Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR romisa

    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
    سلام 😊🖐️
    شب بهاریتون بخیر🌺
    انشالله حالتون خوب باشه☺️
    دیروز یکشنبه:
    3 ویدئو زیست
    3 ویدئو ریاضی با تست
    2 ویدئو شیمی با تست
    2 ویدئو دینی


    امروز:
    4 ویدئو زیست با تست
    2 ویدئو شیمی با تست
    دینی تست
    امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
    امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
    اما برنامه رو تا حدی رسوندم
    چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
    خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
    انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
    توکل به خدا
    شبتون آروم 💤
    یا حق❤️
    1400/1/22
    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

    سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
    حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
    😉😉

    SaghiaS آفلاین
    SaghiaS آفلاین
    Saghia
    دانشجویان مهندسی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Saghia انجام شده
    #296

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
    سلام 😊🖐️
    شب بهاریتون بخیر🌺
    انشالله حالتون خوب باشه☺️
    دیروز یکشنبه:
    3 ویدئو زیست
    3 ویدئو ریاضی با تست
    2 ویدئو شیمی با تست
    2 ویدئو دینی


    امروز:
    4 ویدئو زیست با تست
    2 ویدئو شیمی با تست
    دینی تست
    امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
    امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
    اما برنامه رو تا حدی رسوندم
    چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
    خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
    انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
    توکل به خدا
    شبتون آروم 💤
    یا حق❤️
    1400/1/22
    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

    سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
    حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
    😉😉

    حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

    -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • romisaR romisa

      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام بر همگی 👋😁
      زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

      دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

      ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

      عربی دو تا کلیپ دیدم

      و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

      سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #297

      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام بر همگی 👋😁
      زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

      دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

      ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

      عربی دو تا کلیپ دیدم

      و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

      سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

      ممنونم 😊😊

      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • romisaR romisa

        دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        romisa
        الان فقط فیزیک عقبم
        بقیه ی درسا رو رسوندم
        از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

        آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

        دریا دریایید آفلاین
        دریا دریایید آفلاین
        دریا دریایی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #298

        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        romisa
        الان فقط فیزیک عقبم
        بقیه ی درسا رو رسوندم
        از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

        آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

        چشم 😬

        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • SaghiaS Saghia

          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
          سلام 😊🖐️
          شب بهاریتون بخیر🌺
          انشالله حالتون خوب باشه☺️
          دیروز یکشنبه:
          3 ویدئو زیست
          3 ویدئو ریاضی با تست
          2 ویدئو شیمی با تست
          2 ویدئو دینی


          امروز:
          4 ویدئو زیست با تست
          2 ویدئو شیمی با تست
          دینی تست
          امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
          امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
          اما برنامه رو تا حدی رسوندم
          چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
          خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
          انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
          توکل به خدا
          شبتون آروم 💤
          یا حق❤️
          1400/1/22
          🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

          سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
          حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
          😉😉

          حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

          romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #299

          @saghi-mortazavi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          🌸🌸🌸🌸به نام او🌸🌸🌸🌸
          سلام 😊🖐️
          شب بهاریتون بخیر🌺
          انشالله حالتون خوب باشه☺️
          دیروز یکشنبه:
          3 ویدئو زیست
          3 ویدئو ریاضی با تست
          2 ویدئو شیمی با تست
          2 ویدئو دینی


          امروز:
          4 ویدئو زیست با تست
          2 ویدئو شیمی با تست
          دینی تست
          امروز زیاد برنامه تنوع نداشت از فردا خودم متنوع میکنم و تست های عقب مونده رو تقسیم بندی میکنم تو زمان باقی مانده انشالله میزنمشون.
          امروز صبح امتحان داشتم مجدد و بعدشم یه مشکلی پیش اومد از لحاظ جسمی خیلی خسته شدم
          اما برنامه رو تا حدی رسوندم
          چیزی نمیتونم بگم چون خیلی تلاش کردم انرژیمو حفظ کنم ولی اینطور نشون میده موفق نشدم، ولی بازم به نظرم اینا همه مثل بهونه به نظر میاد ما تازه اول راهیم و باید با بیشترین توان برای آیندمون تلاش کنیم 💪
          خودمم تلاشمو بیشتر میکنم
          انشالله فردا تون بهتر از امروز تون باشه و هر روز به هدفتون نزدیک تر بشین 🌟
          توکل به خدا
          شبتون آروم 💤
          یا حق❤️
          1400/1/22
          🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

          سلام‌بهتر شده باید تست هم تو برنامه بیاریما
          حواست باشه مطالعه بدون تست بازدهیش کمه و مطالب فرار
          😉😉

          حتما، دارم بیشتر تلاش می‌کنم 😆🌹✨

          افرین🌺

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • دریا دریایید دریا دریایی

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام بر همگی 👋😁
            زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

            دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

            ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

            عربی دو تا کلیپ دیدم

            و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

            سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

            ممنونم 😊😊

            romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #300

            دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام بر همگی 👋😁
            زیست دو تا کلیپ دیدم تست زدم و تحلیل تست ها رو دیدم

            دینی تست زدم و تحلیل شونم دیدم

            ادبیات کل کلمات یازدهم رو مرور کردم

            عربی دو تا کلیپ دیدم

            و ریاضی حدود دو ساعت مرور بحث معادله و نامعادله و توان دو رو کردم

            سلام‌آفرین داره بهتر میشه😍ولی هنوزم جا داره😉

            ممنونم 😊😊

            خواهش می کنم🌺

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • دریا دریایید دریا دریایی

              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa
              الان فقط فیزیک عقبم
              بقیه ی درسا رو رسوندم
              از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

              آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

              چشم 😬

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #301

              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa
              الان فقط فیزیک عقبم
              بقیه ی درسا رو رسوندم
              از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

              آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

              چشم 😬

              بی بلا🌺

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR romisa

                Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام! امید.ارم حال همتون خوب باشه
                اموز چون صبح کلاس داشتم نتونستم خیلی بخونم
                و این که امروز تایمر نذاشتم چون هی وسطش مجبور می شدم پا شم ولی روزای دیگه حتما تایمو اندازه می گیرم و ساعتشو می نویسم :)
                امروز شروع کردم حرکت شناسی رو و نکته و تست رو دو ویدیو
                دیدم و تست هاش رو زدم ( 10 تست)
                بعد ادبیات تست زدم ( زمان دار)
                تست زیست دوباره زمان دار زدم که بیشتر به شرایط آزمون عادت کنم( 90 تست ترکیبی)
                جمع تست: 120
                فردا کلاسا کمتره و سعی می کنم بیشتر بخونم :)
                شب خوبی داشته باشین!
                پ.ن بعضی شبا سایت کلا برام بالا نمیاره و نمی تونم گزارش اون شب رو بفرستم ... باز ببخشید :)
                شب خوبی داشته باشین

                سلام‌آره بعضی شبا مشکل داره
                خیلی خوبه که تو زیست رفتی سمت تستای ترکیبی👌تو شیمی هم میشه این کارو کرد
                اگه با وجود کلاسا مطالعه کردی خوب بوده

                Niki FinnN آفلاین
                Niki FinnN آفلاین
                Niki Finn
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #302

                romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Niki FinnN Niki Finn

                  romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                  romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #303

                  Niki Finn در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                  romisa خیلی ممنونم!:tulip:

                  خواهش می کنم🌺

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #304

                    @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    سلام گزارش دیروز
                    فیزیکا رو دیدم یه شیمی موند و همه دینیا موند ولی بقیه اجرا شد
                    یا حق

                    شلام امیدوارم عمومیا رو تا اخر برنامه حتما برسونید

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • romisaR آفلاین
                      romisaR آفلاین
                      romisa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #305

                      @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      به نام خدا 💫
                      سلااااااامی به کیفیت مطالعه ای که داشتیم
                      گزارش امروز دوشنبه
                      2hدینی +64T
                      3hزیست ۲۰تست گفتار ۲ فصل هفت دوازدهم و ۱۰ تست شکل گیاهی دهم با کلیپ سوم تتا 🍃
                      2hشیمی +۴۰ تست
                      1.5hفیزیک +۱۵ تست
                      0.5hتفتان فارسی دستورو تموم کردم
                      2hریاضی هندسه +تستای راه ابریشم (البته تموم نکردم هنوز )

                      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
                      به امید موفقیت تک تکمون⁦❤️⁩🌺
                      الان یه خبرم از آلا شنیدم به قول خارجیان فول آف انرجی شدم (سه آ )

                      تا فردا 🌺

                      سلام روزخوبی بوده👌

                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR آفلاین
                        romisaR آفلاین
                        romisa
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #306

                        AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام
                        شبتون سرشار از محبت
                        ^___^
                        امروز 3 اختصاصی 2 تا عمومی تقریبا
                        زیست: تست و کلیپ و نکته (45تست)
                        ریاضی : تست(34تست)
                        شیمی : تست و کمی خوندمش ( 23تست)
                        ......
                        دینی : تست و کلیپ ( 20 تست )
                        عربی : تست (10 تا ولی راضی نبودم اصلا)
                        ساعت شروع : 8
                        تعدا تست : 132
                        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                        میدونم نامنظمه ولی دارم برمیگردم ب روال قبلم:collision: :cherry_blossom:

                        التماس دعا :butterfly: :seedling:
                        حاجت روا همگی : )

                        سلام‌آفرین روند خوبیه ان شاءالله که ادامه دار باشه👌

                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                          #307

                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلامی چو بوی خوش آشنایی🤓
                          شبتون پر از آرامش🌜
                          📝گزارش امروز:دوشنبه
                          ۲۳\۰۱\۰۰🗓
                          ⏰تایم اول و دوم وچهارم و هفتم(۵):زیست ۱۱فصل۶و۷+آزمون ۵۰ تستی از دهم/تحلیل نکردم وقت نشد🙄(مثلا خواستم خودمو محک بزنم هیچی دیگه خراب کردم 😣رف اعصابم خورد شد😐/نمدونم چرا تست های آموزشی خوب میزنم🤔 همش درس درمیان الان اینجوری شد🤦‍♀️)
                          ⏰تایم سوم(۱/۱۵):۲۰تست از فیزیک پایه
                          ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱(تموم نمیشه آزمون رسید هنوز تموم نکردم🙄🙄)+فیلم
                          ⏰تایم ششم(۱/۱۵):۱۰ تست ریاضی+الانم تحلیل با فیلم میکردم
                          ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+دینی درس۹ یه قسمتی دیدم
                          جمع تست:۸۰
                          جمع ساعت:۱۰
                          امروز خوب نبود،بدم نبود☹
                          گزارشم چقد ریز شد🤷‍♀️(خوب گفتن گزارش😶،هرکی خوند یکم بزرگواری کنه نادیده بگیره😁)
                          تامام🙂
                          🤍🦄"𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖..
                          اميد يعنی هنوز در دل تاريكی شب،
                          ستاره‌ای برایت میخندد^^

                          سلام‌همینجوری سعی کن ریز گزارش بدی👌
                          یادت باشه تو برنامه فردات تحلیل سوالای زیست یادت نره👌
                          تست های آموزشی به این خاطر درست درمیان ک ما اون مطلبو تازه یاد گرفتیم و یادمون هست ولی تو تستای سنجشی ممکنه به خاطر مرور ناکافی، مطالب یادمون بره به خاطر همین اینجور تست ها اهمیت زیادی دارن

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #308

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام بر همه
                            خوب ۱:۴۱ دقیقه زیست خوندم
                            سه تا کلیپ با تست و تحلیل

                            ۱:۰۹ دقیقه ادبیات
                            دو تا کلیپ با تست

                            ۱:۱۸ ریاضی

                            ۱:۱۱دقیقه دینی
                            تست و تحلیل و کتاب خوندن

                            و یک ساعتم شیمی حل تست و دو تا کلیپ

                            سلام تعداد تست رو هم بذار اونم میتونه یکی از معیارهای پیشرفت باشه👌اگه ادامه بدی کم کم عادت میشه و میوفتی رو غلتک👌

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #309

                              Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام! امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه :)
                              برنامه امروز بدین قرار پیش رفت:

                              • بعد کلاس دو ساعت و نیم نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم ( پیوسته نبود یک ساعت یک ساعت و نیم ساعت)
                              • 1 ساعت تحلیل تست های زیست دیروز برای تست زده بودم و مونده بود تحلیلشون
                              • ریاضی دوازدهم هندسه دایرش رو کمی پیش رفتم
                              • تست های شیمی( تست های کلی یک فصل بود ... هرچی گشتم تستای ترکیبی پیدا نکردم :(
                              • ادبیات 20 تست زدم
                              • دینی هم 36 تست زدم درس دوم یازدهم تستای کنکور
                              • تست ترکیبی زیست 50 تست
                                تعداد تست:135
                                ساعت مطالعه: حدودا 7 ساعت
                                شب خوبی داشته باشین!:hibiscus: :hibiscus: :hibiscus: :hibiscus:

