Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. فیزیک
  4. غول فیزیک باش
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

غول فیزیک باش

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده فیزیک
1.3k دیدگاه‌ها 125 کاربران 47.1k بازدیدها 110 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ShameS آفلاین
    ShameS آفلاین
    Shame
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #664

    RACE
    سلام خوبین
    جواب سوال 1)سرعت نسبی بین دو ذره برسی میشه باید تست بزنید تا دستتون بیاد کی باید چه کاری کرد(برای درصد 50 باید به حدی برسید که سوالو دیدی همون لحظه فرمولش رو به خاطر بیارید برای درصد های بالاتر که هم کار بیشتر لازمه)

    جواب سوال 2)در مورد کاربردش که پرسیدین من میتونم بگم که برای سرعت نسبی فرمولی حفظ نکرده بودم و الانم حفظ نیستم چون در هر مساله اگر سرعت نسبی رو از مابخواد با مساله دیگه فرق میکنه و عاقلانه برای من نبود که برای هر حالتی یه فرمول حفظ کنم
    شما عکس بزارین در این جا از کتابی که گفتین نگاه میکنم بعد از قرار دادن عکس سوالتونو بهتر بپرسید
    (موفق و غول فیزیک)باشید
    امین نجف زاده

    هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

    R 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • ShameS Shame

      RACE
      سلام خوبین
      جواب سوال 1)سرعت نسبی بین دو ذره برسی میشه باید تست بزنید تا دستتون بیاد کی باید چه کاری کرد(برای درصد 50 باید به حدی برسید که سوالو دیدی همون لحظه فرمولش رو به خاطر بیارید برای درصد های بالاتر که هم کار بیشتر لازمه)

      جواب سوال 2)در مورد کاربردش که پرسیدین من میتونم بگم که برای سرعت نسبی فرمولی حفظ نکرده بودم و الانم حفظ نیستم چون در هر مساله اگر سرعت نسبی رو از مابخواد با مساله دیگه فرق میکنه و عاقلانه برای من نبود که برای هر حالتی یه فرمول حفظ کنم
      شما عکس بزارین در این جا از کتابی که گفتین نگاه میکنم بعد از قرار دادن عکس سوالتونو بهتر بپرسید
      (موفق و غول فیزیک)باشید
      امین نجف زاده

      R آفلاین
      R آفلاین
      RACE
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #665

      @njzamin 1543937428934-1480923449.jpg
      1543937664955-1606276501.jpg
      سلام.ممنون جناب
      من اصلا این فرمولارو درک نمیکنم.. به زورم حفظشون کردم
      بخاطر اینکه هیچی ازش نفهمیدم..😑😶
      میشه شمابفرمائین کاربرد این فرمولا کجاس؟😶
      شاید سوالم مبهم ومسخره باشه براتون😶 ولی نمیفمم😑😐
      سپاس

      ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • R RACE

        @njzamin 1543937428934-1480923449.jpg
        1543937664955-1606276501.jpg
        سلام.ممنون جناب
        من اصلا این فرمولارو درک نمیکنم.. به زورم حفظشون کردم
        بخاطر اینکه هیچی ازش نفهمیدم..😑😶
        میشه شمابفرمائین کاربرد این فرمولا کجاس؟😶
        شاید سوالم مبهم ومسخره باشه براتون😶 ولی نمیفمم😑😐
        سپاس

        ShameS آفلاین
        ShameS آفلاین
        Shame
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #666

        RACE
        واقعیتش اینه که من نمیتونم زیاد به اکثر بچه ها برسونم که بابا درسته که بردار ازش سوال مستقیم نمیاد ولی توی 1حرکت و2 دینامیک3کارانرژی 4 الکتریسیته ساکن 5 مغتناطیس و غیره از بردار میشه که سوال بیاد

        حالا برای ادامه بحث برام بگبن که نظام قدیم هستین یا جدید؟

        هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

        R 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • ShameS Shame

          RACE
          واقعیتش اینه که من نمیتونم زیاد به اکثر بچه ها برسونم که بابا درسته که بردار ازش سوال مستقیم نمیاد ولی توی 1حرکت و2 دینامیک3کارانرژی 4 الکتریسیته ساکن 5 مغتناطیس و غیره از بردار میشه که سوال بیاد

          حالا برای ادامه بحث برام بگبن که نظام قدیم هستین یا جدید؟

          R آفلاین
          R آفلاین
          RACE
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #667

          @njzamin قدیم.

          ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • R RACE

            @njzamin قدیم.

            ShameS آفلاین
            ShameS آفلاین
            Shame
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #668

            RACE در غول فیزیک باش گفته است:

            @njzamin قدیم.

            سلامی دوباره
            حالا که نظام قدیمین کارتون راحت تره چون فصل 1 فیزیک 2 شما مربوط به بردار هاست و فصلی برای این موضوع دارید
            ولی نظام جدید ها هم به دلیل اهمیت مبحث بردار ها بهشون توضیه که نه بلکه اجبار میکنم که یاد بگیرن بردار هارو و بسته به سطحشون تعدادی تست بزنن
            خوب اگه میخواهین بدونین بردار کجا ها به درد میخوره باید بگم بردار ها و کمیت و یکا ها پیشنیاز کل فیزیک هستند
            میتونند توی فصل 1حرکت شناسی2دینامیک3الکتریسیته ساکن 4کارانرژی 5 مغناطیس و خیلی جاهای دیگه استفاده بشن پس بهتره براش وقت بزارید هر چند اکثر سال های اخیر به طور مستقیم از بردار ها سوالی نداشتیم ولی خیلی از سوالات برای حل از این مفاهیم پایه ای استفاده خواهیم کرد
            اگه هم مشکلتون غیر از این چیزایی که گفتم بود بپرسید: چون فرموده بودید کاربرد فرمول های بردار در کجاست ! جواب :در جاهایی که لازمه برای حل سوال :neutral_face: شما با زدن و حل تست های زیاد خود به خود این مشکلتون حل میشه و در اینده به صورت سریع و روان و بدون فکر کردن( با دیدن روی سوال )فرمول برای حل سوال مزبور به ذهنتون خواهد رسید ولی اگر تمرین خوب و کافی انجام بدین
            من الله التوفیق

            هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • L آفلاین
              L آفلاین
              Laynad
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #669

              سلام
              این فیزیک لعنتی رو چطور باید خوب زد؟ من هر آزمون میخونم تست میزنم اما نهایتا میشه 40 درصد این ازمون هم احتمالا میشه زیر 20 درحالی که بقیه میگن اسون بوه....
              اخه چرا نمیشه من که تلاشمو میکنم نمیدونم چرا؟.....

              هر چیز که در جستن آنی ، آنی

              ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • L Laynad

                سلام
                این فیزیک لعنتی رو چطور باید خوب زد؟ من هر آزمون میخونم تست میزنم اما نهایتا میشه 40 درصد این ازمون هم احتمالا میشه زیر 20 درحالی که بقیه میگن اسون بوه....
                اخه چرا نمیشه من که تلاشمو میکنم نمیدونم چرا؟.....

                ShameS آفلاین
                ShameS آفلاین
                Shame
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Shame انجام شده
                #670

                Laynad
                سلام با مفهومی خوندن درست میشه
                و فقط اینو بگم که تاجایی که میتونین مفهومی بخونین و سراغ فرمول بیشتر و اضافه حفظ کردن نرین مگه این که درصدتون خیلی بالاست و دستتون به حل مساعل بسیار بسیار روون شده ((جزو 0.1 درصد کنکوری ها احساس کردین شدین))
                بله اون موقع خوبه که هر از گاهی هم به فرمول های دیگه که فقط توی برخی مساعل کاربرد دارن توجه کنین
                بیشتر اگه میخواهید بفهمید :
                حرف های من رو با بچه ها در مورد انتخاب منابع یا مشاوره در مورد فیزیک شاید بتونید در همین تایپک یا در سرچ کردن در سایت پیدا کنید منم پیدا کنم همین جا قرار میدم
                ولی همین رو بگم که هیچ فرمولی رو نفهمیده حفظ نکنید! حتما تا جایی که به کنکور مربوط میشه بدونید فرمولا از کجا اومده اون موقع اگه یادتون هم بره چون مفهوم رو بلدین دیگه میتونین در چند ثانیه (یا کمتر (بسته به میزان تمرین شما) فرمول رو بازاوری کنین و سوال رو حل کنید
                موفق باشید
                امین نجف زاده
                غول فیزیک هم باشید:ping_pong:

                هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                6
                • ShameS آفلاین
                  ShameS آفلاین
                  Shame
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #671

                  #دینامیک
                  #مفهوم ساده

                  2018-04-23 21_35_15-sanjesh_970131_R.pdf - Adobe Reader.png
                  سوال راحتیه
                  ولی باید یادتون بدم که : نترسید از پاسخ(حتی اشتباه )دادن
                  چون توی زندگیتونم باعث میشه اعتماد به نفس داشته باشید
                  غول فیزیک باشیم :grinning_face:
                  امین نجف زاده

                  هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

                  sonicS ShameS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • ShameS Shame

                    #دینامیک
                    #مفهوم ساده

                    2018-04-23 21_35_15-sanjesh_970131_R.pdf - Adobe Reader.png
                    سوال راحتیه
                    ولی باید یادتون بدم که : نترسید از پاسخ(حتی اشتباه )دادن
                    چون توی زندگیتونم باعث میشه اعتماد به نفس داشته باشید
                    غول فیزیک باشیم :grinning_face:
                    امین نجف زاده

                    sonicS آفلاین
                    sonicS آفلاین
                    sonic
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #672

                    @نجف-زاده گزینه 4 میشه؟

                    ای دل غم دیده حالت به شود دل بد مکن:)

                    sonicS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • sonicS sonic

                      @نجف-زاده گزینه 4 میشه؟

                      sonicS آفلاین
                      sonicS آفلاین
                      sonic
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #673

                      @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                      ای دل غم دیده حالت به شود دل بد مکن:)

                      ShameS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • sonicS sonic

                        @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                        ShameS آفلاین
                        ShameS آفلاین
                        Shame
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #674

                        @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                        @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                        درست بودنش درسته
                        ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                        دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                        @Amir-Bernousi
                        Brilliant

                        هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

                        sonicS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • B آفلاین
                          B آفلاین
                          Brilliant
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                          #675

                          @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                          @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                          @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                          درست بودنش درسته
                          ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                          دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                          دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                          @Amir-Bernousi
                          @Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                          اما درکل
                          شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                          ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                          AmirbernosiA ShameS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • B آفلاین
                            B آفلاین
                            Brilliant
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                            #676

                            ولی همش میشه عذر بدتر از گناه 😶😶😶😶
                            خدایش فیزیک رو دوست دارماااا
                            سعی می کنم از این به بعد حتما بیشتر پیگیری کنم
                            جدا از حرف شما واحترامی بسیاری که براتون قائلم
                            اینجوری برای خودمم خوبه
                            بی شک تاثیر خیلی خوبی توی سطح فیزیکم داره
                            🌹🌹🌹🌹

                            ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • B Brilliant

                              @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                              @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                              @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                              درست بودنش درسته
                              ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                              دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                              @Amir-Bernousi
                              @Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                              اما درکل
                              شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                              AmirbernosiA آفلاین
                              AmirbernosiA آفلاین
                              Amirbernosi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #677

                              Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                              @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                              @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                              @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                              درست بودنش درسته
                              ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                              دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                              @Amir-Bernousi
                              Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                              اما درکل
                              شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                              دقیقا همین :face_without_mouth:

                              B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • AmirbernosiA Amirbernosi

                                Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                                @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                درست بودنش درسته
                                ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                @Amir-Bernousi
                                Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                اما درکل
                                شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                دقیقا همین :face_without_mouth:

                                B آفلاین
                                B آفلاین
                                Brilliant
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                                #678

                                @Amir-Bernousi در غول فیزیک باش گفته است:

                                Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                                @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                درست بودنش درسته
                                ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                @Amir-Bernousi
                                Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                اما درکل
                                شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                دقیقا همین :face_without_mouth:

                                😶 فکر میکردم فقط خودم اینطوریم 😂😶😶😑😑

                                ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • B Brilliant

                                  @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                  @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                  @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                  درست بودنش درسته
                                  ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                  دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                  @Amir-Bernousi
                                  @Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                  اما درکل
                                  شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                  ShameS آفلاین
                                  ShameS آفلاین
                                  Shame
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #679

                                  Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                                  @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                  @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                  @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                  درست بودنش درسته
                                  ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                  دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                  @Amir-Bernousi
                                  Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                  اما درکل
                                  شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                  اون که دینامیک نخوندین یه طرف که وارد بحثش نشیم! ولی خوب اگه سوالی بزارم و برای مثال اقای x حدس بزنه که میتونه حل کنه یا تا وسطاش بلده بهتره برای خودش که بنویسه .... غلط هم بود یاد میگیره ....

                                  ولی اگه کسی نظری داشت بهم بگه در مورد بهتر کردن تایپک
                                  دوست دارم در مورد بهتر کردن تایپک حداقل 60 ثانیه فکر کنید و اگه چیزی به ذهنتون رسید به پیوی بفرستید
                                  ممنون
                                  دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                  خیرین-کوچک-دریا-دل
                                  ناظم
                                  ادمین
                                  همیار

                                  هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

                                  B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • ShameS Shame

                                    Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                    درست بودنش درسته
                                    ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                    @Amir-Bernousi
                                    Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                    اما درکل
                                    شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                    اون که دینامیک نخوندین یه طرف که وارد بحثش نشیم! ولی خوب اگه سوالی بزارم و برای مثال اقای x حدس بزنه که میتونه حل کنه یا تا وسطاش بلده بهتره برای خودش که بنویسه .... غلط هم بود یاد میگیره ....

                                    ولی اگه کسی نظری داشت بهم بگه در مورد بهتر کردن تایپک
                                    دوست دارم در مورد بهتر کردن تایپک حداقل 60 ثانیه فکر کنید و اگه چیزی به ذهنتون رسید به پیوی بفرستید
                                    ممنون
                                    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                                    ناظم
                                    ادمین
                                    همیار

                                    B آفلاین
                                    B آفلاین
                                    Brilliant
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #680

                                    @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                    Brilliant در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                    @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                    درست بودنش درسته
                                    ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                    @Amir-Bernousi
                                    Brilliantدرمورد دینامیک که هنوزم نخوندمش
                                    اما درکل
                                    شاید یه بخشیش مربوط میشه به اینکه هنوز سطحم تو فیزیک اونقدر خوب نمی دونم

                                    اون که دینامیک نخوندین یه طرف که وارد بحثش نشیم! ولی خوب اگه سوالی بزارم و برای مثال اقای x حدس بزنه که میتونه حل کنه یا تا وسطاش بلده بهتره برای خودش که بنویسه .... غلط هم بود یاد میگیره ....

                                    ولی اگه کسی نظری داشت بهم بگه در مورد بهتر کردن تایپک
                                    دوست دارم در مورد بهتر کردن تایپک حداقل 60 ثانیه فکر کنید و اگه چیزی به ذهنتون رسید به پیوی بفرستید
                                    ممنون
                                    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                    خیرین-کوچک-دریا-دل
                                    ناظم
                                    ادمین
                                    همیار

                                    حتما 😊🌹

                                    ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • ShameS Shame

                                      @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                      @negin-78 اها نه فاصله ماهواره از مرکز زمین میشه 8000 از سطح زمین میشه 1600 درست شد؟!

                                      درست بودنش درسته
                                      ولی سوال مهم تر اینه که چرا حتی وقتی سوالات راحتن استقبال نمیشه اندازه تایپک زیست خوانی؟

                                      دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
                                      دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                      @Amir-Bernousi
                                      Brilliant

                                      sonicS آفلاین
                                      sonicS آفلاین
                                      sonic
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #681

                                      @نجف-زاده خب شاید دلیل اصلیش این باشه که زیست واسه ما تجربیا حکم آب حیاتو داره و ضریبش بسیار بالاست و بیشتریا بیشتر رو زیست مانور میدن...
                                      پ.ن : از فرصت استفاده کنم یه سوال بپرسم :))
                                      وزن شخصی 700 نیوتون و وزن سکوی درحال تعادل که بالاتر از سطح زمینه 300 نیوتون است نیرو سنج D چند نیوتون را نشان میدهد؟ وزن قرقره بزرگ 40 و قرقره کوچیک 8 نیوتونه...nnnnnnnnnnnnnnnn.png
                                      قرمزه نیرو سنجه :|
                                      244 248 254 262
                                      نمیتونیم بگیم وزنی که نخ سمت چپ تحمل میکنه با وزنی که دستگاه سمت راست تحمل میکنه برابره و نصف وزن کله؟ اگه اینجوری حساب کنیم نیرویی که نیروسنج نشون میده میشه 246 که تو گزینه ها نیست... چرا این روش غلطه؟
                                      مرسی

                                      ای دل غم دیده حالت به شود دل بد مکن:)

                                      B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • sonicS sonic

                                        @نجف-زاده خب شاید دلیل اصلیش این باشه که زیست واسه ما تجربیا حکم آب حیاتو داره و ضریبش بسیار بالاست و بیشتریا بیشتر رو زیست مانور میدن...
                                        پ.ن : از فرصت استفاده کنم یه سوال بپرسم :))
                                        وزن شخصی 700 نیوتون و وزن سکوی درحال تعادل که بالاتر از سطح زمینه 300 نیوتون است نیرو سنج D چند نیوتون را نشان میدهد؟ وزن قرقره بزرگ 40 و قرقره کوچیک 8 نیوتونه...nnnnnnnnnnnnnnnn.png
                                        قرمزه نیرو سنجه :|
                                        244 248 254 262
                                        نمیتونیم بگیم وزنی که نخ سمت چپ تحمل میکنه با وزنی که دستگاه سمت راست تحمل میکنه برابره و نصف وزن کله؟ اگه اینجوری حساب کنیم نیرویی که نیروسنج نشون میده میشه 246 که تو گزینه ها نیست... چرا این روش غلطه؟
                                        مرسی

                                        B آفلاین
                                        B آفلاین
                                        Brilliant
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Brilliant انجام شده
                                        #682

                                        @negin-78 در غول فیزیک باش گفته است:

                                        @نجف-زاده خب شاید دلیل اصلیش این باشه که زیست واسه ما تجربیا حکم آب حیاتو داره و ضریبش بسیار بالاست و بیشتریا بیشتر رو زیست مانور میدن...
                                        پ.ن : از فرصت استفاده کنم یه سوال بپرسم :))
                                        وزن شخصی 700 نیوتون و وزن سکوی درحال تعادل که بالاتر از سطح زمینه 300 نیوتون است نیرو سنج D چند نیوتون را نشان میدهد؟ وزن قرقره بزرگ 40 و قرقره کوچیک 8 نیوتونه...nnnnnnnnnnnnnnnn.png
                                        قرمزه نیرو سنجه :|
                                        244 248 254 262
                                        نمیتونیم بگیم وزنی که نخ سمت چپ تحمل میکنه با وزنی که دستگاه سمت راست تحمل میکنه برابره و نصف وزن کله؟ اگه اینجوری حساب کنیم نیرویی که نیروسنج نشون میده میشه 246 که تو گزینه ها نیست... چرا این روش غلطه؟
                                        مرسی

                                        IMG_20181214_121212.jpg
                                        فکر کنم درست باشه
                                        البته از پیش دانشگاهی به بعد اصلا دینامیک نخوندم اونم در حد تشریحی بوده
                                        تو این مدل سوالا به نظرم بهترین کار اینکه اول نیروی وارد بر اجزا رو رسم کنید
                                        بعد با توجه به قوانین نیو تون معادله ها رو تشکیل بدید وبا نوشتن درست معادله ها وانتخاب یه معادله وجایگذاری مجهول یا خواسته سوال رو پیدا کنید
                                        به نظرم اگه بشه نیرو ها رو درست مشخص کرد راحت میشه جواب داد به این سوالا
                                        موفق باشید

                                        ♥یا رفیق من لا رفیق له♥

                                        sonicS ShameS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • ShameS Shame

                                          #دینامیک
                                          #مفهوم ساده

                                          2018-04-23 21_35_15-sanjesh_970131_R.pdf - Adobe Reader.png
                                          سوال راحتیه
                                          ولی باید یادتون بدم که : نترسید از پاسخ(حتی اشتباه )دادن
                                          چون توی زندگیتونم باعث میشه اعتماد به نفس داشته باشید
                                          غول فیزیک باشیم :grinning_face:
                                          امین نجف زاده

                                          ShameS آفلاین
                                          ShameS آفلاین
                                          Shame
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #683

                                          @نجف-زاده در غول فیزیک باش گفته است:

                                          #دینامیک
                                          #مفهوم ساده

                                          2018-04-23 21_35_15-sanjesh_970131_R.pdf - Adobe Reader.png
                                          سوال راحتیه
                                          ولی باید یادتون بدم که : نترسید از پاسخ(حتی اشتباه )دادن
                                          چون توی زندگیتونم باعث میشه اعتماد به نفس داشته باشید
                                          غول فیزیک باشیم :grinning_face:
                                          امین نجف زاده

                                          زیاد شرکت نکردین
                                          یعنی افتخار ندادین فکر کنم :face_with_tears_of_joy:
                                          به هر حال پاسخشو میزارم

                                          2018-04-23 21_35_25-سنجش پایه (پاسخ تشریحی) 97.pdf - Adobe Reader.png

                                          هیچ کس کامل نیست حتی خود تو

                                          B sonicS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 32
                                          • 33
                                          • 34
                                          • 35
                                          • 36
                                          • 63
                                          • 64
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع