Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #288

    @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام👋
    📝گزارش امروز:یکشنبه
    ۲۲/۰۱/۰۰🗓
    📌تایم اول و دوم و چهارم و هفتم(۵)زیست ۱۱فصل۴و۵ فیلم+۳۰ تست
    📌تایم سوم(۱/۱۵):دینی ۴۰ تست
    📌تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم
    📌تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی ۲۰ تست
    📌تایم هشتم(۱/۱۵):۲۰تست عربی+۱۰ تست فارسی+۱درک مطلب عربی
    📌تایم آخر(۱):شیمی ۱۱(تموم نمیشه از نفس افتادم .شاید تا آزمون نرسم تموم کنم ولی سعی خواهم کرد)
    🖌جمع تست:۱۱۰(بیشترین میزان تست تا اینجای برنامه/ پ ن:تونستم🤭)
    ⌚جمع ساعت:۱۱
    🌷🌷🌷
    ✾اگر بخواهیم واقع بینانه زندگی کنیم
    ✾فقط رسیدن به هدف نیست که لذت بخش است
    ✾ مسیر رسیدن به هدف هم لذت دارد!🚎☁️
    ✾بپذیریم که گاهی اوقات به بعضی
    ✾ از اهداف مان نخواهیم رسید.🥉
    ✾پس همواره در هراس نرسیدن به هدف نباشید
    ✾ از مسیر هم لذت ببرید!🌳

    سلام‌آفرین رکوردتو شکستی😍
    همه چیز خیلی خوب پیش رفته به امید روزایی که تعداد تستت تو اوج خودش باشه و هرروزت بهتر از روز قبلش باشه🤗😊😉
    یادت باشه بعد از اینکه فیلما تموم شد تست زماندار و سنجشی و مروری رو بیاری تو برنامه

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #289

      ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام شبتون بخیر🌹
      زیست:۳:۱۰h با ۳۶تست تحلیل تست با فیلم و نوشتن جزوه نکات خلاصه🙃
      فارسی:۵:۲۵h با ۷۲تست تفتان رو خیلی جلو بردم تا جلسه ۱۵
      دینی:۳۵min با ۴۰تست تا سر تستهای درس ۹ که جزوه درسنامش ناقصه😶
      مجموع:۹:۱۰h با مجموع ۱۴۸تست

      درسته تنوع کم بود ولی از بس فارسی عالی بود خستم نکرد
      از بقیه دروس قرض گرفتم واسه فارسی ولی قبلا از فارسی به بقیه قرض داده بودم و حالا موقع تسویه حساب بود😆
      یه شرایط عجیبی دارم که اذیتم میکنه یه روز مریض نیستم یه روز تب میکنم انگار همینطور تکرار میشه🤕🤒😷
      ولی امروز نذاشتم زیاد درگیرم کنه هرچند بازم یه ساعت از برنامم رو خراب کرد


      به امید موفقیت و البته روزهای بهتری که میسازیمش🙂💪

      سلام تنوع و فارسی برام‌قابل درکه👌
      یادتون نره تثبیت یعنی نگهش داریم اول تثبیته و بعدش پیشرفت
      خیلی خوبه که تو این شرایط ادامه دادین این باعث میشه قدر روزایی که حالتون خوبه رو بیشتر بدونین و ازش بهره بیشتری ببرین
      ان شاءالله درسته روزای خوب ساختنین

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #290

        Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        سلام! امید.ارم حال همتون خوب باشه
        اموز چون صبح کلاس داشتم نتونستم خیلی بخونم
        و این که امروز تایمر نذاشتم چون هی وسطش مجبور می شدم پا شم ولی روزای دیگه حتما تایمو اندازه می گیرم و ساعتشو می نویسم :)
        امروز شروع کردم حرکت شناسی رو و نکته و تست رو دو ویدیو
        دیدم و تست هاش رو زدم ( 10 تست)
        بعد ادبیات تست زدم ( زمان دار)
        تست زیست دوباره زمان دار زدم که بیشتر به شرایط آزمون عادت کنم( 90 تست ترکیبی)
        جمع تست: 120
        فردا کلاسا کمتره و سعی می کنم بیشتر بخونم :)
        شب خوبی داشته باشین!
        پ.ن بعضی شبا سایت کلا برام بالا نمیاره و نمی تونم گزارش اون شب رو بفرستم ... باز ببخشید :)
        شب خوبی داشته باشین

        سلام‌آره بعضی شبا مشکل داره
        خیلی خوبه که تو زیست رفتی سمت تستای ترکیبی👌تو شیمی هم میشه این کارو کرد
        اگه با وجود کلاسا مطالعه کردی خوب بوده

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #291

          دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          سلام بر همگی 👋😁
          زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

          دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

          ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

          عربی دو تا کلیپ دیدم

          و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

          سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #292

            shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام شب بخیر ، امروز ب خاطر ی دلایلی نتونستم مفید بخونم ، فردا منفجر میکنم :) . در ضمن از فردا غیر از برنامه تستام مدت زمان طول کشیدنشون رو هم میزارم
            زیست 10 فصل 2 : 37 تست
            عربی 12 درس 1 : مطالعه بدون تست
            عربی 10 درس 2 : 20 تست
            دینی 10 درس 2 و 3 : 28 تست
            دینی 12 درس 1 : مطالعه بدون تست
            فیزیک 10 فصل 2 : 34 تست
            فیزیک 12 فصل 1 : 63 تست ( در حال تکمیله تموم شه میخوابم XD )
            ریاضی : 10 تست

            سلام
            حتما زمان رو یادداشت کن تا بهتر بتونم برایند بگیرم
            تنوع درس خوبه و حس می کنم بهتر از قبل شدی
            یه لیست رو کاغذ یادداشت کن بنویس تو چه درسی قوی تری چه درسی ضعفته چه درسی توش از خودت راضی هستی چه درسی میخوای بیشتر روش وقت بذاری و..... و سعی کن برنامتو با اون لیست تو تعادل قرار بدی
            کمک کنندس که هوشمندانه پیش بریم
            یادت باشه ضریب هر درس و میزان علاقه ات و وضعیتت تو اون درس و پایه درسی و.. در ول همه شرایط رو هم در نظر بگیری

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #293

              @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
              سلام 😊🖐️
              شب بهاریتون بخیر🌺
              انشالله حالتون خوب باشه☺️
              دیروز یکشنبه:
              3 ویدئو زیست
              3 ویدئو ریاضی با تست
              2 ویدئو شیمی با تست
              2 ویدئو دینی


              امروز:
              4 ویدئو زیست با تست
              2 ویدئو شیمی با تست
              دینی تست
              امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
              امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
              اما برنامه رو تا حدی رسوندم
              چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
              خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
              انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
              توکل به خدا
              شبتون آروم 💤
              یا حق❤️
              1400/1/22
              🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

              سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
              حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
              😉😉

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR romisa

                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام👋
                📝گزارش امروز:یکشنبه
                ۲۲/۰۱/۰۰🗓
                📌تایم اول و دوم و چهارم و هفتم(۵)زیست ۱۱فصل۴و۵ فیلم+۳۰ تست
                📌تایم سوم(۱/۱۵):دینی ۴۰ تست
                📌تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم
                📌تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی ۲۰ تست
                📌تایم هشتم(۱/۱۵):۲۰تست عربی+۱۰ تست فارسی+۱درک مطلب عربی
                📌تایم آخر(۱):شیمی ۱۱(تموم نمیشه از نفس افتادم .شاید تا آزمون نرسم تموم کنم ولی سعی خواهم کرد)
                🖌جمع تست:۱۱۰(بیشترین میزان تست تا اینجای برنامه/ پ ن:تونستم🤭)
                ⌚جمع ساعت:۱۱
                🌷🌷🌷
                ✾اگر بخواهیم واقع بینانه زندگی کنیم
                ✾فقط رسیدن به هدف نیست که لذت بخش است
                ✾ مسیر رسیدن به هدف هم لذت دارد!🚎☁️
                ✾بپذیریم که گاهی اوقات به بعضی
                ✾ از اهداف مان نخواهیم رسید.🥉
                ✾پس همواره در هراس نرسیدن به هدف نباشید
                ✾ از مسیر هم لذت ببرید!🌳

                سلام‌آفرین رکوردتو شکستی😍
                همه چیز خیلی خوب پیش رفته به امید روزایی که تعداد تستت تو اوج خودش باشه و هرروزت بهتر از روز قبلش باشه🤗😊😉
                یادت باشه بعد از اینکه فیلما تموم شد تست زماندار و سنجشی و مروری رو بیاری تو برنامه

                kosariK آفلاین
                kosariK آفلاین
                kosari
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #294

                romisa ممنون😍
                ولی زمان فیلم که زیاده تایم تموم میشه
                ولی چشم تلاش میکنم😉

                ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • kosariK kosari

                  romisa ممنون😍
                  ولی زمان فیلم که زیاده تایم تموم میشه
                  ولی چشم تلاش میکنم😉

                  romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #295

                  @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                  romisa ممنون😍
                  ولی زمان فیلم که زیاده تایم تموم میشه
                  ولی چشم تلاش میکنم😉

                  فیلما هم چن روز دیگه تموم میشه ان شاءالله🤗😊

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • romisaR romisa

                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
                    سلام 😊🖐️
                    شب بهاریتون بخیر🌺
                    انشالله حالتون خوب باشه☺️
                    دیروز یکشنبه:
                    3 ویدئو زیست
                    3 ویدئو ریاضی با تست
                    2 ویدئو شیمی با تست
                    2 ویدئو دینی


                    امروز:
                    4 ویدئو زیست با تست
                    2 ویدئو شیمی با تست
                    دینی تست
                    امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
                    امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
                    اما برنامه رو تا حدی رسوندم
                    چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
                    خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
                    انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
                    توکل به خدا
                    شبتون آروم 💤
                    یا حق❤️
                    1400/1/22
                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                    سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
                    حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
                    😉😉

                    SaghiaS آفلاین
                    SaghiaS آفلاین
                    Saghia
                    دانشجویان مهندسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Saghia انجام شده
                    #296

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
                    سلام 😊🖐️
                    شب بهاریتون بخیر🌺
                    انشالله حالتون خوب باشه☺️
                    دیروز یکشنبه:
                    3 ویدئو زیست
                    3 ویدئو ریاضی با تست
                    2 ویدئو شیمی با تست
                    2 ویدئو دینی


                    امروز:
                    4 ویدئو زیست با تست
                    2 ویدئو شیمی با تست
                    دینی تست
                    امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
                    امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
                    اما برنامه رو تا حدی رسوندم
                    چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
                    خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
                    انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
                    توکل به خدا
                    شبتون آروم 💤
                    یا حق❤️
                    1400/1/22
                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                    سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
                    حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
                    😉😉

                    حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

                    -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR romisa

                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      سلام بر همگی 👋😁
                      زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

                      دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

                      ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

                      عربی دو تا کلیپ دیدم

                      و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

                      سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #297

                      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      سلام بر همگی 👋😁
                      زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

                      دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

                      ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

                      عربی دو تا کلیپ دیدم

                      و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

                      سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

                      ممنونم 😊😊

                      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • romisaR romisa

                        دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        romisa
                        الان فقط فیزیک عقبم
                        بقیه ی درسا رو رسوندم
                        از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                        آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #298

                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        romisa
                        الان فقط فیزیک عقبم
                        بقیه ی درسا رو رسوندم
                        از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                        آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

                        چشم 😬

                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • SaghiaS Saghia

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
                          سلام 😊🖐️
                          شب بهاریتون بخیر🌺
                          انشالله حالتون خوب باشه☺️
                          دیروز یکشنبه:
                          3 ویدئو زیست
                          3 ویدئو ریاضی با تست
                          2 ویدئو شیمی با تست
                          2 ویدئو دینی


                          امروز:
                          4 ویدئو زیست با تست
                          2 ویدئو شیمی با تست
                          دینی تست
                          امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
                          امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
                          اما برنامه رو تا حدی رسوندم
                          چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
                          خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
                          انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
                          توکل به خدا
                          شبتون آروم 💤
                          یا حق❤️
                          1400/1/22
                          🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                          سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
                          حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
                          😉😉

                          حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #299

                          @saghi-mortazavi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
                          سلام 😊🖐️
                          شب بهاریتون بخیر🌺
                          انشالله حالتون خوب باشه☺️
                          دیروز یکشنبه:
                          3 ویدئو زیست
                          3 ویدئو ریاضی با تست
                          2 ویدئو شیمی با تست
                          2 ویدئو دینی


                          امروز:
                          4 ویدئو زیست با تست
                          2 ویدئو شیمی با تست
                          دینی تست
                          امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
                          امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
                          اما برنامه رو تا حدی رسوندم
                          چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
                          خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
                          انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
                          توکل به خدا
                          شبتون آروم 💤
                          یا حق❤️
                          1400/1/22
                          🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                          سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
                          حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
                          😉😉

                          حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

                          افرین🌺

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • دریا دریایید دریا دریایی

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام بر همگی 👋😁
                            زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

                            دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

                            ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

                            عربی دو تا کلیپ دیدم

                            و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

                            سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

                            ممنونم 😊😊

                            romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #300

                            دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام بر همگی 👋😁
                            زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

                            دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

                            ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

                            عربی دو تا کلیپ دیدم

                            و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

                            سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

                            ممنونم 😊😊

                            خواهش می کنم🌺

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • دریا دریایید دریا دریایی

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa
                              الان فقط فیزیک عقبم
                              بقیه ی درسا رو رسوندم
                              از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                              آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

                              چشم 😬

                              romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #301

                              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa
                              الان فقط فیزیک عقبم
                              بقیه ی درسا رو رسوندم
                              از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                              آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

                              چشم 😬

                              بی بلا🌺

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • romisaR romisa

                                Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام! امید.ارم حال همتون خوب باشه
                                اموز چون صبح کلاس داشتم نتونستم خیلی بخونم
                                و این که امروز تایمر نذاشتم چون هی وسطش مجبور می شدم پا شم ولی روزای دیگه حتما تایمو اندازه می گیرم و ساعتشو می نویسم :)
                                امروز شروع کردم حرکت شناسی رو و نکته و تست رو دو ویدیو
                                دیدم و تست هاش رو زدم ( 10 تست)
                                بعد ادبیات تست زدم ( زمان دار)
                                تست زیست دوباره زمان دار زدم که بیشتر به شرایط آزمون عادت کنم( 90 تست ترکیبی)
                                جمع تست: 120
                                فردا کلاسا کمتره و سعی می کنم بیشتر بخونم :)
                                شب خوبی داشته باشین!
                                پ.ن بعضی شبا سایت کلا برام بالا نمیاره و نمی تونم گزارش اون شب رو بفرستم ... باز ببخشید :)
                                شب خوبی داشته باشین

                                سلام‌آره بعضی شبا مشکل داره
                                خیلی خوبه که تو زیست رفتی سمت تستای ترکیبی👌تو شیمی هم میشه این کارو کرد
                                اگه با وجود کلاسا مطالعه کردی خوب بوده

                                Niki FinnN آفلاین
                                Niki FinnN آفلاین
                                Niki Finn
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #302

                                romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Niki FinnN Niki Finn

                                  romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                                  romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #303

                                  Niki Finn در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                                  خواهش می کنم🌺

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #304

                                    @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام گزارش دیروز
                                    فیزیکا رو دیدم یه شیمی موند و همه دینیا موند ولی بقیه اجرا شد
                                    یا حق

                                    شلام امیدوارم عمومیا رو تا اخر برنامه حتما برسونید

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #305

                                      @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      به نام خدا 💫
                                      سلااااااامی به کیفیت مطالعه ای که داشتیم
                                      گزارش امروز دوشنبه
                                      2hدینی +64T
                                      3hزیست ۲۰تست گفتار ۲ فصل هفت دوازدهم و ۱۰ تست شکل گیاهی دهم با کلیپ سوم تتا 🍃
                                      2hشیمی +۴۰ تست
                                      1.5hفیزیک +۱۵ تست
                                      0.5hتفتان فارسی دستورو تموم کردم
                                      2hریاضی هندسه +تستای راه ابریشم (البته تموم نکردم هنوز )

                                      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
                                      به امید موفقیت تک تکمون⁦❤️⁩🌺
                                      الان یه خبرم از آلا شنیدم به قول خارجیان فول آف انرجی شدم (سه آ )

                                      تا فردا 🌺

                                      سلام روزخوبی بوده👌

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #306

                                        AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام
                                        شبتون سرشار از محبت
                                        ^___^
                                        امروز 3 اختصاصی 2 تا عمومی تقریبا
                                        زیست: تست و کلیپ و نکته (45تست)
                                        ریاضی : تست(34تست)
                                        شیمی : تست و کمی خوندمش ( 23تست)
                                        ......
                                        دینی : تست و کلیپ ( 20 تست )
                                        عربی : تست (10 تا ولی راضی نبودم اصلا)
                                        ساعت شروع : 8
                                        تعدا تست : 132
                                        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                                        میدونم نامنظمه ولی دارم برمیگردم ب روال قبلم:collision: :cherry_blossom:

                                        التماس دعا :butterfly: :seedling:
                                        حاجت روا همگی : )

                                        سلام‌آفرین روند خوبیه ان شاءالله که ادامه دار باشه👌

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                                          #307

                                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلامی چو بوی خوش آشنایی🤓
                                          شبتون پر از آرامش🌜
                                          📝گزارش امروز:دوشنبه
                                          ۲۳\۰۱\۰۰🗓
                                          ⏰تایم اول و دوم وچهارم و هفتم(۵):زیست ۱۱فصل۶و۷+آزمون ۵۰ تستی از دهم/تحلیل نکردم وقت نشد🙄(مثلا خواستم خودمو محک بزنم هیچی دیگه خراب کردم 😣رف اعصابم خورد شد😐/نمدونم چرا تست های آموزشی خوب میزنم🤔 همش درس درمیان الان اینجوری شد🤦‍♀️)
                                          ⏰تایم سوم(۱/۱۵):۲۰تست از فیزیک پایه
                                          ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱(تموم نمیشه آزمون رسید هنوز تموم نکردم🙄🙄)+فیلم
                                          ⏰تایم ششم(۱/۱۵):۱۰ تست ریاضی+الانم تحلیل با فیلم میکردم
                                          ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+دینی درس۹ یه قسمتی دیدم
                                          جمع تست:۸۰
                                          جمع ساعت:۱۰
                                          امروز خوب نبود،بدم نبود☹
                                          گزارشم چقد ریز شد🤷‍♀️(خوب گفتن گزارش😶،هرکی خوند یکم بزرگواری کنه نادیده بگیره😁)
                                          تامام🙂
                                          🤍🦄"𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖..
                                          اميد يعنی هنوز در دل تاريكی شب،
                                          ستاره‌ای برایت میخندد^^

                                          سلام‌همینجوری سعی کن ریز گزارش بدی👌
                                          یادت باشه تو برنامه فردات تحلیل سوالای زیست یادت نره👌
                                          تست های آموزشی به این خاطر درست درمیان ک ما اون مطلبو تازه یاد گرفتیم و یادمون هست ولی تو تستای سنجشی ممکنه به خاطر مرور ناکافی، مطالب یادمون بره به خاطر همین اینجور تست ها اهمیت زیادی دارن

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 13
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع