Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
شهیده shش

شهیده sh

@شهیده sh
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
820
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
13
دنبال‌شونده‌ها
12

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • الکتروکاردیوگرام
    شهیده shش شهیده sh

    @kosar-mottaghi سلام کوثر جان
    ببین وقتی تعداد ضربان قلب زیاد میشه یعنی توی زمان کمتر ضربان بیشتری داریم و این یعنی اون امواج قلب در زمان کمتری انجام میشن پس طول همه این موج ها کمتر حالت معمول میشن .
    میدونی مثل چیه؟ مثل تنفس. امتحان کن . تو وقتی تند تند نفس میکشی عمق نفس کشیدنت کمتر میشه ولی در عوض تعداد تنفسات بیشتر .

    زیست شناسی زیست-دهم زیست نظام جدید

  • شیمی یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    @kosar-mottaghi خواهش میکنم

    شیمی

  • شیمی یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    @kosar-mottaghi کوثر جان ببین منظورت را درست متوجه شدم ؟
    2 تای بعدیش هم به همین شکل هست .

    شیمی

  • شیمی یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    @kosar-mottaghi 20210327_212045~2.jpg

    شیمی

  • شیمی یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    Arefe Heydari اگه متوجه نشدی بگو باز توضیح بدم .

    شیمی

  • شیمی یازدهم
    شهیده shش شهیده sh

    Arefe Heydari 20210327_194518~2.jpg

    شیمی

  • پل مغزی
    شهیده shش شهیده sh

    @sara-haghighatrad خواهش میکنم

    زیست شناسی

  • تخمک گذاری
    شهیده shش شهیده sh

    Mohammad-Afrashteh سلام
    تخمک گامت ماده هست.
    اووسیت ثانویه ی سلول هاپلویید حاصل از میوز 1 هست که بعد از تماس با اسپرم میوز 2 انجام میده و تخمک رو ایجاد میکنه .
    طی تخمک گذاری تخمک خارج نمیشه بلکه اووسیت ثانویه هست ک وارد لوله فالوپ میشه و شرط ایجاد تخمک که همون گامت هست تماس اسپرم و اووسیت ثانویه و انجام لقاحه
    سلول تخم یا زیگوت هم حاصل لقاح اسپرم و تخمک هست .

    زیست شناسی

  • پل مغزی
    شهیده shش شهیده sh

    @sara-haghighatrad سلام
    بله پل مغزی در خواب نقش داره ولی توی کتاب ذکر نشده نیازی نیست که بدونید .

    زیست شناسی

  • پایان جلسه ۲۵
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei خیلی ممنون نکات خیلی خوبی یاد گرفتیم
    خسته نباشید استاد
    خسته نباشید بچه ها
    شبتون بخیر

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • سوال سطح درصد 100 زیست
    شهیده shش شهیده sh

    Mohammad Afrashteh
    خواهش میکنم

    زیست شناسی

  • تست ۹
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei
    گزینه2

    1.غ.گیرنده های مژک دار سقف حفره بینی
    2.ص.حبابک ها . بله در تبادل گاز ها با خون نقش دارن.
    3.غ. حبابک ها فاقد غضروف اند و در مجاور هوای مرده نیستند
    4.غ. فقط ماهیچه صاف نای و نایژه .

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • تست ۸
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei
    گزینه3

    1.غ.کبد- در ترکیبات صفرا هورمون اریتروپویتین نداریم
    2.غ.پانکراس-معده هم پپسینوژن که پروتیاز غیرفعاله ترشح میکنه
    3.ص.پانکراس.کبد.معده.غدد بزاقی دهان - هورمون هم ترشح میکنن.
    4.غ.کبد بالاتر پانکراس-ماهیچه نداره .

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • سوال سطح درصد 100 زیست
    شهیده shش شهیده sh

    Mohammad Afrashteh
    اهان . پس شما درست میفرمایید . به تولید توجه نکردم. معذرت میخوام

    زیست شناسی

  • تست ۷
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei

    گزینه3
    کبد وطحال

    1.غ. در طحال تولید لنفوسیت داریم ولی در کبد نه
    2.غ.کبد با ترشح هورمون اریتروپویتین در تنظیم هماتوکریت نقش داره ولی طحال نه.
    3.ص.کبد و طحال در دوران جنینی در کنار مغز قرمزاستخوان به تولیدگلبول قرمز میپردازند
    4.غ.کبد بله ولی برای طحال صحیح نیست

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • تست ۵
    شهیده shش شهیده sh

    دریا دریایی
    من توی تست ها دیدم که اینطوری استفاده میکنن . کلیه کار اصلیش چیز دیگه ای هست و یسری یاخته درون ریز هم بصورت پراکنده داره
    از اقای میرزایی بپرسید

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • سوال سطح درصد 100 زیست
    شهیده shش شهیده sh

    Mohammad Afrashteh

    ببینید برای انجام میوز یک باید کروموزوم همتا داشته باشن . گرده نارس و اسپرم زنبور و یاخته هاپلویید ، هاپلویید هستن و همتا ندارن . پس غلط هستن .
    گزینه 1 صحیحه بنظرم

    زیست شناسی

  • تست ۶
    شهیده shش شهیده sh

    mehranmirzaei
    نمیدونم:confused_face:

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • تست ۵
    شهیده shش شهیده sh

    دریا دریایی
    اینجانب اقای اسدی نمیشناسم:beaming_face_with_smiling_eyes:
    صفحه 55 کتاب یازدهم نوشته تعدادی از غدد درون ریز نه همه .
    کبد بزرگترین غده دستگاه گوارش هست . هم صفرا هم انزیم و هم هورمون ترشح میکنه

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه

  • تست ۵
    شهیده shش شهیده sh

    دریا دریایی
    کبد غده هست . بزرگترین غده دستگاه گوارشه

    جلسه بیست و پنجم رفع اشکال زیست :حل تست پایه
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع