Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
عااطفهع

عااطفه

@عااطفه
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.3k
موضوع ها
11
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
97
دنبال‌شونده‌ها
15

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @parastu23 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    t.mohammadmahdi1999gmail.com در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    http://sanatisharif.ir/SanatiSharif-News/31
    پس کو این سورپرایز؟؟؟؟

    پول میخواد

    خیلی وقته که اقا سهراب گفتن یه سری مشکلات پیش اومد که امکان ضبطش نیس
    ولی خوب پرستو درس میگه
    همیشه یکی از مشکلات تو تمام زمینه ها پول

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    لطفا حداقل مشتق کامل کنین
    :)

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @_Mr.Gentleman_ در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @پروفسور
    داداش کسی که رانندگی بلده یهو میره مازاراتی سوار میشه یا با پراید شروع میکنه؟

    اول با دنده اتومات شروع میکنه
    اخه اونا رو روندن راحت تر از پراید نه کلاج داره نه دنده راحت راااااااحت:hushed:

    فیزیک

  • گپ خونه زیست
    عااطفهع عااطفه

    @Dr.Bernosi در گپ خونه زیست گفته است:

    http://s9.picofile.com/file/8276253392/Untitled.wma.html
    ببینین این خوبه؟ :| سرما خوردم از شانس :|

    این چه فصلیه؟؟؟

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    mohammadsale96 در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    دوستان گزینه 4 رو نادرست گفته چرا آخه آقای آقاجانی گفتن برطرف میکند کتاب کمک آموزشی میگه نه حتما باید بگی تاجایی که ممکن است تعدیل می کند

    نه اقای اقاجانی گفتن تا حد امکان بر طرف میکنه
    نمی تونه به طور کامل اثر رو خنثی کنه :)

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    didar.ph در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    سلام دوستان کسی میدونه انتگرال رو کی تموم می کنن ؟

    گفتن تا 20 ام کلا تموم :)

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @_Mr.Gentleman_
    خارج از شوخی
    برو کتاب تست بخر
    بعد کنکور پشیمون میشی
    منم پارسال این اشتباه کردم
    اگه این اشتباه رو نمیکردم الان کار تموم شده بود
    من دانشگاه بودم
    رشته مورد علاقم

    فیزیک

  • گپ خونه زیست
    عااطفهع عااطفه

    مارال در گپ خونه زیست گفته است:

    @Dr.Bernosi در گپ خونه زیست گفته است:

    http://s9.picofile.com/file/8276253392/Untitled.wma.html
    ببینین این خوبه؟ :| سرما خوردم از شانس :|

    این چه فصلیه؟؟؟

    عجب...................

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    Reza.Tah در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Tara
    http://konkur.in/1138/1138.html
    91تا 95 با پاسخ
    فقط اگه خواستید پرینت کنید حتما به طرف بگید صفحه اول رو نزنه و پی دی اف هارو دونه دونه باز کنه چون حجمش زیاده دستگاهشون کند میشه

    :)
    اینا فقط جامع های سنجش ؟؟؟؟

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @dr.sobhan در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    Orkide yas در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @dr.sobhan
    خدا رحم کرد😑

    روحانی مچکریم:joy:

    بله :)

    ریاضی تجربی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    @drsara در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    ترنم
    نه من خسیس تر ازین حرفام :yum:

    هههههه:joy:

    فیزیک

  • گپ خونه زیست
    عااطفهع عااطفه

    دکتر میگم اگه جانوری خوندی میشه صداتو ضبط کنی من اونا رو تا حالا نخوندم بسیار هم میترسم ازش

    زیست شناسی

  • شرکت در کنکور تجربی با دیپلم برق!
    عااطفهع عااطفه

    ali.h98 ,hوالا این روزا همه از رشته های دیگه میان کنکور تجربی میدن
    نمونش خود من که دیپلم ریاضی دارم یه سالم کنکور ریاضی دادم پارسالم کنکور تجربی ولی اونی که خواستم نشد و دارم برا سال بعد میخونم که دیگه قضیه ی این کنکور تموم کنم
    خوب شمام یکی عین بقیه
    تنها راهنماییم اینه که رو زیست باید تمرکز کنی
    یه چیز رک بگم یه ساله نمیشه زیست هم درس حسابی فهمید هم به حافظه سپرد هم یه درصد عالی بدست اورد من خودم کل تابستون زیست خوندم بعد هر روزم روزی 6 ساعت زیست میخوندم وقتی رسیدم به عید حس کردم قاطی شده همه چی
    به نظر منم شما امسال تمرکز کن رو اینکه زیست خوب بفهمی و بتونی مطالب تو ذهنت تفکیک کنی و قاطی نکنی
    چون اولین بار زیست میخونی خیلی کلاس کنکور و کتاب کمک اموزشی به دردت نمیخوره چون باید اول کلیت زیست بفهمی
    جوری که اگه ده سال دیگه ام ازت بپرسن قلب چیه بتونی بهش بفهمونی پس از اول ریز نشو تو مطالب
    به نظرم تمرکز کن برا 97 که بترکونی کنکور

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    پویا در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    عااطفه در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    پویا در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    عااطفه در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    میشه لطفن یکی این سوال با دلیل جواب بده برام
    %(#f700ff)[محلول صابون جامد در اب ......]
    %(#006fff)[1.به دلیل ابکافت کاتیون دارای phغیر از 7 است]
    %(#a600ff)[2.دو ذره تو لید میکند که فقط یکی ابپوشیده می ماند]
    بین این دو تا گزینه کدام درست است
    ممنون :)
    دانش-آموزان-آلاء

    سلام فکر کنم دومی درسته چون اسید چرب(cooh) یک اسید ضعیف است وسدیم یک باز قوی می باشد پس اسید چرب ابکافت میشود
    اولی انیون یعنی اسید (cooh)ابکافت میشود نه کاتیون
    اخه اولیم درسته

    یعنی شما میگه پاسخ نامه گفته هردو درسته ولی این طور که نیست:anguished:
    چون بدلیل اسیدcooh ابکافت شده یون هیدروکسید تولید میکند وph هم بخاطر ابکافت انیون تغییر کرده وبازی شده نه کاتیون که توی صورت سوال گفته:laughing:

    اوه اره راس میگیا
    نمی دونم چرا یه لحظه فک کردم اسید کاتیون
    مرسی
    یه لحظه با فرمول نویسی 3 دوم قاطی شد
    :)
    ممنون
    :)

    شیمی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    sohrab در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @مهساااا سلام دو جلسه ای که قول داده بودیم رو سایت قرار گرفت
    این جلسه رو برید داخل جلسه ی بعدش رو هم می بینید
    http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/11/26/5556

    یه جلسه ی دیگه هم فردا میاد رو سایت

    دستتون درد نکنه اقا سهراب دیگه :confused:
    من حرفی زدم که اسم منو میگین :expressionless:

    فیزیک

  • گپ خونه زیست
    عااطفهع عااطفه

    @Dr.Bernosi در گپ خونه زیست گفته است:

    مارال در گپ خونه زیست گفته است:

    دکتر میگم اگه جانوری خوندی میشه صداتو ضبط کنی من اونا رو تا حالا نخوندم بسیار هم میترسم ازش

    اونم توضیح میدم!

    دستت درد نکنه
    خیلی از اونا میترسم اصلن تا الان نخوندمشون

    زیست شناسی

  • شرکت در کنکور تجربی با دیپلم برق!
    عااطفهع عااطفه

    @Dr.Bernosi به نظر من که اول باید کلیات فهمید جوری که عین معلم بتونی توضیح بدی بعد خط به خط کتاب مفهومش فهمید بعد خط به خط حفظ شد بعدم انقد تکرار کرد که از دل و دماغت بزن بیرون
    این توصیه ی معلم کنکور ادبیاتم بود

    سوال مشاوره ای

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    erfan199
    هرگز نشه فراموش
    :)
    روخوانی متن کتاب

    شیمی

  • فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)
    عااطفهع عااطفه

    mohammadhasan
    شما چقد انرری مثبتی :grinning:
    هم تو تایپ تو دلی
    هم تو تایپای درسی

    فیزیک

  • زیست جانوری
    عااطفهع عااطفه

    @marziyeh78 در زیست جانوری گفته است:

    توی جزوه های اقای مسعود حدادی تو همین سایت یه جزوه هست مربوط به جانوران ک در مورد هر جاندار همه چیزو توی یه جدول طبقه بندی کرده...از دستگاه گوارش و گردش مواد و همه چییی..☺موفق باشید

    واقعن
    چه خوب شد گفتین من بی خبر بودم مرررررررررررررررررررررررررسی یه دنیاااااااااااااا

    زیست شناسی
  • 1
  • 2
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 44
  • 45
  • 36 / 45
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع