@javadm328 پوریا مظفریان :| ازش متفرم
پشمک
دیدگاهها
-
)حرف آخر) راهنمایی -
)حرف آخر) راهنمایی@javadm328 واقعا شورشو در اوردن :|
-
برنامه 75 روزه شروع از صفر تمامی رشته ها@پسر-شجاع :smirking_face:
-
سوالات کنکور -
قبولی پرستاریsonic ادبیات رو من زبان فارسی حذف کردم
زبانم که فقط گرامر خوندم
دینی و عربی هم تا الان در حد 30-40 ام
ریاضی و فیزیک هنوز صفرم
شیمی هم فقط دوم خوندم
زیستم انسانی و جانوری.. -
برنامهfatemdr1378 برنامه من...مشت مشت خاک رس بردارم بریزم تو سرم :|
-
پیش به سوی کنکور !@dr-es78 در پیش به سوی کنکور ! گفته است:
سلام مجدد:slightly_smiling_face: :victory_hand:
همین اول دو نکته بگم :
یک بابت تاخیر در گذاشتن کارنامم باید بگم من مقصر نبودم ، یهویی بیست اردیبهشت انجمن رفت رو هوا و تا امروز پایین نیومد!:umbrella:
دو اینکه اصلا شک داشتم که بیام و بگم که چی کار کردم یا نه... :expressionless_face: :face_without_mouth:
به هر حال تصمیم بر این گرفتم که بیام و بگم...:speaking_head: :speaking_head: :speaking_head:
اینم نامه ی اعمال من در آزمون 20 اردیبهشت :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down_light_skin_tone: :backhand_index_pointing_down_medium-light_skin_tone: :backhand_index_pointing_down_medium_skin_tone:


شاید با خودتون بگید خب الان گذاشتن این کارنامه چه سودی داره شازده خان؟؟! تو نه تنها پیشرفت نکردی بلکه یه چیزی هم بدتر شدی خب الان که چی مثلا؟! خسته نباشی واقعا :expressionless_face: :neutral_face:
در پاسخ بهتون میگم به شدت معتقدم دو دسته آدم دارن جهانو میسازن و خیل عظیمی تنها کاری که میکنند اکسیژن هوا رو به دی اکسید کربن تبدیل می کنند و نهایت نقشی که میشه واسشون متصور شد نقش مکمل گیاهانه!!
یکی کسایی که راه درستی رو برای رسیدن به هدفی می سازن و یکی کسایی که راه اشتباهی رو برای نرسیدن به هدفی نشون میدن:skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: آدم های قوی توی گروه اول قرار می گیرند و آدم های ضعیفی مثل من توی گروه دوم...{ اینو بگم که خیلی معتقد نیستم که موجود ضعیفی هستم اما نتیجه کارم داره اینو میگه و اصولا آدم ها به نتیجه کار دارن نه چیز دیگه...:face_without_mouth: }
پ ن 1 : این چیزی که نوشتم به این معنی نیست که نا امید شدم یا قصد بی خیال شدنو دارم ! آدم باید حتی اگه خفن نیست ادای خفنارو در بیاره!!:winking_face: :winking_face:
پ ن 2 : طبق معمول ببخشید طولانی شد!:folded_hands: :folded_hands:
در ضمن اینجانب دوباره 3 خرداد آزمون دارم و میام و میگم که چی کار کردم!! مدیونید بگید "بابا تو چه رویی داری!":smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: :rolling_on_the_floor_laughing:اگه همبنجوری ادامه بدی یه افشین مقتدایِ 2هم از آلا استخراج میشه^^
فایتینگ -
پیش به سوی کنکور !@dr-es78
سرچ کن "افشین مقتدا" بعد ببین تیکه انداختم یا نه :/ -
نظام جـدیدی ها ، تابستـون رو بترکونین :))@_nAwr_ خیییییییییییییلی ممنون عزیزم.مرسی که زحمت کشیدی🙏🙏🙏🙏🙏
ققنوس 😘😘😘😘😘فدات -
روش مطالعهفقط بخون، یه کاغذم بذار کنار دستت هر چی فهمیدی رو بنویس و واسه خودت توضیح بده، روش مطالعه مهم نیست روش مطالعه هر کسی شخصیه واسه خودش
جوری بخون که بفهمی و مرور کن و مرور و مرور -
همایش زمین -
همایش زمینآپ :|
-
همایش زمینElimoon :(
-
همایش زمین@Mr-MILAD منم نظام قدیمم :)
-
شروع از الان؟! میشه یا نمیشه؟!@m-h-b-y نمیدونم پیامتون خبریه یا پرسشی ولی اگه پرسشی هست باید بگ معلوم نیست
-
شروع از الان؟! میشه یا نمیشه؟!....
-
کمک/زمین شناسی چلاجور و کنکور :|dlrm مرسی ❤️✨ خیلی لطف کردی ممنونم🥰😘
-
ریاضی آقای امینی رادکسی فیلم های استاد رو دیدن؟!به طور کامل 95 جلسه رو
ممنون میشم جواب بدین :)
رتبه-های-انجمن-آلاء دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا همیار ناظم خیرین-کوچک-دریا-دل فارغ-التحصیلان-آلاء دانش-آموزان-آلاء -
مشکل در کارنامه ازمون ازمایشی سنجش@shining-way بخوان سوال بیشتر بدن از یه مبحثی باید کم کنن! از کدوم مبحث؟و ترتیب وتعداد سوالات کنکور ادبیات از 85 تا 97 یکی بوده طراح کنکورم نمیاد یهویی 5تا سوال افزایش بده ته تهش یه سوال ! که میشه 24درصد نه 40 درصد
ازمونای سنجش هم همیشه همینطوری بوده مشکلم اینجاست چون سال 94 اولین بار یه سوال شمارشی شیمی طرح شد و تو کنکور 94 هم واسه اولین بار سوال شمارشی اومد همه میگن سنجش و کنکور تیپ سوالاشون عین همه -
شیمی+مسائل عدد جرمیسوال:عدد جرمی m دو بار مثبت برابر 190 و تعداد نوترون های آن 50% بیشتر از تعداد پروتون های آن است.تعداد الکترون های m سه بار مثبت کدام است؟!
الف)79
ب)78
ج)74
د)73
پی.نوشت:روش حل من اینجوریه که نوشتم :
P=50/100 + N
N+P=190N=190-P
P=50/100+(190-p)
P=50/100+190-p
2p=!!!!
جواب اعشاری میشه!مشکل از کجاست؟میشه یه نفر کامل توضیح بده؟مرسی