Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. پشتیبانی فنی آلاء
  3. سایت
  4. خوندن این تاپیک برای هر انجمنی ای واجبه!
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

خوندن این تاپیک برای هر انجمنی ای واجبه!

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سایت
تجربیدانش آموزدانش آموزان آلاریاضینکته ای به تو
23 دیدگاه‌ها 7 کاربران 2.8k بازدیدها 8 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

    Fa Fa
    درواقع من هم متوجه سوالت نمیشم:grinning_face_with_sweat:
    اما اگه منظورت از مزیت لایک کردن و اعتبار و این صحبتاس خب یکی از نمونه هاش اینه که شما برای اینکه بخوای بایوگرافی بزنی توی پروفایلت نیازمند اینی که یه میزانی اعتبار داشته باشی تا بتونی اینکارو انجام بدی...
    حالا هم به مناسبت عید قرار شده که بیان به امتیازای مثبتی که بچه ها میگیرن نگاه کنن و ده نفر از بالاترین امتیازا رو عیدی بدن. و از این صحبتا
    حالا خیلی منظورم این یه مورد نبود اما بالاخره درحال حاضر این یه مورد هم جزو مزیت ها محسوب میشه
    و خب بالاخره حالا وقتی کسی رو فالو کنی، اگه پست جدیدی بذاره یا فعالیتی انجام بده شما متوجه میشی و خب این چیز بدی نیست فکر میکنم!

    Fa FaF آفلاین
    Fa FaF آفلاین
    Fa Fa
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #4

    @danial-hosseiny منظورم تقریبا همینا بود نمیدونستم کاراییش چیه الان تا حدودی فهمیدم ممنون . ولی راستش فکر میکردم چیز مهمتری باشه حالا من ازین ببعد فرت و فرت لایک میفرسم حلالم کنین😁😂

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • M.anM آفلاین
      M.anM آفلاین
      M.an
      مدیر
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #5

      سلام
      تاپیک خوبیه

      اما خودتون مورد اولی که گفتین رو رعایت نکردین :face_with_tears_of_joy:

      گروه ها رو درست تگ کنید گروه دانش آموزان شامل گروه های دهم یازدهم و... میشه
      الان این تاپیک شما به صورت اختصاصی برای یک مقطع و رشته خاصی نیست که اومدین در انتهای تاپیک همه این گروه ها رو تگ کردین !

      تاپیک معرفی گروه ها رو یکبار مطالعه کنید

      چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

      S.daniyal hosseinyS samira pournazarS 2 پاسخ آخرین پاسخ
      5
      • M.anM M.an

        سلام
        تاپیک خوبیه

        اما خودتون مورد اولی که گفتین رو رعایت نکردین :face_with_tears_of_joy:

        گروه ها رو درست تگ کنید گروه دانش آموزان شامل گروه های دهم یازدهم و... میشه
        الان این تاپیک شما به صورت اختصاصی برای یک مقطع و رشته خاصی نیست که اومدین در انتهای تاپیک همه این گروه ها رو تگ کردین !

        تاپیک معرفی گروه ها رو یکبار مطالعه کنید

        S.daniyal hosseinyS آفلاین
        S.daniyal hosseinyS آفلاین
        S.daniyal hosseiny
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #6

        @m-an
        ادمین جان ضربۀ سنگینی به من وارد کردی:grinning_face_with_sweat:
        گروهای دیگه رو به این منظور تگ کردم که اولا هرکسی تاپیک رو میخونه آیدی گروها رو ببینه و توی هرکدوم که خواست عضو بشه اگه بلد نبوده تا این لحظه
        و دوما به این دلیل که یکی مثه خودِ من اینقدر این گروه رو تگ و منشن میکنن سر مسائل بی ربط، از این گروه لفت دادن یا نوتیفش رو خاموش کردن که پیاماش براشون نیاد...
        اما اون پیشنهادی که آخر تاپیک دادم رو میشه بهم بگین که درنهایت بهش رسیدگی میشه یا خیر...؟

        خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

          سلام:smiling_face_with_heart-eyes: :waving_hand_light_skin_tone:
          رفقا تا اینجایی که با شما و این انجمن همراه بودم یه سری نکات و ریزه کاریایی رو دیدم که به نوبۀ خودم بهتر دونستم بیام ازشون صحبت کنم به امید اینکه حل و رفع بشن!
          خب بریم سراغشون :face_with_raised_eyebrow:
          :blue_circle: گروه دانش-آموزان-آلاء : یه نکتۀ خیلی خیلی مهمی که نیازه بگم اینه که تمامی انجمنیا به صورت پیشفرض توی این گروه عضون. شما زمانی که یه تاپیک جدید میذاری و سوالی داری یا نکته ای رو میخوای بگی، اول باید نگاه کنی ببینی که آیا مربوط به همۀ انجمنیا هست یا نه؟!:face_with_monocle:
          من اگه رشتم تجربیه، تاپیک درمورد زیست میذارم نباید دانش آموزان آلا رو تگ کنم! چرا؟ :thinking_face: چون بچه های ریاضی و انسانی هم مابینشون هستن و عملا و صرفا یه آگاه سازی به دردنخور براشون میره توی لیست آگاه سازیاشون!
          نه میتونن به من کمک کنن و نه براشون مطلب مفیدی داره!:frowning_face:
          به جاش میتونم از تگ ها و منشنای رشتۀ مربوطۀ خودم استفاده کنم! مثل تجربیا یا هرچیزی که به خود بروبچ تجربی مربوطه!
          :blue_circle: بسه عیزدلم بسه : یه بار تگ کردی کافیه دیگه قربونت برم! :grinning_face_with_sweat: :face_with_rolling_eyes: :heart_suit: نیاز نیست برای یه تاپیک شونصد بار کسی رو منشن یا تگ کنی!:grinning_face_with_sweat: اگه بلد بودن سر همون بار اول باور کن آگاه سازیِ براشون رفته پس جواب میدادن!:winking_face: اگه هم تاپیکی داری که هی داری روز به روز آپدیتش میکنی مطالب جدید توش میذاری، دلم میخواد بدونی که اگه کسی خوشش اومده بود و دلش میخواست پیگیری کنه میرفت اون زنگولۀ اون بالا رو فعال میکرد تا بخونه پیاما رو! نکن عزیز من نکن:heart_suit: :face_with_rolling_eyes:
          :blue_circle: گروه های انجمن آلا : طبق چیزی که من متوجه شدم هنوز خیلی از رفقا نمیدونن اصلا گروها چین یا کجا میشه گروها رو پیدا کرد. گروه های انجمن هرکدومشون به طیف خاصی از دانش آموزا تقسیم بندی میشن که حالا مثلا یا مرتبط با رشتشونه یا مرتبط با سال تحصیلشون و غیره... عضو شدنش هم این شکلیه که شما میری داخل صفحۀ گروه ها و گروه های مرتبط رو میبینی و داخل هرکدوم دوست داشتی عضو میشی و افرادی هم تراز تو اونجا هستن که بهت کمک میکنن
          :blue_circle: سوالم حل شده! : بارها دیدم که یه دوست عزیزی میاد یه تاپیک میزنه یه سوالی میپرسه و سوالش پاسخ داده میشه شادان و خوشحال صحنه رو ترک میکنه.
          کجا قشنگ؟! :face_with_rolling_eyes: وایسا کارت دارم! فرم تاپیک رو عوض کن! وقتی سوالی دارین باید فرم تاپیک رو به حالت سوال دربیارین تا بچه ها هم زودتر متوجه بشن و زودتر بیان برای کمک! حالا بعد که سوال و مشکلتون حل شد باید برید فرم تاپیک رو به صورت حل شده دربیارید.
          بزرگترین حُسن این قضیه اینه که وقتی شما سوالتون براتون حل شده، دیگه کسی نمیاد شروع کنه به جواب دادن و کلی تایپ کنه و فکر کنه و از وقتش بذاره بعد تازه بیاد ببینه عه! اینو که جواب دادن تموم شده! و عملا وقت و زمانش تلف بشه. وقتی زمان کسی رو تلف میکنین درواقع هم به اون ظلم کردین هم به بقیه! میتونست توی اون مدت بره به سوالای کسایِ دیگه ای پاسخ بده! نمیتونست...؟!
          حالا چجوری این کارو بکنم؟:face_with_raised_eyebrow:
          هر تاپیکی که میزنین یه دکمۀ تنظیمات اون بالا کنار عنوان تاپیک کنارش هست (این شکلی :gear: )
          اول روی اون کلیک میکنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال درمیارین
          بعد هرموقع هم که سوال حل شد، دوباره روی همین تنظمیات میزنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال حل شده درمیارین.:ballot_box_with_check:
          :blue_circle: فالو و لایک : توی انجمن ما با هر فعالیتی که میکنیم اعتبار میگیریم. وقتی دوستی میاد و به سوال شما پاسخ میده، درواقع شما به عنوان حداقل جبران میتونین بیاین و کامنتش رو لایک کنین صرفا! این دیگه کوچکترین کاره! حالا بعد اون شخص با اعتبارش میتونه یه سری کارهایی انجام بده و براش سود داشته باشه. فالو رو نمیدونم! ولی خجالت هم نکشین رفقا اگه از اطلاعات کسی خوشتون اومد، اگه دیدین یکی هست که یکم حالیشه چهارتا چیز میدونه، یا اصن همینجوری خوشت اومده فقط! فالو کن رفیقِ من کسی ناراحت نمیشه باور کن!
          @M-an
          sohrab
          همیار
          به عنوان پیشنهاد میخوام بگم که میشه برای اعتبارا امتیازای خیلی ویژه تری هم درنظر گرفت. یکی اینکه مثلا اعتبار توی سایت آلا با میزان مشخصی از پول برابری کنه و بشه باهاش یه سری چیزا رو خرید.
          این شکلی هم آمار بچه های انجمنی میره بالا چون دیگه خودتون میدونین چرا! و هم اینکه حجم خیلی بالاتری از اطلاعات مفید درسی وارد سایت میشه و بازدید میره بالا که هرچه بالاتر بودن اینا به نفع ما و شما هم هست!
          اگر که شما هم نکته ای دارین که نیازمند گفتنه بنویسین...:heart_suit:
          رعایت کنینا:slightly_frowning_face: :neutral_face:
          الکی سر سری فقط نخونین رد شینا :neutral_face: :face_with_raised_eyebrow:
          موفق باشید همه تون:heart_suit:
          دانش-آموزان-آلاء
          دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
          دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
          ریاضیا
          تجربیا
          انسانیا
          دوازدهم
          یازدهم
          دهم

          JuDiJ آفلاین
          JuDiJ آفلاین
          JuDi
          ناظم
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #7

          @danial-hosseiny حلال اولسون:ok_hand_light_skin_tone:

          S.daniyal hosseinyS 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • z GheibiZ آفلاین
            z GheibiZ آفلاین
            z Gheibi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #8

            سلام
            بچه‌ها اگر سوال را علامت حل شده بزنید خیلی خوب میشه ، کلی به تلف نشدن وقت بقیه ‌و رسیدگی به سوالات دوستان تون کمک کردید

            @danial-hosseiny یک روش برای این که وقت گرفته نشه پیدا کردم، اول بررسی کنید در انتهای تاپیک عبارت (ممنون، خواهش میکنم) هست یا نه، اگه بود خیلی اوقات حل شده

            S.daniyal hosseinyS 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • M.anM M.an

              سلام
              تاپیک خوبیه

              اما خودتون مورد اولی که گفتین رو رعایت نکردین :face_with_tears_of_joy:

              گروه ها رو درست تگ کنید گروه دانش آموزان شامل گروه های دهم یازدهم و... میشه
              الان این تاپیک شما به صورت اختصاصی برای یک مقطع و رشته خاصی نیست که اومدین در انتهای تاپیک همه این گروه ها رو تگ کردین !

              تاپیک معرفی گروه ها رو یکبار مطالعه کنید

              samira pournazarS آفلاین
              samira pournazarS آفلاین
              samira pournazar
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #9

              @m-an بعضیا ممکنه تو گروه ریاضی تجربی باشه ولی تو گروه دانش آموزان نباشن

              من متوجه نمیشم کی لایکم کرده زحمت نکشید لطفا لازمش ندارم 🌹

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • samira pournazarS آفلاین
                samira pournazarS آفلاین
                samira pournazar
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #10

                من به محض اینکه با مفهوم گروه آشنا شدم از گروه دانش آموزان خارج شدم الانم هر کی هر کیو تگ کنه من توشون نیستم انقدم نگران تگای بیخود نیستم
                اون اول یکی جوک می نوشت هم واسه من نوتیفیکیشن می اومد

                من متوجه نمیشم کی لایکم کرده زحمت نکشید لطفا لازمش ندارم 🌹

                S.daniyal hosseinyS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • z GheibiZ z Gheibi

                  سلام
                  بچه‌ها اگر سوال را علامت حل شده بزنید خیلی خوب میشه ، کلی به تلف نشدن وقت بقیه ‌و رسیدگی به سوالات دوستان تون کمک کردید

                  @danial-hosseiny یک روش برای این که وقت گرفته نشه پیدا کردم، اول بررسی کنید در انتهای تاپیک عبارت (ممنون، خواهش میکنم) هست یا نه، اگه بود خیلی اوقات حل شده

                  S.daniyal hosseinyS آفلاین
                  S.daniyal hosseinyS آفلاین
                  S.daniyal hosseiny
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #11

                  z Gheibi
                  روش خوبیه اما آخه این شبیه اینه که ما میتونیم از مسیر مستقیم بریم زودتر هم میرسیم اما میانبری رو انتخاب کنیم که ما رو دیرتر میرسونه!
                  و درعین حال مثلا یه نفری که تازه عضو شده و نمیدونه چخبره یهو میبینین کلی وقت میذاره بنده خدا و تلاشش بی فایده س! تاپیک یک ماهِ پیش تموم شده و رفته!
                  کاش رعایت کنن واقعا...

                  خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • JuDiJ JuDi

                    @danial-hosseiny حلال اولسون:ok_hand_light_skin_tone:

                    S.daniyal hosseinyS آفلاین
                    S.daniyal hosseinyS آفلاین
                    S.daniyal hosseiny
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #12

                    @ida-shateri
                    کلمۀ "بِررررررررررررررررررررررررررَ" فقط توی سرم پیچید در جوابت بگم:face_with_tears_of_joy: :face_with_head-bandage:
                    قوربانام:face_with_tears_of_joy: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                    خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                    JuDiJ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • samira pournazarS samira pournazar

                      من به محض اینکه با مفهوم گروه آشنا شدم از گروه دانش آموزان خارج شدم الانم هر کی هر کیو تگ کنه من توشون نیستم انقدم نگران تگای بیخود نیستم
                      اون اول یکی جوک می نوشت هم واسه من نوتیفیکیشن می اومد

                      S.daniyal hosseinyS آفلاین
                      S.daniyal hosseinyS آفلاین
                      S.daniyal hosseiny
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #13

                      samira pournazar
                      لفت دادی از یه دنیا راحتی واقعا:face_with_tears_of_joy:

                      خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                      samira pournazarS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                        سلام:smiling_face_with_heart-eyes: :waving_hand_light_skin_tone:
                        رفقا تا اینجایی که با شما و این انجمن همراه بودم یه سری نکات و ریزه کاریایی رو دیدم که به نوبۀ خودم بهتر دونستم بیام ازشون صحبت کنم به امید اینکه حل و رفع بشن!
                        خب بریم سراغشون :face_with_raised_eyebrow:
                        :blue_circle: گروه دانش-آموزان-آلاء : یه نکتۀ خیلی خیلی مهمی که نیازه بگم اینه که تمامی انجمنیا به صورت پیشفرض توی این گروه عضون. شما زمانی که یه تاپیک جدید میذاری و سوالی داری یا نکته ای رو میخوای بگی، اول باید نگاه کنی ببینی که آیا مربوط به همۀ انجمنیا هست یا نه؟!:face_with_monocle:
                        من اگه رشتم تجربیه، تاپیک درمورد زیست میذارم نباید دانش آموزان آلا رو تگ کنم! چرا؟ :thinking_face: چون بچه های ریاضی و انسانی هم مابینشون هستن و عملا و صرفا یه آگاه سازی به دردنخور براشون میره توی لیست آگاه سازیاشون!
                        نه میتونن به من کمک کنن و نه براشون مطلب مفیدی داره!:frowning_face:
                        به جاش میتونم از تگ ها و منشنای رشتۀ مربوطۀ خودم استفاده کنم! مثل تجربیا یا هرچیزی که به خود بروبچ تجربی مربوطه!
                        :blue_circle: بسه عیزدلم بسه : یه بار تگ کردی کافیه دیگه قربونت برم! :grinning_face_with_sweat: :face_with_rolling_eyes: :heart_suit: نیاز نیست برای یه تاپیک شونصد بار کسی رو منشن یا تگ کنی!:grinning_face_with_sweat: اگه بلد بودن سر همون بار اول باور کن آگاه سازیِ براشون رفته پس جواب میدادن!:winking_face: اگه هم تاپیکی داری که هی داری روز به روز آپدیتش میکنی مطالب جدید توش میذاری، دلم میخواد بدونی که اگه کسی خوشش اومده بود و دلش میخواست پیگیری کنه میرفت اون زنگولۀ اون بالا رو فعال میکرد تا بخونه پیاما رو! نکن عزیز من نکن:heart_suit: :face_with_rolling_eyes:
                        :blue_circle: گروه های انجمن آلا : طبق چیزی که من متوجه شدم هنوز خیلی از رفقا نمیدونن اصلا گروها چین یا کجا میشه گروها رو پیدا کرد. گروه های انجمن هرکدومشون به طیف خاصی از دانش آموزا تقسیم بندی میشن که حالا مثلا یا مرتبط با رشتشونه یا مرتبط با سال تحصیلشون و غیره... عضو شدنش هم این شکلیه که شما میری داخل صفحۀ گروه ها و گروه های مرتبط رو میبینی و داخل هرکدوم دوست داشتی عضو میشی و افرادی هم تراز تو اونجا هستن که بهت کمک میکنن
                        :blue_circle: سوالم حل شده! : بارها دیدم که یه دوست عزیزی میاد یه تاپیک میزنه یه سوالی میپرسه و سوالش پاسخ داده میشه شادان و خوشحال صحنه رو ترک میکنه.
                        کجا قشنگ؟! :face_with_rolling_eyes: وایسا کارت دارم! فرم تاپیک رو عوض کن! وقتی سوالی دارین باید فرم تاپیک رو به حالت سوال دربیارین تا بچه ها هم زودتر متوجه بشن و زودتر بیان برای کمک! حالا بعد که سوال و مشکلتون حل شد باید برید فرم تاپیک رو به صورت حل شده دربیارید.
                        بزرگترین حُسن این قضیه اینه که وقتی شما سوالتون براتون حل شده، دیگه کسی نمیاد شروع کنه به جواب دادن و کلی تایپ کنه و فکر کنه و از وقتش بذاره بعد تازه بیاد ببینه عه! اینو که جواب دادن تموم شده! و عملا وقت و زمانش تلف بشه. وقتی زمان کسی رو تلف میکنین درواقع هم به اون ظلم کردین هم به بقیه! میتونست توی اون مدت بره به سوالای کسایِ دیگه ای پاسخ بده! نمیتونست...؟!
                        حالا چجوری این کارو بکنم؟:face_with_raised_eyebrow:
                        هر تاپیکی که میزنین یه دکمۀ تنظیمات اون بالا کنار عنوان تاپیک کنارش هست (این شکلی :gear: )
                        اول روی اون کلیک میکنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال درمیارین
                        بعد هرموقع هم که سوال حل شد، دوباره روی همین تنظمیات میزنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال حل شده درمیارین.:ballot_box_with_check:
                        :blue_circle: فالو و لایک : توی انجمن ما با هر فعالیتی که میکنیم اعتبار میگیریم. وقتی دوستی میاد و به سوال شما پاسخ میده، درواقع شما به عنوان حداقل جبران میتونین بیاین و کامنتش رو لایک کنین صرفا! این دیگه کوچکترین کاره! حالا بعد اون شخص با اعتبارش میتونه یه سری کارهایی انجام بده و براش سود داشته باشه. فالو رو نمیدونم! ولی خجالت هم نکشین رفقا اگه از اطلاعات کسی خوشتون اومد، اگه دیدین یکی هست که یکم حالیشه چهارتا چیز میدونه، یا اصن همینجوری خوشت اومده فقط! فالو کن رفیقِ من کسی ناراحت نمیشه باور کن!
                        @M-an
                        sohrab
                        همیار
                        به عنوان پیشنهاد میخوام بگم که میشه برای اعتبارا امتیازای خیلی ویژه تری هم درنظر گرفت. یکی اینکه مثلا اعتبار توی سایت آلا با میزان مشخصی از پول برابری کنه و بشه باهاش یه سری چیزا رو خرید.
                        این شکلی هم آمار بچه های انجمنی میره بالا چون دیگه خودتون میدونین چرا! و هم اینکه حجم خیلی بالاتری از اطلاعات مفید درسی وارد سایت میشه و بازدید میره بالا که هرچه بالاتر بودن اینا به نفع ما و شما هم هست!
                        اگر که شما هم نکته ای دارین که نیازمند گفتنه بنویسین...:heart_suit:
                        رعایت کنینا:slightly_frowning_face: :neutral_face:
                        الکی سر سری فقط نخونین رد شینا :neutral_face: :face_with_raised_eyebrow:
                        موفق باشید همه تون:heart_suit:
                        دانش-آموزان-آلاء
                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                        دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                        ریاضیا
                        تجربیا
                        انسانیا
                        دوازدهم
                        یازدهم
                        دهم

                        S.daniyal hosseinyS آفلاین
                        S.daniyal hosseinyS آفلاین
                        S.daniyal hosseiny
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #14

                        @danial-hosseiny
                        رفقا یه نکتۀ دیگه ای که لازم میدونم بگم اینکه اگه عکسی رو آپلود میکنین، لطفا به حالت افقی باشه!
                        چون یکی مثل من که با سیستم میاد توی سایت نمیتونه صفحۀ سیستم رو بچرخونه و سوال رو بخونه!
                        باید سیو کنه و بره با کلی دنگ و فنگ سوال رو ببینه تا بتونه کمک کنه!
                        در کل اینکه عکس اگه به حالت افقی باشه خیلی بهتر خواهد بود:heart_suit:
                        دانش-آموزان-آلاء
                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                        دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                        خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                        samira pournazarS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        14
                        • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                          @ida-shateri
                          کلمۀ "بِررررررررررررررررررررررررررَ" فقط توی سرم پیچید در جوابت بگم:face_with_tears_of_joy: :face_with_head-bandage:
                          قوربانام:face_with_tears_of_joy: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone:

                          JuDiJ آفلاین
                          JuDiJ آفلاین
                          JuDi
                          ناظم
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #15

                          @danial-hosseiny :person_facepalming_light_skin_tone: :cat_face_with_tears_of_joy: :cat_face_with_tears_of_joy:

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                            samira pournazar
                            لفت دادی از یه دنیا راحتی واقعا:face_with_tears_of_joy:

                            samira pournazarS آفلاین
                            samira pournazarS آفلاین
                            samira pournazar
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #16

                            @danial-hosseiny تنظیمات کاربری منو ببینین حس می کنین تو سلول انفرادی زندان تک نفره ای هستن تو یه جزیره دور افتاده ی خالی از سکنه 😂😂 تازگیا که کلا همونم نمیام 😂

                            من متوجه نمیشم کی لایکم کرده زحمت نکشید لطفا لازمش ندارم 🌹

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                              @danial-hosseiny
                              رفقا یه نکتۀ دیگه ای که لازم میدونم بگم اینکه اگه عکسی رو آپلود میکنین، لطفا به حالت افقی باشه!
                              چون یکی مثل من که با سیستم میاد توی سایت نمیتونه صفحۀ سیستم رو بچرخونه و سوال رو بخونه!
                              باید سیو کنه و بره با کلی دنگ و فنگ سوال رو ببینه تا بتونه کمک کنه!
                              در کل اینکه عکس اگه به حالت افقی باشه خیلی بهتر خواهد بود:heart_suit:
                              دانش-آموزان-آلاء
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                              دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                              samira pournazarS آفلاین
                              samira pournazarS آفلاین
                              samira pournazar
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #17

                              @danial-hosseiny در خوندن این تاپیک برای هر انجمنی ای واجبه! گفته است:

                              @danial-hosseiny
                              رفقا یه نکتۀ دیگه ای که لازم میدونم بگم اینکه اگه عکسی رو آپلود میکنین، لطفا به حالت افقی باشه!
                              چون یکی مثل من که با سیستم میاد توی سایت نمیتونه صفحۀ سیستم رو بچرخونه و سوال رو بخونه!
                              باید سیو کنه و بره با کلی دنگ و فنگ سوال رو ببینه تا بتونه کمک کنه!
                              در کل اینکه عکس اگه به حالت افقی باشه خیلی بهتر خواهد بود:heart_suit:
                              دانش-آموزان-آلاء
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                              دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا

                              خواهش می کنم رعایت کنین :/

                              من متوجه نمیشم کی لایکم کرده زحمت نکشید لطفا لازمش ندارم 🌹

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • reyhane karimi 0R آفلاین
                                reyhane karimi 0R آفلاین
                                reyhane karimi 0
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #18
                                این پست پاک شده!
                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • reyhane karimi 0R آفلاین
                                  reyhane karimi 0R آفلاین
                                  reyhane karimi 0
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #19
                                  این پست پاک شده!
                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                                    سلام:smiling_face_with_heart-eyes: :waving_hand_light_skin_tone:
                                    رفقا تا اینجایی که با شما و این انجمن همراه بودم یه سری نکات و ریزه کاریایی رو دیدم که به نوبۀ خودم بهتر دونستم بیام ازشون صحبت کنم به امید اینکه حل و رفع بشن!
                                    خب بریم سراغشون :face_with_raised_eyebrow:
                                    :blue_circle: گروه دانش-آموزان-آلاء : یه نکتۀ خیلی خیلی مهمی که نیازه بگم اینه که تمامی انجمنیا به صورت پیشفرض توی این گروه عضون. شما زمانی که یه تاپیک جدید میذاری و سوالی داری یا نکته ای رو میخوای بگی، اول باید نگاه کنی ببینی که آیا مربوط به همۀ انجمنیا هست یا نه؟!:face_with_monocle:
                                    من اگه رشتم تجربیه، تاپیک درمورد زیست میذارم نباید دانش آموزان آلا رو تگ کنم! چرا؟ :thinking_face: چون بچه های ریاضی و انسانی هم مابینشون هستن و عملا و صرفا یه آگاه سازی به دردنخور براشون میره توی لیست آگاه سازیاشون!
                                    نه میتونن به من کمک کنن و نه براشون مطلب مفیدی داره!:frowning_face:
                                    به جاش میتونم از تگ ها و منشنای رشتۀ مربوطۀ خودم استفاده کنم! مثل تجربیا یا هرچیزی که به خود بروبچ تجربی مربوطه!
                                    :blue_circle: بسه عیزدلم بسه : یه بار تگ کردی کافیه دیگه قربونت برم! :grinning_face_with_sweat: :face_with_rolling_eyes: :heart_suit: نیاز نیست برای یه تاپیک شونصد بار کسی رو منشن یا تگ کنی!:grinning_face_with_sweat: اگه بلد بودن سر همون بار اول باور کن آگاه سازیِ براشون رفته پس جواب میدادن!:winking_face: اگه هم تاپیکی داری که هی داری روز به روز آپدیتش میکنی مطالب جدید توش میذاری، دلم میخواد بدونی که اگه کسی خوشش اومده بود و دلش میخواست پیگیری کنه میرفت اون زنگولۀ اون بالا رو فعال میکرد تا بخونه پیاما رو! نکن عزیز من نکن:heart_suit: :face_with_rolling_eyes:
                                    :blue_circle: گروه های انجمن آلا : طبق چیزی که من متوجه شدم هنوز خیلی از رفقا نمیدونن اصلا گروها چین یا کجا میشه گروها رو پیدا کرد. گروه های انجمن هرکدومشون به طیف خاصی از دانش آموزا تقسیم بندی میشن که حالا مثلا یا مرتبط با رشتشونه یا مرتبط با سال تحصیلشون و غیره... عضو شدنش هم این شکلیه که شما میری داخل صفحۀ گروه ها و گروه های مرتبط رو میبینی و داخل هرکدوم دوست داشتی عضو میشی و افرادی هم تراز تو اونجا هستن که بهت کمک میکنن
                                    :blue_circle: سوالم حل شده! : بارها دیدم که یه دوست عزیزی میاد یه تاپیک میزنه یه سوالی میپرسه و سوالش پاسخ داده میشه شادان و خوشحال صحنه رو ترک میکنه.
                                    کجا قشنگ؟! :face_with_rolling_eyes: وایسا کارت دارم! فرم تاپیک رو عوض کن! وقتی سوالی دارین باید فرم تاپیک رو به حالت سوال دربیارین تا بچه ها هم زودتر متوجه بشن و زودتر بیان برای کمک! حالا بعد که سوال و مشکلتون حل شد باید برید فرم تاپیک رو به صورت حل شده دربیارید.
                                    بزرگترین حُسن این قضیه اینه که وقتی شما سوالتون براتون حل شده، دیگه کسی نمیاد شروع کنه به جواب دادن و کلی تایپ کنه و فکر کنه و از وقتش بذاره بعد تازه بیاد ببینه عه! اینو که جواب دادن تموم شده! و عملا وقت و زمانش تلف بشه. وقتی زمان کسی رو تلف میکنین درواقع هم به اون ظلم کردین هم به بقیه! میتونست توی اون مدت بره به سوالای کسایِ دیگه ای پاسخ بده! نمیتونست...؟!
                                    حالا چجوری این کارو بکنم؟:face_with_raised_eyebrow:
                                    هر تاپیکی که میزنین یه دکمۀ تنظیمات اون بالا کنار عنوان تاپیک کنارش هست (این شکلی :gear: )
                                    اول روی اون کلیک میکنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال درمیارین
                                    بعد هرموقع هم که سوال حل شد، دوباره روی همین تنظمیات میزنین و فرم تاپیک رو به صورت سوال حل شده درمیارین.:ballot_box_with_check:
                                    :blue_circle: فالو و لایک : توی انجمن ما با هر فعالیتی که میکنیم اعتبار میگیریم. وقتی دوستی میاد و به سوال شما پاسخ میده، درواقع شما به عنوان حداقل جبران میتونین بیاین و کامنتش رو لایک کنین صرفا! این دیگه کوچکترین کاره! حالا بعد اون شخص با اعتبارش میتونه یه سری کارهایی انجام بده و براش سود داشته باشه. فالو رو نمیدونم! ولی خجالت هم نکشین رفقا اگه از اطلاعات کسی خوشتون اومد، اگه دیدین یکی هست که یکم حالیشه چهارتا چیز میدونه، یا اصن همینجوری خوشت اومده فقط! فالو کن رفیقِ من کسی ناراحت نمیشه باور کن!
                                    @M-an
                                    sohrab
                                    همیار
                                    به عنوان پیشنهاد میخوام بگم که میشه برای اعتبارا امتیازای خیلی ویژه تری هم درنظر گرفت. یکی اینکه مثلا اعتبار توی سایت آلا با میزان مشخصی از پول برابری کنه و بشه باهاش یه سری چیزا رو خرید.
                                    این شکلی هم آمار بچه های انجمنی میره بالا چون دیگه خودتون میدونین چرا! و هم اینکه حجم خیلی بالاتری از اطلاعات مفید درسی وارد سایت میشه و بازدید میره بالا که هرچه بالاتر بودن اینا به نفع ما و شما هم هست!
                                    اگر که شما هم نکته ای دارین که نیازمند گفتنه بنویسین...:heart_suit:
                                    رعایت کنینا:slightly_frowning_face: :neutral_face:
                                    الکی سر سری فقط نخونین رد شینا :neutral_face: :face_with_raised_eyebrow:
                                    موفق باشید همه تون:heart_suit:
                                    دانش-آموزان-آلاء
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                    ریاضیا
                                    تجربیا
                                    انسانیا
                                    دوازدهم
                                    یازدهم
                                    دهم

                                    S.daniyal hosseinyS آفلاین
                                    S.daniyal hosseinyS آفلاین
                                    S.daniyal hosseiny
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #20

                                    @danial-hosseiny
                                    @M-an
                                    خانوم مدیر دستم به دامنتون یه کاری بکنین.
                                    یا بگین من این تاپیکم رو دوباره یه دستی به سر و روش بکشم و موارد جدید رو هم بهش اضافه کنم و شما یه جوری بزنینش جزو تاپیکای منوی اصلی؛ یا اصلا خودتون یه همچین متن تاپیکی رو بردارین بزنین جزو تاپیک اصلیا یا...
                                    انجمن هر روز داره به اعضاش اضافه میشه و این خیلی خوبه.
                                    اما مشکل اینجاس که من به شخصه هی هرروز دارم زیر چندین پست همین موارد تکراری رو هی میگم...
                                    بی زحمت یه کاری بکنین که وقتی کسی عضو انجمن میشه، در درجۀ اول آشنایی با تمااااااام نکات و آیکون ها و بالا پائینای انجمن رو یاد بگیره بعد شروع به کار کنه و بره برای تاپیک زدن...
                                    واقعا اینجوری که نمیشه خب :crying_face:

                                    خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                                    M.anM z GheibiZ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                    8
                                    • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                                      @danial-hosseiny
                                      @M-an
                                      خانوم مدیر دستم به دامنتون یه کاری بکنین.
                                      یا بگین من این تاپیکم رو دوباره یه دستی به سر و روش بکشم و موارد جدید رو هم بهش اضافه کنم و شما یه جوری بزنینش جزو تاپیکای منوی اصلی؛ یا اصلا خودتون یه همچین متن تاپیکی رو بردارین بزنین جزو تاپیک اصلیا یا...
                                      انجمن هر روز داره به اعضاش اضافه میشه و این خیلی خوبه.
                                      اما مشکل اینجاس که من به شخصه هی هرروز دارم زیر چندین پست همین موارد تکراری رو هی میگم...
                                      بی زحمت یه کاری بکنین که وقتی کسی عضو انجمن میشه، در درجۀ اول آشنایی با تمااااااام نکات و آیکون ها و بالا پائینای انجمن رو یاد بگیره بعد شروع به کار کنه و بره برای تاپیک زدن...
                                      واقعا اینجوری که نمیشه خب :crying_face:

                                      M.anM آفلاین
                                      M.anM آفلاین
                                      M.an
                                      مدیر
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #21

                                      @danial-hosseiny
                                      در موردش باهم صحبت می کنیم
                                      بله دیدم خیلی خوب کمک کرده بودین به بچه های جدید، ممنون

                                      چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                                      S.daniyal hosseinyS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      4
                                      • M.anM M.an

                                        @danial-hosseiny
                                        در موردش باهم صحبت می کنیم
                                        بله دیدم خیلی خوب کمک کرده بودین به بچه های جدید، ممنون

                                        S.daniyal hosseinyS آفلاین
                                        S.daniyal hosseinyS آفلاین
                                        S.daniyal hosseiny
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #22

                                        @m-an
                                        خیلی ممنونم. رفع کنین این مشکلو...
                                        خواهش میکنم. بالاخره ما خودمون اینجا یه عضویم و باید برای کمالش تلاش کنیم :smiling_face: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                                        خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        5
                                        • S.daniyal hosseinyS S.daniyal hosseiny

                                          @danial-hosseiny
                                          @M-an
                                          خانوم مدیر دستم به دامنتون یه کاری بکنین.
                                          یا بگین من این تاپیکم رو دوباره یه دستی به سر و روش بکشم و موارد جدید رو هم بهش اضافه کنم و شما یه جوری بزنینش جزو تاپیکای منوی اصلی؛ یا اصلا خودتون یه همچین متن تاپیکی رو بردارین بزنین جزو تاپیک اصلیا یا...
                                          انجمن هر روز داره به اعضاش اضافه میشه و این خیلی خوبه.
                                          اما مشکل اینجاس که من به شخصه هی هرروز دارم زیر چندین پست همین موارد تکراری رو هی میگم...
                                          بی زحمت یه کاری بکنین که وقتی کسی عضو انجمن میشه، در درجۀ اول آشنایی با تمااااااام نکات و آیکون ها و بالا پائینای انجمن رو یاد بگیره بعد شروع به کار کنه و بره برای تاپیک زدن...
                                          واقعا اینجوری که نمیشه خب :crying_face:

                                          z GheibiZ آفلاین
                                          z GheibiZ آفلاین
                                          z Gheibi
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط z Gheibi انجام شده
                                          #23
                                          این پست پاک شده!
                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع