Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. نظر مشاور درباره ویدیو دیدن:\
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

نظر مشاور درباره ویدیو دیدن:\

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده مشاوره تحصیلی
20 دیدگاه‌ها 10 کاربران 791 بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • shayan jafariS shayan jafari

    @mr-fantastic سلام
    هر قرصی برا هر کسی کارساز نیس
    خیلیا با فیلم دیدن تنبل میشن ، حس و حال تست زدن ندارن ، فقط عین ی فیلم عادی نگاش میکنن و حتی ب تستا هم ک میرسه میشینن فیلماشو نگاه میکنن...
    خیلیام روش استفادشو میدونن و ازش سود میبرن
    الان باید ببینی با خودت چند چندی
    درسنامه رو ک کامل دیدی و تستای ابریشم رو زدی ، آزمون دادی ، تحلیل کردی ... آزمون بعدیش پیشرفت میکنی ؟
    اگه روند صعودی باشه پس چیزی ک داری ازش استفاده میکنی برات خوبه
    اگه نباشه ، یا درست از محصول استفاده نمیکنی یا اون محصول برای شخص خودت مناسب نیس و باید با روشای دیگه درس بخونی

    ولی یکم ک فکر کنی ابریشم خارج از چیزایی ک مشاورت گفته نیس
    بلکه بیشترم هس
    مشاورت گفته کتاب بخون تست بزن
    ابریشمم درسنامش حکم کتاب خوندن رو داره ( خواستی میتونی کتابم بعد درسنامه تورق بزنی ) بعدشم ک تست ، بعدم آزمون و بعد تحلیل
    چارچوب کلی خوندن خارج از اینا نیس

    M آفلاین
    M آفلاین
    Mr.Fantastic
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
    #4

    shayan jafari
    ترازم یکم افت داشت.البته دلیلش بیشتر این بود که برنامه راه ابریشم با چیزی که موقع خرید وعده داده شده بود(منطبق با قلمچی) یکم متفاوت بود و من یکم واسه تست زدن گیج شدم(باید درسنامه رو از 4 فرسنگ قر و قاطی ببینی بعد حالا بیای تست های مباحث مرتبط با آزمون جدا کنی و بزنی و این حرفا)
    واسه دهم و یازدهمم کتاب تست داشتم.ولی دوازدهم رو دیگه بین کتاب تست و راه ابریشم تصمیم گرفتم که راه ابریشم رو داشته باشمودر کنارش یه منبع دیگه هم برای تست دارم که البته تعداد تست هاش زیاد نیست(نسبت به راه ابریشم)

    shayan jafariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • M Mr.Fantastic

      سلام.من با یه مشاور که مشورت کردم به شدت منو از دیدن ویدیو نهی کرد:|
      از طرفی راه ابریشمی هستم و راه ابریشم هم بر پایه ویدیو
      گفت که بهترین کار اینه که کتاب درسی و درسنامه ها رو بخونم و برم سراغ تست
      (قلمچی شرکت میکنم)
      نظر شما چیه؟
      وضعیت حال حاضرم رو هم بگم:معمولا از هر فرسنگ بخش عمده ای از تست ها باقی میمونه و نمیرسم که بزنمشون.تابستون رو با راه ابریشم بودم و اختصاصی های دهم رو خوندم.الان بیشتر ویدیو دوازدهم رو میبینم و دهم رو نمیبینم.ولی باز هم از تست ها خیلی میمونه
      دانش-آموزان-آلاء

      0yasin.sh00 آفلاین
      0yasin.sh00 آفلاین
      0yasin.sh0
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #5

      @mr-fantastic خو ببین گل الان من جایی مشکل داشتم فیزیک رفتم ویدیو شو دیدم خوب بعد اینکه پایه راه ابریشم که میگی براساس ویدیو خب تدریس و تست و...اگه ویدیو نباشه چطوری به شما منتقل کنن؟!

      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • 0yasin.sh00 0yasin.sh0

        @mr-fantastic خو ببین گل الان من جایی مشکل داشتم فیزیک رفتم ویدیو شو دیدم خوب بعد اینکه پایه راه ابریشم که میگی براساس ویدیو خب تدریس و تست و...اگه ویدیو نباشه چطوری به شما منتقل کنن؟!

        M آفلاین
        M آفلاین
        Mr.Fantastic
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #6

        yasin sheibak مگه من گفتم پایه اش ویدیو هست بده؟

        0yasin.sh00 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • M Mr.Fantastic

          yasin sheibak مگه من گفتم پایه اش ویدیو هست بده؟

          0yasin.sh00 آفلاین
          0yasin.sh00 آفلاین
          0yasin.sh0
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #7

          @mr-fantastic ن خودت رو نمیگم مشاور محترمت رو میگم گل

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • M Mr.Fantastic

            shayan jafari
            ترازم یکم افت داشت.البته دلیلش بیشتر این بود که برنامه راه ابریشم با چیزی که موقع خرید وعده داده شده بود(منطبق با قلمچی) یکم متفاوت بود و من یکم واسه تست زدن گیج شدم(باید درسنامه رو از 4 فرسنگ قر و قاطی ببینی بعد حالا بیای تست های مباحث مرتبط با آزمون جدا کنی و بزنی و این حرفا)
            واسه دهم و یازدهمم کتاب تست داشتم.ولی دوازدهم رو دیگه بین کتاب تست و راه ابریشم تصمیم گرفتم که راه ابریشم رو داشته باشمودر کنارش یه منبع دیگه هم برای تست دارم که البته تعداد تست هاش زیاد نیست(نسبت به راه ابریشم)

            shayan jafariS آفلاین
            shayan jafariS آفلاین
            shayan jafari
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط shayan jafari انجام شده
            #8

            @mr-fantastic کتاب تست لزومی نداره حتما بزنی
            من خودم قبل مهر جو گیر شدم ی عالمه کتاب تست خریدم خیلی بار سنگینی رومه
            یکی دو فصل از فیزیک نشر الگو پایه زدم ، ی سری تستایی بودن ک عینا تو تستای استاد طلوعی بود ( میخوام بگم ک تستای ابریشم تنوع خوبی داره و استانداردن و با زدنشون ب منبع دیگه ای نیاز نیس ولی خب اگه بزنی ک چ بهتر )
            بهترین راه برنامه نوشتنه
            من اصلا از برنامه آلاء استفاده نکردم
            روزی ک آزمون میدی بشین بودجه بندی تا آزمون بعدتو ببین
            ببین چند تا فیلم درسنامه اختصاصی و عمومی در پیش داری
            ی ضرب و تقسیم کن بعد ببین چقدر تست و کنکورچه داری ، همه رو مرتب بنویس ک بدونی هر روز باید چیکار کنی
            مثلا برنامه من تا آزمون بعدی گزینه دو اینطوریه که 10 روز روزی 11 تا کلیپ باید ببینم و بعدش 9 روز 270 تا تست بزنم
            اینجوری همه چیز مشخصه و باور کن هر چی نظم کارت بیشتر باشه ، انگیزه و کیفیت کارت بالاتر میره

            well, they call me the GMV boy
            ™JF BS

            Zari MmZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • M آفلاین
              M آفلاین
              Mr.Fantastic
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #9

              مرسی از همه.اگه بازم کسی نظری داشت ممنون میشم بگه

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • mohammadhosein BahadoriM آفلاین
                mohammadhosein BahadoriM آفلاین
                mohammadhosein Bahadori
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #10

                سلام چند ساعت می خونید؟؟
                به نظرم باید ساعت مطالعه رو افزایش بدید

                M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • shayan jafariS shayan jafari

                  @mr-fantastic سلام
                  هر قرصی برا هر کسی کارساز نیس
                  خیلیا با فیلم دیدن تنبل میشن ، حس و حال تست زدن ندارن ، فقط عین ی فیلم عادی نگاش میکنن و حتی ب تستا هم ک میرسه میشینن فیلماشو نگاه میکنن...
                  خیلیام روش استفادشو میدونن و ازش سود میبرن
                  الان باید ببینی با خودت چند چندی
                  درسنامه رو ک کامل دیدی و تستای ابریشم رو زدی ، آزمون دادی ، تحلیل کردی ... آزمون بعدیش پیشرفت میکنی ؟
                  اگه روند صعودی باشه پس چیزی ک داری ازش استفاده میکنی برات خوبه
                  اگه نباشه ، یا درست از محصول استفاده نمیکنی یا اون محصول برای شخص خودت مناسب نیس و باید با روشای دیگه درس بخونی

                  ولی یکم ک فکر کنی ابریشم خارج از چیزایی ک مشاورت گفته نیس
                  بلکه بیشترم هس
                  مشاورت گفته کتاب بخون تست بزن
                  ابریشمم درسنامش حکم کتاب خوندن رو داره ( خواستی میتونی کتابم بعد درسنامه تورق بزنی ) بعدشم ک تست ، بعدم آزمون و بعد تحلیل
                  چارچوب کلی خوندن خارج از اینا نیس

                  mohammad m 1M آفلاین
                  mohammad m 1M آفلاین
                  mohammad m 1
                  دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #11

                  shayan jafari عزیزم فرق داره کتاب خوندن و فیلم دیدن شما هبچ وقت نمیتونی به تسلطی که تو خوندن میرسی تو دیدن برسی . متن کتاب متن کتاب متن کتاب خیلی تاثیر داره نکات و فرمولاس مثالا و تمرینا رو اول بخونین دیگه نیاز به درینامه هم نیست برین تستارو مثل آب خوردن میرنین . خدا قوت

                  shayan jafariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • mohammad m 1M mohammad m 1

                    shayan jafari عزیزم فرق داره کتاب خوندن و فیلم دیدن شما هبچ وقت نمیتونی به تسلطی که تو خوندن میرسی تو دیدن برسی . متن کتاب متن کتاب متن کتاب خیلی تاثیر داره نکات و فرمولاس مثالا و تمرینا رو اول بخونین دیگه نیاز به درینامه هم نیست برین تستارو مثل آب خوردن میرنین . خدا قوت

                    shayan jafariS آفلاین
                    shayan jafariS آفلاین
                    shayan jafari
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط shayan jafari انجام شده
                    #12

                    mohammad m 1 جزوه ای ک تو راه ابریشم منتشر میشه برا نگاه کردنه ؟ برا خوندنه دیگه
                    مدرسه هم همنیطوره ، اول دبیر تدریس میکنه ، بعد برای مرور جزوه و کتاب رو میخونیم بعد تست
                    بدون تدریس و فی البداهه و با صرف خوندن کتاب میشه درس رو فهمید ؟
                    اونجوری بود هیچکی مدرسه نمیرفت چارتا کتاب میخرید با درسنامه و تست بعدم میرفت کنکور میداد
                    درس باید تدریس بشه

                    well, they call me the GMV boy
                    ™JF BS

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • mohammadhosein BahadoriM mohammadhosein Bahadori

                      سلام چند ساعت می خونید؟؟
                      به نظرم باید ساعت مطالعه رو افزایش بدید

                      M آفلاین
                      M آفلاین
                      Mr.Fantastic
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
                      #13

                      mohammadhosein Bahadori
                      به طور معمول7صبح تا 12 که مدرسه دارم بعضی کلاس ها که میشه رو فقد حضور میزنم و خودم میرم میخونم.
                      بعد مدرسه هم گاهی اوقات نیم ساعت استراحت و گاهی بدون استراحت شروع میکنم و تا 19 درس میخونم.19به بعد هم یه روز درمیون وقتم پر هست واسه کار دیگه ای
                      میانگین میشه بین7 تا9 ساعت

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • shayan jafariS shayan jafari

                        @mr-fantastic کتاب تست لزومی نداره حتما بزنی
                        من خودم قبل مهر جو گیر شدم ی عالمه کتاب تست خریدم خیلی بار سنگینی رومه
                        یکی دو فصل از فیزیک نشر الگو پایه زدم ، ی سری تستایی بودن ک عینا تو تستای استاد طلوعی بود ( میخوام بگم ک تستای ابریشم تنوع خوبی داره و استانداردن و با زدنشون ب منبع دیگه ای نیاز نیس ولی خب اگه بزنی ک چ بهتر )
                        بهترین راه برنامه نوشتنه
                        من اصلا از برنامه آلاء استفاده نکردم
                        روزی ک آزمون میدی بشین بودجه بندی تا آزمون بعدتو ببین
                        ببین چند تا فیلم درسنامه اختصاصی و عمومی در پیش داری
                        ی ضرب و تقسیم کن بعد ببین چقدر تست و کنکورچه داری ، همه رو مرتب بنویس ک بدونی هر روز باید چیکار کنی
                        مثلا برنامه من تا آزمون بعدی گزینه دو اینطوریه که 10 روز روزی 11 تا کلیپ باید ببینم و بعدش 9 روز 270 تا تست بزنم
                        اینجوری همه چیز مشخصه و باور کن هر چی نظم کارت بیشتر باشه ، انگیزه و کیفیت کارت بالاتر میره

                        Zari MmZ آفلاین
                        Zari MmZ آفلاین
                        Zari Mm
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #14

                        shayan jafari سلام.میشه بگید چطور روزی یازده تا کلیپ میبینین.بعنی از هر درسی یا زده کلیپ میبینید.؟؟ممنون میشم اگه بگید روش درسخوندتونو

                        shayan jafariS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Zari MmZ Zari Mm

                          shayan jafari سلام.میشه بگید چطور روزی یازده تا کلیپ میبینین.بعنی از هر درسی یا زده کلیپ میبینید.؟؟ممنون میشم اگه بگید روش درسخوندتونو

                          shayan jafariS آفلاین
                          shayan jafariS آفلاین
                          shayan jafari
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط shayan jafari انجام شده
                          #15

                          Zari Mm سلام
                          از هر درس 11 تا کلیپ ک میشه 88 تا !
                          کلا 11 تا میبینم ، تو دو تا فرسنگ قبل 10 تا بود
                          کار خاصی نمیکنم و رسیدن ب این 11 تا فیلم و تستای ابریشم بعد از 10 روز کار آسونی نباشه کار خیلی سختیم نیس ... من تو رسیدن ب کتاب تست مشکل دارم
                          حالا ی سری از دلایلی ک ممکنه روزی 11 تارو راحت ببینم و برای شما سخته رو میگم شاید بعضیاشون درست بودن
                          یک اینکه من پارسال کنکور دادم ، در نتیجه الان مدرسه ندارم و وقتم بیشتره و اینکه درسارو خوندم و با پیشینه بهتری دارم درسارو میخونم و معمولا ب چیز جدیدی برخورد نمیکنم
                          فیلمارو تا جایی ک راه داشته باشه با سرعت 1/5x میبینم
                          حتی تست های آموزشی وسط درسنامه رو هم اول خودم میزنم و اگه درست حل کردم حلش رو نمیبینم و رد میکنم ، سعی میکنم کل درسنامه رو ببینم ولی اگه مبحث خیلی راحت باشه و قبل از دبیر کلماتی ک میخواد بگه رو هم حفظ باشم میزنم جلو یکم
                          اینا همشون یکم تایم سیو میکنن

                          well, they call me the GMV boy
                          ™JF BS

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • M Mr.Fantastic

                            سلام.من با یه مشاور که مشورت کردم به شدت منو از دیدن ویدیو نهی کرد:|
                            از طرفی راه ابریشمی هستم و راه ابریشم هم بر پایه ویدیو
                            گفت که بهترین کار اینه که کتاب درسی و درسنامه ها رو بخونم و برم سراغ تست
                            (قلمچی شرکت میکنم)
                            نظر شما چیه؟
                            وضعیت حال حاضرم رو هم بگم:معمولا از هر فرسنگ بخش عمده ای از تست ها باقی میمونه و نمیرسم که بزنمشون.تابستون رو با راه ابریشم بودم و اختصاصی های دهم رو خوندم.الان بیشتر ویدیو دوازدهم رو میبینم و دهم رو نمیبینم.ولی باز هم از تست ها خیلی میمونه
                            دانش-آموزان-آلاء

                            C آفلاین
                            C آفلاین
                            chichak am
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط chichak am انجام شده
                            #16

                            @mr-fantastic
                            سلام کنکوری:beaming_face_with_smiling_eyes: :rose:
                            از نظر دادن توی تاپیک های مشاوره ای خوشم نمیاد چون مطمن صددرصد از خودمون و طرف مقابل نیستیم ک بیایم یه راه حل بدیم بهش و بگیم اره حتما اینکار انجام بده
                            ولی چون دیدم درمورد فیلم اموزشی هست و من الان دوساله دارم درموردش با همه بحث میکنم گفتم بیام اینایی ک میدونم بهت بگم
                            یه چی رو همیشه در نظر داشته باش؛مشاور اگه خبره باشه دیگه نیازی نداری بیای نظر بچه های دانش اموزی که مثل خودمون هستن رو بپرسید؛صددرصد مشاور خوبی ک انتخاب کردی تجربه ها و مسیری که بهمون نشون میده از من و بقیه ای ک دانش اموزن بهت میگن بهتره
                            خب بریم سراغ سوال تاپیک:grinning_face:
                            با شناختی که من دارم فکر کنم شما فیلم های رایگان پایه ها رو نگاه کردین درسته؟!
                            ینی در حال حاضر توی آموزش مشکل خاصی ندارین؟!
                            الان دنبال تیپ تست ها روش های تکنیکی و مفهومی تستی هستی؟!
                            خب مشاورت ممکنه به خاطر همین بهت گفته که فیلم نبین که تایم بیشتری رو داشته باشی برای اینکه خودت تست بیشتری بزنی و خلاقیت و مهارت تست زنی رو خودت به دست بیاری تا اینکه بخوان حاضر و اماده بزارن جلوت
                            من کلا دبیر فیزیک مدرسمون افتضاح بود مشاور گفت چون از لحاظ تدریس مشکل داری فقط برای فیزیک فیلم استفاده کن و اتفاقا آلا و یه موسسه دیگه رو پیشنهاد کرد
                            به قول یکی از دوستام که الان دانشجو دندونه میگفت یه فیلم یه ساعته میبینی حالا به الفرض n تا نکته ازش یاد میگیری ولی اگه خودت ۱۰۰ تا تست بزنی همون نکته ها رو یاد میگیری با مرور ۴ تا گزینه از نکته های دیگه ..
                            اولش شاید یکم زمانبر باشه ولی بعدش دیگه اوکی میشیم.
                            یا حداقل مبحث خاصی رو اگه مشکل داشتی برو تدریس و تست هاش رو نگاه کن و سرعت فیلم رو ببر بالا
                            ببین ولی بازم بستگی به خودت داره ببین اینجوری خیلی پیشرفت کردی یا ن؟
                            با تقلب هایی که میشه تراز رو معیار پیشرفتت نزار؛به درصدهات نگاه کن..
                            موفق باشید:rose:

                            فَلا تَعْلَمُ نَفْسٌ ما أُخْفِیَ لَهُمْ مِنْ قُرَةِ أَعْیُنٍ

                            GaladrielG 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • C chichak am

                              @mr-fantastic
                              سلام کنکوری:beaming_face_with_smiling_eyes: :rose:
                              از نظر دادن توی تاپیک های مشاوره ای خوشم نمیاد چون مطمن صددرصد از خودمون و طرف مقابل نیستیم ک بیایم یه راه حل بدیم بهش و بگیم اره حتما اینکار انجام بده
                              ولی چون دیدم درمورد فیلم اموزشی هست و من الان دوساله دارم درموردش با همه بحث میکنم گفتم بیام اینایی ک میدونم بهت بگم
                              یه چی رو همیشه در نظر داشته باش؛مشاور اگه خبره باشه دیگه نیازی نداری بیای نظر بچه های دانش اموزی که مثل خودمون هستن رو بپرسید؛صددرصد مشاور خوبی ک انتخاب کردی تجربه ها و مسیری که بهمون نشون میده از من و بقیه ای ک دانش اموزن بهت میگن بهتره
                              خب بریم سراغ سوال تاپیک:grinning_face:
                              با شناختی که من دارم فکر کنم شما فیلم های رایگان پایه ها رو نگاه کردین درسته؟!
                              ینی در حال حاضر توی آموزش مشکل خاصی ندارین؟!
                              الان دنبال تیپ تست ها روش های تکنیکی و مفهومی تستی هستی؟!
                              خب مشاورت ممکنه به خاطر همین بهت گفته که فیلم نبین که تایم بیشتری رو داشته باشی برای اینکه خودت تست بیشتری بزنی و خلاقیت و مهارت تست زنی رو خودت به دست بیاری تا اینکه بخوان حاضر و اماده بزارن جلوت
                              من کلا دبیر فیزیک مدرسمون افتضاح بود مشاور گفت چون از لحاظ تدریس مشکل داری فقط برای فیزیک فیلم استفاده کن و اتفاقا آلا و یه موسسه دیگه رو پیشنهاد کرد
                              به قول یکی از دوستام که الان دانشجو دندونه میگفت یه فیلم یه ساعته میبینی حالا به الفرض n تا نکته ازش یاد میگیری ولی اگه خودت ۱۰۰ تا تست بزنی همون نکته ها رو یاد میگیری با مرور ۴ تا گزینه از نکته های دیگه ..
                              اولش شاید یکم زمانبر باشه ولی بعدش دیگه اوکی میشیم.
                              یا حداقل مبحث خاصی رو اگه مشکل داشتی برو تدریس و تست هاش رو نگاه کن و سرعت فیلم رو ببر بالا
                              ببین ولی بازم بستگی به خودت داره ببین اینجوری خیلی پیشرفت کردی یا ن؟
                              با تقلب هایی که میشه تراز رو معیار پیشرفتت نزار؛به درصدهات نگاه کن..
                              موفق باشید:rose:

                              GaladrielG آفلاین
                              GaladrielG آفلاین
                              Galadriel
                              دانشجویان پزشکی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #17

                              chichak am در نظر مشاور درباره ویدیو دیدن:\ گفته است:

                              با تقلب هایی که میشه تراز رو معیار پیشرفتت نزار؛به درصدهات نگاه کن..

                              :ok_hand_medium-light_skin_tone: :ok_hand_medium-light_skin_tone: :ok_hand_medium-light_skin_tone:

                              مژده ای دل…🌱💚

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • M Mr.Fantastic

                                سلام.من با یه مشاور که مشورت کردم به شدت منو از دیدن ویدیو نهی کرد:|
                                از طرفی راه ابریشمی هستم و راه ابریشم هم بر پایه ویدیو
                                گفت که بهترین کار اینه که کتاب درسی و درسنامه ها رو بخونم و برم سراغ تست
                                (قلمچی شرکت میکنم)
                                نظر شما چیه؟
                                وضعیت حال حاضرم رو هم بگم:معمولا از هر فرسنگ بخش عمده ای از تست ها باقی میمونه و نمیرسم که بزنمشون.تابستون رو با راه ابریشم بودم و اختصاصی های دهم رو خوندم.الان بیشتر ویدیو دوازدهم رو میبینم و دهم رو نمیبینم.ولی باز هم از تست ها خیلی میمونه
                                دانش-آموزان-آلاء

                                محمد پیرزادهم آفلاین
                                محمد پیرزادهم آفلاین
                                محمد پیرزاده
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #18

                                @mr-fantastic شما فک کن میخوای بری آموزشگاه بیرون.راه ابریشم هم مثل همونه و خیلی کامل تره.درسنامه رو حتما باید دید.

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • M Mr.Fantastic marked this topic as a question on
                                • M Mr.Fantastic has marked this topic as solved on
                                • M آفلاین
                                  M آفلاین
                                  Mr.Fantastic
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
                                  #19

                                  chichak am
                                  @F-Seif-0
                                  mohammad m 1
                                  mohammadhosein Bahadori
                                  shayan jafari
                                  yasin sheibak
                                  Zari Mm
                                  محمد پیرزاده
                                  تشکر از همه.خیلی کمک کننده بود

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • ا آفلاین
                                    ا آفلاین
                                    اجه شاعرغراوی
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #20

                                    سلام به نظر من کلیپ اموزشی رو باید صرف درسایی کنیم که مفهومی ترن مثل فیزیک.
                                    یکی از دوستان گفته بودن اگ از فیلم اموزشی این نکته هارو یاد میگیری میتونی با زدن تست این نکته هارو یاد بگیری ولی زدن تست با اموزش قبلی خیلی به تسلط کمک میکنه .

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    پاسخ
                                    • پاسخ به عنوان موضوع
                                    وارد شوید تا پست بفرستید
                                    • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                    • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                    • بیشترین رای ها


                                    • درون آمدن

                                    • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                    • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                    • اولین پست
                                      آخرین پست
                                    0
                                    • دسته‌بندی‌ها
                                    • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                    • جدیدترین پست ها
                                    • برچسب‌ها
                                    • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                    • دوره‌های آلاء
                                    • گروه‌ها
                                    • راهنمای آلاخونه
                                      • معرفی آلاخونه
                                      • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                      • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                      • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                      • معرفی گروه‌ها
                                      • لینک‌های دسترسی سریع