم..!
                  با انرژی با فکر مثبت و..! تایم درسم که تموم میشد تایم و تستش رو مینوشتم بعد کرنومترم رو صفر میکردم میرفتم سراغ درس بعدی..! :sparkles: :growing_heart:
                  امروز میشه گفت اولین روزی بود انقد خوب تونستم فیزیک رو بخونم..!:star-struck:
                  ظهر نخوابیدم که عقب نمونم..!
                  با اینکه به همه کارایی که خواستم انجام بدم نرسیدم اما خب بازهم خوب بود برای منی ک دو هفته یکم بیشتر خودمو به عبارتی دور کرده بودم از این فضا..!
                  طولانی نشه..! بگم که...ته انرژیم که شد اومدم جمع بستم تایم و تست هامو..! (با اینکه انتظار حداقل 3 ساعت بیشتر رو داشتم..!) ولی شد 5/5 ساعت با 125 تست..!
                  %(#1a97c9)[ خوبه..!]
                  بازم حرفاتون کمکم کرد..!
                  مطمئنم اگه تایمو میدیم چقد کمه بعد با خواسته ای که داشتم مقایسه میکردم قطعا بیشتر از 1 ساعت و 15 مین نمیشد..!
                  مرسی از همه :growing_heart: :sparkles: : Nazanin Jamali Im Ho3ein @gomname81 @Mr-Fantastic moein دیوار Soheil Mo200 H_R Morteza Khodaie 0Alfred0

                  H_RH آفلاین
                  H_RH آفلاین
                  H_R
                  فارغ التحصیلان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #58

                  خانومِ_دوست_داشتنی انشالله منتظرم ببینیم روزی رو که ساعت مطالعه بالای ۱۲ بزنی😊🤗🌺

                  از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                  خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Im Ho3einI Im Ho3ein

                    خانومِ_دوست_داشتنی
                    خواهش میکنم
                    من خودم به این دچار شده بودم
                    نمیدونم تونستم خوب توضیح بدم یانه (عذر میخوام اگه نتونستم خوب توضیح بدم)
                    اما چیزایی رو گفتم که مطمئنم درست بوده چون منم راه انداخته بود
                    ثانیا تو خودت هم ی جورایی بهمون کمک کردی
                    همین که من تونستم تجربه های بقیه رو هم ببینم بهتر درک کنم قضیه رو
                    امیدوارم مفید بوده باشم
                    برام دعا کنید
                    ممنونم ازت:grinning_face_with_big_eyes: :folded_hands: :folded_hands:

                    خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                    خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                    خانومِ_دوست_داشتنی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #59

                    Im Ho3ein عالی بود..!
                    مرسی..!
                    همچنین منم به دعاتون نیاز دارم:sunflower: :sparkles:

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • H_RH H_R

                      خانومِ_دوست_داشتنی انشالله منتظرم ببینیم روزی رو که ساعت مطالعه بالای ۱۲ بزنی😊🤗🌺

                      خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                      خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                      خانومِ_دوست_داشتنی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #60

                      H_R انشاءلله عزیزم..مرسی:growing_heart: :sparkles:

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                        مرسی از اینکه کمکم کردین جهت برگشتنم به روال قبلی که داشتم..!
                        %(#bb00ff)[ یه دنیا مرسی از تک تکتون]..!2764.png
                        دیشب از بس فکر کردم تا دیر وقت خوابم نبرد :((
                        برا همین متاسفانه نتونستم زود بیدار شم پ.ن: اصلا از توجیه خوشم نمیاد:expressionless_face: !!
                        خب بالاخره هر طور شد شروع کردم..!
                        با انرژی با فکر مثبت و..! تایم درسم که تموم میشد تایم و تستش رو مینوشتم بعد کرنومترم رو صفر میکردم میرفتم سراغ درس بعدی..! :sparkles: :growing_heart:
                        امروز میشه گفت اولین روزی بود انقد خوب تونستم فیزیک رو بخونم..!:star-struck:
                        ظهر نخوابیدم که عقب نمونم..!
                        با اینکه به همه کارایی که خواستم انجام بدم نرسیدم اما خب بازهم خوب بود برای منی ک دو هفته یکم بیشتر خودمو به عبارتی دور کرده بودم از این فضا..!
                        طولانی نشه..! بگم که...ته انرژیم که شد اومدم جمع بستم تایم و تست هامو..! (با اینکه انتظار حداقل 3 ساعت بیشتر رو داشتم..!) ولی شد 5/5 ساعت با 125 تست..!
                        %(#1a97c9)[ خوبه..!]
                        بازم حرفاتون کمکم کرد..!
                        مطمئنم اگه تایمو میدیم چقد کمه بعد با خواسته ای که داشتم مقایسه میکردم قطعا بیشتر از 1 ساعت و 15 مین نمیشد..!
                        مرسی از همه :growing_heart: :sparkles: : Nazanin Jamali Im Ho3ein @gomname81 @Mr-Fantastic moein دیوار Soheil Mo200 H_R Morteza Khodaie 0Alfred0

                        آمـاجآ آفلاین
                        آمـاجآ آفلاین
                        آمـاج
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط آمـاج انجام شده
                        #61

                        خانومِ_دوست_داشتنی
                        خوبه موفق باشی🌹😊

                        خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                          مرسی از اینکه کمکم کردین جهت برگشتنم به روال قبلی که داشتم..!
                          %(#bb00ff)[ یه دنیا مرسی از تک تکتون]..!2764.png
                          دیشب از بس فکر کردم تا دیر وقت خوابم نبرد :((
                          برا همین متاسفانه نتونستم زود بیدار شم پ.ن: اصلا از توجیه خوشم نمیاد:expressionless_face: !!
                          خب بالاخره هر طور شد شروع کردم..!
                          با انرژی با فکر مثبت و..! تایم درسم که تموم میشد تایم و تستش رو مینوشتم بعد کرنومترم رو صفر میکردم میرفتم سراغ درس بعدی..! :sparkles: :growing_heart:
                          امروز میشه گفت اولین روزی بود انقد خوب تونستم فیزیک رو بخونم..!:star-struck:
                          ظهر نخوابیدم که عقب نمونم..!
                          با اینکه به همه کارایی که خواستم انجام بدم نرسیدم اما خب بازهم خوب بود برای منی ک دو هفته یکم بیشتر خودمو به عبارتی دور کرده بودم از این فضا..!
                          طولانی نشه..! بگم که...ته انرژیم که شد اومدم جمع بستم تایم و تست هامو..! (با اینکه انتظار حداقل 3 ساعت بیشتر رو داشتم..!) ولی شد 5/5 ساعت با 125 تست..!
                          %(#1a97c9)[ خوبه..!]
                          بازم حرفاتون کمکم کرد..!
                          مطمئنم اگه تایمو میدیم چقد کمه بعد با خواسته ای که داشتم مقایسه میکردم قطعا بیشتر از 1 ساعت و 15 مین نمیشد..!
                          مرسی از همه :growing_heart: :sparkles: : Nazanin Jamali Im Ho3ein @gomname81 @Mr-Fantastic moein دیوار Soheil Mo200 H_R Morteza Khodaie 0Alfred0

                          دیوارد آفلاین
                          دیوارد آفلاین
                          دیوار
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #62

                          خانومِ_دوست_داشتنی خیلی خوبه ، تبریک میگم ،موفق باشید ، ان شاءالله تا آخرش همین قدر پر قدرت پیش بار 😊🥳❤🌹🌈😇

                          خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • دیوارد دیوار

                            خانومِ_دوست_داشتنی خیلی خوبه ، تبریک میگم ،موفق باشید ، ان شاءالله تا آخرش همین قدر پر قدرت پیش بار 😊🥳❤🌹🌈😇

                            خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                            خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                            خانومِ_دوست_داشتنی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #63

                            دیوار مرسی ازتون:sparkles:

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • آمـاجآ آمـاج

                              خانومِ_دوست_داشتنی
                              خوبه موفق باشی🌹😊

                              خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                              خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                              خانومِ_دوست_داشتنی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #64

                              @gomname81 ممنون عزیزدلم:sunflower: :sparkles:

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                                Soheil Mo200 توضیح دادم..!
                                میونه خوبی باهاشون ندارم

                                SenPaiS آفلاین
                                SenPaiS آفلاین
                                SenPai
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #65

                                خانومِ_دوست_داشتنی منم میونه خوبی با درس خوندن ندارم ولی دلیل نمیشه سمتش نرم

                                خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • SenPaiS SenPai

                                  خانومِ_دوست_داشتنی منم میونه خوبی با درس خوندن ندارم ولی دلیل نمیشه سمتش نرم

                                  خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                  خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                  خانومِ_دوست_داشتنی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #66

                                  SenPai ن میونم خوبه...تو اون تایم حالم خوب نبود :))
                                  خداروشکر افتادم رو روال

                                  Im Ho3einI SenPaiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                                    SenPai ن میونم خوبه...تو اون تایم حالم خوب نبود :))
                                    خداروشکر افتادم رو روال

                                    Im Ho3einI آفلاین
                                    Im Ho3einI آفلاین
                                    Im Ho3ein
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #67

                                    خانومِ_دوست_داشتنی ع؟
                                    بسلامتییییییییی:grinning_face_with_big_eyes: :grinning_face_with_big_eyes: :grinning_face_with_big_eyes:
                                    خداروشکر

                                    خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Im Ho3einI Im Ho3ein

                                      خانومِ_دوست_داشتنی ع؟
                                      بسلامتییییییییی:grinning_face_with_big_eyes: :grinning_face_with_big_eyes: :grinning_face_with_big_eyes:
                                      خداروشکر

                                      خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                      خانومِ_دوست_داشتنیخ آفلاین
                                      خانومِ_دوست_داشتنی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #68

                                      Im Ho3ein بله :))
                                      دیروز 8.5 شدم :smiling_face_with_heart-eyes:

                                      Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                                        Im Ho3ein بله :))
                                        دیروز 8.5 شدم :smiling_face_with_heart-eyes:

                                        Im Ho3einI آفلاین
                                        Im Ho3einI آفلاین
                                        Im Ho3ein
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #69

                                        خانومِ_دوست_داشتنی
                                        Wooooow !:face_screaming_in_fear: :flexed_biceps: :flexed_biceps:
                                        پرچم بالا:white_flag: :white_flag: :white_flag:

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • خانومِ_دوست_داشتنیخ خانومِ_دوست_داشتنی

                                          SenPai ن میونم خوبه...تو اون تایم حالم خوب نبود :))
                                          خداروشکر افتادم رو روال

                                          SenPaiS آفلاین
                                          SenPaiS آفلاین
                                          SenPai
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #70

                                          خانومِ_دوست_داشتنی خدا را شگر:face_savoring_food:

                                          خانومِ_دوست_داشتنیخ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع