@M-an نمیشه مثل پارسال منتشر کنید که همه بتونن استفاده کنن ، خیلیا هستن نتونستن مثل خودم به دلیل مشکل مالی خریداریش کنن
زهرا عزیزی 0
دیدگاهها
-
ذهنت شلوغ و درهمه و احساس سردرگمی داری؟( همایش تفتان آلاء) -
چرا تک درس نه؟81Sobhan به نظرتون با راه ابریشم جمع کنیم بهتره یا تفتان ، اخه استادا فرق میکنن
-
استراحتسلام دوستان
به راهنماییتون احتیاج دارم
چند روزی میشه که دیگه نمیتونم مثل روزای قبل درسامو بخونم امسالم کنکور دارم
به نظرتون یه روز استراحت کنم خوبه یا الانا دیگه وقت استراحت نیست
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
مشکل من در ازمون سه آابوالفضل ریسی با این ثبت شد اما وقتی میره صفحه ی بعد باز میزنه ثبت کنید
-
ازمونreyhane karimi 0 گاج خوب نیست؟
-
تست های راه ابریشمسلام دوستان شما همه ی ویدئوهای تست فرسنگارو نگاه میکند یا فقط چندتاشونو میبینین
راه-ابریشمی-ها-زیست
راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
راه-ابریشمی-ها-شیمی
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
پشت کنکوری هاsallar savadkoohi هنوز که استراحت رو طلب کردم توکلم به خداست
-
ازمونreyhane karimi 0 ممنون بابت راهنماییت
-
پشت کنکوری هاsallar savadkoohi دشمنتون شرمنده ، خیلی لطف کردین
راستی دعا کنین زودتر خوب شم برسم به درسا خیلی خیلی استرس دارم -
لطفا همه رتبه برترا بیانسلام دوستان وقتتون بخیر
از رتبه برترای آلا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
من امسال سال دومم بود که کنکور شرکت کردم اما رتبه و ترازم مثل سلل اول شد با اینکه سال دوم هم ازمون شرکت کردم و هم تایم مطالعه رو بردم بالا و کلا با سال اول مطالعه ام فرق داشت اما رتبه و ترازم تغییری نکرد
میشه بگین چجوری پیش برم و چه ازمونی شرکت کنم که بتونم توی کنکور دی ماه مثل شما موفق بشم.
Mo Xo
@haniehno
Honey M
sahar abily
بقیه رو اگه میشه دوستان تگ کنن پیدا نکردم -
لطفا همه رتبه برترا بیان@haniehno آزمونای گاج خوب نیستن؟؟
اخه قلمچی برای کنکوردی ازمون نداشت
روزی ۲۰۰تست خوبه یا بیشتر بزنم؟ -
لطفا همه رتبه برترا بیان@haniehno میشه یه ایدی بدین که بتونم بهتون پیام بدم
اینجا نمیتونم توی بخش خصوصی بهتون پیام بدم -
لطفا همه رتبه برترا بیان@haniehno اگه درست زده باشم درخواست دادم بهتون برای دنبال کردن
-
عکسسلام دوستان من با ایمیلم وارد انجمن شدم چطوری میتونم ایمیلمو تغییر بدم و اعتبارم صفر نشه؟؟
نمیتونم پروفایل بزارم میشه بگید چجوری بزارم تو قسمت پروفایل که میرم میزنه تغییر رمز عبور
@M-an
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
راه حل بچه هااااهردو روش رو امتحان کردم اما نمیاره
-
مشاوره و کمک درسی❤سلام بچه ها ، من دوازدهم تجربی هستم و تا الان خداروشکر خوب پیش رفتم خواستم ازتون کمک بگیرم که از این به بعد رو چجوری بخونم از ترم اول به بعد نتونستم مثل قبل بخونم اگه میشه برنامه ایی که خودتون میخونید رو به اشتراک بزارید تا من و دوستان الایی دیگمونم بتونن استفاده کنن در ضمن راه ابریشمم خریداری کردم و فقط با اون پیش میرپ و با مدرسه پیش نمیرم```
-
افزایش اعتبارMichael Vey 😂
مرسی واقعا
از کی بود تو ۲۰۰ مونده بودم -
جمع بندیسلام
با راه ابریشم عید رو جمع بندی کنیم بهتره یا تفتان بگیریم؟؟
اخه استادا فرق دارن -
خرابی سایت@m-an خطای ۵۰۰ داد
-
مشاوره و کمک درسی❤امیرحسین قائدرحمتی
برای بی برنامگیه منم الان اینجوری ام