Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. سه آ
  4. آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم)
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم)

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سه آ
44 دیدگاه‌ها 18 کاربران 2.0k بازدیدها 12 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • sallar savadkoohiS آفلاین
    sallar savadkoohiS آفلاین
    sallar savadkoohi
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #16

    سلام
    خسته نباشید به تیم قویه الا
    امروز من ساعت 8:30 وارد سایت شدم که ازمون رو بدم ولی اخرای زمان دفترچه عمومی یهو سایت بدجور هنگ کرد و مجبور شدم کلا خارج شم
    حیف شد:(

    M.anM 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

      سلام
      خسته نباشید به تیم قویه الا
      امروز من ساعت 8:30 وارد سایت شدم که ازمون رو بدم ولی اخرای زمان دفترچه عمومی یهو سایت بدجور هنگ کرد و مجبور شدم کلا خارج شم
      حیف شد:(

      M.anM آفلاین
      M.anM آفلاین
      M.an
      مدیر
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #17

      sallar savadkoohi

      سلام سلامت باشید
      اگه یه بار رفرش میزدین مشکلتون حل میشد
      می تونید دفترچه ها رو که همین جا قرار دادیم دانلود کنید و از خودتون ازمون بگیرید

      چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • PARSEAN TVP PARSEAN TV

        سلام خسته نباشید، طراحان اختصاصی تجربی چه کسایی بودن؟! تو پاسخنامه نزده بود(کلا صفحه یک نداشت و از صفحه دو شروع شده بود)

        m.hmtM آفلاین
        m.hmtM آفلاین
        m.hmt
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #18

        PARSEAN TV در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

        سلام خسته نباشید، طراحان اختصاصی تجربی چه کسایی بودن؟! تو پاسخنامه نزده بود(کلا صفحه یک نداشت و از صفحه دو شروع شده بود)

        @M-an

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • yas taY yas ta

          یک سوال آیا فقط من امتحانم زودتر نیم ساعت تموم شد چون برای من سه ساعت و ۴۰ دقیقه به اتمام رسید در صورتی که فکر کنم وقت آزمون 4ساعت 10دقیقه باشه sohrab
          @M-an

          M.anM آفلاین
          M.anM آفلاین
          M.an
          مدیر
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #19

          yas ta در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

          یک سوال آیا فقط من امتحانم زودتر نیم ساعت تموم شد چون برای من سه ساعت و ۴۰ دقیقه به اتمام رسید در صورتی که فکر کنم وقت آزمون 4ساعت 10دقیقه باشه sohrab
          @M-an

          برای همه همین قدر بود
          بستگی به تعداد سوال ها داره تایم آزمون

          چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • sohrabS sohrab

            سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
            دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
            Q (ekhtesasi-riazi).pdf

            دفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
            Q (ekhtesasi-tajrobi).pdf

            دفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
            Q (ekhtesasi-ensani).pdf

            دفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
            omoomi ensani.pdf
            دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdf

            N آفلاین
            N آفلاین
            nazi.salehi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #20

            sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

            سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
            دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
            Q (ekhtesasi-riazi).pdf

            دفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
            Q (ekhtesasi-tajrobi).pdf

            دفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
            omoomi ensani.pdf

            دفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
            omoomi ensani.pdf
            دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdf

            سلام دفترچه اختصاصی انسانی رو نزاشتین دوتاشم عمومیه
            ممنون میشم درستش کنید

            M.anM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • N nazi.salehi

              sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

              سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
              دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
              Q (ekhtesasi-riazi).pdf

              دفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
              Q (ekhtesasi-tajrobi).pdf

              دفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
              omoomi ensani.pdf

              دفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
              omoomi ensani.pdf
              دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdf

              سلام دفترچه اختصاصی انسانی رو نزاشتین دوتاشم عمومیه
              ممنون میشم درستش کنید

              M.anM آفلاین
              M.anM آفلاین
              M.an
              مدیر
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط M.an انجام شده
              #21

              @nazi-salehi
              سلام

              الان می تونید استفاده کنید

              Q (ekhtesasi-ensani).pdf

              چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • sohrabS آفلاین
                sohrabS آفلاین
                sohrab
                مدیر
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #22

                سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
                داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.

                ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...

                راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه

                هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                ابوالفضل ریسیا A 2 پاسخ آخرین پاسخ
                6
                • sohrabS sohrab

                  سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
                  داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.

                  ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...

                  راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه

                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                  ابوالفضل ریسی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #23

                  sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                  سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
                  داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.

                  ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...

                  راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه

                  اکثر مشکلات تو همین تایپک گفته شد
                  فقط طراحان سوالات اختصاصی تجربی معلوم نیست
                  پاسخنامه تشریحی هم از صفحه دوم شروع شد
                  اگر ممکنه تصحیح بشه ممنون
                  sohrab

                  sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • sohrabS sohrab

                    سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
                    داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.

                    ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...

                    راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه

                    A آفلاین
                    A آفلاین
                    Ali Nemati 0
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #24

                    sohrab
                    سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
                    فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنید

                    sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                      sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                      سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
                      داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.

                      ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...

                      راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه

                      اکثر مشکلات تو همین تایپک گفته شد
                      فقط طراحان سوالات اختصاصی تجربی معلوم نیست
                      پاسخنامه تشریحی هم از صفحه دوم شروع شد
                      اگر ممکنه تصحیح بشه ممنون
                      sohrab

                      sohrabS آفلاین
                      sohrabS آفلاین
                      sohrab
                      مدیر
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #25

                      ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                      چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                      • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                      • تکنیک دایره و ضرب در
                      • بوک مارک برای بعدا
                      • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                      • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                      • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                      • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                      • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                      • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                      • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی

                      هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                      _Mitra__ ابوالفضل ریسیا A 4 پاسخ آخرین پاسخ
                      6
                      • A Ali Nemati 0

                        sohrab
                        سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
                        فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنید

                        sohrabS آفلاین
                        sohrabS آفلاین
                        sohrab
                        مدیر
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #26

                        Ali Nemati 0 در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                        sohrab
                        سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
                        فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنید

                        سلام امروز آپلود میشه، فکر کنم تو برنامه مطالعاتی از سه شنبه شروع فرسنگ رو در نظر گرفته بودند به خاطر تعطیلی اول هفته و فشار مطالعاتی که تو امتحانات نیم ترم رو بچه ها اومد

                        هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                        A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • sohrabS sohrab

                          Ali Nemati 0 در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                          sohrab
                          سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
                          فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنید

                          سلام امروز آپلود میشه، فکر کنم تو برنامه مطالعاتی از سه شنبه شروع فرسنگ رو در نظر گرفته بودند به خاطر تعطیلی اول هفته و فشار مطالعاتی که تو امتحانات نیم ترم رو بچه ها اومد

                          A آفلاین
                          A آفلاین
                          Ali Nemati 0
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #27

                          sohrab
                          ممنون بابت پاسخگو بودنتون

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • sohrabS sohrab

                            ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                            چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                            • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                            • تکنیک دایره و ضرب در
                            • بوک مارک برای بعدا
                            • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                            • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                            • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                            • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                            • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                            • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                            • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
                            _Mitra__ آفلاین
                            _Mitra__ آفلاین
                            _Mitra_
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #28

                            sohrab سلام وقتتون بخیر
                            درباره آزمون یه سری پیشنهادات در قالب خواهش داشتم اگه میشه محبت کنید زمان آزمون را به شکل شمارش معکوس قرار بدید ( به نظرم این باعث میشه بهتر بتونیم تایممون را مدیریت کنیم ) بعد اگه این امکان در کنارش باشه که در صورت قطع شدن نت یا سایت زمان نگه داشته بشه هم خب عالی میشه
                            این مورد که تعداد سوالات به سوالات کنکور نزدیک بود هم خیلی خوبه فقط اگه امکانش هست برای دو آزمون بعدی که جامع تره دقیقا همون تعداد باشه با همون تایم ( البته همین دفعه هم برای عمومی ها درست مثل کنکور بود ولی اختصاصی ها هم این شکل بشه خیلی خوبه )
                            اینکه خود اساتید هم آزمون را تحلیل میکنن واقعا عالیه
                            در کل باز هم ما مدیون آلا هستیم . امیدواریم دو آزمون دیگه خیلی خوب و عالی اجرا باشه
                            از تلاش شما و همه عزیزان آلا هم تشکر میکنم و به معنی واقعی کلمه خدا خیرتون بده :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

                            میبینم آن شکفتن شادی را (:

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • A آفلاین
                              A آفلاین
                              Alireza K 1
                              ریاضی دوازدهم دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Alireza K 1 انجام شده
                              #29

                              سلام لطفا حل دبیرای ابریشم رو بذارید این دبیرا جدیدا اصلا نمی‌شناسیم با تجربه خیلی بهتر هستندددددددددددد
                              آقای ثابتی و طلوعی خیلی بهترند
                              برای سه آ

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • sohrabS sohrab

                                ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                                چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                                • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                                • تکنیک دایره و ضرب در
                                • بوک مارک برای بعدا
                                • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                                • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                                • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                                • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                                • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                                • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                                • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #30

                                sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                                چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                                • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                                • تکنیک دایره و ضرب در
                                • بوک مارک برای بعدا
                                • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                                • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                                • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                                • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                                • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                                • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                                • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی

                                sohrab از نظر سوالات که در بهترین بودن آلا شکی نبود
                                من با سوالات کنکور یه مقایسه سریع کردم تشابهات زیادی داشت
                                از لحاظ فنی من مشکل آنچنانی ندیدم و خیلی خوب داشتم ادامه میدادم که برق رفت و همه چیز رو واسم به هم ریخت
                                انشاالله آزمون بعدی مشکلی پیش نیاد و بتونم در کنار این خانواده بزرگ یه آزمون استاندارد و خوب رو تجربه کنم
                                بدون شک میتونم بگم اگر ادامه داشته باشه بهترین آزمون کشوری خواهد شد
                                به امید پیشرفت و موفقیت های روز افزون آلا و همه آلایی ها😍

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • sohrabS sohrab

                                  ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                                  چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                                  • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                                  • تکنیک دایره و ضرب در
                                  • بوک مارک برای بعدا
                                  • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                                  • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                                  • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                                  • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                                  • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                                  • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                                  • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #31

                                  sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                                  چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                                  • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                                  • تکنیک دایره و ضرب در
                                  • بوک مارک برای بعدا
                                  • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                                  • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                                  • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                                  • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                                  • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                                  • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                                  • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی

                                  sohrab فقط جسارتا چرا بهترین اساتید آلا آزمون رو تحلیل نکردند؟
                                  ریاضی استاد ثابتی
                                  دینی استاد ناصری
                                  زیست استاد موقاری
                                  شیمی استاد پویان نظر
                                  فیزیک استاد طلوعی
                                  البته که میدونم هرکس در آلا تدریس میکنه بهترین هست(تجربه شخصی من اینو میگه)ولی با این اساتید فکر کنم اکثر بچه ها ارتباط خیلی خوبی دارند

                                  _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                    sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
                                    چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید

                                    • دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
                                    • تکنیک دایره و ضرب در
                                    • بوک مارک برای بعدا
                                    • سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
                                    • مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
                                    • لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
                                    • نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
                                    • نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
                                    • تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
                                    • اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی

                                    sohrab فقط جسارتا چرا بهترین اساتید آلا آزمون رو تحلیل نکردند؟
                                    ریاضی استاد ثابتی
                                    دینی استاد ناصری
                                    زیست استاد موقاری
                                    شیمی استاد پویان نظر
                                    فیزیک استاد طلوعی
                                    البته که میدونم هرکس در آلا تدریس میکنه بهترین هست(تجربه شخصی من اینو میگه)ولی با این اساتید فکر کنم اکثر بچه ها ارتباط خیلی خوبی دارند

                                    _Mitra__ آفلاین
                                    _Mitra__ آفلاین
                                    _Mitra_
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #32

                                    ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
                                    آخه برای من زده به زودی !!

                                    میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                    ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • _Mitra__ _Mitra_

                                      ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
                                      آخه برای من زده به زودی !!

                                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                      ابوالفضل ریسی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #33

                                      @mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
                                      آخه برای من زده به زودی !!

                                      @mitra-ism-rahmani واسه من که هست🤔

                                      _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                        @mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
                                        آخه برای من زده به زودی !!

                                        @mitra-ism-rahmani واسه من که هست🤔

                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra_
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #34

                                        ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟

                                        میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                        ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • _Mitra__ _Mitra_

                                          ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟

                                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                          ابوالفضل ریسی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #35

                                          @mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:

                                          ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟

                                          @mitra-ism-rahmani نه قسمت فیلمها و جزوات من

                                          _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع