Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زیست شناسی
  4. زیست درصد بالا با استاد رحیمی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

زیست درصد بالا با استاد رحیمی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زیست شناسی
19 دیدگاه‌ها 5 کاربران 1.6k بازدیدها 4 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • N negwin

    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    اینا رو تگ کن همیشه :)
    دانش-آموزان-آلاء
    خیرین-کوچک-دریا-دل
    @M-an

    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    اینا رو تگ کن همیشه :)
    دانش-آموزان-آلاء
    خیرین-کوچک-دریا-دل
    @M-an

    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

    من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

    AHPA آفلاین
    AHPA آفلاین
    AHP
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط AHP انجام شده
    #8

    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    اینا رو تگ کن همیشه :)
    دانش-آموزان-آلاء
    خیرین-کوچک-دریا-دل
    @M-an

    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

    اینا رو تگ کن همیشه :)
    دانش-آموزان-آلاء
    خیرین-کوچک-دریا-دل
    @M-an

    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

    من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

    نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون، شما بودی :)

    0_1497440163572_z-as-0074-black-alt00.png

    A N 2 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • AHPA AHP

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      اینا رو تگ کن همیشه :)
      دانش-آموزان-آلاء
      خیرین-کوچک-دریا-دل
      @M-an

      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      اینا رو تگ کن همیشه :)
      دانش-آموزان-آلاء
      خیرین-کوچک-دریا-دل
      @M-an

      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

      من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

      نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون، شما بودی :)

      A آفلاین
      A آفلاین
      atiroham
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #9

      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      اینا رو تگ کن همیشه :)
      دانش-آموزان-آلاء
      خیرین-کوچک-دریا-دل
      @M-an

      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

      اینا رو تگ کن همیشه :)
      دانش-آموزان-آلاء
      خیرین-کوچک-دریا-دل
      @M-an

      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

      من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

      نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

      sharmande vaqan,bebakhshid

      AHPA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • AHPA AHP

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        اینا رو تگ کن همیشه :)
        دانش-آموزان-آلاء
        خیرین-کوچک-دریا-دل
        @M-an

        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        اینا رو تگ کن همیشه :)
        دانش-آموزان-آلاء
        خیرین-کوچک-دریا-دل
        @M-an

        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

        من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

        نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون، شما بودی :)

        N آفلاین
        N آفلاین
        negwin
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #10

        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        اینا رو تگ کن همیشه :)
        دانش-آموزان-آلاء
        خیرین-کوچک-دریا-دل
        @M-an

        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

        اینا رو تگ کن همیشه :)
        دانش-آموزان-آلاء
        خیرین-کوچک-دریا-دل
        @M-an

        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

        من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

        نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون، شما بودی :)

        اهاااااااااااااااا خب اسم ببر دیگ برادر یا خواهر

        http://dl.pop-music.ir/music/1397/Farvardin/Macan%20Band%20-%20Ashegh%20Ke%20Mishi.mp3
        ENGAGED

        جاده
        پای پیاده
        منمو اخر خطای دوستیِ ساده...
        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • A atiroham

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          اینا رو تگ کن همیشه :)
          دانش-آموزان-آلاء
          خیرین-کوچک-دریا-دل
          @M-an

          عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          اینا رو تگ کن همیشه :)
          دانش-آموزان-آلاء
          خیرین-کوچک-دریا-دل
          @M-an

          عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

          من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

          نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

          sharmande vaqan,bebakhshid

          AHPA آفلاین
          AHPA آفلاین
          AHP
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط AHP انجام شده
          #11

          atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          اینا رو تگ کن همیشه :)
          دانش-آموزان-آلاء
          خیرین-کوچک-دریا-دل
          @M-an

          عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

          AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

          اینا رو تگ کن همیشه :)
          دانش-آموزان-آلاء
          خیرین-کوچک-دریا-دل
          @M-an

          عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

          من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

          نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

          sharmande vaqan,bebakhshid

          شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

          0_1497440163572_z-as-0074-black-alt00.png

          A 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • A atiroham

            سلام ادمین. ادمین توروخدا از استاد رحیمی بپرسید در تهران کجاها کلاس حضوری میزارن برای دخترا؟؟

            ادمین من واقعا به تدریس استاد نیاز دارم
            التماس میکنم کمکم کنید

            AHPA آفلاین
            AHPA آفلاین
            AHP
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #12

            atiroham اگه میخوای تا آدرس تلگرام ایشون رو بهت بدم؟

            0_1497440163572_z-as-0074-black-alt00.png

            A 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • AHPA AHP

              atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              اینا رو تگ کن همیشه :)
              دانش-آموزان-آلاء
              خیرین-کوچک-دریا-دل
              @M-an

              عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              اینا رو تگ کن همیشه :)
              دانش-آموزان-آلاء
              خیرین-کوچک-دریا-دل
              @M-an

              عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

              من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

              نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

              sharmande vaqan,bebakhshid

              شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

              A آفلاین
              A آفلاین
              atiroham
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #13

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              اینا رو تگ کن همیشه :)
              دانش-آموزان-آلاء
              خیرین-کوچک-دریا-دل
              @M-an

              عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

              AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

              اینا رو تگ کن همیشه :)
              دانش-آموزان-آلاء
              خیرین-کوچک-دریا-دل
              @M-an

              عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

              من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

              نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

              sharmande vaqan,bebakhshid

              شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

              mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
              ye donya tashakor doste aziz

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • AHPA AHP

                atiroham اگه میخوای تا آدرس تلگرام ایشون رو بهت بدم؟

                A آفلاین
                A آفلاین
                atiroham
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #14

                AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                atiroham اگه میخوای تا آدرس تلگرام ایشون رو بهت بدم؟

                mmnooon mishm :hibiscus:

                AHPA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • A atiroham

                  AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  atiroham اگه میخوای تا آدرس تلگرام ایشون رو بهت بدم؟

                  mmnooon mishm :hibiscus:

                  AHPA آفلاین
                  AHPA آفلاین
                  AHP
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #15

                  atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  اینا رو تگ کن همیشه :)
                  دانش-آموزان-آلاء
                  خیرین-کوچک-دریا-دل
                  @M-an

                  عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                  AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                  اینا رو تگ کن همیشه :)
                  دانش-آموزان-آلاء
                  خیرین-کوچک-دریا-دل
                  @M-an

                  عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                  من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                  نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                  sharmande vaqan,bebakhshid

                  شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                  mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                  ye donya tashakor doste aziz

                  https://telegram.me/pourya_r

                  0_1497440163572_z-as-0074-black-alt00.png

                  A Z 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • AHPA AHP

                    atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    اینا رو تگ کن همیشه :)
                    دانش-آموزان-آلاء
                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                    @M-an

                    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    اینا رو تگ کن همیشه :)
                    دانش-آموزان-آلاء
                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                    @M-an

                    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                    من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                    نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                    sharmande vaqan,bebakhshid

                    شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                    mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                    ye donya tashakor doste aziz

                    https://telegram.me/pourya_r

                    A آفلاین
                    A آفلاین
                    atiroham
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #16

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    اینا رو تگ کن همیشه :)
                    دانش-آموزان-آلاء
                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                    @M-an

                    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                    AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                    اینا رو تگ کن همیشه :)
                    دانش-آموزان-آلاء
                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                    @M-an

                    عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                    من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                    نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                    sharmande vaqan,bebakhshid

                    شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                    mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                    ye donya tashakor doste aziz

                    https://telegram.me/pourya_r

                    mnooooooonm:hibiscus:

                    AHPA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • A atiroham

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      اینا رو تگ کن همیشه :)
                      دانش-آموزان-آلاء
                      خیرین-کوچک-دریا-دل
                      @M-an

                      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      اینا رو تگ کن همیشه :)
                      دانش-آموزان-آلاء
                      خیرین-کوچک-دریا-دل
                      @M-an

                      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                      من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                      نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                      sharmande vaqan,bebakhshid

                      شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                      mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                      ye donya tashakor doste aziz

                      https://telegram.me/pourya_r

                      mnooooooonm:hibiscus:

                      AHPA آفلاین
                      AHPA آفلاین
                      AHP
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #17

                      atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      اینا رو تگ کن همیشه :)
                      دانش-آموزان-آلاء
                      خیرین-کوچک-دریا-دل
                      @M-an

                      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                      AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                      اینا رو تگ کن همیشه :)
                      دانش-آموزان-آلاء
                      خیرین-کوچک-دریا-دل
                      @M-an

                      عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                      من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                      نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                      sharmande vaqan,bebakhshid

                      شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                      mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                      ye donya tashakor doste aziz

                      https://telegram.me/pourya_r

                      mnooooooonm:hibiscus:

                      خواهش :)

                      0_1497440163572_z-as-0074-black-alt00.png

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • AHPA AHP

                        atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        atiroham در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        اینا رو تگ کن همیشه :)
                        دانش-آموزان-آلاء
                        خیرین-کوچک-دریا-دل
                        @M-an

                        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                        AHP در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        negwin در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                        اینا رو تگ کن همیشه :)
                        دانش-آموزان-آلاء
                        خیرین-کوچک-دریا-دل
                        @M-an

                        عزیز ایشون یه بار گفت تگ کن، اینکاری که تو میکنی از مردم آزاری بدتره :smile:

                        من اولین باره که بچه هارو تگ میکنم ..بعدم دیدم سوالشون خیلی فوریه گفتم بغیر از ادمین شاید بقیه بچه ها هم بدونن :/

                        نه خودش رو گفتم منظورم از ایشون شما بودی :)

                        sharmande vaqan,bebakhshid

                        شرمنده دشمنت ... البته من که همین ویدیو های ایشون رو پیشنهاد میکنم ... به واقع که بدون هیچگونه چشمداشت و محفوظ نگاری ، تمام نکات و راه حل ها و همه و همه مطالب رو بوجهی که مفهوم بشه برای دانش آموز ایشون ادا میکنن، به نظر من همین ویدیو های ایشون کافی باشه اما اگه اصرار دارین به تشکیل کلاس ادمین شاید بتونه کمکتون کنه ...

                        mn chon reshtam riyazi bod kami vasam sakhte zist,video haro didam ,ama sare kelas ostad beram kheili khobe.
                        ye donya tashakor doste aziz

                        https://telegram.me/pourya_r

                        Z آفلاین
                        Z آفلاین
                        zahra16gh
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #18

                        AHP ادرس کانال تلگرام اقای رحیمی الان این نیست ادرس جدیدشو دارید بهم بدید ؟؟؟ممنونم 😍

                        M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Z zahra16gh

                          AHP ادرس کانال تلگرام اقای رحیمی الان این نیست ادرس جدیدشو دارید بهم بدید ؟؟؟ممنونم 😍

                          M آفلاین
                          M آفلاین
                          mohammadhassan
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #19

                          zahra16gh در زیست درصد بالا با استاد رحیمی گفته است:

                          AHP ادرس کانال تلگرام اقای رحیمی الان این نیست ادرس جدیدشو دارید بهم بدید ؟؟؟ممنونم 😍

                          سلام، اگه جستجو میکردید پیدا میکردید، آدرس تمامی کانال ها :point_down: :

                          http://forum.alaatv.com/topic/2229/کانال-های-تلگرام-دبیران-آلاء-جدید

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          پاسخ
                          • پاسخ به عنوان موضوع
                          وارد شوید تا پست بفرستید
                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                          • بیشترین رای ها


                          • درون آمدن

                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                          • اولین پست
                            آخرین پست
                          0
                          • دسته‌بندی‌ها
                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                          • جدیدترین پست ها
                          • برچسب‌ها
                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                          • دوره‌های آلاء
                          • گروه‌ها
                          • راهنمای آلاخونه
                            • معرفی آلاخونه
                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                            • معرفی گروه‌ها
                            • لینک‌های دسترسی سریع