Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
عااطفهع

عااطفه

@عااطفه
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.3k
موضوع ها
11
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
97
دنبال‌شونده‌ها
15

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • بهترین کار چیه؟؟؟/
    عااطفهع عااطفه

    @sadegh73
    قصد ازمون دادن دارم
    منتها ازمونای جامع سنجش رو
    میشه بگین منظورتون از شیوه صحیح تست زنی چیه؟؟؟

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    mohammadhassan در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    🎥 #تدریس #شیمی جلسه 89 - آقای #آقاجانی
    استکیومتری (قسمت 9)
    ✅ #ریاضی ✅ #تجربی

    مخصوص دانش آموزان قوی😋 دانش آموزای ضعیف نگاه نکنند😒

    http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/10/26/6154

    🆔 @alaa_sanatisharif

    فقط این جلسه برا قویاس ایا ؟

    شیمی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    mohammadsaleh96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    مارال خواهر جان فعلا خبری نیست فقط اطلاعیه اومده تو کانال فعلا برگزار نشده

    خوب اگه برگزار شد
    یه ادم خیر بیاد اینجام بزاره :blush:

    فیزیک

  • فشار + یا - قفسه ی سینه
    عااطفهع عااطفه

    توضیح شما درست و کامل
    اما ما فشار مثبت نداریم
    چون وقتی میگیم فشار مثبت ینی داریم میزنیم زیر این حرف که فشار جنب هم میتونه مثبت باشه هم منفی که این درست نیس
    باید بگیم
    در بازدم فشار جنب نسبت به عمل دم بیشتر شده
    اما همیشه مقدارش از فشار هوای شش ها کمتر
    این اختلاف فشار جنب در حالت دوم نسبت به حالت اول باعث تخلیه هوای شش شده :)

    زیست شناسی

  • بهترین کار چیه؟؟؟/
    عااطفهع عااطفه

    @sadegh73 در بهترین کار چیه؟؟؟/ گفته است:

    ترنم در بهترین کار چیه؟؟؟/ گفته است:

    شیوه ص

    تست پوششی / تست زمان دار / تست ترکیبی / تست هایی که قبلا درست زدید و اشتباه زدید

    اهان
    متوجه شدم مرسی

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @dr.sobhan
    استاد قزوین نمیاد :| ؟

    شیمی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    xaniar در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    mandi98 زیست متاسفانه خیلی پراکندست ، آقای بروجنی ، آقای رحیمی و آقای امینی راد ، امسال هم متاسفانه آلا مثل سالیان گذشته برای زیست شناسی برنامش برای زیست نامرتبه و این خودش عاملی برای کاهش سرعت در بارگزاری دیگر فیلم ها میشه ، کسی که سال چهارم باشه دیگه فک نکنم برای زیست شناسی بخواد برای نهایی مختص بخونه چون کنکور داره ، انصافا آقای رحیمی برای زیست کافیه و فوق العاده تدریس می کنند. ممنون آلای عزیز و قدردانی بابت تلاش شبانه روزی

    منم موافقم اقای رحیمی کافیه .....

    فیزیک

  • کرم خاکی !
    عااطفهع عااطفه

    سلامم به دوستای گلم
    سوالی دارم اگه راهنمایی کنین ......خیلی ممنون میشم
    تو فصل 6 زیست سال دوم الگو وقتی داره در مورد کرم خاکی صحبت میکنه نوشته که مویرگ تنفسی داره
    اما تو فصل 8 که داره درمورد حرکتش حرف میزنه و نکات ترکیبیش رو هم نوشته میگه کرم خاکی فاقد مویرگ !
    حالا سوال من اینه که این دو قسمت با هم تناقض داره یا اینکه منظورش چیز دیگس ؟؟؟!!!!
    من فک کردم شاید منظورش اینه که سرخرگ مستقیم به سیاهرگ تبدیل میشه و دیگه مویرگی وجود نداره و مویرگ رو فقط در سطح نزدیک پوست میبینیم
    لطفا را هنماییم کنین
    :)

    زیست شناسی

  • دانشگاه های خارج از کشور
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    من دیدم که میگم
    اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
    میفرستنشون هند
    البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
    ارمنستان بود یا مجارستان
    که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
    .
    .
    .
    چی شده میخوای بری؟؟؟؟
    .
    .
    البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
    شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
    چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
    اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
    اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
    اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگه

    ههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس

    هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
    لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابا

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @dr.sobhan در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    عااطفه در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @dr.sobhan
    استاد قزوین نمیاد :| ؟
    نه ولی قرار بود ویدیو های همایش امسالشونو بذاره آلا , نگران نباشید

    ما همین بقل تهرانیم اما نمی دونم چرا هیچ دبیر درس حسابی نمیاد قزوین

    شیمی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    sohrab در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    در مورد فیزیک آقای #طلوعی:
    دوستان عزیز فیلم ضبط شده خیالتون راحت، تدوین فیلم مشکل خورده

    1⃣ امروز آخرین جلسه ی #خازن رو سایت قرار می گیره ( و همینطور کانال )
    2⃣ و 3⃣ دو جلسه #نوسان چهارشنبه رو سایت میاد
    4⃣ یک جلسه #نوسان پنجشنبه میاد رو سایت

    • توی این 4 تا جلسه مباحث آزمون به طور کامل پوشش داده میشه، خیالتون راحت.
    • اگه بتونیم به جای اینکه چهارشنبه دو تا بفرستیم بالا، سعی می کنیم یکی فردا بفرستیم رو سایت و یکی چهارشنبه.

    5⃣ یک جلسه #نوسان هم روز شنبه میاد رو سایت

    🆔 @alaa_sanatisharif

    حالا هی بگین الا نفسای اخر میکشه :)

    فیزیک

  • کرم خاکی !
    عااطفهع عااطفه

    intllignt در کرم خاکی ! گفته است:

    نه والا..من ندارم..ولی خوب کتاب اصلی نوشته داره..پس داره دیگه:neutral_face:

    مرسی :)

    زیست شناسی

  • دانشگاه های خارج از کشور
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    من دیدم که میگم
    اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
    میفرستنشون هند
    البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
    ارمنستان بود یا مجارستان
    که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
    .
    .
    .
    چی شده میخوای بری؟؟؟؟
    .
    .
    البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
    شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
    چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
    اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
    اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
    اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگه

    ههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس

    هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
    لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابا

    اصلا اینجوری نیست کی گفته همهی پزشکا پول دارن؟؟؟

    دور و بر ما که انقد ددارن که نمیدونن با هاش چی کنن .............البته پزشک درس حسابی خوب پول در میاره ...منکرش هم نمیشه شد

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Mehdi_Zr در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    دوستان مشکل من چیه وقتی طبق تکنیک اقای طلوعی میخونم سراسری هارو جواب میدم ولی تست قلم چی رو عمرا ک بتونم جواب بدم اصن تکنیک مطابقت نمیکنه .. چیکار کنم بهتر شم؟

    مگه میشه
    این تکنیک هایی که استاد طلوعی میگن رو تقریبا 90 یا 80 درصد دبیرای فیزیک دارن میگن ....و چیز اثبات شده ای هس
    احتمالا تستا نکته خاصی چیزی داره که نمیتونین پاسخ بدین
    مثلن بعضی وقتا یه چیز کوچولو تو تست هس که ممکن از طرف شما جا افتاده باشه

    فیزیک

  • اپران لک
    عااطفهع عااطفه

    خوب موقع رونویسی به شرطی انزیم بلند میشه و رونویسی نمیکنه که به جایگاه پایان ترجمه برسه
    تو اپران لک یه جایگاه اغاز داریم همون اول یه جایگاه پایان داریم اون اخر 3 تا رن
    اما اون چیزی که این 3 تا رن از هم جدا میکنه کدون پایان
    که نشون میده این رن اینجا تموم میشه اما چون به جایگاه پایان ترجمه نمیرسه انزیم از روی dnaبلند نمیشه

    زیست شناسی

  • دانشگاه های خارج از کشور
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    DR.PeRshIA در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    مارال در دانشگاه های خارج از کشور گفته است:

    من دیدم که میگم
    اکثر پزشکا که نمیتونن بچه هاشونو تو ایران دکتر کنن
    میفرستنشون هند
    البته یه کشور دیگه ام هس یادم نیس درس
    ارمنستان بود یا مجارستان
    که نصف هزینه ایران رو داره میگیره برا پزشکی اگه اشتب نکنم 3 ساله ام تموم میکنه
    .
    .
    .
    چی شده میخوای بری؟؟؟؟
    .
    .
    البته هدف از این دانشگاهای پردیس همین بوده که جلوی این رفتنا رو بگیرن
    شما الان تا 5000 هم میتونی پردیس پزشکی بخونی البته دانشگاه خوب هاااا
    چون هزینه کلش نزدیک 200 میلیون در میاد یکم کمتر دقیق یادم نیس
    اما مثلن رادیولوری رو که من میخواستم امسال بزنم 70 80 میلیون میشدش
    اگه اطلاعاتم یکم نادرست خودتون ببخشید چون دقیق یادم نیس
    اگه کسی دقیق ترش رو میدونه بگه

    ههه اخه پردیس از هزینه ی اوکراین بیشتر میشه بخاطر همین اونایی ک طاقت دوری دارن میرن اون ور اون لوسای مامانم میرن پردیس

    هههه خوب میگم همه کشورا که این جوری نیس که........
    لوس مامان بعد چن سال که از پزشکیش بگذره چن برابر پول پردیس رو در میاره تقدیم میکنه به بابا

    اصلا اینجوری نیست کی گفته همهی پزشکا پول دارن؟؟؟

    بگم دختر عموی من دانشگاه تهران خونده الان 30 و خورده ایه اون موقع سال خودش رتبش 1 تا 10 کشور بود
    الان تو زاهدان ....فک کن....رتبه کنکور الان تو زاهدان....
    ولی به جاش هر سال به اندازهی قیمت یه خونه داره در میاره
    البته فعلا عمومیه و میخواد برا تخصص بخونه

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    nastaran78 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    xaniar
    حق با شماست من اصلا جسارتی نمیکنم به استاد و روش تدریسشون
    به علت احترام و اطمینانی که به ایشون دارم این سوالو مطرح کردم

    من جلسات استاد رو ندیدم اما نکته ی این سوال اینه
    هر وق تو تستی از شما حداقل زمان رو خواست باید کمترین زاویه ی ممکن بین اون دو نقطه ای که سوال گفته رو در نظر بگیرین
    تو این حالت جهت چرخش اصلن مهم نیس

    اگه متوجه نشدین بگین تا اگه وق کردم راه حلش رو بفرستم
    قووووووووول نمیدم

    فیزیک

  • ویژگی های مشترک همه ی جانوران
    عااطفهع عااطفه

    mohammadhassan
    اقا محمد مث همیشه ممنون
    شما عالی هستی :)

    زیست شناسی

  • دانشگاه های خارج از کشور
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA
    خوب یه مطب بزنه بیرون .......
    اکثرن این وری پول در میارن دیگه ....
    اما جالبه
    یکی از دوستام باباش پزشک ....
    درس حسابی تو قزوین معروف
    اما نذاش دخترش پزشکی بخونه تازه رتبشم میرسید
    چون واقعن مسولیت داره ...اون که میگف به خاطر شیفت شب نذاشته
    دیگه من راس و دروغش رو نمیدونم

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    mohammadsaleh96 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    مارال عجب نکته ات توپ بود خوشمان آمد باریکلا
    عجبببب
    شما خودت به این نکته پی بردی واقعا فوق العاده بود زیر 3 ثانیه هم نمیشه با نکته شما

    نه استاد فیزیکمون گفته بودش :)
    خوبه که استفاده کردین
    :)
    امیدوارم شما تمام 2 جمله ای رو که نوشتم متوجه شده باشین

    فیزیک
  • 1
  • 2
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 44
  • 45
  • 38 / 45
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع