SO2
-
milad havazyari دانش آموزان آلاء دوازدهم تجربیreplied to mohammad m 1 on آخرین ویرایش توسط انجام شده
mohammad m 1
تو تلگرام
لینکش رو استوری کردن -
سلام دوستان نتیجه شد همین؛
چون باعث ابهام بعضیا شد یه بار دیگه منشن میکنم ک ببینن اونایی ک براشون ممکنه ابهامی شده باشه
@دانش-آموزان-آلاء -
Amirreza Vafaei Moghadam در SO2 گفته است:
تا اینجایی که من تست زدم تو سوال نمیاد بگه so2 الاینده و غیر الاینده. پس شما باید پیش فرضت رسم کتاب باشه
چا اتفاقا میگه
-
یع جایی میاد ففط میگه SO2
-
یه وقتی هم میگه آلاینده حاصل از سوختن چیزی مثل ذغال سنگ ک یکیش SO2 هستش...
فرقش اینه..!
برای این دو باید تفاوت قائل شد چون SO2 حاصل از سوختن ذغال سنگ به قدری ناپایداره ک سریع تبدیل به SO3 میشه
اره. ولی منظورم تو یه سری تستا مثل اینکه چنتا ترکیب میده میگه جفت الکترون پیوندی و ناپیوندی رو بشمارید یا اینکه تعداد پیوند کووالانسی رو میخواد
تو اینجور جاها ندیدم تفکیک کنه
-
-
Amirreza Vafaei Moghadam سلام
منم قبلا این سوال برام پیش اومد وقتی از معلممون پرسیدم گفتن که بعضی مولکول ها هستن که الکترونها میتونن جابجا بشن و چند تا ساختار لوییس داشته باشن که بهشون میگن رزونانس.
گوگرد دی اکسید با فرمی که تو کتاب هست و ما همیشه رسم میکنیم فرقش با اونی که بار نداره اینه که واکنش پذیر تره
چیزی که معلممون گفتن این بود که گوگرد دی اکسید و مشابه اون رو که چند ساختار دارن همیشه به فرم کتاب بکشید و بهتون هم به همین فرم سوال میدن
این چیزی بود که من میدونستم امیدوارم درست باشه -
Marziye Ahmadpour ریاضی دانش آموزان آلاء اخراج شدهreplied to Amirreza Vafaei Moghadam on آخرین ویرایش توسط انجام شده
Amirreza Vafaei Moghadam اقای پویان نظر یه گروه شیمی داره شاید اگه اونجا مطرحش کنی جواب قانع کننده تری بهت بده
-
Amirreza Vafaei Moghadam سلام. دلیلش اینه که دانش آموزان در دبیرستان چیزی درباره گسترش لایه ی ظرفیت نمیخونند. برای همین کتاب درسی هم نخواسته الکی خودشو اذیت کنه ( طبق معمول ! ) و به جای اینکه ساختارِ درستشو بکشه و توضیحشو بده، ساختارِ ناپایدارترش رو کشیده و توضیحی هم نداده.