Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.8k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR romisa

    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
    سلام😃🖐️
    شب بهاریتون بخیر🌺
    انشالله حالتون خوب باشه ✨
    امروز
    5 ویدئو زیست با تست و تحلیل
    یک ویدئو شیمی:تو برنامه 2 تا ویدئو ولی من قبلا دیده بودم
    ا ویدئو ریاضی تست
    فیزیک تست
    فارسی و انجام ندادم فقط
    انشالله عالی ادامه بدین🌟
    شبتون آروم💤
    یا حق❤️
    1400/1/23
    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

    سلام
    داشت بهتر میشدا
    از عمومیا غافل نشو🤨

    SaghiaS آفلاین
    SaghiaS آفلاین
    Saghia
    دانشجویان مهندسی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #313

    romisa چشم😕

    -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • romisaR romisa

      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلامی چو بوی خوش آشنایی🤓
      شبتون پر از آرامش🌜
      📝گزارش امروز:دوشنبه
      ۲۳\۰۱\۰۰🗓
      ⏰تایم اول و دوم وچهارم و هفتم(۵):زیست ۱۱فصل۶و۷+آزمون ۵۰ تستی از دهم/تحلیل نکردم وقت نشد🙄(مثلا خواستم خودمو محک بزنم هیچی دیگه خراب کردم 😣رف اعصابم خورد شد😐/نمدونم چرا تست های آموزشی خوب میزنم🤔 همش درس درمیان الان اینجوری شد🤦‍♀️)
      ⏰تایم سوم(۱/۱۵):۲۰تست از فیزیک پایه
      ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱(تموم نمیشه آزمون رسید هنوز تموم نکردم🙄🙄)+فیلم
      ⏰تایم ششم(۱/۱۵):۱۰ تست ریاضی+الانم تحلیل با فیلم میکردم
      ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+دینی درس۹ یه قسمتی دیدم
      جمع تست:۸۰
      جمع ساعت:۱۰
      امروز خوب نبود،بدم نبود☹
      گزارشم چقد ریز شد🤷‍♀️(خوب گفتن گزارش😶،هرکی خوند یکم بزرگواری کنه نادیده بگیره😁)
      تامام🙂
      🤍🦄"𝑯𝒐𝒑𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖..
      اميد يعنی هنوز در دل تاريكی شب،
      ستاره‌ای برایت میخندد^^

      سلام‌همینجوری سعی کن ریز گزارش بدی👌
      یادت باشه تو برنامه فردات تحلیل سوالای زیست یادت نره👌
      تست های آموزشی به این خاطر درست درمیان ک ما اون مطلبو تازه یاد گرفتیم و یادمون هست ولی تو تستای سنجشی ممکنه به خاطر مرور ناکافی، مطالب یادمون بره به خاطر همین اینجور تست ها اهمیت زیادی دارن

      kosariK آفلاین
      kosariK آفلاین
      kosari
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #314

      romisa چشم 😍
      آخه الان واسه مرور وقت نیس اخی🤦‍♀️
      یعنی خوب جمعبندی پایه مرور بود

      ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • romisaR romisa

        پاسخ: همخوانی در فروردین 1400

        بچه ها اینجا قراره گزارش هایی که تو تاپیک همخوانی میذارین رو بررسی کنیم و بهشون فیدبک بدیم😍😊😁
        بچه-های-همخوانی

        AMHA آفلاین
        AMHA آفلاین
        AMH
        فارغ التحصیلان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط AMH انجام شده
        #315

        romisa سلام رومیسا جان
        یه سوال؟
        یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
        بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
        طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
        فرداش تست
        این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
        وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
        اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
        ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
        اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • AMHA AMH

          romisa سلام رومیسا جان
          یه سوال؟
          یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
          بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
          طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
          فرداش تست
          این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
          وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
          اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
          ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
          اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

          romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #316

          AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          romisa سلام رومیسا جان
          یه سوال؟
          یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
          بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
          طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
          فرداش تست
          این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
          وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
          اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
          ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
          اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

          سلام اون روزی ک میخونی چن تا تست واسه یادگیری بزن ولی اینکه روز بعدش بزنی چون یکم از مطالب فراموش شده برات بهتره چون مجبوری مطالب رو به یادت بیاری و اینطوری دیرتر فراموش میشن
          من خودم با همین روش ایشون مطالعه می کردم به نظرم موثره

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR romisa

            AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa سلام رومیسا جان
            یه سوال؟
            یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
            بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
            طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
            فرداش تست
            این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
            وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
            اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
            ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
            اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

            سلام اون روزی ک میخونی چن تا تست واسه یادگیری بزن ولی اینکه روز بعدش بزنی چون یکم از مطالب فراموش شده برات بهتره چون مجبوری مطالب رو به یادت بیاری و اینطوری دیرتر فراموش میشن
            من خودم با همین روش ایشون مطالعه می کردم به نظرم موثره

            AMHA آفلاین
            AMHA آفلاین
            AMH
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #317

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa سلام رومیسا جان
            یه سوال؟
            یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
            بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
            طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
            فرداش تست
            این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
            وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
            اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
            ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
            اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

            سلام اون روزی ک میخونی چن تا تست واسه یادگیری بزن ولی اینکه روز بعدش بزنی چون یکم از مطالب فراموش شده برات بهتره چون مجبوری مطالب رو به یادت بیاری و اینطوری دیرتر فراموش میشن
            من خودم با همین روش ایشون مطالعه می کردم به نظرم موثره

            اها چقدر خوب
            ایشونم همینو میگفت
            چشم حتما:face_savoring_food: :seedling: :orange_heart:

            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • AMHA AMH

              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa سلام رومیسا جان
              یه سوال؟
              یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
              بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
              طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
              فرداش تست
              این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
              وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
              اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
              ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
              اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

              سلام اون روزی ک میخونی چن تا تست واسه یادگیری بزن ولی اینکه روز بعدش بزنی چون یکم از مطالب فراموش شده برات بهتره چون مجبوری مطالب رو به یادت بیاری و اینطوری دیرتر فراموش میشن
              من خودم با همین روش ایشون مطالعه می کردم به نظرم موثره

              اها چقدر خوب
              ایشونم همینو میگفت
              چشم حتما:face_savoring_food: :seedling: :orange_heart:

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #318

              AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa سلام رومیسا جان
              یه سوال؟
              یکی از رفقام ک موفق بودن و الان پزشک هستن
              بهم گفتن که الان ک دیگ زمان جم بندی هست اینجوری باید بخونی حفظیات رو
              طوری ک مثلا شنبه درس 1و2 زیست یا ( یه درس دیگ )
              فرداش تست
              این سیکل توهمه ی درسا باید انجام بشه
              وقتی تمام کتاب اون سال تموم شد ( مثلا دهمو بستم حفظیاتش رو )
              اخر هفته یه ازمون از دهم بگیری از خودت تا ثابت بشه
              ب نظر شما چیه ؟ چون شما هم موفقید : )
              اممم نظر خودم اینکه هرروز تست ش رو بزنم ولی نظر ایشون این نبود : (

              سلام اون روزی ک میخونی چن تا تست واسه یادگیری بزن ولی اینکه روز بعدش بزنی چون یکم از مطالب فراموش شده برات بهتره چون مجبوری مطالب رو به یادت بیاری و اینطوری دیرتر فراموش میشن
              من خودم با همین روش ایشون مطالعه می کردم به نظرم موثره

              اها چقدر خوب
              ایشونم همینو میگفت
              چشم حتما:face_savoring_food: :seedling: :orange_heart:

              خواهش می کنم🌺

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR romisa

                Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام! امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه :)
                برنامه امروز بدین قرار پیش رفت:

                • بعد کلاس دو ساعت و نیم نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم ( پیوسته نبود یک ساعت یک ساعت و نیم ساعت)
                • 1 ساعت تحلیل تست های زیست دیروز برای تست زده بودم و مونده بود تحلیلشون
                • ریاضی دوازدهم هندسه دایرش رو کمی پیش رفتم
                • تست های شیمی( تست های کلی یک فصل بود ... هرچی گشتم تستای ترکیبی پیدا نکردم :(
                • ادبیات 20 تست زدم
                • دینی هم 36 تست زدم درس دوم یازدهم تستای کنکور
                • تست ترکیبی زیست 50 تست
                  تعداد تست:135
                  ساعت مطالعه: حدودا 7 ساعت
                  شب خوبی داشته باشین!:hibiscus: :hibiscus: :hibiscus: :hibiscus:

                سلام
                مطالعه با کیفیتی بوده👌ولی نیازه که تایمش بیشتر شه
                اگه اخر مطالعه احساس خستگی می کنی میتونی عمومیا یا مباحثی بذاری که آسونترو روونتره و اینطوری تایمو ببری بالا

                Niki FinnN آفلاین
                Niki FinnN آفلاین
                Niki Finn
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #319

                romisa خیلی ازتون ممنونم! :sunflower: :sunflower: :sunflower:

                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Niki FinnN Niki Finn

                  romisa خیلی ازتون ممنونم! :sunflower: :sunflower: :sunflower:

                  romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #320

                  Niki Finn در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                  romisa خیلی ازتون ممنونم! :sunflower: :sunflower: :sunflower:

                  خواهش می کنم🌺

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #321

                    ابوالفضل ریسی
                    @kosar-mottaghi
                    Niki Finn
                    @Saghi-Mortazavi
                    shayan jafari
                    AMH
                    @haniehno

                    سلام
                    برنامه تفتان داره به آخرای خودش می رسه
                    برای شما و چن تا از دوستان عزیز آلایی دیگه این پیشنهاد رو دارم که بعد از اون از مباحثی که خوندین حتما به اندازه ی کافی تست مروری بزنید چون اگه با تست تثبیت نشه باعث کم تسلطی میشه و این درد بزرگ تریه چون جواب های اشتباه نمره منفی داره
                    پس وقتی فیلما تموم شد نگو برنامه رو اجرا کردم و تمام
                    حتما تست مروری بزنید ازش یادتون باشه بدون این کار مطالعتون سود زیادی بهتون نمی رسونه پس اینو تو اولویت هاتون قرار بدین
                    سعی کنین شیوه تست زنیتون استاندارد کنکور باشه یعنی وقتی خواستین تست مروری بزنید از مباحث دلخواهتون اینطوری باشه یعنی ۳۵ تا شیمی ۵۰ تا زیست ۳۰ تا ریاضی ۳۰ تا فیزیک و همینطور عمومی ها
                    اولش زمان رو میتونین بیشتر درنظر بگیرین ولی بعدش کم کم به تایم ایده آلش نزدیکش کنید و این تعداد البته برای یک روز کافی نیس و شما باید چن دور از این تست ها تو روز برای مرور مباحث بزنید و بعد از زدنشون به صورت ولی برید سراغ پاسخنامه
                    یادتون باشه اینا تست های مروری و زماندار و سنجشیه
                    ولی تو تست های آموزشی ما بعد از حل هر تست فورا می رفتیم سراغ پاسخنامه و این تست ها متفاوتن
                    تمرین یادت نره😉🌺

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    7
                    • romisaR آفلاین
                      romisaR آفلاین
                      romisa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #322

                      @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      بسم الله الرحمن الرحیم
                      اعلام پایان تفتان تنها در 3 روز دیگر
                      ایشالا تا قبل شروع اردیبهشت هممون رو قله تفتان بخور بزنیم :|
                      (@M-an خانوم مدیر من 4000 امتیاز از کجا بیارم اگه بخوام خصوصی به شما پیام بدم)
                      ترو خدا کسی بخاطر کنکور روزه رو ترک نکنه بخدا کنکور در مقابل او مفت نمی ارزه

                      سلام‌حل تست از مطالبی ک خوندین حتماااا یادتون نره
                      اون مشکل قراره حل بشه

                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • romisaR آفلاین
                        romisaR آفلاین
                        romisa
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                        #323

                        @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        به نام خدا 💫
                        سلااااااااام 🌳
                        گزارش امروز چهارشنبه
                        صبح ۲ ساعت دینی خوندم و بیشتر از ۶۰ تست براش زدم
                        ۱ساعت هم فارسی خوندم
                        بقیه شو رفتم برای چشمم و عینکی شدم 🙃
                        یعنی کلاً ۳ ساعت
                        انشاءالله فردا وقتی آزمون تموم شد ، بعد کمی استراحت بقیه شو بازم میخونم 💛

                        🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
                        تافردا

                        سلام
                        درسته بیرون رفتن خیلی تایم می بره
                        یادت نره خوب و کامل تحلیل ازمون کن بعد اگه خواستی درس دیگه ای هم بذاری بذار ولی تحلیل تو اولویته
                        هانیه جان حتما سعی کن از مباحثی که قبلا خوندی تست زماندار و سنجشی هم به صورت جداگانه حل کنی یادت باشه تو برنامه ریزیت اقتدارت رو حفظ کنی یعنی این روند بالا بودن ساعت مطالعه و تعداد تست حفظ بشه
                        تست هایی که حل می کنی از تیپ های مختلف باشه
                        با تحلیل ازمون به ایراداتت پی ببر و برای اصلاحشون برنامه ریزی کن
                        موفق و موید باشی❤

                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                        چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                          #324

                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام شبتون بخیر🌹
                          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
                          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

                          سلام
                          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
                          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
                          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
                          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #325

                            @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلامی چون ماه تابان🌛
                            اولین شب رمضتون بخیر
                            📝گزارش :چهارشنبه
                            ۰۰/۰۱/۲۵📅
                            ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
                            ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
                            ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
                            ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
                            ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
                            📌جمع تست:۱۷۵
                            ⌚جمع ساعت:۱۱
                            امروز عالی بود😍
                            آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
                            در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
                            کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
                            باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
                            کلا خیلی عالی بود👌👌
                            🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                            ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
                            آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
                            و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
                            اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

                            سلامی دوباره دوست خوبم
                            حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
                            یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
                            یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
                            موفق و موید باشی❤

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #326

                              Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام سلام امیدوارم حال همتون عالیییی باشه!
                              خب برنامه امروز بدین قرار پیش رفت :

                              • صبح تست های دینی ای که دیروز زده بودم رو تحلیل کردم و نکته هاش رو نوشتم
                              • ریست نکات تستای ترکیبی که تا الان زدمو کلا نوشتم
                              • دو ویدیوی نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم
                              • از کتاب قلمچی جمع بندی پایه تست ریاضی زدم
                              • تست زمان دار ادبیات
                              • تست زمان دار ترکیبی زیست
                                جمع ساعت: 6 ساعت چون حالم شب خیلی بد شد دیگه نتونستم بشینم و بخونم :(
                                جمع تست: حدودا 100 تست
                                ای کاش این برنامه گزارش کار تا خود کنکور یا حداقل تا زمان برنامه های نهایی برجا بود، چون واقعا به پیشرفت من هم تو تمرکز هم تو پیوستگی کمک کرد. باز هم از ادمین محترم بابت زحماتشون خیلی تشکر می کنم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم!:rose: :rose: :rose: :rose:

                              سلام‌این طرح داره مطرح میشه که ادامه دار باشه اما یکم چالش داره که باید اول حلشون کنیم😉
                              آفرین سعی کن کیفیت مطالعه رو همینطور با تست بالا نگه داری نیکی جان امشب ک مشکل پیش اومد ولی اگه بتونی ساعت و تست رو بیشتر کنی خیلی بهترم میشه می دونم قبلا اشاره کردم بهش ولی الان زمان خیلی ارزشمنده کلا هرچی به کنکور نزدیک میشیم زمان هم ارزشش بیشتر میره بالا
                              موفق و سلامت باشی❤

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #327

                                دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                خوب آخرین گزارش

                                ۲:۳۳ زیست
                                کلیپ ،تست ،تحلیل
                                ۳۴ تست
                                🌸
                                ۱:۳۹ شیمی
                                کلیپ درسنامه ی ابریشم
                                🌸
                                یه آزمون جامع ۷۵سوالی از ادبیات،عربی،دینی

                                🌸
                                خوندن کلمات مهم تفتان
                                و خوندن دینی
                                🌸
                                اینا رو دیگه نتونستم تایم بگیرم

                                غزاله جان امیدوارم که از تایم باقیمونده تا کنکور بیشترین استفاده رو ببری یادت نره که همه ی مباحثی ک فیلم دیدی، براش حتما حتما تست بزنی بعدا ازش
                                فیزیک رو دیگه پشت گوش ننداز
                                یادت باشه به همه ی درس ها اهمیت بدی و عمومی ها رو فراموش نکنی
                                امیدوارم اگه طرح دوباره ای برای گزارش دادن بود توش شرکت کنی چون واقعا دلم برات تنگ میشه😉

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                                  #328

                                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                                  سلام 😃🖐️
                                  شب بهاریتون بخیر🌹
                                  طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                                  امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                                  خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                                  ولی خداروشکر تموم شدن
                                  میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                                  از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                                  خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                                  انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                                  به امید موفقیت همه✌️
                                  شبتون آروم 💤
                                  یا حق❤️
                                  آخرین گزارش 1400/1/25
                                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                  سلام‌ساقی جانم
                                  سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                                  برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                                  نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                                  ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                                  موفق و موید باشی❤

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • romisaR romisa

                                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                                    سلام 😃🖐️
                                    شب بهاریتون بخیر🌹
                                    طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                                    امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                                    خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                                    ولی خداروشکر تموم شدن
                                    میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                                    از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                                    خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                                    انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                                    به امید موفقیت همه✌️
                                    شبتون آروم 💤
                                    یا حق❤️
                                    آخرین گزارش 1400/1/25
                                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                    سلام‌ساقی جانم
                                    سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                                    برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                                    نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                                    ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                                    موفق و موید باشی❤

                                    SaghiaS آفلاین
                                    SaghiaS آفلاین
                                    Saghia
                                    دانشجویان مهندسی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Saghia انجام شده
                                    #329

                                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                                    سلام 😃🖐️
                                    شب بهاریتون بخیر🌹
                                    طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                                    امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                                    خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                                    ولی خداروشکر تموم شدن
                                    میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                                    از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                                    خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                                    انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                                    به امید موفقیت همه✌️
                                    شبتون آروم 💤
                                    یا حق❤️
                                    آخرین گزارش 1400/1/25
                                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                    سلام‌ساقی جانم
                                    سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                                    برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                                    نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                                    ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                                    موفق و موید باشی❤

                                    حرفات هیچوقت یادم نمیره🙃✨🌟
                                    خیلی خیلی خیلی ممنونم ازت💗
                                    یا حق❤️

                                    -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR romisa

                                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      خوب آخرین گزارش

                                      ۲:۳۳ زیست
                                      کلیپ ،تست ،تحلیل
                                      ۳۴ تست
                                      🌸
                                      ۱:۳۹ شیمی
                                      کلیپ درسنامه ی ابریشم
                                      🌸
                                      یه آزمون جامع ۷۵سوالی از ادبیات،عربی،دینی

                                      🌸
                                      خوندن کلمات مهم تفتان
                                      و خوندن دینی
                                      🌸
                                      اینا رو دیگه نتونستم تایم بگیرم

                                      غزاله جان امیدوارم که از تایم باقیمونده تا کنکور بیشترین استفاده رو ببری یادت نره که همه ی مباحثی ک فیلم دیدی، براش حتما حتما تست بزنی بعدا ازش
                                      فیزیک رو دیگه پشت گوش ننداز
                                      یادت باشه به همه ی درس ها اهمیت بدی و عمومی ها رو فراموش نکنی
                                      امیدوارم اگه طرح دوباره ای برای گزارش دادن بود توش شرکت کنی چون واقعا دلم برات تنگ میشه😉

                                      دریا دریایید آفلاین
                                      دریا دریایید آفلاین
                                      دریا دریایی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #330

                                      romisa
                                      بابت همه چیز ازت ممنونم 🌹💞
                                      منم امیدوارم باشه واقعا یکی از طرح های عالی انجمن بود 😊

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR romisa

                                        Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام سلام امیدوارم حال همتون عالیییی باشه!
                                        خب برنامه امروز بدین قرار پیش رفت :

                                        • صبح تست های دینی ای که دیروز زده بودم رو تحلیل کردم و نکته هاش رو نوشتم
                                        • ریست نکات تستای ترکیبی که تا الان زدمو کلا نوشتم
                                        • دو ویدیوی نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم
                                        • از کتاب قلمچی جمع بندی پایه تست ریاضی زدم
                                        • تست زمان دار ادبیات
                                        • تست زمان دار ترکیبی زیست
                                          جمع ساعت: 6 ساعت چون حالم شب خیلی بد شد دیگه نتونستم بشینم و بخونم :(
                                          جمع تست: حدودا 100 تست
                                          ای کاش این برنامه گزارش کار تا خود کنکور یا حداقل تا زمان برنامه های نهایی برجا بود، چون واقعا به پیشرفت من هم تو تمرکز هم تو پیوستگی کمک کرد. باز هم از ادمین محترم بابت زحماتشون خیلی تشکر می کنم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم!:rose: :rose: :rose: :rose:

                                        سلام‌این طرح داره مطرح میشه که ادامه دار باشه اما یکم چالش داره که باید اول حلشون کنیم😉
                                        آفرین سعی کن کیفیت مطالعه رو همینطور با تست بالا نگه داری نیکی جان امشب ک مشکل پیش اومد ولی اگه بتونی ساعت و تست رو بیشتر کنی خیلی بهترم میشه می دونم قبلا اشاره کردم بهش ولی الان زمان خیلی ارزشمنده کلا هرچی به کنکور نزدیک میشیم زمان هم ارزشش بیشتر میره بالا
                                        موفق و سلامت باشی❤

                                        Niki FinnN آفلاین
                                        Niki FinnN آفلاین
                                        Niki Finn
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #331

                                        romisa خیلی خیلی ازتون ممنونم! حتما به توصیتون عمل می کنم. باز هم ازتون بابت زحماتتون و انگیزه و امیدی که دادین در این مدت از صمیم قلب تشکر می کنم ❤❤

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • romisaR romisa

                                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام شبتون بخیر🌹
                                          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
                                          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

                                          سلام
                                          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
                                          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
                                          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
                                          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

                                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                          ابوالفضل ریسی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #332

                                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام شبتون بخیر🌹
                                          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
                                          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

                                          سلام
                                          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
                                          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
                                          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
                                          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

                                          سلام🌹
                                          خیلی ممنونم😍🌺
                                          بابت این مدت و راهنمایی های شما خیلی ممنونتون هستم و این کمک هاتون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم🙃
                                          اگر این طرح ادامه دار هم باشه که خیلی عالیه چون یکی از بهترین طرح های انجمن تو این دو سال بوده😎

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع