Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #196

    @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    به نام خدا 💫
    سلام
    گزارش دیروز دوشنبه ( دیروز که سایت باز نمیکرد به هر نشونی که از آلا داشتم پیام دادم حتی بلیط گرفته بودم که بیام تهران دیدم سایت درست شده ⁦^_^⁩ )
    زیست ۱ ساعت و چهل و پنج دقیقه
    فیزیک ۲ونیم ساعت
    ریاضی ۱.۵ ساعت
    دینی ۲ ساعت
    برا همشون تست زدم ولی نشمردم

    ⁦🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    موفق باشید

    سلام تستا رو بشمر و برای درسایی ک توش ایراد داری تعدادو افزایش بده تو روزای بعدترش👌
    آفرین فیزیک و ریاضی ساعت خوبی رو بهش اختصاص دادی سعی کن به همه درسا متناسب با وضعیت و شرایطت، توجه کنی😉

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #197

      @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      به نام خدا 💫
      سلام🌹
      گزارش امروز سه شنبه
      خب امروز بیشتر اختصاصی خوندم که جبران کنم
      زیست ۲ ساعت میتوز +تست
      ۲ساعت و چهل و پنج دقیقه ف۴ زیست ۱۲ +تست
      نیم ساعت ژنتیک گیاهی تتا
      فیزیک ۱ ساعت و چهل دقیقه +تست
      شیمی ۲ ساعت + اندک تست
      ریاضی ۱ساعت و ربع حد + تست
      فارسی ۱ ساعت لغت دوازدهم بدون تست

      امروزو به قول آقای موقاری دوست داشتم
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

      تا فردا

      #چشم انتظار ادامه راه ابریشم 😓 ما امتحان شبه نهایی داریم از کل کتابامون ولی هنوز تموم نکردیم @M-an

      سلام انشاءالله ک راه ابریشم زودتر تموم شه
      سه شنبه بهتر از دوشنبه بود😊
      یه برایند کلی از خودت تو درسای عمومی واسه خودت بنویس یعنی وضعیتت رو توشون بررسی کن😉

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #198

        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        سلام بر همه
        خوب زیست یه کلیپ دیدم بعد تست های فصل یک و دو یازدهم رو زدم

        شیمی یه کوچولو از دیروز مونده بود خوندم

        ادبیات دو تا کلیپ با کلمه های مهم املایی و بخش املا هم تمام کردم

        فیزیک دو تا کلیپ از فصل الکتریسته ی جاری دیدم ( و به این نتیجه رسیدم این فصله رو حذف کنم ....)

        ریاضی هم دو تا فیلم دیدم

        سلام
        بهتر شده😊

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #199

          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          سلام
          📖امروز:سه شنبه
          ۱۷/۰۱/۰۰📆
          ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
          ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
          ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
          ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
          ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
          ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
          💠جمع تست:۱۰
          ⏲جمع ساعت:۹
          خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
          نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
          🌋🌋🌋🌋
          امید به فردایی بهتر💪💪🏆

          سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
          چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #200

            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            🌼🌸🌼🌸🌼به نام خدا🌸🌼🌸🌼🌸
            سلام سلام😃🖐️
            شب بهاریتون بخیر 🌺
            انشالله حالتون عالی باشه😄
            امروز:
            1:40h زیست با 10 تست
            2:40 شیمی با 15 تست
            1h فارسی با 30 تست
            2h ریاضی
            1h دینی
            30min فیزیک
            جمع 8:50 😊


            فردا هم مجدد امتحان دارم یه مقدار از زمانم میره ولی میرسونم انشالله😁
            انشالله عالی ادامه داشته باشه😉
            انشالله موفق باشین😜
            شبتون آروم💤
            یا حق❤️
            1400/1/17
            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

            سلام دوباره
            سه شنبه بهتر از دوشنبه بود👌
            البته باید نوع امتحانای این دو روز رو هم درنظر بگیریم
            تست ها اگه می رفت بالا خیلی عالی تر هم میشد ولی چون می دونم مدرسه هم هس درک می کنم😉

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #201

              Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              سلام سلام امیدوارم حالتون عالی باشه :)
              امروز صبح کلاس داشتم برای همین نسبتا کمتر خوندم ولی فردا کلاسام کمتره و سud می کنم بیشتر بخونم
              صبح قسمتی از دینی دوازدهمو مرور کردم و تست زدم(تستای کنکور)
              فیزیک کار و انرژی بالاخره پروندش داره بسته می شه از میکرو و این خیلی خوشحالم می کنه:beaming_face_with_smiling_eyes:
              فقط قسمتی از سوالات صفر تا صد مونده که تموم بشه این فصل
              بعدش هم مرور فصل دوم زیست دوازدهم که تورق بیان ژن رو نگاه کردم امشب بقیشو از کتاب و نکات می خونم .
              تعداد تست امروز: 60 ( از فردا حتما تست بیشتر می زنم )
              یه سوال، این که من تا زمان کنکور فقط تستایی که تو کتابای تست با عنوان کنکور سال های مختلف هستن رو بزنم و تالیفی رو بذارم کنار لطمه ای وارد نمی کنه؟ یا اینکه باید رو هر دو کار کنم؟
              خیلییی ممنونم و امیدوارم موفق باشیییییییین:sunflower: :sunflower:

              سلام
              من نظرم اینه که اولویت قطعا با حل تست های کنکوره
              تو درسایی که قوی هستیم تست تالیفی هم کنار تست های کنکورش کار کنیم
              تو درسایی ک ضعیف تریم سعی کنیم تست های کنکور رو خوبِ خوب یاد بگیریم و اگه فرصت بیشتری داشتیم تالیفی بزنیم
              ولی یادت باشه همیشه اولویت با حل تست های کنکوره

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              Niki FinnN سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #202

                ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام شبتون بخیر🌹
                ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                زیست:۱:۰۵h بدون تست
                فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                زبان:۱h با ۳۰تست
                دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                دینی:۵۵min با ۳۰تست
                عربی:۵۰min با ۵تست
                جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #203

                  AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  سلام
                  :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

                  :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
                  :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
                  :fleur-de-lis: ریاضی تست
                  :fleur-de-lis: زبان تست
                  :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

                  :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
                  :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
                  :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

                  :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
                  :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

                  سلام‌
                  اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
                  اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
                  ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #204

                    Zahra Akbari 0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    سلام به همه تلاشگران عزیز 😀
                    گزارش امروز .
                    فیزیک :مرور درسنامه +۵۵ تست "۲:۳۰"
                    شیمی :مرور نکات +۴۵تست "۲:۳۰"
                    ریاضی:فیلم +۱۰ تست "۱:۳۰ "
                    دینی :مرور +۴۵تست "۲:۳۰"
                    ادبیات :فیلم +۱۵ تست "۲h"
                    جمع :۱۱ساعت +۱۷۰t
                    خدایا شکرت ☺
                    پیش به سوی روزای عااالی تررر 😎😍

                    سلام آفرین تعداد تست و مطالعه خوبه😊
                    البته اینکه امروز روز مرور هم بوده بی تاثیر نبوده😉

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR romisa

                      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      عههههه سایت امد بالاخره😊
                      سلام👋
                      📄گزارش دیروز:دوشنبه
                      ۱۶/۰۱/۰۰🗓
                      ⏰دوتایم اول(۲/۳۰):شیمی یازدهم مرور+۱۰تست
                      ⏰تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک۱۱ فیلم+۳۲تست
                      ⏰تایم چهارم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۱۰تست
                      ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):زیست مرور فصل۷(جزوه تست نبود درنتیجه فیلم تست این قسمت موند)
                      ⏰تایم هفتم(۱/۱۵):۳۰ تست زمان دارعربی+۱۰ تست فارسی ازمون(خیلی راضی نبودم😶)
                      ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):سایت رفته بود فیلم دینی ندیدم به جاش مرور کردم دینی۱۰
                      📖جمع تست:۹۲
                      ⏲جمع ساعت:۱۰ساعت
                      خداروشکر خوب بود 😍
                      انشالاه تلاش میکنم بهتر بشه👌👌
                      🏆🏆🏆
                      به سوی فردایی بهتر🚶‍♀️🚶‍♀️

                      سلام‌آره منم مشکل داشتم اون روز برای ورود
                      تست ها👌😊

                      kosariK آفلاین
                      kosariK آفلاین
                      kosari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #205

                      romisa ممنون رومیسا جان😍

                      ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR romisa

                        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام
                        📖امروز:سه شنبه
                        ۱۷/۰۱/۰۰📆
                        ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
                        ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
                        ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
                        ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
                        ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
                        ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
                        💠جمع تست:۱۰
                        ⏲جمع ساعت:۹
                        خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
                        نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
                        🌋🌋🌋🌋
                        امید به فردایی بهتر💪💪🏆

                        سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
                        چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

                        kosariK آفلاین
                        kosariK آفلاین
                        kosari
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #206

                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام
                        📖امروز:سه شنبه
                        ۱۷/۰۱/۰۰📆
                        ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
                        ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
                        ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
                        ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
                        ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
                        ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
                        💠جمع تست:۱۰
                        ⏲جمع ساعت:۹
                        خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
                        نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
                        🌋🌋🌋🌋
                        امید به فردایی بهتر💪💪🏆

                        سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
                        چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

                        آری یکم عقب بودم
                        فیلما تایمشون زیاده😊
                        چشم حتما😍

                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • kosariK kosari

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام
                          📖امروز:سه شنبه
                          ۱۷/۰۱/۰۰📆
                          ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
                          ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
                          ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
                          ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
                          ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
                          ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
                          💠جمع تست:۱۰
                          ⏲جمع ساعت:۹
                          خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
                          نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
                          🌋🌋🌋🌋
                          امید به فردایی بهتر💪💪🏆

                          سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
                          چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

                          آری یکم عقب بودم
                          فیلما تایمشون زیاده😊
                          چشم حتما😍

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #207

                          @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام
                          📖امروز:سه شنبه
                          ۱۷/۰۱/۰۰📆
                          ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
                          ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
                          ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
                          ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
                          ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
                          ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
                          💠جمع تست:۱۰
                          ⏲جمع ساعت:۹
                          خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
                          نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
                          🌋🌋🌋🌋
                          امید به فردایی بهتر💪💪🏆

                          سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
                          چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

                          آری یکم عقب بودم
                          فیلما تایمشون زیاده😊
                          چشم حتما😍

                          بی بلا عزیزم

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR romisa

                            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            🌼🌸🌼🌸🌼🌸به نام او🌼🌸🌼🌸🌼🌸
                            سلام سلام😃🖐️
                            شب بهاریتون بخیر 🌺🌈
                            انشالله حالتون خوب باشه😆
                            از اون جایی که سایت قطع بود من یک ویدئو شیمیم مشکل داشت نتونستم دوباره دانلود کنم برا همین به جای شیمی درسای دیگه رو رسوندم😄
                            خب امروز :
                            2:30h فیزیک با حدود40 تست
                            1:15h زبان با 30 تست
                            1h فارسی 9 تست توی فیلم
                            1h دینی
                            30min ریاضی
                            تا حدودی طبق برنامه بود 👌


                            صبحم که امتحان داشتم یک مقدار از زمانم رفت!
                            انشالله موفق باشین😁
                            شبتون آروم 💤
                            یا حق❤️
                            1400/1/16
                            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                            سلام‌آفرین سعی کردی با وجود امتحان بازم خودتو به برنامه برسونی
                            خوبه که به عمومیا توجه کردی👌

                            SaghiaS آفلاین
                            SaghiaS آفلاین
                            Saghia
                            دانشجویان مهندسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Saghia انجام شده
                            #208

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            🌼🌸🌼🌸🌼🌸به نام او🌼🌸🌼🌸🌼🌸
                            سلام سلام😃🖐️
                            شب بهاریتون بخیر 🌺🌈
                            انشالله حالتون خوب باشه😆
                            از اون جایی که سایت قطع بود من یک ویدئو شیمیم مشکل داشت نتونستم دوباره دانلود کنم برا همین به جای شیمی درسای دیگه رو رسوندم😄
                            خب امروز :
                            2:30h فیزیک با حدود40 تست
                            1:15h زبان با 30 تست
                            1h فارسی 9 تست توی فیلم
                            1h دینی
                            30min ریاضی
                            تا حدودی طبق برنامه بود 👌


                            صبحم که امتحان داشتم یک مقدار از زمانم رفت!
                            انشالله موفق باشین😁
                            شبتون آروم 💤
                            یا حق❤️
                            1400/1/16
                            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                            سلام‌آفرین سعی کردی با وجود امتحان بازم خودتو به برنامه برسونی
                            خوبه که به عمومیا توجه کردی👌

                            😁موتوشکرم🌹

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            🌼🌸🌼🌸🌼به نام خدا🌸🌼🌸🌼🌸
                            سلام سلام😃🖐️
                            شب بهاریتون بخیر 🌺
                            انشالله حالتون عالی باشه😄
                            امروز:
                            1:40h زیست با 10 تست
                            2:40 شیمی با 15 تست
                            1h فارسی با 30 تست
                            2h ریاضی
                            1h دینی
                            30min فیزیک
                            جمع 8:50 😊


                            فردا هم مجدد امتحان دارم یه مقدار از زمانم میره ولی میرسونم انشالله😁
                            انشالله عالی ادامه داشته باشه😉
                            انشالله موفق باشین😜
                            شبتون آروم💤
                            یا حق❤️
                            1400/1/17
                            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                            سلام دوباره
                            سه شنبه بهتر از دوشنبه بود👌
                            البته باید نوع امتحانای این دو روز رو هم درنظر بگیریم
                            تست ها اگه می رفت بالا خیلی عالی تر هم میشد ولی چون می دونم مدرسه هم هس درک می کنم😉

                            وای چه عالی😍😍😍😍
                            فک نکنم چون امتحانا رو خیلی از قسمتاش هنوز نخوندم فصل های آخر بیشتر چون راه ابریشمو تا قبل عید داشتم میخوندم هنوز نرسیده بود به اون قسمت فقط همینطوری امتحان میدم که دیده باشم سوالای امتحان نهایی و اینارو
                            چشم حتما تلاش می‌کنم تست بیشتر کار کنم😄🌹

                            -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • romisaR romisa

                              Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام سلام امیدوارم حالتون عالی باشه :)
                              امروز صبح کلاس داشتم برای همین نسبتا کمتر خوندم ولی فردا کلاسام کمتره و سud می کنم بیشتر بخونم
                              صبح قسمتی از دینی دوازدهمو مرور کردم و تست زدم(تستای کنکور)
                              فیزیک کار و انرژی بالاخره پروندش داره بسته می شه از میکرو و این خیلی خوشحالم می کنه:beaming_face_with_smiling_eyes:
                              فقط قسمتی از سوالات صفر تا صد مونده که تموم بشه این فصل
                              بعدش هم مرور فصل دوم زیست دوازدهم که تورق بیان ژن رو نگاه کردم امشب بقیشو از کتاب و نکات می خونم .
                              تعداد تست امروز: 60 ( از فردا حتما تست بیشتر می زنم )
                              یه سوال، این که من تا زمان کنکور فقط تستایی که تو کتابای تست با عنوان کنکور سال های مختلف هستن رو بزنم و تالیفی رو بذارم کنار لطمه ای وارد نمی کنه؟ یا اینکه باید رو هر دو کار کنم؟
                              خیلییی ممنونم و امیدوارم موفق باشیییییییین:sunflower: :sunflower:

                              سلام
                              من نظرم اینه که اولویت قطعا با حل تست های کنکوره
                              تو درسایی که قوی هستیم تست تالیفی هم کنار تست های کنکورش کار کنیم
                              تو درسایی ک ضعیف تریم سعی کنیم تست های کنکور رو خوبِ خوب یاد بگیریم و اگه فرصت بیشتری داشتیم تالیفی بزنیم
                              ولی یادت باشه همیشه اولویت با حل تست های کنکوره

                              Niki FinnN آفلاین
                              Niki FinnN آفلاین
                              Niki Finn
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #209

                              romisa خیلی خیلی ممنونم:rose: :rose: :rose:

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • romisaR romisa

                                Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام سلام امیدوارم حالتون عالی باشه :)
                                امروز صبح کلاس داشتم برای همین نسبتا کمتر خوندم ولی فردا کلاسام کمتره و سud می کنم بیشتر بخونم
                                صبح قسمتی از دینی دوازدهمو مرور کردم و تست زدم(تستای کنکور)
                                فیزیک کار و انرژی بالاخره پروندش داره بسته می شه از میکرو و این خیلی خوشحالم می کنه:beaming_face_with_smiling_eyes:
                                فقط قسمتی از سوالات صفر تا صد مونده که تموم بشه این فصل
                                بعدش هم مرور فصل دوم زیست دوازدهم که تورق بیان ژن رو نگاه کردم امشب بقیشو از کتاب و نکات می خونم .
                                تعداد تست امروز: 60 ( از فردا حتما تست بیشتر می زنم )
                                یه سوال، این که من تا زمان کنکور فقط تستایی که تو کتابای تست با عنوان کنکور سال های مختلف هستن رو بزنم و تالیفی رو بذارم کنار لطمه ای وارد نمی کنه؟ یا اینکه باید رو هر دو کار کنم؟
                                خیلییی ممنونم و امیدوارم موفق باشیییییییین:sunflower: :sunflower:

                                سلام
                                من نظرم اینه که اولویت قطعا با حل تست های کنکوره
                                تو درسایی که قوی هستیم تست تالیفی هم کنار تست های کنکورش کار کنیم
                                تو درسایی ک ضعیف تریم سعی کنیم تست های کنکور رو خوبِ خوب یاد بگیریم و اگه فرصت بیشتری داشتیم تالیفی بزنیم
                                ولی یادت باشه همیشه اولویت با حل تست های کنکوره

                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0س آفلاین
                                سارا M 0
                                خیرین کوچک دریا دل
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #210

                                romisa
                                سلام شبتون بخیر
                                ی سوال😊🙏🏻
                                اگه برای مثلا یک مبحث تست های کنکور رو خیلی خوب بلد باشیم.... میتونه کمک کننده باشه و تضمینی؟!
                                راستش نمیدونم چرا این حس رو میکنم.....ولی تجربه ای که داشتم....اینه که حس میکنم تست های تالیفی سطح بالاتری نسبت به تست های کنکور دارن به نسبت.
                                مثلآ من اکثر اوقات تست های کنکور رو حل میکنم ولی مثلا توی یه تست تالیفی ممکنه مشکل داشته باشم....
                                یا مثلا از ی مبحث کل تست های کنکورش رو متوجه میشم....ولی توی تست تالیفی ممکنه یکم تو درک مشکل پیدا کنم....
                                واسه همین حس میکنم تالیفی سطح بالاتری ندارن انگار؟! یا من چون اول راهم این حس رو میکنم و هنوز وارد تست های آنچنانی کنکور نشدم؟!! من دهمم

                                اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                پس رهاش کن بره؛)

                                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • romisaR romisa

                                  ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام شبتون بخیر🌹
                                  ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                                  شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                                  زیست:۱:۰۵h بدون تست
                                  فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                                  زبان:۱h با ۳۰تست
                                  دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                                  جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                                  دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                                  ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                                  فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                                  ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                                  شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                                  ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                                  دینی:۵۵min با ۳۰تست
                                  عربی:۵۰min با ۵تست
                                  جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                                  سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                                  امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                                  البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                  ابوالفضل ریسی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #211

