Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. غیرحضوری گرفتن دوازدهم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

غیرحضوری گرفتن دوازدهم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
37 دیدگاه‌ها 10 کاربران 426 بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • م محمد مودب

    سلام دوستان
    میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
    دانش-آموزان-آلاء
    راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
    راه-ابریشمی-ها-زیست
    راه-ابریشمی-ها-شیمی
    @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

    Zeinab SiriZ آفلاین
    Zeinab SiriZ آفلاین
    Zeinab Siri
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #2

    محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

    سلام دوستان
    میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
    دانش-آموزان-آلاء
    راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
    راه-ابریشمی-ها-زیست
    راه-ابریشمی-ها-شیمی
    @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

    سلام
    درمورد راه ابریشم چیزی نمیدونم اما غیرحضوری شرکت کردن ضربه ی بزرگی رو به درس و انگیزه وارد میکنه،درکل خوب نیست

    بروید سراغ کارهای نشدنی، تا بشود

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • م محمد مودب

      سلام دوستان
      میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
      دانش-آموزان-آلاء
      راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
      راه-ابریشمی-ها-زیست
      راه-ابریشمی-ها-شیمی
      @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #3

      محمد مودب
      من خودم اگر به عقب بر میگشتم امسال پول شهریه به مدرسمون بابت کادر کنکورش نمیدادم چون اخرشم اومدم راه ابریشم گرفتم
      حالا شما باید ببینی مدرستون بهتره یا راه ابریشم که فکر کنم رو دست راه ابریشم نیست با این همه درسنامه و تست :)

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • م محمد مودب

        سلام دوستان
        میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
        دانش-آموزان-آلاء
        راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
        راه-ابریشمی-ها-زیست
        راه-ابریشمی-ها-شیمی
        @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

        kosariK آفلاین
        kosariK آفلاین
        kosari
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #4

        محمد مودب سلام
        من یه فرسنگ دیدم درکل عالیه
        ولی درمورد اینکه بخوای مدرسه غیر حضوری کنی کارخوبی نیس
        میتونی راه ابریشم درکنار مدرسه نگا کنی

        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

        sallar savadkoohiS م 2 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • م محمد مودب

          سلام دوستان
          میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
          دانش-آموزان-آلاء
          راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
          راه-ابریشمی-ها-زیست
          راه-ابریشمی-ها-شیمی
          @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #5

          محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

          سلام دوستان
          میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
          دانش-آموزان-آلاء
          راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
          راه-ابریشمی-ها-زیست
          راه-ابریشمی-ها-شیمی
          @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

          سلام🙂
          اگر خوتون رو میشناسید و میدونید که بدون فشار خارجی میتونید درس بخونید و مثل اوایل امسال من از زیاد بودن زمان ضربه نمیخورید و چون وقت زیاده اون رو هدر بدید مدرسه رو غیر حضوری بگیرید
          ولی اگر نه مدرسه مجازی هیچ فایده ای نداره اگر حضوری بود و اون شرایط بالا رو ندارید یعنی وقت تلف نمی کنید پیشنهاد من صددرصد راه ابریشمه
          حتی اگر مدرسه هم رفتید🙃
          محمد مودب

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • kosariK kosari

            محمد مودب سلام
            من یه فرسنگ دیدم درکل عالیه
            ولی درمورد اینکه بخوای مدرسه غیر حضوری کنی کارخوبی نیس
            میتونی راه ابریشم درکنار مدرسه نگا کنی

            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sallar savadkoohi انجام شده
            #6

            @kosar-mottaghi
            اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
            ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
            خود من امسال از دی هیچ کلاسی نرفتم
            اما حضوری باشه که نمیشه

            kosariK Amin RmA 2 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

              @kosar-mottaghi
              اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
              ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
              خود من امسال از دی هیچ کلاسی نرفتم
              اما حضوری باشه که نمیشه

              kosariK آفلاین
              kosariK آفلاین
              kosari
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #7

              sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

              @kosar-mottaghi
              اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
              ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
              خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
              اما حضوری باشه که نمیشه

              الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
              تنها از جنبه درسی نگا نکنید
              من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
              هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

              ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

              ابوالفضل ریسیا sallar savadkoohiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • kosariK kosari

                sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                @kosar-mottaghi
                اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                اما حضوری باشه که نمیشه

                الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ابوالفضل ریسی انجام شده
                #8

                @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                @kosar-mottaghi
                اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                اما حضوری باشه که نمیشه

                الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                حرفتون رو قبول دارم

                تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • kosariK kosari

                  sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                  @kosar-mottaghi
                  اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                  ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                  خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                  اما حضوری باشه که نمیشه

                  الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                  تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                  من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                  هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #9

                  @kosar-mottaghi
                  نمیدونم شاید حق با شما باشه
                  خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
                  خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

                  kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                    @kosar-mottaghi
                    نمیدونم شاید حق با شما باشه
                    خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
                    خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

                    kosariK آفلاین
                    kosariK آفلاین
                    kosari
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #10

                    sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    @kosar-mottaghi
                    نمیدونم شاید حق با شما باشه
                    خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
                    خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

                    خوب ماییکه کنکوری هستیم
                    فک میکنیم خوبه
                    ولی واقعا لطمه بزرگی به دانش آموزا وارد شده

                    ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                    sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • kosariK kosari

                      محمد مودب سلام
                      من یه فرسنگ دیدم درکل عالیه
                      ولی درمورد اینکه بخوای مدرسه غیر حضوری کنی کارخوبی نیس
                      میتونی راه ابریشم درکنار مدرسه نگا کنی

                      م آفلاین
                      م آفلاین
                      محمد مودب
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #11

                      @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                      ابوالفضل ریسیا kosariK 2 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • kosariK kosari

                        sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                        @kosar-mottaghi
                        نمیدونم شاید حق با شما باشه
                        خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
                        خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

                        خوب ماییکه کنکوری هستیم
                        فک میکنیم خوبه
                        ولی واقعا لطمه بزرگی به دانش آموزا وارد شده

                        sallar savadkoohiS آفلاین
                        sallar savadkoohiS آفلاین
                        sallar savadkoohi
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #12

                        @kosar-mottaghi
                        به نظرم کاملا سلیقه ایه
                        بله یه سری از دوستای من و اشناها به خاطر مجازی شدن هیچی نخوندن و گذاشتن برای سال بعد
                        اما به شخصه من اگر مجازی نبود نمیتونستم امسال کنکور بدم

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                          @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          @kosar-mottaghi
                          اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                          ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                          خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                          اما حضوری باشه که نمیشه

                          الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                          تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                          من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                          هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                          حرفتون رو قبول دارم

                          تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                          اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                          و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                          kosariK آفلاین
                          kosariK آفلاین
                          kosari
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #13

                          ابوالفضل ریسی در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          @kosar-mottaghi
                          اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                          ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                          خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                          اما حضوری باشه که نمیشه

                          الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                          تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                          من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                          هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                          حرفتون رو قبول دارم

                          تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                          اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                          و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                          خوب از نظر روحی تاثیر داره
                          خوب اونوقت رتبه های برتر شاهکار میکنن
                          کنار مدرسه کنکورم میخونن

                          ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                          sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • م محمد مودب

                            @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #14

                            محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                            @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                            اگر کنکوری هستید که بنظر من صددرصد غیر حضوری بگیرید
                            چون تجربش کردم
                            ولی حتما یه ناظر سخت گیر داشته باشید🙂

                            م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • م محمد مودب

                              @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                              kosariK آفلاین
                              kosariK آفلاین
                              kosari
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #15

                              محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                              @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                              باز خودتون میدونید من براساس تجربه گفتم
                              همش که کنکور نیس باید نهاییم بخونین
                              جبران کنکور هس ولی نهایی دیگه ترمیم نداره

                              ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                                اگر کنکوری هستید که بنظر من صددرصد غیر حضوری بگیرید
                                چون تجربش کردم
                                ولی حتما یه ناظر سخت گیر داشته باشید🙂

                                م آفلاین
                                م آفلاین
                                محمد مودب
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #16

                                ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • kosariK kosari

                                  ابوالفضل ریسی در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                  @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                  sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                  @kosar-mottaghi
                                  اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                                  ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                                  خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                                  اما حضوری باشه که نمیشه

                                  الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                                  تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                                  من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                                  هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                                  حرفتون رو قبول دارم

                                  تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                                  اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                                  و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                                  خوب از نظر روحی تاثیر داره
                                  خوب اونوقت رتبه های برتر شاهکار میکنن
                                  کنار مدرسه کنکورم میخونن

                                  sallar savadkoohiS آفلاین
                                  sallar savadkoohiS آفلاین
                                  sallar savadkoohi
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #17

                                  @kosar-mottaghi
                                  اخه مدرسه چیز جدای از کنکور نیست که بخوان شاهکار کنن
                                  برای کسی که بخواد تا 1 بعد از ظهر یه سری مطلب یاد بگیره بعد بیاد همونارو توی راه ابریشم ببینه میگیم سخته و اتلاف وقت
                                  مگر اینکه مدرسه رو برن و قسمت های دوازدهم راه ابریشم رو نبینن
                                  میگم که
                                  همش بستگی به سطح مدرسه داره

                                  kosariK م 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                    @kosar-mottaghi
                                    اخه مدرسه چیز جدای از کنکور نیست که بخوان شاهکار کنن
                                    برای کسی که بخواد تا 1 بعد از ظهر یه سری مطلب یاد بگیره بعد بیاد همونارو توی راه ابریشم ببینه میگیم سخته و اتلاف وقت
                                    مگر اینکه مدرسه رو برن و قسمت های دوازدهم راه ابریشم رو نبینن
                                    میگم که
                                    همش بستگی به سطح مدرسه داره

                                    kosariK آفلاین
                                    kosariK آفلاین
                                    kosari
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #18

                                    sallar savadkoohi خوب بالاخره من خودم پارسال وقت نکردم کنکور نگا کنم
                                    ولی خوب خیلی سخته همزمان بخونی
                                    ولی خوب شاید علاقه شما اینطوریه من احترام میزارم
                                    سلیقه هرکسی فرق میکنه

                                    ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • م محمد مودب

                                      ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                      احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                      اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                      و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                      شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                      ابوالفضل ریسی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ابوالفضل ریسی انجام شده
                                      #19

                                      محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                      احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                      اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                      و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                      شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                      من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                      من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                      اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                      اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                      kosariK م 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                        محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                        احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                        اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                        و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                        شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                        من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                        من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                        اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                        اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                        kosariK آفلاین
                                        kosariK آفلاین
                                        kosari
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #20

                                        ابوالفضل ریسی امسال مگه مجازی نبود😐😐
                                        چه طور غیرحضوری خواستار بودید🤔🤔🤔

                                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                        ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                          محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                          ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                          احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                          اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                          و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                          شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                          من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                          من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                          اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                          اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                          م آفلاین
                                          م آفلاین
                                          محمد مودب
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #21

                                          ابوالفضل ریسی اها..درسته
                                          ممنون از کمکتون❤️👍👍

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع