Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
88 دیدگاه‌ها 10 کاربران 2.1k بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • dlrmD dlrm

    سلام
    خوبین؟
    چرا پی وی؟ :# :blossom:
    همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


    دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
    لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
    هدف مشخص کردی واسه خودت؟
    میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
    میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
    برنامه داری برای درس خوندن؟
    هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
    به این سوالا پاسخ دادی؟
    واسه خودت حلشون کردی؟
    بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
    ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
    شبا که میخوابی چه حسی داری؟
    صبا که بیدار میشی چی؟


    جواب به اینا خیلی مهمه دختر
    بهم بگو:rainbow:

    zeinab dehghaniZ آفلاین
    zeinab dehghaniZ آفلاین
    zeinab dehghani
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #5

    dlrm در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

    سلام
    خوبین؟
    چرا پی وی؟ :# :blossom:
    همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


    دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
    لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
    هدف مشخص کردی واسه خودت؟
    میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
    میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
    برنامه داری برای درس خوندن؟
    هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
    به این سوالا پاسخ دادی؟
    واسه خودت حلشون کردی؟
    بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
    ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
    شبا که میخوابی چه حسی داری؟
    صبا که بیدار میشی چی؟


    جواب به اینا خیلی مهمه دختر
    بهم بگو:rainbow:

    حاجی عجب سوالایی.............میخ کوب شدم://
    من چرا جوابی ندارم...........
    یکی بیاد ب منم آرامش بده

    dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • zeinab dehghaniZ zeinab dehghani

      dlrm در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

      سلام
      خوبین؟
      چرا پی وی؟ :# :blossom:
      همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


      دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
      لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
      هدف مشخص کردی واسه خودت؟
      میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
      میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
      برنامه داری برای درس خوندن؟
      هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
      به این سوالا پاسخ دادی؟
      واسه خودت حلشون کردی؟
      بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
      ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
      شبا که میخوابی چه حسی داری؟
      صبا که بیدار میشی چی؟


      جواب به اینا خیلی مهمه دختر
      بهم بگو:rainbow:

      حاجی عجب سوالایی.............میخ کوب شدم://
      من چرا جوابی ندارم...........
      یکی بیاد ب منم آرامش بده

      dlrmD آفلاین
      dlrmD آفلاین
      dlrm
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #6

      zeinab dehghani
      واسه همین میگم همینجا حرف بزنیم راجع بهش که مشکلات همه حل بشه
      شماهم جواب بده بهشون :red_heart:

      zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • dlrmD dlrm

        zeinab dehghani
        واسه همین میگم همینجا حرف بزنیم راجع بهش که مشکلات همه حل بشه
        شماهم جواب بده بهشون :red_heart:

        zeinab dehghaniZ آفلاین
        zeinab dehghaniZ آفلاین
        zeinab dehghani
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #7

        dlrm
        خب خیلیییییییی چیزا منو اذیت میکنه...ک ن جاشه ک بگم و ن میخوام ک بگم:/
        من ریاضی میخونم . میتونم بگم آره برام لذت بخشه.....اما خب درسی مثه شیمی رو ب زور میخونم و میشه گف بهش تنفر دارم
        هدف ن ندارم...یعنی نمیدونم چ رشته ای میخوام:/
        آره چرایی درس خوندنم برای خودم خیلیییی عزیزه
        صبح بیدارمییشم وخب شروع میکنم ب درس خوندن چون سریع ترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن ب موفقیت هس
        برنامه برای درس خوندن ندارم
        هدفی ندارم ک بخوام بگم در حد توانم هست یانه
        آره الان پاسخ دادم
        والا ساعت مطالعاتیم اصن مشخص نیست.....هرچی بشه میخونم:/
        ساعت خواب و بیداریم ی ماهی هس داغون شده...شبا مثه ی حیوان خوابم میاد ولی خواب نمیرم.......ی عالم از این راه حلا ک میگن رو امتحان کردم ولی خوب نشده......ساعت بیداریم هم ک روی هواس.........ولی خب درجمع زیاد نمیخوایم
        شبا همش دارم ب چیزای مختلف فکر میکنم.....ک خواب برم......
        صبا ک بیدارمیشم ب خودم میگم کاشکی این معلم ی لحظه ساکت میشد
        ..........
        من جواب دادم الان..........
        ومیتونم بگم خسته ام از اینکه این همه از وقتام رو هدر دادم......
        آزمون شرکت نمیکنم.....از سر کله شقی.....جالبیش اونجاههه ک دهم و یازدهم آزمون میدادم:))
        مشاورتحصیلی نگرفتم.....سرلجبازی://///
        میدونم .....میدونم خیلیییییییییییییی کله شقم
        :)

        dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • zeinab dehghaniZ zeinab dehghani

          dlrm
          خب خیلیییییییی چیزا منو اذیت میکنه...ک ن جاشه ک بگم و ن میخوام ک بگم:/
          من ریاضی میخونم . میتونم بگم آره برام لذت بخشه.....اما خب درسی مثه شیمی رو ب زور میخونم و میشه گف بهش تنفر دارم
          هدف ن ندارم...یعنی نمیدونم چ رشته ای میخوام:/
          آره چرایی درس خوندنم برای خودم خیلیییی عزیزه
          صبح بیدارمییشم وخب شروع میکنم ب درس خوندن چون سریع ترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن ب موفقیت هس
          برنامه برای درس خوندن ندارم
          هدفی ندارم ک بخوام بگم در حد توانم هست یانه
          آره الان پاسخ دادم
          والا ساعت مطالعاتیم اصن مشخص نیست.....هرچی بشه میخونم:/
          ساعت خواب و بیداریم ی ماهی هس داغون شده...شبا مثه ی حیوان خوابم میاد ولی خواب نمیرم.......ی عالم از این راه حلا ک میگن رو امتحان کردم ولی خوب نشده......ساعت بیداریم هم ک روی هواس.........ولی خب درجمع زیاد نمیخوایم
          شبا همش دارم ب چیزای مختلف فکر میکنم.....ک خواب برم......
          صبا ک بیدارمیشم ب خودم میگم کاشکی این معلم ی لحظه ساکت میشد
          ..........
          من جواب دادم الان..........
          ومیتونم بگم خسته ام از اینکه این همه از وقتام رو هدر دادم......
          آزمون شرکت نمیکنم.....از سر کله شقی.....جالبیش اونجاههه ک دهم و یازدهم آزمون میدادم:))
          مشاورتحصیلی نگرفتم.....سرلجبازی://///
          میدونم .....میدونم خیلیییییییییییییی کله شقم
          :)

          dlrmD آفلاین
          dlrmD آفلاین
          dlrm
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #8

          zeinab dehghani
          بگم کل مشکلا کجاس؟
          از تنفر شیمی گرفته تا درگیری ذهنیت برای ازمون ندادن و به قول خودت کله شقی؟

          %(#ff0000)[بی برنامگی و بی هدفی]

          همین :)
          هرچی پیش آید خوش آید؟
          هرچقدر شد درس میخونم؟
          یه هفته پشت سر هم 12 ساعت بخونی خب هفته بعدش نمی بری؟
          این افت و خیزا بده خیلی بده
          مشاور نداری عیبی نداره ولی بشین یه برنامه بریز نشون بچه ها بده
          رتبه-های-انجمن-آلاء
          مطمئن باش این رفقامون دونه دونشون وقت میذارن برنامتو چک میکنن ایراداتو میگیرن
          نمیتونی؟به خودت اعتماد نداری؟ اگه شرایطش هست مشاور بگیر
          دی شده ها
          دیر میشه
          رهرو آن نیست ک گهی تند و گهی خسته رود ها ...
          ترسم نرسی به کعبه ی اعرابی کین ره که تو می روی به ترکستان است.

          zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • dlrmD dlrm

            سلام
            خوبین؟
            چرا پی وی؟ :# :blossom:
            همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


            دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
            لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
            هدف مشخص کردی واسه خودت؟
            میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
            میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
            برنامه داری برای درس خوندن؟
            هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
            به این سوالا پاسخ دادی؟
            واسه خودت حلشون کردی؟
            بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
            ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
            شبا که میخوابی چه حسی داری؟
            صبا که بیدار میشی چی؟


            جواب به اینا خیلی مهمه دختر
            بهم بگو:rainbow:

            Dark moonD آفلاین
            Dark moonD آفلاین
            Dark moon
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #9

            dlrm در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

            سلام
            خوبین؟
            چرا پی وی؟ :# :blossom:
            همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


            دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
            لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
            هدف مشخص کردی واسه خودت؟
            میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
            میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
            برنامه داری برای درس خوندن؟
            هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
            به این سوالا پاسخ دادی؟
            واسه خودت حلشون کردی؟
            بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
            ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
            شبا که میخوابی چه حسی داری؟
            صبا که بیدار میشی چی؟


            جواب به اینا خیلی مهمه دختر
            بهم بگو:rainbow:

            خب جواب بدم😅
            1 آره...
            2لذت میبرم
            3 هدفمو مشخص کردم تازه آدم شده بودمااا ولی دوباره خراب شد😭
            4 راهی برای رسیدن به هدفم و ایندم...
            5 آره چون هدفم مهمه برام
            6 آره مشاور دارم مشاورمم رتبه کنکور بودن
            7 درحد توانم... اینو هرکی منو میشناسه و از لحاظ درسی باهام سر و کار داره میگه
            8و9 صدبار رو کاغذ واسه خودم مشخص کردم خودمو دعوا کردم اما نمیدونم چرا... هم ترسیدم هم فکرم درگیره...
            10 والا درحالت عادی 10، 11 ساعت مفید واقعااا و در اون حالتها واقعا نتیجه هم میگیرم اما این چندهفته جوری افت کرده که به 4، 5 ساعت به زووورررر میرسه😭
            11 خوابم بین 12 تا یک شب بیداریم 7 صبح درحالت عادی بعضی وقتا هم 3 و 4 صبح میخوابم 8 بلند میشم
            12 وقتایی که درس خوندم حس رضایت و خستگی فراوون اما وقتایی که نه مثل این چندهفته حس عذاب وجدان و ناراحتی بیشتر😢
            13صبحا بعضی وقتا با فحش دادن به زمین و زمان بلند میشم😂😂اما بیشتر وقتا با انرژی و یه آهنگ شاد میذارم تا حالم خوب شه😁به خودمم میگم امروز باید عالی شه(البته درشرایط عادی و نرمال همیشم😢)

            و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

            dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • dlrmD dlrm

              سلام
              خوبین؟
              چرا پی وی؟ :# :blossom:
              همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


              دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
              لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
              هدف مشخص کردی واسه خودت؟
              میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
              میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
              برنامه داری برای درس خوندن؟
              هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
              به این سوالا پاسخ دادی؟
              واسه خودت حلشون کردی؟
              بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
              ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
              شبا که میخوابی چه حسی داری؟
              صبا که بیدار میشی چی؟


              جواب به اینا خیلی مهمه دختر
              بهم بگو:rainbow:

              Dark moonD آفلاین
              Dark moonD آفلاین
              Dark moon
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #10

              dlrm گفتم🙄

              و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • dlrmD dlrm

                zeinab dehghani
                بگم کل مشکلا کجاس؟
                از تنفر شیمی گرفته تا درگیری ذهنیت برای ازمون ندادن و به قول خودت کله شقی؟

                %(#ff0000)[بی برنامگی و بی هدفی]

                همین :)
                هرچی پیش آید خوش آید؟
                هرچقدر شد درس میخونم؟
                یه هفته پشت سر هم 12 ساعت بخونی خب هفته بعدش نمی بری؟
                این افت و خیزا بده خیلی بده
                مشاور نداری عیبی نداره ولی بشین یه برنامه بریز نشون بچه ها بده
                رتبه-های-انجمن-آلاء
                مطمئن باش این رفقامون دونه دونشون وقت میذارن برنامتو چک میکنن ایراداتو میگیرن
                نمیتونی؟به خودت اعتماد نداری؟ اگه شرایطش هست مشاور بگیر
                دی شده ها
                دیر میشه
                رهرو آن نیست ک گهی تند و گهی خسته رود ها ...
                ترسم نرسی به کعبه ی اعرابی کین ره که تو می روی به ترکستان است.

                zeinab dehghaniZ آفلاین
                zeinab dehghaniZ آفلاین
                zeinab dehghani
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #11

                dlrm ممنونم ازتون:blue_heart: :blue_heart: :blue_heart: :blue_heart:

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • Dark moonD Dark moon

                  dlrm در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                  سلام
                  خوبین؟
                  چرا پی وی؟ :# :blossom:
                  همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


                  دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
                  لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
                  هدف مشخص کردی واسه خودت؟
                  میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
                  میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
                  برنامه داری برای درس خوندن؟
                  هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
                  به این سوالا پاسخ دادی؟
                  واسه خودت حلشون کردی؟
                  بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
                  ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
                  شبا که میخوابی چه حسی داری؟
                  صبا که بیدار میشی چی؟


                  جواب به اینا خیلی مهمه دختر
                  بهم بگو:rainbow:

                  خب جواب بدم😅
                  1 آره...
                  2لذت میبرم
                  3 هدفمو مشخص کردم تازه آدم شده بودمااا ولی دوباره خراب شد😭
                  4 راهی برای رسیدن به هدفم و ایندم...
                  5 آره چون هدفم مهمه برام
                  6 آره مشاور دارم مشاورمم رتبه کنکور بودن
                  7 درحد توانم... اینو هرکی منو میشناسه و از لحاظ درسی باهام سر و کار داره میگه
                  8و9 صدبار رو کاغذ واسه خودم مشخص کردم خودمو دعوا کردم اما نمیدونم چرا... هم ترسیدم هم فکرم درگیره...
                  10 والا درحالت عادی 10، 11 ساعت مفید واقعااا و در اون حالتها واقعا نتیجه هم میگیرم اما این چندهفته جوری افت کرده که به 4، 5 ساعت به زووورررر میرسه😭
                  11 خوابم بین 12 تا یک شب بیداریم 7 صبح درحالت عادی بعضی وقتا هم 3 و 4 صبح میخوابم 8 بلند میشم
                  12 وقتایی که درس خوندم حس رضایت و خستگی فراوون اما وقتایی که نه مثل این چندهفته حس عذاب وجدان و ناراحتی بیشتر😢
                  13صبحا بعضی وقتا با فحش دادن به زمین و زمان بلند میشم😂😂اما بیشتر وقتا با انرژی و یه آهنگ شاد میذارم تا حالم خوب شه😁به خودمم میگم امروز باید عالی شه(البته درشرایط عادی و نرمال همیشم😢)

                  dlrmD آفلاین
                  dlrmD آفلاین
                  dlrm
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #12

                  @ghazal-dalvand
                  کم خون نیستی احیانا؟
                  مشاورت پیشنهادش چیه؟

                  Dark moonD 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • dlrmD dlrm

                    @ghazal-dalvand
                    کم خون نیستی احیانا؟
                    مشاورت پیشنهادش چیه؟

                    Dark moonD آفلاین
                    Dark moonD آفلاین
                    Dark moon
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #13

                    dlrm بهش نگفتم هنوز😑خفم میکنه بفهمه🤦🏻‍♀️

                    و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                    dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • dlrmD dlrm

                      @ghazal-dalvand
                      کم خون نیستی احیانا؟
                      مشاورت پیشنهادش چیه؟

                      Dark moonD آفلاین
                      Dark moonD آفلاین
                      Dark moon
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #14

                      dlrm نه خونم اکی بوده تا آخرین بار

                      و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • Dark moonD Dark moon

                        dlrm بهش نگفتم هنوز😑خفم میکنه بفهمه🤦🏻‍♀️

                        dlrmD آفلاین
                        dlrmD آفلاین
                        dlrm
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #15

                        @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                        dlrm بهش نگفتم هنوز😑خفم میکنه بفهمه🤦🏻‍♀️

                        خفه شدن بهتر از نتیجه نگرفتنه
                        نه؟
                        بگو
                        حتما بگو
                        دلت خواست راهکارشون رو هم همین جا به رفقایی ک شرایطشون مث شماس بگو

                        Dark moonD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • dlrmD dlrm

                          @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                          dlrm بهش نگفتم هنوز😑خفم میکنه بفهمه🤦🏻‍♀️

                          خفه شدن بهتر از نتیجه نگرفتنه
                          نه؟
                          بگو
                          حتما بگو
                          دلت خواست راهکارشون رو هم همین جا به رفقایی ک شرایطشون مث شماس بگو

                          Dark moonD آفلاین
                          Dark moonD آفلاین
                          Dark moon
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #16

                          dlrm 🙄🙄چشم

                          و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                          dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • Dark moonD Dark moon

                            dlrm 🙄🙄چشم

                            dlrmD آفلاین
                            dlrmD آفلاین
                            dlrm
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #17

                            @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                            dlrm 🙄🙄چشم

                            چشمت روشن
                            بوس :*

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • dlrmD dlrm

                              سلام
                              خوبین؟
                              چرا پی وی؟ :# :blossom:
                              همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


                              دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
                              لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
                              هدف مشخص کردی واسه خودت؟
                              میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
                              میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
                              برنامه داری برای درس خوندن؟
                              هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
                              به این سوالا پاسخ دادی؟
                              واسه خودت حلشون کردی؟
                              بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
                              ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
                              شبا که میخوابی چه حسی داری؟
                              صبا که بیدار میشی چی؟


                              جواب به اینا خیلی مهمه دختر
                              بهم بگو:rainbow:

                              دختر پاییزد آفلاین
                              دختر پاییزد آفلاین
                              دختر پاییز
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #18

                              dlrm منم بگم

                              زندگی یه راه پرتلاشه....
                              هیچ چیز گرونی,ارزون بدست نمیاد

                              dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • Dark moonD آفلاین
                                Dark moonD آفلاین
                                Dark moon
                                فارغ التحصیلان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #19

                                خوبه ظاهرا حرف من نبوده فقط😃😃

                                و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                                dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                5
                                • دختر پاییزد دختر پاییز

                                  dlrm منم بگم

                                  dlrmD آفلاین
                                  dlrmD آفلاین
                                  dlrm
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #20

                                  @bahar-khanoom در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                                  dlrm منم بگم

                                  چرا که نه :red_heart:

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • Dark moonD Dark moon

                                    خوبه ظاهرا حرف من نبوده فقط😃😃

                                    dlrmD آفلاین
                                    dlrmD آفلاین
                                    dlrm
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #21

                                    @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                                    خوبه ظاهرا حرف من نبوده فقط😃😃

                                    دیدی؟ میخواستی دریغش کنی بری پی وی:(
                                    دمت گرم که همینجا گفتی :*

                                    Dark moonD 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • dlrmD dlrm

                                      @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                                      خوبه ظاهرا حرف من نبوده فقط😃😃

                                      دیدی؟ میخواستی دریغش کنی بری پی وی:(
                                      دمت گرم که همینجا گفتی :*

                                      Dark moonD آفلاین
                                      Dark moonD آفلاین
                                      Dark moon
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #22

                                      dlrm 😄😄😄😊😊ممنون

                                      و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • dlrmD dlrm

                                        @ghazal-dalvand در تمرکز ندارم چیکار کنم؟ 😢 گفته است:

                                        خوبه ظاهرا حرف من نبوده فقط😃😃

                                        دیدی؟ میخواستی دریغش کنی بری پی وی:(
                                        دمت گرم که همینجا گفتی :*

                                        Dark moonD آفلاین
                                        Dark moonD آفلاین
                                        Dark moon
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #23

                                        dlrm راستش امروز خیلی بهترم... صبحمو خوب شروع کردم و یه جورایی سبکم... انگار کسی که گریه میکنه بعدش احساس سبکی میکنه... دقیقا همین حال رو دارم😍مرسی ازتون که برامون وقت گذاشتید...

                                        و آغوشت... اندک جایی برای زیستن... اندک جایی برای مردن... 💫

                                        dlrmD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • dlrmD dlrm

                                          سلام
                                          خوبین؟
                                          چرا پی وی؟ :# :blossom:
                                          همینجا بگیم همه استفاده کنن نه؟ :fallen_leaf:


                                          دنبال این گشتی که چی اذیتت میکنه؟
                                          لذت میبری از چیزی که میخونی یا فقط میخونی؟
                                          هدف مشخص کردی واسه خودت؟
                                          میدونی چرا ی درس خوندنت چیه؟
                                          میدونی چرا صبا پا میشی درس بخونی؟
                                          برنامه داری برای درس خوندن؟
                                          هدفی که مشخص کردی در حد توانت هست یا سنگ بزرگیه؟
                                          به این سوالا پاسخ دادی؟
                                          واسه خودت حلشون کردی؟
                                          بهم بگو چند ساعت درس میخونی؟
                                          ساعت خواب و بیداریت چطوریه؟
                                          شبا که میخوابی چه حسی داری؟
                                          صبا که بیدار میشی چی؟


                                          جواب به اینا خیلی مهمه دختر
                                          بهم بگو:rainbow:

                                          دختر پاییزد آفلاین
                                          دختر پاییزد آفلاین
                                          دختر پاییز
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #24

                                          dlrm سلام مرسی اجازه دادی منم بگم
                                          1.این اذیتم میکنه ک تاحالا نخوندم چرا دست روی دست گذاشتم چرا اون چیزی که مال منه بدون هیچ جنگیدنی دارم دودستی تقدیم بقیه میکنم
                                          2.خیلی دوست دارم وقتی درس میخونم قشنگ غرق میشم تو کتاب ولی یهویی یادم میاد من بقیه درسا رو نخوندم و بهم استرس وارد میشه
                                          3.هدف دارم چ هدفی
                                          4.درس میخونم که یاد بگیرم نه حفظ کنم ولی ی استرسی ب جونمه ک نمیدونم چیه
                                          5. صبح پامیشم ولی دوباره یادم میاد هیچی یاد ندارم ولی نه میخوابم نه درس میخونم فقط و فقط فکر میکنم
                                          6.هدفم درحد توانم هس من میتونم بالاترازاون رو بدست بیارم
                                          قبلا یه شروع فوق العاده داشتم فقط زندگیم شده بود درس اما یهویی همه چی پاشید ازهم چرا چونمن مریض شدم و خیلی طول کشید خوب شم و از برنامه ام عقب افتادمگفتم دیگه نمیشه اما نمیتونم اجازه بدم ک نشه یه صدایی از درونم میگه میتونی ولی ذهن لجبازم میگه فلان درس ضعیفی چطور میخوای بکشی خودتو بالا وقتی نمونده درسای سه سالو باید بخونی

                                          زندگی یه راه پرتلاشه....
                                          هیچ چیز گرونی,ارزون بدست نمیاد

                                          C dlrmD 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع