Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. چیکار کنم بشینم پای درسم؟
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

چیکار کنم بشینم پای درسم؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
53 دیدگاه‌ها 9 کاربران 1.1k بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Hg L 0H Hg L 0

    Aqua نیاز دارم آخه به نت واسه فیلمای درسی و جزوه و این چیزا
    نهایت کاری که میکنم اینه که از مودم قطع میکنم(این یکی خیلی بیشتر جواب میده)

    AquaA آفلاین
    AquaA آفلاین
    Aqua
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #33

    Hg L 0 آها اینطوریه پس
    درد بی درمانه، نمیشه کاریش کرد منم پارسال همین شکلی بودم

    Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • AquaA Aqua

      Hg L 0 آها اینطوریه پس
      درد بی درمانه، نمیشه کاریش کرد منم پارسال همین شکلی بودم

      Hg L 0H آفلاین
      Hg L 0H آفلاین
      Hg L 0
      اخراج شده
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #34

      Aqua امسال چه شکلی هستین؟

      AquaA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • Hg L 0H Hg L 0

        Aqua امسال چه شکلی هستین؟

        AquaA آفلاین
        AquaA آفلاین
        Aqua
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Aqua انجام شده
        #35

        Hg L 0 خب امسال کلاس آنلاین اینا ندارم، ویدیو هم باشه از قبل دانلود میکنم تلگرام کامل همرو
        در نتیجه سیستم نیاز تلگرام باشه به نت وصل میکنم
        گوشیم که فقط همین جاست که میزارمش کنار که دم دستم نباشه
        خودمم تغییر کردم 😂آدم پارسالی نیستم راحت مدیریت میکنم
        پ.ن: اگه کلاس آنلاین میری مجبوری نت وصل باشی
        من پارسال یه کاری کردم سر کلاس شیمی اواخرش این بود
        آنلاین نمی‌دیدم میرفتم از تل همرو دانلود میکردم با گوشی میریختم سیستم بعدم گوشی میزاشتم کنار یا نهایت با همون سیستم نگا میکردم
        یعنی مثلا یه روز وایمیستادم بیاد و نت هم میدادم برا دانلود ولی خب می ارزید دیگه کمتر تو اینترنت بودم به بهونه کلاس آنلاین .
        یه مزیت هم داشت این بود سرعت پخش زیاد میکردم دیگه سه ساعت نمیشستم در سر آموزش مبحث

        Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • AquaA Aqua

          Hg L 0 خب امسال کلاس آنلاین اینا ندارم، ویدیو هم باشه از قبل دانلود میکنم تلگرام کامل همرو
          در نتیجه سیستم نیاز تلگرام باشه به نت وصل میکنم
          گوشیم که فقط همین جاست که میزارمش کنار که دم دستم نباشه
          خودمم تغییر کردم 😂آدم پارسالی نیستم راحت مدیریت میکنم
          پ.ن: اگه کلاس آنلاین میری مجبوری نت وصل باشی
          من پارسال یه کاری کردم سر کلاس شیمی اواخرش این بود
          آنلاین نمی‌دیدم میرفتم از تل همرو دانلود میکردم با گوشی میریختم سیستم بعدم گوشی میزاشتم کنار یا نهایت با همون سیستم نگا میکردم
          یعنی مثلا یه روز وایمیستادم بیاد و نت هم میدادم برا دانلود ولی خب می ارزید دیگه کمتر تو اینترنت بودم به بهونه کلاس آنلاین .
          یه مزیت هم داشت این بود سرعت پخش زیاد میکردم دیگه سه ساعت نمیشستم در سر آموزش مبحث

          Hg L 0H آفلاین
          Hg L 0H آفلاین
          Hg L 0
          اخراج شده
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Hg L 0 انجام شده
          #36

          Aqua خیلی خوبه
          میتونین توضیح بدین تغییرتون در چه جهتیه؟
          یعنی چطوری مدیریت مکنین
          خستگی، تاب آوری کردن و چیزای شبیه به اینا
          ؟
          اصل سوالم اینه:backhand_index_pointing_up_light_skin_tone:

          AquaA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • mr.vinyzoM آفلاین
            mr.vinyzoM آفلاین
            mr.vinyzo
            دانشجویان مهندسی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mr.vinyzo انجام شده
            #37

            فقط باید از سوشال دور شد....
            تا تمرکز بدست بیاری .بعد با فکر کردن به هدفت انگیزه میگیری و یدفعه خودت میری پای درس میشینی دیگه سرت نمیجنبه چراغا رو خاموش میکنی و با چراغ مطالعت میری غرق کتابا میشی ..اون وقت حتی ساعت ها هم از دستت در میرن ....یدفعه میبینی تویی که پای درس نمینشستی رو الان مامانت با زور از پای درس بلندت میکنه چون توش غرق شدی....

            Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • mr.vinyzoM mr.vinyzo

              فقط باید از سوشال دور شد....
              تا تمرکز بدست بیاری .بعد با فکر کردن به هدفت انگیزه میگیری و یدفعه خودت میری پای درس میشینی دیگه سرت نمیجنبه چراغا رو خاموش میکنی و با چراغ مطالعت میری غرق کتابا میشی ..اون وقت حتی ساعت ها هم از دستت در میرن ....یدفعه میبینی تویی که پای درس نمینشستی رو الان مامانت با زور از پای درس بلندت میکنه چون توش غرق شدی....

              Hg L 0H آفلاین
              Hg L 0H آفلاین
              Hg L 0
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Hg L 0 انجام شده
              #38

              @mr-vinyzo اپی چیزی سراغ دارین بتونم باهاش سایت ها و خصوصا نماشا و پینترست رو فیلتر کنم که نزاره برم؟
              من واقعا نمیدونم برای این قضیه باید چیکار کنم
              خودمم بدم اومده از این حالت و اعصابم سرش خورده چون میتونه کاری کنه بازنده باشم ولی انگار نمیتونم کنترل کنم....

              امیلیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Hg L 0H Hg L 0

                @mr-vinyzo اپی چیزی سراغ دارین بتونم باهاش سایت ها و خصوصا نماشا و پینترست رو فیلتر کنم که نزاره برم؟
                من واقعا نمیدونم برای این قضیه باید چیکار کنم
                خودمم بدم اومده از این حالت و اعصابم سرش خورده چون میتونه کاری کنه بازنده باشم ولی انگار نمیتونم کنترل کنم....

                امیلیا آفلاین
                امیلیا آفلاین
                امیلی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط امیلی انجام شده
                #39

                Hg L 0 پینترست رو حذفش کنین ..
                من راه نجاتی که پیدا کردم براش این بود
                ولی برنامه ی your hour میتونین هم ساعت استفاده از گوشی ببینین هم برنامه ها رو محدود کنین
                ببخشید من جواب دادم..

                Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • امیلیا امیلی

                  Hg L 0 پینترست رو حذفش کنین ..
                  من راه نجاتی که پیدا کردم براش این بود
                  ولی برنامه ی your hour میتونین هم ساعت استفاده از گوشی ببینین هم برنامه ها رو محدود کنین
                  ببخشید من جواب دادم..

                  Hg L 0H آفلاین
                  Hg L 0H آفلاین
                  Hg L 0
                  اخراج شده
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #40

                  @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                  Hg L 0 پینترست رو حذفش کنین ..

                  یه سرچ بزنم کافیه میاد بالا=)

                  ولی برنامه ی your hour میتونین هم ساعت استفاده از گوشی ببینین هم برنامه ها رو محدود کنین
                  ببخشید من جواب دادم..

                  من مشکل خاصی با گوشی ندارم تو سیستم خودم پیدا کردم الان ببینم کار کنه عالی میشه
                  خواهش میکنم

                  امیلیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • mr.vinyzoM آفلاین
                    mr.vinyzoM آفلاین
                    mr.vinyzo
                    دانشجویان مهندسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #41

                    گکشیتو جمع کن ...یه دکمه ای بزار جاش...من پارسال گوشیم دکمه ای بود...

                    Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Hg L 0H Hg L 0

                      @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                      Hg L 0 پینترست رو حذفش کنین ..

                      یه سرچ بزنم کافیه میاد بالا=)

                      ولی برنامه ی your hour میتونین هم ساعت استفاده از گوشی ببینین هم برنامه ها رو محدود کنین
                      ببخشید من جواب دادم..

                      من مشکل خاصی با گوشی ندارم تو سیستم خودم پیدا کردم الان ببینم کار کنه عالی میشه
                      خواهش میکنم

                      امیلیا آفلاین
                      امیلیا آفلاین
                      امیلی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط امیلی انجام شده
                      #42

                      Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                      وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                      برین تو حیاط راه برین
                      هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه
                      اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅
                      و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                      بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                      Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • mr.vinyzoM mr.vinyzo

                        گکشیتو جمع کن ...یه دکمه ای بزار جاش...من پارسال گوشیم دکمه ای بود...

                        Hg L 0H آفلاین
                        Hg L 0H آفلاین
                        Hg L 0
                        اخراج شده
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #43

                        @mr-vinyzo گوشی استفاده ندارم

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • امیلیا امیلی

                          Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                          وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                          برین تو حیاط راه برین
                          هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه
                          اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅
                          و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                          بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                          Hg L 0H آفلاین
                          Hg L 0H آفلاین
                          Hg L 0
                          اخراج شده
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #44

                          @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                          Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                          وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                          برین تو حیاط راه برین

                          ببین یه مشکلی هست
                          من مثلا آنلاین میشم پی دی اف درس به درس دینیمو دانلود کنم
                          دانلود میکنم ولی بعدش
                          دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی:confused_face:
                          من از پای کتاب بلند نمیشم همون پای کتاب این کارو میکنم:loudly_crying_face:

                          هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه

                          پوینت خوبیه

                          اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅

                          درسته

                          و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                          بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                          ممنونم

                          امیلیا AquaA ._.Zahra.K. 3 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Hg L 0H Hg L 0

                            @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                            Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                            وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                            برین تو حیاط راه برین

                            ببین یه مشکلی هست
                            من مثلا آنلاین میشم پی دی اف درس به درس دینیمو دانلود کنم
                            دانلود میکنم ولی بعدش
                            دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی:confused_face:
                            من از پای کتاب بلند نمیشم همون پای کتاب این کارو میکنم:loudly_crying_face:

                            هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه

                            پوینت خوبیه

                            اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅

                            درسته

                            و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                            بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                            ممنونم

                            امیلیا آفلاین
                            امیلیا آفلاین
                            امیلی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #45

                            Hg L 0 کلاس آنلاین شرکت میکنین یا بعدا فقط آفلاین هاشون رو می بینین؟
                            شما هر شب برنامه اتون رو چک کنین و هر چیزی که لازمه رو دانلود کنین و در طول روز نت رو برای خودتون کاملا قطع کنین
                            اینطوری نمیتونین وسط درس خوندن برین وب گردی

                            Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • Hg L 0H Hg L 0

                              Aqua خیلی خوبه
                              میتونین توضیح بدین تغییرتون در چه جهتیه؟
                              یعنی چطوری مدیریت مکنین
                              خستگی، تاب آوری کردن و چیزای شبیه به اینا
                              ؟
                              اصل سوالم اینه:backhand_index_pointing_up_light_skin_tone:

                              AquaA آفلاین
                              AquaA آفلاین
                              Aqua
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Aqua انجام شده
                              #46

                              Hg L 0
                              ببین من کلا آدم دیگه ای شدم نمی‌دونم خودمم دقیقا چیشد
                              شاید یه دلیلش اینه طعم شکستو امسال چشیدم
                              ولی در کل کارای پارسال میکردم و امسال نمیکنم رو میگم خودت یه نتیجه بگیر حالا
                              دیگه شب بیداری ندارم برعکس پارسال، دیگه ساعت یک هر چی خوندم همونه حتی آزمونم عقب باشمم میگیرم میخوابم
                              خب فضای مجازیم همینجاست دیگه خبری از یوتیوب و تلگرام نیست مگه نیاز بشه
                              بیشتر کارآمو با گوشی میکنم اکثرا اوقات کابل اینترنت کامیپوتر زیر ته تخته دستم نرسه
                              خب فرق گوشی اینه کارت تموم شد میزاری بیرون اتاق میای درستو میخونی ولی سیستم همش جلوته
                              سیستم کار زیادی نمیکنم با نتش، واسه من کنترل گوشی به مراتب آسون تره
                              قهوه اینا رو گذاشتم کنار عوضش شبا خوب می‌خوابم
                              از اونطرفم استادم یه پیشنهادی کرد این بود صبحا که پا میشم اول دوساعت درس بخونم بعد صبحونه بخورم
                              قبل هم نهار هم نیم تا یه ساعت خواستم بخوابم بعد بیدار شم نهار بخورم برم سر درس 😂 نمی‌دونم دلیلش چیه ولی واقعا تاثیر داره انگار یه روز جدید شروع میشه آدم پر انرژی میشه
                              غذام کم میخورم خوابم نبره 😂لاغر تر میشم ولی عیبی نداره
                              ویتامین و اینا امسال بدنم اوکیه، اگه دیدی زیادی خوابت میاد و کسلی یه دکتر برو
                              بعد خودمو جو رقابت میزارم امسال برعکس پارسال با اینکه جوش بود ساعت مطالعه‌ی بچه های اینجا و ypt رو میبینم محرکه برام، از اونطرف خود الانمو با پارسال مقایسه میکنم خب انگیزه میگیرم بهتر شدم
                              فیلم بخوام ببینم آخر برنامه میزارم یه وقت درگیر گوشی و نت شدم از برنامه جا نمونم، همرو عمل کرده باشم
                              اینا به ذهنم رسید ببخشید نمی‌دونم جواب سوالت بود یا نه

                              Hg L 0H 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • امیلیا امیلی

                                Hg L 0 کلاس آنلاین شرکت میکنین یا بعدا فقط آفلاین هاشون رو می بینین؟
                                شما هر شب برنامه اتون رو چک کنین و هر چیزی که لازمه رو دانلود کنین و در طول روز نت رو برای خودتون کاملا قطع کنین
                                اینطوری نمیتونین وسط درس خوندن برین وب گردی

                                Hg L 0H آفلاین
                                Hg L 0H آفلاین
                                Hg L 0
                                اخراج شده
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #47

                                @لیلی_ باید همین کارو بکنم
                                خیلی ممنونم

                                امیلیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • Hg L 0H Hg L 0

                                  @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                                  Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                                  وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                                  برین تو حیاط راه برین

                                  ببین یه مشکلی هست
                                  من مثلا آنلاین میشم پی دی اف درس به درس دینیمو دانلود کنم
                                  دانلود میکنم ولی بعدش
                                  دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی:confused_face:
                                  من از پای کتاب بلند نمیشم همون پای کتاب این کارو میکنم:loudly_crying_face:

                                  هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه

                                  پوینت خوبیه

                                  اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅

                                  درسته

                                  و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                                  بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                                  ممنونم

                                  AquaA آفلاین
                                  AquaA آفلاین
                                  Aqua
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Aqua انجام شده
                                  #48

                                  Hg L 0 در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                                  دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی

                                  ببین یه راهکاری بود میومدی آی پی سایت رو می‌دادی خود سیستم بلاک میکرد 😂دیگه کلا با اون سیستم نمیشد بری مگر بری کارایی که کردی رو پاک کنی
                                  یادم نمیاد چون یه سال پیش انجام دادم ولی میگردم برات پیدا میکنم
                                  پیدا کردم
                                  https://www.aparat.com/v/qum2i0f

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • AquaA Aqua

                                    Hg L 0
                                    ببین من کلا آدم دیگه ای شدم نمی‌دونم خودمم دقیقا چیشد
                                    شاید یه دلیلش اینه طعم شکستو امسال چشیدم
                                    ولی در کل کارای پارسال میکردم و امسال نمیکنم رو میگم خودت یه نتیجه بگیر حالا
                                    دیگه شب بیداری ندارم برعکس پارسال، دیگه ساعت یک هر چی خوندم همونه حتی آزمونم عقب باشمم میگیرم میخوابم
                                    خب فضای مجازیم همینجاست دیگه خبری از یوتیوب و تلگرام نیست مگه نیاز بشه
                                    بیشتر کارآمو با گوشی میکنم اکثرا اوقات کابل اینترنت کامیپوتر زیر ته تخته دستم نرسه
                                    خب فرق گوشی اینه کارت تموم شد میزاری بیرون اتاق میای درستو میخونی ولی سیستم همش جلوته
                                    سیستم کار زیادی نمیکنم با نتش، واسه من کنترل گوشی به مراتب آسون تره
                                    قهوه اینا رو گذاشتم کنار عوضش شبا خوب می‌خوابم
                                    از اونطرفم استادم یه پیشنهادی کرد این بود صبحا که پا میشم اول دوساعت درس بخونم بعد صبحونه بخورم
                                    قبل هم نهار هم نیم تا یه ساعت خواستم بخوابم بعد بیدار شم نهار بخورم برم سر درس 😂 نمی‌دونم دلیلش چیه ولی واقعا تاثیر داره انگار یه روز جدید شروع میشه آدم پر انرژی میشه
                                    غذام کم میخورم خوابم نبره 😂لاغر تر میشم ولی عیبی نداره
                                    ویتامین و اینا امسال بدنم اوکیه، اگه دیدی زیادی خوابت میاد و کسلی یه دکتر برو
                                    بعد خودمو جو رقابت میزارم امسال برعکس پارسال با اینکه جوش بود ساعت مطالعه‌ی بچه های اینجا و ypt رو میبینم محرکه برام، از اونطرف خود الانمو با پارسال مقایسه میکنم خب انگیزه میگیرم بهتر شدم
                                    فیلم بخوام ببینم آخر برنامه میزارم یه وقت درگیر گوشی و نت شدم از برنامه جا نمونم، همرو عمل کرده باشم
                                    اینا به ذهنم رسید ببخشید نمی‌دونم جواب سوالت بود یا نه

                                    Hg L 0H آفلاین
                                    Hg L 0H آفلاین
                                    Hg L 0
                                    اخراج شده
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #49

                                    Aqua خیلی ممنونم ازتون:sparkles:

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Hg L 0H Hg L 0

                                      @لیلی_ باید همین کارو بکنم
                                      خیلی ممنونم

                                      امیلیا آفلاین
                                      امیلیا آفلاین
                                      امیلی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #50

                                      Hg L 0 خواهش میکنم
                                      موفق باشی🪷

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • Hg L 0H Hg L 0

                                        سلام
                                        دقیقا از تایتلی که نوشتم مشخصه
                                        عملا هیچی دیگه جواب نمیده تکنیک پومودرو هم جواب نمیده...
                                        نمیتونم بشینم پای کتابام جوری هم نیست که بگم بدم میاد از درس خوندن
                                        اوکیم با درس و کتاب ولی خیلی زود خسته میشم و دلم میخواد برم وب گردی...
                                        یا این که خوابم میگیره
                                        لطفا اگه راهی دارین بگین...
                                        اینو هم اضافه کنم الان تایم امتحانات دی ماهه و وقت برای استراحت هم نمیتونم به خودم بدم که آره مثلا یه روز هیچی نخونم چون نمیشه
                                        دوازدهم دانشجویان-پزشکی دانشجویان-مهندسی دانشجویان-درس-خون

                                        هویجججه آفلاین
                                        هویجججه آفلاین
                                        هویججج
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #51

                                        Hg L 0
                                        وقتی حال نداری درس بخونی
                                        برد روی کاناپه بشین و هیچچچچچ کاری نکن
                                        وقتی میگم هیچ کاری یعنی هیچ کاری
                                        یعنی با گوشی اینا خودت رو سرگرم نکن بعدش حوصله ات سر میره میری سر درست

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • Hg L 0H Hg L 0

                                          @لیلی_ در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                                          Hg L 0 خب یطوری اولا دسترسی بهش رو سخت تر کنین
                                          وقتی دلتون میخواد برین وب گردی بجاش یکار دیگه انجام بدین از پای کتاب که بلند میشین نرین سمت گوشی و نت و .. برین مثلا تو هال
                                          برین تو حیاط راه برین

                                          ببین یه مشکلی هست
                                          من مثلا آنلاین میشم پی دی اف درس به درس دینیمو دانلود کنم
                                          دانلود میکنم ولی بعدش
                                          دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی:confused_face:
                                          من از پای کتاب بلند نمیشم همون پای کتاب این کارو میکنم:loudly_crying_face:

                                          هر کاری بجز یچیزی که باعث سرگرمی شما بشه

                                          پوینت خوبیه

                                          اینطوری مغزتون می بینه کار دیگه ای ندارین و وقتی درس نمیخونین حتی خسته ترم میشه😅

                                          درسته

                                          و کم کم بازه های مطالعه رو طولانی تر کنین..
                                          بیشتر بخاطر همون قفل کردن برنامه ها منظورم بودش :>

                                          ممنونم

                                          ._.Zahra.K. آفلاین
                                          ._.Zahra.K. آفلاین
                                          ._.Zahra.K
                                          ریاضی یازدهم
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #52

                                          Hg L 0 در چیکار کنم بشینم پای درسم؟ گفته است:

                                          دقیقا مسئله ی من همینجاست بعدش میرم وب گردی
                                          من از پای کتاب بلند نمیشم همون پای کتاب این کارو میکنم

                                          دقیقاااا
                                          منم یه زمانی اینجوری بودم
                                          توصیه ام:
                                          اولیش اینکه سوشال مدیا رو به جز یه روزهای خاصی کلا قطع کردم اگه فیلم جزوه با نمونه سوالی هم لازم داشتم از قبل میریختم روی سیستم و گوشیم رو کلا خاموش میکردم

                                          دومیش مداومت داشتنه یعنی مثلا یه هفته ده روز این کارو مداوم انجام بده و سر گوشی و سوشال مدیا نرو یا کلا حذفشون کن بعد از یه مدتی کلا روی دور میوفتی خودت میری سر درس کلا نمیری سر گوشی یه جوری برات عادت میشه چند روز اولش خیلی سخته ولی بعدا درست میشه
                                          یه چیزی که خیلی مهمه اینکه برنگردی مثلا اینستا رو حذف کردی بعد از یک ماه بگی من دیگه اوکی شدم و نصبش کنی چون دوباره میوفتی داخل همون روند معیوب قبلی
                                          من خودم پینترست و تیک تاک و اینارو حذف کرده بودم ولی دوباره نصب کردم و توی همون سیکل معیوب افتادم......

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع