Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
عااطفهع

عااطفه

@عااطفه
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.3k
موضوع ها
11
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
97
دنبال‌شونده‌ها
15

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • پاراتیروید درون ریز فرعی؟
    عااطفهع عااطفه

    @Dr.Bernosi :blush:

    زیست شناسی پاراتیروید

  • آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟ گفته است:

    pico در آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟ گفته است:

    DR.PeRshIA

    مرسی..
    راهی هست که چک کنم که یک رشته تو دانشگاه مورد نظرم تا چه رتبه ای پزیرش داره ؟
    یا این هارو تغریبی دارید میگید شما؟

    http://www.kanoon.ir/Public/SuperiorsRankBased.aspx?type=3
    اینجا میتونید رتبه ی مد نظرتون رو بزنید بعد ببینید باهاش چ دانشگاهی شانس قبولی دارید

    ببخشینا
    ولی به اینا دل خوش نکنین
    همینا پارسال منو بدبخ کرد
    هی رفتم درصدام زدم دیدم رتبم خوب میشه دیگه شل شدم
    جالبه حتی بعد کنکورم من درصدام دادم به این
    اما با رتبه اصلیم 6 هزار تا فرق داش
    تا جایی که توان دارین بخونین به درصدم فک نکنین
    دلیلشم اینه هر سال بچه ها از نظر علمی فرق دارن و هر سال یه درس دیگه سرنوشت ساز میشه

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    چه خوب......
    اقای زنگنه ....و اقای محمد صالح
    سوالام رو میزارم
    کم کم در فرصت مناسب
    :)
    ممنون از هر دو شما

    فیزیک

  • پاراتیروید درون ریز فرعی؟
    عااطفهع عااطفه

    @Dr.Bernosi :blush:

    زیست شناسی پاراتیروید

  • آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA
    من دیگه کلن قلم چی رو قبول ندارم ........
    هر چیش باشه

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    sohrab در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Farhad به امید خدا اردو عید داریم، به زودی اعلام میشه!

    فیلم های بعدی هم از 2 روز دیگه مجدد روزی 1 فیلم میاد رو سایت

    اقا سهراب پس این جوری باشه تمام فیلما تا عید تموم ؟
    یا اینکه این کلاساتون همچنان هس و اردو رو هم بر گذار میکنین

    فیزیک

  • سوال ماهیچه های مژکی،مورچه،عنبیه
    عااطفهع عااطفه

    راستش در مورد سوال اولتون تو کتاب اناتومی خوندم حیف عکسش رو ندارم الان وگرنه میزارم چون دقیقاکشیده بود
    عنبیه دو جور ماهیچه طولی و شعاعی داره
    راستش چون تو کتاب نیس الان دقیقا یادم نمیاد چی بودش
    اما ماهیچه عنبیه که منقبض میشه
    در امتداد جسم مرگانی جشم
    ینی مث یه زائده ازش زده برون
    ماهیچه عنبیه که منقبض میشه مثل پرده های کرکره ای عنبیه رو به سمت جسم مرگانی روی هم جمع میکنه
    به نظرم اگه تصویر دقیقش رو میخوای نت سرچ کن جواب سوالت میگیری

    زیست شناسی مورچه

  • مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی ها
    عااطفهع عااطفه

    مارال
    اااااااااااااااااااااای وای
    باراجین هههههههه
    طبیعت قزوین

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @mreza10 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    خدا برات نسازه نیوتون آخه تو فقط گفتی F=maو مردی.. انقد ازش فرمول درومد الان خودت از تو قبر قطعا پشیمونی .. استاد طلوعی عزیز دینامیکو نصفه هم رها کنین فک نکنم به کسی بر بخوره..
    دروغ میگم بچه ها؟؟؟ 3تا تست ازش میاد دو ماهه فقط داره فیلمش تدریس میشه.. تستم که بماند.....

    شما فقط خودتو نبین دوست عزیز

    فیزیک

  • هر سلول هاگ سیب زمینی در پایان مرحله میتوز : چند سانتریول دارد
    عااطفهع عااطفه

    خودتون گفتین دیگه
    چون سیب زمینی جز نهان دانگان پس سانتریول نداره :)

    زیست شناسی

  • مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی ها
    عااطفهع عااطفه

    mohammad300 در مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی ها گفته است:

    مارال تو هم انگار از رفیق و رفاقت صمیمی تو این بازه ی زمانی حساس ضربه دیدی :confused:
    آره موافقم اگه علت یابی نکنیم بااازم همونی هستیم که نتونست نتیجه دل خواهشو بدست بیاره

    نه اتفاقا خیلی خوب بودش تخلیه میشدم حسابی بعد که میومدم سر درس حسابی میخوندم
    خوب من تغییر رشته ایم ........
    اونا سال اول قبول شدن
    اتفاقا الانم خودم همین روال رو دارم
    ینی تفریح هس
    واقعن این اشتباه که دانش اموز همش پای کتاب باشه
    من الانم بیرون میرم ولی نه مث اون دوستم هر روز هر 3 یا 4 روز :)

    سوال مشاوره ای

  • تولید مثل گیاهان
    عااطفهع عااطفه

    nastaran78 در تولید مثل گیاهان گفته است:

    این جوری نوشته
    هر فلس در سطح بالایی خود 2 عدد تخمک(هاگدان ماده) دارد
    @دکتر-عاطی
    raminrahimi
    به طور کلی هر ساختاری که از اون هاگ ایجاد بشه درنهایت .....دارای هاگدان هس
    کیسه گرده در بازدانگان 2 عدد هس پس دارای 2 هاگدان نر هس
    تخمک در نهان دانگان 2 عدد هس پس دارای 2 هاگدان ماده هس

    زیست شناسی

  • مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    هم الگو خوبه هم گاج
    فرقی ندارن هرکتابی دارید سعی کنید روش مسلط شید

    اوایل یه چیز دیگه میگفتی :sunglasses:

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Dr.Saraaa در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @دکتر-عاطی

    مهسا
    منم اینو تو کانالشون دیدم😐

    منم خودم گیج شدم
    :|
    چرا قشنگ نمیگن چه خبر ؟؟؟

    فیزیک

  • تولید مثل گیاهان
    عااطفهع عااطفه

    nastaran78 در تولید مثل گیاهان گفته است:

    raminrahimi در تولید مثل گیاهان گفته است:

    درود
    با توجه به شکل ص۱۸۹. مخروط ماده. دو تخمک دارد. که در ان کیسه گرده وجود دارد و هاگدان مخصوص سرخس و خزه است ،اگر طراح سوال هاگدان را =کیسه گرده در نظر گرفته درسته!!!!!!!!
    متوجه شدید؟؟

    دوستان من اشتباه کردم. الان متوجه شدم چی نوشتم. ،،،درسته اصلا مخروط ماده. کیسه گرده نداره بنده. خیلی رفتم تو افساید اصلا حواسم نبود شما ب بزرگی خودتون عفو کنید
    bolded text

    تو شکل صفحه 189 من نمیتونم دوتا تخمک رو تشخیص بدم کجاش معلومه دوتا تخمک ؟>

    کتاب من قربونش برم مال 92 _93
    اما تو عکسی که داره مخروط ماده رو کشیده و از اون یه تخمک نشون داده البته تو الگو هم دیدم باز فقط عکس یه تخمک رو کشیده

    زیست شناسی

  • مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو
    عااطفهع عااطفه

    @javadm328 در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    Hooman
    اگه با بنز تمرین رانندگی کنی تو ازمونی که با پراید ازت امتحان میگیرن برای قبولی یا ردت تو گواهینامه گرفتن.رد میشی.ایراد از بنز نیست.ایراد از تو هستش که بهترین ها رو میگشتی نه به درد به خورترین ها.

    اسال سکوت لطفا
    به شدت مثال سنگین و استخون داری بودش :)

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @friend
    اقا جواد
    خط ویره سوالای کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فیزیک

  • زیست شناسی عباس راستی بروجنی دهم(نظام آموزشی جدید) (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    اقا سهراب این کلاس زیست فقط برای نیاز بچه های دوم یا برا ی کنکور هم قابل استفادس ؟؟
    ینی منظورم اینه که استاد برنامشون چیه قرار در چه سطحی درس بدن میشه لطفا ازشون بپرسین:smile:

    زیست شناسی

  • مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    Dr.Saraaa در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    مارال در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    مارال در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:

    هم الگو خوبه هم گاج
    فرقی ندارن هرکتابی دارید سعی کنید روش مسلط شید

    اوایل یه چیز دیگه میگفتی :sunglasses:

    من هیچوقت نگفتم کتاب جامع زیست گاج بده
    خودمم الگو دارم اما منظورم از اینکه ک کتابا فرق ندارن این بود ک چون هم سطح هستن فرقی ندارن خیلی این دوتا باهم تفاوت ندارن

    من نگفتم که میگی بد!
    منظورم اینه اوایل میگفتی فقط بهترین منابع ووو....و از این حرفا
    الان میگی هر چی دارینکارکنین به بهترین نحو :)

    خب گفتم ک این لگو و جامع منابع خوبیی هستن منظورم از این حرف ک گفتم هرکتابی دارین خوب کار کنید منظورم فقط همین تو همین کتاب و سوال دوستمون بود
    وگرنه الان میگفت خیلی سبز دارم ک نمیگفتم کار کننن چون کنکور 5 درصد میزد میومد بیرون
    چون هم الگو خوبن هم گاج قطعا رو هرکدوم مسلط باشین خوبه

    دوست من با خیلی سبز درصد زیست کنکورش شد 76!

    ینی فقط بخاطر خیلی سبز بوده دیگه؟؟؟اصلا تستای خیلی سبز در حد کنکور نیست من خودم دارم افتضاحه

    از کدوم ور افتضاح ؟ :)

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 44
  • 45
  • 39 / 45
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع