فـاطـمـ♡ـه
دیدگاهها
-
شیمی نظام جدید -
ماتریس😦😢@Mahed اون عدد دو تو صورت سوال هست خب بعدش باید وارون آ رو پیدا کنی دترمینان لازم داری که دترمینان اینه حاصل ضرب قطر اصلی منهای قطر فرعی که اومد منفی دو تو وارون آ میگیم معکوس دترمینان ضرب در ماتریسی که جای قطر اصلیش عوض شده قطر فرعیشم قرینه که دو ها با هم ساده میشن میمونه یدونه منفی که ضرب میکنی توش اینجا فقط نکتش اینه که اولش هر دو طرف سوالو تو وارون آ ضرب میکنیم تا ماتریس یکه بیاد و حذف شه بقیشم توضیح دادم سوال فیزیکتم جواب دادن
با کامپیوترم تو Paint ویندوز مینویسم


به زبون خیلی ساده توضیح دادم:ا -
موازنهsir_sarab
سلام برای موازنه اینجور واکنش ها باید از عنصری شروع کنید که دو طرف معادله فقط در یک ترکیب وجود داشته باشه و بصورت تک هم نباشه اینجا با c شروع میشه
روش هایی که بهش متغیر میدن مثل a , b ,c جدید هستند که سوال سینتیک تجربی 95 خارج همچین واکنشی رو داشته و جدیدا این نوع موازنه تو سوالات خیلی وجود دارند یه نوع موازنه دیگه هم هست واکنش از روی عدد اکسایش هست
که شما باید دو تا عنصر پیدا کنید که عدد اکسایش اون تغییر کنه و تغییر عدداکسایش هارو ضربدری بدید به یکی دیگه
برای روش اول که میشه همین موازنه رو هم انجام داد استاد اقاجانی فیلم دارن که خیلی خوب توضیح دادند برای دو روش بعدی هم توی گوگل بزنید موزانه به روش تغییر متغیر و موازنه با عدد اکسایش میتونید یاد بگیرید :seedling: :hibiscus: -
ریاضی>تابع وارونساقی میدونم چی میگی صورت این سوالم یکم اشکال داره:neutral_face: اونطوری رفتم اما غلط میشه چون a به دست نمیاد عبارت غلط میشه فقط جاهاشو عوض میکنی فرق نداره کدومو با کدوم بزاری مهم اینه جای دامنه و برد عوض میشه
-
شیمی 25 بهمن قلمچی -
نبض زندهسلام
لینکشو به منم میدین =ا؟ -
مباحث مشترک کنکور نظام قدیم و جدید ( مهم ترین تاپیک کنکور 98 )yasamanbanu سازمان سنجش
گفته تا اونجایی ممکنه سوال مشترک طرح می کنهکجا اعلام کرده منکه ندیدم اینو گفته باشه تا اونجایی که ممکنه و... اگه با ادرسش قرار بدین خیلی بهتره
-
نبض زنده -
همایشِ 14 ساعته ناصح زادهnsrin79 ببین به خاطر تو نشستم حساب کردم :joy: فک کنم با قسمتای ناقصش میشه 14 ساعت .13 جلسه بود دیگه؟ یا ناقص دانلود کردم:/؟
57+41+82+57+53+28+32+48+53+18+32+31مین= تقریبا 9 ساعت -
ناامید :((باباژاان چقدر ناامیدی تو:neutral_face: :face_with_tears_of_joy: یدونه بزن در گوشت :face_with_tears_of_joy: یه سالو دو ماااه وقت داریاا به جای اینکه تو خواب غفلت بگذرونی پاشو تلاش کن زمان کمی نیس قدرشو بدون
این تاپیکو حتما بخون:) یه سرچی بزن بقیه تاپیکای مفیدم وقت کردی بخون
https://forum.alaatv.com/topic/6513/ریکاوری
دبیرای الا هم عالین مخصوصا تو ریاضی و شیمی و عربی وقتم داری میتونی باهاشون عالی یاد بگیری از الان با جون و دل بخونی یه صندلی تو بهترین دانشگاه و رشته واست رزرو میشه:) صفره صفری تلاش کن بساز برو بالا هر چی یه بهایی داره شروع کن تا دیر نشده معدلتم کم نیس با بد تر از اینا موفق شدن! قدر ثانیه ها و لحظه هاتو بدون امید و روحیم خیلی مهمه از دستشون نده دنبال اینم نباش یکی بیاد بهت انگیزه بده و حرفای انگیزشی بزنه فوقش دوروز اثرش میمونه بهتره این درونی باشه و اما تلاش مهم تر از همس. میشه، میتونی بستگی به خودتم داره:)
.... -
سوال داغون قلمچی ادبیاتZeinab71 در سوال داغون قلمچی ادبیات گفته است:
و اینکه گنبد دوار کنایه س؟
کنایش رو که درست نوشته:face_with_rolling_eyes:
-
نبض زندهصداش خوبه درسته 😂
-
گزینش دبیرانashhkan ریاضی استاد ثابتی فیزیک با هر کدوم بهتر میفهمید :ا شیمی اقاجانی زبانم فقط جمع بندی استاد فراهانی رو دیدم واسه گرامر خوب بود ادبیاتم ارایه استاد سبطی با جمع بندیش هم تایمش کمه هم خوبه
-
کدوم دوره تدریس دکتر سبطی رو ببینم؟!صوفی همایش ایشونو دیدم همایش واسه موقعیه که کل کتاب و خوندی و یه مرور و پرسش و پاسخی میشه و جمع بندیه واسه اموزش بهتره فیلمای ارایه و زبان فارسی رو ببینی خیلی بهتره
-
معنی بیت@marziye-nagafi این پستتون چه ربطی به تاپیک داشت:face_with_rolling_eyes:
https://forum.alaatv.com/topic/7799/هرچی-تو-دلته-بریز-بیرون-3/207307 -
مصاحبه دانشگاه شاهدMahhh سلام عزیزدل متوجه سوالت نشدم
مینویسه اموزش هنر یا اموزش ارتباط تصویری بعدم چندین مراحل داره باید ازمون عملیش شرکت کنی و اینا.... -
سوال درسی ادبیاتسلام نمی دونم ولی این ارایه هاش حتمیه
ایهام تناسب: چنگ 1)الت موسیقی و نوعی ساز 2)پنجه و مجموعه ی انگشتان که در معنی دوم با دست تناسب دارد
تشبيه: ساز مستی، مستی به ساز
جناس: ۱) پست، است ۲) دست، است ۳) پست، دستکنايه: به قانون بودن کنایه از مطابق عرف و قاعده بودن
-
من و رشتم💜(مهندسی پزشکی)saad mollaei 0 در من و رشتم💜(مهندسی پزشکی) گفته است:
برای مهندسی پزشکی روزانه باید کنکور ریاضی بدی! :face_with_raised_eyebrow:
میشه ازادشم برن
مهندسی پزشکی ازاد که هر رشته ایم باشی میری تو دسته بندیای ریاضیاست بدون کنکورم هست