@Dr.Bernosi در شرکت در کنکور تجربی با دیپلم برق! گفته است:
@مهساااا در شرکت در کنکور تجربی با دیپلم برق! گفته است:
@Dr.Bernosi به نظر من که اول باید کلیات فهمید جوری که عین معلم بتونی توضیح بدی بعد خط به خط کتاب مفهومش فهمید بعد خط به خط حفظ شد بعدم انقد تکرار کرد که از دل و دماغت بزن بیرون
این توصیه ی معلم کنکور ادبیاتم بودخیلی وقت گیره!درستش همینه البته!اما نباید حفظ کردش!فقط قیدا با کلمات رو حفظ کردش
بله برا همین میگم یه ساله نمیشه دیگه
من برم بخونم
خدافزتون
جدیدا کلا حال ندارم بدرسم اما به خاطر اینده و زندگی خوب باید جنگید