اِ ....
من نبودم . . .
_F_SSU_
دیدگاهها
-
حوزه علمیه کنکور! -
مکتب خونه ادبیات!اِ اینجا .....
یادش به خیر ..... -
زیست دونیباشه بفرمایید .. پیشاپیش قبول باشه
-
زیست دونیاین رو روش تسلط ندارم.. : (
-
زیست دونی@dr-bernosi خیر.. این و قبلی خیلی راحت بودن
خداکنه توی کنکور همینها اصلا بیان :| -
زیست دونی@dr-bernosi 2
-
زیست دونی@dr-bernosi
1 -
زیست دونی@dr-bernosi با قطعیت تمام گزینه 4:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
-
زیست دونی659869 نصفه شبتون به خیر
روز خوبی داشته باشین
خدانگهدارتون -
زیست دونی@dr-bernosi
فکر کنم بعدی .. -
زیست دونی659869 اهان .. خب پس چهارمی میشه؟
-
زیست دونی@dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:

اینم قشنگهاولی که اختصاصی نمیشه فقط
دومی که نمیشه برای ماستوسیت بود که باید متصل میشد
سومی به نظر درست میاد ولی بازهم زیاد یادم نیست
چهارمی این رو نمیدونم یادم نیست -
زیست دونی@dr-bernosi یک لحظه الان میگم
پشت پرده هم مشغول فعالیتم -
زیست دونی659869 در زیست خوانی!! گفته است:
@dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:
@f_ssu در زیست خوانی!! گفته است:
659869 در زیست خوانی!! گفته است:
لیزوزوم رو گلژی + اندو ساختن درسته؟
بله .. زبر و گلژی
اره :| بفرما منم سوتی دادم فک کردم میگی گلژیو زبر ساخته :face_with_tears_of_joy:
بلاخره موفق شدیم سوتی بگیریم :face_with_steam_from_nose: :face_with_steam_from_nose:
:ok_hand_light_skin_tone: :ok_hand_light_skin_tone:
-
زیست دونی@dr-bernosi در زیست خوانی!! گفته است:
@f_ssu در زیست خوانی!! گفته است:
659869 در زیست خوانی!! گفته است:
لیزوزوم رو گلژی + اندو ساختن درسته؟
بله .. زبر و گلژی
اره :| بفرما منم سوتی دادم فک کردم میگی گلژیو زبر ساخته :face_with_tears_of_joy:
همه به نحوی میخوایم فضارو شاد نگه داریم :))
پیش میاد ... -
زیست دونی659869 در زیست خوانی!! گفته است:
لیزوزوم رو گلژی + اندو ساختن درسته؟
بله .. زبر و گلژی
(این دیگه یادم بود!!.عجیبست..) -
زیست دونی@dr-bernosi اهان.. باشه.. دست شما درد نکنه بابت زحمات تون برای بچه های الا.
-
زیست دونی@dr-bernosi از مباحثی که احتمالش از بقیه بیشتر هست که بیاد لیست دارین؟
یا توی انجمن گذاشتین؟ که استفاده کنیم به مطالعمون جهت بده؟ -
زیست دونی@dr-bernosi
راستش اینجانب به شخصه ،فردا نگاه کنم متوجه میشم :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
الان کلیات رو متوجه شدم فردا جزییات -
زیست دونیما نیزهمچنان هستیم . . .