@sadegh73
قصد ازمون دادن دارم
منتها ازمونای جامع سنجش رو
میشه بگین منظورتون از شیوه صحیح تست زنی چیه؟؟؟
عااطفه
دیدگاهها
-
بهترین کار چیه؟؟؟/ -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammadhassan در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
🎥 #تدریس #شیمی جلسه 89 - آقای #آقاجانی
استکیومتری (قسمت 9)
✅ #ریاضی ✅ #تجربیمخصوص دانش آموزان قوی😋 دانش آموزای ضعیف نگاه نکنند😒
http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/10/26/6154
🆔 @alaa_sanatisharif
فقط این جلسه برا قویاس ایا ؟
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammadsaleh96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
مارال خواهر جان فعلا خبری نیست فقط اطلاعیه اومده تو کانال فعلا برگزار نشده
خوب اگه برگزار شد
یه ادم خیر بیاد اینجام بزاره :blush: -
فشار + یا - قفسه ی سینهتوضیح شما درست و کامل
اما ما فشار مثبت نداریم
چون وقتی میگیم فشار مثبت ینی داریم میزنیم زیر این حرف که فشار جنب هم میتونه مثبت باشه هم منفی که این درست نیس
باید بگیم
در بازدم فشار جنب نسبت به عمل دم بیشتر شده
اما همیشه مقدارش از فشار هوای شش ها کمتر
این اختلاف فشار جنب در حالت دوم نسبت به حالت اول باعث تخلیه هوای شش شده :) -
بهترین کار چیه؟؟؟/@sadegh73 در بهترین کار چیه؟؟؟/ گفته است:
ترنم در بهترین کار چیه؟؟؟/ گفته است:
شیوه ص
تست پوششی / تست زمان دار / تست ترکیبی / تست هایی که قبلا درست زدید و اشتباه زدید
اهان
متوجه شدم مرسی -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)@dr.sobhan
استاد قزوین نمیاد :| ؟ -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)xaniar در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
mandi98 زیست متاسفانه خیلی پراکندست ، آقای بروجنی ، آقای رحیمی و آقای امینی راد ، امسال هم متاسفانه آلا مثل سالیان گذشته برای زیست شناسی برنامش برای زیست نامرتبه و این خودش عاملی برای کاهش سرعت در بارگزاری دیگر فیلم ها میشه ، کسی که سال چهارم باشه دیگه فک نکنم برای زیست شناسی بخواد برای نهایی مختص بخونه چون کنکور داره ، انصافا آقای رحیمی برای زیست کافیه و فوق العاده تدریس می کنند. ممنون آلای عزیز و قدردانی بابت تلاش شبانه روزی
منم موافقم اقای رحیمی کافیه .....
-
کرم خاکی !سلامم به دوستای گلم
سوالی دارم اگه راهنمایی کنین ......خیلی ممنون میشم
تو فصل 6 زیست سال دوم الگو وقتی داره در مورد کرم خاکی صحبت میکنه نوشته که مویرگ تنفسی داره
اما تو فصل 8 که داره درمورد حرکتش حرف میزنه و نکات ترکیبیش رو هم نوشته میگه کرم خاکی فاقد مویرگ !
حالا سوال من اینه که این دو قسمت با هم تناقض داره یا اینکه منظورش چیز دیگس ؟؟؟!!!!
من فک کردم شاید منظورش اینه که سرخرگ مستقیم به سیاهرگ تبدیل میشه و دیگه مویرگی وجود نداره و مویرگ رو فقط در سطح نزدیک پوست میبینیم
لطفا را هنماییم کنین
:) -
دانشگاه های خارج از کشورDR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
من دیدم که میگم
اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
میفرستنشون هند
البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
ارمنستان بود یا مجارستان
که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
.
.
.
چی شده میخوای بری؟؟؟؟
.
.
البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگهههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس
هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابا -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)@dr.sobhan در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
عااطفه در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@dr.sobhan
استاد قزوین نمیاد :| ؟
نه ولی قرار بود ویدیو های همایش امسالشونو بذاره آلا , نگران نباشیدما همین بقل تهرانیم اما نمی دونم چرا هیچ دبیر درس حسابی نمیاد قزوین
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)sohrab در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
در مورد فیزیک آقای #طلوعی:
دوستان عزیز فیلم ضبط شده خیالتون راحت، تدوین فیلم مشکل خورده1⃣ امروز آخرین جلسه ی #خازن رو سایت قرار می گیره ( و همینطور کانال )
2⃣ و 3⃣ دو جلسه #نوسان چهارشنبه رو سایت میاد
4⃣ یک جلسه #نوسان پنجشنبه میاد رو سایت- توی این 4 تا جلسه مباحث آزمون به طور کامل پوشش داده میشه، خیالتون راحت.
- اگه بتونیم به جای اینکه چهارشنبه دو تا بفرستیم بالا، سعی می کنیم یکی فردا بفرستیم رو سایت و یکی چهارشنبه.
5⃣ یک جلسه #نوسان هم روز شنبه میاد رو سایت
🆔 @alaa_sanatisharif
حالا هی بگین الا نفسای اخر میکشه :)
-
کرم خاکی !intllignt در کرم خاکی ! گفته است:
نه والا..من ندارم..ولی خوب کتاب اصلی نوشته داره..پس داره دیگه:neutral_face:
مرسی :)
-
دانشگاه های خارج از کشورDR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
من دیدم که میگم
اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
میفرستنشون هند
البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
ارمنستان بود یا مجارستان
که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
.
.
.
چی شده میخوای بری؟؟؟؟
.
.
البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگهههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس
هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابااصلا اینجوری نیست کی گفته همهی پزشکا پول دارن؟؟؟
دور و بر ما که انقد ددارن که نمیدونن با هاش چی کنن .............البته پزشک درس حسابی خوب پول در میاره ...منکرش هم نمیشه شد
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)Mehdi_Zr در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستان مشکل من چیه وقتی طبق تکنیک اقای طلوعی میخونم سراسری هارو جواب میدم ولی تست قلم چی رو عمرا ک بتونم جواب بدم اصن تکنیک مطابقت نمیکنه .. چیکار کنم بهتر شم؟
مگه میشه
این تکنیک هایی که استاد طلوعی میگن رو تقریبا 90 یا 80 درصد دبیرای فیزیک دارن میگن ....و چیز اثبات شده ای هس
احتمالا تستا نکته خاصی چیزی داره که نمیتونین پاسخ بدین
مثلن بعضی وقتا یه چیز کوچولو تو تست هس که ممکن از طرف شما جا افتاده باشه -
اپران لکخوب موقع رونویسی به شرطی انزیم بلند میشه و رونویسی نمیکنه که به جایگاه پایان ترجمه برسه
تو اپران لک یه جایگاه اغاز داریم همون اول یه جایگاه پایان داریم اون اخر 3 تا رن
اما اون چیزی که این 3 تا رن از هم جدا میکنه کدون پایان
که نشون میده این رن اینجا تموم میشه اما چون به جایگاه پایان ترجمه نمیرسه انزیم از روی dnaبلند نمیشه -
دانشگاه های خارج از کشورDR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:
من دیدم که میگم
اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
میفرستنشون هند
البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
ارمنستان بود یا مجارستان
که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
.
.
.
چی شده میخوای بری؟؟؟؟
.
.
البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگهههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس
هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابااصلا اینجوری نیست کی گفته همهی پزشکا پول دارن؟؟؟
بگم دختر عموی من دانشگاه تهران خونده الان 30 و خورده ایه اون موقع سال خودش رتبش 1 تا 10 کشور بود
الان تو زاهدان ....فک کن....رتبه کنکور الان تو زاهدان....
ولی به جاش هر سال به اندازهی قیمت یه خونه داره در میاره
البته فعلا عمومیه و میخواد برا تخصص بخونه -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)nastaran78 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
xaniar
حق با شماست من اصلا جسارتی نمیکنم به استاد و روش تدریسشون
به علت احترام و اطمینانی که به ایشون دارم این سوالو مطرح کردممن جلسات استاد رو ندیدم اما نکته ی این سوال اینه
هر وق تو تستی از شما حداقل زمان رو خواست باید کمترین زاویه ی ممکن بین اون دو نقطه ای که سوال گفته رو در نظر بگیرین
تو این حالت جهت چرخش اصلن مهم نیس
اگه متوجه نشدین بگین تا اگه وق کردم راه حلش رو بفرستم
قووووووووول نمیدم -
ویژگی های مشترک همه ی جانورانmohammadhassan
اقا محمد مث همیشه ممنون
شما عالی هستی :) -
دانشگاه های خارج از کشورDR.PeRshIA
خوب یه مطب بزنه بیرون .......
اکثرن این وری پول در میارن دیگه ....
اما جالبه
یکی از دوستام باباش پزشک ....
درس حسابی تو قزوین معروف
اما نذاش دخترش پزشکی بخونه تازه رتبشم میرسید
چون واقعن مسولیت داره ...اون که میگف به خاطر شیفت شب نذاشته
دیگه من راس و دروغش رو نمیدونم -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)mohammadsaleh96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
مارال عجب نکته ات توپ بود خوشمان آمد باریکلا
عجبببب
شما خودت به این نکته پی بردی واقعا فوق العاده بود زیر 3 ثانیه هم نمیشه با نکته شمانه استاد فیزیکمون گفته بودش :)
خوبه که استفاده کردین
:)
امیدوارم شما تمام 2 جمله ای رو که نوشتم متوجه شده باشین