@Dr.Bernosi :blush:
عااطفه
دیدگاهها
-
پاراتیروید درون ریز فرعی؟ -
آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟DR.PeRshIA در آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟ گفته است:
pico در آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟ گفته است:
مرسی..
راهی هست که چک کنم که یک رشته تو دانشگاه مورد نظرم تا چه رتبه ای پزیرش داره ؟
یا این هارو تغریبی دارید میگید شما؟http://www.kanoon.ir/Public/SuperiorsRankBased.aspx?type=3
اینجا میتونید رتبه ی مد نظرتون رو بزنید بعد ببینید باهاش چ دانشگاهی شانس قبولی داریدببخشینا
ولی به اینا دل خوش نکنین
همینا پارسال منو بدبخ کرد
هی رفتم درصدام زدم دیدم رتبم خوب میشه دیگه شل شدم
جالبه حتی بعد کنکورم من درصدام دادم به این
اما با رتبه اصلیم 6 هزار تا فرق داش
تا جایی که توان دارین بخونین به درصدم فک نکنین
دلیلشم اینه هر سال بچه ها از نظر علمی فرق دارن و هر سال یه درس دیگه سرنوشت ساز میشه -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)چه خوب......
اقای زنگنه ....و اقای محمد صالح
سوالام رو میزارم
کم کم در فرصت مناسب
:)
ممنون از هر دو شما -
پاراتیروید درون ریز فرعی؟@Dr.Bernosi :blush:
-
آوردن یک رشته دانشگاهی، به درصد کنکور بستگی داره؟؟DR.PeRshIA
من دیگه کلن قلم چی رو قبول ندارم ........
هر چیش باشه -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)sohrab در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Farhad به امید خدا اردو عید داریم، به زودی اعلام میشه!
فیلم های بعدی هم از 2 روز دیگه مجدد روزی 1 فیلم میاد رو سایت
اقا سهراب پس این جوری باشه تمام فیلما تا عید تموم ؟
یا اینکه این کلاساتون همچنان هس و اردو رو هم بر گذار میکنین -
سوال ماهیچه های مژکی،مورچه،عنبیهراستش در مورد سوال اولتون تو کتاب اناتومی خوندم حیف عکسش رو ندارم الان وگرنه میزارم چون دقیقاکشیده بود
عنبیه دو جور ماهیچه طولی و شعاعی داره
راستش چون تو کتاب نیس الان دقیقا یادم نمیاد چی بودش
اما ماهیچه عنبیه که منقبض میشه
در امتداد جسم مرگانی جشم
ینی مث یه زائده ازش زده برون
ماهیچه عنبیه که منقبض میشه مثل پرده های کرکره ای عنبیه رو به سمت جسم مرگانی روی هم جمع میکنه
به نظرم اگه تصویر دقیقش رو میخوای نت سرچ کن جواب سوالت میگیری -
مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی هامارال
اااااااااااااااااااااای وای
باراجین هههههههه
طبیعت قزوین -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)@mreza10 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
خدا برات نسازه نیوتون آخه تو فقط گفتی F=maو مردی.. انقد ازش فرمول درومد الان خودت از تو قبر قطعا پشیمونی .. استاد طلوعی عزیز دینامیکو نصفه هم رها کنین فک نکنم به کسی بر بخوره..
دروغ میگم بچه ها؟؟؟ 3تا تست ازش میاد دو ماهه فقط داره فیلمش تدریس میشه.. تستم که بماند.....شما فقط خودتو نبین دوست عزیز
-
هر سلول هاگ سیب زمینی در پایان مرحله میتوز : چند سانتریول داردخودتون گفتین دیگه
چون سیب زمینی جز نهان دانگان پس سانتریول نداره :) -
مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی هاmohammad300 در مدت مطالعه روزانه و نحوه برنامه ریزی آلایی ها گفته است:
مارال تو هم انگار از رفیق و رفاقت صمیمی تو این بازه ی زمانی حساس ضربه دیدی :confused:
آره موافقم اگه علت یابی نکنیم بااازم همونی هستیم که نتونست نتیجه دل خواهشو بدست بیارهنه اتفاقا خیلی خوب بودش تخلیه میشدم حسابی بعد که میومدم سر درس حسابی میخوندم
خوب من تغییر رشته ایم ........
اونا سال اول قبول شدن
اتفاقا الانم خودم همین روال رو دارم
ینی تفریح هس
واقعن این اشتباه که دانش اموز همش پای کتاب باشه
من الانم بیرون میرم ولی نه مث اون دوستم هر روز هر 3 یا 4 روز :) -
تولید مثل گیاهانnastaran78 در تولید مثل گیاهان گفته است:
این جوری نوشته
هر فلس در سطح بالایی خود 2 عدد تخمک(هاگدان ماده) دارد
@دکتر-عاطی
raminrahimi
به طور کلی هر ساختاری که از اون هاگ ایجاد بشه درنهایت .....دارای هاگدان هس
کیسه گرده در بازدانگان 2 عدد هس پس دارای 2 هاگدان نر هس
تخمک در نهان دانگان 2 عدد هس پس دارای 2 هاگدان ماده هس -
مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگوDR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
هم الگو خوبه هم گاج
فرقی ندارن هرکتابی دارید سعی کنید روش مسلط شیداوایل یه چیز دیگه میگفتی :sunglasses:
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Dr.Saraaa در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@دکتر-عاطی
مهسا
منم اینو تو کانالشون دیدم😐منم خودم گیج شدم
:|
چرا قشنگ نمیگن چه خبر ؟؟؟ -
تولید مثل گیاهانnastaran78 در تولید مثل گیاهان گفته است:
raminrahimi در تولید مثل گیاهان گفته است:
درود
با توجه به شکل ص۱۸۹. مخروط ماده. دو تخمک دارد. که در ان کیسه گرده وجود دارد و هاگدان مخصوص سرخس و خزه است ،اگر طراح سوال هاگدان را =کیسه گرده در نظر گرفته درسته!!!!!!!!
متوجه شدید؟؟دوستان من اشتباه کردم. الان متوجه شدم چی نوشتم. ،،،درسته اصلا مخروط ماده. کیسه گرده نداره بنده. خیلی رفتم تو افساید اصلا حواسم نبود شما ب بزرگی خودتون عفو کنید
bolded textتو شکل صفحه 189 من نمیتونم دوتا تخمک رو تشخیص بدم کجاش معلومه دوتا تخمک ؟>
کتاب من قربونش برم مال 92 _93
اما تو عکسی که داره مخروط ماده رو کشیده و از اون یه تخمک نشون داده البته تو الگو هم دیدم باز فقط عکس یه تخمک رو کشیده -
مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو@javadm328 در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
Hooman
اگه با بنز تمرین رانندگی کنی تو ازمونی که با پراید ازت امتحان میگیرن برای قبولی یا ردت تو گواهینامه گرفتن.رد میشی.ایراد از بنز نیست.ایراد از تو هستش که بهترین ها رو میگشتی نه به درد به خورترین ها.اسال سکوت لطفا
به شدت مثال سنگین و استخون داری بودش :) -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)@friend
اقا جواد
خط ویره سوالای کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ -
زیست شناسی عباس راستی بروجنی دهم(نظام آموزشی جدید) (96-95)اقا سهراب این کلاس زیست فقط برای نیاز بچه های دوم یا برا ی کنکور هم قابل استفادس ؟؟
ینی منظورم اینه که استاد برنامشون چیه قرار در چه سطحی درس بدن میشه لطفا ازشون بپرسین:smile: -
مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگوDR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
Dr.Saraaa در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
مارال در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
مارال در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
DR.PeRshIA در مقایسه زیست جامع گاج و زیست سال به سال خیلی سبز و نشر الگو گفته است:
هم الگو خوبه هم گاج
فرقی ندارن هرکتابی دارید سعی کنید روش مسلط شیداوایل یه چیز دیگه میگفتی :sunglasses:
من هیچوقت نگفتم کتاب جامع زیست گاج بده
خودمم الگو دارم اما منظورم از اینکه ک کتابا فرق ندارن این بود ک چون هم سطح هستن فرقی ندارن خیلی این دوتا باهم تفاوت ندارنمن نگفتم که میگی بد!
منظورم اینه اوایل میگفتی فقط بهترین منابع ووو....و از این حرفا
الان میگی هر چی دارینکارکنین به بهترین نحو :)خب گفتم ک این لگو و جامع منابع خوبیی هستن منظورم از این حرف ک گفتم هرکتابی دارین خوب کار کنید منظورم فقط همین تو همین کتاب و سوال دوستمون بود
وگرنه الان میگفت خیلی سبز دارم ک نمیگفتم کار کننن چون کنکور 5 درصد میزد میومد بیرون
چون هم الگو خوبن هم گاج قطعا رو هرکدوم مسلط باشین خوبهدوست من با خیلی سبز درصد زیست کنکورش شد 76!
ینی فقط بخاطر خیلی سبز بوده دیگه؟؟؟اصلا تستای خیلی سبز در حد کنکور نیست من خودم دارم افتضاحه
از کدوم ور افتضاح ؟ :)