Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده مشاوره تحصیلی
18 دیدگاه‌ها 7 کاربران 596 بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Im Ho3einI آفلاین
    Im Ho3einI آفلاین
    Im Ho3ein
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #1

    سلام
    من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
    همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
    من هیچی بلد نیستم واقعا
    (در ضمن من تجربیم)
    دمتون گرمم:folded_hands:

    انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

    M zahra thdZ Im Ho3einI farzaneh sadeghiF م 5 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • Im Ho3einI Im Ho3ein

      سلام
      من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
      همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
      من هیچی بلد نیستم واقعا
      (در ضمن من تجربیم)
      دمتون گرمم:folded_hands:

      انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

      M آفلاین
      M آفلاین
      Mr.Fantastic
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

      سلام
      من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
      همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
      من هیچی بلد نیستم واقعا
      (در ضمن من تجربیم)
      دمتون گرمم:folded_hands:

      انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

      اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

      Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • M Mr.Fantastic

        Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

        سلام
        من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
        همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
        من هیچی بلد نیستم واقعا
        (در ضمن من تجربیم)
        دمتون گرمم:folded_hands:

        انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

        اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

        Im Ho3einI آفلاین
        Im Ho3einI آفلاین
        Im Ho3ein
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

        Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

        سلام
        من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
        همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
        من هیچی بلد نیستم واقعا
        (در ضمن من تجربیم)
        دمتون گرمم:folded_hands:

        انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

        اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

        کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
        چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
        ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
        و کامل کامله و
        اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

        M 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Im Ho3einI Im Ho3ein

          @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

          Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

          سلام
          من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
          همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
          من هیچی بلد نیستم واقعا
          (در ضمن من تجربیم)
          دمتون گرمم:folded_hands:

          انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

          اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

          کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
          چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
          ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
          و کامل کامله و
          اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

          M آفلاین
          M آفلاین
          Mr.Fantastic
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
          #4

          Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

          @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

          Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

          سلام
          من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
          همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
          من هیچی بلد نیستم واقعا
          (در ضمن من تجربیم)
          دمتون گرمم:folded_hands:

          انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

          اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

          کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
          چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
          ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
          و کامل کامله و
          اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

          من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
          مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
          دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
          کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

          Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Im Ho3einI Im Ho3ein

            سلام
            من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
            همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
            من هیچی بلد نیستم واقعا
            (در ضمن من تجربیم)
            دمتون گرمم:folded_hands:

            انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

            zahra thdZ آفلاین
            zahra thdZ آفلاین
            zahra thd
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            Im Ho3ein سلام خوب بنظرم آرایه های ادبی نشر الگو رو تهیه کن(موضوعی)خیلی خوبه و صفر تا صدشو توضیح داده

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • Im Ho3einI Im Ho3ein

              سلام
              من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
              همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
              من هیچی بلد نیستم واقعا
              (در ضمن من تجربیم)
              دمتون گرمم:folded_hands:

              انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

              Im Ho3einI آفلاین
              Im Ho3einI آفلاین
              Im Ho3ein
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              Im Ho3ein Fragile

              FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Im Ho3einI Im Ho3ein

                Im Ho3ein Fragile

                FragileF آفلاین
                FragileF آفلاین
                Fragile
                اخراج شده
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                Im Ho3ein سلام دوست الایی
                برای دستور زبان کتاب نشر الگو رو بخر!
                چون توصیحاتش کامله و میتونی مچ شی باهاش!

                Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Im Ho3einI Im Ho3ein

                  سلام
                  من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                  همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                  من هیچی بلد نیستم واقعا
                  (در ضمن من تجربیم)
                  دمتون گرمم:folded_hands:

                  انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                  farzaneh sadeghiF آفلاین
                  farzaneh sadeghiF آفلاین
                  farzaneh sadeghi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  Im Ho3ein سلام
                  نشرالگو دستور زبانش خیلی خوبههه
                  حدودا ۳۹ تومنه فک کنم
                  من خودم فارسیم خیلی داغون بود
                  الان شروع کردم میخونمش
                  خیلی خوبه

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Im Ho3einI Im Ho3ein

                    سلام
                    من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                    همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                    من هیچی بلد نیستم واقعا
                    (در ضمن من تجربیم)
                    دمتون گرمم:folded_hands:

                    انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                    م آفلاین
                    م آفلاین
                    مِهردُخت
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    Im Ho3ein سلام من کتاب دستور دکتر سبطی رو پیشنهاد میکنم ولی قبلش حتما باید فصل اول کتاب تناسب مفهومی رو خونده باشید.

                    Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Mahdieh SoleimanyM آفلاین
                      Mahdieh SoleimanyM آفلاین
                      Mahdieh Soleimany
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      من حرف اخرو پیشنهاد میکنم معرکعه است داداشم با یبار دیدنش فول شد همه دستورهارو و قراره منم ببینم

                      Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Mahdieh SoleimanyM Mahdieh Soleimany

                        من حرف اخرو پیشنهاد میکنم معرکعه است داداشم با یبار دیدنش فول شد همه دستورهارو و قراره منم ببینم

                        Im Ho3einI آفلاین
                        Im Ho3einI آفلاین
                        Im Ho3ein
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        Mahdieh Soleimany در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                        من حرف اخرو پیشنهاد میکنم معرکعه است داداشم با یبار دیدنش فول شد همه دستورهارو و قراره منم ببینم

                        گرون نیست خیلی؟
                        چقدره؟

                        Mahdieh SoleimanyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • م مِهردُخت

                          Im Ho3ein سلام من کتاب دستور دکتر سبطی رو پیشنهاد میکنم ولی قبلش حتما باید فصل اول کتاب تناسب مفهومی رو خونده باشید.

                          Im Ho3einI آفلاین
                          Im Ho3einI آفلاین
                          Im Ho3ein
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          @elham650 در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                          Im Ho3ein سلام من کتاب دستور دکتر سبطی رو پیشنهاد میکنم ولی قبلش حتما باید فصل اول کتاب تناسب مفهومی رو خونده باشید.

                          خوب شد گفتی
                          دمت گرم

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • Im Ho3einI Im Ho3ein

                            Mahdieh Soleimany در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                            من حرف اخرو پیشنهاد میکنم معرکعه است داداشم با یبار دیدنش فول شد همه دستورهارو و قراره منم ببینم

                            گرون نیست خیلی؟
                            چقدره؟

                            Mahdieh SoleimanyM آفلاین
                            Mahdieh SoleimanyM آفلاین
                            Mahdieh Soleimany
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            Im Ho3ein

                            والا نمیدونم قیمتشو.پسرداییم از دوستش گرفته بود داداشمم از پسر داییم😅

                            Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • Mahdieh SoleimanyM Mahdieh Soleimany

                              Im Ho3ein

                              والا نمیدونم قیمتشو.پسرداییم از دوستش گرفته بود داداشمم از پسر داییم😅

                              Im Ho3einI آفلاین
                              Im Ho3einI آفلاین
                              Im Ho3ein
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #14

                              Mahdieh Soleimany در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                              Im Ho3ein

                              والا نمیدونم قیمتشو.پسرداییم از دوستش گرفته بود داداشمم از پسر داییم😅

                              ok
                              بازم ممنون

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • FragileF Fragile

                                Im Ho3ein سلام دوست الایی
                                برای دستور زبان کتاب نشر الگو رو بخر!
                                چون توصیحاتش کامله و میتونی مچ شی باهاش!

                                Im Ho3einI آفلاین
                                Im Ho3einI آفلاین
                                Im Ho3ein
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #15

                                Fragile در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                Im Ho3ein سلام دوست الایی
                                برای دستور زبان کتاب نشر الگو رو بخر!
                                چون توصیحاتش کامله و میتونی مچ شی باهاش!

                                صفر صفر تا صده؟:grinning_face_with_sweat:
                                اخه من احساس میکنم بلد نیستم و یکمم کمال گرام
                                (البته احساسمم زیاد بی راه نیست:face_with_tears_of_joy: )

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • M Mr.Fantastic

                                  Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  سلام
                                  من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                  همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                  من هیچی بلد نیستم واقعا
                                  (در ضمن من تجربیم)
                                  دمتون گرمم:folded_hands:

                                  انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                  اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                  کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                  چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                  ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                  و کامل کامله و
                                  اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                  من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                  مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                  دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                  کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                  Im Ho3einI آفلاین
                                  Im Ho3einI آفلاین
                                  Im Ho3ein
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #16

                                  @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                  سلام
                                  من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                  همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                  من هیچی بلد نیستم واقعا
                                  (در ضمن من تجربیم)
                                  دمتون گرمم:folded_hands:

                                  انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                  اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                  کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                  چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                  ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                  و کامل کامله و
                                  اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                  من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                  مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                  دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                  کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                  آرایه نشر بهتر نیست؟
                                  الان داشتم میدیم
                                  راستی
                                  من تو دستور زبان چاپ 99 گرفتی؟
                                  چاپای پارسالیش تغییر کرده؟
                                  کتابای دیگشو (ارایه و....) خبر داری تغییر کرده یا نه؟

                                  M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Im Ho3einI Im Ho3ein

                                    @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    سلام
                                    من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                    همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                    من هیچی بلد نیستم واقعا
                                    (در ضمن من تجربیم)
                                    دمتون گرمم:folded_hands:

                                    انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                    اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                    کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                    چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                    ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                    و کامل کامله و
                                    اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                    من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                    مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                    دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                    کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                    آرایه نشر بهتر نیست؟
                                    الان داشتم میدیم
                                    راستی
                                    من تو دستور زبان چاپ 99 گرفتی؟
                                    چاپای پارسالیش تغییر کرده؟
                                    کتابای دیگشو (ارایه و....) خبر داری تغییر کرده یا نه؟

                                    M آفلاین
                                    M آفلاین
                                    Mr.Fantastic
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #17

                                    Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                    سلام
                                    من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                    همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                    من هیچی بلد نیستم واقعا
                                    (در ضمن من تجربیم)
                                    دمتون گرمم:folded_hands:

                                    انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                    اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                    کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                    چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                    ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                    و کامل کامله و
                                    اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                    من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                    مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                    دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                    کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                    آرایه نشر بهتر نیست؟
                                    الان داشتم میدیم
                                    راستی
                                    من تو دستور زبان چاپ 99 گرفتی؟
                                    چاپای پارسالیش تغییر کرده؟
                                    کتابای دیگشو (ارایه و....) خبر داری تغییر کرده یا نه؟

                                    آرایه نشر رو ندیدم
                                    ولی من مجذوب مثال ها و شیوه آموزش آرایه خیلی سبز شدم
                                    آرایه و دستور که تغییر خاصی ندارن.کتاب آرایه یا دستور مال این چن سال اخیر باشه خوبه
                                    فقد یه بخش کوچیک حذف شده از دستور که اسمشو یادم نمیاد(تاپیک بزن بچه ها بهت میگن)

                                    Im Ho3einI 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • M Mr.Fantastic

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      سلام
                                      من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                      همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                      من هیچی بلد نیستم واقعا
                                      (در ضمن من تجربیم)
                                      دمتون گرمم:folded_hands:

                                      انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                      اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                      کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                      چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                      ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                      و کامل کامله و
                                      اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                      من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                      مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                      دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                      کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                      آرایه نشر بهتر نیست؟
                                      الان داشتم میدیم
                                      راستی
                                      من تو دستور زبان چاپ 99 گرفتی؟
                                      چاپای پارسالیش تغییر کرده؟
                                      کتابای دیگشو (ارایه و....) خبر داری تغییر کرده یا نه؟

                                      آرایه نشر رو ندیدم
                                      ولی من مجذوب مثال ها و شیوه آموزش آرایه خیلی سبز شدم
                                      آرایه و دستور که تغییر خاصی ندارن.کتاب آرایه یا دستور مال این چن سال اخیر باشه خوبه
                                      فقد یه بخش کوچیک حذف شده از دستور که اسمشو یادم نمیاد(تاپیک بزن بچه ها بهت میگن)

                                      Im Ho3einI آفلاین
                                      Im Ho3einI آفلاین
                                      Im Ho3ein
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #18

                                      @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      @mr-fantastic در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      Im Ho3ein در جزوه صفر تا صد دستور زبان یا آرایه های کنکور گفته است:

                                      سلام
                                      من از دستور زبان هیچی نمیدونم و بلد نیستم اگه کسی جزوه توپی از صفر تا صد دستور زبان یا ارایه های ادبی داره بگه خیلی نیاز دارم
                                      همچنین پیشنهادی هم اگه هست بگید:folded_hands: :rose:
                                      من هیچی بلد نیستم واقعا
                                      (در ضمن من تجربیم)
                                      دمتون گرمم:folded_hands:

                                      انسانیا ریاضیا تجربیا دهم یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء

                                      اگه تایم داری کتاب موضوعی خیلی سبز یا نشر رو بخون

                                      کتاب موضوعی خیلی سبز چطوریه؟ (با نشر زیاد حال نمیکنم )
                                      چون خوندم کتاب دستور زبان اقای سبطی خعلی خوبه
                                      ریز به ریز واسه کنکور توضیح داده
                                      و کامل کامله و
                                      اگه خوب بخونیش میشه همه تستای دستورو زد

                                      من خودم دستور رو با الگو میخونم ولی آرایه رو خ سبز
                                      مث همیشه الگو مطالبو خشک میگه ولی خ سبز رنگ و لعاب بهشون میده
                                      دیگه بستگی به خودت داره با کدوم راحتی
                                      کتاب های آقای سِبطی هم به قول بچه ها اومده ماهی گیری یاد داده!من خودم زیاد اطلاعات ندارم دربارش،از بقیه بپرس

                                      آرایه نشر بهتر نیست؟
                                      الان داشتم میدیم
                                      راستی
                                      من تو دستور زبان چاپ 99 گرفتی؟
                                      چاپای پارسالیش تغییر کرده؟
                                      کتابای دیگشو (ارایه و....) خبر داری تغییر کرده یا نه؟

                                      آرایه نشر رو ندیدم
                                      ولی من مجذوب مثال ها و شیوه آموزش آرایه خیلی سبز شدم
                                      آرایه و دستور که تغییر خاصی ندارن.کتاب آرایه یا دستور مال این چن سال اخیر باشه خوبه
                                      فقد یه بخش کوچیک حذف شده از دستور که اسمشو یادم نمیاد(تاپیک بزن بچه ها بهت میگن)

                                      امروز صبح آرایه و دستور نشر چاپ 99 جدیدترین نوبتشو گرفتم:grinning_face_with_big_eyes:
                                      اختلاف قیمتاش در حد 2-3 تومن بود نسبت به 98
                                      حذفیات همون ساختمان واژست (البته شاید چیزای جزئی دیگه ایم باشه)
                                      انصافا خعلی خوبه

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      پاسخ
                                      • پاسخ به عنوان موضوع
                                      وارد شوید تا پست بفرستید
                                      • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                      • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                      • بیشترین رای ها


                                      • درون آمدن

                                      • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                      • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                      • اولین پست
                                        آخرین پست
                                      0
                                      • دسته‌بندی‌ها
                                      • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                      • جدیدترین پست ها
                                      • برچسب‌ها
                                      • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                      • دوره‌های آلاء
                                      • گروه‌ها
                                      • راهنمای آلاخونه
                                        • معرفی آلاخونه
                                        • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                        • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                        • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                        • معرفی گروه‌ها
                                        • لینک‌های دسترسی سریع