                              سلام
                              مطالعه با کیفیتی بوده👌ولی نیازه که تایمش بیشتر شه
                              اگه اخر مطالعه احساس خستگی می کنی میتونی عمومیا یا مباحثی بذاری که آسونترو روونتره و اینطوری تایمو ببری بالا

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #310

                                shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام شب بخیر ، برنامه من این روزا (اغلب) خارج از آلاس و مشغول تکمیل و دوره درسا با کتاب تستام هستم .
                                زیست 12 فصل 1 : 22 تست در 35min (گفتار 3 یکم اوکی نیستم)
                                زیست 10 فصل 3 : 38 تست در 1h
                                شیمی 10 فصل 1 : 47 تست در 1:12 (بستم فصلو)
                                فیزیک 10 فصل 2 : 69 تست در 2:10 (بستم فصلو)
                                عربی 10 درس 3 : 20 تست در 17min (تو درک مطلب مشکل دارم)
                                ریاضی : ( قصد دارم از فرسنگ 1 تورق ها رو ببینم و بعد تحلیل پس آزمونا ) : تورق فرسنگ 1 رو بستم فردا میرم برا تحلیل آزمون
                                پ.ن : برنامه درس رو الان دارم میفرستم ولی ساعت 11 تموم شد . تو همه دروس غیر از فیزیک و شیمی قبل تست یه تایمی اختصاص دادم برا مرور و بعد تست زدم (این تایم رو تو برنامه ننوشتم). در ضمن تایم گفته شده شامل تست + چک کردن پاسخنامه و برداشت نکته (تو زیست) هستش
                                امروز متاسفانه برا عمومیا خوب کار نکردم :(
                                به امید فردایی بهتر

                                سلام‌خوبه که خودآگاهی داری و حواست هس ک عمومی مونده
                                حتما اون تایم مرور رو یادداشت کن حتی شده به صورت جدا ولی یادداشتش کن برای ارزیابی پیشرفتت لازمش داریم
                                خیلی خوبه که با تست مرور می کنی یادت باشه که این ارزشمنده

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                shayan jafariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #311

                                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                                  سلام😃🖐️
                                  شب بهاریتون بخیر🌺
                                  انشالله حالتون خوب باشه ✨
                                  امروز
                                  5 ویدئو زیست با تست و تحلیل
                                  یک ویدئو شیمی:تو برنامه 2 تا ویدئو ولی من قبلا دیده بودم
                                  ا ویدئو ریاضی تست
                                  فیزیک تست
                                  فارسی و انجام ندادم فقط
                                  انشالله عالی ادامه بدین🌟
                                  شبتون آروم💤
                                  یا حق❤️
                                  1400/1/23
                                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                  سلام
                                  داشت بهتر میشدا
                                  از عمومیا غافل نشو🤨

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • romisaR romisa

                                    shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام شب بخیر ، برنامه من این روزا (اغلب) خارج از آلاس و مشغول تکمیل و دوره درسا با کتاب تستام هستم .
                                    زیست 12 فصل 1 : 22 تست در 35min (گفتار 3 یکم اوکی نیستم)
                                    زیست 10 فصل 3 : 38 تست در 1h
                                    شیمی 10 فصل 1 : 47 تست در 1:12 (بستم فصلو)
                                    فیزیک 10 فصل 2 : 69 تست در 2:10 (بستم فصلو)
                                    عربی 10 درس 3 : 20 تست در 17min (تو درک مطلب مشکل دارم)
                                    ریاضی : ( قصد دارم از فرسنگ 1 تورق ها رو ببینم و بعد تحلیل پس آزمونا ) : تورق فرسنگ 1 رو بستم فردا میرم برا تحلیل آزمون
                                    پ.ن : برنامه درس رو الان دارم میفرستم ولی ساعت 11 تموم شد . تو همه دروس غیر از فیزیک و شیمی قبل تست یه تایمی اختصاص دادم برا مرور و بعد تست زدم (این تایم رو تو برنامه ننوشتم). در ضمن تایم گفته شده شامل تست + چک کردن پاسخنامه و برداشت نکته (تو زیست) هستش
                                    امروز متاسفانه برا عمومیا خوب کار نکردم :(
                                    به امید فردایی بهتر

                                    سلام‌خوبه که خودآگاهی داری و حواست هس ک عمومی مونده
                                    حتما اون تایم مرور رو یادداشت کن حتی شده به صورت جدا ولی یادداشتش کن برای ارزیابی پیشرفتت لازمش داریم
                                    خیلی خوبه که با تست مرور می کنی یادت باشه که این ارزشمنده

                                    shayan jafariS آفلاین
                                    shayan jafariS آفلاین
                                    shayan jafari
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #312

                                    romisa باشه از امروز تایم مرورم رو هم می نویسم

                                    well, they call me the GMV boy
                                    ™JF BS

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • romisaR romisa

                                      @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                                      سلام😃🖐️
                                      شب بهاریتون بخیر🌺
                                      انشالله حالتون خوب باشه ✨
                                      امروز
                                      5 ویدئو زیست با تست و تحلیل
                                      یک ویدئو شیمی:تو برنامه 2 تا ویدئو ولی من قبلا دیده بودم
                                      ا ویدئو ریاضی تست
                                      فیزیک تست
                                      فارسی و انجام ندادم فقط
                                      انشالله عالی ادامه بدین🌟
                                      شبتون آروم💤
                                      یا حق❤️
                                      1400/1/23
                                      🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                      سلام
                                      داشت بهتر میشدا
                                      از عمومیا غافل نشو🤨

                                      SaghiaS آفلاین
                                      SaghiaS آفلاین
                                      Saghia
                                      دانشجویان مهندسی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #313

                                      romisa چشم😕

                                      -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR romisa

                                        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلامی چو بوی خوش آشنایی🤓
                                        شبتون پر از آرامش🌜
                                        📝گزارش امروز:دوشنبه
                                        ۲۳\۰۱\۰۰🗓
                                        ⏰تایم اول و دوم وچهارم و هفتم(۵):زیست ۱۱فصل۶و۷+آزمون ۵۰ تستی از دهم/تحلیل نکردم وقت نشد🙄(مثلا خواستم خودمو محک بزنم هیچی دیگه خراب کردم 😣رف اعصابم خورد شد😐/نمدونم چرا تست های آموزشی خوب میزنم🤔 همش درس درمیان الان اینجوری شد🤦‍♀️)
                                        ⏰تایم سوم(۱/۱۵):۲۰تست از فیزیک پایه
                                        ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱(تموم نمیشه آزمون رسید هنوز تموم نکردم🙄🙄)+فیلم
                                        ⏰تایم ششم(۱/۱۵):۱۰ تست ریاضی+الانم تحلیل با فیلم میکردم
                                        ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+دینی درس۹ یه قسمتی دیدم
                                        جمع تست:۸۰
                                        جمع ساعت:۱۰
                                        امروز خوب نبود،بدم نبود☹
                                        گزارشم چقد ریز شد🤷‍♀️(خوب گفتن گزارش😶،هرکی خوند یکم بزرگواری کنه نادیده بگیره😁)
                                        تامام🙂
                                        🤍🦄"𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖..
                                        اميد يعنی هنوز در دل تاريكی شب،
                                        ستاره‌ای برایت میخندد^^

                                        سلام‌همینجوری سعی کن ریز گزارش بدی👌
                                        یادت باشه تو برنامه فردات تحلیل سوالای زیست یادت نره👌
                                        تست های آموزشی به این خاطر درست درمیان ک ما اون مطلبو تازه یاد گرفتیم و یادمون هست ولی تو تستای سنجشی ممکنه به خاطر مرور ناکافی، مطالب یادمون بره به خاطر همین اینجور تست ها اهمیت زیادی دارن

                                        kosariK آفلاین
                                        kosariK آفلاین
                                        kosari
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #314

                                        romisa چشم 😍
                                        آخه الان واسه مرور وقت نیس اخی🤦‍♀️
                                        یعنی خوب جمعبندی پایه مرور بود

                                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • romisaR romisa

                                          پاسخ: همخوانی در فروردین 1400

                                          بچه ها اینجا قراره گزارش هایی که تو تاپیک همخوانی میذارین رو بررسی کنیم و بهشون فیدبک بدیم😍😊😁
                                          بچه-های-همخوانی

                                          AMHA آفلاین
                                          AMHA آفلاین
                                          AMH
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط AMH انجام شده
                                          #315

                                          romisa سلام رومیسا جان
                                          یه سوال؟
                                          یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
                                          بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
                                          طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
                                          فرداش تست
                                          این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
                                          وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
                                          اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
                                          ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
                                          اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

                                          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع