@اسمان-ابی پارسالم همین بودا...
پارسال من از هرکسی میپرسیدم میگفت دومی...سومی..چهارمین سالمه
امسال چون با کسی زیاد ارتباط ندارم
نمیدونم
فقط میدونم از کلاس ۳۰ نفره ی ما
۲ نفر رفتن دانشگاه😊
_F_SSU_
دیدگاهها
-
Startian....( آغازیان) :) -
Startian....( آغازیان) :)@اسمان-ابی اره خیلی تراکم زیااااده...خدا به خیر بگذرونه....😓
-
Startian....( آغازیان) :)@اسمان-ابی خیلی خیلی ممنونم از پاسخگو یی تون
-
Startian....( آغازیان) :)@اسمان-ابی من هم پشت کنکوریم...مطلب جدید مد نطرم نیست اما واقعا بعصی تستهای کتاب کمک درسی اعصاب ادمی را در هم میکوبد...
باشه..بهشون سعی میکنم توجه نکنم... -
Startian....( آغازیان) :)@zohre-nowrouzi دشمنتون شرمنده..اشکال نداره..من زودتر رفتم پیش ۲ رو اول خوندم...برای همین اکثرا نخوندن هنوز
-
Startian....( آغازیان) :)@اسمان-ابی اخه میترسم یک موقع توی کنکور ناگهانی!!! بیاد
-
Startian....( آغازیان) :)@اسمان-ابی امان از تستهای الگو.....
-
نظرتون چیه؟؟@dr-anita خواهش میکنم🌼
-
نظرتون چیه؟؟تستهم باید زیاد بزنید
دیدن فیلم و ... تنها وقتی کمک میکنه که با تست زیاد همراه باشه
این طور مشکل فراموشی هم کمتر براتون پیش میاد
ریز تر به مباحث نگاه میکنین
خلاصه درس بدون تست زیاد فایده ای نداره -
نظرتون چیه؟؟الان کنکورهای ازمایشی خط به خط کتاب شدن
-
نظرتون چیه؟؟آی کیو خوبه اما جای کتاب رو هیچ کتاب دیگه ای نمیتونه بگیره
-
Startian....( آغازیان) :)یعنی اینجا کسی این مطلب رو یاد نداره؟
کجایند آلایی های بی ادعا؟؟!! -
Startian....( آغازیان) :)توی نشر الگو گفته شده:
دیاتوم ها میتوانند تولید مثل با میوز هم داشته باشند
اما!
در کلامیدوموناس جاندار اصلی n هست و توانایی میوز نداره
خب بالاخره که میوز انجام میده
چون توی شکل هم از ۱ کلامیدوموناس هم میتوز میشه هم میوز
به نظر شما اشتباه نیست چیزی که گفته؟ -
جلوه های حکمت و تدبیر۳ میشه¿؟
-
با کاروان هستیسلام...👌
-
با کاروان هستیگزینه ۴ میشه
-
منابع دروس اختصاصی برای پزشکای آینده@dr-sobhan به این جنبش فکر نکرده بودم!
خیلی خیلی ممنونم از جوابی که دادین
ممنونم -
منابع دروس اختصاصی برای پزشکای آینده@dr-sobhan اخه بعضی سوالات هست که موردی و شاید همه مورداشو یاد نداشته باشم بعد به صورت نکته یادداشت میکنم
اما خب تستها میسوزن... -
اندامکای دستگاه غشایی درونیآلایی ها فعلا خداحافظ!
برم دوتا درس دینیمم بخونم... -
اندامکای دستگاه غشایی درونی@dr-bernosi یک جای دیگه هم تناقض متن و عکس هست!
در فصل ۲ دوم
در متن: لان در جایی قرار داره که دیوار سلولی نازک هست
در شکل: اصلا دیواره وجود نداره!