Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. شروع صفر برای کنکور + مدرسه
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

شروع صفر برای کنکور + مدرسه

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده سوال مشاوره ای
42 دیدگاه‌ها 11 کاربران 2.0k بازدیدها 11 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA AMIR GHASEMIAN MOVAHHED

    زهرا حسین زاده خب آخه سه هفته خیلی تایمه زیادی به نظرم تو این سه هفته خیلی کارا میشه واس کنکور کرد که نمیرزه وقتش و بزاری واس امتحانای مدرسه
    خب مدرسه نمیرفتید از آلا میرفتید جلو دیه؟؟

    زهرا حسین زادهز آفلاین
    زهرا حسین زادهز آفلاین
    زهرا حسین زاده
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #6

    AMIR GHASEMIAN MOVAHHED گفتم که صفرم! نه کلا درس نخوندم :person_facepalming_light_skin_tone:

    AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

      AMIR GHASEMIAN MOVAHHED گفتم که صفرم! نه کلا درس نخوندم :person_facepalming_light_skin_tone:

      AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
      AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
      AMIR GHASEMIAN MOVAHHED
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط AMIR GHASEMIAN MOVAHHED انجام شده
      #7

      زهرا حسین زاده عههه خب پس از آلا برو جلو صفر تا صد و ببین یا مثلا میتونی خودت از رو خیلی سبز بخونی بری جلو که عالی خودم همین کار و میکنم بالاخره یکم باید به خودت سختی بدی دیه مخصوصا شما که یکم عقب هستی تا بتونی موفق بشی ایشالا یه برنامه عالی بریز برو جلو مطمئن باش ک جوابه

      زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA AMIR GHASEMIAN MOVAHHED

        زهرا حسین زاده عههه خب پس از آلا برو جلو صفر تا صد و ببین یا مثلا میتونی خودت از رو خیلی سبز بخونی بری جلو که عالی خودم همین کار و میکنم بالاخره یکم باید به خودت سختی بدی دیه مخصوصا شما که یکم عقب هستی تا بتونی موفق بشی ایشالا یه برنامه عالی بریز برو جلو مطمئن باش ک جوابه

        زهرا حسین زادهز آفلاین
        زهرا حسین زادهز آفلاین
        زهرا حسین زاده
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #8

        AMIR GHASEMIAN MOVAHHED خیلی ممنون مرسی

        AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

          AMIR GHASEMIAN MOVAHHED خیلی ممنون مرسی

          AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
          AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
          AMIR GHASEMIAN MOVAHHED
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #9

          زهرا حسین زاده خواهش میکنم🌹

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

            بچه‌ها لطفا هر کس تجربه‌ای توی این زمینه داره بگه من واقعا سردرگمم ممنون

            reza behjatR آفلاین
            reza behjatR آفلاین
            reza behjat
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط reza behjat انجام شده
            #10

            زهرا حسین زاده

            • لیست سلام من از از ترم دوم یازدهم شروع کردم کنکوری خوندن و خداروشکر پایه رو بستم و دارم با راه ابریشم پیش میرم.واقعیتش من چون مدرسه میرم تو برنامم به ویدیو ها و یه کوچولو تست به زور میرسم.پیشنهاد من بهت اینه که صفر صفری مدرسه نرو یا اگه رفتی برای دروس اختصاصی برو.چون مدرسه بری وقت پیدا نمیکنی برای تست زدن و فقط در حد تشریحی درسارو میفهمی.سعی کن با یه برنامه درست و پیچوندن مدرسه هم مباحث پایه رو بخونی و هم تست زده باشی.مطمعن باش با برنامه درست و تلاش همه چی درست میشه
            زهرا حسین زادهز mohammad m 1M 2 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • reza behjatR reza behjat

              زهرا حسین زاده

              • لیست سلام من از از ترم دوم یازدهم شروع کردم کنکوری خوندن و خداروشکر پایه رو بستم و دارم با راه ابریشم پیش میرم.واقعیتش من چون مدرسه میرم تو برنامم به ویدیو ها و یه کوچولو تست به زور میرسم.پیشنهاد من بهت اینه که صفر صفری مدرسه نرو یا اگه رفتی برای دروس اختصاصی برو.چون مدرسه بری وقت پیدا نمیکنی برای تست زدن و فقط در حد تشریحی درسارو میفهمی.سعی کن با یه برنامه درست و پیچوندن مدرسه هم مباحث پایه رو بخونی و هم تست زده باشی.مطمعن باش با برنامه درست و تلاش همه چی درست میشه
              زهرا حسین زادهز آفلاین
              زهرا حسین زادهز آفلاین
              زهرا حسین زاده
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #11

              reza behjat اره خودمم توی فکر پیچوندن مدرسه ام حالا قرار شده مامانم بیاد صحبت کنه ببینیم قبول میکنن یا نه امیدوارم موافقت بشه ممنون

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Rezvan.E.AR آفلاین
                Rezvan.E.AR آفلاین
                Rezvan.E.A
                تجربی دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #12

                سلام دوست عزیز
                اول از همه یه امر خیییییییییییییییییییلی مهم:
                تحت هیچ شرایطی استرس رو به دلت راه نده.
                با نمره‌ی دوازدهم توی ترم اول قبول میشی با نمره‌ی بیستم قبولی و هیچ کدومم توی کنکور تاثیری نداره و هنوز فرصت کافی تا کنکور هستش؛ پس آرامش رو اول اول برنامه‌ت قرار بده.
                این سه هقته اگه پنج ساعت در روز می‌خونی یک ساعتش رو بذار برای پایه البته از پایه مطالبی رو بخون که پیش نیازه.
                این مدت با کتابات شروع کن. متن کتاب رو واژه به واژه بخون و برای خودت تحلیل کن تک به تک تمرین‌ها رو قشنگ و با دقت حل کن و با عشق درس بخون. بعد اگه جایی به مشکل خوردی اولین اولویتت باشه پرسیدن از معلم. بعد اگه دیدی نمیشه و شرایطش نیست و حالا خیلی دلایل دیگه به فیلم‌ها و انجمن آلا مراجعه کن.
                بعد از خوندن هر مطلب چندتا امتحان از اون فصل یا مطلب از نت بگیر و توی زمانش به صورت تشریحی پاسخ بده.
                سعی کن خوندنت با کیفیت بالا باشه و تا یه مطلب رو خوب یادنگرفتی سراغ بعدی نری.
                راستی فعلا سراغ درسایی مثل بهداشت و مدیریت و هویت هم نرو.
                اگه توی این سه هفته تلاشت رو کردی و مطالب ترم اول تموم شدن به امتحان هر درس که رسیدی تست‌های اون درس رو بزن اینجوری هم مرور شب قبل امتحان میشه هم یه تستی زدی.

                برای حضور توی مدرسه هم من به شخصه نمیتونم نظری بدم چون هر دو حالت خوبی‌ها و بدی‌های خودشون رو دارن پس بشین با خانواده هر دو حالت رو به شور و مشورت بذار چون اون عزیزان بیشتر از ما به سلایق رو میدونن و خیلی بهتر میشناسنت.

                موفق و موید باشی:cherry_blossom:

                زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

                  بچه‌ها لطفا هر کس تجربه‌ای توی این زمینه داره بگه من واقعا سردرگمم ممنون

                  mohammad m 1M آفلاین
                  mohammad m 1M آفلاین
                  mohammad m 1
                  دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #13

                  زهرا حسین زاده به نظر من همونطور که خودتون گفتین اهمال کاری کردین و اینا اگه مدرسه نرین ضرر بزرگی میکنین کی میگه امتحانات و معدل تو کنکور تاثیر نداره ؟؟؟ مگه کتابی غیر از کتاب درسی قراره بخونیم؟؟ وقتی تو خوندن کتاب درسی به اون سادگی مشکل داشته باشیم نمیتونیم بریم سراغ کتابای دیگه میفهمین . واقعا متاسفم یه عده ذهن دانش آموزایی مثل شما و شستشو کیدن میگن نرین مدرسه خب تا الان مدرسه نرفته بودین که هیچی یاد نمیگرفتین . دوستان اونایی که می گید کنکور خارجه کتابه چرا خودتون کتابو مبخونید در ضمن سازمان سنجش امسال اون سوالات رو حذف کرد با تاثیر مثبت . شما اگه میخوای موفق بشی حتما باید مدرسه بری ببنید پارسال اونایی که مدرسه نرفتن اینقدر خراب کردن که امسال موندن پشت. از من به شما نصیحت برا پیش نیازا همون کتابای درسی رو خیلی سریع مرور کنید یا اگر اصلا نخوندین وقت بزارین و بخونین و فک نکنید اگه اول دهم و ببندممممم بعد یازدهم بعد بیام دوازدهم موفقم نه اونجوری به هیچ کدوم از درسا نمیرسید

                  زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • reza behjatR reza behjat

                    زهرا حسین زاده

                    • لیست سلام من از از ترم دوم یازدهم شروع کردم کنکوری خوندن و خداروشکر پایه رو بستم و دارم با راه ابریشم پیش میرم.واقعیتش من چون مدرسه میرم تو برنامم به ویدیو ها و یه کوچولو تست به زور میرسم.پیشنهاد من بهت اینه که صفر صفری مدرسه نرو یا اگه رفتی برای دروس اختصاصی برو.چون مدرسه بری وقت پیدا نمیکنی برای تست زدن و فقط در حد تشریحی درسارو میفهمی.سعی کن با یه برنامه درست و پیچوندن مدرسه هم مباحث پایه رو بخونی و هم تست زده باشی.مطمعن باش با برنامه درست و تلاش همه چی درست میشه
                    mohammad m 1M آفلاین
                    mohammad m 1M آفلاین
                    mohammad m 1
                    دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #14

                    reza behjat برا چی مشاوره غلط میدین؟ ینی چی که مدرسه تشریحی میگه یا وقتت گرفته میشه ؟ آقای محترم فکر بچه مردمو خراب نکنین چرا مدرسه نره؟؟ همین مدرسه اگه درسارو یاد بگیره میتونه تست بزنه مگرنه نمیتونه .

                    زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Rezvan.E.AR Rezvan.E.A

                      سلام دوست عزیز
                      اول از همه یه امر خیییییییییییییییییییلی مهم:
                      تحت هیچ شرایطی استرس رو به دلت راه نده.
                      با نمره‌ی دوازدهم توی ترم اول قبول میشی با نمره‌ی بیستم قبولی و هیچ کدومم توی کنکور تاثیری نداره و هنوز فرصت کافی تا کنکور هستش؛ پس آرامش رو اول اول برنامه‌ت قرار بده.
                      این سه هقته اگه پنج ساعت در روز می‌خونی یک ساعتش رو بذار برای پایه البته از پایه مطالبی رو بخون که پیش نیازه.
                      این مدت با کتابات شروع کن. متن کتاب رو واژه به واژه بخون و برای خودت تحلیل کن تک به تک تمرین‌ها رو قشنگ و با دقت حل کن و با عشق درس بخون. بعد اگه جایی به مشکل خوردی اولین اولویتت باشه پرسیدن از معلم. بعد اگه دیدی نمیشه و شرایطش نیست و حالا خیلی دلایل دیگه به فیلم‌ها و انجمن آلا مراجعه کن.
                      بعد از خوندن هر مطلب چندتا امتحان از اون فصل یا مطلب از نت بگیر و توی زمانش به صورت تشریحی پاسخ بده.
                      سعی کن خوندنت با کیفیت بالا باشه و تا یه مطلب رو خوب یادنگرفتی سراغ بعدی نری.
                      راستی فعلا سراغ درسایی مثل بهداشت و مدیریت و هویت هم نرو.
                      اگه توی این سه هفته تلاشت رو کردی و مطالب ترم اول تموم شدن به امتحان هر درس که رسیدی تست‌های اون درس رو بزن اینجوری هم مرور شب قبل امتحان میشه هم یه تستی زدی.

                      برای حضور توی مدرسه هم من به شخصه نمیتونم نظری بدم چون هر دو حالت خوبی‌ها و بدی‌های خودشون رو دارن پس بشین با خانواده هر دو حالت رو به شور و مشورت بذار چون اون عزیزان بیشتر از ما به سلایق رو میدونن و خیلی بهتر میشناسنت.

                      موفق و موید باشی:cherry_blossom:

                      زهرا حسین زادهز آفلاین
                      زهرا حسین زادهز آفلاین
                      زهرا حسین زاده
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #15

                      @rezvan-e-a ممنون خیلی مفید بود، بله منم توی این ۳ هفته میخوام روی ترم ۱ دوازدهم مسلط بشم فقط یه چیزی من از دی میخوام شروع کنم دیگه، چون فکر میکنم بزارم بهمن دیر بشه اینطور نیست؟ این ۳ هفته که ترم ۱ دوازده رو میخونم هیچ از ۱ دی هم شروع میکنم برای کنکور. مثلا اگه ۳ روز برای زیست وقت دارم ۱ روز بزارم برای مرور مجدد زیست ۲ روز باقی برای کنکور بخونم (برنامه شخصی خودم) راستش با خانواده حرف زدم گفتن میایم صحبت میکنیم که نری مدرسه بازم هیچی معلوم نیست بابت مدرسه شاید توی این ۳ هفته نظرم عوض شد ولی فعلا نظرم روی نرفتنه. بازم ممنون

                      Rezvan.E.AR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • mohammad m 1M mohammad m 1

                        زهرا حسین زاده به نظر من همونطور که خودتون گفتین اهمال کاری کردین و اینا اگه مدرسه نرین ضرر بزرگی میکنین کی میگه امتحانات و معدل تو کنکور تاثیر نداره ؟؟؟ مگه کتابی غیر از کتاب درسی قراره بخونیم؟؟ وقتی تو خوندن کتاب درسی به اون سادگی مشکل داشته باشیم نمیتونیم بریم سراغ کتابای دیگه میفهمین . واقعا متاسفم یه عده ذهن دانش آموزایی مثل شما و شستشو کیدن میگن نرین مدرسه خب تا الان مدرسه نرفته بودین که هیچی یاد نمیگرفتین . دوستان اونایی که می گید کنکور خارجه کتابه چرا خودتون کتابو مبخونید در ضمن سازمان سنجش امسال اون سوالات رو حذف کرد با تاثیر مثبت . شما اگه میخوای موفق بشی حتما باید مدرسه بری ببنید پارسال اونایی که مدرسه نرفتن اینقدر خراب کردن که امسال موندن پشت. از من به شما نصیحت برا پیش نیازا همون کتابای درسی رو خیلی سریع مرور کنید یا اگر اصلا نخوندین وقت بزارین و بخونین و فک نکنید اگه اول دهم و ببندممممم بعد یازدهم بعد بیام دوازدهم موفقم نه اونجوری به هیچ کدوم از درسا نمیرسید

                        زهرا حسین زادهز آفلاین
                        زهرا حسین زادهز آفلاین
                        زهرا حسین زاده
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #16

                        mohammad m 1 بله درست میگین من تا الان مددسه نرفتم هیچی هم یاد نگرفتم :/ فقط یه چیزی من صفر صفرم ها تصورم اینه که خودم بخونم بهتر یاد میگیرم و اینم بگم که من هفته پیش شنبه شروع کردم و روی برنامه‌م بودم ساعت مطالعه‌مم بالای ۵ ساعت بود حجم خوبی از مطالب رو هم جمع کردم، بعد که فهمیدم برای مستمر و ترم هفته دیگه باید برم کنکور رو فعلا گذاشتم کنار وگرنه از خودم راصی بودم

                        mohammad m 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

                          mohammad m 1 بله درست میگین من تا الان مددسه نرفتم هیچی هم یاد نگرفتم :/ فقط یه چیزی من صفر صفرم ها تصورم اینه که خودم بخونم بهتر یاد میگیرم و اینم بگم که من هفته پیش شنبه شروع کردم و روی برنامه‌م بودم ساعت مطالعه‌مم بالای ۵ ساعت بود حجم خوبی از مطالب رو هم جمع کردم، بعد که فهمیدم برای مستمر و ترم هفته دیگه باید برم کنکور رو فعلا گذاشتم کنار وگرنه از خودم راصی بودم

                          mohammad m 1M آفلاین
                          mohammad m 1M آفلاین
                          mohammad m 1
                          دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #17

                          زهرا حسین زاده به نظرم مشکلتونو با دبیرای مدرسه درمیون بذارین کمکتون میکنن . این که مدرسه نرین باعث میشه انگیزه ای برای درس خوندن نداشته باشید. نگاه کنید تو دوران وجازی چقد دانش آموزان قوی حتی افت داشتن و الان که حضوری شده کیفیت أموزش خوب شده

                          زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • mohammad m 1M mohammad m 1

                            reza behjat برا چی مشاوره غلط میدین؟ ینی چی که مدرسه تشریحی میگه یا وقتت گرفته میشه ؟ آقای محترم فکر بچه مردمو خراب نکنین چرا مدرسه نره؟؟ همین مدرسه اگه درسارو یاد بگیره میتونه تست بزنه مگرنه نمیتونه .

                            زهرا حسین زادهز آفلاین
                            زهرا حسین زادهز آفلاین
                            زهرا حسین زاده
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #18

                            mohammad m 1 هر کی یه نظری داره شاید بخاطر نظر غلطمه که الان صفرم نمیدونم برای همین از شما پرسیدم، من وضعیتم خیلی فرق میکنه پایه‌م خیلی ضعیفه خیلی و اینکه دوازدهمم تعریفی نداره وگرنه مدرسه خیلی عالی و خوبه،

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

                              @rezvan-e-a ممنون خیلی مفید بود، بله منم توی این ۳ هفته میخوام روی ترم ۱ دوازدهم مسلط بشم فقط یه چیزی من از دی میخوام شروع کنم دیگه، چون فکر میکنم بزارم بهمن دیر بشه اینطور نیست؟ این ۳ هفته که ترم ۱ دوازده رو میخونم هیچ از ۱ دی هم شروع میکنم برای کنکور. مثلا اگه ۳ روز برای زیست وقت دارم ۱ روز بزارم برای مرور مجدد زیست ۲ روز باقی برای کنکور بخونم (برنامه شخصی خودم) راستش با خانواده حرف زدم گفتن میایم صحبت میکنیم که نری مدرسه بازم هیچی معلوم نیست بابت مدرسه شاید توی این ۳ هفته نظرم عوض شد ولی فعلا نظرم روی نرفتنه. بازم ممنون

                              Rezvan.E.AR آفلاین
                              Rezvan.E.AR آفلاین
                              Rezvan.E.A
                              تجربی دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #19

                              زهرا حسین زاده
                              خب شما وقتی تست میزنی و تمرین تکرار می‌کنی خودش میشه کنکوری خوندن حالا اگه یه برنامه ریزی هم دداشته باشی که میشه نورعلانور

                              خواهش میکنم:cherry_blossom:

                              زهرا حسین زادهز 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • mohammad m 1M mohammad m 1

                                زهرا حسین زاده به نظرم مشکلتونو با دبیرای مدرسه درمیون بذارین کمکتون میکنن . این که مدرسه نرین باعث میشه انگیزه ای برای درس خوندن نداشته باشید. نگاه کنید تو دوران وجازی چقد دانش آموزان قوی حتی افت داشتن و الان که حضوری شده کیفیت أموزش خوب شده

                                زهرا حسین زادهز آفلاین
                                زهرا حسین زادهز آفلاین
                                زهرا حسین زاده
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #20

                                mohammad m 1 باشه چشم حتما من به خانواده گفتم، گفتن میان صحبت میکنن با مدیر دیگه هر چی خدا بخواد

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Rezvan.E.AR Rezvan.E.A

                                  زهرا حسین زاده
                                  خب شما وقتی تست میزنی و تمرین تکرار می‌کنی خودش میشه کنکوری خوندن حالا اگه یه برنامه ریزی هم دداشته باشی که میشه نورعلانور

                                  خواهش میکنم:cherry_blossom:

                                  زهرا حسین زادهز آفلاین
                                  زهرا حسین زادهز آفلاین
                                  زهرا حسین زاده
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #21

                                  @rezvan-e-a بله درسته ممنونم که راهنمایی کردین

                                  Rezvan.E.AR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • Ava ToorA آفلاین
                                    Ava ToorA آفلاین
                                    Ava Toor
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #22

                                    سلام
                                    وقت بخیر
                                    دوست عزیز شما که میگین صفر هستم ، منظورتون از کنکوری خوندن دقیقا چیه؟
                                    دوست من ، کسی که صفره و چیزی از مباحث درسی نفهمیده اصلا کنکوری خوندن براش معنایی ندارد ، شما اول باید بر روی کتاب درسی مسلط بشید بعد وارد کنکوری خواندن بشید ، اگر صفر هستید اول پیش نیاز ها و بعد کتاب اصلی به همراه مدرسه پیش بروید (شما تا زمانی که مفهوم درس را نگرفتید که نمی توانید وارد بحث کنکوری خواندن بشوید که)
                                    موفق و پیروز باشید ✌️🍃🌹

                                    mohammad m 1M زهرا حسین زادهز 3 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Ava ToorA Ava Toor

                                      سلام
                                      وقت بخیر
                                      دوست عزیز شما که میگین صفر هستم ، منظورتون از کنکوری خوندن دقیقا چیه؟
                                      دوست من ، کسی که صفره و چیزی از مباحث درسی نفهمیده اصلا کنکوری خوندن براش معنایی ندارد ، شما اول باید بر روی کتاب درسی مسلط بشید بعد وارد کنکوری خواندن بشید ، اگر صفر هستید اول پیش نیاز ها و بعد کتاب اصلی به همراه مدرسه پیش بروید (شما تا زمانی که مفهوم درس را نگرفتید که نمی توانید وارد بحث کنکوری خواندن بشوید که)
                                      موفق و پیروز باشید ✌️🍃🌹

                                      mohammad m 1M آفلاین
                                      mohammad m 1M آفلاین
                                      mohammad m 1
                                      دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #23

                                      Ava Toor حرف درست و حساب رو شما زدین ایول . خودتون کنکوری هستین ؟

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • زهرا حسین زادهز زهرا حسین زاده

                                        @rezvan-e-a بله درسته ممنونم که راهنمایی کردین

                                        Rezvan.E.AR آفلاین
                                        Rezvan.E.AR آفلاین
                                        Rezvan.E.A
                                        تجربی دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #24

                                        زهرا حسین زاده
                                        یه چیزیم برای زمانی میگم که اگه یه وقت مدرسه رفتنی شدی یادت باشه. تحت هیچ شرایطی با هیچ کس توی مدرسه نه دوست بشو نه دوستی کن. سعی کن فکر کنی مدرسه یه اتاق شیشه‌ای هستش که شما و معلمت توشید و هیچ کس دیگه‌ای نیستش.
                                        به چند دلیل این رو گفتم که مهمترینش اینه که باعث میشه آشفتگی ذهن پیدا کنید و استرس توی وجودتون ایجاد می‌کنه.

                                        mohammad m 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Rezvan.E.AR Rezvan.E.A

                                          زهرا حسین زاده
                                          یه چیزیم برای زمانی میگم که اگه یه وقت مدرسه رفتنی شدی یادت باشه. تحت هیچ شرایطی با هیچ کس توی مدرسه نه دوست بشو نه دوستی کن. سعی کن فکر کنی مدرسه یه اتاق شیشه‌ای هستش که شما و معلمت توشید و هیچ کس دیگه‌ای نیستش.
                                          به چند دلیل این رو گفتم که مهمترینش اینه که باعث میشه آشفتگی ذهن پیدا کنید و استرس توی وجودتون ایجاد می‌کنه.

                                          mohammad m 1M آفلاین
                                          mohammad m 1M آفلاین
                                          mohammad m 1
                                          دانش آموزان آلاء المپیادیا دوازدهم یازدهم دهم تجربی ریاضی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #25

                                          @rezvan-e-a آره مخصوصا دوستانی که خودشون کتاب درسی رو می جوین بعد میان مدرسه میگن کنکور خارجه کتابه و تو کتابو میندازی اونور و تمام . مواظب دوستامون باشیم که به خاطر کنکور میخوان روان مارو بهم بزنن تا شاید خودشون موفق بشن . راست گفتی دوست عزیز . معلومه تجربه ای در این زمینه دارین

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع