Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. انتخاب منابع
  4. یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده انتخاب منابع
51 دیدگاه‌ها 15 کاربران 1.9k بازدیدها 14 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Fateme S 0F آفلاین
    Fateme S 0F آفلاین
    Fateme S 0
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #10

    سلام من خیلی درگیر این موسسه ها شدم
    تنها پیشنهادم خرید دینی حرف اخر هست
    بقیه الا
    زیست که همه میدونن
    شیمی استاد پویان نظر
    و حالا بقیه
    من استفاده کردم از حرف اخر هم از کنکور اسان است با مشاورای هر دو موسسه در ارتباط یودم تنها پیشنهادم همون دینی تنهاست
    و اینکه حدودا دوماه مونده به کنکور ۲۰ ازمون حرف اخر خیلی خوبه
    اگه از پس هزینش بر نمیاین هم میتونین از کانون قلم چی کتابای زرد کانون رو بگیرین واسه ۱۲ سال کنکور قبل این عالیه
    ولی اصلا اصلا اصلا اصلا خودتون رو درگیر این‌موسسه ها نکنید
    جوریذهنتون رو درگیر میکنه تبلیغاتشون که تمایل دارین به خریدش حالا از حل تست ها بگیرین تا حرفای مشاوراشون روی شما اثر میزاره
    و یه تجربه شخصی
    همه تکنیک هاشون همه سوالارو حل نمیکنه من بارها و بارها به این سوالا خوردم
    فقط راه ابریشم الا جوابگوی همه سوالا هست و صفر تا صد
    چون خود کتاب تدریس میشه نه چیز دیگه ای یا روش ابداعی

    Maryam NateqiM sara hatamiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Fateme S 0F Fateme S 0

      سلام من خیلی درگیر این موسسه ها شدم
      تنها پیشنهادم خرید دینی حرف اخر هست
      بقیه الا
      زیست که همه میدونن
      شیمی استاد پویان نظر
      و حالا بقیه
      من استفاده کردم از حرف اخر هم از کنکور اسان است با مشاورای هر دو موسسه در ارتباط یودم تنها پیشنهادم همون دینی تنهاست
      و اینکه حدودا دوماه مونده به کنکور ۲۰ ازمون حرف اخر خیلی خوبه
      اگه از پس هزینش بر نمیاین هم میتونین از کانون قلم چی کتابای زرد کانون رو بگیرین واسه ۱۲ سال کنکور قبل این عالیه
      ولی اصلا اصلا اصلا اصلا خودتون رو درگیر این‌موسسه ها نکنید
      جوریذهنتون رو درگیر میکنه تبلیغاتشون که تمایل دارین به خریدش حالا از حل تست ها بگیرین تا حرفای مشاوراشون روی شما اثر میزاره
      و یه تجربه شخصی
      همه تکنیک هاشون همه سوالارو حل نمیکنه من بارها و بارها به این سوالا خوردم
      فقط راه ابریشم الا جوابگوی همه سوالا هست و صفر تا صد
      چون خود کتاب تدریس میشه نه چیز دیگه ای یا روش ابداعی

      Maryam NateqiM آفلاین
      Maryam NateqiM آفلاین
      Maryam Nateqi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #11

      Fateme S 0
      ممنونم بخاطر پاسخگویی و تایمی که گذاشتید و تایپ کردید عزیز جان 😍🌹

      الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

      Fateme S 0F 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

        Fateme S 0
        ممنونم بخاطر پاسخگویی و تایمی که گذاشتید و تایپ کردید عزیز جان 😍🌹

        Fateme S 0F آفلاین
        Fateme S 0F آفلاین
        Fateme S 0
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #12

        Maryam Nateqi در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

        Fateme S 0
        ممنونم بخاطر پاسخگویی و تایمی که گذاشتید و تایپ کردید عزیز جان 😍🌹

        خواهش میکنم مریم جان
        چون من خودم گول خوردم اصلا دلم نمیخواد بچه های الا مثل من ۵ تا ۶ ماه از وقتشون رو تلف کنن

        Maryam NateqiM 2 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Fateme S 0F Fateme S 0

          Maryam Nateqi در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

          Fateme S 0
          ممنونم بخاطر پاسخگویی و تایمی که گذاشتید و تایپ کردید عزیز جان 😍🌹

          خواهش میکنم مریم جان
          چون من خودم گول خوردم اصلا دلم نمیخواد بچه های الا مثل من ۵ تا ۶ ماه از وقتشون رو تلف کنن

          Maryam NateqiM آفلاین
          Maryam NateqiM آفلاین
          Maryam Nateqi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #13

          Fateme S 0

          الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • matin shirinkamM آفلاین
            matin shirinkamM آفلاین
            matin shirinkam
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #14

            همایش هی الا خیلی بهتر از اون موسسات تلویزیونی هست

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • Fateme S 0F Fateme S 0

              Maryam Nateqi در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

              Fateme S 0
              ممنونم بخاطر پاسخگویی و تایمی که گذاشتید و تایپ کردید عزیز جان 😍🌹

              خواهش میکنم مریم جان
              چون من خودم گول خوردم اصلا دلم نمیخواد بچه های الا مثل من ۵ تا ۶ ماه از وقتشون رو تلف کنن

              Maryam NateqiM آفلاین
              Maryam NateqiM آفلاین
              Maryam Nateqi
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #15

              Fateme S 0
              😍🌺🌺🌺🌺

              الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Fateme S 0F Fateme S 0

                سلام من خیلی درگیر این موسسه ها شدم
                تنها پیشنهادم خرید دینی حرف اخر هست
                بقیه الا
                زیست که همه میدونن
                شیمی استاد پویان نظر
                و حالا بقیه
                من استفاده کردم از حرف اخر هم از کنکور اسان است با مشاورای هر دو موسسه در ارتباط یودم تنها پیشنهادم همون دینی تنهاست
                و اینکه حدودا دوماه مونده به کنکور ۲۰ ازمون حرف اخر خیلی خوبه
                اگه از پس هزینش بر نمیاین هم میتونین از کانون قلم چی کتابای زرد کانون رو بگیرین واسه ۱۲ سال کنکور قبل این عالیه
                ولی اصلا اصلا اصلا اصلا خودتون رو درگیر این‌موسسه ها نکنید
                جوریذهنتون رو درگیر میکنه تبلیغاتشون که تمایل دارین به خریدش حالا از حل تست ها بگیرین تا حرفای مشاوراشون روی شما اثر میزاره
                و یه تجربه شخصی
                همه تکنیک هاشون همه سوالارو حل نمیکنه من بارها و بارها به این سوالا خوردم
                فقط راه ابریشم الا جوابگوی همه سوالا هست و صفر تا صد
                چون خود کتاب تدریس میشه نه چیز دیگه ای یا روش ابداعی

                sara hatamiS آفلاین
                sara hatamiS آفلاین
                sara hatami
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #16

                Fateme S 0 من پکیج کامل دینی حرف اخر رو تهیه کردم ولی به نظرم نقطه ضعفی که داره ساعت بالا و طولانی بودن مدت اموزشش هست که فکر میکنم اگر همون تایم رو ادم برای تست بزاره بیشتر و زودتر نتیجه میگیره برای همینم دیگه ولش کردم و دینی رو خودم میخونم نه با دی وی دی (البته این فقط نظر من بود ) ولی الان که نظر شما رو خوندم یکم تردید کردم که نکنه الان دی وی دی خیلی برام مفید بوده و کلی نکته داشته و الان که خریدم و استفاده نمیکنم به ضررمه ... من الان پایه یازدهم تجربی هستم به نظرتون تایم بزارم و دینی رو ببینم یا نه همون تایم رو مثلا به دی وی دی زیست حرف اخر یا حالا درس های دیگه اختصاص بدم و دینی رو خودم بخونم (چون فقط تا پایان یازدهم و تابستون یازدهم به نظرم وقت واسه دی وی دی هست و دیگه دوازدهم نمیشه واقعا حداقل با دینی همچین کاری کرد )

                Fateme S 0F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Mahdi Jafari 2M Mahdi Jafari 2

                  Maryam Nateqi
                  سلام
                  من کنکور آسان است نظام قدیم رو دیدم..
                  وسطش خیلی تبلیغات بی جا انجام میدن...
                  از کلاس 2 ساعته نیم ساعتش تبلیغه...
                  من خودم حدود دوماه درگیر این موسسه ها بودم...
                  به جز آلا و تاملند چیز دیگه ای رو به هیچکس پیشنهاد نمیکنم...

                  sara hatamiS آفلاین
                  sara hatamiS آفلاین
                  sara hatami
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #17

                  Mahdi Jafari 2 تاملند ریاضیش خوبه؟

                  Mahdi Jafari 2M sallar savadkoohiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • matin shirinkamM آفلاین
                    matin shirinkamM آفلاین
                    matin shirinkam
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #18

                    به هیچ وجه به این تاملند و حرف آخر و ونوس و...... اعتماد نکنین فقط از رایگان ها و همایش های آلا استفاده کنین

                    Maryam NateqiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • matin shirinkamM matin shirinkam

                      به هیچ وجه به این تاملند و حرف آخر و ونوس و...... اعتماد نکنین فقط از رایگان ها و همایش های آلا استفاده کنین

                      Maryam NateqiM آفلاین
                      Maryam NateqiM آفلاین
                      Maryam Nateqi
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #19

                      matin shirinkam
                      شما از تاملند استفاده کردین؟؟؟؟

                      الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                      matin shirinkamM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                        matin shirinkam
                        شما از تاملند استفاده کردین؟؟؟؟

                        matin shirinkamM آفلاین
                        matin shirinkamM آفلاین
                        matin shirinkam
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #20

                        Maryam Nateqi خیر ولی قطعا فیلم های رایگان و حتی همایش آلا بهترند

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • sara hatamiS sara hatami

                          Fateme S 0 من پکیج کامل دینی حرف اخر رو تهیه کردم ولی به نظرم نقطه ضعفی که داره ساعت بالا و طولانی بودن مدت اموزشش هست که فکر میکنم اگر همون تایم رو ادم برای تست بزاره بیشتر و زودتر نتیجه میگیره برای همینم دیگه ولش کردم و دینی رو خودم میخونم نه با دی وی دی (البته این فقط نظر من بود ) ولی الان که نظر شما رو خوندم یکم تردید کردم که نکنه الان دی وی دی خیلی برام مفید بوده و کلی نکته داشته و الان که خریدم و استفاده نمیکنم به ضررمه ... من الان پایه یازدهم تجربی هستم به نظرتون تایم بزارم و دینی رو ببینم یا نه همون تایم رو مثلا به دی وی دی زیست حرف اخر یا حالا درس های دیگه اختصاص بدم و دینی رو خودم بخونم (چون فقط تا پایان یازدهم و تابستون یازدهم به نظرم وقت واسه دی وی دی هست و دیگه دوازدهم نمیشه واقعا حداقل با دینی همچین کاری کرد )

                          Fateme S 0F آفلاین
                          Fateme S 0F آفلاین
                          Fateme S 0
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #21

                          sara hatami در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

                          Fateme S 0 من پکیج کامل دینی حرف اخر رو تهیه کردم ولی به نظرم نقطه ضعفی که داره ساعت بالا و طولانی بودن مدت اموزشش هست که فکر میکنم اگر همون تایم رو ادم برای تست بزاره بیشتر و زودتر نتیجه میگیره برای همینم دیگه ولش کردم و دینی رو خودم میخونم نه با دی وی دی (البته این فقط نظر من بود ) ولی الان که نظر شما رو خوندم یکم تردید کردم که نکنه الان دی وی دی خیلی برام مفید بوده و کلی نکته داشته و الان که خریدم و استفاده نمیکنم به ضررمه ... من الان پایه یازدهم تجربی هستم به نظرتون تایم بزارم و دینی رو ببینم یا نه همون تایم رو مثلا به دی وی دی زیست حرف اخر یا حالا درس های دیگه اختصاص بدم و دینی رو خودم بخونم (چون فقط تا پایان یازدهم و تابستون یازدهم به نظرم وقت واسه دی وی دی هست و دیگه دوازدهم نمیشه واقعا حداقل با دینی همچین کاری کرد )

                          یک هفته که بیشتر نیست کل دینی ۳ سال
                          خیلی جاها که به چشم نمیاد میگه استاد یوسفیان پور
                          خیلی نکته ها و علت و معلولی هارو از توی ایه استنباط میکنه که مغز ادم خطور نمیکنه
                          ببینین ولی نه با کتاب مصور
                          کتاب درسی رو بزارین جلوتون وقتی ایه رو تشریح میکنن هر نکته ای میگن توی کتاب خودتون یادداشت کنین هر جا علت و معلولی داره علامت بزنین
                          واقعا حیفه و مطمئن باشین دینی رو با استاد یوسفیان پور صد میزنین

                          sara hatamiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                            سلام دوستان عزیز، امیدوارم هر جا که هستید حال دلتون خوب خوب باشه 😇🌺
                            میخواستم بدونم فردی از شما تابحال منابع و محتوای یادگیری آسان، اوج یادگیری و.... رو تهیه کرده، آیا نتیجه مطلوب و دلخواه گرفته؟
                            خواهشمندم اگر فردی از شما دوستان چیزی درباره این منابع میدونه یا از دوستان و آشنایان چیزی درباره‌اش شنیدن، بهم بگن 🙏🏻🙏🏻
                            ممنونم عزیزان 😇🌺🌺🌺
                            دانش-آموزان-آلاء
                            تجربیا
                            ریاضیا

                            JuDiJ آفلاین
                            JuDiJ آفلاین
                            JuDi
                            ناظم
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #22

                            Maryam Nateqi سلام عزیزم :rainbow::blue_heart:
                            من مبحث الکتریسیته ساکن(آقای مسعودی) روتهیه کردم وخیلی هم راضی بودم وهستم.
                            مبحث کامل تدریس شده.جزوه هم درسنامه داره هم تست آموزشی داره هم تست سنجشی.
                            الانم برای مرور ازجزوه خوده موسسه استفاده میکنم ویکی دوصفحه ازش میزنم.
                            تبلیغی که دوستمون گفتن احتمالا ماله پخش تلوزیونی بوده یا
                            شاید برای نظام قدیم تبلیغ داشته ولی توی 7 تاDVD این مبحثی که تهیه کرده بودم ازونجایی که تدریس شروع شده تبلیغی ندیدم :)
                            پیشنهادم اینه ازمشاورشون به هیچ وجه استفاده نکنی واگرمیخای منبعی روتهیه کنی فقط وفقط اون درسایی که ضعف داری.حتی اگریکمم تسلط داری سمتشون نرو.
                            یا یه مبحث که تستای بیشتری توکنکور داره.

                            Maryam NateqiM سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • JuDiJ JuDi

                              Maryam Nateqi سلام عزیزم :rainbow::blue_heart:
                              من مبحث الکتریسیته ساکن(آقای مسعودی) روتهیه کردم وخیلی هم راضی بودم وهستم.
                              مبحث کامل تدریس شده.جزوه هم درسنامه داره هم تست آموزشی داره هم تست سنجشی.
                              الانم برای مرور ازجزوه خوده موسسه استفاده میکنم ویکی دوصفحه ازش میزنم.
                              تبلیغی که دوستمون گفتن احتمالا ماله پخش تلوزیونی بوده یا
                              شاید برای نظام قدیم تبلیغ داشته ولی توی 7 تاDVD این مبحثی که تهیه کرده بودم ازونجایی که تدریس شروع شده تبلیغی ندیدم :)
                              پیشنهادم اینه ازمشاورشون به هیچ وجه استفاده نکنی واگرمیخای منبعی روتهیه کنی فقط وفقط اون درسایی که ضعف داری.حتی اگریکمم تسلط داری سمتشون نرو.
                              یا یه مبحث که تستای بیشتری توکنکور داره.

                              Maryam NateqiM آفلاین
                              Maryam NateqiM آفلاین
                              Maryam Nateqi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #23

                              @ida-shateri
                              سلام مرسی آیدا جون، متوجه شدم 🙂🌹❤️

                              الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • مصطفی عباسیانم آفلاین
                                مصطفی عباسیانم آفلاین
                                مصطفی عباسیان
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #24

                                سلام دوستان اولا اینو بدونید که منبع اکثر رتبه های برتر کنکور کتاب کمک درسی بوده و لا غیر...
                                اینکه از این موسسات استفاده کنید
                                1_ وقت وحشتناکی میره
                                2_واقعا بعضی جاهاش مضخرفه قطعا
                                3_هزینه زیادی داره
                                4همه تیپ تستو حل نمیکنن مثلا تو دروس محاسباتی
                                5_دقت کنین که برای تولید فیلم یک دبیر یا استاد در لحظه صحبت میکنه و فک نکنم بشینن باهم محتوا بسازن یا بنویسن و با برنامه بیان جلو دوربین.. اما برای نوشتن کتاب تست اولا همه با برنامه بعدشم اونا چندین سال تجربشونو اومدن تو کتاب خلاصه کردن و همه تیپ تستا رو میارن...
                                ثانیا الان دی وی دی زیست دهم حرف آخر فک کنم بالای 500000 تومنه درصورتی این 500000 تومن چند تا کتاب تست میشه؟؟؟
                                قیمت کلشم که دوازده میلیونه😏😏😏
                                اگه خدایی نکرده به نتیجه نرسین لااقل اینقد پول حروم نکردین دینی درس فهمه باید از خودت از جمله یه چیزایی بکشی بیرون اینکه به اصطلاح بهترین استاد دینی ایران بیاد همه نکاتو بهت بگه هنر نیست تو قراره سر جلسه کنکور بری نه اون یه جمله چند جور باید معنی کنی دیگه مشکلی پیش نمیاد بقیه درسام که ماشالله آلا هست دیگه...
                                اونا همه چی رو خوشگل میکنن تحویل آدم میدن گول میزنن

                                به هر حال کتاب تست بهترینه..

                                Maryam NateqiM elmira m.sE 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • مصطفی عباسیانم مصطفی عباسیان

                                  سلام دوستان اولا اینو بدونید که منبع اکثر رتبه های برتر کنکور کتاب کمک درسی بوده و لا غیر...
                                  اینکه از این موسسات استفاده کنید
                                  1_ وقت وحشتناکی میره
                                  2_واقعا بعضی جاهاش مضخرفه قطعا
                                  3_هزینه زیادی داره
                                  4همه تیپ تستو حل نمیکنن مثلا تو دروس محاسباتی
                                  5_دقت کنین که برای تولید فیلم یک دبیر یا استاد در لحظه صحبت میکنه و فک نکنم بشینن باهم محتوا بسازن یا بنویسن و با برنامه بیان جلو دوربین.. اما برای نوشتن کتاب تست اولا همه با برنامه بعدشم اونا چندین سال تجربشونو اومدن تو کتاب خلاصه کردن و همه تیپ تستا رو میارن...
                                  ثانیا الان دی وی دی زیست دهم حرف آخر فک کنم بالای 500000 تومنه درصورتی این 500000 تومن چند تا کتاب تست میشه؟؟؟
                                  قیمت کلشم که دوازده میلیونه😏😏😏
                                  اگه خدایی نکرده به نتیجه نرسین لااقل اینقد پول حروم نکردین دینی درس فهمه باید از خودت از جمله یه چیزایی بکشی بیرون اینکه به اصطلاح بهترین استاد دینی ایران بیاد همه نکاتو بهت بگه هنر نیست تو قراره سر جلسه کنکور بری نه اون یه جمله چند جور باید معنی کنی دیگه مشکلی پیش نمیاد بقیه درسام که ماشالله آلا هست دیگه...
                                  اونا همه چی رو خوشگل میکنن تحویل آدم میدن گول میزنن

                                  به هر حال کتاب تست بهترینه..

                                  Maryam NateqiM آفلاین
                                  Maryam NateqiM آفلاین
                                  Maryam Nateqi
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #25

                                  مصطفی عباسیان
                                  بله درست میگید 🙂

                                  الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Fateme S 0F Fateme S 0

                                    sara hatami در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

                                    Fateme S 0 من پکیج کامل دینی حرف اخر رو تهیه کردم ولی به نظرم نقطه ضعفی که داره ساعت بالا و طولانی بودن مدت اموزشش هست که فکر میکنم اگر همون تایم رو ادم برای تست بزاره بیشتر و زودتر نتیجه میگیره برای همینم دیگه ولش کردم و دینی رو خودم میخونم نه با دی وی دی (البته این فقط نظر من بود ) ولی الان که نظر شما رو خوندم یکم تردید کردم که نکنه الان دی وی دی خیلی برام مفید بوده و کلی نکته داشته و الان که خریدم و استفاده نمیکنم به ضررمه ... من الان پایه یازدهم تجربی هستم به نظرتون تایم بزارم و دینی رو ببینم یا نه همون تایم رو مثلا به دی وی دی زیست حرف اخر یا حالا درس های دیگه اختصاص بدم و دینی رو خودم بخونم (چون فقط تا پایان یازدهم و تابستون یازدهم به نظرم وقت واسه دی وی دی هست و دیگه دوازدهم نمیشه واقعا حداقل با دینی همچین کاری کرد )

                                    یک هفته که بیشتر نیست کل دینی ۳ سال
                                    خیلی جاها که به چشم نمیاد میگه استاد یوسفیان پور
                                    خیلی نکته ها و علت و معلولی هارو از توی ایه استنباط میکنه که مغز ادم خطور نمیکنه
                                    ببینین ولی نه با کتاب مصور
                                    کتاب درسی رو بزارین جلوتون وقتی ایه رو تشریح میکنن هر نکته ای میگن توی کتاب خودتون یادداشت کنین هر جا علت و معلولی داره علامت بزنین
                                    واقعا حیفه و مطمئن باشین دینی رو با استاد یوسفیان پور صد میزنین

                                    sara hatamiS آفلاین
                                    sara hatamiS آفلاین
                                    sara hatami
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #26

                                    Fateme S 0 واقعا یک هفته ؟‌شما پکیج ۶۰۴۰ ش رو میگید ؟‌چون الان مثلا هر درس حدودا بین ۲ و نیم الی سه ساعته

                                    Fateme S 0F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • sara hatamiS sara hatami

                                      Fateme S 0 واقعا یک هفته ؟‌شما پکیج ۶۰۴۰ ش رو میگید ؟‌چون الان مثلا هر درس حدودا بین ۲ و نیم الی سه ساعته

                                      Fateme S 0F آفلاین
                                      Fateme S 0F آفلاین
                                      Fateme S 0
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #27

                                      sara hatami در یه سوال درباره منابع موسسات گیلنا گفته است:

                                      Fateme S 0 واقعا یک هفته ؟‌شما پکیج ۶۰۴۰ ش رو میگید ؟‌چون الان مثلا هر درس حدودا بین ۲ و نیم الی سه ساعته

                                      هر درس؟😳
                                      درسی که کار نمیکنن موضوعی کار میکنن استاد

                                      sara hatamiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • sara hatamiS sara hatami

                                        Mahdi Jafari 2 تاملند ریاضیش خوبه؟

                                        Mahdi Jafari 2M آفلاین
                                        Mahdi Jafari 2M آفلاین
                                        Mahdi Jafari 2
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #28

                                        sara hatami
                                        من خودم رشته ریاضی ام ...
                                        حسابان با آقای رفعتی تاملند جلو میرم خیلی خوبه...
                                        برای هر درس چنتا دبیر داره میتونید قسمت اول اموزش رو رایگان ببنید و بعد انتخاب کنید...
                                        ولی من از فیزیک و حسابانش استفاده میکنم راضی ام...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                                          سلام دوستان عزیز، امیدوارم هر جا که هستید حال دلتون خوب خوب باشه 😇🌺
                                          میخواستم بدونم فردی از شما تابحال منابع و محتوای یادگیری آسان، اوج یادگیری و.... رو تهیه کرده، آیا نتیجه مطلوب و دلخواه گرفته؟
                                          خواهشمندم اگر فردی از شما دوستان چیزی درباره این منابع میدونه یا از دوستان و آشنایان چیزی درباره‌اش شنیدن، بهم بگن 🙏🏻🙏🏻
                                          ممنونم عزیزان 😇🌺🌺🌺
                                          دانش-آموزان-آلاء
                                          تجربیا
                                          ریاضیا

                                          _Biliifti__ آفلاین
                                          _Biliifti__ آفلاین
                                          _Biliifti_
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #29

                                          Maryam Nateqi مزخرفن😁با آلا خودمون پیش برو
                                          کللللی وقت ازت میگیرن😐تازه ناقصم هستن

                                          لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع