Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!!
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!!

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل نشده مشاوره تحصیلی
127 دیدگاه‌ها 22 کاربران 19.4k بازدیدها 25 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ProfessorP Professor

    @Phenomenon
    ایشون از بچه های دهی ۶۰ ای هستن :joy:

    _Mohammad_reza__ آفلاین
    _Mohammad_reza__ آفلاین
    _Mohammad_reza_
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #36

    @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

    @Phenomenon
    ایشون از بچه های دهی ۶۰ ای هستن :joy:

    من فقط چند سال همینجوری داشتم پیش دبستانی رو پاس میکردم:joy:

    ProfessorP 1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • M mohammadhassan

      Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

      @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

      Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
      بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

      من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
      منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

      میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

      ProfessorP آفلاین
      ProfessorP آفلاین
      Professor
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Professor انجام شده
      #37

      mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

      Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

      @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

      Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
      بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

      من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
      منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

      میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

      یه بار تو تاپیک دیگه گفتم اینجا هم میگم
      تو رو خدا جمع کنید دیگه این بحث منابع رو
      بحث با کدوم برنامه خوندن رو
      ابانیم ههاااااا
      دیره
      یکم بجونید
      دیگه الان وقت بحث کردن رو منابع نیست
      هرچی دستتونه رو بگیرید بخونید تستاش رو بزنید یه بار نه دوبار سه بار

      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
      4
      • F Faeze2000

        mohammadhasan
        @Phenomenon
        سپاس دوستان:)🙏

        F آفلاین
        F آفلاین
        Faeze2000
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #38

        برای زبان فارسی چ طور!؟:)
        قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

        _Mohammad_reza__ M 2 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • ProfessorP Professor

          mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
          بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

          من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
          منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

          میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

          یه بار تو تاپیک دیگه گفتم اینجا هم میگم
          تو رو خدا جمع کنید دیگه این بحث منابع رو
          بحث با کدوم برنامه خوندن رو
          ابانیم ههاااااا
          دیره
          یکم بجونید
          دیگه الان وقت بحث کردن رو منابع نیست
          هرچی دستتونه رو بگیرید بخونید تستاش رو بزنید یه بار نه دوبار سه بار

          M آفلاین
          M آفلاین
          mohammadhassan
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #39

          @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

          Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
          بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

          من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
          منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

          میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

          یه بار تو تاپیک دیگه گفتم اینجا هم میگم
          تو رو خدا جمع کنید دیگه این بحث منابع رو
          بحث با کدوم برنامه خوندن رو
          ابانیم ههاااااا
          دیره
          یکم بجونید
          دیگه الان وقت بحث کردن رو منابع نیست
          هرچی دستتونه رو بگیرید بخونید تستاش رو بزنید یه بار نه دوبار سه بار

          دوست عزیز شما حرص نخور:joy:

          ProfessorP 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

            @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

            @Phenomenon
            ایشون از بچه های دهی ۶۰ ای هستن :joy:

            من فقط چند سال همینجوری داشتم پیش دبستانی رو پاس میکردم:joy:

            ProfessorP آفلاین
            ProfessorP آفلاین
            Professor
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #40

            @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

            @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

            @Phenomenon
            ایشون از بچه های دهی ۶۰ ای هستن :joy:

            من فقط چند سال همینجوری داشتم پیش دبستانی رو پاس میکردم:joy:

            :joy:

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            4
            • M mohammadhassan

              @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
              بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

              من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
              منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

              میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

              یه بار تو تاپیک دیگه گفتم اینجا هم میگم
              تو رو خدا جمع کنید دیگه این بحث منابع رو
              بحث با کدوم برنامه خوندن رو
              ابانیم ههاااااا
              دیره
              یکم بجونید
              دیگه الان وقت بحث کردن رو منابع نیست
              هرچی دستتونه رو بگیرید بخونید تستاش رو بزنید یه بار نه دوبار سه بار

              دوست عزیز شما حرص نخور:joy:

              ProfessorP آفلاین
              ProfessorP آفلاین
              Professor
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #41

              mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              @پروفسور در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              mohammadhasan در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

              Faeze2000 به صورت مبحثی مطالعه کنید !
              بعدش به صورت جامع و ازمونی تست بزنید !

              من سوم هستم!میشه مبحثی کار کرد؟!
              منابع خاصی مد نظرتون هست !؟:)

              میشه مبحثی هم کار کرد اما نباید از کتاب غافل شد چون نهایی مهم تره، برای قرابت معنایی خیلی ها کتاب دکتر هامون سبطی رو پیشنهاد می کنن. برای ارایه هم من خودم نشر الگو دارم ولی انتشارات زیادی هست، دوستان هم راهنمایی کنن.

              یه بار تو تاپیک دیگه گفتم اینجا هم میگم
              تو رو خدا جمع کنید دیگه این بحث منابع رو
              بحث با کدوم برنامه خوندن رو
              ابانیم ههاااااا
              دیره
              یکم بجونید
              دیگه الان وقت بحث کردن رو منابع نیست
              هرچی دستتونه رو بگیرید بخونید تستاش رو بزنید یه بار نه دوبار سه بار

              دوست عزیز شما حرص نخور:joy:

              من فقط حرفایی رو گفتم که بهترین مشاور ایران میگه
              دیگه خود دانی

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              7
              • F Faeze2000

                برای زبان فارسی چ طور!؟:)
                قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

                _Mohammad_reza__ آفلاین
                _Mohammad_reza__ آفلاین
                _Mohammad_reza_
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #42

                Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                برای زبان فارسی چ طور!؟:)
                قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

                فیلمای استاد راوش :smile:

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                6
                • F Faeze2000

                  برای زبان فارسی چ طور!؟:)
                  قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

                  M آفلاین
                  M آفلاین
                  mohammadhassan
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #43

                  Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                  برای زبان فارسی چ طور!؟:)
                  قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

                  http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Lesson/6/26/

                  استاد راوش مبحث تکواژ و واج رو هم درس دادن.

                  F 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • M mohammadhassan

                    Faeze2000 در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                    برای زبان فارسی چ طور!؟:)
                    قسمت واج و واژه .تکواژ مشکل دارم زیاااااد

                    http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Lesson/6/26/

                    استاد راوش مبحث تکواژ و واج رو هم درس دادن.

                    F آفلاین
                    F آفلاین
                    Faeze2000
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Faeze2000 انجام شده
                    #44

                    خب من راجب دینی میتونم یه چیزایی بگم:)
                    بااجازه..
                    سومم.تجربی.قلم چی.این ازمون 100زدم .ازمون پیش 90.ایات روهمه میدونن خیلیییی مهمه.و باید بتونیم ترکیب کنیم.مثل زیست شاید.مثلا اگه یه جا گفته خدا حکیمه باد بدونیم به چی میگن حکیم.و حتی چن نمومه مهممممم از حکیم بودنو بدونیم
                    کلا صفات مهمه!!.فیلمای اساتید الا رو هم برای جمع بندی ببینید دوستان.خیلی کمک میکنه
                    .موفق باشیم همگی:)

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    5
                    • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                      Faeze2000
                      منابع خوبه نشرالگو !
                      یا بهترین منبعی که به چشمم خورده
                      متن جایگزین
                      حیف که زمان ما این کتابا نبودش :joy:
                      شما اگه از الان با اینا کار کنی...ادبیاتت عالی میشه
                      همه برای نهایی هستش..هم برای کنکور

                      DrmehdiD آفلاین
                      DrmehdiD آفلاین
                      Drmehdi
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #45

                      @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                      Faeze2000
                      منابع خوبه نشرالگو !
                      یا بهترین منبعی که به چشمم خورده
                      متن جایگزین
                      حیف که زمان ما این کتابا نبودش :joy:
                      شما اگه از الان با اینا کار کنی...ادبیاتت عالی میشه
                      همه برای نهایی هستش..هم برای کنکور

                      این که برای سال دومه !!! سال دوم و نهایی؟! !!!

                      سفر عشق از آن روز شروع شد که خدا مهر یک" بی کفن" انداخت میان دل ما

                      _Mohammad_reza__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • DrmehdiD Drmehdi

                        @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                        Faeze2000
                        منابع خوبه نشرالگو !
                        یا بهترین منبعی که به چشمم خورده
                        متن جایگزین
                        حیف که زمان ما این کتابا نبودش :joy:
                        شما اگه از الان با اینا کار کنی...ادبیاتت عالی میشه
                        همه برای نهایی هستش..هم برای کنکور

                        این که برای سال دومه !!! سال دوم و نهایی؟! !!!

                        _Mohammad_reza__ آفلاین
                        _Mohammad_reza__ آفلاین
                        _Mohammad_reza_
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #46

                        Drmehdi در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                        @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                        Faeze2000
                        منابع خوبه نشرالگو !
                        یا بهترین منبعی که به چشمم خورده
                        متن جایگزین
                        حیف که زمان ما این کتابا نبودش :joy:
                        شما اگه از الان با اینا کار کنی...ادبیاتت عالی میشه
                        همه برای نهایی هستش..هم برای کنکور

                        این که برای سال دومه !!! سال دوم و نهایی؟! !!!

                        پرسش های 4 گزینه ای هم داره

                        rozgolR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                          Drmehdi در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                          @Phenomenon در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                          Faeze2000
                          منابع خوبه نشرالگو !
                          یا بهترین منبعی که به چشمم خورده
                          متن جایگزین
                          حیف که زمان ما این کتابا نبودش :joy:
                          شما اگه از الان با اینا کار کنی...ادبیاتت عالی میشه
                          همه برای نهایی هستش..هم برای کنکور

                          این که برای سال دومه !!! سال دوم و نهایی؟! !!!

                          پرسش های 4 گزینه ای هم داره

                          rozgolR آفلاین
                          rozgolR آفلاین
                          rozgol
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #47

                          @Phenomenon به نظر من ادبیات جامع نشر الگو رو بگیرید خیلی عالیه

                          zahra1303Z 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • rozgolR rozgol

                            @Phenomenon به نظر من ادبیات جامع نشر الگو رو بگیرید خیلی عالیه

                            zahra1303Z آفلاین
                            zahra1303Z آفلاین
                            zahra1303
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #48

                            ؟rozgol جامع فقط تسته ... درسنامه داشته باشه بهتره نیس؟

                            %(#b700ff)[چرخ بر هم زنم ار غير مرادم گردد]
                            %(#b700ff)[من نه آنم كه زبوني كشم از چرخ فلك]

                            rozgolR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • KingAlireza7277K KingAlireza7277

                              من تو ریاضی و فیزیک و عربی مشکل جدی دارم,در مورد این درس ها لطفا بگید

                              rozgolR آفلاین
                              rozgolR آفلاین
                              rozgol
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #49

                              KingAlireza7277 من فیزیکمو تو قلم چی 90 میزنم.اولش من حتی درصد فیزیکم منفی بود ولی رفته رفته زیاد شد 1 اینکه هر مبحثی که میخونم براش کم کم 500 تا تست میزنم وهمین طور تو برنامه ی خودمم هر روز 30 تا تست فیزیک حتما حتما دارم به نظر من اگه بتونین فیزیکو مبحثی بخونین و تو برنامه ی روزانتونم باشه خیلی پیشرفت میکنین .اول کتاب گاج نقره ای بعدش مبتکران تست های سراری که تو پایان فصل گذاشته.موفق باشین

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • zahra1303Z zahra1303

                                ؟rozgol جامع فقط تسته ... درسنامه داشته باشه بهتره نیس؟

                                rozgolR آفلاین
                                rozgolR آفلاین
                                rozgol
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #50

                                zahra1303 بنپر من شما خوده کتاب درسی رو بخون وقتی به کتاب درسی مسلط شدین اومدین تست بزنین خیلی بهتون کمک میکنه صد برابر بهتر از درس نامه اس چون خودت نکته های تستو در میاری و یادتتم میمونه .ادبیات درسنامه چندانی نمیخواد.اگر واسه معنی و ارایه میخوای ادبیات موضوعی و ارایه های ادبی نشر الگو رو بگیر اگرم تشریحی میخوای واسه مدرسه گاج محوری رو بگیر

                                zahra1303Z 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • NGUN NGU

                                  سلام ☺
                                  دینی پایه برای شما هم سخت بود؟یا من فقط اینجوری احساس میکنم؟

                                  rozgolR آفلاین
                                  rozgolR آفلاین
                                  rozgol
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #51

                                  NGU اره دینی پایه یکم از دینی پیش سخت تر بود من 53 درصد زدم افت کردم خیلی قشنگ

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • rozgolR rozgol

                                    zahra1303 بنپر من شما خوده کتاب درسی رو بخون وقتی به کتاب درسی مسلط شدین اومدین تست بزنین خیلی بهتون کمک میکنه صد برابر بهتر از درس نامه اس چون خودت نکته های تستو در میاری و یادتتم میمونه .ادبیات درسنامه چندانی نمیخواد.اگر واسه معنی و ارایه میخوای ادبیات موضوعی و ارایه های ادبی نشر الگو رو بگیر اگرم تشریحی میخوای واسه مدرسه گاج محوری رو بگیر

                                    zahra1303Z آفلاین
                                    zahra1303Z آفلاین
                                    zahra1303
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #52

                                    rozgol ب نظر من ادبیات درسی نیس ک بدون درسنامه ی قوی بتونی کتابشو بخونی ! و تمام نکته هاشو در بیاری ! اونم واسه کسی ک تازه میخواد شروع کنه ... ولی اگه واسه ی نفراتی ک میخوان فقط تست بزنن و ب ادبیات مسلط اند بخوایم پیشنهادی بدیم نشرالگو میتونه خوب باشه ..

                                    %(#b700ff)[چرخ بر هم زنم ار غير مرادم گردد]
                                    %(#b700ff)[من نه آنم كه زبوني كشم از چرخ فلك]

                                    rozgolR 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • zahra1303Z zahra1303

                                      rozgol ب نظر من ادبیات درسی نیس ک بدون درسنامه ی قوی بتونی کتابشو بخونی ! و تمام نکته هاشو در بیاری ! اونم واسه کسی ک تازه میخواد شروع کنه ... ولی اگه واسه ی نفراتی ک میخوان فقط تست بزنن و ب ادبیات مسلط اند بخوایم پیشنهادی بدیم نشرالگو میتونه خوب باشه ..

                                      rozgolR آفلاین
                                      rozgolR آفلاین
                                      rozgol
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #53

                                      zahra1303 والا من کتابی گه درسنامه قوی و غلط کم داشته باشه پیدا نکردم.ولی من خودم از صفر شروع کردم هر چقدر بتونی نسن زیاد بزنی خودت عادت میکنی و نکته هاشو خودت درمیاری به نظرم این خیلی بهتر که یکی لقمه رو مستقیما بزاره دهنت!اوناییم که تازه دارن راه میوفتن باید اولش سختی بکشن دیگه هروز 30 تا تست ادبیات بزنن مطمعا پیشرفت میکنن

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • zahra1303Z zahra1303

                                        rozgol ب نظر من ادبیات درسی نیس ک بدون درسنامه ی قوی بتونی کتابشو بخونی ! و تمام نکته هاشو در بیاری ! اونم واسه کسی ک تازه میخواد شروع کنه ... ولی اگه واسه ی نفراتی ک میخوان فقط تست بزنن و ب ادبیات مسلط اند بخوایم پیشنهادی بدیم نشرالگو میتونه خوب باشه ..

                                        rozgolR آفلاین
                                        rozgolR آفلاین
                                        rozgol
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #54

                                        zahra1303 درضمن ادبیات جامع پاسخ تشریحی هم داره ها: :expressionless:

                                        zahra1303Z 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • rozgolR rozgol

                                          zahra1303 درضمن ادبیات جامع پاسخ تشریحی هم داره ها: :expressionless:

                                          zahra1303Z آفلاین
                                          zahra1303Z آفلاین
                                          zahra1303
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #55

                                          rozgol در پست جامع نحوه ی مطالعه ی دروس ( کتاب + فیلم + تست و ... ) برای آزمون های آزمایشی --> افزایش تراز و کاهش رتبه !!! گفته است:

                                          zahra1303 درضمن ادبیات جامع پاسخ تشریحی هم داره ها: :expressionless:

                                          مطلب خاصی بیان نمیکنه !

                                          %(#b700ff)[چرخ بر هم زنم ار غير مرادم گردد]
                                          %(#b700ff)[من نه آنم كه زبوني كشم از چرخ فلك]

                                          rozgolR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع