Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. خدمات تکمیلی
  3. جلسات رفع اشکال زیست
  4. آرشیو جلسات رفع اشکال زیست کنکور 1400
  5. جلسه سوم رفع اشکال زیست :فصل 3و4 دهم
  6. درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4)
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده جلسه سوم رفع اشکال زیست :فصل 3و4 دهم
56 دیدگاه‌ها 11 کاربران 1.2k بازدیدها 8 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • BioB Bio

    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

    mehranmirzaei
    1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
    2)غ
    3)غلطه چون گفته هر
    4)اره مثلا گولبولهای سفید

    به دام سلام کن😂😂😂

    کدوم :neutral_face:

    نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

    M آفلاین
    M آفلاین
    Morteza Khodaie
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #26

    Bio :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

    Başkalarını yargılamak eleştiri değil hakarettir

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • I آفلاین
      I آفلاین
      Infinitie. A
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #27

      استاد من هرچی میبینم دامی پیدا نمیکنم😶

      Do What is Right, Not What is Easy

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • Hoorieh shH Hoorieh sh

        Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        mehranmirzaei
        1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
        2)غ
        3)غلطه چون گفته هر
        4)اره مثلا گولبولهای سفید

        به دام سلام کن😂😂😂

        کدوم :neutral_face:

        نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

        mehranmirzaei
        اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
        هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
        (#مزاح)

        BioB آفلاین
        BioB آفلاین
        Bio
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Bio انجام شده
        #28

        Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

        mehranmirzaei
        1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
        2)غ
        3)غلطه چون گفته هر
        4)اره مثلا گولبولهای سفید

        به دام سلام کن😂😂😂

        کدوم :neutral_face:

        نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

        mehranmirzaei
        اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
        هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
        (#مزاح)

        حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
        بعدا حساب میکنم!

        mehranmirzaeiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • Dr.RashidiD آفلاین
          Dr.RashidiD آفلاین
          Dr.Rashidi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #29

          حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

          هیچ اگر سایه پذیرد
          منم آن سایه ی هیچ ...

          H_RH Hoorieh shH BioB 3 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

            1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

            2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

            3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

            4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

            ✍بچه ها همتون شرکت کنید
            دلیل هم حتما بیارید
            بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
            دم همتون گرم
            تجربیا

            H_RH آفلاین
            H_RH آفلاین
            H_R
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #30

            mehranmirzaei استاد بیا پاسخ بده من داره مغزم مور مور میشه😑😐

            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

            I 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • BioB Bio

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              mehranmirzaei
              1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
              2)غ
              3)غلطه چون گفته هر
              4)اره مثلا گولبولهای سفید

              به دام سلام کن😂😂😂

              کدوم :neutral_face:

              نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

              mehranmirzaei
              اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
              هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
              (#مزاح)

              حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
              بعدا حساب میکنم!

              mehranmirzaeiM آفلاین
              mehranmirzaeiM آفلاین
              mehranmirzaei
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #31

              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

              mehranmirzaei
              1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
              2)غ
              3)غلطه چون گفته هر
              4)اره مثلا گولبولهای سفید

              به دام سلام کن😂😂😂

              کدوم :neutral_face:

              نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

              mehranmirzaei
              اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
              هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
              (#مزاح)

              حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
              بعدا حساب میکنم!

              امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

              BioB Hoorieh shH 2 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

                حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                H_RH آفلاین
                H_RH آفلاین
                H_R
                فارغ التحصیلان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #32

                @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                عه اره جاش خالیه😅

                از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

                  حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                  Hoorieh shH آفلاین
                  Hoorieh shH آفلاین
                  Hoorieh sh
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #33

                  @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                  حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                  رع واقعا :face_with_tears_of_joy: :neutral_face: چ بد ک نیس:(

                  Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    mehranmirzaei
                    1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                    2)غ
                    3)غلطه چون گفته هر
                    4)اره مثلا گولبولهای سفید

                    به دام سلام کن😂😂😂

                    کدوم :neutral_face:

                    نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                    mehranmirzaei
                    اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                    هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                    (#مزاح)

                    حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                    بعدا حساب میکنم!

                    امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                    BioB آفلاین
                    BioB آفلاین
                    Bio
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #34

                    mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                    mehranmirzaei
                    1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                    2)غ
                    3)غلطه چون گفته هر
                    4)اره مثلا گولبولهای سفید

                    به دام سلام کن😂😂😂

                    کدوم :neutral_face:

                    نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                    mehranmirzaei
                    اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                    هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                    (#مزاح)

                    حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                    بعدا حساب میکنم!

                    امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                    نه بابا شوخیه😂😂

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • H_RH H_R

                      mehranmirzaei استاد بیا پاسخ بده من داره مغزم مور مور میشه😑😐

                      I آفلاین
                      I آفلاین
                      Infinitie. A
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #35

                      H_R منم😐لنفوسیتام دارن به پلاکتام حمله میکنن😐چه ربطی داشت:/

                      Do What is Right, Not What is Easy

                      H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

                        حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                        BioB آفلاین
                        BioB آفلاین
                        Bio
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #36

                        @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                        حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                        دام پهن میکرد؟

                        Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Hoorieh shH Hoorieh sh

                          @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                          حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                          رع واقعا :face_with_tears_of_joy: :neutral_face: چ بد ک نیس:(

                          Dr.RashidiD آفلاین
                          Dr.RashidiD آفلاین
                          Dr.Rashidi
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #37

                          Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                          @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                          حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                          رع واقعا :face_with_tears_of_joy: :neutral_face: چ بد ک نیس:(

                          اوهوم

                          هیچ اگر سایه پذیرد
                          منم آن سایه ی هیچ ...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            mehranmirzaei
                            1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                            2)غ
                            3)غلطه چون گفته هر
                            4)اره مثلا گولبولهای سفید

                            به دام سلام کن😂😂😂

                            کدوم :neutral_face:

                            نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                            mehranmirzaei
                            اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                            هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                            (#مزاح)

                            حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                            بعدا حساب میکنم!

                            امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                            Hoorieh shH آفلاین
                            Hoorieh shH آفلاین
                            Hoorieh sh
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #38

                            mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                            mehranmirzaei
                            1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                            2)غ
                            3)غلطه چون گفته هر
                            4)اره مثلا گولبولهای سفید

                            به دام سلام کن😂😂😂

                            کدوم :neutral_face:

                            نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                            mehranmirzaei
                            اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                            هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                            (#مزاح)

                            حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                            بعدا حساب میکنم!

                            امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                            ن استاد شوخی بخدا من یکم نمکم رفته بالا امشب :face_with_tears_of_joy:

                            BioB 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • BioB Bio

                              @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                              حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                              دام پهن میکرد؟

                              Dr.RashidiD آفلاین
                              Dr.RashidiD آفلاین
                              Dr.Rashidi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #39

                              Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                              @dr-rashidi در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                              حسام فقط سلطان پهن دام بود که نیست 😥

                              دام پهن میکرد؟

                              چجورم😂

                              هیچ اگر سایه پذیرد
                              منم آن سایه ی هیچ ...

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • I Infinitie. A

                                H_R منم😐لنفوسیتام دارن به پلاکتام حمله میکنن😐چه ربطی داشت:/

                                H_RH آفلاین
                                H_RH آفلاین
                                H_R
                                فارغ التحصیلان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #40

                                @infinitie-a در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                H_R منم😐لنفوسیتام دارن به پلاکتام حمله میکنن😐چه ربطی داشت:/

                                😅😅😅😅

                                از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Hoorieh shH Hoorieh sh

                                  mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  mehranmirzaei
                                  1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                                  2)غ
                                  3)غلطه چون گفته هر
                                  4)اره مثلا گولبولهای سفید

                                  به دام سلام کن😂😂😂

                                  کدوم :neutral_face:

                                  نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                                  mehranmirzaei
                                  اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                                  هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                                  (#مزاح)

                                  حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                                  بعدا حساب میکنم!

                                  امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                                  ن استاد شوخی بخدا من یکم نمکم رفته بالا امشب :face_with_tears_of_joy:

                                  BioB آفلاین
                                  BioB آفلاین
                                  Bio
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #41

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Bio در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  Hoorieh sh در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                  mehranmirzaei
                                  1)درسته چون ماهیچه ای زیاد میشه و الاستیک کم
                                  2)غ
                                  3)غلطه چون گفته هر
                                  4)اره مثلا گولبولهای سفید

                                  به دام سلام کن😂😂😂

                                  کدوم :neutral_face:

                                  نمی دونم!فقط میدونم منم توشم😂😂

                                  mehranmirzaei
                                  اقا میشه منو بندازین تو ی دام دیگه
                                  هرجا فقط کنار این نباشم من :face_with_tears_of_joy:
                                  (#مزاح)

                                  حیف حیف که نمیشه چیزی گف😂😂😂
                                  بعدا حساب میکنم!

                                  امشب دعوا ها بالاگرفته 😂😂

                                  ن استاد شوخی بخدا من یکم نمکم رفته بالا امشب :face_with_tears_of_joy:

                                  آره امشب ساقیتو عوض کردی😂😂

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                    1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

                                    2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

                                    3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

                                    4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

                                    ✍بچه ها همتون شرکت کنید
                                    دلیل هم حتما بیارید
                                    بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
                                    دم همتون گرم
                                    تجربیا

                                    H_RH آفلاین
                                    H_RH آفلاین
                                    H_R
                                    فارغ التحصیلان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #42

                                    mehranmirzaei استاد الان نورونام دارن سر جواب با هم دعوا میکنن 😑😐😅

                                    از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                                    BioB 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                      1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

                                      2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

                                      3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

                                      4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

                                      ✍بچه ها همتون شرکت کنید
                                      دلیل هم حتما بیارید
                                      بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
                                      دم همتون گرم
                                      تجربیا

                                      mehranmirzaeiM آفلاین
                                      mehranmirzaeiM آفلاین
                                      mehranmirzaei
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #43

                                      mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                      1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

                                      2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

                                      3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

                                      4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

                                      ✍بچه ها همتون شرکت کنید
                                      دلیل هم حتما بیارید
                                      بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
                                      دم همتون گرم
                                      تجربیا

                                      پاسخ
                                      1.صحیح خب هرچی بریم سرخرگا کوچیک تر میشن و ضخامتشون کمتر میشه و بیشتر ماهیچه ای میشن!
                                      2.غلط!!خود B12 توی روده تولید میشه نه B9
                                      3.غلط فقط ماهیچه های دست و پا و مثلا ماهیچه صورت و گردن و اینا اصلا اینکارو نمیکنه!
                                      4.غلطه چون که :ویتامین B9یا فولیک اسید برای تقسیم طبیعی یاخته ها(هریاخته ای ) احتیاجه(دامو گرفتی 😂🤔🤔)
                                      تجربیا

                                      H_RH BioB I Hoorieh shH 4 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • H_RH H_R

                                        mehranmirzaei استاد الان نورونام دارن سر جواب با هم دعوا میکنن 😑😐😅

                                        BioB آفلاین
                                        BioB آفلاین
                                        Bio
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #44

                                        H_R در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                        mehranmirzaei استاد الان نورونام دارن سر جواب با هم دعوا میکنن 😑😐😅

                                        درحال تایپ....

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                          mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                          1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

                                          2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

                                          3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

                                          4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

                                          ✍بچه ها همتون شرکت کنید
                                          دلیل هم حتما بیارید
                                          بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
                                          دم همتون گرم
                                          تجربیا

                                          پاسخ
                                          1.صحیح خب هرچی بریم سرخرگا کوچیک تر میشن و ضخامتشون کمتر میشه و بیشتر ماهیچه ای میشن!
                                          2.غلط!!خود B12 توی روده تولید میشه نه B9
                                          3.غلط فقط ماهیچه های دست و پا و مثلا ماهیچه صورت و گردن و اینا اصلا اینکارو نمیکنه!
                                          4.غلطه چون که :ویتامین B9یا فولیک اسید برای تقسیم طبیعی یاخته ها(هریاخته ای ) احتیاجه(دامو گرفتی 😂🤔🤔)
                                          تجربیا

                                          H_RH آفلاین
                                          H_RH آفلاین
                                          H_R
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #45

                                          mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                          mehranmirzaei در درست یا نادرست؟مسئله این است...(1-4) گفته است:

                                          1-هرچه از سمت سرخرگ های بزرگ تر به سمت سرخرگ های کوچکتر حرکت میکنیم میزان رشته های کشسان کاهش میابد .

                                          2-ویتامینی که کارکرد صحیح آن به B12 وابسته است در روده بزرگ نیز تولید میشود.

                                          3-انقباض هرماهیچه ی اسکتی موجب باز شدن دریچه های لانه کبوتری میشود.

                                          4-بعضی از گویچه های موجود در خون انسان میتوانند بدون نیاز به ویتامین های گروه B تولید شوند.

                                          ✍بچه ها همتون شرکت کنید
                                          دلیل هم حتما بیارید
                                          بهترینشون بعنوان پاسخ درنظر گرفته میشه
                                          دم همتون گرم
                                          تجربیا

                                          پاسخ
                                          1.صحیح خب هرچی بریم سرخرگا کوچیک تر میشن و ضخامتشون کمتر میشه و بیشتر ماهیچه ای میشن!
                                          2.غلط!!خود B12 توی روده تولید میشه نه B9
                                          3.غلط فقط ماهیچه های دست و پا و مثلا ماهیچه صورت و گردن و اینا اصلا اینکارو نمیکنه!
                                          4.غلطه چون که :ویتامین B9یا فولیک اسید برای تقسیم طبیعی یاخته ها(هریاخته ای ) احتیاجه(دامو گرفتی 😂🤔🤔)
                                          تجربیا

                                          یا خدا😳😳😳😳😳😳
                                          این دام نبود این شاه دام بود🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

                                          از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                                          mehranmirzaeiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع