مرسی از همه دوستان تا اینجا
مخصوصا مهسا جون که این همه توضیح داد
:)
تا اینجا تقریبا روشا مشابه بوده
فک کنم علت اصلی من
کم کاریم بوده
که به طور منظم روشون وقت نمیزاشتم بازم مرسی
عااطفه
دیدگاهها
-
عمومی 100 -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)sheyda 96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
شکست نور تدریس میشه تا 7 فروردین؟؟؟توروخداااااااا جواب بدین
میگن که تو عید فیلم نمیاد اما باز معلوم نیس
اگه قبلن ضبط شده باشه ممکن بیاد رو سایت شایدم نه -
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءamirkhan11 در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
@مهساااا همون طور که گفتید با توجه به متن کتاب همزمان با موقعی که LH به حداکثر میزان میرسه تخمک گذاری انجام میشه.اگر به نمودار کتاب هم توجه بیشتری بکنید تخمک گذاری در لحظه حداکثر میزان LH انجام شده.
بله مرسی
متاسفانه کتاب ای کیو سوالاتش بر مبنای این گذاشته گزینه درس که
تخمک گذاری بعد از ماکزیمم lh -
عمومی 100Delete account در عمومی 100 گفته است:
@دکتر-عاطی
ممنون واقعا خالی شد.خخخ
دقیقا چهارشنبه سوری نذاشتن «کنکور»برم بیرون.خخخ....ولی همه رو باهم دادم ...من همیشه عدالت خواهم.:joy:من اسمت نیاوردم
خودت لو دادی -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)sheyda 96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@دکتر-عاطی ببخشیدا من هی سوال میپرسم.شما نور هندسی و فشار دکتر طلوعی رو دیدین؟؟راضی بودین؟
فعلا یه جلسه دیدم
اره مطالب کامل میگن
از این بابت خیالتون راحت -
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءnavid_s91yahoo.com در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
@مهساااا در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
سلام سوالی دارم لطفا اگه میدونین جواب بدین
نمیدونم از لحاظ علمی درس هس یا نه ولی ذهنم مشغول کرده اگه بچه ها جواب بدن که ... ولی اگه از استاد بپرسین عالیه....
ما میدونیم وظیفه روده باریک منو مر سازیه ینی مثلا پپتید کوچیک رو بهامینو اسید تبدیل میکنه و بعد در سلول های پوششی روده جذب خون میشه .......و در نهایت در مویرگ و اب بین سلولی وارد سلول میشه تا ازش استفاده کنه
و میدونیم اندامک لیزوزوم وظیفش هیدرولیز مواد غذایی و منو مر سازیه ینی مثلا امینو اسید بسازه
اما سوال من
روده که خودش داره منومر برای سلول ها میسازه و این منومر ها هستن که مورد استفاده سلول قرار میگیرن پس عملا درشت مولکول نمیتونه وارد سلول ها بشه چون اصلن جذب نمیشه
پس چرا لیزوزوم منومر سازی میکنه یا بهتر بگم مواد غذایی رو گوارش میکنه ؟؟؟
ینی اگه داره این اتفاق میوفتهینی داخل خون مولکول های درشتی هس که تبادل بین سلول و مویرگ صورت بگیره ؟؟؟واسه پاسخ شاید قبلش این سوالو از خودمون بپرسیم کمکمون کنه،روده چجوری مونومر سازی میکنه؟ ب دو روش: یکی از اون روشها اینه که سلولهای پوششی روده کنده میشن و پاره میشن-غشاشون پاره میشه- و لیزوزوم انزیمهای لیزوزومیشو رها میکنه رو ذرات غذای تا تجزیه -شایدم هیدرولیز- انجام بشه. روش دیگه روده هم استفاده از انزیمهای گوارشی بخش برونریز پانکراسه-ک در مورد پروتئازش هم یادت باشه ک ابتدا در خود روده غیرفعاله -. امیدوارم پاسخ بهتون کمک کرده باشه.
گفته هاتون درس هس
اررررررررررره جوابم گرفتم
راس میگین مورد اول درسته
مونومر سازی که تو فضای روده انجام میشه اگه به وسیله خود سلول های روده انجام بشه اون اندامک لیزوزوم اونجا به درد میخوره -
عمومی 100 -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
عااطفه
تبریک میگم !تغییر قابل تقدیریه!..... :|
-
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءمثلا سلول پوستی
اون اندامک لیزومش کار تجزیه غذا رو انجام میده؟ -
شیمی بالای شصتŠàřà
دوستم کجایی که تا 4000 دارو میگیره خوش به حالت دندون تا چن میگیره ؟ -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)king leo در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
M.an ی سوال اگ ما انلاین شرکت کنیم اگ ی وخ مشکلی پیش بیاد نت قط بشه یا سرعت کم باه یا.... چی میشه؟؟؟؟
امکان کم شدن سرعت نت هست بهتر بزارین واس دانلود اونم شبا
چون دیروز یکم سرعتا رو کم کرده بودن -
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءnavid_s91yahoo.com در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
@مهساااا در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
مثلا سلول پوستی
اون اندامک لیزومش کار تجزیه غذا رو انجام میده؟غذا ک نه،ولی اگر اندامکی درون سلولی ک فرسوده باشه و یا هرچیز دیگری ک بدردنخور باشه داخل سلول باید یکجوری تجزیه بشه چون مونومرش ک بدردبخور هست. و اینکار با لیزوزوم و انزیمهاشه-میدونیم یک انزیم نداره-
پس اگه اینجوری باشه اون جملهتو ی الگو نمیشه به تمام سلول ها تعمیم داده بشه
.
. -
نظرتون چیه ؟؟؟؟؟سلام به همه
نظرتون در مورد دبیرای هندسه پایه چیه ؟؟؟؟
بین اقایان
کبریایی
حسینی فرد ........
منتظرم :stuck_out_tongue_winking_eye: -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Farhad در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@آدمین
سلام بچه ها این سایت از فیلم الا استفاده می کند و رایگان در اختیار مردم میگذارد و نامی از الا نمی بره و میگه خودمان تهیه می کنیم
www.hkonkoor.com
یکی به آدمین برسانه پیگیری کنددسرسی نداره که ادمین
-
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءsohrab تو کامنتا دیدم فهمیدم یه اشتباهی رخ داده ...
بچه ها از شما خواستن که استاد رنتیک تدریس کنه
اما
شما گفتین تکراری تدریس نمیشه
رنتیک تو کتاب ما 5 6 7 8 سوم و یه فصل از پیش که استاد 567 سوم تدریس کردن و 8 سوم و یه فصل پیش مونده
لطف کنین به استاد بگین این دو فصل مونده رو تدریس کنن -
تحلیل آزمون های قلمچی ( ویژه چهارم تجربی )moh1377 در تحلیل آزمون های قلمچی ( ویژه چهارم تجربی ) گفته است:
همه سوالات دام دار رو اینجا مورد بررسی قرار میدیم
جای دکتر خالیه اینجا
-
💠 مشاوره - برای موفقیت تو کنکور لاف نزن!mohammadhasan
مخسی مخسی مخسی:grinning: -
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءsoley.cr7 در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:
من بلد نیستم وگرن اینکارو میکردم مث شما پروو نیستم
من پرو نیستم ازتون خواهش کردم بنویسین
کاری نداره که تایپ کنین
حرفای استاد برا خودتون هم مرور میشه
گفتم اگه دیده بودم جلسات رو خودم مینوشتم
اما من عقبم متاسفانه
من خواهش کردم گفتم لطفااااااا
اگه دوس دارین ننویسین -
برنامه ازمون هاای وای
یادم رف بگم
من تجربیم -
مشاوره و برنامه ریزی محمد علی امینی راد - تصویریسلام خسته نباشین
میشه از اقای امینی راد بخواین در مورد نحوه ی درست جم بندی مباحث برامون بگن :)
کتاب به کتاب مباحث رو جم کنیمیا سال به سال چه تستایی رو بزنیم به چه نحوی
زمان جم بندی برا هر کتاب چقدر باشه واینا :)