Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. راه ابریشم آلاء
  4. پیشنهاد به راه ابربشمی های سال بعد
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

پیشنهاد به راه ابربشمی های سال بعد

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده راه ابریشم آلاء
15 دیدگاه‌ها 8 کاربران 435 بازدیدها 7 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

    سلام به تموم دوستان عزیز آلایی
    امیدوارم حالتون عالی باشه و از بیماری به دور باشید
    دوستان کنکوری سال های آینده!!
    من کنکوری 1400 هستم و راه ابریشمی
    می خوام برای استفاده بهتر از راه ابریشم چند تا پیشنهاد بهتون بدم امیدوارم کارتون رو آسون تر بکنه برای استفاده از راه ابریشم
    نمی دونم سال بعد دهمی، یازدهمی یا دوازدهم ولی اگر دهمی یا یازدهمی هستی حتما مطالب اون سال رو خیلی خوب بخون تا توی دوازدهم خیلی اذیت نشی (اذیت شدنشو چشیدم که میگما😂😂) اگر دهمی از مهر شروع کن خیلی پر قدرت از راه ابریشم استفاده کن و مطالب دهم رو خوب بخون که وقتی خواستی تو دوازدهم دوباره بخونی خیلی به مشکل برنخوری (یعنی سریع دورش کنی) اگر یازدهمی توی تابستون دهم رو خیلی پرقدرت بخون و از مهر شروع کن به یازدهم و اگر دوازدهمی خیلی خوب می تونی از تابستون شروع کنی و شاخ دهم و یازدهم رو بشکونی
    دوستان من یک خوبی که شما راه ابریشمی های آینده دارید اینکه فیلم های هر فرسنگ برای شما کاملا ضبط شده (راه ابریشمی های امسال می دونن که چقدر ما درباره این موضوع حرص خوردیم امسال چون تازه داشت ضبط می شد و منتشر نشده بود😂😂)
    دوستان دوازدهمی آینده به طور جدی پیشنهاد می دم بهتون می گم اگر دنبال یه نتیجه خوب هستید و نمی خواین برای رسیدن به این نتیجه خیلی اذیت بشین بهتون پیشنهاد می دم توی همین تابستون دهم و یازدهم رو با ابریشم بخونید و تست بزنید که کارتون از مهر ساده تر بشه
    قشنگ شروع کنید به درس خوندن که نتیجه خوبی بگیرید و اذیت نشید (منظورم اینه که یک دوازدهمی می تونه از آبان وارد ابریشم بشه و نتیجه خوبی بگیره ولی خب اذیت میشه ) به عنوان مثال خود من کمی اهمال کاری کردم و خب دارم تقاصشو پس میدم 😅😅 ولی خب ته دلم اعتقاد دارم خدا داره زحماتی که من می کشم رو میبینه
    به امیدخدا می خوام آزمون زدن رو با منابع مختلف که کنکور های سال قبل هست شروع کنم (فعلا میانگینم نزدیک به 40 عه ایشالا بهتر میشه😅😅)
    ولی خب چون دردشو کشیدم دارم به شما دوستان عزیزم پیشنهاد می دم چنین کاری که من کردم رو نکنید
    خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندین
    از بقیه ی راه ابریشمی های امسال هم تقاضا دارم بیان و پیشنهاد های خودشونو بدن 💐💐💐
    راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی راه-ابریشمی-ها-زیست راه-ابریشمی-ها-شیمی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی دهم یازده تجربی یازدهم دوازدهم

    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0س آفلاین
    سارا M 0
    خیرین کوچک دریا دل
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #2

    Reza Moslemi Naeini
    الان من مهرماه یازدهمم🙄😁
    از مهر راه ابریشم بگیرم سردرگم نمیشم؟!
    چون راه ابریشم از ۳ پایه هستش....://

    اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
    پس رهاش کن بره؛)

    Reza Moslemi NaeiniR A 2 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

      سلام به تموم دوستان عزیز آلایی
      امیدوارم حالتون عالی باشه و از بیماری به دور باشید
      دوستان کنکوری سال های آینده!!
      من کنکوری 1400 هستم و راه ابریشمی
      می خوام برای استفاده بهتر از راه ابریشم چند تا پیشنهاد بهتون بدم امیدوارم کارتون رو آسون تر بکنه برای استفاده از راه ابریشم
      نمی دونم سال بعد دهمی، یازدهمی یا دوازدهم ولی اگر دهمی یا یازدهمی هستی حتما مطالب اون سال رو خیلی خوب بخون تا توی دوازدهم خیلی اذیت نشی (اذیت شدنشو چشیدم که میگما😂😂) اگر دهمی از مهر شروع کن خیلی پر قدرت از راه ابریشم استفاده کن و مطالب دهم رو خوب بخون که وقتی خواستی تو دوازدهم دوباره بخونی خیلی به مشکل برنخوری (یعنی سریع دورش کنی) اگر یازدهمی توی تابستون دهم رو خیلی پرقدرت بخون و از مهر شروع کن به یازدهم و اگر دوازدهمی خیلی خوب می تونی از تابستون شروع کنی و شاخ دهم و یازدهم رو بشکونی
      دوستان من یک خوبی که شما راه ابریشمی های آینده دارید اینکه فیلم های هر فرسنگ برای شما کاملا ضبط شده (راه ابریشمی های امسال می دونن که چقدر ما درباره این موضوع حرص خوردیم امسال چون تازه داشت ضبط می شد و منتشر نشده بود😂😂)
      دوستان دوازدهمی آینده به طور جدی پیشنهاد می دم بهتون می گم اگر دنبال یه نتیجه خوب هستید و نمی خواین برای رسیدن به این نتیجه خیلی اذیت بشین بهتون پیشنهاد می دم توی همین تابستون دهم و یازدهم رو با ابریشم بخونید و تست بزنید که کارتون از مهر ساده تر بشه
      قشنگ شروع کنید به درس خوندن که نتیجه خوبی بگیرید و اذیت نشید (منظورم اینه که یک دوازدهمی می تونه از آبان وارد ابریشم بشه و نتیجه خوبی بگیره ولی خب اذیت میشه ) به عنوان مثال خود من کمی اهمال کاری کردم و خب دارم تقاصشو پس میدم 😅😅 ولی خب ته دلم اعتقاد دارم خدا داره زحماتی که من می کشم رو میبینه
      به امیدخدا می خوام آزمون زدن رو با منابع مختلف که کنکور های سال قبل هست شروع کنم (فعلا میانگینم نزدیک به 40 عه ایشالا بهتر میشه😅😅)
      ولی خب چون دردشو کشیدم دارم به شما دوستان عزیزم پیشنهاد می دم چنین کاری که من کردم رو نکنید
      خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندین
      از بقیه ی راه ابریشمی های امسال هم تقاضا دارم بیان و پیشنهاد های خودشونو بدن 💐💐💐
      راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی راه-ابریشمی-ها-زیست راه-ابریشمی-ها-شیمی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی دهم یازده تجربی یازدهم دوازدهم

      z GheibiZ آفلاین
      z GheibiZ آفلاین
      z Gheibi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #3

      Reza Moslemi Naeini خیلی ممنون از راهنمایی هاتون به بقیه بچه‌ها و اشتراک تجربیات تون
      انشاالله موفق باشین 🌸🌸

      🇵🇸🇮🇷

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • سارا M 0س سارا M 0

        Reza Moslemi Naeini
        الان من مهرماه یازدهمم🙄😁
        از مهر راه ابریشم بگیرم سردرگم نمیشم؟!
        چون راه ابریشم از ۳ پایه هستش....://

        Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
        Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
        Reza Moslemi Naeini
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #4

        سارا M 0 نه اصلا به نظرم از تابستون راه ابریشم رو بگیر و روی مطالب دهم توی درسای مثلا فیزیک و شیمی و زیست تمرکز کن که توی فرسنگ یک تا چهار گفته شد و بعد از مهر ماه برو سراغ فرسنگ 6 تا 8 که به همراه دوازدهم یازدهم هم گفته شده

        سارا M 0س 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

          سلام به تموم دوستان عزیز آلایی
          امیدوارم حالتون عالی باشه و از بیماری به دور باشید
          دوستان کنکوری سال های آینده!!
          من کنکوری 1400 هستم و راه ابریشمی
          می خوام برای استفاده بهتر از راه ابریشم چند تا پیشنهاد بهتون بدم امیدوارم کارتون رو آسون تر بکنه برای استفاده از راه ابریشم
          نمی دونم سال بعد دهمی، یازدهمی یا دوازدهم ولی اگر دهمی یا یازدهمی هستی حتما مطالب اون سال رو خیلی خوب بخون تا توی دوازدهم خیلی اذیت نشی (اذیت شدنشو چشیدم که میگما😂😂) اگر دهمی از مهر شروع کن خیلی پر قدرت از راه ابریشم استفاده کن و مطالب دهم رو خوب بخون که وقتی خواستی تو دوازدهم دوباره بخونی خیلی به مشکل برنخوری (یعنی سریع دورش کنی) اگر یازدهمی توی تابستون دهم رو خیلی پرقدرت بخون و از مهر شروع کن به یازدهم و اگر دوازدهمی خیلی خوب می تونی از تابستون شروع کنی و شاخ دهم و یازدهم رو بشکونی
          دوستان من یک خوبی که شما راه ابریشمی های آینده دارید اینکه فیلم های هر فرسنگ برای شما کاملا ضبط شده (راه ابریشمی های امسال می دونن که چقدر ما درباره این موضوع حرص خوردیم امسال چون تازه داشت ضبط می شد و منتشر نشده بود😂😂)
          دوستان دوازدهمی آینده به طور جدی پیشنهاد می دم بهتون می گم اگر دنبال یه نتیجه خوب هستید و نمی خواین برای رسیدن به این نتیجه خیلی اذیت بشین بهتون پیشنهاد می دم توی همین تابستون دهم و یازدهم رو با ابریشم بخونید و تست بزنید که کارتون از مهر ساده تر بشه
          قشنگ شروع کنید به درس خوندن که نتیجه خوبی بگیرید و اذیت نشید (منظورم اینه که یک دوازدهمی می تونه از آبان وارد ابریشم بشه و نتیجه خوبی بگیره ولی خب اذیت میشه ) به عنوان مثال خود من کمی اهمال کاری کردم و خب دارم تقاصشو پس میدم 😅😅 ولی خب ته دلم اعتقاد دارم خدا داره زحماتی که من می کشم رو میبینه
          به امیدخدا می خوام آزمون زدن رو با منابع مختلف که کنکور های سال قبل هست شروع کنم (فعلا میانگینم نزدیک به 40 عه ایشالا بهتر میشه😅😅)
          ولی خب چون دردشو کشیدم دارم به شما دوستان عزیزم پیشنهاد می دم چنین کاری که من کردم رو نکنید
          خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندین
          از بقیه ی راه ابریشمی های امسال هم تقاضا دارم بیان و پیشنهاد های خودشونو بدن 💐💐💐
          راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی راه-ابریشمی-ها-زیست راه-ابریشمی-ها-شیمی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی دهم یازده تجربی یازدهم دوازدهم

          Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
          Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
          Reza Moslemi Naeini
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #5

          Reza Moslemi Naeini ممکنه که آلا برای سال های بعدی راه ابریشم های عمومی هارو هم تولید کنه و از مهر امسال شروع کنه به منتشر کردنشون
          به نظرم اگه دوازدهمی هستی تو تابستون با صفر تا صد ها و تفتان ها شاخ دهم و یازدهم رو تو عمومیا بشکون

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

            سارا M 0 نه اصلا به نظرم از تابستون راه ابریشم رو بگیر و روی مطالب دهم توی درسای مثلا فیزیک و شیمی و زیست تمرکز کن که توی فرسنگ یک تا چهار گفته شد و بعد از مهر ماه برو سراغ فرسنگ 6 تا 8 که به همراه دوازدهم یازدهم هم گفته شده

            سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0س آفلاین
            سارا M 0
            خیرین کوچک دریا دل
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #6

            Reza Moslemi Naeini
            ممنونم.((:

            اگ ب قیمت از دست دادنِ آرامشته زیادی گرونه!
            پس رهاش کن بره؛)

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • م آفلاین
              م آفلاین
              محمد مودب
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #7

              خیلی ممنون ازتون🌷🌷

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • م آفلاین
                م آفلاین
                محمد مودب
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #8

                فقط یه چندتا سوال داشتم
                یک اینکه توی تابستون بخوایم پایه رو با راه ابریشم بخونیم چند درصد از تایممون رو بدیم به فیلم چند درصد بزاریم برای تست؟؟؟
                بعد برای دیدن هر جلسه فیلم به طور میانگین چقد وقت پیش بینی کنیم؟؟
                یه سوالم درباره ازمون اینکه ازمون توی تابستون ثبت نام کنیم؟؟
                و برای سال تحصیلی من تا الان قلمچی بودم ولی چون برنامه راه ابریشم با گزینه دو پیش میره میخوام عوض کنم به نظرتون خوبه؟؟
                شرمنده زیاد شد سوالا😅😁
                ممنون🌺

                Reza Moslemi NaeiniR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • م محمد مودب

                  فقط یه چندتا سوال داشتم
                  یک اینکه توی تابستون بخوایم پایه رو با راه ابریشم بخونیم چند درصد از تایممون رو بدیم به فیلم چند درصد بزاریم برای تست؟؟؟
                  بعد برای دیدن هر جلسه فیلم به طور میانگین چقد وقت پیش بینی کنیم؟؟
                  یه سوالم درباره ازمون اینکه ازمون توی تابستون ثبت نام کنیم؟؟
                  و برای سال تحصیلی من تا الان قلمچی بودم ولی چون برنامه راه ابریشم با گزینه دو پیش میره میخوام عوض کنم به نظرتون خوبه؟؟
                  شرمنده زیاد شد سوالا😅😁
                  ممنون🌺

                  Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
                  Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
                  Reza Moslemi Naeini
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #9

                  محمد مودب نه خواهش می کنم 😅😅
                  راجع به فیلم دیدن بستگی به خودتون داره مثلا من همه ی اساتید رو با 1/5 برابر سرعت عادیشون می بینم
                  درسنامه خیلی خیلی مهمه پس خیلی به خودتون سخت نگیرید مثلا برای تابستون شیمی پایه که کلا 6 فصله می تونید توی هر ماه دو فصل رو ببینید و بعد تست بزنید
                  بخش تست زنی راه ابریشم هم که خیلی خوبه باید اول خودتون تست بزنید و بعد فیلم رو بدین جلو که ببینید درست زدین یا نه اگر درست زدین که لازم نیست تحلیل اون تست رو ببینید
                  برای آزمون ها هم به نظرم برید سراغ گزینه دو که هم منطبقه بر راه ابریشم هم خود آزمون، آزمون بسیار استاندارد تریه و خود پاسخنامش یه درسنامکی داره که می تونید ازش استفاده کنید

                  م 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

                    محمد مودب نه خواهش می کنم 😅😅
                    راجع به فیلم دیدن بستگی به خودتون داره مثلا من همه ی اساتید رو با 1/5 برابر سرعت عادیشون می بینم
                    درسنامه خیلی خیلی مهمه پس خیلی به خودتون سخت نگیرید مثلا برای تابستون شیمی پایه که کلا 6 فصله می تونید توی هر ماه دو فصل رو ببینید و بعد تست بزنید
                    بخش تست زنی راه ابریشم هم که خیلی خوبه باید اول خودتون تست بزنید و بعد فیلم رو بدین جلو که ببینید درست زدین یا نه اگر درست زدین که لازم نیست تحلیل اون تست رو ببینید
                    برای آزمون ها هم به نظرم برید سراغ گزینه دو که هم منطبقه بر راه ابریشم هم خود آزمون، آزمون بسیار استاندارد تریه و خود پاسخنامش یه درسنامکی داره که می تونید ازش استفاده کنید

                    م آفلاین
                    م آفلاین
                    محمد مودب
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #10

                    Reza Moslemi Naeini خیلی ممنونم ازتون
                    انشاالله موفق باشین❤

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • F آفلاین
                      F آفلاین
                      Fatemeh Babazadeh
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #11

                      جزوه هاروهم تا حد امکان پرینت بگیرن
                      نوشتن خیلییی وقت میبره
                      حتی بیشتر از صفرتاصدا

                      این شور که در سر است ما را / وقتی برود که سر نباشد

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • ابوالفضل ریسیا آفلاین
                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                        ابوالفضل ریسی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #12

                        سلام توصیه های اصلی رو Reza Moslemi Naeini انجام دادند من هم چند تا بگم
                        تا تست هر فرسنگ رو نردید فرسنگ بعد ممنوع🚫
                        اگر واستون مقدوره حتما پرینت بگیرید جزوات رو
                        هرتست رو اول خودتون حل کنید اگر درست بود هم حل رو ببینید و اگر غلط بود بعد از حل یکبار دیگه خودتون حل کنید
                        ازتون خواهش میکنم مرزی بین سالها نذارید و از اول اول بخونید و جلو برید آموزش به قدری کامله که کافی باشه
                        و مورد آخر خوندن بدون مرور با تست هیچ فایده ای نداره
                        امیدوارم واسه شما دروس عمومی هم راه ابریشم داشته باشه تا همه دروس رو محکم ببندید و البته اگر نبود هم به هیچ وجه از عمومی ها غافل نشید و واسه بعد از عید نندازید🙃

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • Reza Moslemi NaeiniR Reza Moslemi Naeini

                          سلام به تموم دوستان عزیز آلایی
                          امیدوارم حالتون عالی باشه و از بیماری به دور باشید
                          دوستان کنکوری سال های آینده!!
                          من کنکوری 1400 هستم و راه ابریشمی
                          می خوام برای استفاده بهتر از راه ابریشم چند تا پیشنهاد بهتون بدم امیدوارم کارتون رو آسون تر بکنه برای استفاده از راه ابریشم
                          نمی دونم سال بعد دهمی، یازدهمی یا دوازدهم ولی اگر دهمی یا یازدهمی هستی حتما مطالب اون سال رو خیلی خوب بخون تا توی دوازدهم خیلی اذیت نشی (اذیت شدنشو چشیدم که میگما😂😂) اگر دهمی از مهر شروع کن خیلی پر قدرت از راه ابریشم استفاده کن و مطالب دهم رو خوب بخون که وقتی خواستی تو دوازدهم دوباره بخونی خیلی به مشکل برنخوری (یعنی سریع دورش کنی) اگر یازدهمی توی تابستون دهم رو خیلی پرقدرت بخون و از مهر شروع کن به یازدهم و اگر دوازدهمی خیلی خوب می تونی از تابستون شروع کنی و شاخ دهم و یازدهم رو بشکونی
                          دوستان من یک خوبی که شما راه ابریشمی های آینده دارید اینکه فیلم های هر فرسنگ برای شما کاملا ضبط شده (راه ابریشمی های امسال می دونن که چقدر ما درباره این موضوع حرص خوردیم امسال چون تازه داشت ضبط می شد و منتشر نشده بود😂😂)
                          دوستان دوازدهمی آینده به طور جدی پیشنهاد می دم بهتون می گم اگر دنبال یه نتیجه خوب هستید و نمی خواین برای رسیدن به این نتیجه خیلی اذیت بشین بهتون پیشنهاد می دم توی همین تابستون دهم و یازدهم رو با ابریشم بخونید و تست بزنید که کارتون از مهر ساده تر بشه
                          قشنگ شروع کنید به درس خوندن که نتیجه خوبی بگیرید و اذیت نشید (منظورم اینه که یک دوازدهمی می تونه از آبان وارد ابریشم بشه و نتیجه خوبی بگیره ولی خب اذیت میشه ) به عنوان مثال خود من کمی اهمال کاری کردم و خب دارم تقاصشو پس میدم 😅😅 ولی خب ته دلم اعتقاد دارم خدا داره زحماتی که من می کشم رو میبینه
                          به امیدخدا می خوام آزمون زدن رو با منابع مختلف که کنکور های سال قبل هست شروع کنم (فعلا میانگینم نزدیک به 40 عه ایشالا بهتر میشه😅😅)
                          ولی خب چون دردشو کشیدم دارم به شما دوستان عزیزم پیشنهاد می دم چنین کاری که من کردم رو نکنید
                          خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندین
                          از بقیه ی راه ابریشمی های امسال هم تقاضا دارم بیان و پیشنهاد های خودشونو بدن 💐💐💐
                          راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی راه-ابریشمی-ها-زیست راه-ابریشمی-ها-شیمی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی @راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی دهم یازده تجربی یازدهم دوازدهم

                          ANA KamaliA آفلاین
                          ANA KamaliA آفلاین
                          ANA Kamali
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #13

                          Reza Moslemi Naeini سلام ببشخید منظورتون اینه که تابستون دوازدهم راه ابریشم را بگیریم و دروس پایه را توی تابستون ببینیم؟

                          Reza Moslemi NaeiniR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • ANA KamaliA ANA Kamali

                            Reza Moslemi Naeini سلام ببشخید منظورتون اینه که تابستون دوازدهم راه ابریشم را بگیریم و دروس پایه را توی تابستون ببینیم؟

                            Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
                            Reza Moslemi NaeiniR آفلاین
                            Reza Moslemi Naeini
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #14

                            ANA Kamali آره

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • سارا M 0س سارا M 0

                              Reza Moslemi Naeini
                              الان من مهرماه یازدهمم🙄😁
                              از مهر راه ابریشم بگیرم سردرگم نمیشم؟!
                              چون راه ابریشم از ۳ پایه هستش....://

                              A آفلاین
                              A آفلاین
                              amirmohammad shakeri
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #15

                              سارا M 0 سلام

                              حداقل برای دروسی مثل شیمی و ریاضی نه

                              چون هرچقدر از پایه این دروس رو ترکیبی تر بخونید قوی تر میشید

                              من خودم سال بعد دوازدهمم. امسال سعی کردم دروس ریاضی رو حداقل تا جایی که میشه با صفر تا صد و نکته و تست های کنکور ترکیبی بخونم (قبلش راه ابریشم رو هنوز نگرفته بودم)

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • M.anM M.an این موضوع را از راه ابریشم آلاء جا‌به‌جا کرد
                              • M.ba78M M.ba78 این موضوع را از Deleted topics جا‌به‌جا کرد
                              پاسخ
                              • پاسخ به عنوان موضوع
                              وارد شوید تا پست بفرستید
                              • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                              • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                              • بیشترین رای ها


                              • درون آمدن

                              • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                              • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                              • اولین پست
                                آخرین پست
                              0
                              • دسته‌بندی‌ها
                              • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                              • جدیدترین پست ها
                              • برچسب‌ها
                              • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                              • دوره‌های آلاء
                              • گروه‌ها
                              • راهنمای آلاخونه
                                • معرفی آلاخونه
                                • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                • معرفی گروه‌ها
                                • لینک‌های دسترسی سریع