mahdi komari خیلی ممنون ، خیلی ها میگن سطحش بالاس و خیلی سبز بهتره واقعا گیج شدم 😖
میشه بگین ویژگی این کتاب ها چیه که اونو برتر کرده؟؟
مریم شرقی
دیدگاهها
-
به نظرتون برای یک دهمی ؟؟؟ -
به نظرتون برای یک دهمی ؟؟؟سلام به نظرتون برای یک دهمی که در مدرسه معلم شیمی اصلا خوبی نداره و شرایط کلاس خصوصی هم نداره ، کتابکار مبتکران خوبه یا خیلی سبز ؟؟؟
-
رویای قبولی یک رشته خوب...@sara-83 ببین سارا جان همه اونایی که رتبه خوب آوردن تیزهوشانی و سمپادی نبودن خیلی ها از دورترین روستا ها و مناطق محروم بودن و با رتبه عاالی پزشکی قبول شدن درسته تعداشون کم بوده اما بازم بودن پس غیرممکن نیست و بدون توام میتونی
تمام تلاشتو بکن و با تک تک سلول های وجودت بجنگ برای هدفت و مطمئن باش میتونی و میشی جز اون تعداد انگشت شمار که از مدارس عادی بودن و با رتبه عالی پزشکی قبول شدن 😉👩🏻⚕️ -
خستگی در هنگام تست به ویژه هنگام آزمونسلام
سعی کنید وقتی در خانه تست آزمایشی یا زماندار کار میکنید مثل شرایط آزمون باشه که بتونید به اون شرایط عادت کنید مثلا روی صندلی بشینید و زمان بگیرید و ...
سعی کنید تعداد تستی که در روز میزنید رو به مرور زمان بالا ببرید تا موقع تست زنی عادت کنید و خسته نشید
قبل از آزمون حتما صبحانه کامل و پروتئینی مثل تخم مرغ بخورید و از قهوه استفاده کنید
یک شکلات یا یه چیز شیرین وسط آزمون با خودتون داشته باشید که وقتی خسته و بیحال شدین با اون انرژی بگیرین -
به نظرتون واقعا لازمه؟@mehdi-mosavi سپاس
-
به نظرتون واقعا لازمه؟سلام وقت بخیر
به نظرتون برای من که کلاس زبان میرم و زبانم خوبه لازمه که تدریس های زبان صفر تا صد آقای عزتی رو ببینم یا معلم درس میده خودم بخونم ؟؟ چون من برای درس های تخصصی آلا نگاه میکنم دارم میپرسم
و اینکه آقای عزتی دوتا صفر تا صد دارن فرق اون دوتا با هم چیه؟ و من الان باید کدومشو ببینم؟؟ -
کدومش؟Fatemeh Soltani 0 آها خیلی هم عالی ، موفق باشی
-
کدومش؟Fatemeh Soltani 0 شما خودت چی ثبت نام کردی؟
-
کدومش؟@دانش آموزان-آلا
-
کدومش؟سلام
برای یه دانش آموز دهم تجربی گاج بهتره یا قلم چی ؟؟
لطفا پاسخ بدین 😓
#دانش آموزان- آلا -
نتایج نهایی کنکور اعلام شدFarhan Honar تبریم میگمو آرزوی موفقیت دارم برای شما دوست عزیز
-
نتایج نهایی کنکور اعلام شدAmirReza Soleimani تبریک میگم و آرزوی موفقیت دارم برای شما آقای دکتر آینده
-
نتایج نهایی کنکور اعلام شدYounes Dehkhoda 0 تبریک میگم موفق باشید
-
نتایج نهایی کنکور اعلام شدEshagh Saki تبریکککک میگم موفق باشی
-
نتایج نهایی کنکور اعلام شدAnsel تبریک میگممممممم موفق باشی
-
دوستانی که تجربه دارن ممنون میشم راهنمایی کنید .Mr Unknown XD میخوام المپیاد زیست دهم شرکت کنم
منطقه ۳ هستم شرایط کلاس خصوصی و ... فراهم نیست باید از طریق مجازی پیگیری کنم -
دوستانی که تجربه دارن ممنون میشم راهنمایی کنید .عزیزان ، من امسال دهمم (تجربی) میخوام واسه بهمن المپیاد شرکت کنم چه راهکار هایی سراغ دارین که من از الان کار کنم که رتبه بیارم؟؟
سطح سوالاش چجوریه؟؟
دوستانی که سال های قبل آزمون دادن و میدونن کمک کنند لطفا😁😁 -
کدومششششششششش؟گاج یا گزینه دو؟؟
لطفا با دلیل و شرایط توضیح بدین 🌹 -
واقعا لازمه؟سلام امیدوارم حالتون عالی باشه
امسال دهمم (تجربی) میخواستم نظر شمارو بدونم که آیا واجبه امسال آزمون های آزمایشی شرکت کنم یا نه؟سال قبل قلم چی شرکت کردم چون آزمون ها آنلاین بود نتیجه نگرفتم خودم فکر میکنم اگر امسال در طول سال تحصیلی شرکت نکنم و وقت بیشتری برای درس خوندن و دیدن تدریس های آلا بزارم بهتره و آزمون های آزمایشی رو از تابستون سال بعد شروع کنم اما بعضی ها میگن آزمون آزمایشی واجبه واقعا سردرگم شدم
یه نظر شما چیکار کنم؟ -
به نظر شما کدوم موسسه؟Michael Vey خیلی ممنونم از توضیحات فوق العادت دوست عزیز 🌹🌹🌹