قرابت ۲
-
سلام وقتتون بخیر
نظرتون چیه؟
دانش-آموزان-آلاء
@danial-hosseiny -
سلام وقتتون بخیر
نظرتون چیه؟
دانش-آموزان-آلاء
@danial-hosseiny@Miss-Joker
سلام.
مشخصه که🥺... گزینهٔ چهار.
با کدوم قسمت قضیه مشکل داری؟
تنعم یعنی ثروتمندی و دارایی
صله هم یعنی پاداش. -
@Miss-Joker
سلام.
مشخصه که🥺... گزینهٔ چهار.
با کدوم قسمت قضیه مشکل داری؟
تنعم یعنی ثروتمندی و دارایی
صله هم یعنی پاداش.@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
سلام.
مشخصه که🥺... گزینهٔ چهار.
با کدوم قسمت قضیه مشکل داری؟
تنعم یعنی ثروتمندی و دارایی
صله هم یعنی پاداش.سلام
منم گفتم چهار
ولی خب پاسخنامه زده دو -
@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
سلام.
مشخصه که🥺... گزینهٔ چهار.
با کدوم قسمت قضیه مشکل داری؟
تنعم یعنی ثروتمندی و دارایی
صله هم یعنی پاداش.سلام
منم گفتم چهار
ولی خب پاسخنامه زده دو@Miss-Joker
اشتباه تایپیه. در این صورت به هیچ شکلی قابل توجیه نیست... -
@Miss-Joker
اشتباه تایپیه. در این صورت به هیچ شکلی قابل توجیه نیست...@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
اشتباه تایپیه. در این صورت به هیچ شکلی قابل توجیه نیست...توجیهش اینه که
علت قناعت رو میخواد نه خودِ کم خواهی و قناعت
گزینه یک "ورز و وبال این چه به کار آید" داره به گناه و پاک نبودن اون پاداش و نعمت اشاره میکنه
یعنی دلیل قناعتش اون گناهیه که موجب میشه
گزینه سه هم اونجایی که گفته "اندک مایه حطام دنیا حلال است" اونو در نظر گرفته
گزینه چهارم که مشخصه که حلال و حرومی اشاره داره!
تحلیلش اینجوری بود! -
@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
اشتباه تایپیه. در این صورت به هیچ شکلی قابل توجیه نیست...توجیهش اینه که
علت قناعت رو میخواد نه خودِ کم خواهی و قناعت
گزینه یک "ورز و وبال این چه به کار آید" داره به گناه و پاک نبودن اون پاداش و نعمت اشاره میکنه
یعنی دلیل قناعتش اون گناهیه که موجب میشه
گزینه سه هم اونجایی که گفته "اندک مایه حطام دنیا حلال است" اونو در نظر گرفته
گزینه چهارم که مشخصه که حلال و حرومی اشاره داره!
تحلیلش اینجوری بود!@Miss-Joker
تحلیلشو بکوب توی سرش و رد شو.
بیاحترام
چطور برای جملهٔ سوم اون قسمت «کفایت است» رو درنظر نمیگیره؟ یا «به آنچه دارم و اندک است، قانعم» گزینهٔ یک رو درنظر نمیگیره؟ اینا معنی قناعت نمیده؟!
واللابا این تستاشون...حتما کلی هم قربون صدقهٔ خودش رفته بعد این تست. -
@Miss-Joker
تحلیلشو بکوب توی سرش و رد شو.
بیاحترام
چطور برای جملهٔ سوم اون قسمت «کفایت است» رو درنظر نمیگیره؟ یا «به آنچه دارم و اندک است، قانعم» گزینهٔ یک رو درنظر نمیگیره؟ اینا معنی قناعت نمیده؟!
واللابا این تستاشون...حتما کلی هم قربون صدقهٔ خودش رفته بعد این تست.@danial-hosseiny اقای حسینی گزینه چهار که جمله اخرش دقیقا خود روی سواله چرا ردش میکنین....
-
@danial-hosseiny اقای حسینی گزینه چهار که جمله اخرش دقیقا خود روی سواله چرا ردش میکنین....
Mahan Xodayi 2
سؤال از ما چی میخواد...؟ -
@Miss-Joker
تحلیلشو بکوب توی سرش و رد شو.
بیاحترام
چطور برای جملهٔ سوم اون قسمت «کفایت است» رو درنظر نمیگیره؟ یا «به آنچه دارم و اندک است، قانعم» گزینهٔ یک رو درنظر نمیگیره؟ اینا معنی قناعت نمیده؟!
واللابا این تستاشون...حتما کلی هم قربون صدقهٔ خودش رفته بعد این تست.@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
تحلیلشو بکوب توی سرش و رد شو.
بیاحترام
چطور برای جملهٔ سوم اون قسمت «کفایت است» رو درنظر نمیگیره؟ یا «به آنچه دارم و اندک است، قانعم» گزینهٔ یک رو درنظر نمیگیره؟ اینا معنی قناعت نمیده؟!
واللابا این تستاشون...حتما کلی هم قربون صدقهٔ خودش رفته بعد این تست.خب اون «به انچه دارم و اندک است،قانعم»
دلیل قانع بودنشو نمیگه که
میگه؟ -
Mahan Xodayi 2
سؤال از ما چی میخواد...؟@danial-hosseiny متفاوتو....خب چهار که متفاوت نیس
-
سلام وقتتون بخیر
نظرتون چیه؟
دانش-آموزان-آلاء
@danial-hosseiny@Miss-Joker
سلام وقتتون بخیر
گزینه چهار درسته چون برخلاف سایر گزینه ها در مورد شک و تردید حلال یا حروم بودن مال اشاره شده -
@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
تحلیلشو بکوب توی سرش و رد شو.
بیاحترام
چطور برای جملهٔ سوم اون قسمت «کفایت است» رو درنظر نمیگیره؟ یا «به آنچه دارم و اندک است، قانعم» گزینهٔ یک رو درنظر نمیگیره؟ اینا معنی قناعت نمیده؟!
واللابا این تستاشون...حتما کلی هم قربون صدقهٔ خودش رفته بعد این تست.خب اون «به انچه دارم و اندک است،قانعم»
دلیل قانع بودنشو نمیگه که
میگه؟@Miss-Joker
ببین. جملهٔ سوم رو فقط به زور میشه اون مفهومی رو ازش درآورد که طراح میخواد... از بین 20تا کلمهش، میگه ذرهبین رو بذار روی یه کلمه و اونو مدنظر بگیر. این کجاش منطقیه...؟
جملهٔ «وزر و وبال این به چه کار آید؟» چرا نمیتونه برای قناعت نباشه...؟ ما اگه اصل داستان رو نخونده باشیم، نمیتونیم این وزر و وبال رو در تقابل قناعت گوینده در نظر بگیریم؟ -
@danial-hosseiny متفاوتو....خب چهار که متفاوت نیس
Mahan Xodayi 2
سؤال میگه دلیل نپذیرفتن انعام و پاداش توی کدوم گزینه با بقیه تفاوت داره.
الآن با این دید یه بار دیگه مطالعه کن سؤال رو. ببینم چرا معتقدی چهار متفاوت نیست. -
@Miss-Joker
ببین. جملهٔ سوم رو فقط به زور میشه اون مفهومی رو ازش درآورد که طراح میخواد... از بین 20تا کلمهش، میگه ذرهبین رو بذار روی یه کلمه و اونو مدنظر بگیر. این کجاش منطقیه...؟
جملهٔ «وزر و وبال این به چه کار آید؟» چرا نمیتونه برای قناعت نباشه...؟ ما اگه اصل داستان رو نخونده باشیم، نمیتونیم این وزر و وبال رو در تقابل قناعت گوینده در نظر بگیریم؟@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
ببین. جملهٔ سوم رو فقط به زور میشه اون مفهومی رو ازش درآورد که طراح میخواد... از بین 20تا کلمهش، میگه ذرهبین رو بذار روی یه کلمه و اونو مدنظر بگیر. این کجاش منطقیه...؟
جملهٔ «وزر و وبال این به چه کار آید؟» چرا نمیتونه برای قناعت نباشه...؟ ما اگه اصل داستان رو نخونده باشیم، نمیتونیم این وزر و وبال رو در تقابل قناعت گوینده در نظر بگیریم؟میتونه باشه
ولی داره میگه دلیل قناعتش چیه خب
الان دلیلش توی گزینه یک میشه چی؟
چرا در تقابل؟ -
@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
ببین. جملهٔ سوم رو فقط به زور میشه اون مفهومی رو ازش درآورد که طراح میخواد... از بین 20تا کلمهش، میگه ذرهبین رو بذار روی یه کلمه و اونو مدنظر بگیر. این کجاش منطقیه...؟
جملهٔ «وزر و وبال این به چه کار آید؟» چرا نمیتونه برای قناعت نباشه...؟ ما اگه اصل داستان رو نخونده باشیم، نمیتونیم این وزر و وبال رو در تقابل قناعت گوینده در نظر بگیریم؟میتونه باشه
ولی داره میگه دلیل قناعتش چیه خب
الان دلیلش توی گزینه یک میشه چی؟
چرا در تقابل؟@Miss-Joker
دلیلش برای قانع بودن و نپذیرفتن مال طبیعتا «وزر و وباله». اما میشه گفت منظور از این وزر و وبال زیاد شدن ماله. تا با جملات دوم و سوم یک معنی براش درنظر بگیریم. بالأخره کسی که معتقده کم نیاز داره و قانعه، بیشتر از اون رو نمیخواد و براش نیک و خوب نیست. باقی گزینهها معتقدن بیشتر نمیخوام چون کفایته همینش. ما میتونیم دلیل گزینهٔ اول رو در همین راستا درنظر بگیریم. مغایرتی نداره. -
@Miss-Joker
دلیلش برای قانع بودن و نپذیرفتن مال طبیعتا «وزر و وباله». اما میشه گفت منظور از این وزر و وبال زیاد شدن ماله. تا با جملات دوم و سوم یک معنی براش درنظر بگیریم. بالأخره کسی که معتقده کم نیاز داره و قانعه، بیشتر از اون رو نمیخواد و براش نیک و خوب نیست. باقی گزینهها معتقدن بیشتر نمیخوام چون کفایته همینش. ما میتونیم دلیل گزینهٔ اول رو در همین راستا درنظر بگیریم. مغایرتی نداره.@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
دلیلش برای قانع بودن و نپذیرفتن مال طبیعتا «وزر و وباله». اما میشه گفت منظور از این وزر و وبال زیاد شدن ماله. تا با جملات دوم و سوم یک معنی براش درنظر بگیریم. بالأخره کسی که معتقده کم نیاز داره و قانعه، بیشتر از اون رو نمیخواد و براش نیک و خوب نیست. باقی گزینهها معتقدن بیشتر نمیخوام چون کفایته همینش. ما میتونیم دلیل گزینهٔ اول رو در همین راستا درنظر بگیریم. مغایرتی نداره.هوم اره گزینه سه یه جوریه که کفایتو بیشتر میشه در نظر گرفت براش
تشکر -
@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
دلیلش برای قانع بودن و نپذیرفتن مال طبیعتا «وزر و وباله». اما میشه گفت منظور از این وزر و وبال زیاد شدن ماله. تا با جملات دوم و سوم یک معنی براش درنظر بگیریم. بالأخره کسی که معتقده کم نیاز داره و قانعه، بیشتر از اون رو نمیخواد و براش نیک و خوب نیست. باقی گزینهها معتقدن بیشتر نمیخوام چون کفایته همینش. ما میتونیم دلیل گزینهٔ اول رو در همین راستا درنظر بگیریم. مغایرتی نداره.هوم اره گزینه سه یه جوریه که کفایتو بیشتر میشه در نظر گرفت براش
تشکر@Miss-Joker
بگم اصصصصصصصصلا تست جالبی نیست یا همینجوریش مشخصه که به همچین چیزی اعتقاد راسخ دارم؟
البته تست جالبه. طراح جالب نیست -
@Miss-Joker
بگم اصصصصصصصصلا تست جالبی نیست یا همینجوریش مشخصه که به همچین چیزی اعتقاد راسخ دارم؟
البته تست جالبه. طراح جالب نیست@danial-hosseiny در قرابت ۲ گفته است:
@Miss-Joker
بگم اصصصصصصصصلا تست جالبی نیست یا همینجوریش مشخصه که به همچین چیزی اعتقاد راسخ دارم؟
البته تست جالبه. طراح جالب نیستالبته فکر کنم سوال کنکوره
و من یه جا دیدم پاسخو زده چهار
یه جا دو
نمیدونم خود سنجش کدومو گفته
️
-
Mahan Xodayi 2
سؤال میگه دلیل نپذیرفتن انعام و پاداش توی کدوم گزینه با بقیه تفاوت داره.
الآن با این دید یه بار دیگه مطالعه کن سؤال رو. ببینم چرا معتقدی چهار متفاوت نیست.@danial-hosseiny خب ببینید گزینه یک و سه دقیقا مصداق هم هستند که درسته کم دارم ولی به کمشم قانع هستم
گزینه دو میگه قانع هست چون به بیشتر احتیاجی ندارم
گزینه چهارم که درمورد حلال حرامه که نمیپذیرد
پس هم دو متفاوته هم چهار
ولی خب باهاتون موافقم چهار متفاوت تره:/ -
تشکر
@danial-hosseiny
Elham Hoseni
Mahan Xodayi 2 -
-