Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. رتبه های تک رقمی کنکور۹۸
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

رتبه های تک رقمی کنکور۹۸

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
289 دیدگاه‌ها 65 کاربران 21.9k بازدیدها 64 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • B Brilliant

    و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
    متشکرم : )
    🍂🍂🍁🍁

    revivalR آفلاین
    revivalR آفلاین
    revival
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #72

    @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

    و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
    متشکرم : )
    🍂🍂🍁🍁

    گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

    B M.S.P.HM 2 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • marylbM marylb

      revival لزومی نداره به صد زدن همه ی درسا فکر کنی، لزومی نداره به حماسه خلق کرردن فکر کنی!!
      کافیه فقط خودت باشی، سرتو بندازی پایین و کار خودتو به بهترین شکل انجام بدی!
      اینطوری فکر نکرده به اون چیزی میرسی که اونایی که فکرشو میکردن هم نرسیدن!!
      (تلخ مثل چای شیرینی که شکر نریختی توش!)
      (کامل گرا نباشیم، سم هست!)

      revivalR آفلاین
      revivalR آفلاین
      revival
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
      #73

      @marylotfi
      من برای نهایت کمال برنامه میریزم،و ترسی ندارم از اینکه خودمو نوک قله متصور شم ک بهش فک نکنم..اما به این معنی نی تموما تو توهم زندگی کنم،یا اگر نرسیدم بهش افسرده شم!!!
      متناسبا به بالا،تلاشمو میکنم
      لزوم هام رو هم خودم میچینم...مرسی ک به فکرم بودی : )

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      5
      • revivalR revival

        0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
        هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

        SenatOrS آفلاین
        SenatOrS آفلاین
        SenatOr
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط SenatOr انجام شده
        #74

        revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

        0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
        هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

        مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
        پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
        .
        به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
        همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
        با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
        خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
        پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

        B revivalR 2 پاسخ آخرین پاسخ
        7
        • revivalR revival

          @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

          و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
          متشکرم : )
          🍂🍂🍁🍁

          گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

          B آفلاین
          B آفلاین
          Brilliant
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #75

          revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

          @zahra-m1999 در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

          و ای چه تاپیک خوبی یکم توضیح میدید
          متشکرم : )
          🍂🍂🍁🍁

          گرفتن روحیه ی خودناباوری و ترس از خودمون اما برپایه ی واقعیتا نه تخیل و توهم

          خیلیم عالی

          ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • SenatOrS SenatOr

            revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

            0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
            هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

            مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
            پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
            .
            به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
            همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
            با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
            خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
            پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

            B آفلاین
            B آفلاین
            Brilliant
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #76

            SenatOr در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

            revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

            0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
            هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

            مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
            پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
            .
            به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
            همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
            با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
            خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
            پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:
            من نیز پزشکی بهشتی میدوستم : )

            ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • SenatOrS SenatOr

              revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

              0_1539632387083_IMG_20181015_230346.jpg
              هر وقت خسته میشم نگاه این دوتا میکنم...نمیدونم ولی خیلی انرژی میدن.

              مشابه همین عکسو امروز رو پروفایل یه دختر دیدم...
              پزشکی شهیدبهشتی میخونه،اصن عکسشو دیدم کیف کردم ^_^
              .
              به نظرم فقط یه رتبه ی خیلی خوب میتونه شکستای قبلمونو بشوره ببره :|
              همشم به تلاش الانمون بستگی داره،به همین امروز و ثانیه هاش...
              با همین دختره که حرف زدم از تلاش های خیلی زیادش میگفت،از زمانی که ساعت 2 شب خوابش میومده رفته سرشو گرفته زیر آب سرد ک خوابش بپره :/ از تموم مهمونیا و مراسمایی ک گذشته...از...
              خودمونم خوب میدونیم ک هیچی بدون تلاش بدست نمیاد،پس باید عملیش کنیم:)
              پ.ن:اون دختره هم خیلی خوشگل بود://ولی این براتی اسکار بهترین رتبه برترو داره ب نظرم...اصن تو چنین خوب چرایی:grinning_face_with_smiling_eyes:

              revivalR آفلاین
              revivalR آفلاین
              revival
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #77

              SenatOr
              اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

              B 1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • revivalR revival

                SenatOr
                اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

                B آفلاین
                B آفلاین
                Brilliant
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                #78

                revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                SenatOr
                اره واقعا،شهید بهشتی ک آرزوی هر کی تجربی میخونه هست

                اکثرا تهران می خوان خود منم قبلا می گفتم تهران
                اما الان کمی دو دلم و یکم بیشتر ذهنم سمت بهشتیه 😊😊😊😊

                ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • revivalR revival

                  یعنی بدترین وضع کنکورو داریم امسال ما نظام قدیما
                  از ی طرف سهمیمون برحسب جمعیته(کمتره)و فارغای رشته های دیگ مثل ریاضی(مهندسیاشون و..) و ...میفتن باما،تموم پیر!های کنکور ؛طرف هفت هشت سال کنکور داده و الان میدونه اخرین فرصتشه،میفتن با ما،تاثیر قطعی معدل و...از ی طرف نمیشه امید ب کنکور مجدد بست با این همه تغییر کتاب.
                  باید از بین این همه غول ک افتادن بین ما نظام قدیما اومد بالا،و تک شد،کار سختیه اما نشد نی،
                  #باید متفاوت از دیروز زندگی کرد و گذشته رو تکرار نکرد و برای یبارم شده تموم قد مقابل خودمون وایسیم
                  ب‌قول بیدل
                  بحرتوفان جوشی وپرواز شوخی موج‌تست
                  مانده‌ای‌افسرده ولب‌خشک چون‌ساحل چرا

                  mriawM آفلاین
                  mriawM آفلاین
                  mriaw
                  انسانی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #79

                  revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                  بحرتوفان جوشی وپرواز شوخی موج‌تست
                  مانده‌ای‌افسرده ولب‌خشک چون‌ساحل چرا

                  این ینی چی؟

                  یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • A.KA آفلاین
                    A.KA آفلاین
                    A.K
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #80

                    از امسال دانشگاه ایران خاطرخواه زیاد داره

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • revivalR آفلاین
                      revivalR آفلاین
                      revival
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط revival انجام شده
                      #81

                      امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                      استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                      دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                      ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                      marylbM mriawM B R gooli77G 6 پاسخ آخرین پاسخ
                      14
                      • revivalR revival

                        امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                        استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                        دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                        ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                        marylbM آفلاین
                        marylbM آفلاین
                        marylb
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #82

                        revival نمیدونم چرا یاد "جان نش" افتادم. فیلم "ذهن زیبا" در موردش ساخته شده. :thinking_face:

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • revivalR revival

                          امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                          استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                          دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                          ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                          mriawM آفلاین
                          mriawM آفلاین
                          mriaw
                          انسانی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mriaw انجام شده
                          #83

                          revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                          امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                          استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                          دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                          ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                          اوه اوووووه خیلی ترسناکهههه :(

                          یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          4
                          • revivalR revival

                            این ی اصل فراگیر شده ک؛
                            دانش اموز کنکوری تابستان فک میکنه رتبه ی یکه!پاییز ک میرسه میگه حالا یک که نشد ولی تهرانو میارم!زمستون میگ از الان میخونم خوب شهر خودمو میارم!عید ک میشه میگ؛مهم رشته ایه ک دوس دارم حالا هرشهری ک باشه،و تیرماه فقط گریه و بغض و افسوس!کنکور رو ک داد اگ تجربی باشه باز این چرخه رو تکرار میکنه : |
                            اصلا خودتون نگاه کنید،تاپیک های این روزا همش دانشگاه های خوب و رتبه های خوبه،تاپیکهای عید همش میشه؛
                            از الان شروع کنم میرسم؟!
                            ما میخواییم تیرماه رو الان ببینیم...ک تا چشم بهم بزنیم البته میرسه.
                            انجمن واسه امثال ما کنکوریا ک از صبح تا شب توی ی اتاقن با ی مشت شی بی جان میگذرونن خیلی خوبه به نظرم اما با شرط مدیریت شدنش!
                            خدافظی فایده نداره نه به این معنی ک ارادش نباشه یا فک کنی ضعیفی،نه اصلا،طبیعیه ادم نیاز داشته باشه به حرف زدن با کساایی ک موقعیت خودشو دارن،و واسه ما کنکوریایِ محروم از مهمانی و...این خلع رو پر کنه
                            اما خب عکسش هم،یعنی زیاد بودن اینجا هم میتونه ویران کننده باشه!
                            در این راستا نظرتون چیه
                            دو تایم نیم ساعتی،توی روز مشخص کنید،واسه اومدن به تودلی و...
                            خوبیش اینه سرتایم میاییم،مدیریت میشه،همه هست اونوقت و شادترم هست.
                            ...اگ دوست دارید جز این گروه باشید ک سر تایم خاص بیایم باهم،حظورتون رو فقط با پیشنهاد دو تایم نیم ساعته
                            (مثلا یک تا یک و نیم)و(یازده و نیم تا دوازده شب)مشخص اعلام کنید،وگرنه حرفای دیگ مثل نصیحت کردن و ...واسه خودتون نگه دارید مرسی

                            تایمی ک بیشترین لایک رو خورد اونو انتخاب میکنیم!،پست تایمی رو لایک کنید ک بیشتر موافقشید نه مثلا این همیشه لایکم کرده لایکش کنم😐

                            LiliL آفلاین
                            LiliL آفلاین
                            Lili
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #84

                            “همیشه یه نفر تو خانواده هست که آینده خودش و نسل بعدش رو عوض میکنه…”
                            امیدوارم این قانون رو باور کنید و اون یه نفر شما باشین!

                            میــــانِ نفس هایت حَبسم کن
                            من بی طّ.. بودن را بلد نیستَــم

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            9
                            • revivalR revival

                              امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                              استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                              دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                              ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                              B آفلاین
                              B آفلاین
                              Brilliant
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                              #85

                              revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                              امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                              استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                              دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                              ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                              رقابت سنگینه
                              سنگین
                              ویه لحظه غفلت وعقب موندن
                              میشه یه عمر حسرت
                              اول باید درک‌کرد چقدر سطح رقابت سنگین وبالاست وبعد خودمون وتوانایی هامون باور کنیم
                              بعد بی وقفه بجنگیم واسه هدف

                              ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                              N 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              5
                              • revivalR revival

                                امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                R آفلاین
                                R آفلاین
                                reza.sin
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #86

                                revival چیزی ک اصلاااااا اصلا اکثر آلایی ها درک نکردن و نمیکنن! خودمم شاملشم! الکی میایم انجمن و تودلی !! بسه دیگه ! چقد اهمال چقد... . مهرم تمئوم شد ولی هنو الکی میایم!! من یادمه romisa خیلی کم میومد ! یا بقیه!

                                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                6
                                • B Brilliant

                                  revival در رتبه های تک رقمی کنکور۹۸ گفته است:

                                  امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                  استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                  دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                  ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                  رقابت سنگینه
                                  سنگین
                                  ویه لحظه غفلت وعقب موندن
                                  میشه یه عمر حسرت
                                  اول باید درک‌کرد چقدر سطح رقابت سنگین وبالاست وبعد خودمون وتوانایی هامون باور کنیم
                                  بعد بی وقفه بجنگیم واسه هدف

                                  N آفلاین
                                  N آفلاین
                                  No_one
                                  اخراج شده
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط No_one انجام شده
                                  #87

                                  ...........

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • revivalR revival

                                    امروز،اولین جلسه ی یه کلاسی بود ک تازه اسم نوشته بودم از ی اموزشگا...
                                    استادش اشنا در اومد قبلا معلم مدرسه ی خودمون بود،خیلی اون موقع باهاش صمیمی بودم...بعد کلاس در مورد کنکور حرف زدیم...گفتم پشت سرم بیا،از پشت پنجره ی‌ یکلاس ی دانش اموز تنها توی کلاس رو دیدم ،گفت از صبح اینجا کلاس داشته،گفتم الان چیکار میکنه ؟!گفت ازمون قلمچی و گاج این رو بهش دادن باید توی ۷ساعت بزنش،دارن روش واسع کنکور امسال سرمایه گذاری میکنن،گفتم چرا نمیاد ازمون؟!ازمون حق نداره بره ک تحت فشار و جو محیط قرار نگیره!
                                    دیدم مشاورش ک اومد،باهاش حرف زد این استاده،دیدم حتی تایم مسواکش و نخ دندون کشیدنشم لحاظ کرده بودن ک۴ دقیقه بیشتر نشه....!
                                    ماها کجای این مسابقه ایم؟!۴ دقیقه کجای این زندگیمونه!!!

                                    gooli77G آفلاین
                                    gooli77G آفلاین
                                    gooli77
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط gooli77 انجام شده
                                    #88

                                    revival واقن فک میکنید چن درصد اینجوری درس میخونن
                                    خیلی اندک
                                    خیلیا هستن میخونن مث چی اما راه رو بلد نیستن
                                    اما تعداد محدودی هستن میخونن اصولی
                                    یمثال عینی ی پسر تو شهر ما با روزی 7 ساعت خوندن مفید و اصولی ب رتبه 252 رسید
                                    خیلی چیزا تاثیر گذاره و خیلیم کم هستن اون تعداد از افراد ک اصولی بخونن
                                    موافق اینم ک ما دونستن این شرایط باز داریم وقت تلفی میکنیم

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    5
                                    • revivalR آفلاین
                                      revivalR آفلاین
                                      revival
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #89

                                      فرق هست بین کسیی ک میرع توی رینگ و میگه؛
                                      دو دقیقه وقت دارم ناک اوت کنم اینو...
                                      با کسی ک میرع و میگ
                                      دو دقیقه باید دووم بیارم!!
                                      دیدها باید دیدهای ی برنده باشه نه ی بازنده مفلوک
                                      یکی صبحش رو شروع میکنه میگ ؛وااای ی صبح پر از سختیه دیگ
                                      یکی دیک میگه؛ مسابقه ام باز با 600هزار نفر دیگ شروع شد ببینم امروز چندهزار رو جا میذارم...
                                      فرق هست بین کسیکه میگ؛همین یساعت رو دووم بیار این صفحه هم بخون
                                      با کسیکه میگ؛ یساعت وقت دارم این صفحه رو تار و مار کنم ،ی تست ازش میاد چندصدنفر منو جلو میندازه...
                                      کسایی ک خودشون رو دائم توی ی مسابقه بزرگ دومیدانی فرض میکنن ک هر ثانیه الکی هدر دادن مثل اینکه وقتی از هزاران نفر جلو زدی بشینی بی دلیل و نگاشون کنی ک ازت جلو میزنن و زحمتات ب باد میره...
                                      فرق هست بین کسیکه صبح بوسه بر صندلی و کتابش میزنه ک میتونه باهاشون به اوج برسه با کسیکه صبح میگ؛عههه باز اینا!!!

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      13
                                      • maryamiiM آفلاین
                                        maryamiiM آفلاین
                                        maryamii
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #90

                                        حرفاتون حرف دل خیلیاس مرسی ازامید دادنتون

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • H آفلاین
                                          H آفلاین
                                          HOSEIN.ranjbar
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #91

                                          yazdeh ta yazdeho.nim :D

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 14
                                          • 15
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع