-
فونت تیترا هم یکم ممکنه با سلیقه بقیه جور درنیاد
ولی فونت متن همون B nazanin باشه بهتره چون خیلی باهاش سروکار داریم هروز -
فونت تیترا هم یکم ممکنه با سلیقه بقیه جور درنیاد
ولی فونت متن همون B nazanin باشه بهتره چون خیلی باهاش سروکار داریم هروز@Dr-Bernosi در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
فونت تیترا هم یکم ممکنه با سلیقه بقیه جور درنیاد
ولی فونت متن همون B nazanin باشه بهتره چون خیلی باهاش سروکار داریم هروزآره دقیقا نازنین خوبه خیلی استفاده میکنیم
-
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابه -
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابه@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
-
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
Masoumeh در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
احتمالا فونت هایی که من استفاده کردمُ کلا نداری:slightly_frowning_face: -
Masoumeh در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
احتمالا فونت هایی که من استفاده کردمُ کلا نداری:slightly_frowning_face:@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
Masoumeh در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
احتمالا فونت هایی که من استفاده کردمُ کلا نداری:slightly_frowning_face:اوم اره
-
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
Masoumeh در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهبرا من کلا در هم برهم نشون میده
احتمالا فونت هایی که من استفاده کردمُ کلا نداری:slightly_frowning_face:اوم اره
Masoumeh ی پک 3000(بله سه هزار!)تایی فونت دان کرده بودم از بین اونا گذاشته بودمشون:slightly_frowning_face:
-
0_1532521931583_حال.pdf
چطور شد :|
باورم نمیشه برا اولین بار pdf از خود فروم اپ کردم :joy: -
0_1532521931583_حال.pdf
چطور شد :|
باورم نمیشه برا اولین بار pdf از خود فروم اپ کردم :joy:@Dr-Bernosi اعتراف میکنم که مال من خیلی شلوغ بود!
میشه گفت مال شما قابل خوندنه و چشم رو اذیت نمیکنه
فکر کنم امشب باید ی ویرایش اساسی کنم همه جزوه ها رو
ممنون -
@Dr-Bernosi اعتراف میکنم که مال من خیلی شلوغ بود!
میشه گفت مال شما قابل خوندنه و چشم رو اذیت نمیکنه
فکر کنم امشب باید ی ویرایش اساسی کنم همه جزوه ها رو
ممنون@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@Dr-Bernosi اعتراف میکنم که مال من خیلی شلوغ بود!
میشه گفت مال شما قابل خوندنه و چشم رو اذیت نمیکنه
فکر کنم امشب باید ی ویرایش اساسی کنم همه جزوه ها رو
ممنونچنتا نکته بگم شاید بدردتون بخوره چون تو تایپتون متوجه شدم
ctrl+ - میشه نیم فاصله
فونتا هم همش از خود ورده
B titr
B homa
2 karim
B nazanin -
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@Dr-Bernosi اعتراف میکنم که مال من خیلی شلوغ بود!
میشه گفت مال شما قابل خوندنه و چشم رو اذیت نمیکنه
فکر کنم امشب باید ی ویرایش اساسی کنم همه جزوه ها رو
ممنونچنتا نکته بگم شاید بدردتون بخوره چون تو تایپتون متوجه شدم
ctrl+ - میشه نیم فاصله
فونتا هم همش از خود ورده
B titr
B homa
2 karim
B nazanin@Dr-Bernosi فکر کنم فونتا رو داشته باشم
ببخشید میشه این نیم فاصله رو بیشتر توضیح بدید؟ -
@Dr-Bernosi فکر کنم فونتا رو داشته باشم
ببخشید میشه این نیم فاصله رو بیشتر توضیح بدید؟@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@Dr-Bernosi فکر کنم فونتا رو داشته باشم
ببخشید میشه این نیم فاصله رو بیشتر توضیح بدید؟نگا کنین
اینجا وقتی میخواین دو کلمه به هم نزدیک باشین اینطوری میشه( کلمه ی)
ولی تو ورد میشه اون دستور رو زد و ی بچسبه به ه جوری که نشه هی! برین امتحان کنین میفهمین -
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@Dr-Bernosi فکر کنم فونتا رو داشته باشم
ببخشید میشه این نیم فاصله رو بیشتر توضیح بدید؟نگا کنین
اینجا وقتی میخواین دو کلمه به هم نزدیک باشین اینطوری میشه( کلمه ی)
ولی تو ورد میشه اون دستور رو زد و ی بچسبه به ه جوری که نشه هی! برین امتحان کنین میفهمین@Dr-Bernosi بله فهمیدم
بازم ممنون که وقت گذاشتید -
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابه@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهخب اینم از من (:
تلاش خودمو کردم ک خوب بشه اما نمیدونم واقعا خوبه یا نه (:
http://s9.picofile.com/file/8332779484/حال_ناصح_زاده.pdf.html -
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهخب اینم از من (:
تلاش خودمو کردم ک خوب بشه اما نمیدونم واقعا خوبه یا نه (:
http://s9.picofile.com/file/8332779484/حال_ناصح_زاده.pdf.html@نوشابه در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
@D-fateme-r در میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ گفته است:
این فایل وردشه : 0_1532515381009_حال_استاد ناصح زاده_جلسه نه.docx
میشه لطفا فونت ها رو عوض کنید و با سلیقه ی خودتون تغیرش بدین؟
البته چون ی جاهایی لازم بود زیر کلمه توضیح بنویسم تکست باکس باز کردم ک احتمالا با تغییر فونت بهم بخوره ولی مهم نیس فایل اصلی رو دارم
منتظرم (:
Masoumeh @Dr-Bernosi @zahra-m1999 @نوشابهخب اینم از من (:
تلاش خودمو کردم ک خوب بشه اما نمیدونم واقعا خوبه یا نه (:
http://s9.picofile.com/file/8332779484/حال_ناصح_زاده.pdf.htmlقسمت بالایی رو جالب کار کردید
میشه عکس لوگویی رو که گذاشتید بفرستید؟
و ممنون که وقت گذاشتید -
@zahra-m1999 آره موافقم
-
@zahra-m1999 آره موافقم
-
سلام (:
خب بعد از هماهنگی و انتظار بسیار آلا جان قبول کرد که جزوه هایی که مینویسم رو تو سایت بذاره (:
قبل از این که فایل های نهایی عربی رو (جمع بندی 14 ساعته) بفرستم دوست دارم نظر شماهارم بدونم البته لطفا !
http://s9.picofile.com/file/8332728376/حال_استاد_ناصح_زاده_جلسه_نه.pdf.html
پیشاپیش ممنون!
دانش-آموزان-آلاء
ادمین
همیار
فارغ-التحصیلان-آلاء
خیرین-کوچک-دریا-دل
ناظم -
alizlfghr ممنون ولی ورژن ویرایش شده ش خیلی متفاوته
سلام سلاااام🤩
بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌
هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗
پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁
دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝
خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤
راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم
@مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan
@فارغ-التحصیلان-آلاء
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
سلام به همه دوستان
امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن
آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟
منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد
اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
سلام قشنگا
اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲
بچهها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابیای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذرهای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمیشد و الان خیلی راحت میتونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))!
و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع میشن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخوندهم تا آخر خرداد جمع کنم🤦♀️!
حالا ازتون کمک و مشورت میخوام💕
اصلا نمیدونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربههاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟
کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوهی بچههای ترمای بالاتره که بعید میدونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@دانشجویان-پزشکی
@دانشجویان-پیراپزشکی
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت.
:date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه).
بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire:
موفق باشید :rose: :heart:
:information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down:
:male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها
:male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها
@دوازدهم
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم
تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست
کتاب تست هم دارم
برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی
دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز
یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم
تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم..
معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سلام....
هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم...
تاحالا نمیدونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمیدونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،میخوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛


