Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. دردسری به نام کلاس آنلاین
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

دردسری به نام کلاس آنلاین

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
33 دیدگاه‌ها 13 کاربران 1.0k بازدیدها 12 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • SuccinateS Succinate

    ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

    ابوالفضل ریسیا آفلاین
    ابوالفضل ریسیا آفلاین
    ابوالفضل ریسی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #20

    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

    ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

    @sani-Painting ممنون که وقت گذاشتید
    حتما عمل میکنم

    SuccinateS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

      سلام به تمام آلایی ها🤗
      خب دوستان بریم سر اصل مطلب
      همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
      حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
      چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
      ممنون میشم کمکم کنید
      تجربیا
      ریاضیا
      انسانیا
      بچه-های-کنکور-تجربی-1400

      یسنای آفلاین
      یسنای آفلاین
      یسنا
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #21

      ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

      ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • یسنای یسنا

        ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

        ابوالفضل ریسیا آفلاین
        ابوالفضل ریسیا آفلاین
        ابوالفضل ریسی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #22

        یسنا در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

        ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

        یسنا متاسفانه شهرمون کوچیک هست و تنها یه دبیرستان داره😐😑🙁

        یسنای 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

          سلام به تمام آلایی ها🤗
          خب دوستان بریم سر اصل مطلب
          همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
          حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
          چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
          ممنون میشم کمکم کنید
          تجربیا
          ریاضیا
          انسانیا
          بچه-های-کنکور-تجربی-1400

          Mahdi Asadpoor28M آفلاین
          Mahdi Asadpoor28M آفلاین
          Mahdi Asadpoor28
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #23

          ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
          نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
          تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
          هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
          در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
          یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
          موفق باشی

          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • Mahdi Asadpoor28M Mahdi Asadpoor28

            ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
            نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
            تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
            هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
            در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
            یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
            موفق باشی

            ابوالفضل ریسیا آفلاین
            ابوالفضل ریسیا آفلاین
            ابوالفضل ریسی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #24

            Mahdi Asadpoor28 در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

            ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
            نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
            تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
            هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
            در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
            یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
            موفق باشی

            Mahdi Asadpoor28 ممنون از راهنماییتون
            شما هم موفق باشید انشاالله🌷

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

              @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

              ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

              @sani-Painting ممنون
              من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
              شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

              Nazila AaliN آفلاین
              Nazila AaliN آفلاین
              Nazila Aali
              تجربی یازدهم
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #25

              ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

              @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

              ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

              @sani-Painting ممنون
              من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
              شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

              چرا میدونم😂کتک🤺

              ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Nazila AaliN Nazila Aali

                ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                @sani-Painting ممنون
                من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                چرا میدونم😂کتک🤺

                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #26

                Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                @sani-Painting ممنون
                من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                چرا میدونم😂کتک🤺

                Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                Nazila AaliN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                  @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                  ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

                  @sani-Painting ممنون که وقت گذاشتید
                  حتما عمل میکنم

                  SuccinateS آفلاین
                  SuccinateS آفلاین
                  Succinate
                  ⭐
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #27

                  ابوالفضل ریسی خواهش میکنم خوشحالم که تونستم کمک تون کنم

                  !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                    Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                    @sani-Painting ممنون
                    من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                    شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                    چرا میدونم😂کتک🤺

                    Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                    Nazila AaliN آفلاین
                    Nazila AaliN آفلاین
                    Nazila Aali
                    تجربی یازدهم
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #28

                    ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                    @sani-Painting ممنون
                    من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                    شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                    چرا میدونم😂کتک🤺

                    Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                    🤣🤣🤣😂😂آفرین
                    من یه دست بزنمت که دیگه اصلا نخوابی 😐😂چشماتو ببندی باز کنی

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                      یسنا در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                      ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

                      یسنا متاسفانه شهرمون کوچیک هست و تنها یه دبیرستان داره😐😑🙁

                      یسنای آفلاین
                      یسنای آفلاین
                      یسنا
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #29

                      ابوالفضل ریسی نزدیکتون روستایی چیزی نیست؟برید یه مدرسه که بهتون سخت نگیرن و از اول باهاشون شرط کن با شرایط ات کنار بیان و قبول کنن که فقط فیلم اموزشی الا نگاه بکنی و خودشون برای کلاسهای انلاینت حاضری بزنند

                      ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                        سلام به تمام آلایی ها🤗
                        خب دوستان بریم سر اصل مطلب
                        همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
                        حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
                        چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
                        ممنون میشم کمکم کنید
                        تجربیا
                        ریاضیا
                        انسانیا
                        بچه-های-کنکور-تجربی-1400

                        masood khadmlooM آفلاین
                        masood khadmlooM آفلاین
                        masood khadmloo
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط masood khadmloo انجام شده
                        #30

                        ابوالفضل ریسی یعنی چقد میبینم بچه ها از دست مدرسه دارن عذاب میبینن
                        اگه قبلا حضوری میرفتن بچه ها خب بکم خوب بود مثلا تک توک میرفتن جمع بچه ها تا حال و روحیه شون عوض بشه
                        ولی الان هم پشت کنکوری هستیم و اموزش انلاین هست هیچ سودی دیگ توش نیست
                        مدرسه ما استعداد درخشن بهشهر هست مدیرش فهمیده هست و گیر نمیده مثلا تا پارسال 12امی هارو گیر نمیداد اونا خودشون میخوندن و مثلا برای چند درس ر هفته برای رفع اشکال میرفتن و معلم زیستمون تا قبل کنکور 99 ازشون هرهفته ی تستی میگرفت که فاصله نگیرن و امسال هم به ما گفته که کلا قطع نکنید مدرسه رو ،مثلا چند روز رو اگ میخواید بیاید یکم محیط و حال وهوا عوض بشه و سعی کنیم برای رفع اشکال بریم تا آموزش
                        البته فکر نکنین اموزشو ول داده ب کل مدیرمون ،نه چون معلم های بیچاره مون تنها یا با فوقش 2،3دانش اموز کلاس آنلاین میزارن و ما میتونیم بعدا نگاه کنیم اگه بخوایم و میگه شما اراده کنید همتون با هم من بهترین معلم هم میارم واستون از تهران
                        اینکه میبینم بقیه مدیر ها و مدرسه ها دارن تبدیل میشن به یه زندانی 6 ساعته تو روز واس بچه ها خیلی رو اعصاب میره و کاشکی یکم درک کنن
                        شمام نمیدونم تو اینترنت هم سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد
                        یجور باید بفهمونید یا به مدرسه یا اداره اموزش پرورش که نمیخواید اموزش مدرسه رو و فقط واس امتحان برید تو این مورد پافشاری اولیا هم موثر هست

                        ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • یسنای یسنا

                          ابوالفضل ریسی نزدیکتون روستایی چیزی نیست؟برید یه مدرسه که بهتون سخت نگیرن و از اول باهاشون شرط کن با شرایط ات کنار بیان و قبول کنن که فقط فیلم اموزشی الا نگاه بکنی و خودشون برای کلاسهای انلاینت حاضری بزنند

                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                          ابوالفضل ریسی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #31

                          یسنا در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                          ابوالفضل ریسی نزدیکتون روستایی چیزی نیست؟برید یه مدرسه که بهتون سخت نگیرن و از اول باهاشون شرط کن با شرایط ات کنار بیان و قبول کنن که فقط فیلم اموزشی الا نگاه بکنی و خودشون برای کلاسهای انلاینت حاضری بزنند

                          یسنا مشکل من اینه که خودم تو یه روستای دورافتاده هستم🙁

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • masood khadmlooM masood khadmloo

                            ابوالفضل ریسی یعنی چقد میبینم بچه ها از دست مدرسه دارن عذاب میبینن
                            اگه قبلا حضوری میرفتن بچه ها خب بکم خوب بود مثلا تک توک میرفتن جمع بچه ها تا حال و روحیه شون عوض بشه
                            ولی الان هم پشت کنکوری هستیم و اموزش انلاین هست هیچ سودی دیگ توش نیست
                            مدرسه ما استعداد درخشن بهشهر هست مدیرش فهمیده هست و گیر نمیده مثلا تا پارسال 12امی هارو گیر نمیداد اونا خودشون میخوندن و مثلا برای چند درس ر هفته برای رفع اشکال میرفتن و معلم زیستمون تا قبل کنکور 99 ازشون هرهفته ی تستی میگرفت که فاصله نگیرن و امسال هم به ما گفته که کلا قطع نکنید مدرسه رو ،مثلا چند روز رو اگ میخواید بیاید یکم محیط و حال وهوا عوض بشه و سعی کنیم برای رفع اشکال بریم تا آموزش
                            البته فکر نکنین اموزشو ول داده ب کل مدیرمون ،نه چون معلم های بیچاره مون تنها یا با فوقش 2،3دانش اموز کلاس آنلاین میزارن و ما میتونیم بعدا نگاه کنیم اگه بخوایم و میگه شما اراده کنید همتون با هم من بهترین معلم هم میارم واستون از تهران
                            اینکه میبینم بقیه مدیر ها و مدرسه ها دارن تبدیل میشن به یه زندانی 6 ساعته تو روز واس بچه ها خیلی رو اعصاب میره و کاشکی یکم درک کنن
                            شمام نمیدونم تو اینترنت هم سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد
                            یجور باید بفهمونید یا به مدرسه یا اداره اموزش پرورش که نمیخواید اموزش مدرسه رو و فقط واس امتحان برید تو این مورد پافشاری اولیا هم موثر هست

                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #32

                            masood khadmloo در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                            ابوالفضل ریسی یعنی چقد میبینم بچه ها از دست مدرسه دارن عذاب میبینن
                            اگه قبلا حضوری میرفتن بچه ها خب بکم خوب بود مثلا تک توک میرفتن جمع بچه ها تا حال و روحیه شون عوض بشه
                            ولی الان هم پشت کنکوری هستیم و اموزش انلاین هست هیچ سودی دیگ توش نیست
                            مدرسه ما استعداد درخشن بهشهر هست مدیرش فهمیده هست و گیر نمیده مثلا تا پارسال 12امی هارو گیر نمیداد اونا خودشون میخوندن و مثلا برای چند درس ر هفته برای رفع اشکال میرفتن و معلم زیستمون تا قبل کنکور 99 ازشون هرهفته ی تستی میگرفت که فاصله نگیرن و امسال هم به ما گفته که کلا قطع نکنید مدرسه رو ،مثلا چند روز رو اگ میخواید بیاید یکم محیط و حال وهوا عوض بشه و سعی کنیم برای رفع اشکال بریم تا آموزش
                            البته فکر نکنین اموزشو ول داده ب کل مدیرمون ،نه چون معلم های بیچاره مون تنها یا با فوقش 2،3دانش اموز کلاس آنلاین میزارن و ما میتونیم بعدا نگاه کنیم اگه بخوایم و میگه شما اراده کنید همتون با هم من بهترین معلم هم میارم واستون از تهران
                            اینکه میبینم بقیه مدیر ها و مدرسه ها دارن تبدیل میشن به یه زندانی 6 ساعته تو روز واس بچه ها خیلی رو اعصاب میره و کاشکی یکم درک کنن
                            شمام نمیدونم تو اینترنت هم سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد
                            یجور باید بفهمونید یا به مدرسه یا اداره اموزش پرورش که نمیخواید اموزش مدرسه رو و فقط واس امتحان برید تو این مورد پافشاری اولیا هم موثر هست

                            masood khadmloo ای کاش همه مدیر ها و معلم ها اینقدر فهمیده بودن😒

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            4
                            • ikarsooI آفلاین
                              ikarsooI آفلاین
                              ikarsoo
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #33

                              اسکای روم
                              اسکای روم، برای برپایی آموزش مجازی جایگاه مناسبی کسب کرده است. از طریق پلتفرم تدریس آنلاین اسکای روم می‌توانید جلسه و کلاس آموزشی را به صورت مجازی برپا کنید. از جمله قابلیت‌های این پلتفرم،میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

                              • ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری
                              • اشتراک گذاری و تبادل فایل
                              • نمایش فایل پرزنت اسلاید و همزمان پخش صوت و تصویر، و تخته سفید مجازی
                                ارائه محیط کاربری فارسی
                                معایب اسکای روم

                              حداکثر تا سه تصویر در یک کلاس آنلاین می توان منتشر کرد.
                              در ساعات شلوغی گاهی دچار مشکل می شود و نمی توان به جلسه آنلاین وارد شد.
                              مصرف اینترنت در اسکای روم داخلی محاسبه نمی شود و در نتیجه دو برابر مصرف اینترنت داخلی است که برای اساتید و دانش آموزان پر هزینه می باشد.
                              قابلیت ضبط کلاس هم ندارد.

                              پلتفرم روشکا (roshka)
                              حال میخواهیم شما را با پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین (Online Class) روشکا آشنا کنیم. روشکا یک سامانه آموزش مجازی می باشد که هدف آن ارائه دهنده خدمات آموزشی به دانش آموزان،دانشجویان، معلمان و اساتیدی است که امکان آموزش از راه دور را برای آنها فراهم می کند.روشکا بهترین نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین و پیشرو در زمینه برگزاری کلاس آنلاین و مجازی است.

                              روشکا، پلتفرمی جامع، بومی با محیط کاربری بسیار ساده و روان است که شما می‌توانید جهت برگزاری کلاس آنلاین از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه پلتفرم روشکا داخلی و بومی است و نسبت به بقیه پلتفرم ها قیمت مناسب تری دارد، شما می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن، پلتفرم برگزاری کلاس مجازی خود را با استفاده از تمامی قابلیت ها و با بصرفه‌ترین هزینه راه‌اندازی کنید.

                              در این پلتفرم این امکان فراهم شده است که مدیران مدارس بتوانند از طریق ثبت نام در سامانه روشکا و با خریداری یکی از پکیج های کلاس‌های آموزشی بسته به نیاز و تعداد دانش آموزان ،و با ورود به سامانه روشکا (roshka.ir) فراگیران و دانشجویان را دعوت کرده و از این طریق کلاس ها را به طور آنلاین و به سادگی برگزار می کنند.

                              روشکا یکی از بهترین پلتفرم کلاس مجازی و جزء بهترین سایت های برگزاری وبینار در ایران است که با امکانات تحت وب توانسته بیشتر نیازهای برگزارکنندگان کلاس آنلاین رو برطرف کند. روشکا برخلاف پلتفرم های دیگه نیازی به نصب هیچگونه برنامه خاصی جانبی روی سیستم برای برگزاری کلاس و سیستم شرکت کننده ندارد و همه چیز در لینک تحت وب در جریان است.

                              10 روز رایگان استفاده کنید.
                              برای استفاده رایگان 10 روزه از روشکا می توانید روی دکمه استفاده رایگان 10 روزه، کلیک کنید، پس از آن به صفحه ثبت نام هدایت می شوید. بعد از ثبت نام می توانید با استفاده از آموزش های موجود درمورد روشکا، اقدام به ساخت جلسه، کلاس کنید و شروع به استفاده رایگان از روشکا کنید.

                              امکانات سامانه روشکا
                              علاوه بر شرکت در کلاس‌های آنلاین، دانلود انواع فایل های ویدئویی آموزشی
                              تشکیل وبینار، برگزاری کلاس های آموزشی بدون محدودیت ظرفیت و… است.
                              این پلتفرم دارای ویژگی هایی همچون لیست حضور و غیاب دانش آموزان، اشتراک گذاری فایل و اسلایدهای آموزش و ... است. برای دانش آموزان هم امکان دسترسی به تخته مجازی فراهم شده است.

                              جهت تست و دیدن امکانات خاص این پلتفرم شما میتوانید ده روز رایگان از آن استفاده کنید. برای این کار کافی است با ما در تماس باشید. همچنین برای مشاهده لیست کامل قیمت ها و تعرفه ها میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              پاسخ
                              • پاسخ به عنوان موضوع
                              وارد شوید تا پست بفرستید
                              • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                              • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                              • بیشترین رای ها


                              • 1
                              • 2
                              • درون آمدن

                              • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                              • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                              • اولین پست
                                آخرین پست
                              0
                              • دسته‌بندی‌ها
                              • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                              • جدیدترین پست ها
                              • برچسب‌ها
                              • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                              • دوره‌های آلاء
                              • گروه‌ها
                              • راهنمای آلاخونه
                                • معرفی آلاخونه
                                • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                • معرفی گروه‌ها
                                • لینک‌های دسترسی سریع