Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. مشاوره برای شروع از صفر
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

مشاوره برای شروع از صفر

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل نشده سوال مشاوره ای
43 دیدگاه‌ها 8 کاربران 1.5k بازدیدها 10 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • mahdih ghM آفلاین
    mahdih ghM آفلاین
    mahdih gh
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #6

    @Dr-Rashidi و Abolfazl Mousavi متشکرم از لطف تون
    فقط یه سوال داشتم حرف هاتون خیلی عالی بود
    ولی اگه هر پایه رو جداگانه بخونم مشکلی بوجود میاد؟

    Abolfazl MousaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • mahdih ghM mahdih gh

      @Dr-Rashidi و Abolfazl Mousavi متشکرم از لطف تون
      فقط یه سوال داشتم حرف هاتون خیلی عالی بود
      ولی اگه هر پایه رو جداگانه بخونم مشکلی بوجود میاد؟

      Abolfazl MousaviA آفلاین
      Abolfazl MousaviA آفلاین
      Abolfazl Mousavi
      خیرین کوچک دریا دل
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #7

      mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

      @Dr-Rashidi و Abolfazl Mousavi متشکرم از لطف تون
      فقط یه سوال داشتم حرف هاتون خیلی عالی بود
      ولی اگه هر پایه رو جداگانه بخونم مشکلی بوجود میاد؟

      سه ماه تابستان بزار برای دهم و یازدهم💫

      خب این روش صحیح مطالعه هست که دوست عزیز@Dr-Rashidi هم عرض کردند و مثلا فارسی رو عیر مبحثی بخونی ضرر میکنید و یا ریاضی 💫💥

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • mahdih ghM mahdih gh

        سلام به همگی :)

        بچه ها من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ تجربی هستم و میشه گفت تقریبا صفرم 😔
        یه برنامه ریزی کردم اینکه بیام هر پایه رو جداگانه بخونم
        دهم دو ماه و نیم
        یازدهم سه ماه و نیم
        دوازدهم چهار ماه
        جمع بندی دو ماه
        بنظر شما درسته اینکارم ؟!
        چون دهم رو کلا یادم رفته یازدهمم خوب نخوندم مجبورم اساسی بخونم

        دانش-آموزان-آلاء
        تجربیا

        Abolfazl MousaviA آفلاین
        Abolfazl MousaviA آفلاین
        Abolfazl Mousavi
        خیرین کوچک دریا دل
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #8

        mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

        سلام به همگی :)

        بچه ها من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ تجربی هستم و میشه گفت تقریبا صفرم 😔
        یه برنامه ریزی کردم اینکه بیام هر پایه رو جداگانه بخونم
        دهم دو ماه و نیم
        یازدهم سه ماه و نیم
        دوازدهم چهار ماه
        جمع بندی دو ماه
        بنظر شما درسته اینکارم ؟!
        چون دهم رو کلا یادم رفته یازدهمم خوب نخوندم مجبورم اساسی بخونم

        دانش-آموزان-آلاء
        تجربیا

        سه ماه وقت دارید🙂پایه رو محکم‌کنید و دوازدهم هم ۶ ماه وقت دارید 🙂در ان لحظه هم دهم‌و یازدهم رو‌مرور کنید۰🙂💥

        mahdih ghM 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

          mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

          سلام به همگی :)

          بچه ها من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ تجربی هستم و میشه گفت تقریبا صفرم 😔
          یه برنامه ریزی کردم اینکه بیام هر پایه رو جداگانه بخونم
          دهم دو ماه و نیم
          یازدهم سه ماه و نیم
          دوازدهم چهار ماه
          جمع بندی دو ماه
          بنظر شما درسته اینکارم ؟!
          چون دهم رو کلا یادم رفته یازدهمم خوب نخوندم مجبورم اساسی بخونم

          دانش-آموزان-آلاء
          تجربیا

          سه ماه وقت دارید🙂پایه رو محکم‌کنید و دوازدهم هم ۶ ماه وقت دارید 🙂در ان لحظه هم دهم‌و یازدهم رو‌مرور کنید۰🙂💥

          mahdih ghM آفلاین
          mahdih ghM آفلاین
          mahdih gh
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #9

          Abolfazl Mousavi
          آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
          من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

          Abolfazl MousaviA 3 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • mahdih ghM mahdih gh

            Abolfazl Mousavi
            آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
            من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

            Abolfazl MousaviA آفلاین
            Abolfazl MousaviA آفلاین
            Abolfazl Mousavi
            خیرین کوچک دریا دل
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #10

            mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

            Abolfazl Mousavi
            آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
            من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

            قول میدم‌میشه

            mahdih ghM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • mahdih ghM mahdih gh

              Abolfazl Mousavi
              آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
              من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

              Abolfazl MousaviA آفلاین
              Abolfazl MousaviA آفلاین
              Abolfazl Mousavi
              خیرین کوچک دریا دل
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #11

              mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

              Abolfazl Mousavi
              آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
              من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

              اصلا این حرف رو نزنید🙂💥

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • mahdih ghM mahdih gh

                Abolfazl Mousavi
                آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
                من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

                Abolfazl MousaviA آفلاین
                Abolfazl MousaviA آفلاین
                Abolfazl Mousavi
                خیرین کوچک دریا دل
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #12

                mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                Abolfazl Mousavi
                آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
                من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

                هر جا مبحثی رو نفهمیدی ،فیلم ببینید

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                  mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                  Abolfazl Mousavi
                  آخه توی سه ماه نمیشه خیلی زیاده
                  من دهم رو تقریبا یادم رفته یازدهم رو هم نخوندم قشنگ

                  قول میدم‌میشه

                  mahdih ghM آفلاین
                  mahdih ghM آفلاین
                  mahdih gh
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #13

                  Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                  ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                  توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                  توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                  برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                  برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                  برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                  Abolfazl MousaviA 3 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • mahdih ghM mahdih gh

                    Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                    ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                    توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                    توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                    برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                    برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                    برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                    Abolfazl MousaviA آفلاین
                    Abolfazl MousaviA آفلاین
                    Abolfazl Mousavi
                    خیرین کوچک دریا دل
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #14

                    mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                    Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                    ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                    توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                    توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                    برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                    برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                    برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                    ریاضی موضوعی بخون . اصلا عجله نکن،ولی تنبلی هم‌نکن🙂اگر حتی ۷۵ درصد دهم و یازدهم رو بستی واقعا عالیه و بهتر از اونی هستی که ‌۱۰۰ خونده و چیزی یاد نگرفته🙂مفید بخون و کاری با زمان نداشته باش ،ولی تنبلی نکن

                    mahdih ghM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • mahdih ghM mahdih gh

                      Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                      ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                      توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                      توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                      برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                      برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                      برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                      Abolfazl MousaviA آفلاین
                      Abolfazl MousaviA آفلاین
                      Abolfazl Mousavi
                      خیرین کوچک دریا دل
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #15

                      mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                      Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                      ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                      توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                      توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                      برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                      برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                      برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                      تست زیاد بزنید حتما💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💫💫💫💫💫💫💫💫

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                        mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                        Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                        ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                        توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                        توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                        برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                        برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                        برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                        ریاضی موضوعی بخون . اصلا عجله نکن،ولی تنبلی هم‌نکن🙂اگر حتی ۷۵ درصد دهم و یازدهم رو بستی واقعا عالیه و بهتر از اونی هستی که ‌۱۰۰ خونده و چیزی یاد نگرفته🙂مفید بخون و کاری با زمان نداشته باش ،ولی تنبلی نکن

                        mahdih ghM آفلاین
                        mahdih ghM آفلاین
                        mahdih gh
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #16

                        Abolfazl Mousavi باشه چشم ممنونم

                        Abolfazl MousaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • mahdih ghM mahdih gh

                          Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                          ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                          توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                          توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                          برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                          برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                          برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                          Abolfazl MousaviA آفلاین
                          Abolfazl MousaviA آفلاین
                          Abolfazl Mousavi
                          خیرین کوچک دریا دل
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #17

                          mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                          Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                          ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                          توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                          توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                          برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                          برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                          برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                          بابا باور کن سخت نیست ،اون تفکر خودته۰💫💫ذهنیتت رو مثبت کن💫💫💫💫💫

                          mahdih ghM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • mahdih ghM mahdih gh

                            Abolfazl Mousavi باشه چشم ممنونم

                            Abolfazl MousaviA آفلاین
                            Abolfazl MousaviA آفلاین
                            Abolfazl Mousavi
                            خیرین کوچک دریا دل
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Abolfazl Mousavi انجام شده
                            #18

                            mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                            Abolfazl Mousavi باشه چشم ممنونم

                            چشمتون پرفروغ🌹

                            موفق و موید باشید👌

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • Abolfazl MousaviA Abolfazl Mousavi

                              mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                              Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                              ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                              توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                              توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                              برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                              برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                              برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                              بابا باور کن سخت نیست ،اون تفکر خودته۰💫💫ذهنیتت رو مثبت کن💫💫💫💫💫

                              mahdih ghM آفلاین
                              mahdih ghM آفلاین
                              mahdih gh
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #19

                              Abolfazl Mousavi نه من میدونم سخت نیست 😂 فقط مشکلم اینه که پایه ای بخونم همین وگرنه که اصلا سخت نیست فقط اراده و استمرار میخواد

                              البته با توجه به حرفای شما مبحثی خوندن صحیح تر و درست تره

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

                                mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                سلام به همگی :)

                                بچه ها من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ تجربی هستم و میشه گفت تقریبا صفرم 😔
                                یه برنامه ریزی کردم اینکه بیام هر پایه رو جداگانه بخونم
                                دهم دو ماه و نیم
                                یازدهم سه ماه و نیم
                                دوازدهم چهار ماه
                                جمع بندی دو ماه
                                بنظر شما درسته اینکارم ؟!
                                چون دهم رو کلا یادم رفته یازدهمم خوب نخوندم مجبورم اساسی بخونم

                                دانش-آموزان-آلاء
                                تجربیا

                                سلام
                                اولا اصلا به این توجه نکن که الان صفری یا هیچی بلد نیستی
                                قراره پیشرفت کنی و پیشرفت کردن کاری با گذشته ی آدم نداره

                                به نظرم جداگانه نخون
                                اینجوری باز بعد یه مدت نکات یه پایه یادت میره و ذهنت درگیر میشه
                                و اینجوریم براش تقسیم بندی زمانی نکن چون تو سال کنکور انقد اتفاقات عجیب غریب میوفته که زمانشون از دستت در میره
                                که بعد اگه به برنامت نرسی کل روحیتو از دست میدی

                                به جای پایه ای خوندن
                                دروس تخصصی مثل زیست و شیمی رو سعی کن مبحثی بخون
                                مثلا برا زیست بگی :
                                فیزیولوژی جدا ، گیاهی جدا ، جانوری جدا و ژنتیکم جدا
                                یا تو شیمی بگی :
                                مفاهیم جدا ، متن کتاب جدا ،مسائل جدا ، شیمی آلی جدا ، آنتالپی و گرما جدا و...
                                برای ریاضیم اینکارو بکن : مثلثات جدا ، تابع جدا ، مشتق جدا و...
                                برای فیزیک از هرپایه ای که دوس داشتی شروع کن
                                خیلی قابل ترکیب نیستن مگر اینکه بخوای دینامیک دوازدهم و دهم رو یکم به هم ربط بدی

                                تو درسای عمومی نقاط قوتت رو قوی تر کن و نقاط ضعفتو بر طرف کن
                                برای فارسی بهترین کار جدا کردنه :
                                اول از همه یه تورق کوتاه رو کتابای سه سال داشته باش
                                بعد تست بزن
                                آرایه جدا ، قرابت جدا ، دستور جدا ،تاریخ جدا و...
                                اینجوری با تست ها یاد میگیری و خیلی بیشتر تو ذهنت میمونه

                                تو عربی هم جداسازی خیلی خوبه
                                ترجمه جدا ، درک مطلب جدا ، قواعد هم جدا

                                برا دینی متن کتاب اولویته
                                آیات خیلی مهمن ، یه سری درسا از اهمیت بیشتری برخوردارن

                                تو زبان دایره لغاتت رو وسیع کن
                                گرامر رو تقویت کن
                                البته پیشنهادم با تسته

                                تست رو کلا فراموش نکن

                                چند تا نکته بگم :
                                ۱. ‌وسواس درسنامه ای نداشته باش ، قرار نیست تک تک درسنامه ها رو بخونی
                                ۲. اول تست بزن بعد درسنامه بخون ، وقتی اول بخونی بعد تست بزنی تایم زیادی رو ازدست میدی که باعث میشه به تست بی توجهی کنی و کم کم یادت بره (مخصوصا تو زیست)
                                ۳. استمرار خیلی مهمه
                                ۴. دنبال ساعت مطالعه خیلی وحشتناک بالا نباشه
                                ۵. استرس بیخودی وارد نکن به خودت
                                ۶. با یه ازمون پیش برو
                                ۷. خودتو تو یه اتاق زندانی نکن
                                ۸. تفریح لازمه ‌خیلیییم لازمه ولی زیاده روی نکن

                                ۹. تلاش کن ، خدا هیچ تلاشیو بی پاسخ نمیزاره

                                ۱۰. موفق باشی

                                SJYS آفلاین
                                SJYS آفلاین
                                SJY
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #20

                                @dr-rashidi در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                تو عربی هم جداسازی خیلی خوبه
                                ترجمه جدا ، درک مطلب جدا ، قواعد هم جدا

                                سلام ببخشید عربی رو با کدوم مبحثش شروع کنیم؟!

                                @dr-rashidi در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                اول تست بزن بعد درسنامه بخون ، وقتی اول بخونی بعد تست بزنی تایم زیادی رو ازدست میدی که باعث میشه به تست بی توجهی کنی و کم کم یادت بره (مخصوصا تو زیست)

                                چجوری وقتی یه مبحث رو بلد نیستیم اولش تست بزنیم؟

                                قال الصادق ع: القلبُ حرم الله فلا تسكن حرم الله غير الله

                                Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • J آفلاین
                                  J آفلاین
                                  JAVANEH.F
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #21

                                  mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                  Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                                  ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                                  توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                                  توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                                  برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                                  برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                                  برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                                  سلام دوست عزیز
                                  این برنامه ای که شما گفتی برای درس ریاضی که اصلا خوب نیست ولی برای درسای دیگه به نظرم عالی میشه
                                  یه نکته ای که باید بگم اینه که بچه های 12 ام فکر می کنن باید کل پایه رو توپپپپ از همون اول ببندن ولی واقعا نمیشه این کار رو توی 3 ماه کرد
                                  الویت توی تابستون با مباحث تخصصی پایه هاست که هم دهم و هم یازدهمش رو بخون :
                                  شیمی و زیست(اول جانوری ها بعد گیاهی ها باهم ) و فیزیک(با توجه به سخت و وقت گیر بودن بین دهم یا یازدهم یکی رو انتخاب کن و اول اونو بخون) هم دهم و هم یازدهم رو بخون
                                  ولی برای ریاضی مثلثات و تابع و یه سری تک فصل ها مثل معادله نا معادله رو توی تابستون بخون(از فیلم های صفر تا صد می تونی استفاده کنی بعدش هم از روی کتاب جامع خیلی سبز یا مهر و ماه تست بزنی چرا میگم جامع؟ چون خودشون مبحث ها رو کامل جدا کرده و اگه پایه به پایه بخوای بخونی دیرتر ارتباط تابع 10 با 11 رو می فهمی)
                                  برای عمومی ها :
                                  عربی اول باید برنامه برای قوائد داشته باشی قوائد دهم و یازدهم رو به ترتیب بخون(من از فیلم های الا برای خوندن قوائد استفاده می کردم که خیلییییی خوب بودن و وقت کمتری می برد) و تست بزن
                                  زبان هم یه روز واژه یک درس رو کامل بخون روز بعد تست هاشو بزن برای گرامر هم همینطور(در مجموع هر درس 4 روز زمان می بره)(از صفر تا صدا حتما استفاده کن وقت کمتری می بره)
                                  ادبیات رو هم موضوعی بخون و الویت توی تابستونت خوندن کل تک ارایه ها(منظورم 12 ام هم هست) همراه با تست و خوندن کل مفاهیم پایه باشه (تست های قرابت رو تقسیم کن و روزی 5 تا 10 دونه بزن و خوب بررسی کن) برای ادبیات صفر تا صد های اقای حسین خانی عالییییی هستن
                                  دینی رو هم یه روز درس رو بخون روز بعد تست هاشو بزن(زمانی که 12 ام بودم نتونستم توی تابستون دینی بخونم برای همین از مهر همراه با ازمون می خوندم)(اگه هنوز مثل خودم برای دینی تشریحی می خونی فرق تستی و تشریحی رو نمی فهمی می تونی از کلیپ های الا استفاده کنی)

                                  ان شاالله برات مفید بوده باشه:cherry_blossom:
                                  فقط چندتا نکته هست که تو پست بعدی میگم

                                  mahdih ghM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • mahdih ghM mahdih gh

                                    سلام به همگی :)

                                    بچه ها من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ تجربی هستم و میشه گفت تقریبا صفرم 😔
                                    یه برنامه ریزی کردم اینکه بیام هر پایه رو جداگانه بخونم
                                    دهم دو ماه و نیم
                                    یازدهم سه ماه و نیم
                                    دوازدهم چهار ماه
                                    جمع بندی دو ماه
                                    بنظر شما درسته اینکارم ؟!
                                    چون دهم رو کلا یادم رفته یازدهمم خوب نخوندم مجبورم اساسی بخونم

                                    دانش-آموزان-آلاء
                                    تجربیا

                                    J آفلاین
                                    J آفلاین
                                    JAVANEH.F
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #22

                                    mahdih gh
                                    نکات نیمه پایانی(بر اساس تجربه شخصی و شنیده هام از مشاورم)

                                    1. چهارچوب برنامه بهتره اینطوری باشه یه روز (ادبیات/ زیست/ شیمی/ فیزیک/عربی / دینی ) و روز بعد (ادبیات/ زیست/شیمی/ریاضی/زبان / دینی)
                                      ترتیب خوندن درسا سلیقه ای هست
                                    2. هییییچچچچ کسی از همون اول نمی تونه هر روز به برنامه برسه (مثلا خودم تا عادت کنم صبح 8 شروع کنم و به همه هم برسم تقریبا 2 هفته زمان برد و توی این دو هفته یه روزایی فقط 3 درس می خوندم یا چون صفر تا صدای زیست زیاد زمان می برد 2 درس در روز می خوندم:face_with_rolling_eyes: ) پس اصلااااا نگران نباش و استرس نگیر که عقب بمونی چون کاملا طبیعیه
                                    3. نمی دونم ازمون میدی یا نه لی اگه می خوای بدی از مهر شروع کن و بدون برنامه خوندنت تا حدود زیادی عوض می شه (این خودش توضیح خیلی مفصلیییی داره :grinning_face_with_sweat: )
                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • J JAVANEH.F

                                      mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                      Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                                      ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                                      توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                                      توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                                      برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                                      برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                                      برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                                      سلام دوست عزیز
                                      این برنامه ای که شما گفتی برای درس ریاضی که اصلا خوب نیست ولی برای درسای دیگه به نظرم عالی میشه
                                      یه نکته ای که باید بگم اینه که بچه های 12 ام فکر می کنن باید کل پایه رو توپپپپ از همون اول ببندن ولی واقعا نمیشه این کار رو توی 3 ماه کرد
                                      الویت توی تابستون با مباحث تخصصی پایه هاست که هم دهم و هم یازدهمش رو بخون :
                                      شیمی و زیست(اول جانوری ها بعد گیاهی ها باهم ) و فیزیک(با توجه به سخت و وقت گیر بودن بین دهم یا یازدهم یکی رو انتخاب کن و اول اونو بخون) هم دهم و هم یازدهم رو بخون
                                      ولی برای ریاضی مثلثات و تابع و یه سری تک فصل ها مثل معادله نا معادله رو توی تابستون بخون(از فیلم های صفر تا صد می تونی استفاده کنی بعدش هم از روی کتاب جامع خیلی سبز یا مهر و ماه تست بزنی چرا میگم جامع؟ چون خودشون مبحث ها رو کامل جدا کرده و اگه پایه به پایه بخوای بخونی دیرتر ارتباط تابع 10 با 11 رو می فهمی)
                                      برای عمومی ها :
                                      عربی اول باید برنامه برای قوائد داشته باشی قوائد دهم و یازدهم رو به ترتیب بخون(من از فیلم های الا برای خوندن قوائد استفاده می کردم که خیلییییی خوب بودن و وقت کمتری می برد) و تست بزن
                                      زبان هم یه روز واژه یک درس رو کامل بخون روز بعد تست هاشو بزن برای گرامر هم همینطور(در مجموع هر درس 4 روز زمان می بره)(از صفر تا صدا حتما استفاده کن وقت کمتری می بره)
                                      ادبیات رو هم موضوعی بخون و الویت توی تابستونت خوندن کل تک ارایه ها(منظورم 12 ام هم هست) همراه با تست و خوندن کل مفاهیم پایه باشه (تست های قرابت رو تقسیم کن و روزی 5 تا 10 دونه بزن و خوب بررسی کن) برای ادبیات صفر تا صد های اقای حسین خانی عالییییی هستن
                                      دینی رو هم یه روز درس رو بخون روز بعد تست هاشو بزن(زمانی که 12 ام بودم نتونستم توی تابستون دینی بخونم برای همین از مهر همراه با ازمون می خوندم)(اگه هنوز مثل خودم برای دینی تشریحی می خونی فرق تستی و تشریحی رو نمی فهمی می تونی از کلیپ های الا استفاده کنی)

                                      ان شاالله برات مفید بوده باشه:cherry_blossom:
                                      فقط چندتا نکته هست که تو پست بعدی میگم

                                      mahdih ghM آفلاین
                                      mahdih ghM آفلاین
                                      mahdih gh
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #23
                                      این پست پاک شده!
                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • J JAVANEH.F

                                        mahdih gh در مشاوره برای شروع از صفر گفته است:

                                        Abolfazl Mousavi واقعا ؟! آخه من برنامه ریزی کردم اینجوری شد برای دهم
                                        ۶ تا بازه ۱۲ روزه
                                        توی هر بازه هم ۱ فصل زیست میخونم
                                        توی هر بازه ۱ فصل ریاضی رو میخونم
                                        برای فیزیک هم فصل ۱ توی یک بازه ، فصل ۲ توی یک بازه و فصل ۳ و ۴ هر کدوم در دو بازه
                                        برای شیمی هم هر فصل توی دو بازه

                                        برای عمومی ها هم تقریبا همینکارو کردم مرور هم دارم

                                        سلام دوست عزیز
                                        این برنامه ای که شما گفتی برای درس ریاضی که اصلا خوب نیست ولی برای درسای دیگه به نظرم عالی میشه
                                        یه نکته ای که باید بگم اینه که بچه های 12 ام فکر می کنن باید کل پایه رو توپپپپ از همون اول ببندن ولی واقعا نمیشه این کار رو توی 3 ماه کرد
                                        الویت توی تابستون با مباحث تخصصی پایه هاست که هم دهم و هم یازدهمش رو بخون :
                                        شیمی و زیست(اول جانوری ها بعد گیاهی ها باهم ) و فیزیک(با توجه به سخت و وقت گیر بودن بین دهم یا یازدهم یکی رو انتخاب کن و اول اونو بخون) هم دهم و هم یازدهم رو بخون
                                        ولی برای ریاضی مثلثات و تابع و یه سری تک فصل ها مثل معادله نا معادله رو توی تابستون بخون(از فیلم های صفر تا صد می تونی استفاده کنی بعدش هم از روی کتاب جامع خیلی سبز یا مهر و ماه تست بزنی چرا میگم جامع؟ چون خودشون مبحث ها رو کامل جدا کرده و اگه پایه به پایه بخوای بخونی دیرتر ارتباط تابع 10 با 11 رو می فهمی)
                                        برای عمومی ها :
                                        عربی اول باید برنامه برای قوائد داشته باشی قوائد دهم و یازدهم رو به ترتیب بخون(من از فیلم های الا برای خوندن قوائد استفاده می کردم که خیلییییی خوب بودن و وقت کمتری می برد) و تست بزن
                                        زبان هم یه روز واژه یک درس رو کامل بخون روز بعد تست هاشو بزن برای گرامر هم همینطور(در مجموع هر درس 4 روز زمان می بره)(از صفر تا صدا حتما استفاده کن وقت کمتری می بره)
                                        ادبیات رو هم موضوعی بخون و الویت توی تابستونت خوندن کل تک ارایه ها(منظورم 12 ام هم هست) همراه با تست و خوندن کل مفاهیم پایه باشه (تست های قرابت رو تقسیم کن و روزی 5 تا 10 دونه بزن و خوب بررسی کن) برای ادبیات صفر تا صد های اقای حسین خانی عالییییی هستن
                                        دینی رو هم یه روز درس رو بخون روز بعد تست هاشو بزن(زمانی که 12 ام بودم نتونستم توی تابستون دینی بخونم برای همین از مهر همراه با ازمون می خوندم)(اگه هنوز مثل خودم برای دینی تشریحی می خونی فرق تستی و تشریحی رو نمی فهمی می تونی از کلیپ های الا استفاده کنی)

                                        ان شاالله برات مفید بوده باشه:cherry_blossom:
                                        فقط چندتا نکته هست که تو پست بعدی میگم

                                        mahdih ghM آفلاین
                                        mahdih ghM آفلاین
                                        mahdih gh
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #24

                                        @zahra-forouzanfar
                                        سلام عزیزم ممنون فقط یه چیزی
                                        من قراره پایه ها رو جدا جدا بخونم یعنی اول دهم بعد یازدهم بعد دوازدهم
                                        چوک من تقریبا دو ساله از درسا فاصله گرفتم الان خیلی سخته که بخوام توی ۳ ماه پایه رو جمع کنم 😭

                                        J 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • mahdih ghM mahdih gh

                                          @zahra-forouzanfar
                                          سلام عزیزم ممنون فقط یه چیزی
                                          من قراره پایه ها رو جدا جدا بخونم یعنی اول دهم بعد یازدهم بعد دوازدهم
                                          چوک من تقریبا دو ساله از درسا فاصله گرفتم الان خیلی سخته که بخوام توی ۳ ماه پایه رو جمع کنم 😭

                                          J آفلاین
                                          J آفلاین
                                          JAVANEH.F
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #25

                                          mahdih gh
                                          کلاسی ثبتنام کردین؟ یا فقط با الا می خواین بخونید؟ یا راه ابریشم مد نظرتون هست؟

                                          ببخشید می پرسم چون اگه بدونم دقیق تر می تونم کمکتون کنم(اگر فضولی حساب میشه جواب ندید)

                                          mahdih ghM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع