Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

گزارش کار و عملکرد روزانه بچه های کنکور1402✌

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
222 دیدگاه‌ها 30 کاربران 11.4k بازدیدها 40 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • سارا M 0س سارا M 0

    سلام شب خوش
    امروز ۸ ساعت
    خوندن امتحان فیزیک و دیدن فیلم آموزشی وتمرین و تست و .......زبان و زیست
    در کل ۸ ساعت و ۶۰ تست
    موفق باشید.
    ata mohseni

    ata mohseniA آفلاین
    ata mohseniA آفلاین
    ata mohseni
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #124

    سلااام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

    10:40 ساعت مطالعه

    140 تست

    {{:star: استاد تغییر باش نه قربانی تقدیر:star: }}

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
      امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
      امیرمحمد یوسفوند
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #125

      سلام
      گزارش دیروز

      11ساعت مطالعه

      1/30 مرور شیمی بخش موزانه+20تا تست
      2/45 مرور فصل3زیست
      1/45 قواعد عربی درس5
      2/30 تست اموزشی فصل2 زبان(240تا تست)

      2/30 جبرانی دیروز(تست سنجشی فیزی و ریاضی)هر کدام حدودا 120تا تست

      در کل تست ها500تا تست
      موفق باشید
      دهم

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

        %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
        در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

        %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
        %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
        %(#107ae3)[• هر صبح،]
        %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
        %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
        e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

        %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

        برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
        • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
        • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
        • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
        • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
        • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
        • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
        • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
        abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

        %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

        %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
        %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

        %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
        1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
        تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
        2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
        3)با ادب و شیک بیاید.....
        d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

        %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

        b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
        %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

        تجربیا انسانیا ریاضیا
        دهم یازدهم دوازدهم
        دانش-آموزان-آلاء
        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

        ata mohseniA آفلاین
        ata mohseniA آفلاین
        ata mohseni
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #126

        سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

        7ساعت مطالعه

        122 تست

        کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

        {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

        سارا M 0

        سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • ata mohseniA ata mohseni

          سلااام :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

          7ساعت مطالعه

          122 تست

          کمیت مهم نیست کیفیت مهمه:winking_face:

          {{:star: موانع را دورت نچین که دیوار شوند...زیر پایت بچین پله شوند:star: }}

          سارا M 0

          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0س آفلاین
          سارا M 0
          خیرین کوچک دریا دل
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #127

          ata mohseni
          سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
          و البته هم امروز
          امروز ۱۵ ساعت مطالعه
          ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
          درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

          و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
          درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
          البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
          (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
          نه کاری که آسونه.......💥)
          ata mohseni

          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
          پس رهاش کن بره؛)

          ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • سارا M 0س سارا M 0

            ata mohseni
            سلام شب خوش هم گزارش دیروز (ببخشید نگفتم!!!)
            و البته هم امروز
            امروز ۱۵ ساعت مطالعه
            ( هم مطالعه وهم مرور + تست دروس )
            درکل ۱۵ ساعت و ۵۰۰ تست.

            و دیروز چهارشنبه طبق برنامه فقط مطالعه و دیدن فیلم های آموزشی هفته آینده ک بعد وقت نگیرن.
            درکل ۶ ساعت و حدود ۴۰ تست .
            البته نیم ساعت هم کلاس جبرانی جغرافیا😐ک من حساب نمیکنم (آخه جغرافیا هم جبرانی میخواد😑فقط وقت گیرن.....)
            (💥 کاری رو ک درسته* انجام بده،
            نه کاری که آسونه.......💥)
            ata mohseni

            ata mohseniA آفلاین
            ata mohseniA آفلاین
            ata mohseni
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #128

            سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

            9 ساعت مطالعه

            140 تست فقط اختصاصی

            {{:star: از اشتباه کردن نترس از این بترس که از اشتباهت چیزی یاد نگیری:star: }}

            سارا M 0
            4 ....2 من:smiling_face_with_sunglasses:

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

              %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
              در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

              %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
              %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
              %(#107ae3)[• هر صبح،]
              %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
              %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
              e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

              %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

              برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
              • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
              • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
              • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
              • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
              • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
              • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
              • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
              abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

              %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

              %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
              %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

              %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
              1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
              تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
              2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
              3)با ادب و شیک بیاید.....
              d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

              %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

              b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
              %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

              تجربیا انسانیا ریاضیا
              دهم یازدهم دوازدهم
              دانش-آموزان-آلاء
              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0س آفلاین
              سارا M 0
              خیرین کوچک دریا دل
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
              #129

              امیرمحمد یوسفوند
              سلام شب بخیر ........گزارش امروز جمعه:
              ۹:۳۰ مطالعه+تست و تحلیل تست
              درکل ۱۱۰ تست
              به جای فکر کردن به صد دلیل برای تسلیم شدن .....به هزاران دلیل برای ادامه دادن فکر کن.....:))
              ata mohseni

              اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
              پس رهاش کن بره؛)

              ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • سارا M 0س سارا M 0

                امیرمحمد یوسفوند
                سلام شب بخیر ........گزارش امروز جمعه:
                ۹:۳۰ مطالعه+تست و تحلیل تست
                درکل ۱۱۰ تست
                به جای فکر کردن به صد دلیل برای تسلیم شدن .....به هزاران دلیل برای ادامه دادن فکر کن.....:))
                ata mohseni

                ata mohseniA آفلاین
                ata mohseniA آفلاین
                ata mohseni
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #130

                سارا M 0

                سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                7:10 ساعت مطالعه

                100 تست فقط عمومی

                {{:star: دنیا جای آرزو کردن نیس..دنیا محل به دست آوردنه:star: }}

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • سارا M 0س آفلاین
                  سارا M 0س آفلاین
                  سارا M 0
                  خیرین کوچک دریا دل
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط سارا M 0 انجام شده
                  #131

                  سلام
                  گزارش امروز:شنبه
                  ۲:۲۰ زبان
                  ۲ساعت زیست +تست
                  ۱:۱۵ فیزیک دیدن فیلم آموزشی+حل مسعله
                  ۱:۱۰ شیمی +تست و تحلیل
                  در کل ۶:۴۵ و ۷2T
                  ما شاید زمین بخوریم و بیفتیم....ولی مجددا خواهیم ایستاد.....همین که از مبارزه فرار نکنیم کافیست:))
                  ata mohseni

                  اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                  پس رهاش کن بره؛)

                  ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • سارا M 0س سارا M 0

                    سلام
                    گزارش امروز:شنبه
                    ۲:۲۰ زبان
                    ۲ساعت زیست +تست
                    ۱:۱۵ فیزیک دیدن فیلم آموزشی+حل مسعله
                    ۱:۱۰ شیمی +تست و تحلیل
                    در کل ۶:۴۵ و ۷2T
                    ما شاید زمین بخوریم و بیفتیم....ولی مجددا خواهیم ایستاد.....همین که از مبارزه فرار نکنیم کافیست:))
                    ata mohseni

                    ata mohseniA آفلاین
                    ata mohseniA آفلاین
                    ata mohseni
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #132

                    سلام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                    امروز صفر ساعت مطالعه

                    {{:star: ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزو هایت می گویند:star: }}

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                      امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                      امیرمحمد یوسفوند
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #133

                      سلام

                      گزارش دیروز

                      4ساعت
                      2ساعت مرور بافت شناسی
                      2ساعت حل تست استوکیومتری(50تست)

                      موفق باشید

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0س آفلاین
                        سارا M 0
                        خیرین کوچک دریا دل
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #134

                        سلام شب خوش
                        امروز ۱:۳۰ ساعت داستان خوانی زبان و لغات
                        ۱:۵۰ زبان +حل تمرین
                        ۱:۴۰ زیست
                        ۲ساعت شیمی خوندن و تحلیل تست
                        ۲ ساعت انجام تکالیف مدرسه...دیدن فیلم های شیمی و ریاضی ....حل تمرین ریاضی و....
                        در کل ۹ ساعت . و حدود ۴۰ تست
                        موفق باشید.
                        ata mohseni

                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                        پس رهاش کن بره؛)

                        ata mohseniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • سارا M 0س سارا M 0

                          سلام شب خوش
                          امروز ۱:۳۰ ساعت داستان خوانی زبان و لغات
                          ۱:۵۰ زبان +حل تمرین
                          ۱:۴۰ زیست
                          ۲ساعت شیمی خوندن و تحلیل تست
                          ۲ ساعت انجام تکالیف مدرسه...دیدن فیلم های شیمی و ریاضی ....حل تمرین ریاضی و....
                          در کل ۹ ساعت . و حدود ۴۰ تست
                          موفق باشید.
                          ata mohseni

                          ata mohseniA آفلاین
                          ata mohseniA آفلاین
                          ata mohseni
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #135

                          سلام:raised_hand_light_skin_tone:

                          4 ساعت مطالعه (فقط مربوط به تسته)

                          88 تست اختصاصی

                          {{:star: اهدافت را برای آدما تعریف نکن..نشونشون بده...!:star:}}

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • ایلین حیدرزهیا آفلاین
                            ایلین حیدرزهیا آفلاین
                            ایلین حیدرزهی
                            تجربی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #136

                            سلام صد سلام. به همه دانش آموزان پر تلاش وموفق. خب خب من دوباره اومدم کع دوباره گزارش بدم 😻♥.
                            دیروز ۱۰ساعت.
                            که ۴زیست))
                            ۲ساعت شیمی))
                            ۲ساعت عربی))
                            ۲ساعت هم تست اختصاصی 💪😉.
                            اینم تقدیم همه پرتلاشا 😁🌟💖

                            ترجیح میدهم به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل 🌱

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                              %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                              در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                              %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                              %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                              %(#107ae3)[• هر صبح،]
                              %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                              %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                              e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                              %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                              برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                              • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                              • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                              • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                              • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                              • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                              • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                              • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                              abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                              %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                              %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                              %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                              %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                              1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                              تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                              2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                              3)با ادب و شیک بیاید.....
                              d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                              %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                              b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                              %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                              تجربیا انسانیا ریاضیا
                              دهم یازدهم دوازدهم
                              دانش-آموزان-آلاء
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                              ata mohseniA آفلاین
                              ata mohseniA آفلاین
                              ata mohseni
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #137

                              سلاام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                              ساعت مطالعه 8 ساعت

                              تعداد تست 111

                              {{:dizzy: اگر رویایی در ذهنت داری ..توان انجامش را نیز داری:dizzy: }}

                              من دیگه به احتمال زیاد از این به بعد گزارش ندم چون یجورایی معتاد شدم به انجمن و

                              وقتم خیلی خیلی هدر میره یجوری شده ک هر لحظه میام انجمن و تمرکزم بهم خورده و ساعت مطالعه ام اومده پایین

                              سارا M 0 امید وارم همیشه اینقدر پیوسته اینقدر مطالعه داشته باشی تا آخر

                              سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • ata mohseniA ata mohseni

                                سلاام:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                                ساعت مطالعه 8 ساعت

                                تعداد تست 111

                                {{:dizzy: اگر رویایی در ذهنت داری ..توان انجامش را نیز داری:dizzy: }}

                                من دیگه به احتمال زیاد از این به بعد گزارش ندم چون یجورایی معتاد شدم به انجمن و

                                وقتم خیلی خیلی هدر میره یجوری شده ک هر لحظه میام انجمن و تمرکزم بهم خورده و ساعت مطالعه ام اومده پایین

                                سارا M 0 امید وارم همیشه اینقدر پیوسته اینقدر مطالعه داشته باشی تا آخر

                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0
                                خیرین کوچک دریا دل
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #138

                                ata mohseni
                                سلام شب خوش
                                من امروز تست کار نکردم
                                انجام تکلیف زبان وقتم رو گرفت
                                و البته خوندن فصل ۴ زیست ک فردا امتحانش رو دارم
                                و هنوز هم مشغول خوندن هستم .
                                (یادتان باشد تا زمانی که نفس میکشید....هیچگاه برای شروع کردن دیر نیست)🌈
                                ata mohseni همچنین......انشالله که پیوسته خوندن رو فراموش نکنید و همیشه امیدوار باشید.
                                موفق باشید.

                                اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                پس رهاش کن بره؛)

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                  امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                  امیرمحمد یوسفوند
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #139

                                  سلام
                                  گزارش دیروز

                                  6ساعت
                                  120تست
                                  3ساعت مرور فصل 3 زیست با تست
                                  2ساعت ارایه های ادبی: استعاره+تست
                                  1ساعت تست سنجشی دینی

                                  موفق باشید

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                    امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                    امیرمحمد یوسفوند
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #140

                                    تلاشتون رو بیشتر کنید
                                    به خودتون انگیزه بدید که به درصدی بالاتر از درصد های رتبه یک کنکور تجربی99 برسید
                                    bbefa7d5-b93d-47bc-a4f4-c5af31ca7c43-image.png
                                    درصد های رتبه یک کنکور تجربی99🆙🆙🆙

                                    قطعا میرسید.چون زحماتتون بهتون خیانت نمیکنن
                                    موفق باشید
                                    تجربیا
                                    دانش-آموزان-آلاء

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    4
                                    • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                      %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                      در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                      %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                      %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                      %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                      %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                      %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                      e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                      %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                      برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                      • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                      • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                      • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                      • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                      • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                      • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                      • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                      abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                      %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                      %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                      %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                      %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                      1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                      تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                      2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                      3)با ادب و شیک بیاید.....
                                      d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                      %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                      b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                      %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                      تجربیا انسانیا ریاضیا
                                      دهم یازدهم دوازدهم
                                      دانش-آموزان-آلاء
                                      دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                      مینا مینابم آفلاین
                                      مینا مینابم آفلاین
                                      مینا میناب
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #141

                                      Reyhan Hmi Hmi

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                        امیرمحمد یوسفوندا آفلاین
                                        امیرمحمد یوسفوند
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #142

                                        سلام
                                        گزارش امروز
                                        6ساعت
                                        3ساعت ازمون مشابه قلم چی
                                        3ساعت جمعبندی دروس تخصصی
                                        موفق باشید

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • امیرمحمد یوسفوندا امیرمحمد یوسفوند

                                          %(#22c732)[• سلام بچه ها این تاپیک برای بچه های کنکور1402 هست]💯💨
                                          در این تاپیک میخوایم که ساعت روزانه و برنامه ریزی روزانه مون رو بزاریم.که بهم دیگه انگیزه بدیم که بتونیم به هدفمون برسیم.✌👏👍.همینطور یه رقابت سالم داشته باشیم😊😊

                                          %(#107ae3)[• مهم نیست شنبه بـاشه یا جمعه...]
                                          %(#107ae3)[• مهم نیست اول ماه بـاشه یا آخر ماه...]
                                          %(#107ae3)[• هر صبح،]
                                          %(#107ae3)[• واسه تو فرصتیه که تصمیم بگیری...]
                                          %(#107ae3)[• امـروز یه قدم به هدفت نزدیک تر شو...]
                                          e2b4eff4-1dac-410c-968d-a24d26fe3757-image.png

                                          %(#e00909)[• اینجور با دیدن درس خوندن دوستانمون اگه هنوز با انگیزه شروع نکردیم اشناءالله با انگیزه هرچه بیشتری استارت کارو میزنیم.]

                                          برای گزارش دادن مراحل زیر رو انجام بدید:
                                          • 1)خودتون رو معرفی کنید(اختیاری)❤
                                          • 2)پایه و رشته تحصیلیتون رو بگید💙
                                          • 3)برنامه روزانه تون که مربوط به همان روز است رو ذکر کنید💜
                                          • 4)تاریخ و نام روز رو ذکر کنید💛
                                          • 5)گزارش ساعت مطالعه تون رو بنویسید💚
                                          • 6)یه جمله انگیزشی هم بگید(اختیاری)💓
                                          • بهتره که در اول خودتون رو معرفی کنید تا باهم اشنا بشیم
                                          abc1b678-e43a-4763-8f69-973d0a1a6ac2-image.png

                                          %(#16a8b8)[• از ساعت 22:00(ده شب) به بعد شما میتونید گزارش مطالعه تون رو ارسال کنید و زمان حداکثری و حداقلی وجود ندارد همینطور بگم که گزارش هایی رو که میفرستید فقط مربوط به اون روز باشد.میتونید ساعت مطالعه دیروزتون هم بگید،در صورت نام بردن روز و تاریخ روز مذکور. البته میتونید گزارش هفتگی هم بدید.به طوری که بگید مثلا در هفته چقد تست زدید و هر درس رو چقد مطالعه کردید و... .]

                                          %(#c21111)[• اما باید یکی از حالت های بالا روانتخاب کنید.یا هفتگی گزارش بدید یا روزانه که از ساعت22شب به بعد میتونید گزارشهاتون رو بفرستید.]
                                          %(#c21111)[• کسایی که میخان هر هفته گزارش بدن میتونن روز جمعه از ساعت22شب به بعد گزارش ها شون رو بفرستن]

                                          %(#8d11c2)[قوانین تاپیک:]
                                          1)در اول بگم که لطفا اسپم ندید یعنی باهم دیگه درمورد موضوعاتی غیر از موضوع تاپیک صحبت نکنید.
                                          تحلیل ساعت مطالعه در تاپیک دوممون است.اونجا میتونید درمورد ساعت مطالعه تون صحبت کنید.پس اسپم ندید
                                          2)خواهشا احترام همدیگه رو حفظ کنید و از فرستادن پست های اضافی خودداری کنید(اسپم)
                                          3)با ادب و شیک بیاید.....
                                          d3573512-9ffa-494d-8172-160754ef705c-image.png

                                          %(#c27311)[• امیدوارم نهایت لذت رو ببرید و رقابتی سالم داشته باشید] ✌

                                          b7de43fa-c923-45d7-8ef9-67d25dd82a9e-image.png
                                          %(#c7c414)[موفق و تندرست باشید]✌👦👩

                                          تجربیا انسانیا ریاضیا
                                          دهم یازدهم دوازدهم
                                          دانش-آموزان-آلاء
                                          دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                          سارا M 0س آفلاین
                                          سارا M 0س آفلاین
                                          سارا M 0
                                          خیرین کوچک دریا دل
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #143

                                          امیرمحمد یوسفوند
                                          سلام شب خوش
                                          گزارش امروز
                                          ۴ ساعت
                                          و ۱۲۸ تست.
                                          سختی ها باعث میشود ک بعضی بشکنند.....و بعضی رکورد بشکنند🙂🌈
                                          موفق باشید.

                                          اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                          پس رهاش کن بره؛)

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 12
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع