Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
پ

پشمک

@پشمک
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
829
موضوع ها
49
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
34
دنبال‌شونده‌ها
6

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • )حرف آخر) راهنمایی
    پ پشمک

    @javadm328 پوریا مظفریان :| ازش متفرم

    مشاوره تحصیلی

  • )حرف آخر) راهنمایی
    پ پشمک

    @javadm328 واقعا شورشو در اوردن :|

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه 75 روزه شروع از صفر تمامی رشته ها
    پ پشمک

    @پسر-شجاع :smirking_face:

    مشاوره تحصیلی

  • سوالات کنکور
    پ پشمک

    http://irmohasel.com/دانلود-سوالات-کنکور/

    مشاوره تحصیلی

  • قبولی پرستاری
    پ پشمک

    sonic ادبیات رو من زبان فارسی حذف کردم
    زبانم که فقط گرامر خوندم
    دینی و عربی هم تا الان در حد 30-40 ام
    ریاضی و فیزیک هنوز صفرم
    شیمی هم فقط دوم خوندم
    زیستم انسانی و جانوری..

    مشاوره تحصیلی

  • برنامه
    پ پشمک

    fatemdr1378 برنامه من...مشت مشت خاک رس بردارم بریزم تو سرم :|

    مشاوره تحصیلی

  • پیش به سوی کنکور !
    پ پشمک

    @dr-es78 در پیش به سوی کنکور ! گفته است:

    سلام مجدد:slightly_smiling_face: :victory_hand:
    همین اول دو نکته بگم :
    یک بابت تاخیر در گذاشتن کارنامم باید بگم من مقصر نبودم ، یهویی بیست اردیبهشت انجمن رفت رو هوا و تا امروز پایین نیومد!:umbrella:
    دو اینکه اصلا شک داشتم که بیام و بگم که چی کار کردم یا نه... :expressionless_face: :face_without_mouth:
    به هر حال تصمیم بر این گرفتم که بیام و بگم...:speaking_head: :speaking_head: :speaking_head:
    اینم نامه ی اعمال من در آزمون 20 اردیبهشت :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down_light_skin_tone: :backhand_index_pointing_down_medium-light_skin_tone: :backhand_index_pointing_down_medium_skin_tone:
    11.png
    1.png
    شاید با خودتون بگید خب الان گذاشتن این کارنامه چه سودی داره شازده خان؟؟! تو نه تنها پیشرفت نکردی بلکه یه چیزی هم بدتر شدی خب الان که چی مثلا؟! خسته نباشی واقعا :expressionless_face: :neutral_face:
    در پاسخ بهتون میگم به شدت معتقدم دو دسته آدم دارن جهانو میسازن و خیل عظیمی تنها کاری که میکنند اکسیژن هوا رو به دی اکسید کربن تبدیل می کنند و نهایت نقشی که میشه واسشون متصور شد نقش مکمل گیاهانه!!
    یکی کسایی که راه درستی رو برای رسیدن به هدفی می سازن و یکی کسایی که راه اشتباهی رو برای نرسیدن به هدفی نشون میدن
    :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: آدم های قوی توی گروه اول قرار می گیرند و آدم های ضعیفی مثل من توی گروه دوم...{ اینو بگم که خیلی معتقد نیستم که موجود ضعیفی هستم اما نتیجه کارم داره اینو میگه و اصولا آدم ها به نتیجه کار دارن نه چیز دیگه...:face_without_mouth: }
    پ ن 1 : این چیزی که نوشتم به این معنی نیست که نا امید شدم یا قصد بی خیال شدنو دارم ! آدم باید حتی اگه خفن نیست ادای خفنارو در بیاره!!:winking_face: :winking_face:
    پ ن 2 : طبق معمول ببخشید طولانی شد!:folded_hands: :folded_hands:
    در ضمن اینجانب دوباره 3 خرداد آزمون دارم و میام و میگم که چی کار کردم!! مدیونید بگید "بابا تو چه رویی داری!":smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :rolling_on_the_floor_laughing:

    اگه همبنجوری ادامه بدی یه افشین مقتدایِ 2هم از آلا استخراج میشه^^
    فایتینگ

    مشاوره تحصیلی

  • پیش به سوی کنکور !
    پ پشمک

    @dr-es78
    سرچ کن "افشین مقتدا" بعد ببین تیکه انداختم یا نه :/

    مشاوره تحصیلی

  • نظام جـدیدی ها ، تابستـون رو بترکونین :))
    پ پشمک

    @_nAwr_ خیییییییییییییلی ممنون عزیزم.مرسی که زحمت کشیدی🙏🙏🙏🙏🙏
    ققنوس 😘😘😘😘😘فدات

    مشاوره تحصیلی

  • روش مطالعه
    پ پشمک

    فقط بخون، یه کاغذم بذار کنار دستت هر چی فهمیدی رو بنویس و واسه خودت توضیح بده، روش مطالعه مهم نیست روش مطالعه هر کسی شخصیه واسه خودش
    جوری بخون که بفهمی و مرور کن و مرور و مرور

    مشاوره تحصیلی

  • همایش زمین
    پ پشمک

    رتبه-های-انجمن-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    همیار
    فارغ-التحصیلان-آلاء
    دانش-آموزان-آلاء

    مشاوره تحصیلی

  • همایش زمین
    پ پشمک

    آپ :|

    مشاوره تحصیلی

  • همایش زمین
    پ پشمک

    Elimoon :(

    مشاوره تحصیلی

  • همایش زمین
    پ پشمک

    @Mr-MILAD منم نظام قدیمم :)

    مشاوره تحصیلی

  • شروع از الان؟! میشه یا نمیشه؟!
    پ پشمک

    @m-h-b-y نمیدونم پیامتون خبریه یا پرسشی ولی اگه پرسشی هست باید بگ معلوم نیست

    مشاوره تحصیلی

  • شروع از الان؟! میشه یا نمیشه؟!
    پ پشمک

    ....

    مشاوره تحصیلی

  • کمک/زمین شناسی چلاجور و کنکور :|
    پ پشمک

    dlrm مرسی ❤️✨ خیلی لطف کردی ممنونم🥰😘

    زمین شناسی

  • ریاضی آقای امینی راد
    پ پشمک

    کسی فیلم های استاد رو دیدن؟!به طور کامل 95 جلسه رو
    ممنون میشم جواب بدین :)
    رتبه-های-انجمن-آلاء دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا همیار ناظم خیرین-کوچک-دریا-دل فارغ-التحصیلان-آلاء دانش-آموزان-آلاء

    ریاضی تجربی

  • مشکل در کارنامه ازمون ازمایشی سنجش
    پ پشمک

    @shining-way بخوان سوال بیشتر بدن از یه مبحثی باید کم کنن! از کدوم مبحث؟و ترتیب وتعداد سوالات کنکور ادبیات از 85 تا 97 یکی بوده طراح کنکورم نمیاد یهویی 5تا سوال افزایش بده ته تهش یه سوال ! که میشه 24درصد نه 40 درصد
    ازمونای سنجش هم همیشه همینطوری بوده مشکلم اینجاست چون سال 94 اولین بار یه سوال شمارشی شیمی طرح شد و تو کنکور 94 هم واسه اولین بار سوال شمارشی اومد همه میگن سنجش و کنکور تیپ سوالاشون عین همه

    آزمون

  • شیمی+مسائل عدد جرمی
    پ پشمک

    سوال:عدد جرمی m دو بار مثبت برابر 190 و تعداد نوترون های آن 50% بیشتر از تعداد پروتون های آن است.تعداد الکترون های m سه بار مثبت کدام است؟!
    الف)79
    ب)78
    ج)74
    د)73
    پی.نوشت:روش حل من اینجوریه که نوشتم :
    P=50/100 + N
    N+P=190N=190-P
    P=50/100+(190-p)
    P=50/100+190-p
    2p=!!!!
    جواب اعشاری میشه!مشکل از کجاست؟میشه یه نفر کامل توضیح بده؟مرسی

    صوفی

    شیمی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع