Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دانشگاهی
  3. 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده دانشگاهی
دانشجودانشگاهی
231 دیدگاه‌ها 37 کاربران 17.1k بازدیدها 34 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • A آفلاین
    A آفلاین
    Aaannniiitttaaa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #50

    سلام
    دانشجو های عزیز آلا من یه راهنمایی جالب احتیاج داشتم که چون واقعاً در حال حاضر نمی دونم از کی میشه راهنمایی گرفت مزاحم شما میشم ممنون میشم راهنمایی کنید
    شما دخترخانما برای دانشگاه لباس چی می پوشید؟ یا اینکه دانشجو های دختر چی می پوشن؟ من امروز رفته بودم بازار خیلی گشتم اما واقعاً چیزی که مناسب دانشگاه باشه پیدا نکردم مانتو ها همه کوتاه یا جلوباز با جنس های خیلی بد اصلاً خوشم نیومد
    الان تصمیم گرفتیم بدوزیم اما مدل قشنگی هم توی اینترنت پیدا نکردیم و اینکه خودتون می دونید استایل های دانشجویی که معرفی می کنن چقدر تخیلی هستن 😄😄
    دیگه گفتم از دخترخانمای خوش سلیقه ی اینجا راهنمایی بگیرم ازتون خیلی ممنون میشم چه برام بنویسین که چی مناسبه چه عکس بفرستین
    مرسی از وقتی که میزارید 😁🏵🏵

    _ SuccinateS JuDiJ 3 پاسخ آخرین پاسخ
    10
    • A Aaannniiitttaaa

      سلام
      دانشجو های عزیز آلا من یه راهنمایی جالب احتیاج داشتم که چون واقعاً در حال حاضر نمی دونم از کی میشه راهنمایی گرفت مزاحم شما میشم ممنون میشم راهنمایی کنید
      شما دخترخانما برای دانشگاه لباس چی می پوشید؟ یا اینکه دانشجو های دختر چی می پوشن؟ من امروز رفته بودم بازار خیلی گشتم اما واقعاً چیزی که مناسب دانشگاه باشه پیدا نکردم مانتو ها همه کوتاه یا جلوباز با جنس های خیلی بد اصلاً خوشم نیومد
      الان تصمیم گرفتیم بدوزیم اما مدل قشنگی هم توی اینترنت پیدا نکردیم و اینکه خودتون می دونید استایل های دانشجویی که معرفی می کنن چقدر تخیلی هستن 😄😄
      دیگه گفتم از دخترخانمای خوش سلیقه ی اینجا راهنمایی بگیرم ازتون خیلی ممنون میشم چه برام بنویسین که چی مناسبه چه عکس بفرستین
      مرسی از وقتی که میزارید 😁🏵🏵

      _ آفلاین
      _ آفلاین
      _arvin_
      تجربی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #51

      Aaannniiitttaaa
      وقت بخیر
      IMG_20230831_230506_196.jpg IMG_20230827_142715_112.jpg

      گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست 🙂💔

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      5
      • A Aaannniiitttaaa

        سلام
        دانشجو های عزیز آلا من یه راهنمایی جالب احتیاج داشتم که چون واقعاً در حال حاضر نمی دونم از کی میشه راهنمایی گرفت مزاحم شما میشم ممنون میشم راهنمایی کنید
        شما دخترخانما برای دانشگاه لباس چی می پوشید؟ یا اینکه دانشجو های دختر چی می پوشن؟ من امروز رفته بودم بازار خیلی گشتم اما واقعاً چیزی که مناسب دانشگاه باشه پیدا نکردم مانتو ها همه کوتاه یا جلوباز با جنس های خیلی بد اصلاً خوشم نیومد
        الان تصمیم گرفتیم بدوزیم اما مدل قشنگی هم توی اینترنت پیدا نکردیم و اینکه خودتون می دونید استایل های دانشجویی که معرفی می کنن چقدر تخیلی هستن 😄😄
        دیگه گفتم از دخترخانمای خوش سلیقه ی اینجا راهنمایی بگیرم ازتون خیلی ممنون میشم چه برام بنویسین که چی مناسبه چه عکس بفرستین
        مرسی از وقتی که میزارید 😁🏵🏵

        SuccinateS آفلاین
        SuccinateS آفلاین
        Succinate
        ⭐
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #52

        Aaannniiitttaaa در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

        سلام
        دانشجو های عزیز آلا من یه راهنمایی جالب احتیاج داشتم که چون واقعاً در حال حاضر نمی دونم از کی میشه راهنمایی گرفت مزاحم شما میشم ممنون میشم راهنمایی کنید
        شما دخترخانما برای دانشگاه لباس چی می پوشید؟ یا اینکه دانشجو های دختر چی می پوشن؟ من امروز رفته بودم بازار خیلی گشتم اما واقعاً چیزی که مناسب دانشگاه باشه پیدا نکردم مانتو ها همه کوتاه یا جلوباز با جنس های خیلی بد اصلاً خوشم نیومد
        الان تصمیم گرفتیم بدوزیم اما مدل قشنگی هم توی اینترنت پیدا نکردیم و اینکه خودتون می دونید استایل های دانشجویی که معرفی می کنن چقدر تخیلی هستن 😄😄
        دیگه گفتم از دخترخانمای خوش سلیقه ی اینجا راهنمایی بگیرم ازتون خیلی ممنون میشم چه برام بنویسین که چی مناسبه چه عکس بفرستین
        مرسی از وقتی که میزارید 😁🏵🏵

        سلام عزیزم خوبی؟
        بستگی به حراست داره
        یه سری دانشگاه ها رو رنگ مانتو گیر میدن
        واس ما گیر نمیدن
        ولی من خودم مانتو تا دم زانو می پوشم که قزن هم دارن
        آستین هم تا وسط ساعد
        خیلی گشاد یا جذب هم نیست
        یه مقدار بازه(چون چند ساعت داخل دانشگاهم قاعدتا یچی رو میپوشم که راحت باشم)

        !Ich versuche, besser zu werden als gestern

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        7
        • A Aaannniiitttaaa

          سلام
          دانشجو های عزیز آلا من یه راهنمایی جالب احتیاج داشتم که چون واقعاً در حال حاضر نمی دونم از کی میشه راهنمایی گرفت مزاحم شما میشم ممنون میشم راهنمایی کنید
          شما دخترخانما برای دانشگاه لباس چی می پوشید؟ یا اینکه دانشجو های دختر چی می پوشن؟ من امروز رفته بودم بازار خیلی گشتم اما واقعاً چیزی که مناسب دانشگاه باشه پیدا نکردم مانتو ها همه کوتاه یا جلوباز با جنس های خیلی بد اصلاً خوشم نیومد
          الان تصمیم گرفتیم بدوزیم اما مدل قشنگی هم توی اینترنت پیدا نکردیم و اینکه خودتون می دونید استایل های دانشجویی که معرفی می کنن چقدر تخیلی هستن 😄😄
          دیگه گفتم از دخترخانمای خوش سلیقه ی اینجا راهنمایی بگیرم ازتون خیلی ممنون میشم چه برام بنویسین که چی مناسبه چه عکس بفرستین
          مرسی از وقتی که میزارید 😁🏵🏵

          JuDiJ آفلاین
          JuDiJ آفلاین
          JuDi
          ناظم
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط JuDi انجام شده
          #53

          Aaannniiitttaaa سلام 🍭
          حراست ما خیلی روی لباس حساس نیست مگر تو مواردی که خیلی بولد باشه ، مثلا کت کوتاه لی یا شلواری که قد هشتاد داره
          دخترا هم اکثرن مانتو شلوارن تو بعضی روزای خاص مثلا اونایی که دفاع دارن یا اونروز مراسم یا جلسه ای هست کت شلوارمیپوشن
          خود من با پیراهن مردونه میرم البته چون یکم قدم کوتاهه و لاغرم پیراهن برام مانتو میشه 😂
          ولی همونجور که سانیا گفت چون چندین ساعت اونجایی بهتره یه چیز راحت تر بپوشی
          اگه جلوباز میپوشی رنگای روشن نباشه بهتره ، که به همینم گیر ندن
          بلیز یا شومیز نباشه که خودت موقع رفت و آمد و ناهار و چیزای دیگه (مثلا موقع حل سوال )راحت باشی
          اگه جیب داشته باشه خیلی راحتتری ، گوشی و کارت دانشجویی و کیف پولت رو میزاری و دردسترسه
          یه نکته کوچولو هم بگم درباره آرایش
          آرایش زیاد نه تنها قشنگ نیست بلکه یه جورایی نامناسب و تو ذوق زنه
          سعی کن یه آرایش ملیح و روزانه برای دانشگاه انتخاب کنی ، به مرور زمان که شلوغتر میشی کم پیش میاد وقت باشه تمدید کنی یا عوضش کنی
          یه روزایی هست ادم دوستداره فرق کنه 😂 اون روزا سعی کن یه چیزی اضافه کنی مثلا سایه یا رژگونه

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          9
          • آرمین عنصرپورآ آفلاین
            آرمین عنصرپورآ آفلاین
            آرمین عنصرپور
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #54

            من امروز یه ویدیو دیدم از مصاحبه دانشجویان دانشگاه رجایی واقعیتش یه جوری حرف میزدن انگار بازیگرن دارن بازی میکنن حرفای الکی توش زیاد بود از ده نفر یکیشون نقش بازی نمیکرد و مثل آدم حرف میزد میگفتن چرا معلمی رو انتخاب کردی طرف میگه چون ثواب داره من قبول دارم داره ولی خب یعنی تو به خاطر ثواب ۴ سال درس میخونی کل عمرت رو قراره معلم باشی من بازم حرفی ندارم ولی خب تو که اینقدر به خاطر ثواب داری عمرت رو در راهش فدا میکنی خب پتانسیل این رو داشتی که مدافع حرم هم باشی

            ولی حالا اصل سوالم اینه که دانشجو های رجایی و فرهنگیان همیشه اینطورین یا وقتی گزینش میشن و مصاحبه میکنن اینطورین؟

            خداوکیلی قصد بی احترامی ندارم ولی خب چرا عین آدم نمیگن امنیت شغلی داره و... من یکیو میشناسم اون رفته بود گفته بود توی گزینش که چون شغل انبیا بوده منم دوست دارم راه اونارو ادامه بدم بعد مصاحبه کننده ها خندیده بودن میخواستم بدونم قراره کل چهار سال رو با اینطور ادمایی حرف بزنم که اغلب دارن نقش بازی میکنن (البته شاید واقعا خودشون اینطوری باشن که روی سر من جا دارن و خیلی قابل احترام هستن ) ولی اونایی که نقش بازی میکنن یعنی باید چهار سال نقش بازی کنن؟

            F 1 پاسخ آخرین پاسخ
            5
            • آرمین عنصرپورآ آفلاین
              آرمین عنصرپورآ آفلاین
              آرمین عنصرپور
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #55

              دانشجوی فرهنگیان یا رجایی داریم اینجا میخواستم بدونم جو دانشجو ها چطوریه همه مثبتن چون یه مصاحبه ویدیویی از دانشجو های رجایی دیدم اغلب جوری حرف میزدن انگار گزینش شرکت کردن و همشون فی سبیل الله اومدن معلم شدن میخواستم بدونم کلا اینطوریه جو دانشگاه یا موقع گزینش و مصاحبه اینطوری میکنن؟

              F E 2 پاسخ آخرین پاسخ
              8
              • A آفلاین
                A آفلاین
                Akito
                فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #56

                سلام خدمت همه
                میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀
                با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                w.gif

                SuccinateS Zahra.HDZ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                6
                • A Akito

                  سلام خدمت همه
                  میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀
                  با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                  و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                  SuccinateS آفلاین
                  SuccinateS آفلاین
                  Succinate
                  ⭐
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #57

                  @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                  سلام خدمت همه
                  میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀
                  با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                  و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                  سلام از همه خدمت شما
                  نه جدای شوخی سلامم😂
                  خب پس چی ببریم سید😶
                  چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر
                  من خودم همیشه جزوه هام همراهم بود
                  سیم شارژر
                  خوراکی
                  غذا(ببینید غذا دانشگاه ما گرونه و نمی صرفه واسم یعنی واقعا هیشکی نمیخره خجالت نکشید از بردن غذا اینا)
                  همیشه اسپره اینا هم دارم
                  یه تراول ماگ هم دارم
                  با روپوش آزمایشگاه

                  !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  8
                  • SuccinateS Succinate

                    @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                    سلام خدمت همه
                    میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀
                    با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                    و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                    سلام از همه خدمت شما
                    نه جدای شوخی سلامم😂
                    خب پس چی ببریم سید😶
                    چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر
                    من خودم همیشه جزوه هام همراهم بود
                    سیم شارژر
                    خوراکی
                    غذا(ببینید غذا دانشگاه ما گرونه و نمی صرفه واسم یعنی واقعا هیشکی نمیخره خجالت نکشید از بردن غذا اینا)
                    همیشه اسپره اینا هم دارم
                    یه تراول ماگ هم دارم
                    با روپوش آزمایشگاه

                    A آفلاین
                    A آفلاین
                    Akito
                    فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #58

                    @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                    خب پس چی ببریم سید

                    یه جور کوله دیگه بجز کوله پشتی...(خودمم نمیدونم منظورم چیه😂)

                    @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                    چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر

                    بعد یه چیزی....
                    میدونم
                    میدونم یکم مسخره است...
                    زنگ تفریحم دارید؟ کلا سیستم کلاسا چجوریه😬😬😬😬😁

                    w.gif

                    SuccinateS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    5
                    • A Akito

                      @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                      خب پس چی ببریم سید

                      یه جور کوله دیگه بجز کوله پشتی...(خودمم نمیدونم منظورم چیه😂)

                      @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                      چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر

                      بعد یه چیزی....
                      میدونم
                      میدونم یکم مسخره است...
                      زنگ تفریحم دارید؟ کلا سیستم کلاسا چجوریه😬😬😬😬😁

                      SuccinateS آفلاین
                      SuccinateS آفلاین
                      Succinate
                      ⭐
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #59

                      @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                      @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                      خب پس چی ببریم سید

                      یه جور کوله دیگه بجز کوله پشتی...(خودمم نمیدونم منظورم چیه😂)

                      @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                      چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر

                      بعد یه چیزی....
                      میدونم
                      میدونم یکم مسخره است...
                      زنگ تفریحم دارید؟ کلا سیستم کلاسا چجوریه😬😬😬😬😁

                      دوست داشتید می تونید کوله کوچیک ببرید
                      من خودم یه روز سه تا کلاس سنگین داشتم کوله بزرگ بردم که جا شه وسایل
                      نه نه مسخره نیست😅
                      مثلا شما شنبه ریاضی 1 دارید بعدش هیچی ندارید
                      کلاس تموم شد می تونید برید خونه یا حالا خواستید برید کتابخونه هر جا
                      ولی مثلا یکشنبه فیزیک 1 دارید با شیمی 1
                      بین این دو تا کلاس مثلا 4 ساعت وقت خالیه
                      این 4 ساعت آزادی هر کاری خواستی بکنی
                      بعد دوشنبه مثلا معادلات دیفرانسیل دارید با ادبیات
                      بین این کلاسا 5 دقیقه فاصلس
                      5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس🗿💔😂

                      !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                      A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      8
                      • SuccinateS Succinate

                        @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                        @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                        خب پس چی ببریم سید

                        یه جور کوله دیگه بجز کوله پشتی...(خودمم نمیدونم منظورم چیه😂)

                        @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                        چون قطعا تو یه روز دو تا کلاس رو دارید شایدم بیشتر

                        بعد یه چیزی....
                        میدونم
                        میدونم یکم مسخره است...
                        زنگ تفریحم دارید؟ کلا سیستم کلاسا چجوریه😬😬😬😬😁

                        دوست داشتید می تونید کوله کوچیک ببرید
                        من خودم یه روز سه تا کلاس سنگین داشتم کوله بزرگ بردم که جا شه وسایل
                        نه نه مسخره نیست😅
                        مثلا شما شنبه ریاضی 1 دارید بعدش هیچی ندارید
                        کلاس تموم شد می تونید برید خونه یا حالا خواستید برید کتابخونه هر جا
                        ولی مثلا یکشنبه فیزیک 1 دارید با شیمی 1
                        بین این دو تا کلاس مثلا 4 ساعت وقت خالیه
                        این 4 ساعت آزادی هر کاری خواستی بکنی
                        بعد دوشنبه مثلا معادلات دیفرانسیل دارید با ادبیات
                        بین این کلاسا 5 دقیقه فاصلس
                        5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس🗿💔😂

                        A آفلاین
                        A آفلاین
                        Akito
                        فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #60

                        @Alba

                        @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                        5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس

                        قشنگ بنظر میاد زخم خورده اید ها😂😂😂😂😂😂💔💔💔

                        هرکلاس معمولا چقدر طول می‌کشه؟ مثلا فیزیک ۱ یا ریاضیات عمومی و اینجور واحدا چقدره هر کلاس؟
                        دروس عمومی هم همینقدرن یا کمتر؟ انشالله که بیشتر نیست🙄

                        w.gif

                        SuccinateS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        6
                        • A آفلاین
                          A آفلاین
                          Akito
                          فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #61

                          @Younes-D-IUT سلام آقا یونس🏵️🌹🌷
                          یه سوال، شما برای ترم اول و دوم چقدر دفتر یا کلاسور لازمتون شد؟ یعنی برا همه واحدا دفتر داشتید، یا یسری واحدها لازم نداشتن، مثلا کدوم واحدا تو ترم یک خیلی سنگینه و ممکنه یک کلاسور ۲۰۰ برگ کامل رو پر کنه؟🙏🙏🌸🔥

                          w.gif

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          5
                          • A Akito

                            @Alba

                            @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                            5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس

                            قشنگ بنظر میاد زخم خورده اید ها😂😂😂😂😂😂💔💔💔

                            هرکلاس معمولا چقدر طول می‌کشه؟ مثلا فیزیک ۱ یا ریاضیات عمومی و اینجور واحدا چقدره هر کلاس؟
                            دروس عمومی هم همینقدرن یا کمتر؟ انشالله که بیشتر نیست🙄

                            SuccinateS آفلاین
                            SuccinateS آفلاین
                            Succinate
                            ⭐
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #62

                            @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                            @Alba

                            @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                            5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس

                            قشنگ بنظر میاد زخم خورده اید ها😂😂😂😂😂😂💔💔💔

                            هرکلاس معمولا چقدر طول می‌کشه؟ مثلا فیزیک ۱ یا ریاضیات عمومی و اینجور واحدا چقدره هر کلاس؟
                            دروس عمومی هم همینقدرن یا کمتر؟ انشالله که بیشتر نیست🙄

                            من یه طوری کلاسم چسبیده بود که به دوستام میگفتم توروخدا تو کلاس برام جا بگیرن🗿💔😂
                            چون صندلی نباشه باید صندلی بدست از کلاس دیگه بیاری(کلاس دروس پایه و عمومی خیلییییییییییی شلوغه)
                            من کلاس فیزیک و ریاضیم حدودا 4 ساعت می شد
                            استاد استراحت میده وسطش در حد چند دقیقه
                            خودشون هم خسته میشن😂😂
                            عمومی کمتره در حد یک ساعت و نیم اینا
                            تخصصی هم 2 ساعت و خورده ای بود

                            !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                            A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            6
                            • SuccinateS Succinate

                              @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                              @Alba

                              @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                              5 دقیقه فقط میدویی سمت کلاس

                              قشنگ بنظر میاد زخم خورده اید ها😂😂😂😂😂😂💔💔💔

                              هرکلاس معمولا چقدر طول می‌کشه؟ مثلا فیزیک ۱ یا ریاضیات عمومی و اینجور واحدا چقدره هر کلاس؟
                              دروس عمومی هم همینقدرن یا کمتر؟ انشالله که بیشتر نیست🙄

                              من یه طوری کلاسم چسبیده بود که به دوستام میگفتم توروخدا تو کلاس برام جا بگیرن🗿💔😂
                              چون صندلی نباشه باید صندلی بدست از کلاس دیگه بیاری(کلاس دروس پایه و عمومی خیلییییییییییی شلوغه)
                              من کلاس فیزیک و ریاضیم حدودا 4 ساعت می شد
                              استاد استراحت میده وسطش در حد چند دقیقه
                              خودشون هم خسته میشن😂😂
                              عمومی کمتره در حد یک ساعت و نیم اینا
                              تخصصی هم 2 ساعت و خورده ای بود

                              A آفلاین
                              A آفلاین
                              Akito
                              فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #63

                              @Alba یعنی مثلا به طور میانگین روزی ۸ ساعت دانشگاه درس داریممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐💔💔💔💔😢😢😢😢😢
                              ۸ صبح میریم ۱۶ برمیگردیم😐💔
                              حالا نمیدونم واحدای تخصصی مهندسی هم اینقدره یا نه، ولی روزی ۸ ساعت کلاس....
                              پشیمون شدم نمیخوام برم دانشگاه😅😂

                              w.gif

                              SuccinateS Maryam_MA11M Nila YSN 3 پاسخ آخرین پاسخ
                              7
                              • A Akito

                                @Alba یعنی مثلا به طور میانگین روزی ۸ ساعت دانشگاه درس داریممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐💔💔💔💔😢😢😢😢😢
                                ۸ صبح میریم ۱۶ برمیگردیم😐💔
                                حالا نمیدونم واحدای تخصصی مهندسی هم اینقدره یا نه، ولی روزی ۸ ساعت کلاس....
                                پشیمون شدم نمیخوام برم دانشگاه😅😂

                                SuccinateS آفلاین
                                SuccinateS آفلاین
                                Succinate
                                ⭐
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #64

                                @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                                @Alba یعنی مثلا به طور میانگین روزی ۸ ساعت دانشگاه درس داریممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐💔💔💔💔😢😢😢😢😢
                                ۸ صبح میریم ۱۶ برمیگردیم😐💔
                                حالا نمیدونم واحدای تخصصی مهندسی هم اینقدره یا نه، ولی روزی ۸ ساعت کلاس....
                                پشیمون شدم نمیخوام برم دانشگاه😅😂

                                من یادمه یه روز 4 ساعت ریاضی،2 ساعت و نیم ادبیات،2 ساعت دانش خانواده اینطورا داشتم(عمومی هام ساعتش بیشتر بود ولی اکثر یک ساعت و نیم)
                                البته هر دانشگاه کلا فرق داره واس ما اینطور بود
                                من این روزی که گفتم 7 صبح کلاس داشتم تا 7 شب قشنگ
                                نه برید خوش میگذره🗿💔😂

                                !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                                A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                7
                                • SuccinateS Succinate

                                  @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                                  @Alba یعنی مثلا به طور میانگین روزی ۸ ساعت دانشگاه درس داریممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐💔💔💔💔😢😢😢😢😢
                                  ۸ صبح میریم ۱۶ برمیگردیم😐💔
                                  حالا نمیدونم واحدای تخصصی مهندسی هم اینقدره یا نه، ولی روزی ۸ ساعت کلاس....
                                  پشیمون شدم نمیخوام برم دانشگاه😅😂

                                  من یادمه یه روز 4 ساعت ریاضی،2 ساعت و نیم ادبیات،2 ساعت دانش خانواده اینطورا داشتم(عمومی هام ساعتش بیشتر بود ولی اکثر یک ساعت و نیم)
                                  البته هر دانشگاه کلا فرق داره واس ما اینطور بود
                                  من این روزی که گفتم 7 صبح کلاس داشتم تا 7 شب قشنگ
                                  نه برید خوش میگذره🗿💔😂

                                  A آفلاین
                                  A آفلاین
                                  Akito
                                  فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #65

                                  @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                                  من این روزی که گفتم 7 صبح کلاس داشتم تا 7 شب قشنگ

                                  😢💔

                                  @Alba در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                                  نه برید خوش میگذره

                                  انشالله، مچکرم😁🙏🌷🌹🌹🌺🌸🔥

                                  w.gif

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  5
                                  • A Akito

                                    @Alba یعنی مثلا به طور میانگین روزی ۸ ساعت دانشگاه درس داریممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐💔💔💔💔😢😢😢😢😢
                                    ۸ صبح میریم ۱۶ برمیگردیم😐💔
                                    حالا نمیدونم واحدای تخصصی مهندسی هم اینقدره یا نه، ولی روزی ۸ ساعت کلاس....
                                    پشیمون شدم نمیخوام برم دانشگاه😅😂

                                    Maryam_MA11M آفلاین
                                    Maryam_MA11M آفلاین
                                    Maryam_MA11
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #66

                                    @تومیوکا-گیو
                                    منی که بعضی روزا از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر کلاس داشتم 😐💔

                                    ...🤍Bernabeu bedlam

                                    A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    7
                                    • Maryam_MA11M Maryam_MA11

                                      @تومیوکا-گیو
                                      منی که بعضی روزا از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر کلاس داشتم 😐💔

                                      A آفلاین
                                      A آفلاین
                                      Akito
                                      فارغ التحصیلان آلاء دانشجویان مهندسی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #67

                                      Maryam_MA11 تجربی اید؟
                                      بگید آره یکم امیدوارم شم😢💔

                                      w.gif

                                      Maryam_MA11M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      5
                                      • A Akito

                                        Maryam_MA11 تجربی اید؟
                                        بگید آره یکم امیدوارم شم😢💔

                                        Maryam_MA11M آفلاین
                                        Maryam_MA11M آفلاین
                                        Maryam_MA11
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #68

                                        @تومیوکا-گیو
                                        آره 😐💔

                                        ...🤍Bernabeu bedlam

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        5
                                        • A Akito

                                          سلام خدمت همه
                                          میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀
                                          با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                                          و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                                          Zahra.HDZ آفلاین
                                          Zahra.HDZ آفلاین
                                          Zahra.HD
                                          فارغ التحصیلان آلاء ⭐
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Zahra.HD انجام شده
                                          #69

                                          @تومیوکا-گیو در 👨‍🎓از دانشجو شدنت بگو آلایی عزیز👩‍🎓 گفته است:

                                          سلام خدمت همه
                                          میگم کوله پشتی یکم ضایع نیست؟👀

                                          اصلاااا

                                          با چی میرید سرکلاسای دانشگاه؟
                                          و اینکه بجز کتاب، کلا وسایل هایی که میبرید سر کلاس چیه؟(مثلا خوراکی، گوشی و ...، چیا میبرید؟)

                                          هرچی دوست داری ببر
                                          اولن تو کیفت رو که نمیگردن
                                          بعدم به کی چه ربطی داره؟
                                          حتی من از این فلاسکای یه لیتری هم میبرم زمستونا
                                          چون بوفه دوره دانشگاه مام که سرکوه
                                          دیگه تا بریم بوفه برگردیم یا باد برده مارو یا سرما خوردیم حتما😂
                                          درضمن هرچی مجهز تر باشی بهتره

                                          So
                                          What is the point
                                          of every thing?...

                                          A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          7
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 11
                                          • 12
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع