Michael Vey یه عقاب همیشه تنهاس 🦅
مارشمالو مارشمالوییان
دیدگاهها
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامت -
راه ابریشم دو شوخی یا جدی ؟Amin Oveici والا من که دیگه نمیدونم چی بگم
اصلا احساس میکنم از بس تعریف الارو همه جا کردم اینجوری شد امسال 🐸😂وگرنه هر سال که پاک شدن و این چیزا نبود من زیر آبی تایپیک هارو میخوندم -
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتمارشمالو + درس 7
وای چقد مضخرفه 🥴
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey اره بابا تموم میشه ایشالله
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey 😒😒دست و دلباز باش
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey تموممممم شددد
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey بابا افتخار چیه جایزه بده من آدم مادی گرایی هستم😼💔
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey تو میتونی ادامه بدهههه
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey 😼😼😼نوووو نوووو
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey بخاطر حضور منه (پناه بگیرید سقف ریخت😼😂)
-
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامتMichael Vey من دیگه احساس پیری میکنم و سلامت پولی ندارم 😺😼
جز این بقیش کذبه -
همخوانی کثافت- ای بابا همون سلامت@Fateme-goli اول که فدای سرت بابا
دوم که از الان نتیجه نگیر بزار نمره ها بیاد اون موقع معلوم میشه -
امتحان دینی چطور بود؟Houman M اصلا یجوری بودن هم به نظرم آسون بود هم سخت جا پاسخ برگ هم کم بود دست خط منم که درشت :)) و داستان نویسیم هم فعال (از آسمون تا زمین هر چی بهش مربوطه مینویسم) بیشتر استرس اینو داشتم که جا کم نیاد که کم میومد همش
-
جواب مدیریت خانواده فورییی
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD
میدونید بیشتر این حس بخاطر مدرسه و دوستام چون همش دم از ناامیدی میزنن یعنی اینکه همه میگن از این مدرسه چند سال کسی تجربی قبول نشده شما هم نمیشید حتی یه معلم به وضوح بهمون گف تجربی فقط با سهمیه هست خودتون خسته نکنید برید ریاضی یه معلم شید ولی من با اینکه نمیخوام بپذیرم انگار بعضی وقتا بهش فک میکنم خب اگه واقعا نشه چی
و امسال احساس میکنم دارم دیونه میشم 😬😬😬نا امیدی، تنبلی و همه دست به دست هم دادن منو دیونه کنن -
امتحان دینی چطور بود؟Houman M دقیقا منم طرز تفکرم همین بود-_-
-
یه دیقه بیا مهمه - _-با عرض سلام و درود
چطور میتونم رمز اکانت الاخونه بیابم
دستم خورد از اپ اومدم بیرون از اکانتم 😐
با سایت هم راحت نیستم
اون شماره که باهاش اکانت زدم هم در دسترس نیستبچه-های-تجربی-ابریشم-پرو دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا دانش-آموزان-آلاء بچه-های-تجربی-کنکور-1402 ریاضیا تجربیا انسانیا همه و همه 😐راه چاره بهم بدید لطفاً
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD
یعنی اینکه دلم میگه بخون مغزمم میگه بخون باز یه چیزی انگار نمیزاره شنیدین میگن مغزم نمیکشه بعد از هشت ساعت اونطوری ام:( -
امتحان دینی چطور بود؟Houman M این خوبه نوبت اول یه مراقب اومد رو دست من نگاه کرد رف به یکی دیگه گفت :))) (مثل اینکه آشنا در می اومدن) امتحان مهمی نبود و بارمش هم زیاد نبود (دوتا جاخالی میشد) ولی خب نتونستم باهاش کنار بیام بعدم اومد دست به سینه بالا سرم وایساد که تقلب نکنم و ریختم بروان موند هنوز که هنوز هم نتونستم باهاش کنار بیام
-
یه دیقه بیا مهمه - _-Ainoor نمیشه که