Dr.Masters در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
KingAlireza7277
سعی کن بکنیش یه سال میکنیش یه عمر سود میکنی
بعدا پوست اندازی میکنی عب نداره هههههههه
Dr.Masters در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
KingAlireza7277
سعی کن بکنیش یه سال میکنیش یه عمر سود میکنی
بعدا پوست اندازی میکنی عب نداره هههههههه
Mohammad Tashakor
لایک :100:
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
behnam.d
سلام
ی ریز مبحث فیلم نوشتن چقدر وقت میگیره ؟
نهایت یه رب
leon591537564 در آزمایش بیدل و تیتوم(شکل ص 7 کتاب پیش) گفته است:
خب اگه برای رشد هاگ ها را در محیط کشت کامل قرار بدیم...
پس چرا دوباره آنرا در محیط کشت کامل قرار میدهیم؟؟؟؟
به نظرم برای اولین بار میخواهیم که نوع هاگها زیاد بشود یعنی قبل از وارد کردن به محیط کشت کامل میشه گفت از هر نوع هاگ 1 عدد وجود دارد اما وقتی آنرا در حیط کشت کامل قرار دهیم میوز انجام داده و انواع مختلفی هاگ خواهیم داشت و برای دومین بار میخواهیم از این انواع هاگ تعداد زیادی داشته باشیم پس آنرا برای بار دوم در محیط کشت کامل قرار میدهیم.
این فقط نظر خودمه و ازش 100% مطمئن نیستم.
این نظر شما نیس فقط نظر اقای پازوکی ام هس:smile:
Dr.Masters در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
کنکورو سعی کنید خلاصه کنید برا خودتون وگرنه کنکور شما رو خلاصه میکنه!
زیست خلاصه برداری کنید شیمی فیزیک ریاضی خلاصه برداری کنید من پارسال چوبه خلاصه نکردنو خوردم !!
منم متااااااااااااااااااااااااااسفااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه
intllignt در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
amirreza_rahmani مگه قراره تدریس بشه؟؟؟؟؟
بله
بعد از حد
نوبت مشتق
:)
alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ترنم
اگر منی ک فیلمو نمیبینم بخاطر درسم بیام بشینم بنویسم میشه به اندازه دقایق فیلم
درسته ؟؟ شایدم ی سری جاهارو جا بندازم چون تخصصی کار نمیکنمولی شخص x یا y که داره فیلمو میبینه در حقیقت فقط باید وقت تایپ رو براش حساب کنیم
ی تایپ 20 خطی چقدر وقت میگیره ؟؟
من تازه نکات خودمم مینوشتم برا زیست که برا خودم مرور شه ینی خیلی بیشتر از اونچه که استاد میگف
یه رب بیشتر نمیشد
@پروفسور در سوال گفته است:
sohrab
چون هدف برا جذب ایشون به تاپیک تو دلیه بنده پاسخگوی سوالشون نیستم :joy:
علاقه مندان به تاپیک تو دلی بیاید جواب سوالودبدید :joy:
خودتون تو تایپ دعوا کردین
خودتون داشتین باعث میشدین تایپ بسته شه
جوری تقصیر رو میندازین گردن تایپ که انگار ادم و شعور داره
شما ها به تایپ هویت میدین نه تایپ به شما
اخرشم جلو میوفتین
و میگین یه تایپ که فهم و شعور نداره و ما بهش هویت میدیم مقصر
چون از یه تایپ که محبوب و تنوع تو سایت ایجاد کرده دفاع کردیم بچه های تجربی رو گروه بندی میکنین
اگه قرار با این دید نگاه بشه
همون بهتر که این تایپ نباشه
حذفش کنین هو خیال مدیر راحت شه
هم خیال پروفسور
شوخی شوخی حرفتون میگین
واقعن نمیفهمم ما داریم سر باز و بسته بودن یه تایپ این جوری از هم دلخور میشیم
خودتون ببینین واقعا ارزش داره
اصلن انقد مهم که تو تایپای دیگه هم بحثش رو میارین
ببخشین اما تو دلم بود باید میگفتمش
Dr.Mah_sa در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@00alireza در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلام . چرا استاد قبل اینکه مفاهیم تعادل رو بگن رفتن سراغ مسائل ؟؟
کسی که مفاهیم اولیه تعادل رو نمیدونه چطور میتونه تستی رو که به فرض بتونه درست حل کنه رو بفهمه و درک کنه درس رو ؟؟ بهتر بود اول مفاهیم رو میگفتن حتی اگر به آزمون هم نمیرسیدپاسخ استاد:
Mohammadreza Aghajani:
👆 سلام دوست عزیز؛
استثناءن پاسخ شما رو میدم
چون مجازی هستید و از کلاسهای حضوری ما محروم!
شما صرفا یک دانش آموز هستید و با عقل محدود نسبت به درس شیمی کنکور؛
تحلیل شما درست هست ولی سعی کنید وظیفه ی خودتون رو انجام بدید و مطلقا در مورد چیزی که تخصصی درش ندارید اظهار نظر نکنید.
چون مشکل بزرگی هست که گریبان گیر مملکت ما هم هست و اون باز کردن دهان هست برای اظهار نظر کردنیک مثال برات میزنم که توجه ت رو جلب کرده باشم
دقت کردی وقتی به پزشکی مراجعه میکنی توضیح تخصصی به شما نمیده؟!
احتمالا ...
پاینده باشی
عجب .................
intllignt در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
@دکتر-عاطی من خواستم نخونم اصن مشتقو...دیر نمیشه اونوقت دکتر؟؟؟؟
نه دیر نیس
اگه تا اینجا تمام درسا رو با استاد خوب اومدین جلو
حتما میتونین این فصل رو هم با استاد خوب بیاین جلوووووووووو
من قول میدم
از طرفی شما کم کم مشتق بخون
همراهش بقیه دروسم دوره کن :)
هیچ وخ دیر نیس
nnegar در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلام استاد
واقعا ممنون من از فیزیک متنفر بودم با تدرستون منو عاشق فیزیکم کردیم بهترین دعا ها رو براتون دارم
امید وارم در ادامه به همین منوال درسنامه و تست کامل برید جلو واقعا ممنون
از آلا هم خیلی مچکرم امید وارم دستندرکاران به تمام آرزوهاشون برسن و امید وارم این تقدیر و تشکر ها رو به استاد برسونید
مممممممممممممممممممممنننننننننون
موفق باشی عزیز جان
DR.PeRshIA در تست های اموزشی زیست ؟؟ گفته است:
ای کیو ی خورده سطحش بالاس اگر ازیت نمیشی و انگیزتو از دست نمیدی خب بگیر اما میگم برای شروع حداقل با نقره ای کار کن یا الگو بعدش که راه افتادی بعد عید دیگ برو رو ای کیو که تستای سنگین کار کنی
منم موافقم ای کیو سطحش بالاس
بعضی تستاشم اشتباه رخ داده توش .........
ممکنه شمارم به اشتباه بندازه
الگو خوبه .......
hossein444 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
من تا حالا با هیچ دبیری به خوبی آقای محمدرضا آقاجانی ارتباط تدریسی نداشتم . در حد عالی تدریس می کنن
عجب.................
منم همین طور
@دکتر-عاطی در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
تجربیا :)
مشتق توابع وارون بچه های تجربی دارن ایا ؟
:|
تو خیلی سبز نیس که
:|
چرا کسی نیس مرا یاری کند
البته اگه دعوا ندارین :joy:
@_Mr.Gentleman_ در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلام
بچه ها لازمه فیزیک تست بزنی؟!
اومدم برم فیزیک گاج رو بخرم 100 هزار تومن میشد:|
انقد کتابا گرون شده که نگوووووووووووووووووو
لازم تست
من الان اگه کتابای زیستم و فیزیک رو نمیخریدم قیمت یه پالتوو یه پوتین میشد
اره یه دو ما پیش خریدمش
بچه هااااااااااااا
کسی جلسه ی 42 رو دیده؟؟؟؟؟؟
جلسات کتاب خوانیه؟؟؟؟؟
مشتق
مشتق
مشتق
مشتق
مشتق
مشتق
مشتق
بعد کنکور یه مغازه ی کتاب فروشی میزنم
زیست که خریدم شد 100 تومن به مرد گفتم تخفیف بده
گف مگه کتابم تخفیف داره!!!!
منم گفتم من اولین نفر میخوام تخفیف بگیرم
مرد همش 3 هزار تومن بهم تخفیف داد
منظورم از در تماسن
تماس فیزیکی نیس
منظورم اینه به مبادله با مواد میپردازن
البتهتو قرنیه و عدسی که خودتون بهتر میدونین این نیسش
اما اینکه از خون تیره اکسیرن بگیرن فک نکنم
چون رگ های کرونری قلب خون روشن دارن
که اکسیرن و قند رو به سلول های قلب میدن