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام شبتون بخیر🌹
                                  ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                                  شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                                  زیست:۱:۰۵h بدون تست
                                  فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                                  زبان:۱h با ۳۰تست
                                  دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                                  جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                                  دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                                  ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                                  فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                                  ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                                  شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                                  ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                                  دینی:۵۵min با ۳۰تست
                                  عربی:۵۰min با ۵تست
                                  جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                                  سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                                  امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                                  البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                                  سلام
                                  خیلی ممنونم😍
                                  از تعداد تستها خیلی ناراضی هستم اما وقتی بررسی میکنم میبینم مثلا هر تست ریاضی رو ۱.۵ دقیقه حل میکنم ولی واسه چک کردن راه حل و تحلیل هر تست ۵ دقیقه طول میکشه🙄فیزیک هم همچین شرایطی داره واسه همین از این دو درس تست زیادی نمیتونم بزنم
                                  ولی تو گزارش امشبم هم نوشتم که اصلا دیگه بدون فیلم نمیتونم تست بزنم😕


                                  حالا جدای از این موارد یه سوال دیگه هم داشتم ازتون😁
                                  اینکه من زیست تفتان نگرفتم و از طرفی فقط تستهای فرسنگ ۱ رو زدم حالا بنظر شما تستهای مجموعه تست راه ابریشم رو بزنم یا پس آزمون گزینه دو و قلمچی؟
                                  چون وقت کمه فقط یکی رو میتونم انتخاب کنم😶
                                  البته استاد موقاری تاکید داشتند روی پس آزمونها اما فکر میکنم که تا تست نزنم آزمون به دردم نمیخوره نظر شما چیه😊؟

                                  romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • سارا M 0س سارا M 0

                                    romisa
                                    سلام شبتون بخیر
                                    ی سوال😊🙏🏻
                                    اگه برای مثلا یک مبحث تست های کنکور رو خیلی خوب بلد باشیم.... میتونه کمک کننده باشه و تضمینی؟!
                                    راستش نمیدونم چرا این حس رو میکنم.....ولی تجربه ای که داشتم....اینه که حس میکنم تست های تالیفی سطح بالاتری نسبت به تست های کنکور دارن به نسبت.
                                    مثلآ من اکثر اوقات تست های کنکور رو حل میکنم ولی مثلا توی یه تست تالیفی ممکنه مشکل داشته باشم....
                                    یا مثلا از ی مبحث کل تست های کنکورش رو متوجه میشم....ولی توی تست تالیفی ممکنه یکم تو درک مشکل پیدا کنم....
                                    واسه همین حس میکنم تالیفی سطح بالاتری ندارن انگار؟! یا من چون اول راهم این حس رو میکنم و هنوز وارد تست های آنچنانی کنکور نشدم؟!! من دهمم

                                    romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #212

                                    سارا M 0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                    romisa
                                    سلام شبتون بخیر
                                    ی سوال😊🙏🏻
                                    اگه برای مثلا یک مبحث تست های کنکور رو خیلی خوب بلد باشیم.... میتونه کمک کننده باشه و تضمینی؟!
                                    راستش نمیدونم چرا این حس رو میکنم.....ولی تجربه ای که داشتم....اینه که حس میکنم تست های تالیفی سطح بالاتری نسبت به تست های کنکور دارن به نسبت.
                                    مثلآ من اکثر اوقات تست های کنکور رو حل میکنم ولی مثلا توی یه تست تالیفی ممکنه مشکل داشته باشم....
                                    یا مثلا از ی مبحث کل تست های کنکورش رو متوجه میشم....ولی توی تست تالیفی ممکنه یکم تو درک مشکل پیدا کنم....
                                    واسه همین حس میکنم تالیفی سطح بالاتری ندارن انگار؟! یا من چون اول راهم این حس رو میکنم و هنوز وارد تست های آنچنانی کنکور نشدم؟!! من دهمم

                                    سلام
                                    اکثرا کتاب تست ها با این سیاست پیش میرن که سوالای تالیفی رو نسبت به سوالای کنکور سخت تر طرح کنن تا اگه کنکور تو اون مبحث از حالت روتین تغییر کرد و خواست تو اون مبحث دانش آموزا رو بیشتر به چالش بکشه برای دانش آموز مشکلی پیش نیاد و بتونه به سوال بازم جواب بده
                                    توی هر کنکوری این قضیه سختی سوالات فرق می کنه ولی اکثر سوالات شبیه کنکورهای سال هایقبله و البته طبیعیه که سوالاتی کاملا جدید هر ساله طرح بشه که نکاتش مثل سالای قبل نباشه و بیشتر دانش آموزها رو به چالش بکشه
                                    ولی با تست های کنکور میشه اکثر سوالا رو پوشش داد و ما توصیه می کنیم حتی اگه تو مبحثی احساس ضعف دارین سعی کنین تست های کنکورشو مسلط شین و اون تیپ سوال رو یاد بگیرین که میتونه خیلی کمک کننده باشه

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      سلام شبتون بخیر🌹
                                      ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                                      شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                                      زیست:۱:۰۵h بدون تست
                                      فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                                      زبان:۱h با ۳۰تست
                                      دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                                      جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                                      دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                                      ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                                      فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                                      ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                                      شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                                      ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                                      دینی:۵۵min با ۳۰تست
                                      عربی:۵۰min با ۵تست
                                      جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                                      سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                                      امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                                      البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                                      سلام
                                      خیلی ممنونم😍
                                      از تعداد تستها خیلی ناراضی هستم اما وقتی بررسی میکنم میبینم مثلا هر تست ریاضی رو ۱.۵ دقیقه حل میکنم ولی واسه چک کردن راه حل و تحلیل هر تست ۵ دقیقه طول میکشه🙄فیزیک هم همچین شرایطی داره واسه همین از این دو درس تست زیادی نمیتونم بزنم
                                      ولی تو گزارش امشبم هم نوشتم که اصلا دیگه بدون فیلم نمیتونم تست بزنم😕


                                      حالا جدای از این موارد یه سوال دیگه هم داشتم ازتون😁
                                      اینکه من زیست تفتان نگرفتم و از طرفی فقط تستهای فرسنگ ۱ رو زدم حالا بنظر شما تستهای مجموعه تست راه ابریشم رو بزنم یا پس آزمون گزینه دو و قلمچی؟
                                      چون وقت کمه فقط یکی رو میتونم انتخاب کنم😶
                                      البته استاد موقاری تاکید داشتند روی پس آزمونها اما فکر میکنم که تا تست نزنم آزمون به دردم نمیخوره نظر شما چیه😊؟

                                      romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #213

                                      ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      سلام شبتون بخیر🌹
                                      ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                                      شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                                      زیست:۱:۰۵h بدون تست
                                      فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                                      زبان:۱h با ۳۰تست
                                      دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                                      جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                                      دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                                      ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                                      فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                                      ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                                      شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                                      ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                                      دینی:۵۵min با ۳۰تست
                                      عربی:۵۰min با ۵تست
                                      جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                                      سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                                      امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                                      البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                                      سلام
                                      خیلی ممنونم😍
                                      از تعداد تستها خیلی ناراضی هستم اما وقتی بررسی میکنم میبینم مثلا هر تست ریاضی رو ۱.۵ دقیقه حل میکنم ولی واسه چک کردن راه حل و تحلیل هر تست ۵ دقیقه طول میکشه🙄فیزیک هم همچین شرایطی داره واسه همین از این دو درس تست زیادی نمیتونم بزنم
                                      ولی تو گزارش امشبم هم نوشتم که اصلا دیگه بدون فیلم نمیتونم تست بزنم😕


                                      حالا جدای از این موارد یه سوال دیگه هم داشتم ازتون😁
                                      اینکه من زیست تفتان نگرفتم و از طرفی فقط تستهای فرسنگ ۱ رو زدم حالا بنظر شما تستهای مجموعه تست راه ابریشم رو بزنم یا پس آزمون گزینه دو و قلمچی؟
                                      چون وقت کمه فقط یکی رو میتونم انتخاب کنم😶
                                      البته استاد موقاری تاکید داشتند روی پس آزمونها اما فکر میکنم که تا تست نزنم آزمون به دردم نمیخوره نظر شما چیه😊؟

                                      سلام
                                      اینکه خوب تحلیل می کنی یه مزیته
                                      البته از یه جایی به بعد فیلمای اون مبحث تموم میشه و باید فقط تست زد

                                      واقعیتش من نظر شخصیم اینه که آزمون ها بیشتر هدفشون اینه که بچه ها رو به چالش بکشن ولی راه ابریشم هدفمندتر انتخاب شده و سعی شده از اون مبحث انواع سوال هاش باشه

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR romisa

                                        سارا M 0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        romisa
                                        سلام شبتون بخیر
                                        ی سوال😊🙏🏻
                                        اگه برای مثلا یک مبحث تست های کنکور رو خیلی خوب بلد باشیم.... میتونه کمک کننده باشه و تضمینی؟!
                                        راستش نمیدونم چرا این حس رو میکنم.....ولی تجربه ای که داشتم....اینه که حس میکنم تست های تالیفی سطح بالاتری نسبت به تست های کنکور دارن به نسبت.
                                        مثلآ من اکثر اوقات تست های کنکور رو حل میکنم ولی مثلا توی یه تست تالیفی ممکنه مشکل داشته باشم....
                                        یا مثلا از ی مبحث کل تست های کنکورش رو متوجه میشم....ولی توی تست تالیفی ممکنه یکم تو درک مشکل پیدا کنم....
                                        واسه همین حس میکنم تالیفی سطح بالاتری ندارن انگار؟! یا من چون اول راهم این حس رو میکنم و هنوز وارد تست های آنچنانی کنکور نشدم؟!! من دهمم

                                        سلام
                                        اکثرا کتاب تست ها با این سیاست پیش میرن که سوالای تالیفی رو نسبت به سوالای کنکور سخت تر طرح کنن تا اگه کنکور تو اون مبحث از حالت روتین تغییر کرد و خواست تو اون مبحث دانش آموزا رو بیشتر به چالش بکشه برای دانش آموز مشکلی پیش نیاد و بتونه به سوال بازم جواب بده
                                        توی هر کنکوری این قضیه سختی سوالات فرق می کنه ولی اکثر سوالات شبیه کنکورهای سال هایقبله و البته طبیعیه که سوالاتی کاملا جدید هر ساله طرح بشه که نکاتش مثل سالای قبل نباشه و بیشتر دانش آموزها رو به چالش بکشه
                                        ولی با تست های کنکور میشه اکثر سوالا رو پوشش داد و ما توصیه می کنیم حتی اگه تو مبحثی احساس ضعف دارین سعی کنین تست های کنکورشو مسلط شین و اون تیپ سوال رو یاد بگیرین که میتونه خیلی کمک کننده باشه

                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0س آفلاین
                                        سارا M 0
                                        خیرین کوچک دریا دل
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #214

                                        romisa
                                        ممنون از پاسختون🍀 متوجه شدم🌹

                                        اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
                                        پس رهاش کن بره؛)

                                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • سارا M 0س سارا M 0

                                          romisa
                                          ممنون از پاسختون🍀 متوجه شدم🌹

                                          romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #215

                                          سارا M 0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          romisa
                                          ممنون از پاسختون🍀 متوجه شدم🌹

                                          خواهش می کنم🌺

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 12
                                          • 13
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع