-
@مهساااا
سلام به نظر شما وقت گیر نمیشه این کار برای دانش اموز ؟؟ تا اینکه ی دبیر هم مفهومی بگه هم روش تستی ؟من به شخصه بخوام انتخاب کنم ی نفر رو انتخاب میکنم ک درسو بهم بفهمونه بعدم جایی ک لازمه بهم روش تستی یاد بده تا کارم راحت بشه
فقط نظر شخصی بود
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
سلام به نظر شما وقت گیر نمیشه این کار برای دانش اموز ؟؟ تا اینکه ی دبیر هم مفهومی بگه هم روش تستی ؟من به شخصه بخوام انتخاب کنم ی نفر رو انتخاب میکنم ک درسو بهم بفهمونه بعدم جایی ک لازمه بهم روش تستی یاد بده تا کارم راحت بشه
فقط نظر شخصی بود
البته نظرتون محترم
اما وقتی سر کنکور نزدیک 80 درصد مطالب بلدین اما وقت کم میارین مجبور میشین 40 درصد بزنین مث من به فکر روش تستی میوفتین
منم اول اصلن اعتقادی به این راها نداشتم اما الان دارم
متاسفانه تو کنکور فقط علم شما نیس که بررسی میشه زمانم مهمه
درهر صورت اقا سهراب حرف اخر زدن
این سایت برای اونهاست
خودشون تصمیم نهایی رو میگیرن
ما هم تسلیم -
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
سلام به نظر شما وقت گیر نمیشه این کار برای دانش اموز ؟؟ تا اینکه ی دبیر هم مفهومی بگه هم روش تستی ؟من به شخصه بخوام انتخاب کنم ی نفر رو انتخاب میکنم ک درسو بهم بفهمونه بعدم جایی ک لازمه بهم روش تستی یاد بده تا کارم راحت بشه
فقط نظر شخصی بود
البته نظرتون محترم
اما وقتی سر کنکور نزدیک 80 درصد مطالب بلدین اما وقت کم میارین مجبور میشین 40 درصد بزنین مث من به فکر روش تستی میوفتین
منم اول اصلن اعتقادی به این راها نداشتم اما الان دارم
متاسفانه تو کنکور فقط علم شما نیس که بررسی میشه زمانم مهمه
درهر صورت اقا سهراب حرف اخر زدن
این سایت برای اونهاست
خودشون تصمیم نهایی رو میگیرن
ما هم تسلیم@مهساااا
اینجوری نیست ک نظر شما بی اهمیت باشه البته برای تیم آلابه نظر من اگر همه درساتو بخوای تستی یاد بگیری فقط و مفهوم رو کامل بلد نباشی
تو روش تستی ی دونه 1 و 2 جابجا بشه ی + بشه - یا ضربدر سوال و وقت رو با هم از دست دادید ! -
@مهساااا
اینجوری نیست ک نظر شما بی اهمیت باشه البته برای تیم آلابه نظر من اگر همه درساتو بخوای تستی یاد بگیری فقط و مفهوم رو کامل بلد نباشی
تو روش تستی ی دونه 1 و 2 جابجا بشه ی + بشه - یا ضربدر سوال و وقت رو با هم از دست دادید !alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
اینجوری نیست ک نظر شما بی اهمیت باشه البته برای تیم آلابه نظر من اگر همه درساتو بخوای تستی یاد بگیری فقط و مفهوم رو کامل بلد نباشی
تو روش تستی ی دونه 1 و 2 جابجا بشه ی + بشه - یا ضربدر سوال و وقت رو با هم از دست دادید !شما نگران نباشین
من از مفهوم نمیزنم برا تست اگه پستا رو خونده باشین گفتم که برا حل تست
هر دو روش باید بلد بود -
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
اینجوری نیست ک نظر شما بی اهمیت باشه البته برای تیم آلابه نظر من اگر همه درساتو بخوای تستی یاد بگیری فقط و مفهوم رو کامل بلد نباشی
تو روش تستی ی دونه 1 و 2 جابجا بشه ی + بشه - یا ضربدر سوال و وقت رو با هم از دست دادید !شما نگران نباشین
من از مفهوم نمیزنم برا تست اگه پستا رو خونده باشین گفتم که برا حل تست
هر دو روش باید بلد بود@مهساااا
منم منظورم شخص شما نبود ی جواب کلی به پستتون دادم مثل اینکه بد متوجه شدید !ما آرزومون اینه ک بچه هایی ک از آلا استفاده میکنن همشون رتبه برتر بشن و بهترین دانشگاه های ایران درس بخونن ولی مثل اینکه شما فکر میکنید من ناراحت میشم از موفقیت شما !!!
-
@مهساااا
منم منظورم شخص شما نبود ی جواب کلی به پستتون دادم مثل اینکه بد متوجه شدید !ما آرزومون اینه ک بچه هایی ک از آلا استفاده میکنن همشون رتبه برتر بشن و بهترین دانشگاه های ایران درس بخونن ولی مثل اینکه شما فکر میکنید من ناراحت میشم از موفقیت شما !!!
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
منم منظورم شخص شما نبود ی جواب کلی به پستتون دادم مثل اینکه بد متوجه شدید !ما آرزومون اینه ک بچه هایی ک از آلا استفاده میکنن همشون رتبه برتر بشن و بهترین دانشگاه های ایران درس بخونن ولی مثل اینکه شما فکر میکنید من ناراحت میشم از موفقیت شما !!!
مث اینکه داره سو تفاهم میشه
من منظور خاصی نداشتم
اما تو این سایت همه جور دانش اموز هس
من همینجا با کسایی حرف زدم که سطحای خیلی بالایی داشتن اما الا نیازشون برطرف نمیکرد
من فقط نمیدونم چرا با پیشنهاد یه دبیر انقدر مخالفت هس
من بد بقیه رو نمیخوام
از لحاظ تهیه دیوی دی هم مشکل ندارم
میتونستم این خواسته رو اینجا مطرح نکنم
اما حیفم اومد برا دانش اموزایی که واقعن سطح بالا برا درک مفاهیم داشتن اما دنبال یه سایت دیگه بودن که بتونن این راه ها رو یاد بگیرن
دوستان دیگه بدونن اگه نظری دادم و سعی کردم خیلی با احتیاط حرف بزنم فقط برا خودم نبوده
اینجا یه سایت اموزشیه که باید توش همه جور دبیر باشه
که بچه ها با سطح های خیلی بالاتر از من نپرسن برا یه معلم تستی
فقط نمیفهمم چرا برا طرح یه خواسته باید به چن نفر جواب بدم
به نظرم خواستم معقولانه بود
دوستان دیگه اگه از دبیری راضی نیستن قرار نیس همه مث اونا فک کنن و تا یه چیز میشه طرف مقابل خورد کنن ....اگه دقت کرده باشین من با بعضی دبیرا مخالفت داشتم اما برا همه از لفظ عالی استفاده کردم -
بیخیال دیگه . فیلمای استادو ببینین لذت ببرین :blush:
-
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@مهساااا
منم منظورم شخص شما نبود ی جواب کلی به پستتون دادم مثل اینکه بد متوجه شدید !ما آرزومون اینه ک بچه هایی ک از آلا استفاده میکنن همشون رتبه برتر بشن و بهترین دانشگاه های ایران درس بخونن ولی مثل اینکه شما فکر میکنید من ناراحت میشم از موفقیت شما !!!
مث اینکه داره سو تفاهم میشه
من منظور خاصی نداشتم
اما تو این سایت همه جور دانش اموز هس
من همینجا با کسایی حرف زدم که سطحای خیلی بالایی داشتن اما الا نیازشون برطرف نمیکرد
من فقط نمیدونم چرا با پیشنهاد یه دبیر انقدر مخالفت هس
من بد بقیه رو نمیخوام
از لحاظ تهیه دیوی دی هم مشکل ندارم
میتونستم این خواسته رو اینجا مطرح نکنم
اما حیفم اومد برا دانش اموزایی که واقعن سطح بالا برا درک مفاهیم داشتن اما دنبال یه سایت دیگه بودن که بتونن این راه ها رو یاد بگیرن
دوستان دیگه بدونن اگه نظری دادم و سعی کردم خیلی با احتیاط حرف بزنم فقط برا خودم نبوده
اینجا یه سایت اموزشیه که باید توش همه جور دبیر باشه
که بچه ها با سطح های خیلی بالاتر از من نپرسن برا یه معلم تستی
فقط نمیفهمم چرا برا طرح یه خواسته باید به چن نفر جواب بدم
به نظرم خواستم معقولانه بود
دوستان دیگه اگه از دبیری راضی نیستن قرار نیس همه مث اونا فک کنن و تا یه چیز میشه طرف مقابل خورد کنن ....اگه دقت کرده باشین من با بعضی دبیرا مخالفت داشتم اما برا همه از لفظ عالی استفاده کردم@مهساااا
کسی نخواست شما جواب پس بدی دوست عزیز ! نمیدونم چرا داری اینجوری برداشت میکنی !!!در هر صورت قطعا آلا اگر چیزی رو بدونه به صلاح دانش اموزاش هست رو انجام میده و قطعا شما هم اینو میدونید ک دبیر بخواد بیاره هزینه داره و آلا هزینه هاش از جایی تامین نمیشه !! خود ماهم ک فیلمارو میدیدیم کمک خاصی نکردیمه و تاپیک زدیم برای کمک کسی کاری نکرد !
خودم حساب آلا رو دیدم توی 3 سال فقط 2.5 ملیون یعنی عملا هیچ !
-
بیخیال دیگه . فیلمای استادو ببینین لذت ببرین :blush:
mohamad_m7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
بیخیال دیگه . فیلمای استادو ببینین لذت ببرین :blush:
مث اینکه کلا اشتباه از من بوده
همیشه انتقاد ازاد هس
اما انتقادی که همه خوششون بیاد
یادم هس همینجا یکی از بچه ها یه خواسته ای مطرح کرد بقیه جوری خوردش کردن که دیگه سر وکلش پیدا نشد
منم دیگه چونه نمیزنم
برا خودم دی وی دی میخرم
دوستان دیگه هم که دنبال همچین دبیرایی هستن و با من حرف زدن بدونن من تا جایی که تونستم خواستم خواستشون به الا بگم
اما خودشون بیان ببینن ....نتایج -
mohamad_m7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
بیخیال دیگه . فیلمای استادو ببینین لذت ببرین :blush:
مث اینکه کلا اشتباه از من بوده
همیشه انتقاد ازاد هس
اما انتقادی که همه خوششون بیاد
یادم هس همینجا یکی از بچه ها یه خواسته ای مطرح کرد بقیه جوری خوردش کردن که دیگه سر وکلش پیدا نشد
منم دیگه چونه نمیزنم
برا خودم دی وی دی میخرم
دوستان دیگه هم که دنبال همچین دبیرایی هستن و با من حرف زدن بدونن من تا جایی که تونستم خواستم خواستشون به الا بگم
اما خودشون بیان ببینن ....نتایج@مهساااا
انتقاد اگر قرار باشه همه خوششون بیاد ک انتقاد نیست :)این هم ی پیشنهاد بود نه انتقاد منم خواستم ی راهنمایی کنم بهت ک با خورد کردن اشتباه گرفتی !
-
mohamad_m7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
بیخیال دیگه . فیلمای استادو ببینین لذت ببرین :blush:
مث اینکه کلا اشتباه از من بوده
همیشه انتقاد ازاد هس
اما انتقادی که همه خوششون بیاد
یادم هس همینجا یکی از بچه ها یه خواسته ای مطرح کرد بقیه جوری خوردش کردن که دیگه سر وکلش پیدا نشد
منم دیگه چونه نمیزنم
برا خودم دی وی دی میخرم
دوستان دیگه هم که دنبال همچین دبیرایی هستن و با من حرف زدن بدونن من تا جایی که تونستم خواستم خواستشون به الا بگم
اما خودشون بیان ببینن ....نتایج@مهساااا دانش-آموزان-آلاء دوباره تاکید می کنم، انتقاد و پیشنهاد تو آلاء آزاده!
اگه طرحی میدید برای دیگران هم آزاده که طرح شما رو نقد کنند یا برای بهتر شدنش پیشنهاد بدند.پس با خیال راحت با هم بحث کنید ولی همدیگر رو قضاوت نکنید.
در مورد نکته تستی اعتقاد ما این هست که زیادیش بدرد نمی خوره چون سر جلسه کنکور نمی تونی استفاده کنی!
اما طرح شما حتما در کمیته ی آموزشی آلاء بررسی میشه. -
مثل اينكه اين مهساخانم فاميل يكي از اساتيد هست كه ميخواد بياردش آلا خخخخخخ ولي اون دبيري كه شما ميگين خانم مفتي هم نميارزه من همه دي وي دي هاشو دارم شما فكر نكنين آلا هر دبيري رو بياره اين دبيرها همشون گلچين شده هستن به اون اقا معلمتون بگين نشد متاسفانه
خخخخخخخ😂😂
اون دبيري كه شما ميگين همه ازش ناراضي هستن و از شما هم ميخوايم برين با معلمتون كار كنين جاي شما آلا نيست
اساتيد آلا همشون بي نظيرن و بهترين تدريس رو ميكنن -
دوستان نكته تستي بدرد نميخوره براي كنكور . الان ما يه معلم شيمي داريم فقط نكته ميگه ولي اينقدر زياده كه تا فكر كني از كدوم نكته باس بري كنكور تموم ميشه 😀😀😀
-
مثل اينكه اين مهساخانم فاميل يكي از اساتيد هست كه ميخواد بياردش آلا خخخخخخ ولي اون دبيري كه شما ميگين خانم مفتي هم نميارزه من همه دي وي دي هاشو دارم شما فكر نكنين آلا هر دبيري رو بياره اين دبيرها همشون گلچين شده هستن به اون اقا معلمتون بگين نشد متاسفانه
خخخخخخخ😂😂
اون دبيري كه شما ميگين همه ازش ناراضي هستن و از شما هم ميخوايم برين با معلمتون كار كنين جاي شما آلا نيست
اساتيد آلا همشون بي نظيرن و بهترين تدريس رو ميكنن -
دوستان نكته تستي بدرد نميخوره براي كنكور . الان ما يه معلم شيمي داريم فقط نكته ميگه ولي اينقدر زياده كه تا فكر كني از كدوم نكته باس بري كنكور تموم ميشه 😀😀😀
mohamad_m7 همین طوره واقعا مخصوصا دروس مفهومی مثل فیزیک و شیمی
-
با سلام خدمت استاد عزیز اقای طلوعی و تشکر فراوان از انجمن عالللللللللی الاء که این امکان رو برای ما فراهم کردند تا ما هم بتونیم رقیب دانش اموزانی بشیم که از وضع بهتر اموزشی بهره مند هستند.یه سوال از اقای طلوعی:
اگه معادله مکان زمان ما درجه 3 بود و جابجایی رو از ما در یک بازه پرسیدند.مشتقش که میشه سرعت زمان درجه دو میشه و نمودارش سهمی .در اینگونه سوالها چجوری جابجایی رو حساب کنیم.
خواهش میکنم اگه مقدوره جواب منو بدید .مممممممننننننننننووووووووننننننن -
با سلام خدمت استاد عزیز اقای طلوعی و تشکر فراوان از انجمن عالللللللللی الاء که این امکان رو برای ما فراهم کردند تا ما هم بتونیم رقیب دانش اموزانی بشیم که از وضع بهتر اموزشی بهره مند هستند.یه سوال از اقای طلوعی:
اگه معادله مکان زمان ما درجه 3 بود و جابجایی رو از ما در یک بازه پرسیدند.مشتقش که میشه سرعت زمان درجه دو میشه و نمودارش سهمی .در اینگونه سوالها چجوری جابجایی رو حساب کنیم.
خواهش میکنم اگه مقدوره جواب منو بدید .مممممممننننننننننوووووووونننننننabdollah سلام...
مساحت زیر نمودار !
اگه درسته که هیچی..اگرم غلطه..شرمنده :see_no_evil: -
با سلام خدمت استاد عزیز اقای طلوعی و تشکر فراوان از انجمن عالللللللللی الاء که این امکان رو برای ما فراهم کردند تا ما هم بتونیم رقیب دانش اموزانی بشیم که از وضع بهتر اموزشی بهره مند هستند.یه سوال از اقای طلوعی:
اگه معادله مکان زمان ما درجه 3 بود و جابجایی رو از ما در یک بازه پرسیدند.مشتقش که میشه سرعت زمان درجه دو میشه و نمودارش سهمی .در اینگونه سوالها چجوری جابجایی رو حساب کنیم.
خواهش میکنم اگه مقدوره جواب منو بدید .مممممممننننننننننووووووووننننننن -
zahra1303 انتگرال = مساحت زیر نمودار:smiley:
سلام سلاااام🤩
بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌
هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗
پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁
دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝
خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤
راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم
@مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan
@فارغ-التحصیلان-آلاء
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
سلام به همه دوستان
امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن
آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟
منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد
اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
سلام قشنگا
اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲
بچهها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابیای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذرهای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمیشد و الان خیلی راحت میتونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))!
و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع میشن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخوندهم تا آخر خرداد جمع کنم🤦♀️!
حالا ازتون کمک و مشورت میخوام💕
اصلا نمیدونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربههاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟
کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوهی بچههای ترمای بالاتره که بعید میدونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@دانشجویان-پزشکی
@دانشجویان-پیراپزشکی
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت.
:date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه).
بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire:
موفق باشید :rose: :heart:
:information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down:
:male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها
:male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها
@دوازدهم
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم
تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست
کتاب تست هم دارم
برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی
دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز
یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم
تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم..
معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سلام....
هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم...
تاحالا نمیدونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمیدونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،میخوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛


