Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
عااطفهع

عااطفه

@عااطفه
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.3k
موضوع ها
11
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
97
دنبال‌شونده‌ها
15

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Dr.Masters در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    KingAlireza7277
    سعی کن بکنیش یه سال میکنیش یه عمر سود میکنی

    بعدا پوست اندازی میکنی عب نداره هههههههه

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Mohammad Tashakor
    لایک :100:

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    behnam.d
    سلام
    ی ریز مبحث فیلم نوشتن چقدر وقت میگیره ؟

    نهایت یه رب

    فیزیک

  • آزمایش بیدل و تیتوم(شکل ص 7 کتاب پیش)
    عااطفهع عااطفه

    leon591537564 در آزمایش بیدل و تیتوم(شکل ص 7 کتاب پیش) گفته است:

    خب اگه برای رشد هاگ ها را در محیط کشت کامل قرار بدیم...
    پس چرا دوباره آنرا در محیط کشت کامل قرار میدهیم؟؟؟؟
    به نظرم برای اولین بار میخواهیم که نوع هاگها زیاد بشود یعنی قبل از وارد کردن به محیط کشت کامل میشه گفت از هر نوع هاگ 1 عدد وجود دارد اما وقتی آنرا در حیط کشت کامل قرار دهیم میوز انجام داده و انواع مختلفی هاگ خواهیم داشت و برای دومین بار میخواهیم از این انواع هاگ تعداد زیادی داشته باشیم پس آنرا برای بار دوم در محیط کشت کامل قرار میدهیم.
    این فقط نظر خودمه و ازش 100% مطمئن نیستم.

    این نظر شما نیس فقط نظر اقای پازوکی ام هس:smile:

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Dr.Masters در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    کنکورو سعی کنید خلاصه کنید برا خودتون وگرنه کنکور شما رو خلاصه میکنه!
    زیست خلاصه برداری کنید شیمی فیزیک ریاضی خلاصه برداری کنید من پارسال چوبه خلاصه نکردنو خوردم !!

    منم متااااااااااااااااااااااااااسفااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    intllignt در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    amirreza_rahmani مگه قراره تدریس بشه؟؟؟؟؟

    بله
    بعد از حد
    نوبت مشتق
    :)

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    alireza_ysf75 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    ترنم
    اگر منی ک فیلمو نمیبینم بخاطر درسم بیام بشینم بنویسم میشه به اندازه دقایق فیلم
    درسته ؟؟ شایدم ی سری جاهارو جا بندازم چون تخصصی کار نمیکنم

    ولی شخص x یا y که داره فیلمو میبینه در حقیقت فقط باید وقت تایپ رو براش حساب کنیم
    ی تایپ 20 خطی چقدر وقت میگیره ؟؟

    من تازه نکات خودمم مینوشتم برا زیست که برا خودم مرور شه ینی خیلی بیشتر از اونچه که استاد میگف
    یه رب بیشتر نمیشد

    فیزیک

  • سوال
    عااطفهع عااطفه

    @پروفسور در سوال گفته است:

    sohrab
    چون هدف برا جذب ایشون به تاپیک تو دلیه بنده پاسخگوی سوالشون نیستم :joy:
    علاقه مندان به تاپیک تو دلی بیاید جواب سوالودبدید :joy:

    خودتون تو تایپ دعوا کردین
    خودتون داشتین باعث میشدین تایپ بسته شه
    جوری تقصیر رو میندازین گردن تایپ که انگار ادم و شعور داره
    شما ها به تایپ هویت میدین نه تایپ به شما
    اخرشم جلو میوفتین
    و میگین یه تایپ که فهم و شعور نداره و ما بهش هویت میدیم مقصر
    چون از یه تایپ که محبوب و تنوع تو سایت ایجاد کرده دفاع کردیم بچه های تجربی رو گروه بندی میکنین
    اگه قرار با این دید نگاه بشه
    همون بهتر که این تایپ نباشه
    حذفش کنین هو خیال مدیر راحت شه
    هم خیال پروفسور
    شوخی شوخی حرفتون میگین
    واقعن نمیفهمم ما داریم سر باز و بسته بودن یه تایپ این جوری از هم دلخور میشیم
    خودتون ببینین واقعا ارزش داره
    اصلن انقد مهم که تو تایپای دیگه هم بحثش رو میارین
    ببخشین اما تو دلم بود باید میگفتمش

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Dr.Mah_sa در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @00alireza در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام . چرا استاد قبل اینکه مفاهیم تعادل رو بگن رفتن سراغ مسائل ؟؟
    کسی که مفاهیم اولیه تعادل رو نمیدونه چطور میتونه تستی رو که به فرض بتونه درست حل کنه رو بفهمه و درک کنه درس رو ؟؟ بهتر بود اول مفاهیم رو میگفتن حتی اگر به آزمون هم نمیرسید

    پاسخ استاد:
    Mohammadreza Aghajani:
    👆 سلام دوست عزیز؛
    استثناءن پاسخ شما رو میدم
    چون مجازی هستید و از کلاسهای حضوری ما محروم!
    شما صرفا یک دانش آموز هستید و با عقل محدود نسبت به درس شیمی کنکور؛
    تحلیل شما درست هست ولی سعی کنید وظیفه ی خودتون رو انجام بدید و مطلقا در مورد چیزی که تخصصی درش ندارید اظهار نظر نکنید.
    چون مشکل بزرگی هست که گریبان گیر مملکت ما هم هست و اون باز کردن دهان هست برای اظهار نظر کردن

    یک مثال برات میزنم که توجه ت رو جلب کرده باشم
    دقت کردی وقتی به پزشکی مراجعه میکنی توضیح تخصصی به شما نمیده؟!
    احتمالا ...
    پاینده باشی

    عجب .................

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    intllignt در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @دکتر-عاطی من خواستم نخونم اصن مشتقو...دیر نمیشه اونوقت دکتر؟؟؟؟

    نه دیر نیس
    اگه تا اینجا تمام درسا رو با استاد خوب اومدین جلو
    حتما میتونین این فصل رو هم با استاد خوب بیاین جلوووووووووو
    من قول میدم
    از طرفی شما کم کم مشتق بخون
    همراهش بقیه دروسم دوره کن :)
    هیچ وخ دیر نیس

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    nnegar در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام استاد

    واقعا ممنون من از فیزیک متنفر بودم با تدرستون منو عاشق فیزیکم کردیم بهترین دعا ها رو براتون دارم
    امید وارم در ادامه به همین منوال درسنامه و تست کامل برید جلو واقعا ممنون
    از آلا هم خیلی مچکرم امید وارم دستندرکاران به تمام آرزوهاشون برسن و امید وارم این تقدیر و تشکر ها رو به استاد برسونید
    مممممممممممممممممممممنننننننننون

    موفق باشی عزیز جان

    فیزیک

  • تست های اموزشی زیست ؟؟
    عااطفهع عااطفه

    DR.PeRshIA در تست های اموزشی زیست ؟؟ گفته است:

    mostafa gholami

    ای کیو ی خورده سطحش بالاس اگر ازیت نمیشی و انگیزتو از دست نمیدی خب بگیر اما میگم برای شروع حداقل با نقره ای کار کن یا الگو بعدش که راه افتادی بعد عید دیگ برو رو ای کیو که تستای سنگین کار کنی

    منم موافقم ای کیو سطحش بالاس
    بعضی تستاشم اشتباه رخ داده توش .........
    ممکنه شمارم به اشتباه بندازه
    الگو خوبه .......

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    hossein444 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    من تا حالا با هیچ دبیری به خوبی آقای محمدرضا آقاجانی ارتباط تدریسی نداشتم . در حد عالی تدریس می کنن

    عجب.................
    منم همین طور

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @دکتر-عاطی در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    تجربیا :)
    مشتق توابع وارون بچه های تجربی دارن ایا ؟
    :|
    تو خیلی سبز نیس که

    :|
    چرا کسی نیس مرا یاری کند
    البته اگه دعوا ندارین :joy:

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @_Mr.Gentleman_ در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام
    بچه ها لازمه فیزیک تست بزنی؟!
    اومدم برم فیزیک گاج رو بخرم 100 هزار تومن میشد:|

    انقد کتابا گرون شده که نگوووووووووووووووووو
    لازم تست
    من الان اگه کتابای زیستم و فیزیک رو نمیخریدم قیمت یه پالتوو یه پوتین میشد

    فیزیک

  • تست های اموزشی زیست ؟؟
    عااطفهع عااطفه

    اره یه دو ما پیش خریدمش

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    بچه هااااااااااااا
    کسی جلسه ی 42 رو دیده؟؟؟؟؟؟
    جلسات کتاب خوانیه؟؟؟؟؟

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    مشتق
    مشتق
    مشتق
    مشتق
    مشتق
    مشتق
    مشتق

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    بعد کنکور یه مغازه ی کتاب فروشی میزنم
    زیست که خریدم شد 100 تومن به مرد گفتم تخفیف بده
    گف مگه کتابم تخفیف داره!!!!
    منم گفتم من اولین نفر میخوام تخفیف بگیرم
    مرد همش 3 هزار تومن بهم تخفیف داد

    فیزیک

  • سوال زیست
    عااطفهع عااطفه

    منظورم از در تماسن
    تماس فیزیکی نیس
    منظورم اینه به مبادله با مواد میپردازن
    البتهتو قرنیه و عدسی که خودتون بهتر میدونین این نیسش
    اما اینکه از خون تیره اکسیرن بگیرن فک نکنم
    چون رگ های کرونری قلب خون روشن دارن
    که اکسیرن و قند رو به سلول های قلب میدن

    زیست شناسی
  • 1
  • 2
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 44
  • 45
  • 35 / 45
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع