Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.8k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #321

    ابوالفضل ریسی
    @kosar-mottaghi
    Niki Finn
    @Saghi-Mortazavi
    shayan jafari
    AMH
    @haniehno

    سلام
    برنامه تفتان داره به آخرای خودش می رسه
    برای شما و چن تا از دوستان عزیز آلایی دیگه این پیشنهاد رو دارم که بعد از اون از مباحثی که خوندین حتما به اندازه ی کافی تست مروری بزنید چون اگه با تست تثبیت نشه باعث کم تسلطی میشه و این درد بزرگ تریه چون جواب های اشتباه نمره منفی داره
    پس وقتی فیلما تموم شد نگو برنامه رو اجرا کردم و تمام
    حتما تست مروری بزنید ازش یادتون باشه بدون این کار مطالعتون سود زیادی بهتون نمی رسونه پس اینو تو اولویت هاتون قرار بدین
    سعی کنین شیوه تست زنیتون استاندارد کنکور باشه یعنی وقتی خواستین تست مروری بزنید از مباحث دلخواهتون اینطوری باشه یعنی ۳۵ تا شیمی ۵۰ تا زیست ۳۰ تا ریاضی ۳۰ تا فیزیک و همینطور عمومی ها
    اولش زمان رو میتونین بیشتر درنظر بگیرین ولی بعدش کم کم به تایم ایده آلش نزدیکش کنید و این تعداد البته برای یک روز کافی نیس و شما باید چن دور از این تست ها تو روز برای مرور مباحث بزنید و بعد از زدنشون به صورت ولی برید سراغ پاسخنامه
    یادتون باشه اینا تست های مروری و زماندار و سنجشیه
    ولی تو تست های آموزشی ما بعد از حل هر تست فورا می رفتیم سراغ پاسخنامه و این تست ها متفاوتن
    تمرین یادت نره😉🌺

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    7
    • romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #322

      @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      بسم الله الرحمن الرحیم
      اعلام پایان تفتان تنها در 3 روز دیگر
      ایشالا تا قبل شروع اردیبهشت هممون رو قله تفتان بخور بزنیم :|
      (@M-an خانوم مدیر من 4000 امتیاز از کجا بیارم اگه بخوام خصوصی به شما پیام بدم)
      ترو خدا کسی بخاطر کنکور روزه رو ترک نکنه بخدا کنکور در مقابل او مفت نمی ارزه

      سلام‌حل تست از مطالبی ک خوندین حتماااا یادتون نره
      اون مشکل قراره حل بشه

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
        #323

        @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        به نام خدا 💫
        سلااااااااام 🌳
        گزارش امروز چهارشنبه
        صبح ۲ ساعت دینی خوندم و بیشتر از ۶۰ تست براش زدم
        ۱ساعت هم فارسی خوندم
        بقیه شو رفتم برای چشمم و عینکی شدم 🙃
        یعنی کلاً ۳ ساعت
        انشاءالله فردا وقتی آزمون تموم شد ، بعد کمی استراحت بقیه شو بازم میخونم 💛

        🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
        تافردا

        سلام
        درسته بیرون رفتن خیلی تایم می بره
        یادت نره خوب و کامل تحلیل ازمون کن بعد اگه خواستی درس دیگه ای هم بذاری بذار ولی تحلیل تو اولویته
        هانیه جان حتما سعی کن از مباحثی که قبلا خوندی تست زماندار و سنجشی هم به صورت جداگانه حل کنی یادت باشه تو برنامه ریزیت اقتدارت رو حفظ کنی یعنی این روند بالا بودن ساعت مطالعه و تعداد تست حفظ بشه
        تست هایی که حل می کنی از تیپ های مختلف باشه
        با تحلیل ازمون به ایراداتت پی ببر و برای اصلاحشون برنامه ریزی کن
        موفق و موید باشی❤

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
          #324

          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          سلام شبتون بخیر🌹
          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

          سلام
          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #325

            @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلامی چون ماه تابان🌛
            اولین شب رمضتون بخیر
            📝گزارش :چهارشنبه
            ۰۰/۰۱/۲۵📅
            ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
            ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
            ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
            ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
            ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
            📌جمع تست:۱۷۵
            ⌚جمع ساعت:۱۱
            امروز عالی بود😍
            آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
            در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
            کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
            باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
            کلا خیلی عالی بود👌👌
            🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
            ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
            آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
            و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
            اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

            سلامی دوباره دوست خوبم
            حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
            یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
            یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
            موفق و موید باشی❤

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #326

              Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              سلام سلام امیدوارم حال همتون عالیییی باشه!
              خب برنامه امروز بدین قرار پیش رفت :

              • صبح تست های دینی ای که دیروز زده بودم رو تحلیل کردم و نکته هاش رو نوشتم
              • ریست نکات تستای ترکیبی که تا الان زدمو کلا نوشتم
              • دو ویدیوی نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم
              • از کتاب قلمچی جمع بندی پایه تست ریاضی زدم
              • تست زمان دار ادبیات
              • تست زمان دار ترکیبی زیست
                جمع ساعت: 6 ساعت چون حالم شب خیلی بد شد دیگه نتونستم بشینم و بخونم :(
                جمع تست: حدودا 100 تست
                ای کاش این برنامه گزارش کار تا خود کنکور یا حداقل تا زمان برنامه های نهایی برجا بود، چون واقعا به پیشرفت من هم تو تمرکز هم تو پیوستگی کمک کرد. باز هم از ادمین محترم بابت زحماتشون خیلی تشکر می کنم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم!:rose: :rose: :rose: :rose:

              سلام‌این طرح داره مطرح میشه که ادامه دار باشه اما یکم چالش داره که باید اول حلشون کنیم😉
              آفرین سعی کن کیفیت مطالعه رو همینطور با تست بالا نگه داری نیکی جان امشب ک مشکل پیش اومد ولی اگه بتونی ساعت و تست رو بیشتر کنی خیلی بهترم میشه می دونم قبلا اشاره کردم بهش ولی الان زمان خیلی ارزشمنده کلا هرچی به کنکور نزدیک میشیم زمان هم ارزشش بیشتر میره بالا
              موفق و سلامت باشی❤

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #327

                دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                خوب آخرین گزارش

                ۲:۳۳ زیست
                کلیپ ،تست ،تحلیل
                ۳۴ تست
                🌸
                ۱:۳۹ شیمی
                کلیپ درسنامه ی ابریشم
                🌸
                یه آزمون جامع ۷۵سوالی از ادبیات،عربی،دینی

                🌸
                خوندن کلمات مهم تفتان
                و خوندن دینی
                🌸
                اینا رو دیگه نتونستم تایم بگیرم

                غزاله جان امیدوارم که از تایم باقیمونده تا کنکور بیشترین استفاده رو ببری یادت نره که همه ی مباحثی ک فیلم دیدی، براش حتما حتما تست بزنی بعدا ازش
                فیزیک رو دیگه پشت گوش ننداز
                یادت باشه به همه ی درس ها اهمیت بدی و عمومی ها رو فراموش نکنی
                امیدوارم اگه طرح دوباره ای برای گزارش دادن بود توش شرکت کنی چون واقعا دلم برات تنگ میشه😉

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                  #328

                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                  سلام 😃🖐️
                  شب بهاریتون بخیر🌹
                  طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                  امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                  خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                  ولی خداروشکر تموم شدن
                  میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                  از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                  خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                  انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                  به امید موفقیت همه✌️
                  شبتون آروم 💤
                  یا حق❤️
                  آخرین گزارش 1400/1/25
                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                  سلام‌ساقی جانم
                  سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                  برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                  نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                  ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                  موفق و موید باشی❤

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • romisaR romisa

                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                    سلام 😃🖐️
                    شب بهاریتون بخیر🌹
                    طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                    امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                    خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                    ولی خداروشکر تموم شدن
                    میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                    از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                    خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                    انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                    به امید موفقیت همه✌️
                    شبتون آروم 💤
                    یا حق❤️
                    آخرین گزارش 1400/1/25
                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                    سلام‌ساقی جانم
                    سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                    برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                    نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                    ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                    موفق و موید باشی❤

                    SaghiaS آفلاین
                    SaghiaS آفلاین
                    Saghia
                    دانشجویان مهندسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Saghia انجام شده
                    #329

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    🌸🌸🌸🌸بسم الله🌸🌸🌸🌸
                    سلام 😃🖐️
                    شب بهاریتون بخیر🌹
                    طاعات و عبادات و انشالله قبول باشه💗
                    امروز بیشتر میخواستم درسنامه تموم کنم که زیست مونده بود 6 تا ویدئو زیست با تست
                    خیلی چند روزه تلاش کردم انرژی بگیرم کمی هم موفق شدم ولی امتحانای مدرسه خیلی حالمو بد می‌کرد و وقتمو می‌گرفت مثل امروز خیلی خستم میکنن
                    ولی خداروشکر تموم شدن
                    میدونم چند روزیه اصلا خوب نبودم😕
                    از آزمون به بعد خودم به خودم باید قول بدم که بهترین استفاده رو از وقتم بکنم
                    خیلی ممنونم ازتون که این مدت انقد قوت قلب بودین خیلی زحمت کشیدین💗💗
                    انشالله بهترین اتفاقا براتون بیوفته بچه ها😊✨
                    به امید موفقیت همه✌️
                    شبتون آروم 💤
                    یا حق❤️
                    آخرین گزارش 1400/1/25
                    🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                    سلام‌ساقی جانم
                    سعی کن بیشتر تمرکزت رو بذاری رو کنکور نه چیزای دیگه😉
                    برات آرزو می کنم برگردی به روزای اوجت و حتی بهترم هم بشی
                    نذار هیچ چیزی هیچ آدمی هیچ آزمونی هیچ سخنی هیچ اتفاقی تا قبل از کنکور ناامیدت کنه حتی اگه یه روز هم تا کنکور مونده بود تو تلاشت رو انجام بده
                    ساقی جانم لطفا به حل تست اهتمام بیشتری بورز چون این تسته که تو کنکور باعث میشه مطالب بیشتر یادت بمونن سعی کن کم کم تست زماندار و سنجشی رو هم تو برنامت بیاری تنوع درس یادت نره امیدوارم از این به بعدشو پیوسته تر بخونی یادت باشه زمان داره خیلی ارزشمند تر میشه ببین تایمت داره کجا حیف میشه نذار این ادامه دار شه
                    موفق و موید باشی❤

                    حرفات هیچوقت یادم نمیره🙃✨🌟
                    خیلی خیلی خیلی ممنونم ازت💗
                    یا حق❤️

                    -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR romisa

                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      خوب آخرین گزارش

                      ۲:۳۳ زیست
                      کلیپ ،تست ،تحلیل
                      ۳۴ تست
                      🌸
                      ۱:۳۹ شیمی
                      کلیپ درسنامه ی ابریشم
                      🌸
                      یه آزمون جامع ۷۵سوالی از ادبیات،عربی،دینی

                      🌸
                      خوندن کلمات مهم تفتان
                      و خوندن دینی
                      🌸
                      اینا رو دیگه نتونستم تایم بگیرم

                      غزاله جان امیدوارم که از تایم باقیمونده تا کنکور بیشترین استفاده رو ببری یادت نره که همه ی مباحثی ک فیلم دیدی، براش حتما حتما تست بزنی بعدا ازش
                      فیزیک رو دیگه پشت گوش ننداز
                      یادت باشه به همه ی درس ها اهمیت بدی و عمومی ها رو فراموش نکنی
                      امیدوارم اگه طرح دوباره ای برای گزارش دادن بود توش شرکت کنی چون واقعا دلم برات تنگ میشه😉

                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #330

                      romisa
                      بابت همه چیز ازت ممنونم 🌹💞
                      منم امیدوارم باشه واقعا یکی از طرح های عالی انجمن بود 😊

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR romisa

                        Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام سلام امیدوارم حال همتون عالیییی باشه!
                        خب برنامه امروز بدین قرار پیش رفت :

                        • صبح تست های دینی ای که دیروز زده بودم رو تحلیل کردم و نکته هاش رو نوشتم
                        • ریست نکات تستای ترکیبی که تا الان زدمو کلا نوشتم
                        • دو ویدیوی نکته و تست حرکت شناسی رو دیدم
                        • از کتاب قلمچی جمع بندی پایه تست ریاضی زدم
                        • تست زمان دار ادبیات
                        • تست زمان دار ترکیبی زیست
                          جمع ساعت: 6 ساعت چون حالم شب خیلی بد شد دیگه نتونستم بشینم و بخونم :(
                          جمع تست: حدودا 100 تست
                          ای کاش این برنامه گزارش کار تا خود کنکور یا حداقل تا زمان برنامه های نهایی برجا بود، چون واقعا به پیشرفت من هم تو تمرکز هم تو پیوستگی کمک کرد. باز هم از ادمین محترم بابت زحماتشون خیلی تشکر می کنم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم!:rose: :rose: :rose: :rose:

                        سلام‌این طرح داره مطرح میشه که ادامه دار باشه اما یکم چالش داره که باید اول حلشون کنیم😉
                        آفرین سعی کن کیفیت مطالعه رو همینطور با تست بالا نگه داری نیکی جان امشب ک مشکل پیش اومد ولی اگه بتونی ساعت و تست رو بیشتر کنی خیلی بهترم میشه می دونم قبلا اشاره کردم بهش ولی الان زمان خیلی ارزشمنده کلا هرچی به کنکور نزدیک میشیم زمان هم ارزشش بیشتر میره بالا
                        موفق و سلامت باشی❤

                        Niki FinnN آفلاین
                        Niki FinnN آفلاین
                        Niki Finn
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #331

                        romisa خیلی خیلی ازتون ممنونم! حتما به توصیتون عمل می کنم. باز هم ازتون بابت زحماتتون و انگیزه و امیدی که دادین در این مدت از صمیم قلب تشکر می کنم ❤❤

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • romisaR romisa

                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام شبتون بخیر🌹
                          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
                          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

                          سلام
                          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
                          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
                          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
                          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                          ابوالفضل ریسیا آفلاین
                          ابوالفضل ریسی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #332

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام شبتون بخیر🌹
                          امروز حالم یکم بهتر بود ولی نه اندازه ای که بتونم سرپا بشم
                          یک ساعت دروس عمومی آزمون جمع بندی پایه پارسال (مشابه سه آ) زدم که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم اختصاصی هم جواب بدم ولی نشد

                          سلام
                          سختی ها و مشکلات جزوی از مسیرن و یه سری اتفاقات دیگه دست ما نیست افتادنشون
                          ولی خوبه که تلاشتون رو کردین براش
                          براتون هرچه زودتر آرزوی سلامتی می کنم امیدوارم برگردین و روزای پرتلاشتون رو ادامه بدین و همچنان تا کنکور این روند صعودی باشه و پیشرفت هاتون رو به عینه ببینید
                          بهترین ها رو براتون از خدا میخوام🌹

                          سلام🌹
                          خیلی ممنونم😍🌺
                          بابت این مدت و راهنمایی های شما خیلی ممنونتون هستم و این کمک هاتون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم🙃
                          اگر این طرح ادامه دار هم باشه که خیلی عالیه چون یکی از بهترین طرح های انجمن تو این دو سال بوده😎

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR romisa

                            @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            به نام خدا 💫
                            سلااااااااام 🌳
                            گزارش امروز چهارشنبه
                            صبح ۲ ساعت دینی خوندم و بیشتر از ۶۰ تست براش زدم
                            ۱ساعت هم فارسی خوندم
                            بقیه شو رفتم برای چشمم و عینکی شدم 🙃
                            یعنی کلاً ۳ ساعت
                            انشاءالله فردا وقتی آزمون تموم شد ، بعد کمی استراحت بقیه شو بازم میخونم 💛

                            🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
                            تافردا

                            سلام
                            درسته بیرون رفتن خیلی تایم می بره
                            یادت نره خوب و کامل تحلیل ازمون کن بعد اگه خواستی درس دیگه ای هم بذاری بذار ولی تحلیل تو اولویته
                            هانیه جان حتما سعی کن از مباحثی که قبلا خوندی تست زماندار و سنجشی هم به صورت جداگانه حل کنی یادت باشه تو برنامه ریزیت اقتدارت رو حفظ کنی یعنی این روند بالا بودن ساعت مطالعه و تعداد تست حفظ بشه
                            تست هایی که حل می کنی از تیپ های مختلف باشه
                            با تحلیل ازمون به ایراداتت پی ببر و برای اصلاحشون برنامه ریزی کن
                            موفق و موید باشی❤

                            چیچکچ آفلاین
                            چیچکچ آفلاین
                            چیچک
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط چیچک انجام شده
                            #333

                            romisa سلام چشم
                            حتماً ، یه سوال آزمونو بلافاصله که جوابا اومد تحلیل کنم یا چند روز بعدتر ؟

                            شما هم موفق و موید تر باشید ⁦❤️⁩🌷

                            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • چیچکچ چیچک

                              romisa سلام چشم
                              حتماً ، یه سوال آزمونو بلافاصله که جوابا اومد تحلیل کنم یا چند روز بعدتر ؟

                              شما هم موفق و موید تر باشید ⁦❤️⁩🌷

                              romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #334

                              @haniehno در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa سلام چشم
                              حتماً ، یه سوال آزمونو بلافاصله که جوابا اومد تحلیل کنم یا چند روز بعدتر ؟

                              شما هم موفق و موید تر باشید ⁦❤️⁩🌷

                              سلام‌حتما آزمون رو بلافاصله تحلیل کن و از تحلیلش برای بهتر کردن مطالعت استفاده کن چجوری؟
                              این تاپیک کمکت می کنه👇
                              https://forum.alaatv.com/post/482331

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #335

                                @Saghi-Mortazavi
                                ابوالفضل ریسی
                                Niki Finn
                                دریا دریایی
                                ❤🧡💛💚💙💜
                                خواهش می کنم🌺

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #336

                                  shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام سحر بخیر :)
                                  برنامه دیروزم (فیزیک عقب بودم باید براش تایم میزاشتم و یکم کارای خارج از درس داشتم دیروز که از ساعت مطالعه کم کرد) :
                                  فیزیک 12 فصل 1 : تعداد و تایم تست و چک کردن پاسخنامه : 150 تست در 6:50
                                  عربی 10 درس 4 : تایم مروز : 20min . تعداد و تایم تست : 20 تست در 16min
                                  میدونم امروز تنوع کم بوده ولی فیزیک 12 نیاز به جبران داشت و تو این روزا یه همچین حرکتی برا ادبیات و شیمی 12 باید بزنم
                                  موفق باشین

                                  سلام درسته بعضی وقتا ما برای جبران یه سری درسا مجبوریم با اینجور برنامه ها پیش بریم ولی همیشگی نیس👌چه خوب که به حل تست توجه می کنین
                                  بعد از اینکه مباحثتون رو تا حد دلخواه پیش بردین به شما پیشنهاد می کنم حتما آزمون زیاد حل کنین از خودتون هی تو خونه آزمون جامع بگیرین ببینین تو کدوم مباحث بیشتر اشکال دارین اونا رو با بازیابی و هدفمندی بیشتری مطالعه کنید تو همه ی درس ها هم این کارو میشه انجام داد
                                  امیدوارم تا آخر این پروسه ی کنکور، پیوسته مطالعه داشته باشین
                                  براتون آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی دارم🌹

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  shayan jafariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • romisaR romisa

                                    shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام سحر بخیر :)
                                    برنامه دیروزم (فیزیک عقب بودم باید براش تایم میزاشتم و یکم کارای خارج از درس داشتم دیروز که از ساعت مطالعه کم کرد) :
                                    فیزیک 12 فصل 1 : تعداد و تایم تست و چک کردن پاسخنامه : 150 تست در 6:50
                                    عربی 10 درس 4 : تایم مروز : 20min . تعداد و تایم تست : 20 تست در 16min
                                    میدونم امروز تنوع کم بوده ولی فیزیک 12 نیاز به جبران داشت و تو این روزا یه همچین حرکتی برا ادبیات و شیمی 12 باید بزنم
                                    موفق باشین

                                    سلام درسته بعضی وقتا ما برای جبران یه سری درسا مجبوریم با اینجور برنامه ها پیش بریم ولی همیشگی نیس👌چه خوب که به حل تست توجه می کنین
                                    بعد از اینکه مباحثتون رو تا حد دلخواه پیش بردین به شما پیشنهاد می کنم حتما آزمون زیاد حل کنین از خودتون هی تو خونه آزمون جامع بگیرین ببینین تو کدوم مباحث بیشتر اشکال دارین اونا رو با بازیابی و هدفمندی بیشتری مطالعه کنید تو همه ی درس ها هم این کارو میشه انجام داد
                                    امیدوارم تا آخر این پروسه ی کنکور، پیوسته مطالعه داشته باشین
                                    براتون آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی دارم🌹

                                    shayan jafariS آفلاین
                                    shayan jafariS آفلاین
                                    shayan jafari
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #337

                                    romisa خیلی ممنون از راهنمایی ها و لطفتون:folded_hands_light_skin_tone: :tulip:
                                    امیدوارم این تاپیک ادامه داشته باشه

                                    well, they call me the GMV boy
                                    ™JF BS

                                    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • shayan jafariS shayan jafari

                                      romisa خیلی ممنون از راهنمایی ها و لطفتون:folded_hands_light_skin_tone: :tulip:
                                      امیدوارم این تاپیک ادامه داشته باشه

                                      romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #338

                                      shayan jafari در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      romisa خیلی ممنون از راهنمایی ها و لطفتون:folded_hands_light_skin_tone: :tulip:
                                      امیدوارم این تاپیک ادامه داشته باشه

                                      خواهش می کنم
                                      قراره طرح های دیگه ای انجام بشه به مرحله اجرا برسه اعلامش می کنیم

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • romisaR romisa

                                        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلامی چون ماه تابان🌛
                                        اولین شب رمضتون بخیر
                                        📝گزارش :چهارشنبه
                                        ۰۰/۰۱/۲۵📅
                                        ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
                                        ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
                                        ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
                                        ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
                                        ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
                                        📌جمع تست:۱۷۵
                                        ⌚جمع ساعت:۱۱
                                        امروز عالی بود😍
                                        آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
                                        در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
                                        کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
                                        باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
                                        کلا خیلی عالی بود👌👌
                                        🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                                        ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
                                        آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
                                        و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
                                        اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

                                        سلامی دوباره دوست خوبم
                                        حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
                                        یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
                                        یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
                                        موفق و موید باشی❤

                                        kosariK آفلاین
                                        kosariK آفلاین
                                        kosari
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #339

                                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلامی چون ماه تابان🌛
                                        اولین شب رمضتون بخیر
                                        📝گزارش :چهارشنبه
                                        ۰۰/۰۱/۲۵📅
                                        ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
                                        ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
                                        ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
                                        ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
                                        ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
                                        📌جمع تست:۱۷۵
                                        ⌚جمع ساعت:۱۱
                                        امروز عالی بود😍
                                        آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
                                        در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
                                        کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
                                        باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
                                        کلا خیلی عالی بود👌👌
                                        🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                                        ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
                                        آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
                                        و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
                                        اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

                                        سلامی دوباره دوست خوبم
                                        حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
                                        یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
                                        یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
                                        موفق و موید باشی❤

                                        ممنون در این مدت خیلی بهم قوت میدادین💜💜
                                        چشم سعی میکنم بیشتر تست بزنم😊
                                        ولی امروز کلن آزمون خراب کردم😐😐
                                        با اون چیزی که تو خونه زمان میگرفتم و میزدم درس درنیومد🤔

                                        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • kosariK kosari

                                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلامی چون ماه تابان🌛
                                          اولین شب رمضتون بخیر
                                          📝گزارش :چهارشنبه
                                          ۰۰/۰۱/۲۵📅
                                          ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
                                          ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
                                          ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
                                          ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
                                          ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
                                          📌جمع تست:۱۷۵
                                          ⌚جمع ساعت:۱۱
                                          امروز عالی بود😍
                                          آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
                                          در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
                                          کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
                                          باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
                                          کلا خیلی عالی بود👌👌
                                          🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                                          ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
                                          آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
                                          و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
                                          اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

                                          سلامی دوباره دوست خوبم
                                          حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
                                          یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
                                          یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
                                          موفق و موید باشی❤

                                          ممنون در این مدت خیلی بهم قوت میدادین💜💜
                                          چشم سعی میکنم بیشتر تست بزنم😊
                                          ولی امروز کلن آزمون خراب کردم😐😐
                                          با اون چیزی که تو خونه زمان میگرفتم و میزدم درس درنیومد🤔

                                          romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #340

                                          @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلامی چون ماه تابان🌛
                                          اولین شب رمضتون بخیر
                                          📝گزارش :چهارشنبه
                                          ۰۰/۰۱/۲۵📅
                                          ⌛تایم اول ودوم و چهارم وهفتم(۵):فیلم+۲۳ تست۱۱+۲۲تست۱۰+آزمون جامع ۵۰ تستی از ۱۱ با تحلیل
                                          ⌛تایم سوم(۱/۱۵):۳۰ تست فیزیک پایه
                                          ⌛تایم پنجم(۱/۱۵):دوتا ازمون آزمایشی(۲۰تست) از شیمی زدم
                                          ⌛تایم ششم و هشتم(۲/۳۰):مرور عمومی ها
                                          ⌛تایم نهم(۱):مرور زمین +۲۰تست
                                          📌جمع تست:۱۷۵
                                          ⌚جمع ساعت:۱۱
                                          امروز عالی بود😍
                                          آخرین روز گزارش از این برنامه تموم شد😥
                                          در این تقریبا یه ماهی که گزارش میدادم خیلی روم اثر مثبت گذاشته بود😃، مخصوصا اینکه به برنامه هم عادت کرده بودم😋 الان بعد از این چه جوری برنامه بنویسم طول میکشه بیام خودمو وفق بدم😐
                                          کاش برنامه تا کنکور بود، به هرحال اگه در گزارشام خوبی بدی دیدین یا رنجدین همتون حلال کنین🤗
                                          باآرزوی موفقیت در آزمون فردا و کنکوربرای همتون 😄تو این ماه زیبا رو دارم😊
                                          کلا خیلی عالی بود👌👌
                                          🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                                          ✨🍓"به هر آنچه بيانديشی تبديل می شوی!
                                          آنچه را حس كنی، جذب می کنی؛
                                          و آنچه را تصور كنی،خلق می کنی.
                                          اگه میتونی رویاش رو ببینی، پس میتونی انجامِش بِدی^^

                                          سلامی دوباره دوست خوبم
                                          حقیقتا خیلی تو این مدت از همتون خوشحال شدم که مرتب بودین و سعی می کردین تغییرات رو اعمال کنین و در کنارش درس هم می خوندین
                                          یادت نره کوثر حتمااا تست مروری بزنی چون تستی که همزمان برای یادگیری مطلب می زنی یادت میره چون اون مطلب رو تازه یاد گرفتی با فیلم یا مرور کردی ،اون تستا رو هم خوب جواب میدی
                                          یادت باشه بعدا جدا هم براشون تست بزنیا هم زیاد هم از انواع متفاوتش
                                          موفق و موید باشی❤

                                          ممنون در این مدت خیلی بهم قوت میدادین💜💜
                                          چشم سعی میکنم بیشتر تست بزنم😊
                                          ولی امروز کلن آزمون خراب کردم😐😐
                                          با اون چیزی که تو خونه زمان میگرفتم و میزدم درس درنیومد🤔

                                          آزمون غیرحضوری می زدی؟

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع