Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. غیرحضوری گرفتن دوازدهم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

غیرحضوری گرفتن دوازدهم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
37 دیدگاه‌ها 10 کاربران 426 بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • م محمد مودب

    سلام دوستان
    میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
    دانش-آموزان-آلاء
    راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
    راه-ابریشمی-ها-زیست
    راه-ابریشمی-ها-شیمی
    @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

    ابوالفضل ریسیا آفلاین
    ابوالفضل ریسیا آفلاین
    ابوالفضل ریسی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #5

    محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

    سلام دوستان
    میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
    دانش-آموزان-آلاء
    راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
    راه-ابریشمی-ها-زیست
    راه-ابریشمی-ها-شیمی
    @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

    سلام🙂
    اگر خوتون رو میشناسید و میدونید که بدون فشار خارجی میتونید درس بخونید و مثل اوایل امسال من از زیاد بودن زمان ضربه نمیخورید و چون وقت زیاده اون رو هدر بدید مدرسه رو غیر حضوری بگیرید
    ولی اگر نه مدرسه مجازی هیچ فایده ای نداره اگر حضوری بود و اون شرایط بالا رو ندارید یعنی وقت تلف نمی کنید پیشنهاد من صددرصد راه ابریشمه
    حتی اگر مدرسه هم رفتید🙃
    محمد مودب

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • kosariK kosari

      محمد مودب سلام
      من یه فرسنگ دیدم درکل عالیه
      ولی درمورد اینکه بخوای مدرسه غیر حضوری کنی کارخوبی نیس
      میتونی راه ابریشم درکنار مدرسه نگا کنی

      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sallar savadkoohi انجام شده
      #6

      @kosar-mottaghi
      اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
      ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
      خود من امسال از دی هیچ کلاسی نرفتم
      اما حضوری باشه که نمیشه

      kosariK Amin RmA 2 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

        @kosar-mottaghi
        اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
        ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
        خود من امسال از دی هیچ کلاسی نرفتم
        اما حضوری باشه که نمیشه

        kosariK آفلاین
        kosariK آفلاین
        kosari
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #7

        sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

        @kosar-mottaghi
        اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
        ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
        خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
        اما حضوری باشه که نمیشه

        الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
        تنها از جنبه درسی نگا نکنید
        من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
        هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

        ابوالفضل ریسیا sallar savadkoohiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • kosariK kosari

          sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

          @kosar-mottaghi
          اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
          ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
          خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
          اما حضوری باشه که نمیشه

          الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
          تنها از جنبه درسی نگا نکنید
          من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
          هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ابوالفضل ریسی انجام شده
          #8

          @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

          sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

          @kosar-mottaghi
          اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
          ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
          خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
          اما حضوری باشه که نمیشه

          الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
          تنها از جنبه درسی نگا نکنید
          من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
          هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

          حرفتون رو قبول دارم

          تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
          اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
          و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

          kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • kosariK kosari

            sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

            @kosar-mottaghi
            اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
            ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
            خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
            اما حضوری باشه که نمیشه

            الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
            تنها از جنبه درسی نگا نکنید
            من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
            هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #9

            @kosar-mottaghi
            نمیدونم شاید حق با شما باشه
            خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
            خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

            kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

              @kosar-mottaghi
              نمیدونم شاید حق با شما باشه
              خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
              خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

              kosariK آفلاین
              kosariK آفلاین
              kosari
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #10

              sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

              @kosar-mottaghi
              نمیدونم شاید حق با شما باشه
              خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
              خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

              خوب ماییکه کنکوری هستیم
              فک میکنیم خوبه
              ولی واقعا لطمه بزرگی به دانش آموزا وارد شده

              ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

              sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • kosariK kosari

                محمد مودب سلام
                من یه فرسنگ دیدم درکل عالیه
                ولی درمورد اینکه بخوای مدرسه غیر حضوری کنی کارخوبی نیس
                میتونی راه ابریشم درکنار مدرسه نگا کنی

                م آفلاین
                م آفلاین
                محمد مودب
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #11

                @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                ابوالفضل ریسیا kosariK 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • kosariK kosari

                  sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                  @kosar-mottaghi
                  نمیدونم شاید حق با شما باشه
                  خودم تجربه غیر حضوری برداشتن رو ندارم ولی مدرسه برای من همش اذیت بود
                  خیلی خوشحالم امسال مجازی شد

                  خوب ماییکه کنکوری هستیم
                  فک میکنیم خوبه
                  ولی واقعا لطمه بزرگی به دانش آموزا وارد شده

                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #12

                  @kosar-mottaghi
                  به نظرم کاملا سلیقه ایه
                  بله یه سری از دوستای من و اشناها به خاطر مجازی شدن هیچی نخوندن و گذاشتن برای سال بعد
                  اما به شخصه من اگر مجازی نبود نمیتونستم امسال کنکور بدم

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                    @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    @kosar-mottaghi
                    اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                    ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                    خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                    اما حضوری باشه که نمیشه

                    الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                    تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                    من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                    هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                    حرفتون رو قبول دارم

                    تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                    اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                    و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                    kosariK آفلاین
                    kosariK آفلاین
                    kosari
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #13

                    ابوالفضل ریسی در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                    @kosar-mottaghi
                    اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                    ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                    خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                    اما حضوری باشه که نمیشه

                    الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                    تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                    من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                    هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                    حرفتون رو قبول دارم

                    تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                    اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                    و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                    خوب از نظر روحی تاثیر داره
                    خوب اونوقت رتبه های برتر شاهکار میکنن
                    کنار مدرسه کنکورم میخونن

                    ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                    sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • م محمد مودب

                      @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                      ابوالفضل ریسیا آفلاین
                      ابوالفضل ریسی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #14

                      محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                      @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                      اگر کنکوری هستید که بنظر من صددرصد غیر حضوری بگیرید
                      چون تجربش کردم
                      ولی حتما یه ناظر سخت گیر داشته باشید🙂

                      م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • م محمد مودب

                        @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                        kosariK آفلاین
                        kosariK آفلاین
                        kosari
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #15

                        محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                        @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                        باز خودتون میدونید من براساس تجربه گفتم
                        همش که کنکور نیس باید نهاییم بخونین
                        جبران کنکور هس ولی نهایی دیگه ترمیم نداره

                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                          محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                          @kosar-mottaghi کمبود وقت نمیارم؟؟درسای عمومی هم هستش

                          اگر کنکوری هستید که بنظر من صددرصد غیر حضوری بگیرید
                          چون تجربش کردم
                          ولی حتما یه ناظر سخت گیر داشته باشید🙂

                          م آفلاین
                          م آفلاین
                          محمد مودب
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #16

                          ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                          احتمال زیادم مدارس باز میشه
                          اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                          و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                          شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • kosariK kosari

                            ابوالفضل ریسی در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                            @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                            sallar savadkoohi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                            @kosar-mottaghi
                            اخه اگه بخوان تا ظهر مدرسه باشن بعد بیان دوباره همون مطالب رو اینجا ببینن سخت میشه براشون
                            ماها غیر حضوری بودیم راحت بودیم
                            خود من امسال از دی هی کلاسی نرفتم
                            اما حضوری باشه که نمیشه

                            الان اینجوری میبیند ولی مدرسه نرفتن خوب نیس
                            تنها از جنبه درسی نگا نکنید
                            من خیلیا از مدرسمون میشناسم که رفتن غیرحضوری بخونن
                            هیچی قبول نشدن الان شرایط فرق میکنه با زمانیکه مدرسه باز بود

                            حرفتون رو قبول دارم

                            تاثیر مدرسه خوبه ولی واسه شخصی که وقت تلف کنه
                            اگر یه مشاور یا کسی که ناظر بر کار باشه دیگه مدرسه نیاز نیست
                            و از طرفی همون طور که sallar savadkoohi عزیز گفت تا ظهر مدرسه بودن و بعدش راه ابریشم دیدن واقعا سخته

                            خوب از نظر روحی تاثیر داره
                            خوب اونوقت رتبه های برتر شاهکار میکنن
                            کنار مدرسه کنکورم میخونن

                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #17

                            @kosar-mottaghi
                            اخه مدرسه چیز جدای از کنکور نیست که بخوان شاهکار کنن
                            برای کسی که بخواد تا 1 بعد از ظهر یه سری مطلب یاد بگیره بعد بیاد همونارو توی راه ابریشم ببینه میگیم سخته و اتلاف وقت
                            مگر اینکه مدرسه رو برن و قسمت های دوازدهم راه ابریشم رو نبینن
                            میگم که
                            همش بستگی به سطح مدرسه داره

                            kosariK م 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                              @kosar-mottaghi
                              اخه مدرسه چیز جدای از کنکور نیست که بخوان شاهکار کنن
                              برای کسی که بخواد تا 1 بعد از ظهر یه سری مطلب یاد بگیره بعد بیاد همونارو توی راه ابریشم ببینه میگیم سخته و اتلاف وقت
                              مگر اینکه مدرسه رو برن و قسمت های دوازدهم راه ابریشم رو نبینن
                              میگم که
                              همش بستگی به سطح مدرسه داره

                              kosariK آفلاین
                              kosariK آفلاین
                              kosari
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #18

                              sallar savadkoohi خوب بالاخره من خودم پارسال وقت نکردم کنکور نگا کنم
                              ولی خوب خیلی سخته همزمان بخونی
                              ولی خوب شاید علاقه شما اینطوریه من احترام میزارم
                              سلیقه هرکسی فرق میکنه

                              ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • م محمد مودب

                                ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ابوالفضل ریسی انجام شده
                                #19

                                محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                kosariK م 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                  محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                  احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                  اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                  و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                  شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                  من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                  من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                  اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                  اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                  kosariK آفلاین
                                  kosariK آفلاین
                                  kosari
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #20

                                  ابوالفضل ریسی امسال مگه مجازی نبود😐😐
                                  چه طور غیرحضوری خواستار بودید🤔🤔🤔

                                  ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                  ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                    محمد مودب در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی آره دیگه سال بعد کنکوری میشم
                                    احتمال زیادم مدارس باز میشه
                                    اگه مدیرمون باهامون راه بیاد که درسای الکی رو نریم مدرسه باز بهتره
                                    و گرنه با این حجم راه ابریشم خیلی سخت میشه
                                    شما امسال غیرحضوری گرفته بودین؟؟البته تفاوت زیادی نداش با مجازی:grinning_face:

                                    من غیر حضوری نگرفتم ولی دو سه ماه طول کشید تا به لجبازی مدیر مدرسمون غلبه کردم😔
                                    من میگفتم غیر حضوری میخوام بگیرم چیکار کنم پیام رو میدید و جواب نمیداد حضوری هم میرفتم می گفت راه نداره غیر حضوری بگیری منم بیخیال شدم و فقط واسشون حضوری زدم البته تو این راه همکلاسی هام هم همراهی کردن🙂
                                    اگر مدیرتون شخص خوب و با درک بالا باشه میتونید درسهای مهم رو بردارید یا اگر لجبازی کرد راحت غیر حضوری بگیرید
                                    اما بازهم تاکید میکنم اگر به خودتون تسلط کافی واسه عدم اتلاف وقت دارید این کارها رو انجام بدید🚫

                                    م آفلاین
                                    م آفلاین
                                    محمد مودب
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #21

                                    ابوالفضل ریسی اها..درسته
                                    ممنون از کمکتون❤️👍👍

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                      @kosar-mottaghi
                                      اخه مدرسه چیز جدای از کنکور نیست که بخوان شاهکار کنن
                                      برای کسی که بخواد تا 1 بعد از ظهر یه سری مطلب یاد بگیره بعد بیاد همونارو توی راه ابریشم ببینه میگیم سخته و اتلاف وقت
                                      مگر اینکه مدرسه رو برن و قسمت های دوازدهم راه ابریشم رو نبینن
                                      میگم که
                                      همش بستگی به سطح مدرسه داره

                                      م آفلاین
                                      م آفلاین
                                      محمد مودب
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #22

                                      sallar savadkoohi ممنون ازتون👍🌺

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • kosariK kosari

                                        ابوالفضل ریسی امسال مگه مجازی نبود😐😐
                                        چه طور غیرحضوری خواستار بودید🤔🤔🤔

                                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                        ابوالفضل ریسی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #23

                                        @kosar-mottaghi در غیرحضوری گرفتن دوازدهم گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی امسال مگه مجازی نبود😐😐
                                        چه طور غیرحضوری خواستار بودید🤔🤔🤔

                                        که اصلا سر کلاسها حضوری هم نزنم
                                        چون معلمهایی داشتیم که میگفتن تدریس فقط مال خودم خوبه حتی یکیشون یه مطلب رو کاملا اشتباه میگفت من اون بخش از جزوه و فیلم استاد موقاری رو نشون دادم به جای اینکه اشتباهش رو بپذیره و تصحیح کنه(درحالیکه این اشتباه از کتاب هم قابل برداشت بود) میگفت اینا مافیا هستند توجه نکنید😶
                                        و از طرفی هم موقع تدریس تدریس سوال میپرسیدن از ۲ فصل بعد که هنوز هیچ آزمونی بهش نرسیده بود بعد میگفت آزمون که مهم نیست فقط امتحان نهایی مهمه
                                        حالا بیشتر سرتون رو درد نیارم🙃
                                        در کل یه حس خودخواهی و لجبازی تو وجودشون بود که تدریس فقط من جزوه فقط من و....
                                        هر روز کلاس داشتیم نیم ساعت سر این چیزا بحث بود و بعدشم با اعصاب خورد که نمیشد درس خوند😕

                                        kosariK SJYS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • م محمد مودب

                                          سلام دوستان
                                          میخواستم ببینم با وجود راه ابریشم نظرتون درباره غیر حضوری گرفتن سال دوازدهم چیه؟؟
                                          دانش-آموزان-آلاء
                                          راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
                                          راه-ابریشمی-ها-زیست
                                          راه-ابریشمی-ها-شیمی
                                          @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی

                                          sallar savadkoohiS آفلاین
                                          sallar savadkoohiS آفلاین
                                          sallar savadkoohi
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #24

                                          محمد مودب
                                          غیر-حضوری-کردن-دوازدهم.mp3
                                          نمیدونم گذاشتن پادکست توی انجمن قانونی هست یا نه
                                          ولی فکر کنم کمکتون میکنه

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع