Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. ۱۱ تجربی شروع از صفر
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

۱۱ تجربی شروع از صفر

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده سوال مشاوره ای
26 دیدگاه‌ها 7 کاربران 1.1k بازدیدها 5 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
    Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
    Amirmahdi Mostafaei
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #1

    پاسخ: یازدهم تجربی

    سلام پیشنهادتون برای شروع از صفر منی که ۱۱ تجربیم و سر اکثر درسا ضعف دارم ترم اول هم خوب نخوندم و دهم هم که یجورایی دست به سر کردیم و الکی گذروندیمش غیراصولی بنظرتون در چه حد با فیلم آموزشی پیش برم و در چه حد خودخوان باشم میشه یه راهنمایی جامع از تجربیاتتون بهم بگین که بدردم بخوره کتابایی که گرفتم زیست و ریاضی و عربی تک پایه خیلی سبز و زبان جامع خیلی سبز و شیمی مبتکران تک جلدی ۱۱ رو تهیه کردم برای منابع دیگه هم که با توجه به این شرایطی که میگن عمومی حذف میشه از کنکور فعلا فارسی درس به درس نگرفتم این منبع پیشنهادتون چیه (خیلی سبزشو بگیرم یا طالب تبار یا آموزش شگفت انگیز خ سبز؟) و اینکه از مشاورا پرسیدم گفتن فعلا آرایه و دستور زبان رو هامون سبطی بخون تا حداقل اینا قوی بشی اگه فقط امتحانات تشریحی تاثیر داشت هم بدردت بخوره و با درس به درس کار کن و برای دینی که متاسفانه سفیر خرد پایه پلسخنامش فقط به صورت pdf هست و مصیبته واقعا و اغلب میکرو دینی پایه رو پیشنهاد دادن برای فیزیک هم بهم گفتن آموزش شگفت انگیز فیزیک ۲ شهریاری رو بگیرم و کار کنم بعدش که فول شدم بیام کتاب تستی منبع دوم میکرو یا خیلی سبز خب تا اینجا که کتابا و وضعیتمون .توضیح داده شد میرسیم به بحث دبیرا که پیشنهادتون برای شیمی بغیر پویان نظر بابایی هست یا آقاجانی؟ میخوام پایه رو از صفر بگه ؛ برای زیست با حنیف پیش برم یا موقاری یا عمارلو چونکه بهم گفته بودن در هیچ شرایطی بیخیال تدریس آقاجانی و عمارلو نشو چون که از صفر میگن و جزوه عمارلو نسبت به بقیه جزوه ها تکه ولی از طرفیم اساتید زیاده؛ خب حالا میرسیم به دبیر ریاضی که بهم گفتن آقای حیدری رو ببینم ولی یسری مشاورا هم میگن تو که ریاضیت ضعیفه و یازدهم هستی بهتره یا ملاکپور یا سادات پیش بری شما نظرتون چیه در این مورد و فیزیک هم کهبا یحیوی پیش ببرم و عربی هم بهم گفتن فلاح بهتره چونکه از صفر میگه و مخصوصا قواعد کامل پوشش میده که واقعا لازم دارم تدریس قاعده محور رو لز یه طرفم اگه کسی تجربه استفاده از dvd کمک آموزشی عربی کنکور عمار تاجبخش رهپویان رو داره بهم بگه که ارزش این بیشتره یا دیدن ویدیوهای فلاح؟ و راجب شرکت در آزمون آزمایشی در شرایط من هم نظرتونو بگین
    و در نهایت خواهشا بدون تعصب لطف کنین نظرتونو بدین و هم پیشنهاد دبیرای آلاییتون و غیرآلاییتون رو بهم بدین و ... چونکه میخوام دیگه قطعی تصمیم بگیرم سر منابع و این حواشی مضخرفو بیخیال شم البته این تاپیک برای همه کسایی که در شرایط من هستن هم مناسبه و به سود خیلیا مثل خودم هست. خلاصه که بابت غلط املایی و جمله بندی افتضاحم عذر میخوام بابت اینکه خیلی سرسری نوشتمش و همچنین بابت طومار بلندبالایی که نوشتم پوزش میطلبم😂😑.پ.ن:کلا به طومارنویسی و طومارخوانی علاقه دارم پس راحت باشین. در ضمن امیدوارم این تایپک به درد بقیه دوستان که شرایط منو دارن بخوره. هر مدل که راحت تر بودین وویس یا متن جوابتونو میتونین بدین ممنون بابت وقتتون که صرف خوندن طومارم کردین! یسری عکسای کتابایی که قبلا داشتمم میزارم نظرتونو بگین و همچنین نظرتون راجب مشاورای مشاوران بهشتی و آیدی نوین چیه

    Amirmahdi MostafaeiA Marzieh AboueiM _Biliifti__ maryam111M 4 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei marked this topic as a question on
    • Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
      Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
      Amirmahdi Mostafaei
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      یازده تجربی تجربی دانش آموزان-نظام-جدید-آلا دانش آموزان-آلاء یازدهم راه-ابریشمی-ها-زیست
      راه-ابریشمی-ها-شیمی
      راه-ابریشمی-ها-عربی
      راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
      تفتانی-ها گدار موقاری عاشقتیم دانش آموز کنکوری دانش آموز راه-ابریشمی-ها-ادبیات راه-ابریشمی-ها-دینی #کنکور-۱۴۰۲

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

        پاسخ: یازدهم تجربی

        سلام پیشنهادتون برای شروع از صفر منی که ۱۱ تجربیم و سر اکثر درسا ضعف دارم ترم اول هم خوب نخوندم و دهم هم که یجورایی دست به سر کردیم و الکی گذروندیمش غیراصولی بنظرتون در چه حد با فیلم آموزشی پیش برم و در چه حد خودخوان باشم میشه یه راهنمایی جامع از تجربیاتتون بهم بگین که بدردم بخوره کتابایی که گرفتم زیست و ریاضی و عربی تک پایه خیلی سبز و زبان جامع خیلی سبز و شیمی مبتکران تک جلدی ۱۱ رو تهیه کردم برای منابع دیگه هم که با توجه به این شرایطی که میگن عمومی حذف میشه از کنکور فعلا فارسی درس به درس نگرفتم این منبع پیشنهادتون چیه (خیلی سبزشو بگیرم یا طالب تبار یا آموزش شگفت انگیز خ سبز؟) و اینکه از مشاورا پرسیدم گفتن فعلا آرایه و دستور زبان رو هامون سبطی بخون تا حداقل اینا قوی بشی اگه فقط امتحانات تشریحی تاثیر داشت هم بدردت بخوره و با درس به درس کار کن و برای دینی که متاسفانه سفیر خرد پایه پلسخنامش فقط به صورت pdf هست و مصیبته واقعا و اغلب میکرو دینی پایه رو پیشنهاد دادن برای فیزیک هم بهم گفتن آموزش شگفت انگیز فیزیک ۲ شهریاری رو بگیرم و کار کنم بعدش که فول شدم بیام کتاب تستی منبع دوم میکرو یا خیلی سبز خب تا اینجا که کتابا و وضعیتمون .توضیح داده شد میرسیم به بحث دبیرا که پیشنهادتون برای شیمی بغیر پویان نظر بابایی هست یا آقاجانی؟ میخوام پایه رو از صفر بگه ؛ برای زیست با حنیف پیش برم یا موقاری یا عمارلو چونکه بهم گفته بودن در هیچ شرایطی بیخیال تدریس آقاجانی و عمارلو نشو چون که از صفر میگن و جزوه عمارلو نسبت به بقیه جزوه ها تکه ولی از طرفیم اساتید زیاده؛ خب حالا میرسیم به دبیر ریاضی که بهم گفتن آقای حیدری رو ببینم ولی یسری مشاورا هم میگن تو که ریاضیت ضعیفه و یازدهم هستی بهتره یا ملاکپور یا سادات پیش بری شما نظرتون چیه در این مورد و فیزیک هم کهبا یحیوی پیش ببرم و عربی هم بهم گفتن فلاح بهتره چونکه از صفر میگه و مخصوصا قواعد کامل پوشش میده که واقعا لازم دارم تدریس قاعده محور رو لز یه طرفم اگه کسی تجربه استفاده از dvd کمک آموزشی عربی کنکور عمار تاجبخش رهپویان رو داره بهم بگه که ارزش این بیشتره یا دیدن ویدیوهای فلاح؟ و راجب شرکت در آزمون آزمایشی در شرایط من هم نظرتونو بگین
        و در نهایت خواهشا بدون تعصب لطف کنین نظرتونو بدین و هم پیشنهاد دبیرای آلاییتون و غیرآلاییتون رو بهم بدین و ... چونکه میخوام دیگه قطعی تصمیم بگیرم سر منابع و این حواشی مضخرفو بیخیال شم البته این تاپیک برای همه کسایی که در شرایط من هستن هم مناسبه و به سود خیلیا مثل خودم هست. خلاصه که بابت غلط املایی و جمله بندی افتضاحم عذر میخوام بابت اینکه خیلی سرسری نوشتمش و همچنین بابت طومار بلندبالایی که نوشتم پوزش میطلبم😂😑.پ.ن:کلا به طومارنویسی و طومارخوانی علاقه دارم پس راحت باشین. در ضمن امیدوارم این تایپک به درد بقیه دوستان که شرایط منو دارن بخوره. هر مدل که راحت تر بودین وویس یا متن جوابتونو میتونین بدین ممنون بابت وقتتون که صرف خوندن طومارم کردین! یسری عکسای کتابایی که قبلا داشتمم میزارم نظرتونو بگین و همچنین نظرتون راجب مشاورای مشاوران بهشتی و آیدی نوین چیه

        Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
        Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
        Amirmahdi Mostafaei
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        Amirmahdi Mostafaei بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
        بچه-های-تجربی-کنکور-1401
        بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
        بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
        بچه-های-کنکور-تجربی-1400 @بچه-های-تجربی-کنکور-۱۴۰۲ بچه-های-کنکور-ریاضی-1400
        کنکوری با اراده
        موقاری عاشقتیم

        Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

          پاسخ: یازدهم تجربی

          سلام پیشنهادتون برای شروع از صفر منی که ۱۱ تجربیم و سر اکثر درسا ضعف دارم ترم اول هم خوب نخوندم و دهم هم که یجورایی دست به سر کردیم و الکی گذروندیمش غیراصولی بنظرتون در چه حد با فیلم آموزشی پیش برم و در چه حد خودخوان باشم میشه یه راهنمایی جامع از تجربیاتتون بهم بگین که بدردم بخوره کتابایی که گرفتم زیست و ریاضی و عربی تک پایه خیلی سبز و زبان جامع خیلی سبز و شیمی مبتکران تک جلدی ۱۱ رو تهیه کردم برای منابع دیگه هم که با توجه به این شرایطی که میگن عمومی حذف میشه از کنکور فعلا فارسی درس به درس نگرفتم این منبع پیشنهادتون چیه (خیلی سبزشو بگیرم یا طالب تبار یا آموزش شگفت انگیز خ سبز؟) و اینکه از مشاورا پرسیدم گفتن فعلا آرایه و دستور زبان رو هامون سبطی بخون تا حداقل اینا قوی بشی اگه فقط امتحانات تشریحی تاثیر داشت هم بدردت بخوره و با درس به درس کار کن و برای دینی که متاسفانه سفیر خرد پایه پلسخنامش فقط به صورت pdf هست و مصیبته واقعا و اغلب میکرو دینی پایه رو پیشنهاد دادن برای فیزیک هم بهم گفتن آموزش شگفت انگیز فیزیک ۲ شهریاری رو بگیرم و کار کنم بعدش که فول شدم بیام کتاب تستی منبع دوم میکرو یا خیلی سبز خب تا اینجا که کتابا و وضعیتمون .توضیح داده شد میرسیم به بحث دبیرا که پیشنهادتون برای شیمی بغیر پویان نظر بابایی هست یا آقاجانی؟ میخوام پایه رو از صفر بگه ؛ برای زیست با حنیف پیش برم یا موقاری یا عمارلو چونکه بهم گفته بودن در هیچ شرایطی بیخیال تدریس آقاجانی و عمارلو نشو چون که از صفر میگن و جزوه عمارلو نسبت به بقیه جزوه ها تکه ولی از طرفیم اساتید زیاده؛ خب حالا میرسیم به دبیر ریاضی که بهم گفتن آقای حیدری رو ببینم ولی یسری مشاورا هم میگن تو که ریاضیت ضعیفه و یازدهم هستی بهتره یا ملاکپور یا سادات پیش بری شما نظرتون چیه در این مورد و فیزیک هم کهبا یحیوی پیش ببرم و عربی هم بهم گفتن فلاح بهتره چونکه از صفر میگه و مخصوصا قواعد کامل پوشش میده که واقعا لازم دارم تدریس قاعده محور رو لز یه طرفم اگه کسی تجربه استفاده از dvd کمک آموزشی عربی کنکور عمار تاجبخش رهپویان رو داره بهم بگه که ارزش این بیشتره یا دیدن ویدیوهای فلاح؟ و راجب شرکت در آزمون آزمایشی در شرایط من هم نظرتونو بگین
          و در نهایت خواهشا بدون تعصب لطف کنین نظرتونو بدین و هم پیشنهاد دبیرای آلاییتون و غیرآلاییتون رو بهم بدین و ... چونکه میخوام دیگه قطعی تصمیم بگیرم سر منابع و این حواشی مضخرفو بیخیال شم البته این تاپیک برای همه کسایی که در شرایط من هستن هم مناسبه و به سود خیلیا مثل خودم هست. خلاصه که بابت غلط املایی و جمله بندی افتضاحم عذر میخوام بابت اینکه خیلی سرسری نوشتمش و همچنین بابت طومار بلندبالایی که نوشتم پوزش میطلبم😂😑.پ.ن:کلا به طومارنویسی و طومارخوانی علاقه دارم پس راحت باشین. در ضمن امیدوارم این تایپک به درد بقیه دوستان که شرایط منو دارن بخوره. هر مدل که راحت تر بودین وویس یا متن جوابتونو میتونین بدین ممنون بابت وقتتون که صرف خوندن طومارم کردین! یسری عکسای کتابایی که قبلا داشتمم میزارم نظرتونو بگین و همچنین نظرتون راجب مشاورای مشاوران بهشتی و آیدی نوین چیه

          Marzieh AboueiM آفلاین
          Marzieh AboueiM آفلاین
          Marzieh Abouei
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4

          Amirmahdi Mostafaei چشام یاری نمیکنن بخونم واقعا ولی مشاوره میخوای شروع نو رو ببین

          Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Marzieh AboueiM Marzieh Abouei

            Amirmahdi Mostafaei چشام یاری نمیکنن بخونم واقعا ولی مشاوره میخوای شروع نو رو ببین

            Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
            Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
            Amirmahdi Mostafaei
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            Marzieh Abouei خیلی هم طولانی نیست اگه بتونی بخونی راهنمایی بکنی عالی میشه

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

              Amirmahdi Mostafaei بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
              بچه-های-تجربی-کنکور-1401
              بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
              بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
              بچه-های-کنکور-تجربی-1400 @بچه-های-تجربی-کنکور-۱۴۰۲ بچه-های-کنکور-ریاضی-1400
              کنکوری با اراده
              موقاری عاشقتیم

              Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
              Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
              Amirmahdi Mostafaei
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              Amirmahdi Mostafaei در ۱۱ تجربی شروع از صفر گفته است:

              Amirmahdi Mostafaei بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
              بچه-های-تجربی-کنکور-1401
              بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
              بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
              بچه-های-کنکور-تجربی-1400 @بچه-های-تجربی-کنکور-۱۴۰۲ بچه-های-کنکور-ریاضی-1400
              کنکوری با اراده
              موقاری عاشقتیم
              alireza abdi 0
              Alireza abdi

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                پاسخ: یازدهم تجربی

                سلام پیشنهادتون برای شروع از صفر منی که ۱۱ تجربیم و سر اکثر درسا ضعف دارم ترم اول هم خوب نخوندم و دهم هم که یجورایی دست به سر کردیم و الکی گذروندیمش غیراصولی بنظرتون در چه حد با فیلم آموزشی پیش برم و در چه حد خودخوان باشم میشه یه راهنمایی جامع از تجربیاتتون بهم بگین که بدردم بخوره کتابایی که گرفتم زیست و ریاضی و عربی تک پایه خیلی سبز و زبان جامع خیلی سبز و شیمی مبتکران تک جلدی ۱۱ رو تهیه کردم برای منابع دیگه هم که با توجه به این شرایطی که میگن عمومی حذف میشه از کنکور فعلا فارسی درس به درس نگرفتم این منبع پیشنهادتون چیه (خیلی سبزشو بگیرم یا طالب تبار یا آموزش شگفت انگیز خ سبز؟) و اینکه از مشاورا پرسیدم گفتن فعلا آرایه و دستور زبان رو هامون سبطی بخون تا حداقل اینا قوی بشی اگه فقط امتحانات تشریحی تاثیر داشت هم بدردت بخوره و با درس به درس کار کن و برای دینی که متاسفانه سفیر خرد پایه پلسخنامش فقط به صورت pdf هست و مصیبته واقعا و اغلب میکرو دینی پایه رو پیشنهاد دادن برای فیزیک هم بهم گفتن آموزش شگفت انگیز فیزیک ۲ شهریاری رو بگیرم و کار کنم بعدش که فول شدم بیام کتاب تستی منبع دوم میکرو یا خیلی سبز خب تا اینجا که کتابا و وضعیتمون .توضیح داده شد میرسیم به بحث دبیرا که پیشنهادتون برای شیمی بغیر پویان نظر بابایی هست یا آقاجانی؟ میخوام پایه رو از صفر بگه ؛ برای زیست با حنیف پیش برم یا موقاری یا عمارلو چونکه بهم گفته بودن در هیچ شرایطی بیخیال تدریس آقاجانی و عمارلو نشو چون که از صفر میگن و جزوه عمارلو نسبت به بقیه جزوه ها تکه ولی از طرفیم اساتید زیاده؛ خب حالا میرسیم به دبیر ریاضی که بهم گفتن آقای حیدری رو ببینم ولی یسری مشاورا هم میگن تو که ریاضیت ضعیفه و یازدهم هستی بهتره یا ملاکپور یا سادات پیش بری شما نظرتون چیه در این مورد و فیزیک هم کهبا یحیوی پیش ببرم و عربی هم بهم گفتن فلاح بهتره چونکه از صفر میگه و مخصوصا قواعد کامل پوشش میده که واقعا لازم دارم تدریس قاعده محور رو لز یه طرفم اگه کسی تجربه استفاده از dvd کمک آموزشی عربی کنکور عمار تاجبخش رهپویان رو داره بهم بگه که ارزش این بیشتره یا دیدن ویدیوهای فلاح؟ و راجب شرکت در آزمون آزمایشی در شرایط من هم نظرتونو بگین
                و در نهایت خواهشا بدون تعصب لطف کنین نظرتونو بدین و هم پیشنهاد دبیرای آلاییتون و غیرآلاییتون رو بهم بدین و ... چونکه میخوام دیگه قطعی تصمیم بگیرم سر منابع و این حواشی مضخرفو بیخیال شم البته این تاپیک برای همه کسایی که در شرایط من هستن هم مناسبه و به سود خیلیا مثل خودم هست. خلاصه که بابت غلط املایی و جمله بندی افتضاحم عذر میخوام بابت اینکه خیلی سرسری نوشتمش و همچنین بابت طومار بلندبالایی که نوشتم پوزش میطلبم😂😑.پ.ن:کلا به طومارنویسی و طومارخوانی علاقه دارم پس راحت باشین. در ضمن امیدوارم این تایپک به درد بقیه دوستان که شرایط منو دارن بخوره. هر مدل که راحت تر بودین وویس یا متن جوابتونو میتونین بدین ممنون بابت وقتتون که صرف خوندن طومارم کردین! یسری عکسای کتابایی که قبلا داشتمم میزارم نظرتونو بگین و همچنین نظرتون راجب مشاورای مشاوران بهشتی و آیدی نوین چیه

                _Biliifti__ آفلاین
                _Biliifti__ آفلاین
                _Biliifti_
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                Amirmahdi Mostafaei
                سلام
                خب اول سطح خودتو مشخص کن
                سطح صفر یعنی چقدر؟!
                شما مشخص کردی تا چه بازه ای چه مباحثی و از چه سالی رو پیش ببری؟!
                با درسنامه خوندیو نشده که از فیلم آموزشی نظر میگیرید؟!
                به نظرم
                درسنامه ی هر درس رو بخونید اگه زیاد نتونستید ارتباط بگیرید سراغ فیلم آموزشی برید
                پیشنهادم برا زیست آقای موقاری،
                عمارلو خارج بحث زیاد داره،وقت پرتی زیاد داره،حفظیاتی کار میکنن، که خب زیست مفهومیه
                البته این نظر منه...
                فیزیک آقای یاری دیگه کسی رو نمیشناسم درحال حاضرو خب خوندن درسنامه ی میکرو جالب تر میشه به نظرم
                شیمی هم نظام قدیم آقاجانی بعضی از مباحث پایه و اصولی رو تدریس دارن.و به نظر خوب میتونه باشه
                برای ریاضی از آقای ثابتی زیاد تعریف میکنن که خودم ارتباط نگرفتم و به نظرم آریان حیدری بهترن!
                عمومی رو هم که ترجیحا درسنامه همیشه حرف اول رو زده
                اینکه در چه حد خود خوان باشید بستگی به خود آدم داره
                شما الان رو مباحث یازدهم فوکوس کن اختصاصی هارو محکم ببند عمومی هم جامع بخون
                وخب یه پیشنهاد...
                از سال ۸۹ قرار بر این بوده که کنکور کلا حذف بشه
                الان ۱۴۰۱ هستیم و هنوز کنکور به روال قبل خودش داره ادامه میده،که انیدوارم برا ۴۰۲ هم همین روند باشه
                اینا همه حرفن و تا کنکور ۴۰۱ برگزار نشه برای ۴۰۲ هیچ تصمیمی قطعی نیست...
                من خودم با مشاور هماهنگ کردم ادبیات قرابت،آرایه،دستور زبان
                عربی هم قوائدش رو تستی کار میکنم تا تکلیف مشخص شه

                مشاور هم نمیشناسم اینارو🙂

                لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • _Biliifti__ _Biliifti_

                  Amirmahdi Mostafaei
                  سلام
                  خب اول سطح خودتو مشخص کن
                  سطح صفر یعنی چقدر؟!
                  شما مشخص کردی تا چه بازه ای چه مباحثی و از چه سالی رو پیش ببری؟!
                  با درسنامه خوندیو نشده که از فیلم آموزشی نظر میگیرید؟!
                  به نظرم
                  درسنامه ی هر درس رو بخونید اگه زیاد نتونستید ارتباط بگیرید سراغ فیلم آموزشی برید
                  پیشنهادم برا زیست آقای موقاری،
                  عمارلو خارج بحث زیاد داره،وقت پرتی زیاد داره،حفظیاتی کار میکنن، که خب زیست مفهومیه
                  البته این نظر منه...
                  فیزیک آقای یاری دیگه کسی رو نمیشناسم درحال حاضرو خب خوندن درسنامه ی میکرو جالب تر میشه به نظرم
                  شیمی هم نظام قدیم آقاجانی بعضی از مباحث پایه و اصولی رو تدریس دارن.و به نظر خوب میتونه باشه
                  برای ریاضی از آقای ثابتی زیاد تعریف میکنن که خودم ارتباط نگرفتم و به نظرم آریان حیدری بهترن!
                  عمومی رو هم که ترجیحا درسنامه همیشه حرف اول رو زده
                  اینکه در چه حد خود خوان باشید بستگی به خود آدم داره
                  شما الان رو مباحث یازدهم فوکوس کن اختصاصی هارو محکم ببند عمومی هم جامع بخون
                  وخب یه پیشنهاد...
                  از سال ۸۹ قرار بر این بوده که کنکور کلا حذف بشه
                  الان ۱۴۰۱ هستیم و هنوز کنکور به روال قبل خودش داره ادامه میده،که انیدوارم برا ۴۰۲ هم همین روند باشه
                  اینا همه حرفن و تا کنکور ۴۰۱ برگزار نشه برای ۴۰۲ هیچ تصمیمی قطعی نیست...
                  من خودم با مشاور هماهنگ کردم ادبیات قرابت،آرایه،دستور زبان
                  عربی هم قوائدش رو تستی کار میکنم تا تکلیف مشخص شه

                  مشاور هم نمیشناسم اینارو🙂

                  Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                  Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                  Amirmahdi Mostafaei
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  @narjes-hashemi شما کنکوری ۱۴۰۱ هستین؟ سطح صفر منظورم اینه که خوب درسا رو اصولی نخوندم و نیاز دارم یه دبیر اگثر مطالبو توی تدریسش پوشش بده و بعدش برم تست بزنم برای تفهیم شدن موضوع ولی ریاضیم مثلا تشریحی هم مشکل دارم توش فکر نکنم آریان تستی بگه خیلی بدردم بخوره بنظرت ریاضی رو انه با درسنامه نتبجه نگرفتم چه کنم و با کی بخونم شما حنیف عظیمی هم دیده بودی زیست؟ اگه آره نظرت چی بود؟

                  _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                    @narjes-hashemi شما کنکوری ۱۴۰۱ هستین؟ سطح صفر منظورم اینه که خوب درسا رو اصولی نخوندم و نیاز دارم یه دبیر اگثر مطالبو توی تدریسش پوشش بده و بعدش برم تست بزنم برای تفهیم شدن موضوع ولی ریاضیم مثلا تشریحی هم مشکل دارم توش فکر نکنم آریان تستی بگه خیلی بدردم بخوره بنظرت ریاضی رو انه با درسنامه نتبجه نگرفتم چه کنم و با کی بخونم شما حنیف عظیمی هم دیده بودی زیست؟ اگه آره نظرت چی بود؟

                    _Biliifti__ آفلاین
                    _Biliifti__ آفلاین
                    _Biliifti_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Biliifti_ انجام شده
                    #9

                    Amirmahdi Mostafaei
                    ۴۰۲ هستم
                    خب پس این ۴ ماه اختصاصی رو خوب ببند شما
                    تابستون تست پوششی یازدهم با دهمی که نخوندید رو کار کنید!!
                    عااا اریان حیدری تکنیک تستی میده درست ولی مفهومی کار کرده و به نطر صفر صفر هم که باشی پوشش میده
                    من تا امسال درگیر المپیاد زیست بودم و اصلا کتاب نخوندم!
                    کمپبل کار کردم...
                    ولی برای آزمون آزمایشی آقای موقاری رو میبینم که به نظرم عالیه،
                    حنیف ندیدم!!!

                    لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                    Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • _Biliifti__ _Biliifti_

                      Amirmahdi Mostafaei
                      ۴۰۲ هستم
                      خب پس این ۴ ماه اختصاصی رو خوب ببند شما
                      تابستون تست پوششی یازدهم با دهمی که نخوندید رو کار کنید!!
                      عااا اریان حیدری تکنیک تستی میده درست ولی مفهومی کار کرده و به نطر صفر صفر هم که باشی پوشش میده
                      من تا امسال درگیر المپیاد زیست بودم و اصلا کتاب نخوندم!
                      کمپبل کار کردم...
                      ولی برای آزمون آزمایشی آقای موقاری رو میبینم که به نظرم عالیه،
                      حنیف ندیدم!!!

                      Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                      Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                      Amirmahdi Mostafaei
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      @narjes-hashemi به به چه عالی یکم از حال و هوای المپیاد زیست بگو و اینکه تمام مطالب کتاب درسی هم باید میخوندین براش الان زیست درصدت چنده و اینکه خودت ترفند خاصی داری برای زیست خوندن بگو که بهره ببریم

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • _Biliifti__ آفلاین
                        _Biliifti__ آفلاین
                        _Biliifti_
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        Amirmahdi Mostafaei
                        سلول بنیادی بودم،
                        زیرشاخه زیست شناسی...
                        بله سه پایه دبیرستان به علاوه کمپبل و منابع دیگه
                        درصد خوبیه نسبت به بقیه درسام
                        ترفند خوندن زیست؟!
                        یا تست زنیش؟!

                        لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                        Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • A آفلاین
                          A آفلاین
                          amirmohammad shakeri
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          برای فیزیک و ریاضی و عربی و ادبیات میگم

                          ریاضی : شخصا استاد ثابتی. ولی این موضوع کاملا سلیقه ای هست. برای من یه پارامتر هایی کنار علم و سواد معلم مد نظرم بود که استاد ثابتی رو انتخاب کردم.معیار ها شخصی هستن اینم بگم البته

                          برای استاد ثابتی شاید اولش یکم براتون لولشون بالا باشه ولی کم کم باهاشون پیش برید عادت میکنید. یه نقصی که استاد ثابتی دارن (یا شایدم نکته مثبتشون؟؟؟) اینه که خیلی ساختمان بندی منظمی ندارن. نمیان خیلی مرتب بت بگن " تو این سوال حد اینجوری برو" "این سوال رو اینکارو بکن" تو اینجور سوالا مستقیم برو سر این کار" و ...

                          با تست زدنشون و حرفایی که میزنن ، این ساختمان ذهنی رو به دانش اموز میدن. یعنی وقتی دانش اموز میرسه به یه سوالی ، با خودش تکرار نمیکنه "رسیدم به این تیپ سوال پس باید اینجوری حلش کنم".
                          در ازاش مستقیم ذهنش میره سراغ اون راه حله. همچنین راه حل های متعددی که دارن برای بعضیا جذابه برای بعضیا نه و ممکنه علت سر درگمی باشه برای بقیه

                          شخصا تدریس اقای حیدری رو هم اول سال دیدم برای ترکیب توابع. و خب خیلی رو کارشون مسلط هستن. در این موضوع یقین دارم. ولی من خیلی نپذیرفتم. اینکه خیلی بخوام وابسته به گزینه ها باشم چیز جالبی برای من نیست.
                          و یه علت دیگه ای هم که دارم (شاید علتیه که طرح کردم با استاد ثابتی ادامه بدم ) اینه که زشته من مثلا برم شریف ، بعد بلد نباشم یه ترکیب توابع رو با جبر حل کنم. زشته

                          در هر حال ، تدریس هر دو استاد هست. استاد ثابتی همینجا ، اقای اریان حیدری هم کانال تلگرامی

                          برین از یه مبحث یکسان ، از هر دو استاد ببینید و تصمیم بگیرید

                          برای فیزیک شخصا اقای طلوعی. ولی اگر یازدهم هستید حتما و صد در صد استاد یاری. کنارش بتونید دوره دهم رو هم کامل ببندید به جرئت خیالتون از فیزیک پایه راحته سال بعد. خودم پارسال فیزیک هام زیر 80 نمیومد به لطف استاد یاری

                          برای عربی ، از دوره جمع بندی استاد ناصح زاده رو سایت استفاده کنید. شخصا با ایشون ارتباط گرفتم و خوشم اومد

                          برای ادبیات هم استاد حسین خانی رو همین سایت الا. استاد تو مبحث ارایه و دستور واقعا هیچی کم نذاشتن نسبت به راه ابریشم شون. تنها کاری که دارید اینه که تمرین بکنید و جزوات ایهام و مجاز و املا رو بزارید تو روتین روزانه + روتین ارایه و قرابت. بقیش تو خود واحد های جداگانه کافیه.

                          کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی از نشر دریافت جزو بایدی هاست. از نون شب واجب تره این کتاب به نظرم

                          Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • _Biliifti__ _Biliifti_

                            Amirmahdi Mostafaei
                            سلول بنیادی بودم،
                            زیرشاخه زیست شناسی...
                            بله سه پایه دبیرستان به علاوه کمپبل و منابع دیگه
                            درصد خوبیه نسبت به بقیه درسام
                            ترفند خوندن زیست؟!
                            یا تست زنیش؟!

                            Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                            Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                            Amirmahdi Mostafaei
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            @narjes-hashemi هر دو ترجیحا روش خوندنش و بعدش تست زدن و اینکه بعد فیلم دیدن درجا تست بزنم؟

                            _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • A amirmohammad shakeri

                              برای فیزیک و ریاضی و عربی و ادبیات میگم

                              ریاضی : شخصا استاد ثابتی. ولی این موضوع کاملا سلیقه ای هست. برای من یه پارامتر هایی کنار علم و سواد معلم مد نظرم بود که استاد ثابتی رو انتخاب کردم.معیار ها شخصی هستن اینم بگم البته

                              برای استاد ثابتی شاید اولش یکم براتون لولشون بالا باشه ولی کم کم باهاشون پیش برید عادت میکنید. یه نقصی که استاد ثابتی دارن (یا شایدم نکته مثبتشون؟؟؟) اینه که خیلی ساختمان بندی منظمی ندارن. نمیان خیلی مرتب بت بگن " تو این سوال حد اینجوری برو" "این سوال رو اینکارو بکن" تو اینجور سوالا مستقیم برو سر این کار" و ...

                              با تست زدنشون و حرفایی که میزنن ، این ساختمان ذهنی رو به دانش اموز میدن. یعنی وقتی دانش اموز میرسه به یه سوالی ، با خودش تکرار نمیکنه "رسیدم به این تیپ سوال پس باید اینجوری حلش کنم".
                              در ازاش مستقیم ذهنش میره سراغ اون راه حله. همچنین راه حل های متعددی که دارن برای بعضیا جذابه برای بعضیا نه و ممکنه علت سر درگمی باشه برای بقیه

                              شخصا تدریس اقای حیدری رو هم اول سال دیدم برای ترکیب توابع. و خب خیلی رو کارشون مسلط هستن. در این موضوع یقین دارم. ولی من خیلی نپذیرفتم. اینکه خیلی بخوام وابسته به گزینه ها باشم چیز جالبی برای من نیست.
                              و یه علت دیگه ای هم که دارم (شاید علتیه که طرح کردم با استاد ثابتی ادامه بدم ) اینه که زشته من مثلا برم شریف ، بعد بلد نباشم یه ترکیب توابع رو با جبر حل کنم. زشته

                              در هر حال ، تدریس هر دو استاد هست. استاد ثابتی همینجا ، اقای اریان حیدری هم کانال تلگرامی

                              برین از یه مبحث یکسان ، از هر دو استاد ببینید و تصمیم بگیرید

                              برای فیزیک شخصا اقای طلوعی. ولی اگر یازدهم هستید حتما و صد در صد استاد یاری. کنارش بتونید دوره دهم رو هم کامل ببندید به جرئت خیالتون از فیزیک پایه راحته سال بعد. خودم پارسال فیزیک هام زیر 80 نمیومد به لطف استاد یاری

                              برای عربی ، از دوره جمع بندی استاد ناصح زاده رو سایت استفاده کنید. شخصا با ایشون ارتباط گرفتم و خوشم اومد

                              برای ادبیات هم استاد حسین خانی رو همین سایت الا. استاد تو مبحث ارایه و دستور واقعا هیچی کم نذاشتن نسبت به راه ابریشم شون. تنها کاری که دارید اینه که تمرین بکنید و جزوات ایهام و مجاز و املا رو بزارید تو روتین روزانه + روتین ارایه و قرابت. بقیش تو خود واحد های جداگانه کافیه.

                              کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی از نشر دریافت جزو بایدی هاست. از نون شب واجب تره این کتاب به نظرم

                              Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                              Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                              Amirmahdi Mostafaei
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #14

                              amirmohammad shakeri ممنون
                              عربی استاد ناصح زاده قدیمی نیست ببینم؟ خودت برای شیمی چه میکردی و ریاضی که خیلی ضعف دارم نظرت چیه و اینکه چه کنم؟ با این ریاضی عزیز در عین حال که وقتی مسئله رو حل میکنی جذابه ولی خیلی مطالبش فشردس و اشکالاتم خیلی زیاده و حتی در حد تشریحی مشکل دارم چه برسی به تستی پیشنهادتو بگو ممنون

                              A تمنا شیخیت 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                                amirmohammad shakeri ممنون
                                عربی استاد ناصح زاده قدیمی نیست ببینم؟ خودت برای شیمی چه میکردی و ریاضی که خیلی ضعف دارم نظرت چیه و اینکه چه کنم؟ با این ریاضی عزیز در عین حال که وقتی مسئله رو حل میکنی جذابه ولی خیلی مطالبش فشردس و اشکالاتم خیلی زیاده و حتی در حد تشریحی مشکل دارم چه برسی به تستی پیشنهادتو بگو ممنون

                                A آفلاین
                                A آفلاین
                                amirmohammad shakeri
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #15

                                Amirmahdi Mostafaei

                                نه ناصح زاده قدیمی نیست. مهم اینه خودت تست بزنی بتونی تکنیک هارو پیاده کنی

                                ریاضی همینه. راه دررو نداره. باید یادبگیری. منم اوایل سال پیش مثل تو بودم.

                                یه روتین بذار روزی 10 تا تست ریاضی بزن با تحلیل کامل چه درست زدی چه غلط

                                بعد دو ماه این معجزه میکنه

                                برای شیمی هم وضع خیلی چندانی ندارم و نظرم خیلی مفید نیست

                                Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • A amirmohammad shakeri

                                  Amirmahdi Mostafaei

                                  نه ناصح زاده قدیمی نیست. مهم اینه خودت تست بزنی بتونی تکنیک هارو پیاده کنی

                                  ریاضی همینه. راه دررو نداره. باید یادبگیری. منم اوایل سال پیش مثل تو بودم.

                                  یه روتین بذار روزی 10 تا تست ریاضی بزن با تحلیل کامل چه درست زدی چه غلط

                                  بعد دو ماه این معجزه میکنه

                                  برای شیمی هم وضع خیلی چندانی ندارم و نظرم خیلی مفید نیست

                                  Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                                  Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                                  Amirmahdi Mostafaei
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #16

                                  amirmohammad shakeri آرایه و دستور هم بنظرت سبطی بگیرم یا خیلی سبز؟ برای دینی و فارسی درس به درس به نظرت چی خوبه و مشاوری میشناسی که واقعا ارزش داشته باشه کار باهاش؟
                                  نمیخوام مشاور بگیرم بعد یکی دو ماه بیخیالش شم

                                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                                    @narjes-hashemi هر دو ترجیحا روش خوندنش و بعدش تست زدن و اینکه بعد فیلم دیدن درجا تست بزنم؟

                                    _Biliifti__ آفلاین
                                    _Biliifti__ آفلاین
                                    _Biliifti_
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #17

                                    Amirmahdi Mostafaei
                                    روش زیست خوندن برای افراد کلا متفاوته
                                    و این نیست که اگر برفرض مثال شما با یه روش نتیجه گرفتید من هم عینا نتیجه بگیرم...
                                    ولی نظر خودمو میگم!
                                    زیست کلا دوتا بال داره
                                    ۱.درسنامه
                                    ۲.تست زنی
                                    ۴۰ درصدو همیشه اختصاص میدم برای درسنامه
                                    و ۶۰ درصد دیگش تست زنی
                                    چرا؟!
                                    چون درسی مثل زیست مهارتیه و خب مفهومی
                                    شما تست بزنی،با همون تست کلنجار بری،مهارتشو یاد بگیری، و نکات همون تست رو یاد بگیرید از خودندن درسنامه خیلی تاثیر گذار تر میشه
                                    یادم نیست یکی از بچه ها میگفت
                                    کلا درسنامه تو زیست فقط کتاب درسی و بقیه نکاتو تستا مشخص میکنن...شما اگه با تست کلنجار بری و نکتشو بفهمی(ماهی گیری) خیلی بهتر از اینه که نکتشو بهت بگن(ماهی آماده بدن بهت)
                                    برا همین گفتم آقای موقاری جون نکات بُلد رو میگن...
                                    شاید اوایل نتیجه نگیره آدم ولی با تست زیاد کم کم میاد دستش
                                    اگه تست آموزشی منظورتونه که هرکس یه ارفندی داره
                                    یکی میگه بعد فیلم،یکی میگه بعد خوندن جزوات فیلم
                                    که این کاملا بستگی به خودآدمش داره،وچیزیه که تو مسیر مشخص میشه
                                    خیلی از چیزا همینه باید رفت تو مسیر!!

                                    لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                                      amirmohammad shakeri آرایه و دستور هم بنظرت سبطی بگیرم یا خیلی سبز؟ برای دینی و فارسی درس به درس به نظرت چی خوبه و مشاوری میشناسی که واقعا ارزش داشته باشه کار باهاش؟
                                      نمیخوام مشاور بگیرم بعد یکی دو ماه بیخیالش شم

                                      A آفلاین
                                      A آفلاین
                                      amirmohammad shakeri
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #18

                                      Amirmahdi Mostafaei

                                      درسنامه استاد حسین خانی رو سایت

                                      و یه کتاب تست. درسنامه دیگه نیازی نداری بعدش

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • Amirmahdi MostafaeiA Amirmahdi Mostafaei

                                        amirmohammad shakeri ممنون
                                        عربی استاد ناصح زاده قدیمی نیست ببینم؟ خودت برای شیمی چه میکردی و ریاضی که خیلی ضعف دارم نظرت چیه و اینکه چه کنم؟ با این ریاضی عزیز در عین حال که وقتی مسئله رو حل میکنی جذابه ولی خیلی مطالبش فشردس و اشکالاتم خیلی زیاده و حتی در حد تشریحی مشکل دارم چه برسی به تستی پیشنهادتو بگو ممنون

                                        تمنا شیخیت آفلاین
                                        تمنا شیخیت آفلاین
                                        تمنا شیخی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #19

                                        Amirmahdi Mostafaei سلام اکه تلگرام داری برو عربی استاد فلاح رو ببین یا ثبت نام کن اون خییلی خوب میگه اگه باهاش یش بری قطعا نتیجه میگیری(استاد ناصح زاده هم خیلی خوب هستن ولی از این جهت که مطالب استاد فلاح مال امساله و جو کلاس آنلاین داره فک کنم مفید تره)

                                        Amirmahdi MostafaeiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • تمنا شیخیت تمنا شیخی

                                          Amirmahdi Mostafaei سلام اکه تلگرام داری برو عربی استاد فلاح رو ببین یا ثبت نام کن اون خییلی خوب میگه اگه باهاش یش بری قطعا نتیجه میگیری(استاد ناصح زاده هم خیلی خوب هستن ولی از این جهت که مطالب استاد فلاح مال امساله و جو کلاس آنلاین داره فک کنم مفید تره)

                                          Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                                          Amirmahdi MostafaeiA آفلاین
                                          Amirmahdi Mostafaei
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #20

                                          تمنا شیخی برای فارسی مبحث آرایه و دستور نشر دریافت بخرم یا خیلی سبز؟ میخوام فعلا آموزش محور باشه و بقیه استادا نظرت چیه

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع