Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. ریاضی پایه
  4. اشکالات ریاضی بپرسید
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

اشکالات ریاضی بپرسید

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده ریاضی پایه
98 دیدگاه‌ها 20 کاربران 4.5k بازدیدها 19 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ShameS Shame

    @njzamin در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

    الان چه کنیم؟؟؟ من واقعا خیلی میبینم که یه سوال رو با روش های زیادی میشه حل کرد خوشحوال میشم واقعا دگرگون میشم....اصلا خوشم میاد ....سطحم زیاد بالا نیست در درس ریاضی (در حد تراز 7000) ولی اگه کسی بیاد شاید مفید شدش

    هی میخوام از تابستون شروع کنم به این کار که روش های همه ی اساتید که هستند توی نت رو بخونم واقعا روش های زیادی هست مخصوصا هندسه ها

    MahDsM آفلاین
    MahDsM آفلاین
    MahDs
    رتبه های آلاخونه
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #43

    @njzamin هندسه رو که من پایم

    ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • MahDsM MahDs

      @njzamin هندسه رو که من پایم

      ShameS آفلاین
      ShameS آفلاین
      Shame
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #44

      @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

      @njzamin هندسه رو که من پایم

      همون هندسه رو بکنیم اگه خوب شد ادامه میدهیم

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • ShameS آفلاین
        ShameS آفلاین
        Shame
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #45

        از خارج 96 شروع کنیم یا داخل؟

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • MahDsM آفلاین
          MahDsM آفلاین
          MahDs
          رتبه های آلاخونه
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #46

          داخل راحت تره

          ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • MahDsM MahDs

            negarin خب دانشگاه ایده ال به اون معنی که تو ایران فک نکنم داشته باشیم ،ولی خب اره اسم شریف یه ذره بیشتر مشهوره

            negarinN آفلاین
            negarinN آفلاین
            negarin
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط negarin انجام شده
            #47

            @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

            negarin خب دانشگاه ایده ال به اون معنی که تو ایران فک نکنم داشته باشیم ،ولی خب اره اسم شریف یه ذره بیشتر مشهوره

            اتفاقا اونجا هم همه تو فکرِ این بودن که از ایران برن چون کسی بهشون بها نمیده... مشاورِ من برقِ شریفِ میخواد انصراف بده کنکورِ تجربی بده برا پزشکی... اینا منُ خیلی نا امید میکنه...آدم حس میکنه دیگه اینجا جایی براش نیس...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • MahDsM MahDs

              داخل راحت تره

              ShameS آفلاین
              ShameS آفلاین
              Shame
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #48

              @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

              داخل راحت تره

              خوب پس داخل رو حل کنین هر چی نکته ی خوب دیدین بیایین به من بگین....منم به شما میگم.....چون من میرم روش حل اساتید موجود در اینترتو خوب مقایسه و تحلیل میکنم.....برای کنکور 96 زیاد تحلیل موجود نیست ولی کنکور 95 نکته های بسیار شیرینی داره

              MahDsM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • MahDsM آفلاین
                MahDsM آفلاین
                MahDs
                رتبه های آلاخونه
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #49

                negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                ShameS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • ShameS Shame

                  @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                  داخل راحت تره

                  خوب پس داخل رو حل کنین هر چی نکته ی خوب دیدین بیایین به من بگین....منم به شما میگم.....چون من میرم روش حل اساتید موجود در اینترتو خوب مقایسه و تحلیل میکنم.....برای کنکور 96 زیاد تحلیل موجود نیست ولی کنکور 95 نکته های بسیار شیرینی داره

                  MahDsM آفلاین
                  MahDsM آفلاین
                  MahDs
                  رتبه های آلاخونه
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #50

                  @njzamin اکی تا کی؟

                  ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • MahDsM MahDs

                    @njzamin اکی تا کی؟

                    ShameS آفلاین
                    ShameS آفلاین
                    Shame
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #51

                    @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                    @njzamin اکی تا کی؟

                    نمیدونم تا این جمعه خوبه؟ قلمچی داری؟ من که یکمی از قلمچی عقبم فقط هندسه 1 باشه؟یعنی هندسه 1 کنکور 96 داخل رو تا جمعه زده باشیم و تحلیل کرده باشیم

                    MahDsM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • MahDsM MahDs

                      negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                      ShameS آفلاین
                      ShameS آفلاین
                      Shame
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #52
                      این پست پاک شده!
                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • MahDsM MahDs

                        negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                        ShameS آفلاین
                        ShameS آفلاین
                        Shame
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #53

                        @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                        negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                        منم روحیم نمیکشه در رشته ی تجربی

                        negarinN VictorKekeV 2 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • ShameS Shame

                          @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                          negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                          منم روحیم نمیکشه در رشته ی تجربی

                          negarinN آفلاین
                          negarinN آفلاین
                          negarin
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط negarin انجام شده
                          #54
                          این پست پاک شده!
                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • ShameS Shame

                            @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                            @njzamin اکی تا کی؟

                            نمیدونم تا این جمعه خوبه؟ قلمچی داری؟ من که یکمی از قلمچی عقبم فقط هندسه 1 باشه؟یعنی هندسه 1 کنکور 96 داخل رو تا جمعه زده باشیم و تحلیل کرده باشیم

                            MahDsM آفلاین
                            MahDsM آفلاین
                            MahDs
                            رتبه های آلاخونه
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #55

                            @njzamin اره منم قلمچی دارم اکی هندسه 1 باشه

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • MahDsM آفلاین
                              MahDsM آفلاین
                              MahDs
                              رتبه های آلاخونه
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #56

                              من همین الان نگاه کردم یکیشونو حل کردم

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • elhame.HE آفلاین
                                elhame.HE آفلاین
                                elhame.H
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط elhame.H انجام شده
                                #57

                                @mahdis127
                                میشه سوال۳۰بگید
                                http://s8.picofile.com/file/8320451692/20180227_001952.jpg

                                Don't be scared to close your eyes

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • ShameS Shame

                                  @mahdis127 در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                                  negarin درسته اینا ولی بعضی وقتا ادم نمی تونه تصمیم دیگه ای بگیره ،من شخصا اصلا به تجربی فکر نکردم و نمی کنم چون روحیشو ندارم حاضرم هر بدبختی رو تو ریاضی بکشم بیکاری و بی پولی ولی طرف پزشکی نرم

                                  منم روحیم نمیکشه در رشته ی تجربی

                                  VictorKekeV آفلاین
                                  VictorKekeV آفلاین
                                  VictorKeke
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط VictorKeke انجام شده
                                  #58

                                  @njzamin
                                  ببخشید اضافه میشم به بحثتون
                                  سال 86 با این تفکر من رفتم سمت ریاضی.
                                  برای خودم مسیر و برنامه ای داشتم.
                                  دقیق هم رعایت کردم.
                                  از دانشگاهی که میخواستم در رشته ای که میخواستم قبول شدم.
                                  در موضوعی که میخواستم کار کردم. پروژه هایی که دوست داشتم رو پیدا کردم و کار کردم.
                                  آزمایشگاه و بعدش شرکت زدم.
                                  ولی اقتصاد و سازندگی در حدی داغون بود که ابتدایی ترین تجهیزات صنعتی هیچ حمایتی نداشتند.
                                  چه برسد به کارهایی ما در آزمایشگاهمون پیش برده بودیم...
                                  بعد از عمری کار و تحقیق و اسید تنفس کردن تو آزمایشگاه، بهترین پیشنهاد کاری که بهم شده بود یک مورد از عسلویه بود با حقوق 3.5، در دمای 60 درجه، که با توجه به فیزیک بدنیم نهایت سه روز زنده میموندم تو اون جو
                                  دومین مورد از یک کارخانه در تبریز بود که حقوق 1.200 بهم پیشنهاد داده بودن😒😒
                                  اینها موقعیتهایی بود که برای دانشجویی مثل من پیش اومده بود، که در دوران کارشناسی چندین پروژه ی دانشجوی ارشد تحت کنترلم داشتم، مشاور پروژه دانشجوی دکتری از دانشگاه تهران بودم، دانشجوی کارشناسی داشتم، حل تمرین برای دروس برنامه نویسی بودم، مشاوره تحصیلی میکردم، مترجم تخصصی بودم، کدنویسی آنالیزی و شبیه سازی تدریس میکردم، و و و و ....
                                  حساب کنید از یک کلاس 50 نفره به جز من سه الی چهار نفر اینطوری بودند. که البته از اون سه الی چهار نفر یکیشون رفت سمت اقتصاد و حسابداری، و یکیش مثل من داره کنکور تجربی میخونه.دوتاشون هم الان در دانشگاه های تهران و تربیت مدرس ارشد میخونن. باقی کلاس بماند.
                                  خواهرم و دامادمون، در سال اول طرحشون، هر ماه حدود 14 میلیون پول میگیرن، و اوج سختی شون دو تا بخیه زدنه.
                                  دوستم با من وارد دانشگاه شد، امسال دندانش رو تموم کرده و 14 میلیون از طرح و کلینیک در مجموع پول میگیره.
                                  به جز سختی قبول شدن در کنکورش، تنها سختی ای که داشتن و ما نداشتیم، کشیک وایسادن بود که البته دندان اون رو هم نداره.
                                  البته رشته های مهندسی میتونه خیلی آسون پیش بره، ولی نتیحه حالت آسون فقط مدرک خشک و خالی بدون هیچ سواد و مهارت میشه.

                                  Be a human
                                  Then Die
                                  انسان باش، و سپس بمیر!

                                  N N 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  4
                                  • VictorKekeV VictorKeke

                                    @njzamin
                                    ببخشید اضافه میشم به بحثتون
                                    سال 86 با این تفکر من رفتم سمت ریاضی.
                                    برای خودم مسیر و برنامه ای داشتم.
                                    دقیق هم رعایت کردم.
                                    از دانشگاهی که میخواستم در رشته ای که میخواستم قبول شدم.
                                    در موضوعی که میخواستم کار کردم. پروژه هایی که دوست داشتم رو پیدا کردم و کار کردم.
                                    آزمایشگاه و بعدش شرکت زدم.
                                    ولی اقتصاد و سازندگی در حدی داغون بود که ابتدایی ترین تجهیزات صنعتی هیچ حمایتی نداشتند.
                                    چه برسد به کارهایی ما در آزمایشگاهمون پیش برده بودیم...
                                    بعد از عمری کار و تحقیق و اسید تنفس کردن تو آزمایشگاه، بهترین پیشنهاد کاری که بهم شده بود یک مورد از عسلویه بود با حقوق 3.5، در دمای 60 درجه، که با توجه به فیزیک بدنیم نهایت سه روز زنده میموندم تو اون جو
                                    دومین مورد از یک کارخانه در تبریز بود که حقوق 1.200 بهم پیشنهاد داده بودن😒😒
                                    اینها موقعیتهایی بود که برای دانشجویی مثل من پیش اومده بود، که در دوران کارشناسی چندین پروژه ی دانشجوی ارشد تحت کنترلم داشتم، مشاور پروژه دانشجوی دکتری از دانشگاه تهران بودم، دانشجوی کارشناسی داشتم، حل تمرین برای دروس برنامه نویسی بودم، مشاوره تحصیلی میکردم، مترجم تخصصی بودم، کدنویسی آنالیزی و شبیه سازی تدریس میکردم، و و و و ....
                                    حساب کنید از یک کلاس 50 نفره به جز من سه الی چهار نفر اینطوری بودند. که البته از اون سه الی چهار نفر یکیشون رفت سمت اقتصاد و حسابداری، و یکیش مثل من داره کنکور تجربی میخونه.دوتاشون هم الان در دانشگاه های تهران و تربیت مدرس ارشد میخونن. باقی کلاس بماند.
                                    خواهرم و دامادمون، در سال اول طرحشون، هر ماه حدود 14 میلیون پول میگیرن، و اوج سختی شون دو تا بخیه زدنه.
                                    دوستم با من وارد دانشگاه شد، امسال دندانش رو تموم کرده و 14 میلیون از طرح و کلینیک در مجموع پول میگیره.
                                    به جز سختی قبول شدن در کنکورش، تنها سختی ای که داشتن و ما نداشتیم، کشیک وایسادن بود که البته دندان اون رو هم نداره.
                                    البته رشته های مهندسی میتونه خیلی آسون پیش بره، ولی نتیحه حالت آسون فقط مدرک خشک و خالی بدون هیچ سواد و مهارت میشه.

                                    N آفلاین
                                    N آفلاین
                                    NEGAARINN
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #59

                                    VictorKeke
                                    نظرتون محترمه ها ولی الآن اگه دقیق بشیم و نگاه کنیم میبینیم اکثرِ مهندسیا از دانشگاه های معمولی حتی دارن از ایران خارج میشن و خیلیم عالی با این موضوع کنار میان، شخصی که تو ایران ماهیانه هشتصدتومن حقوقش بوده الآن تو شرکت بوش ماهی n یورو درآمد داره و خونه و ماشینو لوازم اولیه ی رفاه براش فراهمه خب قطعا تو ایران داره کم توجهی میشه به رشته های مهندسی و مهندسها، و اونام راهی جز رفتن، و در واقع درست ترش، فرار کردن پیدا نمیکنن خداروشکر اپلای کردنم خیلی واسشون راحتتر از پزشکیاست چون مدرکشون دیگه بین المللیه.
                                    نمیشه واقعا علاقه رو گذاشت کنارو به خاطر پول و موقعیت اجتماعی یه کاری رو انجام داد مثلا من اصلا نمیتونم یه لحظه هم به پزشکی و زیرشاخه هاش حتی فکر کنم چون واسم عذاب آورن و حالا از بد شانسی مهندسی آخرو عاقبت و آینده ی تامین شده ای نداره اما خب ماهم باید امیدوار باشیم که بعد از چهار سال بشه راحت از کشور خارج شد

                                    VictorKekeV 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • N NEGAARINN

                                      VictorKeke
                                      نظرتون محترمه ها ولی الآن اگه دقیق بشیم و نگاه کنیم میبینیم اکثرِ مهندسیا از دانشگاه های معمولی حتی دارن از ایران خارج میشن و خیلیم عالی با این موضوع کنار میان، شخصی که تو ایران ماهیانه هشتصدتومن حقوقش بوده الآن تو شرکت بوش ماهی n یورو درآمد داره و خونه و ماشینو لوازم اولیه ی رفاه براش فراهمه خب قطعا تو ایران داره کم توجهی میشه به رشته های مهندسی و مهندسها، و اونام راهی جز رفتن، و در واقع درست ترش، فرار کردن پیدا نمیکنن خداروشکر اپلای کردنم خیلی واسشون راحتتر از پزشکیاست چون مدرکشون دیگه بین المللیه.
                                      نمیشه واقعا علاقه رو گذاشت کنارو به خاطر پول و موقعیت اجتماعی یه کاری رو انجام داد مثلا من اصلا نمیتونم یه لحظه هم به پزشکی و زیرشاخه هاش حتی فکر کنم چون واسم عذاب آورن و حالا از بد شانسی مهندسی آخرو عاقبت و آینده ی تامین شده ای نداره اما خب ماهم باید امیدوار باشیم که بعد از چهار سال بشه راحت از کشور خارج شد

                                      VictorKekeV آفلاین
                                      VictorKekeV آفلاین
                                      VictorKeke
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #60

                                      NEGAARINN
                                      دقیقا، اگر من هم مقداری پول میتونستم جور کنم الان رفته بودم. دانشجویی که پروژه ش با من بود، الان در آزمایشگاه فدرال سوییس به همراه همسرش در حال تحصیل دکتری و کار هست، دو نفری حقوقی معادل 35 میلیون ایران دارن.

                                      Be a human
                                      Then Die
                                      انسان باش، و سپس بمیر!

                                      N 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • VictorKekeV VictorKeke

                                        NEGAARINN
                                        دقیقا، اگر من هم مقداری پول میتونستم جور کنم الان رفته بودم. دانشجویی که پروژه ش با من بود، الان در آزمایشگاه فدرال سوییس به همراه همسرش در حال تحصیل دکتری و کار هست، دو نفری حقوقی معادل 35 میلیون ایران دارن.

                                        N آفلاین
                                        N آفلاین
                                        NEGAARINN
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط NEGAARINN انجام شده
                                        #61

                                        VictorKeke
                                        اوهوم،سخت ترین بخشش همون پول جور کردنشه،
                                        میبینید، دیگران باید قدر و قیمتِ داشته های مارو بدونن و این چه قدر تاسف باره برامون که آدمایِ با ارزشمون واسه خاطرِ فقط پول و اندکی رفاه باید برن و پشتِ سرشونم نگا نکنن،آخرشم تو غربت بمیرن!

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • VictorKekeV VictorKeke

                                          @njzamin
                                          ببخشید اضافه میشم به بحثتون
                                          سال 86 با این تفکر من رفتم سمت ریاضی.
                                          برای خودم مسیر و برنامه ای داشتم.
                                          دقیق هم رعایت کردم.
                                          از دانشگاهی که میخواستم در رشته ای که میخواستم قبول شدم.
                                          در موضوعی که میخواستم کار کردم. پروژه هایی که دوست داشتم رو پیدا کردم و کار کردم.
                                          آزمایشگاه و بعدش شرکت زدم.
                                          ولی اقتصاد و سازندگی در حدی داغون بود که ابتدایی ترین تجهیزات صنعتی هیچ حمایتی نداشتند.
                                          چه برسد به کارهایی ما در آزمایشگاهمون پیش برده بودیم...
                                          بعد از عمری کار و تحقیق و اسید تنفس کردن تو آزمایشگاه، بهترین پیشنهاد کاری که بهم شده بود یک مورد از عسلویه بود با حقوق 3.5، در دمای 60 درجه، که با توجه به فیزیک بدنیم نهایت سه روز زنده میموندم تو اون جو
                                          دومین مورد از یک کارخانه در تبریز بود که حقوق 1.200 بهم پیشنهاد داده بودن😒😒
                                          اینها موقعیتهایی بود که برای دانشجویی مثل من پیش اومده بود، که در دوران کارشناسی چندین پروژه ی دانشجوی ارشد تحت کنترلم داشتم، مشاور پروژه دانشجوی دکتری از دانشگاه تهران بودم، دانشجوی کارشناسی داشتم، حل تمرین برای دروس برنامه نویسی بودم، مشاوره تحصیلی میکردم، مترجم تخصصی بودم، کدنویسی آنالیزی و شبیه سازی تدریس میکردم، و و و و ....
                                          حساب کنید از یک کلاس 50 نفره به جز من سه الی چهار نفر اینطوری بودند. که البته از اون سه الی چهار نفر یکیشون رفت سمت اقتصاد و حسابداری، و یکیش مثل من داره کنکور تجربی میخونه.دوتاشون هم الان در دانشگاه های تهران و تربیت مدرس ارشد میخونن. باقی کلاس بماند.
                                          خواهرم و دامادمون، در سال اول طرحشون، هر ماه حدود 14 میلیون پول میگیرن، و اوج سختی شون دو تا بخیه زدنه.
                                          دوستم با من وارد دانشگاه شد، امسال دندانش رو تموم کرده و 14 میلیون از طرح و کلینیک در مجموع پول میگیره.
                                          به جز سختی قبول شدن در کنکورش، تنها سختی ای که داشتن و ما نداشتیم، کشیک وایسادن بود که البته دندان اون رو هم نداره.
                                          البته رشته های مهندسی میتونه خیلی آسون پیش بره، ولی نتیحه حالت آسون فقط مدرک خشک و خالی بدون هیچ سواد و مهارت میشه.

                                          N آفلاین
                                          N آفلاین
                                          No_one
                                          اخراج شده
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #62

                                          VictorKeke در اشکالات ریاضی بپرسید گفته است:

                                          @njzamin
                                          ببخشید اضافه میشم به بحثتون
                                          سال 86 با این تفکر من رفتم سمت ریاضی.
                                          برای خودم مسیر و برنامه ای داشتم.
                                          دقیق هم رعایت کردم.
                                          از دانشگاهی که میخواستم در رشته ای که میخواستم قبول شدم.
                                          در موضوعی که میخواستم کار کردم. پروژه هایی که دوست داشتم رو پیدا کردم و کار کردم.
                                          آزمایشگاه و بعدش شرکت زدم.
                                          ولی اقتصاد و سازندگی در حدی داغون بود که ابتدایی ترین تجهیزات صنعتی هیچ حمایتی نداشتند.
                                          چه برسد به کارهایی ما در آزمایشگاهمون پیش برده بودیم...
                                          بعد از عمری کار و تحقیق و اسید تنفس کردن تو آزمایشگاه، بهترین پیشنهاد کاری که بهم شده بود یک مورد از عسلویه بود با حقوق 3.5، در دمای 60 درجه، که با توجه به فیزیک بدنیم نهایت سه روز زنده میموندم تو اون جو
                                          دومین مورد از یک کارخانه در تبریز بود که حقوق 1.200 بهم پیشنهاد داده بودن😒😒
                                          اینها موقعیتهایی بود که برای دانشجویی مثل من پیش اومده بود، که در دوران کارشناسی چندین پروژه ی دانشجوی ارشد تحت کنترلم داشتم، مشاور پروژه دانشجوی دکتری از دانشگاه تهران بودم، دانشجوی کارشناسی داشتم، حل تمرین برای دروس برنامه نویسی بودم، مشاوره تحصیلی میکردم، مترجم تخصصی بودم، کدنویسی آنالیزی و شبیه سازی تدریس میکردم، و و و و ....
                                          حساب کنید از یک کلاس 50 نفره به جز من سه الی چهار نفر اینطوری بودند. که البته از اون سه الی چهار نفر یکیشون رفت سمت اقتصاد و حسابداری، و یکیش مثل من داره کنکور تجربی میخونه.دوتاشون هم الان در دانشگاه های تهران و تربیت مدرس ارشد میخونن. باقی کلاس بماند.
                                          خواهرم و دامادمون، در سال اول طرحشون، هر ماه حدود 14 میلیون پول میگیرن، و اوج سختی شون دو تا بخیه زدنه.
                                          دوستم با من وارد دانشگاه شد، امسال دندانش رو تموم کرده و 14 میلیون از طرح و کلینیک در مجموع پول میگیره.
                                          به جز سختی قبول شدن در کنکورش، تنها سختی ای که داشتن و ما نداشتیم، کشیک وایسادن بود که البته دندان اون رو هم نداره.
                                          البته رشته های مهندسی میتونه خیلی آسون پیش بره، ولی نتیحه حالت آسون فقط مدرک خشک و خالی بدون هیچ سواد و مهارت میشه.

                                          یک ساعته دارم به شما به خودم و خیلیای دیگه شبیه ما فکر میکنم. قلبم درد گرفت. یه متن طولانی نوشتم اما منصرف شدم از فرستادنش. موفق باشین ان شاالله :rose:

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع