-
سلام
خسته نباشید به تیم قویه الا
امروز من ساعت 8:30 وارد سایت شدم که ازمون رو بدم ولی اخرای زمان دفترچه عمومی یهو سایت بدجور هنگ کرد و مجبور شدم کلا خارج شم
حیف شد:( -
سلام
خسته نباشید به تیم قویه الا
امروز من ساعت 8:30 وارد سایت شدم که ازمون رو بدم ولی اخرای زمان دفترچه عمومی یهو سایت بدجور هنگ کرد و مجبور شدم کلا خارج شم
حیف شد:( -
سلام خسته نباشید، طراحان اختصاصی تجربی چه کسایی بودن؟! تو پاسخنامه نزده بود(کلا صفحه یک نداشت و از صفحه دو شروع شده بود)
PARSEAN TV در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
سلام خسته نباشید، طراحان اختصاصی تجربی چه کسایی بودن؟! تو پاسخنامه نزده بود(کلا صفحه یک نداشت و از صفحه دو شروع شده بود)
@M-an
-
یک سوال آیا فقط من امتحانم زودتر نیم ساعت تموم شد چون برای من سه ساعت و ۴۰ دقیقه به اتمام رسید در صورتی که فکر کنم وقت آزمون 4ساعت 10دقیقه باشه sohrab
@M-anyas ta در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
یک سوال آیا فقط من امتحانم زودتر نیم ساعت تموم شد چون برای من سه ساعت و ۴۰ دقیقه به اتمام رسید در صورتی که فکر کنم وقت آزمون 4ساعت 10دقیقه باشه sohrab
@M-anبرای همه همین قدر بود
بستگی به تعداد سوال ها داره تایم آزمون -
سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
Q (ekhtesasi-riazi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
Q (ekhtesasi-tajrobi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
Q (ekhtesasi-ensani).pdfدفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
omoomi ensani.pdf
دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdfsohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
Q (ekhtesasi-riazi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
Q (ekhtesasi-tajrobi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
omoomi ensani.pdfدفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
omoomi ensani.pdf
دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdfسلام دفترچه اختصاصی انسانی رو نزاشتین دوتاشم عمومیه
ممنون میشم درستش کنید -
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
سلام دفترچه سوالات در تلگرام و همینجا قرار داده شد:
دفترچه سوالات اختصاصی رشته ریاضی:
Q (ekhtesasi-riazi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته تجربی
Q (ekhtesasi-tajrobi).pdfدفترچه سوالات اختصاصی رشته انسانی
omoomi ensani.pdfدفترچه سوالات عمومی رشته انسانی
omoomi ensani.pdf
دفترچه سوالات عمومی رشته ریاضی و تجربیQ (Omoomi-riazi v tajrobi).pdfسلام دفترچه اختصاصی انسانی رو نزاشتین دوتاشم عمومیه
ممنون میشم درستش کنید -
سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...
راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه
-
سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...
راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...
راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه
اکثر مشکلات تو همین تایپک گفته شد
فقط طراحان سوالات اختصاصی تجربی معلوم نیست
پاسخنامه تشریحی هم از صفحه دوم شروع شد
اگر ممکنه تصحیح بشه ممنون
sohrab -
سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...
راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه
sohrab
سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنید -
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
سلام ببخشید ما چند روزی شب زنده داری داشتیم تا برسیم به اولین تست فنی
داریم همه پیام ها و نظرات رو بررسی می کنیم که نقاط قوتی که بهش اشاره شده رو پر رنگ تر و نقاط ضعف رو هم برطرف کنیم تا آزمون بعدی.ممنون میشم نظراتتون رو برامون بنویسید و کاملا توصیفی که بتونیم دقیق متوجه بشویم چه چیزهایی براتون جذاب بود و چه چیزهایی اذیت کرد شما و همینطور دوست دارید چه چیزهایی رو در آزمون های بعدی ببینید...
راستی حل ویدیویی سوالات هم امروز منتشر میشه
اکثر مشکلات تو همین تایپک گفته شد
فقط طراحان سوالات اختصاصی تجربی معلوم نیست
پاسخنامه تشریحی هم از صفحه دوم شروع شد
اگر ممکنه تصحیح بشه ممنون
sohrabابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
-
sohrab
سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنیدAli Nemati 0 در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
sohrab
سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنیدسلام امروز آپلود میشه، فکر کنم تو برنامه مطالعاتی از سه شنبه شروع فرسنگ رو در نظر گرفته بودند به خاطر تعطیلی اول هفته و فشار مطالعاتی که تو امتحانات نیم ترم رو بچه ها اومد
-
Ali Nemati 0 در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
sohrab
سلام؛ آقا سهراب امروز دوشنبه و هنوز فرسنگ 6 زیست بالا نیومده
فرسنگ6 فرسنگ سنگینی هم هست لطفا اگه امکانش هست سریع تر آپلودشون کنیدسلام امروز آپلود میشه، فکر کنم تو برنامه مطالعاتی از سه شنبه شروع فرسنگ رو در نظر گرفته بودند به خاطر تعطیلی اول هفته و فشار مطالعاتی که تو امتحانات نیم ترم رو بچه ها اومد
sohrab
ممنون بابت پاسخگو بودنتون -
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab سلام وقتتون بخیر
درباره آزمون یه سری پیشنهادات در قالب خواهش داشتم اگه میشه محبت کنید زمان آزمون را به شکل شمارش معکوس قرار بدید ( به نظرم این باعث میشه بهتر بتونیم تایممون را مدیریت کنیم ) بعد اگه این امکان در کنارش باشه که در صورت قطع شدن نت یا سایت زمان نگه داشته بشه هم خب عالی میشه
این مورد که تعداد سوالات به سوالات کنکور نزدیک بود هم خیلی خوبه فقط اگه امکانش هست برای دو آزمون بعدی که جامع تره دقیقا همون تعداد باشه با همون تایم ( البته همین دفعه هم برای عمومی ها درست مثل کنکور بود ولی اختصاصی ها هم این شکل بشه خیلی خوبه )
اینکه خود اساتید هم آزمون را تحلیل میکنن واقعا عالیه
در کل باز هم ما مدیون آلا هستیم . امیدواریم دو آزمون دیگه خیلی خوب و عالی اجرا باشه
از تلاش شما و همه عزیزان آلا هم تشکر میکنم و به معنی واقعی کلمه خدا خیرتون بده :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: -
سلام لطفا حل دبیرای ابریشم رو بذارید این دبیرا جدیدا اصلا نمیشناسیم با تجربه خیلی بهتر هستندددددددددددد
آقای ثابتی و طلوعی خیلی بهترند
برای سه آ -
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab از نظر سوالات که در بهترین بودن آلا شکی نبود
من با سوالات کنکور یه مقایسه سریع کردم تشابهات زیادی داشت
از لحاظ فنی من مشکل آنچنانی ندیدم و خیلی خوب داشتم ادامه میدادم که برق رفت و همه چیز رو واسم به هم ریخت
انشاالله آزمون بعدی مشکلی پیش نیاد و بتونم در کنار این خانواده بزرگ یه آزمون استاندارد و خوب رو تجربه کنم
بدون شک میتونم بگم اگر ادامه داشته باشه بهترین آزمون کشوری خواهد شد
به امید پیشرفت و موفقیت های روز افزون آلا و همه آلایی ها😍 -
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab فقط جسارتا چرا بهترین اساتید آلا آزمون رو تحلیل نکردند؟
ریاضی استاد ثابتی
دینی استاد ناصری
زیست استاد موقاری
شیمی استاد پویان نظر
فیزیک استاد طلوعی
البته که میدونم هرکس در آلا تدریس میکنه بهترین هست(تجربه شخصی من اینو میگه)ولی با این اساتید فکر کنم اکثر بچه ها ارتباط خیلی خوبی دارند -
sohrab در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی سلام بله حتما اصلاح میشه
چه امکاناتی داشت این آزمون که خوشتون اومده بود رو هم بگید- دو نما داشت ( تک سوالی و کنکوری )
- تکنیک دایره و ضرب در
- بوک مارک برای بعدا
- سینک بودن نمای تک سوالی و نمای کنکور
- مستقیم رو پاسخ برگ می شد کلیک کرد و خودش میاورد روی اون سوال خاص
- لاگین سایت وصل بود به لاگین آلاء
- نمای سوالات کد لاتکس بود باعث می شد تو گوشی و کامپیوتر به درستی فرمول ها نشون داده بشه
- نمودارها عکس webp بودند فکر کنم بچه های ios باهاش مشکل داشتند، این webp خیلی سبک تر از jpg هست.
- تو نمای کنکور اسکرول سوال ها بایستی نرم بوده باشه
- اینترنت گوشی هم قطع می شد می تونستی آزمون بدی آخرش ارسال کنی
sohrab فقط جسارتا چرا بهترین اساتید آلا آزمون رو تحلیل نکردند؟
ریاضی استاد ثابتی
دینی استاد ناصری
زیست استاد موقاری
شیمی استاد پویان نظر
فیزیک استاد طلوعی
البته که میدونم هرکس در آلا تدریس میکنه بهترین هست(تجربه شخصی من اینو میگه)ولی با این اساتید فکر کنم اکثر بچه ها ارتباط خیلی خوبی دارندابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
آخه برای من زده به زودی !! -
ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
آخه برای من زده به زودی !!@mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
آخه برای من زده به زودی !!@mitra-ism-rahmani واسه من که هست🤔
-
@mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی ببخشید تحلیل آزمون برای شما اومده ؟؟؟
آخه برای من زده به زودی !!@mitra-ism-rahmani واسه من که هست🤔
ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟
-
ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟
@mitra-ism-rahmani در آزمون آنلاین سه آ ( 28 دی ماه 99 - جمع بندی نیم سال اول دوازدهم) گفته است:
ابوالفضل ریسی از همون قسمت آزمون رفتید ؟؟؟
@mitra-ism-rahmani نه قسمت فیلمها و جزوات من
سلام سلاااام🤩
بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌
هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗
پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁
دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝
خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤
راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم
@مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan
@فارغ-التحصیلان-آلاء
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
سلام به همه دوستان
امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن
آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟
منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد
اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
سلام قشنگا
اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲
بچهها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابیای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذرهای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمیشد و الان خیلی راحت میتونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))!
و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع میشن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخوندهم تا آخر خرداد جمع کنم🤦♀️!
حالا ازتون کمک و مشورت میخوام💕
اصلا نمیدونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربههاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟
کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوهی بچههای ترمای بالاتره که بعید میدونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@دانشجویان-پزشکی
@دانشجویان-پیراپزشکی
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت.
:date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه).
بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire:
موفق باشید :rose: :heart:
:information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down:
:male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها
:male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها
@دوازدهم
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم
تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست
کتاب تست هم دارم
برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی
دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز
یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم
تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم..
معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سلام....
هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم...
تاحالا نمیدونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمیدونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،میخوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛


