منظورش اینه که کلا همچین واکنشی انجام میشه یا نه..
مثلا یه واکنشی از دیدگاه ترمو انجام پذیره،ولی از دیدگاه سینتیک نه چون مثلا این واکنش خیلللی زمان بره..
ایهام
دیدگاهها
-
شیمی پیش سینتیک 😢😢😓😓 -
شیمی پیش سینتیک 😢😢😓😓منظورش اینه که کلا همچین واکنشی انجام میشه یا نه..
مثلا یه واکنشی از دیدگاه ترمو انجام پذیره،ولی از دیدگاه سینتیک نه چون مثلا این واکنش خیلللی زمان بره.. -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدید@m__sadra__b در آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدید گفته است:
ایهام بنظر من زیاد به خودش سخت نگیره
چون کسی که به زور با 9 ماه خوندن پشت سر هم قبول بشه تو طول سال های بعد هم باید همونقدر بخونه تا بتونه به بقیه برسه ...
اگه به بقیه نرسه واقعااا نا امید میشه
ما سال هفتم کسی رو داشتیم تنها نمره بالا 15 اش نمره ورزشش بودهوش فوق العاده ای داره،ولی خب بخاطر یه خاطره تلخ خودش تمایلی به قبولی نداره🙄
مرسی از راهنمایت🌻 -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدیدمرسی بچها از راهنمایتون😉
برای خودم نمیخوام که😐😅ولی بازم مرسی،طرفم عمرا مثل شماها سخت کوش باشه و این همه بخونه،ان شالله که مثل صدرا یه ماهه بتونه نتیجه بگیره😅
🌻🌻@ایمورتال @Zhko@ ، yasamanbanu @m__sadra__b -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدید -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدیدyasamanbanu Laynad @ایمورتال آزمون هم شرکت کردین؟
واینکه فقط از دروس نهم آزمون هست یا هفتم و هشتم هستش؟🤔 -
کممممممک امتحانروشنا17 خو دوست داری بعد از امتحان بعدی هم همین حس رو داشته باشی؟😑😑
پس بیخیال هرچی که گذشته🙄 -
شیمی پیش کتاب درسی نظام قدیم
شاید به دردت بخوره -
شیمی پیش کتاب درسی نظام قدیم
نمیدونم چه نکته ای میخای.. -
شیمی پیش کتاب درسی نظام قدیمhttps://sanatisharif.ir/c/6042
اینجا استاد آقاجانی قشنگ توضیح داده
متن خوانی کتاب هستش،بنظرم کلش رو ببین ولی اگه دوست نداری از دقیقه ۱۴مربوط به این بخش هستش -
نحوه میوز،میتوز،کراسینگ اوور (فیلم آموزشی)کاش یه تاپیک میزدین و فیلماتونو میزاشتین اونجا..
مرسی از وقتی که برامون میذارید،انشالله موفق باشید -
آزمون نمونه و تیزهوشان-نظام جدیدسلام دوستان نظام جدید
اینجا کسی هست که توی مدارس نمونه یا تیزهوشان تحصیل کنه؟
میخاستم بدونم برای آزمون ورودی این ندارس باید روی چه چیزهایی بیشتر مانور داد؟چه مباحثی؟چه کتاب های کمک آموزشی و...
ممنون میشم راهنمایی کنید
برای آزمون نهم به دهم
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا دانش-آموزان-آلاء -
زبان فارسی واج شماری نظام قدیم😕😢@Mahed در زبان فارسی واج شماری نظام قدیم😕😢 گفته است:
ایهام آره .. چراحساب نشه؟؟! جوابوبگین؟؟؛ تاچککنم...
یکی از بچهای انسانی یه نکته بهم گفته بودش بخاطرهمین شک کردم
خیلی وقت پیشا این مبحث رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که نباس روش وقت گذاشت -
زبان فارسی واج شماری نظام قدیم😕😢بچها الان (ن) روحانیون رو باید حساب کنیم🤔؟
-
زبان فارسی واج شماری نظام قدیم😕😢مگه این نبود که (و) و (آ) واج بلندن و باید دوتا حساب بشن؟؟!
-
قدیمیا و جدیدیا😎@ice-girl در قدیمیا و جدیدیا😎 گفته است:
ایهام وایییییی ایمامم خیلی عالی هستی😂😂😂😂اخه مهمه بخدا وگرنه مثه ما پشیمون میشی
اینکه خودت صاحب تاپیکی باعث میشه ترس از اسپم نداشته باشم😂
مرسی حرفت باعث لبخندم شد،با دله گرفته یه لبخندم غنیمته😉🌻
اوهوم میفهمم ،ممنون از راهنمایت -
قدیمیا و جدیدیا😎پشمک ای بابا😟
ممنونم از راهنمایت،شاید برم سنجش🙄 -
قدیمیا و جدیدیا😎@ice-girl در قدیمیا و جدیدیا😎 گفته است:
ایهام خوب فکراتو بکن
بهتره اول برم تحقبق بعد بله بدم؟😂😂😂
#شوخی
لحنت باحال بود آخه😊 -
قدیمیا و جدیدیا😎پشمک یعنی میگی ثبت نام نکنم؟😟
-
لقمه@Lovely بنظرم برای منبع اصلی شاید مناسب نباشه،مثلا برای اختصاصیا ولی خب لغت و تاریخ و ایات و..خوبن بنظرم