Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. دارم دیوونه میشم😔
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

دارم دیوونه میشم😔

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
60 دیدگاه‌ها 23 کاربران 2.8k بازدیدها 19 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • F F Gh 1

    @danial-hosseiny دقیقا فکر میکنن من فقط نیاز مادی دارم

    S.daniyal hosseinyS آفلاین
    S.daniyal hosseinyS آفلاین
    S.daniyal hosseiny
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #13

    F Gh 1
    خیلی خودتو تحت فشار نذار. واقعا اگه به ابعاد روحیت توجهی نمیکنن تلاش کن باهاشون چیزی رو توی این زمینه ها درمیون نذاری. چون با جای اینکه حالت خوب بشه، تازه حالت که خوب نمیشه هیچی، حرص هم میخوری بدتر میشه.

    خر چه داند قیمت نقل و نبات؟!

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • F F Gh 1

      سلام دوستان آلاءی
      اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
      راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
      نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
      از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
      دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
      احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
      دانش-آموزان-آلاء

      چیچکچ آفلاین
      چیچکچ آفلاین
      چیچک
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #14

      F Gh 1 سلام عزیزم
      ببین من خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که دردولامو به هیچکسسس نگم چون حتی اگه مامانمم باشه ، یه مدت بعد پشیمونم می‌کنه 😂
      از من می‌شنوی به هیشکی نگو
      منم خیلی ناراحت بودم که وای من دوستی ندارم ، به خونوادمم میگم دیگه واویلا ولی الان دیگه به خدا میگم
      شاید بگی اینا بچه بازیه ، نه به جون خودم
      از وقتی که فهمیدم من به جز خدا هیچکسو ندارم ، دیگه واسه هرچیزی ناراحت نیستم ، مشکلمو به خدا میگم ، خودش حل می‌کنه ،خداستا ، قرار نیست که ما راهو بهش نشون بدیم
      تو هم به خدا بگو ، خودش می‌دونه ها ولی تو که میگی ، سریع مشکلو حل می‌کنه
      مان به یه نتیجه رسیدم که نباید یه سری چیزا رو حتی به هرکسی بگم ، فقط بین خودم و خدا بمونه ، سریعتر وضعیت بهتر میشه

      F 1 پاسخ آخرین پاسخ
      10
      • F F Gh 1

        سلام دوستان آلاءی
        اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
        راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
        نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
        از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
        دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
        احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
        دانش-آموزان-آلاء

        چیچکچ آفلاین
        چیچکچ آفلاین
        چیچک
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #15

        F Gh 1 در ضمن منم خیلی احساساتی م و تا تقی به توقی میخوره گریه میکنم
        گریه کن نگرانم نباش ، حالا تو تنهایی ت گریه کن
        البته اشک تمساح نباشه ها🙂🌷

        F 1 پاسخ آخرین پاسخ
        6
        • F F Gh 1

          سلام دوستان آلاءی
          اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
          راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
          نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
          از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
          دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
          احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
          دانش-آموزان-آلاء

          شایان اسماعیلیش آفلاین
          شایان اسماعیلیش آفلاین
          شایان اسماعیلی
          ریاضی دوازدهم دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #16

          F Gh 1
          دوست آلایی سلام
          من تا اونجایی که از اطرافیان خودم سراغ دارم اینجوریه که خیلی سخت میشه با خانواده مشورت و حتی گاهی درد و دل کرد
          پس این یه امر معموله و خیلی نباید از بابتش ناراحت باشید
          اما پیشنهادی که بنده به شما میکنم اینه که برای چند روز هم که شده همه برنامه های روزانه خودتون رو متوقف کنید و به کارهایی بپردازید که شمارو سرحال میاره
          مثلا چند مورد از کاراهایی که حال خودمو خیلی خوب میکنه اینجوریه که برم پیاده روی ، فیلم خوب ببینم ،موسیقی بیکلام خوب گوش بدم ، پیتزا بخورم و هزاران کار دیگه که ردیف کردنشون در این مقال نمیگنجه
          اما در مورد ارزش خودتون فرمودید
          ارزش آدما رو نمیشه به وسیله برخورد دیگران باهاشون مشخص کرد بلکه این خود شخصه که میتونه به خودش ارزش بده
          حالا به چه صورت؟
          یادمه چند وقت پیشا حساب رسمی آلاء توی اینستاگرام یک استوری در مورد انسان های موفق گذاشته بود(نمیدونم یادتون هست یا نه) ؛ این استوری به این موضوع میپرداخت که ویژگی مشترک انسان هایی که به اهدافشون رسیدن چیه؟ به طور خلاصه خدمت شما عرض کنم همشون یک چارچوب مشخص( که بهش اصطلاحا داشتن دیسیپلین هم میگن) برای خودشون داشتن که بهش عمل میکردن.
          پیشنهاد بنده به شما اینه که به دنبال قوانین خودتون برای زندگی کردن بگردین و وقت رو تلف نکنید.
          اما مورد دیگری که باید خدمتتون عرض کنم اینه که اگر گریه کردن موجب تسکین خاطر شما میشه حتما این کار رو انجام بدین ولی اگر موجب میشه بدتر سر خورده و ناراحت بشین پیشنهاد بنده اینه که روزمره خودتون رو با موسیقی های شاد و فیلم های کمدی خوب پر کنید و نگذارید روزتون خراب بشه
          و در نهایت باید بگم این خود شمایید که تعیین کننده همه چیز هستید پس باکمی استراحت به مسیر همیشگی زندگیتون بر گردید
          موفق باشید

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • F F Gh 1

            سلام دوستان آلاءی
            اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
            راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
            نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
            از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
            دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
            احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
            دانش-آموزان-آلاء

            atena abolhasaniA آفلاین
            atena abolhasaniA آفلاین
            atena abolhasani
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #17

            سلام عزیزم روزت بخیر
            این حس و حالی رو که میگی تقریبا هممون یه دور حس کردیم اینکه تو خانواده کسی نیست باهاش دردو دل کنی اگرم با کسی درمورد ناراحتیات حرف بزنی طور دیگه ای برداشت میکنن یا خب اونطور که میخوای باهات حرف نمیزنن و فاز نصیحت برمیدارن.
            از نظر من دوستان خیلی بهتر میتونن کمک کنن تا حالت بهتر بشه
            ولی خب کسایی هستن که دوستاشون رو خیلی دیر پیدا میکنن و خب راحت نمیتونن با هرکسی حرف بزنن (عین خود من!)
            ولی به هرحال من اینجام😉 هروقت که حس کردی لازم داری با کسی حرف بزنی ( اگه دوست داشتی )میتونی تودلی تگم کنی باهم حرف بزنیم بلاخره تا جایی از دستم بر بیاد سعی میکنم کمکت کنم 💛
            F Gh 1 در دارم دیوونه میشم😔 گفته است:
            . بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره

            در مورد با این حرفی که زدی، اصلا اصلا همچین فکری نکن
            حالا نمیدونم چی باعث شده که این فکر به ذهنت برسه ولی هر آدمی منحصر به فرد خودشه بنظرم ما اصلا نمیتونیم بگیم کی ارزشش بالاتره چون ملاکی برای اینکار وجود نداره! حالا چون مثلا چند نفر اومدن از من انتقاد کردن یا مثلا برخورد خوبی با من نداشتن من بیام بگم ارزش من پایین تر از بقیه است چون هیچ دوستی ندارم یا کسی نیست حرف های منو بفهمه!
            البته که اینطور نیست!
            دنیا آدمای زیاد و متفاوتی داره قرار نیست مثل هم باشیم که بخوایم باهم مقایسه بشیم و ارزش های همدیگه رو بسنجیم.
            فقط میتونم بگم خودت باش🙃
            و اصلا هم به این فکر نکن که بخوای خودتو با بقیه مقایسه کنی.
            امیدوارم خوب منظورمو رسونده باشم😄❤️
            پ.ن : نگران اعتبارتم نباش 😉

            F 1 پاسخ آخرین پاسخ
            4
            • چیچکچ چیچک

              F Gh 1 سلام عزیزم
              ببین من خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که دردولامو به هیچکسسس نگم چون حتی اگه مامانمم باشه ، یه مدت بعد پشیمونم می‌کنه 😂
              از من می‌شنوی به هیشکی نگو
              منم خیلی ناراحت بودم که وای من دوستی ندارم ، به خونوادمم میگم دیگه واویلا ولی الان دیگه به خدا میگم
              شاید بگی اینا بچه بازیه ، نه به جون خودم
              از وقتی که فهمیدم من به جز خدا هیچکسو ندارم ، دیگه واسه هرچیزی ناراحت نیستم ، مشکلمو به خدا میگم ، خودش حل می‌کنه ،خداستا ، قرار نیست که ما راهو بهش نشون بدیم
              تو هم به خدا بگو ، خودش می‌دونه ها ولی تو که میگی ، سریع مشکلو حل می‌کنه
              مان به یه نتیجه رسیدم که نباید یه سری چیزا رو حتی به هرکسی بگم ، فقط بین خودم و خدا بمونه ، سریعتر وضعیت بهتر میشه

              F آفلاین
              F آفلاین
              F Gh 1
              انسانی دوازدهم
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #18

              @haniehno ببین من خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که دردولامو به هیچکسسس نگم چون حتی اگه مامانمم باشه ، یه مدت بعد پشیمونم می‌کنه 😂

              دقیقا😂😂

              ♡𝒸𝒶𝓅𝓉𝒶𝒾𝓃 ℴ𝒻 𝓁ℴ𝓋ℯ

              چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
              4
              • چیچکچ چیچک

                F Gh 1 در ضمن منم خیلی احساساتی م و تا تقی به توقی میخوره گریه میکنم
                گریه کن نگرانم نباش ، حالا تو تنهایی ت گریه کن
                البته اشک تمساح نباشه ها🙂🌷

                F آفلاین
                F آفلاین
                F Gh 1
                انسانی دوازدهم
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #19

                @haniehno چشم😆

                ♡𝒸𝒶𝓅𝓉𝒶𝒾𝓃 ℴ𝒻 𝓁ℴ𝓋ℯ

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • مهشید حسن زاده 0م مهشید حسن زاده 0

                  F Gh 1 اگه دخملی که فک کنم هسی
                  قربانت🙌🍭
                  آره طومار
                  آشنامیشی حالا😂
                  مابه نوشته هاطولانی اینجامیگیم طومار
                  تازه شاید باورت نشه ولی سلطان طومارم داریم اینحا😂✌

                  F Gh 1 در دارم دیوونه میشم😔 گفته است:

                  شیر احمد جوادی در دارم دیوونه میشم😔 گفته است:

                  F Gh 1 سلام
                  چون مذهبی هستین، مباحث و سلسله سخنرانی های《حال خوب》آقای پناهیان توی این موارد خیلی خوبه(@panahian_ir توی ایتا یا تلگرام و...)
                  مثلا یکی از نکاتی که ایشون میگن، اینه که حال خوب، ملاک دینداری هست... کسی که حالش خوب نیست(نشاط نداره)، درست و کامل به دین عمل نمیکنه چون اصلا دین برای این هست که انسان بتونه درست زندگی کنه (و حال بد با زندگی خوب تضاد داره)
                  یعنی کسی که به دین عمل کنه، اتوماتیک حالش خوب میشه

                  نکته ی بعدی اینه که هرچی بیشتر تنها باشید، ذهن تون بیشتر مشغول میشه... شاید دوست صمیمی نداشته باشید ولی بین همکلاسی ها و آشنا ها حتما افرادی هستن که ارتباطتون با اونا، نسبت به بقیه فرق کنه
                  سعی کنید از بین همین افراد با بعضیاشون صمیمی تر بشید تا تنها نباشید

                  بعضیا فکر میکنن روضه و گریه باعث میشه آدم افسردگی بگیره و... نمیدونم تجربه ش کردید یا نه ولی اون نشاطی که بعد از روضه و هیئت بوجود میاد چیزی نیست که بشه تعریف کرد...حال و هوای عجیبیه؛ از این بحث هم کمک بگیرید مؤثره

                  ولی من یاد گرفتم ک نباید با کسی صمیمی شد😞

                  میگماااا
                  بنظرم این نتیجه یه کوچولواشتباهه😅
                  ببین اینکه بگیم نباید باکسی صمیمی شد اشتباه مطلقه!مثه این میمونه که آدم دورخودش دیواربکشه وفقط باآیفون بابقیه حرف بزنه!😐🙌
                  اتفاقا باید دوست شد باید دوستی ساخت حتی صمیمی شد(البته ازراه درست وبا آدم درستش😬🙌)امااااا حتی توهمون رابطه هم باید یه حدمشخص داشت😉
                  میدونی مثه اینه که تو تویه خونه بابقیه زندگی شادوگرمی داشته باشی اماخب بهرحال تو تو اون خونه کمدشخصی خودتم داری واین کمدتو مانع صمیمیتت بابقیه نیست مگه نه؟😊
                  پسسسسس ازصمیمیت وساختن روابط درست باآدما نترس اما بی گدارهم به آب نزن
                  هرچیزی ازراه درستش🍭🍭🍭

                  F آفلاین
                  F آفلاین
                  F Gh 1
                  انسانی دوازدهم
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #20

                  مهشید حسن زاده 0 آره دخترم🙂

                  ♡𝒸𝒶𝓅𝓉𝒶𝒾𝓃 ℴ𝒻 𝓁ℴ𝓋ℯ

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  5
                  • atena abolhasaniA atena abolhasani

                    سلام عزیزم روزت بخیر
                    این حس و حالی رو که میگی تقریبا هممون یه دور حس کردیم اینکه تو خانواده کسی نیست باهاش دردو دل کنی اگرم با کسی درمورد ناراحتیات حرف بزنی طور دیگه ای برداشت میکنن یا خب اونطور که میخوای باهات حرف نمیزنن و فاز نصیحت برمیدارن.
                    از نظر من دوستان خیلی بهتر میتونن کمک کنن تا حالت بهتر بشه
                    ولی خب کسایی هستن که دوستاشون رو خیلی دیر پیدا میکنن و خب راحت نمیتونن با هرکسی حرف بزنن (عین خود من!)
                    ولی به هرحال من اینجام😉 هروقت که حس کردی لازم داری با کسی حرف بزنی ( اگه دوست داشتی )میتونی تودلی تگم کنی باهم حرف بزنیم بلاخره تا جایی از دستم بر بیاد سعی میکنم کمکت کنم 💛
                    F Gh 1 در دارم دیوونه میشم😔 گفته است:
                    . بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره

                    در مورد با این حرفی که زدی، اصلا اصلا همچین فکری نکن
                    حالا نمیدونم چی باعث شده که این فکر به ذهنت برسه ولی هر آدمی منحصر به فرد خودشه بنظرم ما اصلا نمیتونیم بگیم کی ارزشش بالاتره چون ملاکی برای اینکار وجود نداره! حالا چون مثلا چند نفر اومدن از من انتقاد کردن یا مثلا برخورد خوبی با من نداشتن من بیام بگم ارزش من پایین تر از بقیه است چون هیچ دوستی ندارم یا کسی نیست حرف های منو بفهمه!
                    البته که اینطور نیست!
                    دنیا آدمای زیاد و متفاوتی داره قرار نیست مثل هم باشیم که بخوایم باهم مقایسه بشیم و ارزش های همدیگه رو بسنجیم.
                    فقط میتونم بگم خودت باش🙃
                    و اصلا هم به این فکر نکن که بخوای خودتو با بقیه مقایسه کنی.
                    امیدوارم خوب منظورمو رسونده باشم😄❤️
                    پ.ن : نگران اعتبارتم نباش 😉

                    F آفلاین
                    F آفلاین
                    F Gh 1
                    انسانی دوازدهم
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #21

                    atena abolhasani ممنون بابت اعتبار🧡

                    ♡𝒸𝒶𝓅𝓉𝒶𝒾𝓃 ℴ𝒻 𝓁ℴ𝓋ℯ

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • F F Gh 1

                      سلام دوستان آلاءی
                      اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
                      راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
                      نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
                      از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
                      دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
                      احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
                      دانش-آموزان-آلاء

                      اهوراا آفلاین
                      اهوراا آفلاین
                      اهورا
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #22

                      F Gh 1
                      سلام
                      شاید باورت نشه ولی خود من هم چند روزه همچین حسی رو دارم وقبلا هم داشتم

                      یه اهنگ غمگین بزار یه دل سیر گریه کن
                      همینو میتونم بگم

                      1.png

                      چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • F F Gh 1

                        سلام دوستان آلاءی
                        اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
                        راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
                        نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
                        از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
                        دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
                        احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
                        دانش-آموزان-آلاء

                        Fariba ArbabiF آفلاین
                        Fariba ArbabiF آفلاین
                        Fariba Arbabi
                        دهم دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #23

                        F Gh 1 سلام
                        منم چنین مشکلی دارم و تصمیم گرفتم تمام مشکلاتم رو بنویسم یا هرچی ناراحتم کرده همرو تو یه دفتر مینویسم و خودمو تخلیه میکنم بنظر من این کار رو امتحان کن از هرچی ناراحتی دلخوری عصبانی هستی بنویس 😊😅🥺

                        زهرا باونی زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • F F Gh 1

                          @haniehno ببین من خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که دردولامو به هیچکسسس نگم چون حتی اگه مامانمم باشه ، یه مدت بعد پشیمونم می‌کنه 😂

                          دقیقا😂😂

                          چیچکچ آفلاین
                          چیچکچ آفلاین
                          چیچک
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #24

                          F Gh 1 از تجربیات م بهره ببر 😎😂

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • اهوراا اهورا

                            F Gh 1
                            سلام
                            شاید باورت نشه ولی خود من هم چند روزه همچین حسی رو دارم وقبلا هم داشتم

                            یه اهنگ غمگین بزار یه دل سیر گریه کن
                            همینو میتونم بگم

                            چیچکچ آفلاین
                            چیچکچ آفلاین
                            چیچک
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #25

                            @سجاد-ذوالفقاری آهنگ غمگین میخواد چیکار
                            شرایطی که داره ( من خودمم بعضا دارم ) خودش سیل راه میندازه 🙂

                            اهوراا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • F F Gh 1

                              سلام دوستان آلاءی
                              اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
                              راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
                              نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
                              از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
                              دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
                              احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
                              دانش-آموزان-آلاء

                              مصطفي عباسیانم آفلاین
                              مصطفي عباسیانم آفلاین
                              مصطفي عباسیان
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #26

                              F Gh 1 سلام
                              یه رفتاری از خودت نشون بده که بگن دیگه بزرگ شده برا همین کم کم مستقل میشی

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • چیچکچ چیچک

                                @سجاد-ذوالفقاری آهنگ غمگین میخواد چیکار
                                شرایطی که داره ( من خودمم بعضا دارم ) خودش سیل راه میندازه 🙂

                                اهوراا آفلاین
                                اهوراا آفلاین
                                اهورا
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #27

                                @haniehno
                                اون واسه شماهاست
                                ماها خیلی سخت اشکمون در میاد

                                1.png

                                چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • اهوراا اهورا

                                  @haniehno
                                  اون واسه شماهاست
                                  ماها خیلی سخت اشکمون در میاد

                                  چیچکچ آفلاین
                                  چیچکچ آفلاین
                                  چیچک
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #28

                                  @سجاد-ذوالفقاری
                                  به نظرتون خوبه ؟
                                  میدونما این احساساتی بودن منم خیلی بده که ببینم یکی ناراحته منم بشینم باهاش گریه کنم ولی به نظر من اینکه آدم بتونه راحت گریه کنه و راحت بخنده یه نعمت بزرگه
                                  از ته قلبم از خدا می‌خوام گریه هاتونو از سر شوق و خوشحالی کنه ، اون موقع راحت گریه تون بیاد 🤩

                                  اهوراا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  5
                                  • F F Gh 1

                                    سلام دوستان آلاءی
                                    اومدم درباره حس وحال الانم براتون بگم و کمک بخوام. چون واقعا به آخر خط رسیدم.
                                    راستش من دوستی ندارم و متاسفانه با خونواده مشکل پیدا کردم و نمیتونم باهاشون دردودل کنم(بخاطر اینکه قبلا خطا کردم)
                                    نمیدونم واقعا چرا نمیتونم مستقل باشم حتی موقع خرید.
                                    از طرفی خونوادم معتقدن که نباید الکی گریه کنم. مگه گریه برا تخلیه نیس؟
                                    دیگه خستم. خستم از هرچی نصیحت. بعضی وقتا احساس میکنم از بقیه بچه ها ارزشم کمتره. خونواده من فکر میکنن اگه مذهبی باشن کافیه و بچه ها نیازی ب هم صحبت ندارن.(البته من قصد توهین ندارم و خودم بچه مذهبی هستم)
                                    احساس میکنم دارم افسرده میشم. لطفا کمک کنید.
                                    دانش-آموزان-آلاء

                                    زهرا باونی زادهز آفلاین
                                    زهرا باونی زادهز آفلاین
                                    زهرا باونی زاده
                                    دانش آموزان آلاء انسانی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #29

                                    F Gh 1 سلام دوست خوبم
                                    ادما گاهی اوقات کم میارن، خسته میشن و دلشون میخاد یه استاپ حداقل موقت داشته باشن، این بد نیست
                                    یجایی توی راهت اگه خسته شدی یکم وایسا نفسی تازه کن و دوباره شروع به تلاش کن اما تسلیم نشو!!.
                                    گریه کردن، گاهی وقتا برای سبک شدن خیلی خوبه، اما یه وقتایی باید بجای گریه و ناله دنبال راه حل بود، مثلا اگه همیشه اذیتی و دلت میخواد گریه کنی ، راهی پیدا کن تا شاد باشی و کمتر به غصه ها فکر کنی
                                    برای بیرون رفتن و... این چیزا هم توی سن ما طبیعیه که هنوز خونواده هامون سخت گیری کنن و جای نگرانی نیست، میگذره این روزا
                                    مذهبی بودن خونواده هم دلیل بر این نیست که لازم نیست سنگ صبور هم باشن، خیلی از خونواده ها حتی غیر مذهبیش دچار این اشتباه میشن که هرکی باید مشکل خودشو خودش حل کنه یا غرق در کارای خودشون میشن و از بقیه غافل، که چاره این رفتار اشتباه صبر و پذیرشه...
                                    اگه این سختگیری خونواده بخاطر اشتباهیه که انجام دادی، سعی کن اشتباهتو اصلاح کنی و واقعا دیگه سراغش نری ، با خونواده مهربون باش و اگه اذیتت کردن سعی کن با ارامش رفتار کنی، تا دوباره بهت اعتماد کنن
                                    توی همه ی اینا هم امیدت به خدا رو از دست نده
                                    ببخشید خیلی حرف زدم و ممنون که حرفامو خوندی🍀

                                    F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • زهرا باونی زادهز زهرا باونی زاده

                                      F Gh 1 سلام دوست خوبم
                                      ادما گاهی اوقات کم میارن، خسته میشن و دلشون میخاد یه استاپ حداقل موقت داشته باشن، این بد نیست
                                      یجایی توی راهت اگه خسته شدی یکم وایسا نفسی تازه کن و دوباره شروع به تلاش کن اما تسلیم نشو!!.
                                      گریه کردن، گاهی وقتا برای سبک شدن خیلی خوبه، اما یه وقتایی باید بجای گریه و ناله دنبال راه حل بود، مثلا اگه همیشه اذیتی و دلت میخواد گریه کنی ، راهی پیدا کن تا شاد باشی و کمتر به غصه ها فکر کنی
                                      برای بیرون رفتن و... این چیزا هم توی سن ما طبیعیه که هنوز خونواده هامون سخت گیری کنن و جای نگرانی نیست، میگذره این روزا
                                      مذهبی بودن خونواده هم دلیل بر این نیست که لازم نیست سنگ صبور هم باشن، خیلی از خونواده ها حتی غیر مذهبیش دچار این اشتباه میشن که هرکی باید مشکل خودشو خودش حل کنه یا غرق در کارای خودشون میشن و از بقیه غافل، که چاره این رفتار اشتباه صبر و پذیرشه...
                                      اگه این سختگیری خونواده بخاطر اشتباهیه که انجام دادی، سعی کن اشتباهتو اصلاح کنی و واقعا دیگه سراغش نری ، با خونواده مهربون باش و اگه اذیتت کردن سعی کن با ارامش رفتار کنی، تا دوباره بهت اعتماد کنن
                                      توی همه ی اینا هم امیدت به خدا رو از دست نده
                                      ببخشید خیلی حرف زدم و ممنون که حرفامو خوندی🍀

                                      F آفلاین
                                      F آفلاین
                                      F Gh 1
                                      انسانی دوازدهم
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #30

                                      زهرا باونی زاده راستش من خیلی حساس شدم و فقط کافیه تقی به توقی بخوره😑 من نمیتومم با آرامش برخورد کنم

                                      ♡𝒸𝒶𝓅𝓉𝒶𝒾𝓃 ℴ𝒻 𝓁ℴ𝓋ℯ

                                      چیچکچ زهرا باونی زادهز 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • چیچکچ چیچک

                                        @سجاد-ذوالفقاری
                                        به نظرتون خوبه ؟
                                        میدونما این احساساتی بودن منم خیلی بده که ببینم یکی ناراحته منم بشینم باهاش گریه کنم ولی به نظر من اینکه آدم بتونه راحت گریه کنه و راحت بخنده یه نعمت بزرگه
                                        از ته قلبم از خدا می‌خوام گریه هاتونو از سر شوق و خوشحالی کنه ، اون موقع راحت گریه تون بیاد 🤩

                                        اهوراا آفلاین
                                        اهوراا آفلاین
                                        اهورا
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #31

                                        @haniehno
                                        نه خیلی بد و سخته

                                        ممنون همچنین شما:rose: :rose:

                                        1.png

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • F F Gh 1

                                          زهرا باونی زاده راستش من خیلی حساس شدم و فقط کافیه تقی به توقی بخوره😑 من نمیتومم با آرامش برخورد کنم

                                          چیچکچ آفلاین
                                          چیچکچ آفلاین
                                          چیچک
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #32

                                          F Gh 1 منم بعضی وقتا حس میکنم تعادل روانی ندارم😂

                                          F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع