Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. خدمات تکمیلی
  3. جلسات رفع اشکال زیست
  4. آرشیو جلسات رفع اشکال زیست کنکور 1400
  5. جلسه هفتم رفع اشکال زیست:فصل 5-1دهم
  6. گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9)
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده جلسه هفتم رفع اشکال زیست:فصل 5-1دهم
51 دیدگاه‌ها 13 کاربران 1.3k بازدیدها 13 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

    درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
    5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

    6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

    7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

    8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

    9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

    تجربیا

    H_RH آفلاین
    H_RH آفلاین
    H_R
    فارغ التحصیلان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #23

    mehranmirzaei استاد جواب های کوییز رو چک کردین؟

    از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

    I 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • I Infinitie. A

      یکی از دلایلی که اینقدر از فصل کلیه بدم میاد همینه که همش یادم میره:/

      H_RH آفلاین
      H_RH آفلاین
      H_R
      فارغ التحصیلان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #24

      @infinitie-a ویدیو کال با آقا موقاری چی شد پس🤣

      از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

      I 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

        درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
        5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

        6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

        7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

        8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

        9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

        تجربیا

        mehranmirzaeiM آفلاین
        mehranmirzaeiM آفلاین
        mehranmirzaei
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #25

        mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

        درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
        5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

        6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

        7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

        8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

        9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

        تجربیا

        پاسخ
        صورت سوال منظورش کلیه هستش فقط (نه کبد)
        5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
        6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
        7-نادرسته کلیه کورتیزول ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه کورتیزول ترشح میکنه ترشح میکنند
        8-نادرسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه (ولی حواسمون باشه صورت سوال درمورد کلیه پرسیده نه کبد)
        9-نادرسته :حواسمون باشه رنین از دیواره سرخرگ آوران ترشح میشه و میدونیم سرخرگ آوران تو بخش قشریه نه بخش مرکزی
        تجربیا
        تقلید از Marjan82
        با کمی تغییر

        H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

          درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
          5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

          6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

          7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

          8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

          9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

          تجربیا

          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #26

          mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

          درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
          5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

          6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

          7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

          8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

          9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

          تجربیا

          mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

          H_RH mehranmirzaeiM 2 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

            mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

            درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
            5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

            6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

            7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

            8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

            9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

            تجربیا

            پاسخ
            صورت سوال منظورش کلیه هستش فقط (نه کبد)
            5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
            6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
            7-نادرسته کلیه کورتیزول ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه کورتیزول ترشح میکنه ترشح میکنند
            8-نادرسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه (ولی حواسمون باشه صورت سوال درمورد کلیه پرسیده نه کبد)
            9-نادرسته :حواسمون باشه رنین از دیواره سرخرگ آوران ترشح میشه و میدونیم سرخرگ آوران تو بخش قشریه نه بخش مرکزی
            تجربیا
            تقلید از Marjan82
            با کمی تغییر

            H_RH آفلاین
            H_RH آفلاین
            H_R
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #27

            mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

            mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

            درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
            5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

            6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

            7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

            8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

            9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

            تجربیا

            پاسخ
            صورت سوال منظورش کلیه هستش فقط (نه کبد)
            5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
            6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
            7-نادرسته کلیه کورتیزول ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه کورتیزول ترشح میکنه ترشح میکنند
            8-نادرسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه (ولی حواسمون باشه صورت سوال درمورد کلیه پرسیده نه کبد)
            9-نادرسته :حواسمون باشه رنین از دیواره سرخرگ آوران ترشح میشه و میدونیم سرخرگ آوران تو بخش قشریه نه بخش مرکزی
            تجربیا
            تقلید از Marjan82
            با کمی تغییر

            ۹ کجای کتاب بود😳😳😳😳

            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

            I 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • H_RH H_R

              mehranmirzaei استاد جواب های کوییز رو چک کردین؟

              I آفلاین
              I آفلاین
              Infinitie. A
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #28

              H_R اصلا کوییزِ بدی بود چون من ندادم
              استاد یه وقت چک نکنی ها
              کلا ولش کن کوییزو از کوییز بعدی بیا برامون تصحیح کن

              Do What is Right, Not What is Easy

              H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                تجربیا

                mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                H_RH آفلاین
                H_RH آفلاین
                H_R
                فارغ التحصیلان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #29

                ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                تجربیا

                mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                اره😕

                از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                  Marjan82 در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                  mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                  درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                  5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                  6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                  7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                  8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                  9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                  تجربیا

                  5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
                  6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
                  7-نادرسته کلیه ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه ترشح میکنند
                  8-درسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه که در حال رفتن به کلیه هاست
                  9-نادرست است به نظر من به علت وجود رگ خونی در هر دو بخش ، در هر دو قسمت میشه سلول ترشح کننده رنین رو دید

                  آفرین
                  8-9 رو بیار دیگه فک کن

                  Marjan82M آفلاین
                  Marjan82M آفلاین
                  Marjan82
                  تجربی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #30

                  mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                  Marjan82 در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                  mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                  درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                  5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                  6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                  7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                  8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                  9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                  تجربیا

                  5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
                  6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
                  7-نادرسته کلیه ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه ترشح میکنند
                  8-درسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه که در حال رفتن به کلیه هاست
                  9-نادرست است به نظر من به علت وجود رگ خونی در هر دو بخش ، در هر دو قسمت میشه سلول ترشح کننده رنین رو دید

                  آفرین
                  8-9 رو بیار دیگه فک کن

                  8 که غلطه اصلا حواسم نبود
                  9 رو دقیق متن کتاب یادم نیست ولی تو خون یادمه بود مربوط به سرخرگ ها میشد بر همین اساس فکر کنم بخش قشری میشه دید مرکزی نه :face_without_mouth:

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • I Infinitie. A

                    یکی از دلایلی که اینقدر از فصل کلیه بدم میاد همینه که همش یادم میره:/

                    mehranmirzaeiM آفلاین
                    mehranmirzaeiM آفلاین
                    mehranmirzaei
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #31

                    @infinitie-a در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                    یکی از دلایلی که اینقدر از فصل کلیه بدم میاد همینه که همش یادم میره:/

                    آسون ترین فصل همین کلیه اس
                    یع هفته هر روز یبار بخونش تا آخر عمر یادت میمونه

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • H_RH H_R

                      @infinitie-a ویدیو کال با آقا موقاری چی شد پس🤣

                      I آفلاین
                      I آفلاین
                      Infinitie. A
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #32

                      H_R اونم سرجاشه

                      Do What is Right, Not What is Easy

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • I Infinitie. A

                        H_R اصلا کوییزِ بدی بود چون من ندادم
                        استاد یه وقت چک نکنی ها
                        کلا ولش کن کوییزو از کوییز بعدی بیا برامون تصحیح کن

                        H_RH آفلاین
                        H_RH آفلاین
                        H_R
                        فارغ التحصیلان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #33

                        @infinitie-a در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                        H_R اصلا کوییزِ بدی بود چون من ندادم
                        استاد یه وقت چک نکنی ها
                        کلا ولش کن کوییزو از کوییز بعدی بیا برامون تصحیح کن

                        ن دیگه🤣🤣🤣🤣

                        از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • H_RH H_R

                          mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                          mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                          درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                          5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                          6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                          7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                          8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                          9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                          تجربیا

                          پاسخ
                          صورت سوال منظورش کلیه هستش فقط (نه کبد)
                          5- درسته منظور کلیه است که اریتروپویتین ترشح میکنه که بر سلول استخوانی که پیوندی است اثر میذاره
                          6-نادرسته دارای مویرگ منفذدار است که حتی غشای پایه آن از بقیه چند برابر ضخیم تر ه
                          7-نادرسته کلیه کورتیزول ترشح نمیکنه غدد فوق کلیه کورتیزول ترشح میکنه ترشح میکنند
                          8-نادرسته خون اندام لوله گوارش ابتدا به سیاهرگ باب میرود که از طریق سیاهرگ فوق کبدی به بزرگ سیاهرگ زیرین میریزه (ولی حواسمون باشه صورت سوال درمورد کلیه پرسیده نه کبد)
                          9-نادرسته :حواسمون باشه رنین از دیواره سرخرگ آوران ترشح میشه و میدونیم سرخرگ آوران تو بخش قشریه نه بخش مرکزی
                          تجربیا
                          تقلید از Marjan82
                          با کمی تغییر

                          ۹ کجای کتاب بود😳😳😳😳

                          I آفلاین
                          I آفلاین
                          Infinitie. A
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #34

                          H_R ۹ رو آقای موقاری گفته بود توی ماز پینوکیو هم اومده بود:)

                          Do What is Right, Not What is Easy

                          H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • I Infinitie. A

                            H_R ۹ رو آقای موقاری گفته بود توی ماز پینوکیو هم اومده بود:)

                            H_RH آفلاین
                            H_RH آفلاین
                            H_R
                            فارغ التحصیلان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #35

                            @infinitie-a کتاب 😐

                            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                            f.noori7979F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • H_RH H_R

                              @infinitie-a کتاب 😐

                              f.noori7979F آفلاین
                              f.noori7979F آفلاین
                              f.noori7979
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #36

                              H_R در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                              @infinitie-a کتاب 😐

                              صفحه آخر گفتار2

                              قوی باش!!
                              خدا عاشق بچه پرروهاست

                              H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                تجربیا

                                mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                mehranmirzaeiM آفلاین
                                mehranmirzaeiM آفلاین
                                mehranmirzaei
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #37

                                ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                تجربیا

                                mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                ابوالفضل ریسیا H_RH Mhd AM 3 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • f.noori7979F f.noori7979

                                  H_R در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                  @infinitie-a کتاب 😐

                                  صفحه آخر گفتار2

                                  H_RH آفلاین
                                  H_RH آفلاین
                                  H_R
                                  فارغ التحصیلان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #38

                                  @f-noori7979 در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                  H_R در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                  @infinitie-a کتاب 😐

                                  صفحه آخر گفتار2

                                  هیچ جا نگفته آوران😶

                                  از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                                  I f.noori7979F 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                    ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                    mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                    درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                    5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                    6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                    7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                    8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                    9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                    تجربیا

                                    mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                    رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #39

                                    mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                    mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                    درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                    5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                    6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                    7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                    8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                    9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                    تجربیا

                                    mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                    رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                    اینطور عالی میشه
                                    الان من اینجا حکم نخودی رو دارم😁

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                      ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                      mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                      درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                      5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                      6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                      7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                      8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                      9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                      تجربیا

                                      mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                      رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                      H_RH آفلاین
                                      H_RH آفلاین
                                      H_R
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط H_R انجام شده
                                      #40

                                      mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                      mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                      درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                      5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                      6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                      7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                      8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                      9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                      تجربیا

                                      mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                      رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                      الان راه ابریشم اصلا کلیه رو نخوندن😶
                                      هر چی گفتم از قبل یادم بوده😪

                                      از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                                      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                                        ابوالفضل ریسی در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                        mehranmirzaei در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                        درستی یا نادرستی عبارات زیر را در ارتباط با اندامی جفت که در شرایط کاهش اکسیژن خون خاصیت درونریزی دارند را مشخص کنید.
                                        5-هورمون ترشح شده از این اندام بر روی غشای نوعی سلول پیوندی گیرنده دارد.

                                        6-مویرگ های این اندام همانند اندامی با نازک ترین مویرگ های بدن ،دارای غشای پایه پاره پاره است.

                                        7-این اندام در هیجانات بلند مدت نوعی هورمون تضعیف کننده دستگاه ایمنی را ترشح میکند.

                                        8-سیاهرگ های دستگاه گوارش با یک سیاهرگ فرد خون تیره را ابتدا به این اندام میبرند .

                                        9-میتوان در بخش مرکزی این اندام برخلاف بخش قشری آن سلول های ترشح کننده رنین مشاهده کرد.

                                        تجربیا

                                        mehranmirzaei اگر میشد رفع اشکالها با راه ابریشم مطابق بود عالی میشد😑

                                        رفع اشکالمون جوریه که راه ابریشم رو پوشش میده و هم آزمون های آزمایشی ولی اگه اکثریت موافق باشن با مدیر صحبت میکنم که منطبق با راه ابریشم باشه

                                        Mhd AM آفلاین
                                        Mhd AM آفلاین
                                        Mhd A
                                        تجربی دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #41

                                        mehranmirzaei استاد
                                        گزینه۲رو‌از‌کجای‌کتاب‌میشه‌فهمید
                                        کتاب‌میگه‌رنین‌به‌خون‌ترشح‌میشه
                                        یعنی‌بخش‌مرکزی‌با‌خون‌در‌ارتباط‌نیست؟

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • H_RH H_R

                                          @f-noori7979 در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                          H_R در گزاره شناسی /مسئله این است...(5-9) گفته است:

                                          @infinitie-a کتاب 😐

                                          صفحه آخر گفتار2

                                          هیچ جا نگفته آوران😶

                                          I آفلاین
                                          I آفلاین
                                          Infinitie. A
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #42

                                          H_R توی کتاب چاپ ۹۶ بود برای ما نیست

                                          Do What is Right, Not What is Easy

                                          H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع